Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. júl. 17. 12h:16' EZ A 1279. JÁTÉKHETED, 468. FORDULÓD 1280. játékheted kezdete: júl. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2560 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 73 24 | elmormolod a 71. varázslatot a 73. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: vv 26 12 28 | elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: vv 64 120 188 | elmormolod a 64. varázslatot a 120. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: hh 1253 1618 2306 | használod az 1253. tárgyat az 1618. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 5. KP: vps 100 0 0 | VP spórolása: 100 |
* 6. KP: vv 224 182 165 | elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 165. varázslatot |
* 7. KP: kf 229 532 1559 | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat az 532. tárggyal az 1559. tárgyat |
bb 1074 244 213 | beraksz a bankba az 1074. tárgyat (244 darabot) |
v 22 181 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 189 6 | elmormolod a 22. varázslatot |
h 1228 6 | használod az 1228. tárgyat |
lm 20 16 17 | mozogsz 20 16 17 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 19 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Egy árnyéktűz varázslattal köszönt csatapartnered. Fairlight botja bíbor fénnyel felizzik, erőteret vonva köréd! Hihetetlen, de igaz - nem hatott rád az árnyéktűz! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! Fairlight botja kékes fénnyel felizzik. Eljött az idő! Rámutatsz a drakolderre. Iszonyatos fájdalom hasít beléd, ahogy a bot elszívja életenergiádat (1 ÉP-re kerültél). Az életenergiát pusztító energiává transzformálva, irtózatos energianyaláb csapódik a drakolder testébe. Fülsiketítő visítás hallatszik, ahogy a drakolder teste szinté kettészakad! A felszabaduló mágikus energiáknak köszönhetően Fairlight botja apró darabokra robban, de még elég energiája van ahhoz, hogy védelmező energiaburkot vonjon köréd: így nem semmisülsz meg az elkövetkezendő percekben tomboló pokolban. Ahogy a füst elül, megpillantod a hatalmas testet magad előtt. Még mindig van benne élet! A szörny felnyöszörög:
- Legyőztél, mert alábecsültelek. A testem ugyan újra manifesztálódhat, de ehhez még sok időnek kell eltelnie. Meghajolok előtted! Te vagy a leghatalmasabb kalandozó, akivel eddig találkoztam. - érzed istened elismerését [ha le akarod imádkozni a triklem drakolderes isteni küldetést, mostantól bármikor megteheted]. A szörny folytatja - Vidd a kincseimet, megérdemled őket! - ezzel kileheli lelkét. Vajon csak képzelted a gúnyt az öblös hangban? Mindegy, amit véghezvittél mindenképpen hihetetlen tett! (+3% halhatatlanság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 drakolder szemet. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges kristályförgeteg trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes triklem drakolder trófeát. 105 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
h 313 3 | használod a 313. tárgyat |
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidércúr bal oldalát. (3 támadással 302 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a lidércúr jobb vállát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Karmaival a lidércúr megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a lidércúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 940 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya jobb lábát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya lila testét. (6 támadással 529 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 796, sebződés: 19, gyógyulás: 9, összesen: -10 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 47 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath egyik karját. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (39 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath kutyafejét. (2 támadással 177 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. 39 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a Mnebolath testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A Mnebolath karmai majdnem eltalálnak! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 48, gyógyulás: 43, összesen: -5 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 40 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Mivel pszi-acéltorony van rajtad.) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál bal vállát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi őselementál bal oldalát. (2 támadással 176 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvágod a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont.) A pszi őselementál elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 5, gyógyulás: 4, összesen: -1 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 33 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi jobb lábát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi izmos testét. (3 támadással 296 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Notermanthi testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (184,32)-> 48 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 ezüst nyaklánc. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 29, gyógyulás: 11, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [192,14] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Bhor-alan mocsara a Yaurr királyság legelhagyatottabb, legrémisztőbb helyei közé számít. Lidérckirályok, élőholt mágusok és nevenincs borzalmak tenyésznek itt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyíkfű csomót. Felfedeztél egy mocsári penkét. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze délkeletre látsz egy lápi hajlékot. Délre nézve látsz egy tűzbokrot. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Északnyugatra egy gyíkfű csomó van. Északra egy gyíkfű csomó van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy káoszteknőc. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (védelem tűz ellen van rajta.) Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védelmez.) A szörny tüzet lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a káoszteknőc jobb hátsó lábát. (3 támadással 278 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 65 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a káoszteknőc testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A káoszteknőc állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A káoszteknőc melléd csap a farkával! A káoszteknőc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 teknőcteknőt. [teknőcteknő ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 2, gyógyulás: 5, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...) [191,15] Neem akar véget érni a dögletes bűzű mocsár. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy átokmurgattyú. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy és 3 arany. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 43 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 563 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a 8 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 822, sebződés: 21, gyógyulás: 10, összesen: -11 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (32 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 196 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 71 életpontot sebeztél. 33 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod a Mnebolath bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A Mnebolath karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 47, gyógyulás: 39, összesen: -8 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 47 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi fejét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Notermanthi fejét. (4 támadással 349 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Notermanthi nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Mancsával a Notermanthi megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a Notermanthi öklelő szarvai elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy, 3 gyöngymangó, egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (183,31)-> 50 arany, -2 ÉP], 9 arany és egy vasérc. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 10, gyógyulás: 7, összesen: -3 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
e 18 | élelemszerzés 18 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a lidércúr testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a lidércúr testét. (3 támadással 302 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a lidércúr köpenyét. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A lidércúr karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a lidércúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 940 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védelmez.) A szörny tüzet lehel! A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a káoszteknőc testét. (2 támadással 194 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a káoszteknőc testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Feléd sújt a káoszteknőc a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 teknőcteknőt. [teknőcteknő ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 15, gyógyulás: 8, összesen: -7 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 34 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja fejét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Raia szent lovagja jobb oldalát. (2 támadással 183 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 2 609 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 435, sebződés: 15, gyógyulás: 8, összesen: -7 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya jobb lábát. (7 támadással 621 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 8 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 888, sebződés: 9, gyógyulás: 7, összesen: -2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 31 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya fejét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya lila testét. (6 támadással 540 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A 8 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 803, sebződés: 21, gyógyulás: 10, összesen: -11 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg egyik karját. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 52 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru tigristestét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a taalru tigristestét. (3 támadással 288 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a taalru tigristestét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 43 arany, egy vasérc, egy ezüst nyaklánc, 2 vas dobónyíl és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (184,32)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 38, gyógyulás: 13, összesen: -25 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 377 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 tyrex csontot. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 2 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 665, sebződés: 24, gyógyulás: 10, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [191,17] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy kputtyintó csalán. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [191,18] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy.
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a bűbájlidérc hömpölygő csápjait. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a bűbájlidérc egyik csápját. (4 támadással 357 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a bűbájlidérc testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 3 329 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 30, gyógyulás: 9, összesen: -21 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 40 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán bal oldalát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel felnyársalod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvágod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán vágása nem talált el. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
e 18 | élelemszerzés 3 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a drakolich bal oldalát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (28 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a drakolich jobb oldalát. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal végigvágod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A drakolich feléd harap, de sikertelenül. A drakolich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 5 bordacsontot. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 1 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 28, gyógyulás: 4, összesen: -24 ÉP}
m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 1387 144 61 | használod az 1387. tárgyat |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
szk 274 | keresed a 274. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ef 7 515 0 | energia fejlesztése 7 |
* 3. BP: hh 1660 507 0 | használod az 1660. tárgyat az 507. tárgyat |
* 4. BP: vpf 100 0 0 | VP elővétele: 100 |
* 5. BP: kf 373 254 0 | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat a 254. tárggyal |
* 6. BP: v 15 1253 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 7. BP: v 15 135 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. BP: vv 83 3 0 | elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot |
DRAKOLDER SZEM (478. TÁRGY) "Leölve egy triklem drakoldert, kinyerheted nagy, guvadt, vizenyős szemét..." - hát ez mégiscsak nevetségesen hangzik! Hogy Ghalla egyik legnagyobb hatalmú, némely vidékeken kisebb istenként uralkodó, mágiától lüktető lényét csak úgy egy kalap alá venni a csontjáért, bőréért és hasonlókért leölt szerencsétlen szörnyekkel! No igen, a drakolder szem ezúttal nem egy átlag komponens, hanem a hihetetlen teljesítményedet (vagy egyszerűen csak szerencsédet) jelképező trófea. |
MORGAN PÁLCÁJA (503. TÁRGY) Morgan pálcája egy fekete kőből készült, kb. kar hosszúságú rúd, melynek végén egy obszidián gömb pihen. Ez a hihetetlen hatalmú varázstárgy számos speciális képességgel bír, amelyek legtöbbjének használatához több évszázada praktizáló ősmágusnak, de legalábbis a mágiában járatos ősöreg Thargodannak kell lenned. Az egyszerű halandók számára sem teljesen használhatatlan azért a pálca. Ha egy harc végeztével életerőd menekülés% alá zuhan, automatikusan maxba gyógyítod magad 3 max. életerő elköltésével, ha a beállított menekülés%-od 1-re végződik (pl. 31%, 41% stb.) |
TYREX BUNKÓ (421. TÁRGY) A tyrex bunkót mágikus eljárással lehet előállítani az egyébként lehetetlenül - és ezért forgathatatlanul - nehéz tyrex csontból. A fegyver tökéletesen formázott, végén apró ezüsttüskék tömege gondoskodik a fegyver hatékonyságáról. A tyrex bunkó 6D6+8-as sebzésű ütőfegyver, és képes megsebezni azokat a lényeket is, amelyek csak ezüsttel sebezhetők (de a mágikus úton sebezhetőeket nem). A tyrex bunkó forgatásához min. 20-as ütőfegyver szakértelem szükséges, és ekkor is kapsz -2 támadást. Ha a tyrex bunkót esetleg a megfelelő varázslat segítségével magad akarod előállítani, egy tyrex csontra, húsz ezüstdarabra, egy era formázó mintára, 250 arany értékű egyéb alapanyagra és 200 TVP-re lesz szükséged. |
MOA TÖLTŐ (525. TÁRGY) Egy ősi relikvia a moa időkből, egy kézbe fogható, komplex szerkezet. Oldalán egy gombot látsz, mire megszólal egy hang, számodra érthetően! "A gránátlövedékek készítéséhez helyezze a ramit követ és a pirkitet a felső töltőcsőbe, majd nyomja meg a zöld gombot." Ijedten hátraugrasz. Mi van? Micsoda ördögi masina ez? |
LUTHIUS KARKÖTŐJE (527. TÁRGY) A legendák szerint Luthius mágikus karkötőjének köszönhette, hogy mindig tapasztaltabb, mindentudóbb volt kalandozótársainál. Bizony, ha Luthius karkötőjét viseled, minden alkalommal, amikor tapasztalati pontot kapsz, 8%-al többet kapsz! És ha ez még nem lenne elég, állítólag több karkötő hatása is összeadódik, de hogy mennyi a maximális hatásfok, arról nem szól a fáma. A karkötőnek csak egy kellemetlen tulajdonsága van: igencsak nehéz tőle megszabadulni. |
Erő: | 63 (93) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 54 (67) | Támadás: | 76 (81) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 63 (74) | Védekezés: | 112 (122) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 163/180 év |
Egészség: | 52 (65) | Életpont: | 1107/1109 | Jellem: | semleges (-12) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 62 (97) | Varázspont: | 2413/186 | Pénz: | 19087 arany | Kép. pont: | 31 |
Tudatpont: | 92/53 | Pszi pont: | 372/951 | Halhatatlanság: | 4 % | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/38 | ökölvívás: | 40/44 | szúrófegyverek: | 44/52 (+12%) |
vágófegyverek: | 40/45 (+4%) | ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 45/90 (+9%) |
dobófegyverek: | 24/79 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) << mágusölő (#422) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -34.); ében nyílvessző (#848) (35 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
191,18 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 211 |
A Végzet Vermében a 3. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 120 TU-t válthatsz TVP-re. |
A következő másznivalókban nem harcolsz az utolsó szörnnyel: sziklafészek. |
JLKzott minoszkúpok: 93, 82, 84, 89 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 1361 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 070 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/96 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 109/25 (+15%) | 3. lopás: | 12/34 |
4. mászás: | 26/5 | 5. csapdakészítés: | 44/62 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 37/5 (+6%) |
7. gyógyítás: | 72/68 | 8. titkosírás: | 22/20 | 9. felderítés: | 39/43 (+4%) |
10. szörnyidomítás: | 14/79 | 11. teológia: | 83/4 (+19%) | 12. taumaturgia: | 119/10 (+40%) |
13. szerencsejáték: | 11/94 | 14. versengés: | 31/6 | 15. harcművészetek: | 26/85 |
16. zene: | 24/2 | 17. szörnyismeret: | 62/42 | 18. pszi: | 38/22 (+3%) |
19. zárnyitás: | 16/40 | 20. vadászat: | 50/89 (+30%) | 21. vitalitás: | 1/47 |
22. bányászat: | 39/92 | 23. úszás: | 2/18 | 24. főzés: | 19/13 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 300 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 30 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 68% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 7 alkalommal) |
kutatsz max. 185 TVP-ért |
ásol max. 25 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), kerek követ (#19) (max. 13 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 40 darabot ), tükröt (#43) (max. 6 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 60 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 8 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 15 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 80 darabot ), Sheran főzetét (#286) (max. 8 darabot ), amnioszt (#203) (max. 999 darabot ) |
mászol max. 220 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), halált okozó lények (#9098), bűbájlidérc (#761), szubreális vámpír (#223), trikornis herceg (#261), halálos morf (#7618), öregedést okozó lények (#9095), inváziós ellenfelek (#9089), éltető morf (#7625), lomha morf (#7621), kronoelementál (#287), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 14 vp; taumaturgia: 21 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | áldott okerón (#336) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
lángcsóva (#31) | >> | brutális morf (#7620) | lángcsóva (#31) | >> | élőholt tigris (#766) | |
agykorbács (#97) | >> | éltető morf (#7625) | villámcsapás (#50) | >> | mammut zombi (#654) | |
villámcsapás (#50) | >> | csataremák (#694) | villámcsapás (#50) | >> | lomha morf (#7621) | |
villámcsapás (#50) | >> | Toodrok Din (#503) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | kronoelementál (#287) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +16 védettség; +2 támadás;) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
umbatari bromag (#770) (őrzi a holmidat: +23 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra! |
2.) Dobd el a D paranccsal a legértékesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)! |
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 55, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 82, 84, 89, 93, 94, 99, 193, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 11, 12, 14, 16, 17, 18, 26, 30, 34, 36, 41, 43, 44, 46, 49, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 224, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 23750. | ||
A morf invázióban megölt morfok száma: 593, az összesen kapott pontszám: 67655. | ||
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 402, az összesen kapott pontszám: 84585. | ||
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a(z) 54. olimpián. | ||
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052. | ||
Az első Végzet Vermében 10 szintet teljesítettél. | ||
A második Végzet Vermében 11 szintet teljesítettél. | ||
A harmadik Végzet Vermében 2 szintet teljesítettél. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 18. Szerzett pont: 1872. Beállított erő: 4 Összpont: 14924 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 56 TU. szükséges még: 34 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | Fairlight botja (#476) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kvazár (#244) | |||
5 | lidércesszencia (#1074) | 1 | quwarg tojás (#360) | 2 | spiritusz (#170) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 1 | vámpírfog (#1221) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vasalt bunkó (#181) | 2 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1667 | arany (#50) | 88 | amniosz (#203) | 1 | arany pikkelyvért (#456) | |||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | drakolder szem (#478) | 3 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
2 | fűszertartó (#210) | 18 | kaja (#2) | 1 | Luthius karkötője (#527) | |||
4 | madártoll (#112) | 2 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | moa töltő (#525) | |||
1 | Morgan pálcája (#503) | 36 | pirkit (#153) | 7 | Thargodan esszencia (#328) | |||
4 | tudás gyöngye (#522) | 1 | tyrex bunkó (#421) | 1 | varázskő (#305) | |||
20 | vasérc (#152) | 1 | víz (#27) |
190 | 191 | 192 | 193 | 194 | |
11 | |
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|