Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. nov. 13. 9h:22' EZ A 611. JÁTÉKHETED, 472. FORDULÓD 612. játékheted kezdete: nov. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3833 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 178. varázslatot a 188. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 161. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 210. varázslatot az 53. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 177. varázslatot a 88. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1269. tárgyat a 745. tárgyat a 841. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod az 57. varázslatot a 127. varázslatot a 78. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 112 243 71 | elmormolod a 112. varázslatot a 243. varázslatot a 71. varázslatot |
kf 608 610 | kézbeveszed/felveszed a 608. tárgyat a 610. tárggyal |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
kf 983 | kézbeveszed/felveszed a 983. tárgyat |
ek 179 6 | t. energia kisütése: 179 6 |
kb 27 150 | kiveszel a bankból a 27. tárgyat (150 darabot) |
bb 1271 965 198 | beraksz a bankba az 1271. tárgyat (965 darabot) |
hh 1619 1153 970 | használod az 1619. tárgyat az 1153. tárgyat a 970. tárgyat |
vv 67 287 383 | elmormolod a 67. varázslatot a 287. varázslatot a 383. varázslatot |
vv 299 299 299 | elmormolod a 299. varázslatot a 299. varázslatot a 299. varázslatot |
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a rothadó lián tekergő szárát. (8 támadással 344 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (50 életpontot sebezve.) A lény egy savdárdát dob rád. Nem talált! Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a rothadó lián fittyedt levelét. (9 támadással 1364 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (72 életpontot sebezve.) Zarknod szemével gyengén megütöd a rothadó lián egyik csápját. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. A rothadó lián elhibázza az ütést csápjával. A rothadó lián csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A rothadó lián csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 5 gyöngymangót. [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] 20593 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1974, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}
kt 805 1 | elkészíted a 805. tárgyat (1 darabot) |
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[360,64] Lakott területre érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
be 747 138 213 | bemész a 747. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy éjfattyak végzete varázslattal köszöntöd a másikat. 3165 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ml'othag szürcsölő testét. (8 támadással 789 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (58 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a ml'othag szürcsölő testét. (4 támadással 588 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (36 életpontot sebezve.) Zarknod szemével épp hogy eltalálod a ml'othag szürcsölő fodrozódó testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 53 életpontot sebeztél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) A ml'othag szürcsölő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 ml'othag származékot. 27782 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4817, sebződés: 148, gyógyulás: 12, összesen: -136 ÉP}
h 1477 4 4 | használod az 1477. tárgyat |
[364,72] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai testét. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az Orkhan Thai száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 3559 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 19, gyógyulás: 12, összesen: -7 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós jobb karját. (8 támadással 517 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan légiós fejét. (3 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (33 életpontot sebezve.) Zarknod szemével csak érinted a Thargodan légiós jobb oldalát. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Vízelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 57 életpontot sebeztél. Karmaival a Thargodan légiós megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Thargodan légiós állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Utolsó pillanatban ugrasz félre a Thargodan légiós öklelő szarvai elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 10723 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1119, sebződés: 2, gyógyulás: 124, összesen: +122 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály köpenyét. (8 támadással 515 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a lidérckirály csuklyáját. (2 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (24 életpontot sebezve.) Zarknod szemével épp hogy eltalálod a lidérckirály testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Vízelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. A lidérckirály karmai majdnem eltalálnak! A lidérckirály összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9078 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 982, sebződés: 0, gyógyulás: 96, összesen: +96 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 44 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Sötétség Hercege testét. (8 támadással 492 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Sötétség Hercege fejét. (3 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Vízelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Zarknod szemével gyengén megütöd a Sötétség Hercege testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (77 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmaival a Sötétség Hercege megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 3 jégkristályt. [jégkristály ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP] 10628 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1145, sebződés: 120, gyógyulás: 124, összesen: +4 ÉP}
hh 1607 970 970 | használod az 1607. tárgyat a 970. tárgyat a 970. tárgyat |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy éjfattyak végzete varázslattal köszöntöd a másikat. 3165 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ml'othag szürcsölő fodrozódó testét. (8 támadással 792 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (34 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a ml'othag szürcsölő testét. (4 támadással 578 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Zarknod szemével csak érinted a ml'othag szürcsölő testét. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (29 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 50 életpontot sebeztél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 161 életpontot vesztesz.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) A ml'othag szürcsölő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 tl'urlang erőkő. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 ml'othag származékot. 27782 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4793, sebződés: 161, gyógyulás: 12, összesen: -149 ÉP}
(Továbbmész...) [362,74] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy ml'othag szürcsölő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éjfattyak végzete varázslat. 3165 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ml'othag szürcsölő testét. (8 támadással 793 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (46 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a ml'othag szürcsölő testét. (4 támadással 571 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Zarknod szemével súrolod a ml'othag szürcsölő testét. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (66 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 56 életpontot sebeztél. Nyelvével a ml'othag szürcsölő eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 tl'urlang erőkő. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 ml'othag származékot. 27782 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4849, sebződés: 94, gyógyulás: 12, összesen: -82 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón fejét. (8 támadással 328 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (66 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (38 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány drakón pikkelyes testét. (3 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (61 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megütöd a márvány drakón pikkelyes testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Vízelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 48 életpontot sebeztél. A márvány drakón állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt a márvány drakón a farkával, de elhibázta! A márvány drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 8130 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 867, sebződés: 54, gyógyulás: 105, összesen: +51 ÉP}
h 983 | használod a 983. tárgyat |
h 697 6000 | használod a 697. tárgyat |
m 5 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy éjfattyak végzete varázslatot dobsz ellenfeledre. 3165 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vg'axtol torzító láthatatlan testét. (8 támadással 788 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (10 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a vg'axtol torzító láthatatlan testét. (5 támadással 722 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (67 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megpöccinted a vg'axtol torzító testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (58 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. A vg'axtol torzító csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 vg'axtol származékot. 27140 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4955, sebződés: 199, gyógyulás: 12, összesen: -187 ÉP}
(Továbbmész...) [360,74] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni.
(Feltételes támadás:) Egy rd'alv lélektipró! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elnyelés varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éjfattyak végzete varázslatot. 3165 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled armageddon varázslatot lő rád. 352 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a rd'alv lélektipró lángoló masszáját. (8 támadással 777 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (22 életpontot sebezve.) A lény őstüzet köp rád. Telibe kapod a kivédhetetlen lángcsóvát. (291 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a rd'alv lélektipró testét. (6 támadással 848 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Zarknod szemével súrolod a rd'alv lélektipró testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (68 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 61 életpontot sebeztél. A rd'alv lélektipró belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 133 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 60 életpontot vesztettél. A rd'alv lélektipró szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 rd'alv származékot. 29157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5080, sebződés: 836, gyógyulás: 12, összesen: -824 ÉP}
h 578 5 | használod az 578. tárgyat |
h 578 5 | használod az 578. tárgyat |
h 578 5 | használod az 578. tárgyat |
h 578 5 | használod az 578. tárgyat |
h 578 5 | használod az 578. tárgyat |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 4 | imádkozol |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat elnyelés varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éjfattyak végzete varázslatot. 3165 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy armageddon varázslatot, majd rád küldi. 355 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a rd'alv lélektipró testét. (8 támadással 796 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (52 életpontot sebezve.) A szörny elemi tüzet lehel! Telibe kapod a kivédhetetlen lángcsóvát. (282 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a rd'alv lélektipró testét. (6 támadással 828 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (39 életpontot sebezve.) Zarknod szemével súrolod a rd'alv lélektipró bal oldalát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a rd'alv lélektipró, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 61 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 rd'alv származékot. 29157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5074, sebződés: 829, gyógyulás: 12, összesen: -817 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 74 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 46 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány jobb vállát. (8 támadással 498 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (96 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány testét. (5 támadással 800 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+217 életerő). Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (23 életpontot sebezve.) Zarknod szemével épp hogy eltalálod a zafír sárkány testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (66 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], 5 arany, 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 20207 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1572, sebződés: 272, gyógyulás: 249, összesen: -23 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy éjfattyak végzete varázslattal köszöntöd a másikat. 3165 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a gh'raiton ölész bal oldalát. (8 támadással 794 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a gh'raiton ölész kavargó masszáját. (6 támadással 848 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Zarknod szemével épp hogy eltalálod a gh'raiton ölész sötét tömegét. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (51 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de a gh'raiton ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Ez egy halálos csapás volt. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A gh'raiton ölész karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a gh'raiton ölész meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A gh'raiton ölész most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 tl'urlang erőkő. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 gh'raiton származékot. 28206 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5075, sebződés: 202, gyógyulás: 12, összesen: -190 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elnyelés varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éjfattyak végzete varázslat. 3165 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy negatív csapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 149 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kr'uagon pusztító testét. (8 támadással 799 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kr'uagon pusztító testét. (6 támadással 837 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Zarknod szemével gyengén megütöd a kr'uagon pusztító testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 46 életpontot sebeztél. A kr'uagon pusztító csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 129 életpontot vesztesz.) A kr'uagon pusztító csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) A kr'uagon pusztító összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 kr'uagon származékot. 28206 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5076, sebződés: 381, gyógyulás: 12, összesen: -369 ÉP}
m 7 8 1 | mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [359,72] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz.
(Továbbmész...) [360,71] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Felfedeztél egy ében sziklatornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt törpe bányát. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Emella a Bombázó vigyorog kajánul.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík ében sziklafalon. Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel az ében sziklatorony tetejére. Már remeg a kezed és lábad, mire felérsz. Nagy nehezen bepréseled magad az apró nyíláson. Odabent szinte kézzel fogható sötétség és irtózatos dögszag fogad. Páni félelem lesz rajtad úrrá, ahogy valami rád veti magát. Egy káoszbajnok!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a káoszbajnok testét. (8 támadással 342 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (54 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a káoszbajnok testét. (3 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (55 életpontot sebezve.) Zarknod szemével csak érinted a káoszbajnok testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (15 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 62 életpontot sebeztél. A káoszbajnok vágása nem talált el. A káoszbajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 7821 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 838, sebződés: 2, gyógyulás: 99, összesen: +97 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a smaragd drakón pikkelyes testét. (8 támadással 504 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (37 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (39 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a smaragd drakón jobb szárnyát. (2 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (29 életpontot sebezve.) Zarknod szemével csak érinted a smaragd drakón jobb első lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (37 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. A smaragd drakón megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a smaragd drakón a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 8130 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 934, sebződés: 41, gyógyulás: 90, összesen: +49 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éjfattyak végzete varázslatot. 3165 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ml'othag szürcsölő testét. (8 támadással 804 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (71 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a ml'othag szürcsölő testét. (4 támadással 558 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (49 életpontot sebezve.) Zarknod szemével súrolod a ml'othag szürcsölő testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (42 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 64 életpontot sebeztél. A ml'othag szürcsölő ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 ml'othag származékot. 27782 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4844, sebződés: 94, gyógyulás: 12, összesen: -82 ÉP}
v 198 327 10 | elmormolod a 198. varázslatot |
[327,10] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy lélekelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a lélekelementál anyagtalan testét. (8 támadással 500 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a lélekelementál anyagtalan testét. (4 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (37 életpontot sebezve.) Zarknod szemével meghorzsolod a lélekelementál testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (56 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. A lélekelementál karma a fejed mellett suhan el! Karmaival a lélekelementál megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13176 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1182, sebződés: 0, gyógyulás: 146, összesen: +146 ÉP}
m 7 2 | mozogsz északnyugatra, keletre |
(Továbbmész...) [327,9] Magadban imádkozva, hogy ne nyeljen el az ingovány, tovább vánszorogsz a mocsárban. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy őstűz. 190 életpontot vesztettél. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 343 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. A közelharc előtt ellenfeled még megereszt moa stukival néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod Gipsz Jakab testét. (8 támadással 340 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (22 életpontot sebezve.) Feléd repül 8 gránátlövedék. Párszor kipécézi a jobb lábadat. A támadás közben egy fura trükköt mutatott be. (8 támadástól 532 életpontot vesztesz.) Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd Gipsz Jakab testét. (9 támadással 1238 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (10 életpontot sebezve.) Zarknod szemével néhányszor megcsapod Gipsz Jakab jobb karját. (7 támadással 387 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (46 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Urgol lángdárdájával Gipsz Jakab nagy lendületekkel át- meg átszúrja a testedet. (9 támadástól 860 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Gonemutlan tőrével Gipsz Jakab jól megszurkálja a bal oldaladat. (6 támadástól 395 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {Csatastatisztika; sebzés: 2430, sebződés: 1977, gyógyulás: 8, összesen: -1969 ÉP}
v 119 141 | elmormolod a 119. varázslatot |
ftv 38 742 | felt. tám/véd. varázslat a 38. varázslatot a 742. szörnyet |
kb 1271 1 | kiveszel a bankból az 1271. tárgyat (1 darabot) |
h 1271 1477 | használod az 1271. tárgyat |
hu 600 696 942 | hulladék: 600 696 942 |
hu | hulladék: |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 12 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 12 pontért |
Erő: | 76 (91) | Szint: | 55 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 175 cm |
IQ: | 71 (85) | Támadás: | 99 (103) | Agresszió: | 10 | Testsúly: | 94 kg |
Ügyesség: | 71 (82) | Védekezés: | 182 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 32/34 év |
Egészség: | 73 (91) | Életpont: | 2714/1430 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 83 (102) | Varázspont: | 4433/2686 | Pénz: | 26177 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 16/0 | Pszi pont: | 1595/273 | Halhatatlanság: | 35 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/64 | ökölvívás: | 2/11 | szúrófegyverek: | 35/98 (+19%) |
vágófegyverek: | 4/92 | ütőfegyverek: | 58/96 (+6%) | lőfegyverek: | 44/97 (+6%) |
dobófegyverek: | 20/89 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (160%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -28.); vashegyű nyíl (#176) (29 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/22 | 2. nyomkövetés: | 134/91 (+13%) | 3. mászás: | 37/40 (+4%) |
4. csapdakészítés: | 23/22 | 5. csapdaészlelés: | 24/67 | 6. gyógyítás: | 64/12 |
7. titkosírás: | 11/34 | 8. felderítés: | 30/62 (+36%) | 9. szörnyidomítás: | 16/82 |
10. teológia: | 319/31 (+89%) | 11. taumaturgia: | 156/56 (+96%) | 12. szerencsejáték: | 3/61 |
13. versengés: | 24/72 | 14. zene: | 4/35 | 15. szörnyismeret: | 42/26 |
16. pszi: | *132/100 (+100%) | 17. zárnyitás: | 44/88 | 18. vadászat: | 21/49 |
19. vitalitás: | 6/67 | 20. bányászat: | 38/36 (+7%) | 21. úszás: | 8/56 |
22. főzés: | 17/18 | 23. csapatmunka: | 6/93 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1156 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 2. támadás bónusz: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 3(4) |
7. tulajdonságpont: 1 | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 5 | 12. halhatatlanság: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), bávatag golombár (#165), halált okozó lények (#9098), kreiton idéző (#510) (csak egyszer), tleikan főbíra (#512) (csak egyszer), rd'alv lélektipró (#413), Dl'orkhaugruk (#425), armageddont lövő lények (#9099), élőholt drakolder (#628), éjfattyak (#9096) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
magnetikus praglonc (#200), kiütéses negátor (#785), mösze uralkodó (#789), kyorg álomherceg (#550), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | varázsvédő varázs (#370, 140 VP, 5 TVP) | távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) | vámpírvér (#257, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
kitartás (#362, 25 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) |
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) |
önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) |
önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) |
mentális tükör (#306, 40 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 260 kör eleji VP regeneráció. |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 38, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | pusztító végzet (#106) | >> | manaelementál (#290) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | pusztító végzet (#106) | >> | Ébenuszonyú Tekla (#497) | |
pusztító végzet (#106) | >> | homokcápa (#448) | pusztító végzet (#106) | >> | Fehér Özvegy (#500) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | pusztító végzet (#106) | >> | végzetes szójer (#631) | |
istenítélet (#284) | >> | árnytündér csontváz (#629) | istenítélet (#284) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | |
pusztító végzet (#106) | >> | ezeréves lélek (#634) | pusztító végzet (#106) | >> | rothadó borzalom (#633) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kristálynyálka (#632) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ködmágus (#597) | bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | pusztító végzet (#106) | >> | sötét kaszás (#591) | |
armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | méregfelhő II (#193) | >> | fényhozó (#602) | |
halálos érintés (#271) | >> | gnomori rémszolga (#589) | armageddon (#218) | >> | baljós árny (#588) | |
pusztító végzet (#106) | >> | élőholt drakolder (#628) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
halálos érintés (#271) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 38, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | og'hlobn mészáros (#742) | kitartás (#362) | >> | smaragdvámpír (#605) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) | elnyelés (#236) | >> | ködmágus (#597) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | kitartás (#362) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | kitartás (#362) | >> | Fehér Özvegy (#500) | |
tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Látni akarom, hogyan válsz egyre cselekvésképesebbé! Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 1000 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) Most újra arra kérlek, végezz Elenios egyik avatárjával! El fogom hinni, hogy megérdemelten állsz oldalamon, ha legyűröd harcban a Csábítás Istenének egy olyan követőjét, aki valójában nálad magasabb tapasztalati szinten jár! |
3.) Az érvényesüléshez kevés, ha kitűnően uralkodsz a halál fölött, az élők között is meg kell állnod a helyed elsőrangú képességeiddel! Imádkozz, amint minden tulajdonságaid legalább 100-as értékű! |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | deus ex machina (#1) | 6 | gh'raiton származék (#789) | |||
22 | kaja (#2) | 1 | kr'uagon esszencia (#800) | 3 | ml'othag származék (#792) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 6 | pszi kő (#248) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | ryuku amfora (#1153) | 1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | sötét ital (#284) | |||
1 | Thargodan csont (#1181) | 9 | tinta (#101) | 9 | tl'urlang fiola (#788) | |||
7 | trikornis szarv (#198) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 9 | vashegyű nyíl (#176) | |||
3 | ytter. katalizátor (#970) | 2 | ytterium kőzet (#965) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
970 | arany (#50) | 6 | fiatalság itala (#473) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | jokonbia ág (#1477) | 1 | kr'uagon származék (#791) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | ősi vállvédő (#805) | 2 | rd'alv származék (#790) | 3 | tl'urlang erőkő (#825) | |||
1 | vg'axtol származék (#793) | 95 | víz (#27) |