468. forduló, 470. forduló, Ababo összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 18. 12h:23'
EZ A 470. JÁTÉKHETED, 469. FORDULÓD
471. játékheted kezdete: máj. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 200 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #1697
SZÁMLA : XXXX

ABABO KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [315,115] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 5 angyalok gyűrűjét (899 arany kikiáltási áron), 4 sötét italt (555 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
Nagyon fáradt vagy, hátizsákod lehúzza válladat. "Vajon miért cipelek én ennyi mindent?" vetődik fel benned a gondolat, de ahelyett, hogy nekiállnál átvizsgálni tartalmát, tovább mész. "Nemsokára felérek a dombtetőre, onnan már könnyebb lesz." - biztatod magad, de a súly csak nyomaszt. Mikor végre felérsz, nem töprengsz tovább, ledobod a zsákot úgy ahogy van, és megkönnyebbülten rohansz le a füves lejtőn. "Milyen ostoba emberek vannak." - ébredsz fel álmodból.
Varázserőd regenerálódik. (+1254 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+57 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy márvány sárkány nyomára bukkanj. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 609. Kapsz 2 VP-t.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 599. Kapsz 4 VP-t.]

* 2. KP: használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Átok! Bőröd ráncosodni kezdett. Öregedtél 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 595. Kapsz 1 VP-t.]
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [1 pontot használtál fel, van még 594.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 594.]

* 3. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 594.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 592.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 590.]

* 4. KP: elmormolod a 377. varázslatot a 165. varázslatot a 138. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 588.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 586.]
Beizzik a turbómágia. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 584.]

* 5. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+14 erő). [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 582.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 582.]
Gyorsvarázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 580.]

* 6. KP: elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 578.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+12 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 576.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 576.]

* 7. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 574.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 572.]
Gyorsvarázsolsz! Agyburok feszül a tudatod köré. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 572.]

* 8. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 570.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 570.]
Gyorsvarázsolsz! (+6 csapdaészlelés) [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 568.]

* 9. KP: kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat az 527. tárggyal a 820. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a kabutót. [0 pontot használtál fel, van még 568.]
Leveszed a Xanathal karkötőjét, majd a csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 568.]
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 568.]

* 10. KP: használod a 69. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 563. Kapsz 2 VP-t.]

vv 57 19 161 elmormolod az 57. varázslatot a 19. varázslatot a 161. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 563.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 561.]
Gyorsvarázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 559.]

hh 1253 392 1534 használod az 1253. tárgyat a 392. tárgyat az 1534. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +9 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 553. Kapsz 2 VP-t.]
ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. Zihálva veszed a levegőt mire a sziklatorony tetejére érsz. Itt van az apró nyílás, amit lentről is láttál. Épp hogy csak, de pont átférsz rajta! Ha lehet mondani, most aztán beléptél a fenevad barlangjába. A sötétből mindenfelé vörösen izzó szempárak merednek rád. Félelem markol a szívedbe, ahogy valami felüvölt melletted. Egy káoszbajnok!

Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszbajnok jobb lábát. (9 támadással 592 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Transzformálsz! (+59 varázspont.) Ököllel párszor megpöccinted a káoszbajnok jobb lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A káoszbajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7036 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 654, sebződés: 0, gyógyulás: 131, összesen: +131 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb szörnyeteg közeledik feléd. Egy smaragd drakón!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd drakón testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (43 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragd drakón pikkelyes testét. (5 támadással 481 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütöd a smaragd drakón jobb oldalát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A smaragd drakón feléd harap, de sikertelenül. A smaragd drakón farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP] 7313 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 713, sebződés: 45, gyógyulás: 44, összesen: -1 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy pillanatra megdöbbensz: hiszen ez Ylgoroth, a Sötét Föld egyik legnagyobb hatalmú Thargodan hercege! Fején a mesés lidérckoronát viseli.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. 59 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Ylgoroth testét. (9 támadással 748 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+74 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a Ylgoroth bal karját. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 98 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Ylgoroth karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 57 életpontot vesztettél. Karmait felemelve, a Ylgoroth meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 52 életpontot vesztettél. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Ylgoroth testét. (7 támadással 555 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Transzformálsz! (+55 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a Ylgoroth bal karját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A Ylgoroth karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a Ylgoroth karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (313,117)-> 25 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (313,117)-> 28 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő, 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy gyöngymangó. Szereztél 1 lidérckoronát. 20615 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1598, sebződés: 549, gyógyulás: 184, összesen: -365 ÉP}

Kezeddel tapogatódzva, kincsek után kutatsz. Egy sarokban, néhány gyanús, sikamlós tárgy között találtál 1 angyalok kesztyűjét. Óvatosan mászol le. Huh, ez micsoda veszélyes kaland volt, csoda, hogy élve megúsztad. [41 pontot használtál fel, van még 512. Kapsz 16 VP-t.]
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos!

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos torát. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Ököllel kegyetlenül megütöd a quwarg harcos nyakát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1219 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 7, gyógyulás: 55, összesen: +48 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg parafenomén!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Ököllel megcsapod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2237 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 10, gyógyulás: 68, összesen: +58 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 3 quwarg tojást. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [41 pontot használtál fel, van még 471. Kapsz 16 VP-t.]

bb 328 152 150 beraksz a bankba a 328. tárgyat (152 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 11 Thargodan esszenciát. Beraksz a bank széfjébe 12 vasércet. Beraksz a bank széfjébe 3 szent jogart. [0 pontot használtál fel, van még 471.]

v 198 328 93 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(315,115) káoszbajnok (#293), smaragd drakón (#321), Ylgoroth (#332), quwarg harcos (#201), quwarg parafenomén (#248)

[328,93] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen!

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Egyszercsak megpillantod Chlovia táborát. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia kisebb avatárja. Egy árnygyűrűt, egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy Blounther gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy inváziós amulettet, egy jégisten amulettet, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mahagóni vértet, egy nap szimbólumot, egy Natharion karkötőt, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy örökkéval.smaragdját, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját, egy Xanathal karkötőjét és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy tleikan rémeb trófea, egy Nap bírája trófea és egy vtoeken döntőbíra trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Jobb kezében egy biethlan pörölyt, bal kezében egy nunchakut tart. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. Ügyességed TF-elődött.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [13 pontot használtál fel, van még 458. Kapsz 5 VP-t.]

be 172 bemész a 172. titkos labirintusba
Az Illékony Torony ajtaja valójában egy hatalmas, tátott szájú rémpofa. Amikor kimondod a titkos varázsszót, a kőszörnyeteg eltátja pofáját, és a náladnál is hosszabb agyarai közt beljebb kerülhetsz. Bepillantasz: teljes a sötétség. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Jóleső borzongás fut végig rajtad, ahogy a várható izgalmakra, a labirintus képzelt titkaira gondolsz. Körülkémlelsz, és egyáltalán nem örülsz annak, amit látsz. A falak mintha folyékony árnyékból lennének! Mintha minden fal csakis illúzió volna! Ráadásul süket csend vesz körül, még a saját lépteid zaját is alig hallod. [5 pontot használtál fel, van még 453. Kapsz 2 VP-t.]

kf 560 475 kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat a 475. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 453.]
Leveszed a hósárkánybőr csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

vps 9999 VP spórolása: 9999
Félreraktunk, letiltottunk neked 1076 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 453.]

ftv 266 377 felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 377. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

ek 7 9 15 t. energia kisütése: 7 9 15
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+15 felderítés.) [-15 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 453.]

lm 2 mozogsz 2
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [2. PONT.]
[4 pontot használtál fel, van még 449. Kapsz 1 VP-t.]

kpcs 3 2 kapcsoló 3
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Sikerrel jársz! Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [20 pontot használtál fel, van még 429. Kapsz 8 VP-t.]

lm 3 4 mozogsz 3 4
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy gyémántkemény adamantit ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [3. PONT.]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy gyémántkemény adamantit ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! A falak megmozdultak! Feléd közelednek! Ajaj! Menten összepréselnek! De nem, nem is történik semmi. Megcsaltak az érzékeid. [4. PONT]
[8 pontot használtál fel, van még 421. Kapsz 3 VP-t.]

kpcs 3 4 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Hiába, semmi! Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [20 pontot használtál fel, van még 401. Kapsz 8 VP-t.]

lm 5 mozogsz 5
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [5. PONT.]
[4 pontot használtál fel, van még 397. Kapsz 1 VP-t.]

kpcs 3 5 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Hiába, semmi! Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [20 pontot használtál fel, van még 377. Kapsz 8 VP-t.]

ek 7 19 20 t. energia kisütése: 7 19 20
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+20 zárnyitás.) [-20 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 377.]

lm 6 7 9 mozogsz 6 7 9
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [6. PONT.]
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[4 pontot használtál fel, van még 373. Kapsz 1 VP-t.]

lm 10 mozogsz 10
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 373.]

vpf 300 VP elővétele: 300
Felszabadítottunk neked 300 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

v 1 999 15 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 15 életpontot tudsz így gyógyulni. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 368. Kapsz 2 VP-t.]

tv 266 támadó/véd. varázslat a 266. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: bo'adhun csapás. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

lm 11 11 11 mozogsz 11 11 11
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 368.]

lm 14 12 13 mozogsz 14 12 13
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 368.]

vpf 100 VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 100 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

vv 58 58 58 elmormolod az 58. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 366.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 364.]
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 362.]

lm 19 20 21 mozogsz 19 20 21
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 362.]

lm 22 23 24 mozogsz 22 23 24
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 362.]

vpf 60 VP elővétele: 60
Felszabadítottunk neked 60 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 357. Kapsz 2 VP-t.]

vpf 200 VP elővétele: 200
Felszabadítottunk neked 200 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

bb 328 211 360 beraksz a bankba a 328. tárgyat (211 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 1 sáfrányport. Beraksz a bank széfjébe 18 quwarg tojást. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

lm 26 27 28 mozogsz 26 27 28
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 357.]

vpf 100 VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 100 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

lm 29 mozogsz 29
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 357.]

vpf 9999 VP elővétele: 9999
Felszabadítottunk neked 316 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

v 1 9999 15 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 15 életpontot tudsz így gyógyulni. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 352. Kapsz 2 VP-t.]

lm 29 30 30 mozogsz 29 30 30
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 352.]

lm 31 mozogsz 31
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 352.]

vv 205 109 263 elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot a 263. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 350.]
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 348.]
Szupersebesen mormolsz. Bőröd megkeményedik (+50 max. ép.) [-500 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [25 pontot használtál fel, van még 323. Kapsz 10 VP-t.]

szk 328 333 308 keresed a 328. szörnyet a 333. szörnyet a 308. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy márvány sárkányt. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 320. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 Thargodan esszencia). [0 pontot használtál fel, van még 320.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 320.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 320.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat
Leveszed a Luthius karkötőjét, majd a csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1158. tárggyal a 956. tárgyat
Leveszed a kabutót, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 320.]
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 320.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

* 5. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 319.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 319.]
Ez a tereptípus sajnos nem alkalmas oltár teremtésére. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

* 6. BP: használod a 341. tárgyat
Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 319.]

* 7. BP: t. energia kisütése: 273 5 56
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 5 VP-nél kevesebb, plusz 56 VP-be fog kerülni. Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 5 VP-nél kevesebb, plusz 56 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

* 8. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-57 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 319.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-57 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 319.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-57 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 319.]

* 9. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-57 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 319.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-57 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 319.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-57 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 319.]

* 10. BP: t. energia kisütése: 273 13 11
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 13 VP-nél kevesebb, plusz 11 VP-be fog kerülni. Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 13 VP-nél kevesebb, plusz 11 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön.
(Feltételes támadás:) Egy márvány sárkány! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés besül. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. Semmi eredménye! (fehér glóbusz védett meg.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány sárkány fejét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a márvány sárkány fejét. (8 támadással 694 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Transzformálsz! (+69 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a márvány sárkány farkát. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel épp hogy eltalálod a márvány sárkány jobb vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod a márvány sárkány jobb szárnyát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A márvány sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a márvány sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP], 33 arany, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (313,117)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (313,117)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 15670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1305, sebződés: 148, gyógyulás: 191, összesen: +43 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 279. Kapsz 16 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 239. Kapsz 16 VP-t.]

tf 3 39 fejleszted a 3. tulajdonságodat 39 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 285 TVP-t kell elköltened.] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy márvány sárkány került az utadba. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés besül. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! (fehér glóbusz védelmez.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Semmi eredménye! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány sárkány bal szárnyát. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Elszántan a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a márvány sárkány bal vállát. (9 támadással 722 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a márvány sárkány óriási karmát. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny, 2 gyöngymangó, egy shinai gömb és egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (313,117)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 15670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1150, sebződés: 59, gyógyulás: 107, összesen: +48 ÉP}

[39 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 15 VP-t.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-9 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 4, 7.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a Thargodan illúzió hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 610 pontot. A következő körben tehát 810 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ababo, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr személyes testőrként szolgáló avatárja vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 469. fordulód.

Erő: 68 (97) Szint: 48 Merészség: 10/7 Magasság: 152 cm
IQ: 71 (89) Támadás: 60 Agresszió: 6 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 60 (77) Védekezés: 103 Menekülés: 30 % Életkor: 38/61 év
Egészség: 71 (94) Életpont: 1489/2178 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 5
Szerencse: 78 (102) Varázspont: 3045/217 Pénz: 3724 arany Kép. pont: 46
Tudatpont: 70/11 Pszi pont: 337/419 Halhatatlanság: 11 %
Eddig összesen 4675 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 69760 TP-t kaptál. Jelenleg 17946648 TP-d van. A következő szinthez még 53352 TP szükséges. Trófeáid: Ylgoroth, rubin góliát, Friedurgonoma. A 465. fordulódban 6655 arany került a bankszámládra. 6754 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/38 ökölvívás: 47/17 (+2%) szúrófegyverek: 8/65
vágófegyverek: 27/74 (+1%) ütőfegyverek: 7/10 lőfegyverek: 10/92
dobófegyverek: 33/98 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia az öklödre van kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/82 2. nyomkövetés: 108/81 (+4%) 3. lopás: 1/47
4. mászás: 25/79 (+10%) 5. csapdakészítés: 32/60 (+6%) 6. csapdaészlelés: 23/20
7. gyógyítás: 81/20 8. titkosírás: 22/83 9. felderítés: 30/47 (+18%)
10. szörnyidomítás: 9/88 11. teológia: 127/16 (+83%) 12. taumaturgia: 126/47 (+13%)
13. szerencsejáték: 8/5 14. versengés: 23/8 15. harcművészetek: 50/16
16. zene: 14/42 17. szörnyismeret: 30/72 (+20%) 18. pszi: 28/75 (+3%)
19. zárnyitás: 24/70 (+2000%) 20. vadászat: 28/55 21. vitalitás: 8/55
22. bányászat: 36/36 (+2%) 23. úszás: 10/84

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 35
9. gyors fejlődés: 1 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2529. karakternek
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot )
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 999 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Rém (#315), kronoelementál (#287), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Folrang (#331), Tyriel (#777), armageddont lövő lények (#9099), 9944. szövetség (#9944), Nateilena úrnő (#404)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP) Asylux csapdája (#233, 20 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP) istenítélet (#284, 50 VP)
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +11 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +11 vp 13 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) áldomás III (#217) szürkeáll. aktiv (#71)
esszenciavédelem 2 (#188) papi aura (#377) esszenciavédelem (#165) csupasz izom (#28)
hadiszerencse III (#59) tulajdonságpajzs (#26) óriáserő (#53) hatalomvarázs (#220)
agyburok (#90) láth. észlelése (#78) csapdaészlelés (#222) kí koncentráció (#69)
a lélek védelme (#57) varázsenergia (#161) Pörhemór köre (#205) (172,6,1) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134), bo'adhun csapás (#266)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
puha ütés (#60) >> Friedurgonoma (#7009) puha ütés (#60) >> rubin sárkány (#330)
puha ütés (#60) >> zafír sárkány (#329) puha ütés (#60) >> márvány sárkány (#328)
puha ütés (#60) >> ében sárkány (#327) puha ütés (#60) >> smaragd sárkány (#326)
bo'adhun csapás (#266) >> férfiak (#998) bo'adhun csapás (#266) >> nők (#999)
jégoszlop (#231) >> árnymanó (#4) bo'adhun csapás (#266) >> Thargodan berzerker (#377)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> Nateilena úrnő (#404) védelem tűz ellen (#38) >> Folrang (#331)
védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330) elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329)
fehér glóbusz (#47) >> Friedurgonoma (#7009) fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld gyors fejlődés képességedet legalább 4-es szintre!
2.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval!
3.) Kacagok, ha a pénzüket kuporgató Fairlight papokra gondolok: áldozz számomra 10,000 aranyat!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 amniosz (#203) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüstshuriken (#327)
3 isteni könnycsepp (#260) 3 madártoll (#112) 1 mocsári penke (#148)
1 nyílvessző (#108) 15 quwarg tojás (#360) 1 rókafarok (#124)
2 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128) 4 spiritusz (#170)
3 szent jogar (#150) 10 Thargodan esszencia (#328) 4 tinta (#101)
2 tüske (#22) 12 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
272 arany (#50) 1 angyalok kesztyűje (#609) 1 arany papi karkötő (#309)
1 ezüstdarab (#326) 1 gyöngymangó (#135) 1 lidérckorona (#531)
1 rejtőköpeny (#277) 10 sárkánypikkely (#292) 1 shinai gömb (#348)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(328,93) a 172. labirintus bejárata, érclelőhely, Chlovia (4371. kalandozó), márvány sárkány (#328)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.05.16. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek