468. forduló, 470. forduló, Camel a Calandor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 14. 9h:06'
EZ A 1224. JÁTÉKHETED, 469. FORDULÓD
1225. játékheted kezdete: nov. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
SZL E-mail!
KALANDOZÓ: #3025
SZÁMLA : XXXX

CAMEL A CALANDOR KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [164,55] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 4. pontnál.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+8 tvp ). Ahogy a tegnap meg élénk, ma már hervadt vérvörös rózsát nézegeted, furcsa, nyugtalanító gondolat üt szöget a fejedbe: "Ez az én sorsom is..." A teremtés zsákja létrehozott 1 ilkin ércet. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktuszbogyót. Varázserőd regenerálódik. (+276 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+86 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)

* 1. KP: vv 443 224 127 elmormolod a 443. varázslatot a 224. varázslatot a 127. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+19 támadás). [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 625.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 625.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 623.]

* 2. KP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 603.]

* 3. KP: ef 7 520 0 energia fejlesztése 7
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 554.]

* 4. KP: vv 182 165 19 elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 19. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 552.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 550.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 548.]

* 5. KP: vv 13 26 11 elmormolod a 13. varázslatot a 26. varázslatot a 11. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 546.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 544.]
Beizzik a turbómágia. Odakint, a szabadban esni kezd az eső. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 542.]

* 6. KP: vv 71 72 157 elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 157. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 540.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 538.]
Beizzik a turbómágia. [-24 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 536.]

* 7. KP: v 169 8 0 elmormolod a 169. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 531.]

* 8. KP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+83 varázspont.) Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 501.]

* 9. KP: v 15 429 2 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új kaktuszbogyó. [-14 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 491.]

* 10. KP: vv 58 227 0 elmormolod az 58. varázslatot a 227. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 490.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 490.]

t 252 1 támadod a 252. szörnyet
FT 252 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 490.]

ftv 108 9098 felt. tám/véd. varázslat a 108. varázslatot a 9098. kalandozót
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 490.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [0 pontot használtál fel, van még 490.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) [0 pontot használtál fel, van még 490.]

lm 40 44 23 mozogsz 40 44 23
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [2. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [21. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [22. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [36. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy lidércúr az. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr testét. (7 támadással 249 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 175 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mész tovább, előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [37. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [38. PONT.] Folytatod az utat. Egy pillanatra megállsz fülelni. [39. PONT.] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Vigyázva kikerülöd. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, gránitból készült ajtót látsz. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-12 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekifeszülsz, és minden erődet összegyűjtve benyomod az ajtót. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [40. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kvazár páncél, 1 kvazár kard [kvazár kard ládikóba-> (185,60)-> 140 arany, -2 ÉP] és 1 kvazár sisak [kvazár sisak ládikóba-> (185,60)-> 70 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [44. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [39. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [38. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Innen csak egy út van: előre! [37. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [36. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [22. PONT.] Haladsz előre. Kanyarodik a járat. [23. PONT.] A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 8 gyógykenőcs és 8 varázskő. Gyorsan kiüríted a ládát. [150 pontot használtál fel, van még 340.]

lm 20 3 21 mozogsz 20 3 21
Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [22. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [21. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [2. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [5. PONT.] Hamarosan egy noth szellemet pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem testét. (6 támadással 211 életpontot sebezve.) A noth szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 823 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Haladsz az ellenséges labirintusban. Az egyenes folyosó közepén vagy. [6. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [7. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy noth szellem. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a noth szellem szellemtestét. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 823 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Haladsz az ellenséges labirintusban. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [8. PONT.] Mész tovább, előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [9. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy noth szellem lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem testét. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a noth szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 823 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A szűk járat megint csak kanyarodik. [10. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Újabb kanyar! [11. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy noth szellem van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a noth szellem szellemtestét. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) A noth szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 823 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod az utat. Elérted a következő kanyart. [12. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [13. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [14. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy noth szellem. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a noth szellem testét. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 823 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [15. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérted a következő kanyart. [17. PONT.] Hamarosan egy noth szellemet pillantasz meg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a noth szellem testét. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 823 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út ismét kanyarodik. [18. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy újabb kanyarnál vagy. [19. PONT.] A folyosó végén egy lépcsőt pillantasz meg. Szűk és rozoga, de ez az egyetlen út - fölmész. [20. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [3. PONT.] Hamarosan egy lidércurat pillantasz meg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a lidércúr testét. (7 támadással 242 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével felnyitod a lidércúr fejét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal végigvágod a lidércúr bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 38 életpontot sebeztél. Karmaival a lidércúr megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 175 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [5. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [21. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szent kehely, 4 manakristály és 1 deus ex machina. Gyorsan kiüríted a ládát. [250 pontot használtál fel, van még 90.]

lm 6 8 9 mozogsz 6 8 9
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [6. PONT.] Hamarosan egy lidércurat pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a lidércúr jobb lábát. (7 támadással 249 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével megcsapod a lidércúr bal oldalát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megvágod a lidércúr jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 39 életpontot sebeztél. Karmait felemelve, a lidércúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 175 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [8. PONT.] Ah! Egy totemoszlop! Ahogy közelebb lépsz, furcsa bizsergés fog el: egy varázslat megértésére van itt lehetőséged, melynek neve esszenciavédelem 2. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [7. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [9. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy lidércúr lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a lidércúr bal lábát. (7 támadással 243 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével megvágod a lidércúr testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megvágod a lidércúr testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. A lidércúr karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [40 pontot használtál fel, van még 50.]

lm 22 23 24 mozogsz 22 23 24
Folytatod az utat. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [10. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [22. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy zombi mester az. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester rotható húsát. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megcsapod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 norgat kulcsot és 1 kholden kulcsot. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [10. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [11. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [23. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi mester van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester jobb karját. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megvágod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 norgat kulcsot és 1 kholden kulcsot.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [50 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 25 26 mozogsz 25 26
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: e 20 0 0 élelemszerzés -5 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: v 62 0 0 elmormolod a 62. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 5. BP: v 15 312 2 elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 6. BP: gy 30 0 0 gyógyítás -5 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. 2 kaját fal föl a hordóagyú mameluk. Egy kaját nyel le a roguena. 3 kaját bezabál az ezoterikus mardel. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 610 pontot. A következő körben tehát 605 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ESSZENCIAVÉDELEM II. (188. VARÁZSLAT)
Borzalmas érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális varázspontodat, a manakortexedet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik lidércurakat és hasonló ocsmányságokat hívnak ki párviadalra. Az esszenciavédelem II. egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem II. csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a következő táborozásod végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül.

KARAKTERLAP

Camel a Calandor, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran szerzetese vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 469. fordulód.

Erő: 60 (78) Szint: 37 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 64 (74) Támadás: 77 (80) Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 57 (75) Védekezés: 106 (113) Menekülés: 30 % Életkor: 168/195 év
Egészség: 54 (74) Életpont: 881/944 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 56 (76) Varázspont: 1774/1315 Pénz: 5798 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 43/0 Pszi pont: 254/296 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 4
Eddig összesen 4257 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 27 748 TP-t kaptál. Jelenleg 6 986 831 TP-d van. A következő szinthez még 13 169 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, Quwaxotix, tüskés totemblarg.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/78 ökölvívás: 1/66 szúrófegyverek: 38/4
vágófegyverek: 31/92 (+9%) ütőfegyverek: 20/44 lőfegyverek: 31/30 (+9%)
dobófegyverek: *30/100

Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) (250%) << bronz taider (#641) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -25.); tünde nyíl (#554) (26 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
164,55 mezőn táborozol, a 80. labirintusban, 3. szinten, 23. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 222
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1226 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 45/45 2. nyomkövetés: 126/9 3. mászás: 20/36
4. csapdakészítés: 34/33 (+7%) 5. csapdaészlelés: 19/69 (+18%) 6. gyógyítás: 67/82
7. titkosírás: 20/92 8. felderítés: 33/32 (+24%) 9. szörnyidomítás: 21/23
10. teológia: 71/1 (+9%) 11. taumaturgia: 70/93 (+5%) 12. szerencsejáték: 17/7
13. versengés: 21/58 14. zene: 199/39 (+37%) 15. szörnyismeret: 51/40
16. pszi: 23/35 (+2%) 17. zárnyitás: 11/48 (+1%) 18. vadászat: 63/30
19. vitalitás: 5/73 20. bányászat: 37/18 21. úszás: 20/22

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 17 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 75 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), kőtiprót (#260) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 130 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) harci induló (#443) erőpajzs III (#127) Symulf rúnája (#182)
esszenciavédelem (#165) hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)
mentális pajzs (#72) tűzmágia (#157)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 13, max: 20)
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), gömbvillám (#176), savhurrikán (#107)
Védekező varázslatok (aktív: 13, max: 20)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szintszívó lények (#9097) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> nyuhaj karbin (#110) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
banshee-sikoly (#373) >> woorgard (#231) természet haragja (#141) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> halált okozó lények (#9098) varázsvédelem II (#108) >> nők (#999)
varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
fürgülés (#92) >> woorgard (#231) varázsvédelem II (#108) >> nanda (#224)
varázsvédelem II (#108) >> őrült varázsló (#255) varázsvédelem II (#108) >> szintszívó lények (#9097)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!
3.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 80. labirintus (164,55). városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. isbai jósda (831): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 84, 88, 89.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 363 (limit: 1510), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 35576.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 74 TU. szükséges még: 36 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 145 TU szükséges.)

Összsúly: 212.10 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 212 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 gyöngymangó (#135) 2 isteni könnycsepp (#260)
9 kaja (#2) 1 quwarg tojás (#360) 2 tudás gyöngye (#522)
1 tükör (#43) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
210 arany (#50) 1 deus ex machina (#1) 8 gyógykenőcs (#313)
1 ilkin érc (#232) 2 kaktuszbogyó (#429) 1 kvazár páncél (#251)
4 manakristály (#500) 3 norgat kulcs (#471) 1 szent kehely (#257)
8 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

163 164 165
54
55
56
(164,55) a 80. labirintus bejárata, lidércúr (#252), noth szellem (#250), zombi mester (#251)

Üzenet küldése a karakternek