46. forduló, 48. forduló, Morholt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. jún. 8. 9h:04'
EZ A 94. JÁTÉKHETED, 47. FORDULÓD
95. játékheted kezdete: jún. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3950
SZÁMLA : XXXX

MORHOLT KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [76,-4] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 bíbor erőövet (120 arany).
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ).
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+50 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy piromenyét fészket vagy búvóhelyet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a piromenyét bal első lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával gyilkos csapást mérve bezúzod a piromenyét testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a piromenyét testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 200.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 195.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 190.]

ba 124 nem támadod a 124. szörnyet
BA 124 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

ba 71 nem támadod a 71. szörnyet
BA 71 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

ba 50 nem támadod az 50. szörnyet
BA 50 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 176.]

v 6 3 8 elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 171.]

jlk 2117 jelszó kimondása 2117
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza jobb hátsó lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a massza testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a massza szőrös potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A massza meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A massza meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 312 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rejtőköpeny (ld. enc.), egy aranygyűrű (ld. enc.), 3 nyílvessző (ld. enc.) és egy sallank nyíl (ld. enc.). No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [15 pontot használtál fel, van még 156.]

m 7 6 8 mozogsz északnyugatra, nyugatra, északra
[75,-5] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy mélységi grittang közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan a másikra támadsz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 255 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felfedeztél egy vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szeppent rákfatty közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 8 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a szeppent rákfatty páncélos testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Meglengetve a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a szeppent rákfatty nyakát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a szeppent rákfatty ollója a bal karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges sullár trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes szeppent rákfatty trófeát. 810 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [74,-5] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy alpesi tehén. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén jobb első lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az alpesi tehén testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " E helyen alapították meg szövetségüket a misztikum létrehozásáért az <<Illúzió Mesterei>> " Észreveszel egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy emberevő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 7 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az emberevő jobb oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd az emberevő vizenyős szemét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az emberevő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az emberevő karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 4 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Belebotlasz valamibe: 1 vadász tatu bőr. Magadhoz veszed. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [74,-6] Még mindig hegyvidéken vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kőszáli disznó került az utadba. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a kőszáli disznó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kőszáli disznó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó feléd szúr agyarával, de nem talál. A kőszáli disznó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 52 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Doktroll Martens Egészségügyi Szanatórium és Tájvédelmi Körzet. " Oldalt pillantva, meglátsz egy mély szakadékot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [54 pontot használtál fel, van még 102.]

m 8 7 8 mozogsz északra, északnyugatra, északra
[74,-7] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy.

Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy manaelementál vigyorog kajánul. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [73,-8] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy vaskohót. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [73,-9] Még mindig dombos terepen vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [46 pontot használtál fel, van még 56.]

m 1 mozogsz északkeletre
[74,-10] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alpesi tehén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az alpesi tehén bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Matula orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz Viripotens. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy aranyláncot, egy bíbor erőövet, egy bronzsisakot, egy elit csatavértet, egy ezüst papi karkötőt, egy két kard szimbólumot, egy monstrum vállvédőt és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy vérszomjas csüldő trófea, egy törpemammut trófea és egy rőtmanó berzerker trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Viripotens kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kemény küzdelem veszi kezdetét, de már az elejétől látszik, hogy te vagy a jobb. Látványosan győzöl! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[10 pontot használtál fel, van még 46.]

a 291 3021 1 átadod a 291. tárgyat a 3021. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 bíbor erőövet Viripotens részére. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

in 3021 975 47 leírod a 3021. kalandozónak a 975. szörnyet a 47. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy Quirov. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) surranó kígyó bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

in 3021 974 58 leírod a 3021. kalandozónak a 974. szörnyet az 58. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy Pszinapszis. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködmangó cserjét. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

in 3021 80 59 leírod a 3021. kalandozónak a 80. szörnyet az 59. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy trollfa. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködmangót. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

in 3021 90 60 leírod a 3021. kalandozónak a 90. szörnyet a 60. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy törpe kovács. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködkaput. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 43.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 13 fejleszted a 2. tulajdonságodat 13 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 6 TVP-t kell elköltened.] [13 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 188 pontot. A következő körben tehát 218 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


REJTŐKÖPENY (277. TÁRGY)
Ez a szürke színű, dísztelen köpeny viseléskor (KF 277) mutatja meg igazi értékét: segít beleolvadni, belelapulni a környezetbe azáltal, hogy bizonyos mértékben felveszi a környezet mintázatát. Ez annyit jelent, hogy amíg a köpenyt viseled, rejtőzködés szakértelmed kettővel magasabb.

ARANYGYŰRŰ (193. TÁRGY)
Ez az egyszerűségében is szép ékszer nemcsak pénzre váltható kincs, hanem jegyajándék is lehet kedvesed számára. Ha akarod, felveheted a KF 193 paranccsal. Egyszerre kétfajta gyűrű lehet az ujjadon.

NYÍLVESSZŐ (108. TÁRGY)
A fa nyílvessző a rövid íjhoz használható lövedék. Készítéséhez bozótos vagy erdős terepen kell a KT 108 parancsot kiadnod, 4 pontért (feltétel, hogy legyen nálad madártoll). A nyílvessző sebzése d8+2.

SALLANK NYÍL (129. TÁRGY)
Ha egy fanyíl végére egy csepp ragasztóval egy sallank karmot erősítesz, fémhegyű sallank nyilat kapsz, amelyet a hosszú íjhoz használhatsz lövedékként (a KF 111 129 paranccsal). A sallank nyíl sebzése 2d8+2, készítése 3 pontba kerül. Sallank nyilat természetesen csak akkor készíthetsz, ha van már nálad hosszú íj.

RÁKFATTY VÁLADÉK (333. TÁRGY)
Ez az, megvan mire jó a huhogó bibe! Egy népmese szerint a szegény vándorlegény úgy teljesítette a királytól kapott (mindenki által lehetetlennek tartott) feladatot, miszerint hozzon a rákfatty váladékából és borotválja meg vele az udvari varázslót, hogy a váladékot huhogó bibébe fogta fel, és annak különös belső anyaga megakadályozta, hogy a váladék megszilárduljon. Egy huhogó bibébe 12 csepp rákfatty váladék fér.

KŐSZÁLI DISZNÓ (34. SZÖRNY)
Ezek a vaddisznónál valamivel kisebb, de annál harciasabb földtúrók a kőszáli kecskékkel ellentétben nemcsak a magashegységben, hanem dombvidéken is megtalálhatók. Tapasztalt vándorok szerint nincs veszedelmesebb dolog, mint egy felbőszített kőszáli anyakoca agyara. Vajon igazuk van? Próbáld ki!

KARAKTERLAP

Morholt, egy fekete, göndör hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr hűséges követője vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 47. fordulód.

Erő: 18 (24) Szint: 12 Merészség: 4/5 Magasság: 119 cm
IQ: 17 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 20 Életpont: 192/189 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 93/15 Pénz: 2 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 16/6
Eddig összesen 175 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3083 TP-t kaptál. Jelenleg 29735 TP-d van. A következő szinthez még 3265 TP szükséges. Trófeáid: Quirov, ork sámán, szeppent rákfatty.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 5/13 (+23%) vágófegyverek: 1/13 ütőfegyverek: 12/71 (+28%)
dobófegyverek: 9/85 (+30%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
74,66 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/80 2. nyomkövetés: 12/37 (+33%) 3. mászás: 2/97 (+11%)
4. csapdakészítés: 5/59 (+12%) 5. csapdaészlelés: 1/49 6. gyógyítás: 8/4
7. titkosírás: 1/33 (+11%) 8. felderítés: 1/26 9. teológia: 4/89 (+15%)
10. taumaturgia: 7/70 (+6%) 11. zene: 2/43 12. szörnyismeret: 2/46 (+33%)
13. zárnyitás: 5/72 14. vadászat: 5/24 15. bányászat: 16/45 (+136%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), technokolin (#50)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. (teljesítve)
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Hozz egy grifftojást.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 8 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 906 TU szükséges.)
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.

Összsúly: 57.71 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 149% alatt van.
Még 80 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bíbor erőöv (#291) 2 kaktusztüske (#114) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranygyűrű (#193) 12 kaja (#2) 1 magszim bél (#103)
3 nyílvessző (#108) 2 óndarab (#85) 2 pirkit (#153)
3 rákfatty váladék (#333) 1 rejtőköpeny (#277) 3 rézdarab (#70)
1 sallank nyíl (#129) 3 spiritusz (#170) 1 vadász tatu bőr (#15)
2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,-9) Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(73,-8) 45. jellempróba, Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(74,-10) alpesi tehenek (#91), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), oltár, Viripotens (3021. kalandozó)
(74,-7) művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, phua-kúp (#372), vaskohó (#155), oltár, 37. jellempróba, érclelőhely
(74,-6) kőszáli disznók (#34), mély szakadék (#154), oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely
(74,-5) alpesi tehenek (#91), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), érclelőhely, emberevő (#119)
(75,-5) mélységi grittangok (#103), 31. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely, szeppent rákfatty (#186)
(76,-4) piromenyét (#99), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek