Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jún. 8. 9h:19' EZ A 539. JÁTÉKHETED, 471. FORDULÓD 540. játékheted kezdete: jún. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 123. varázslatot a 120. varázslatot a 73. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal |
* 4. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 8. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az aranyfecske testét. (6 támadással 391 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 100 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel jól megszurkálod az aranyfecske testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vas dobónyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 49 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 93 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 620, sebződés: 65, gyógyulás: 100, összesen: +35 ÉP}
* 9. KP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 10. KP: | alakváltás 13 |
v 160 4 | elmormolod a 160. varázslatot |
p 74 232 9 | használod a 74. pszi képességet |
kre 1221 232 6 | kreálsz az 1221. tárggyal a 232. tárgyat (6 darabot) |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
hu 427 176 160 | hulladék: 427 176 160 |
kf 189 | kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat |
hu 223 166 467 | hulladék: 223 166 467 |
v 181 185 31 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,31] Épületek tűnnek fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Tharr hívei emelték.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Az odabent lapuló vortexmágus harciasan megindul feléd.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 554 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus bal lábát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vortexmágus testét. (6 támadással 421 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megbököd a vortexmágus testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Véres nyál csordul ki a vortexmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 vortex talizmán. 10547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1231, sebződés: 0, gyógyulás: 99, összesen: +99 ÉP}
be 630 2 | bemész a 630. épületbe |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 440 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 101 életpontot sebeztél. 101 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel jól megszurkálod az őrjáratozó katona nyakát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) A 10 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (10 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd az őrjáratozó katona jobb lábát. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 105 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megérinted az őrjáratozó katona bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a 2 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A 2 őrjáratozó katona még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP]. 9200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1147, sebződés: 114, gyógyulás: 183, összesen: +69 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[151,46] Még mindig füves síkságon vagy.
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 546 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kisebb quwarg isten testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A kisebb quwarg isten összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (143,61)-> 60 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 12650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 648, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 112 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 0, gyógyulás: 100, összesen: +100 ÉP}
hh 1096 1096 504 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 504. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
h 1 50 | használod az 1. tárgyat |
m 5 7 5 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [149,46] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Felismered. Ez egy élőholt tigris. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megdöföd a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku futárbérenc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 10, gyógyulás: 77, összesen: +67 ÉP}
(Továbbmész...) [148,47] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
tim 60 | titkosírás megfejtése 60 pontért |
v 198 179 53 | elmormolod a 198. varázslatot |
[179,53] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.
be 667 | bemész a 667. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 51: 1. térkép 52. pont 52: 1. térkép 51. pont 84: kijárat |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 309.]
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szutykos remák szőrös testét. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 109 életpontot sebeztél. 109 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megdöföd a szutykos remák testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápol, de mindhiába. A szutykos remák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 0, gyógyulás: 109, összesen: +109 ÉP}
(Továbbmész...) [179,51] Észre sem veszed, és már sűrű erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő megsebzett purifikátor császár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. 66 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. [purifikátor háj ládikóba-> 54 arany, -2 ÉP] 1983 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 42, gyógyulás: 66, összesen: +24 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Zinthurg egyik karját. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. 42 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel teljesen átdöföd a Zinthurg testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 1144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 13, gyógyulás: 42, összesen: +29 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 414 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 95 életpontot sebeztél. 15 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel valamennyire megsebezgeted a Chara-din fattya jobb lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (8 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A 8 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3139 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 707, sebződés: 38, gyógyulás: 15, összesen: -23 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (38 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Mnebolath egyik karját. (3 támadással 224 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel jól megszúrod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngymangó és 10 arany. 2396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 57, gyógyulás: 80, összesen: +23 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru egyik lábát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru fejét. (5 támadással 379 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. 15 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megkarcolod a taalru testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> 25 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy aranytű [aranytű ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP], 9 arany és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. 4053 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 41, gyógyulás: 15, összesen: -26 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac farkát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kronokukac testét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 112 életpontot sebeztél. 47 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel eltalálod a kronokukac testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1925 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 6, gyógyulás: 47, összesen: +41 ÉP}
(Továbbmész...) [180,50] A terep továbbra is ritka erdő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő zoloboo sámán nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zoloboo sámán testét. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. 65 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel eltalálod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 427, sebződés: 36, gyógyulás: 65, összesen: +29 ÉP}
* 1. BP: | elmormolod a 160. varázslatot |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot) |
* 3. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A varázslat kudarcot vallott. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske bal oldalát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az aranyfecske bal lábát. (6 támadással 438 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megbököd az aranyfecske nyakát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 47 életpontot vesztettél. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 699, sebződés: 65, gyógyulás: 74, összesen: +9 ÉP}
* 5. BP: | energia fejlesztése 10 |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
Erő: | 57 (63) | Szint: | 42 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 57 (66) | Támadás: | 61 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 47 (52) | Védekezés: | 104 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 43/46 év |
Egészség: | 47 (53) | Életpont: | 752/687 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 59 (70) | Varázspont: | 2087/443 | Pénz: | 37147 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 367/28 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 42 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | 39 (+1) |
vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 32 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24 | 2. nyomkövetés: | 124 (+1) | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 24 | 5. csapdakészítés: | 7 | 6. csapdaészlelés: | 8 |
7. gyógyítás: | 188 | 8. titkosírás: | 17 | 9. felderítés: | 30 |
10. szörnyidomítás: | 3 | 11. teológia: | 75 | 12. taumaturgia: | 159 |
13. szerencsejáték: | 6 | 14. versengés: | 22 | 15. zene: | 12 |
16. szörnyismeret: | 18 | 17. pszi: | 45 | 18. zárnyitás: | 2 |
19. vadászat: | 8 | 20. bányászat: | 40 | 21. úszás: | 13 |
22. csapatmunka: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | az elme hatalma (#123) | nagyobb agypajzs (#120) |
tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | szemmelverés (#137) |
esszenciavédelem (#165) | jégmágia (#279) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | gólem talizmán (#811) | |||
1 | gyémántsisak (#467) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégszilánk (#1128) | 10 | kaja (#2) | |||
1 | korinthai talizmán (#814) | 9 | kőszem (#304) | 1 | őstroll agyaló (#427) | |||
1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | szirén köpenye (#820) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | tükör (#43) | |||
48 | ugh méreg (#166) | 9 | vasérc (#152) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
2 | vassisak (#160) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1269 | arany (#50) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ében toboz (#578) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | gyöngymangó (#135) | 9 | ilkin érc (#232) | |||
24 | kerek kő (#19) | 1 | remák szív (#264) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | tüske (#22) | 10 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
2 | víz (#27) |