Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 8. 15h:06' EZ A 468. JÁTÉKHETED, 466. FORDULÓD 469. játékheted kezdete: máj. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
Vicces sapkája láttán könny csordul ki a szemedből, úgy nevetsz rajta. Csak nehogy pillanatnyi derültséged az ő javára billentse a csatát! (Támadásod és védekezésed csökken a csata időtartamára.) Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy agytaposás varázst. Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 178 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja Lord Kis Se jobb karját. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Teli erőből vas dobónyilat dob Rád az ellenfeled. Feléd repül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozza a testedet. (5 támadástól 144 életpontot vesztesz.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered Lord Kis Se testét. (7 támadással 806 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd Lord Kis Se bal lábát. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Ököllel Lord Kis Se gyilkos csapásokat szórva összezúzza a testedet. A Kabal-Sújtás trükkjét láthattad tőle. (6 támadástól 474 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Pengepajzzsal Lord Kis Se párszor súrolva eltalálja a testedet. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás III hatása. {Csatastatisztika; sebzés: 1260, sebződés: 867, gyógyulás: 217, összesen: -650 ÉP}
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 165. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat az 527. tárggyal a 820. tárgyat |
* 10. KP: | használod a 69. pszi képességet |
kb 211 5 | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (5 darabot) |
vv 57 161 19 | elmormolod az 57. varázslatot a 161. varázslatot a 19. varázslatot |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
hh 1253 1534 | használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 220 életpontot sebeztél. Ököllel megütöd a quwarg királynő potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1389 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 462, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 28 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg ősmágus díszes potrohát. (3 támadással 226 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Ököllel megcsapod a quwarg ősmágus jobb első lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 púderkő és 5 gyenge méreg. 3225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés besül. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott fehér glóbusz védelmed.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány sárkány bal hátsó lábát. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elszántan a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a márvány sárkány óriási karmát. (9 támadással 727 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+72 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a márvány sárkány testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a márvány sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc, egy gyöngymangó és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1149, sebződés: 66, gyógyulás: 8, összesen: -58 ÉP}
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 45 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Raia angyala testét. (10 támadással 840 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+84 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a Raia angyala jobb oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Előrehajolva csap a Raia angyala, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) A Raia angyala megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A Raia angyala összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 11734 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 890, sebződés: 103, gyógyulás: 8, összesen: -95 ÉP}
(Továbbmész...) [348,75] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy fattylord. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fattylord bal lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fattylord testét. (9 támadással 720 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+72 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a fattylord testét. Kritikus ütés! (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Egy energiacsóva varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A fattylord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. 14198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1128, sebződés: 96, gyógyulás: 8, összesen: -88 ÉP}
(Továbbmész...) [349,74] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Észreveszel egy sárkánybarlangot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint White Nor Wacak. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy morgud hagymatövet. Észreveszel egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy csillezsályát. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy méregféreg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a méregféreg testét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (61 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a méregféreg fejét. (9 támadással 739 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+73 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a méregféreg ízelt testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A méregféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 963, sebződés: 97, gyógyulás: 4, összesen: -93 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd drakón bal első lábát. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (38 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragd drakón bal szárnyát. (6 támadással 563 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+28 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a smaragd drakón csontos pofáját. Kritikus ütés! (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A smaragd drakón feléd harap, de sikertelenül. A smaragd drakón melléd csap a farkával! A smaragd drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 7313 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 768, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány óriási karmát. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (97 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a smaragd sárkány pikkelyes testét. (9 támadással 731 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+36 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a smaragd sárkány óriási karmát. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyengén megütöd a smaragd sárkány bal vállát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a smaragd sárkány fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1320, sebződés: 191, gyógyulás: 8, összesen: -183 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 108 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (elektromos pajzs védelmez.) Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány jobb szárnyát. Kritikus ütés! (5 támadással 210 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. A villámok csak csiklandoznak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány óriási karmát. (9 támadással 740 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+37 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a zafír sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod a zafír sárkány óriási karmát. (2 támadással 166 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP], egy vasérc és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1406, sebződés: 204, gyógyulás: 8, összesen: -196 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd drakón testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (45 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a smaragd drakón bal hátsó lábát. (7 támadással 439 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a smaragd drakón nyakát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A smaragd drakón állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A smaragd drakón melléd csap a farkával! A smaragd drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 7313 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 674, sebződés: 47, gyógyulás: 8, összesen: -39 ÉP}
v 198 368 9 | elmormolod a 198. varázslatot |
[368,9] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! A távolból robbanások hangját hallod.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében hadúr testét. (9 támadással 732 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod az ében hadúr bal lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Az ében hadúr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 779, sebződés: 14, gyógyulás: 8, összesen: -6 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány drakón pikkelyes testét. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (36 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a márvány drakón csontos pofáját. (7 támadással 572 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a márvány drakón bal első lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A márvány drakón feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a márvány drakón a farkával, de elhibázta! A márvány drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7313 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 690, sebződés: 67, gyógyulás: 8, összesen: -59 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi báró nyakát. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi báró izmos testét. (7 támadással 575 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a Notermanthi báró kosfejét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) A Notermanthi báró leken néhány pofont. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Szarvaival a Notermanthi báró megböki a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel meghorzsolod a Notermanthi báró testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a Notermanthi báró izmos testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A Notermanthi báró meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Notermanthi báró többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 85 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> 60 arany, -2 ÉP], 22 arany, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 13146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1083, sebződés: 127, gyógyulás: 8, összesen: -119 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 55 életpontot vesztettél. A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (23 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében hadúr testét. (9 támadással 745 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd az ében hadúr fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Az ében hadúr vágása nem talált el. Az ében hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 795, sebződés: 78, gyógyulás: 8, összesen: -70 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány drakón pikkelyes testét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (40 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a márvány drakón csontos pofáját. (7 támadással 580 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a márvány drakón jobb első lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A márvány drakón megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A márvány drakón melléd csap a farkával! A márvány drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7313 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 701, sebződés: 42, gyógyulás: 8, összesen: -34 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 58 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Sötétség Hercege jobb vállát. (7 támadással 606 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a Sötétség Hercege jobb vállát. Kritikus ütés! (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 110 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 48 arany, egy fűszertartó, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. 9560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 854, sebződés: 172, gyógyulás: 8, összesen: -164 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés besül. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott fehér glóbusz védelmed.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány fejét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a márvány sárkány jobb első lábát. (7 támadással 583 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a márvány sárkány óriási karmát. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd a márvány sárkány jobb szárnyát. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a márvány sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranytű, egy ezüstshuriken, egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1205, sebződés: 153, gyógyulás: 8, összesen: -145 ÉP}
(Továbbmész...) [366,7] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sárkánybarlangot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Találsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Észreveszel egy fekete kaktuszt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Sharg, a Raepa egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy zafír sárkány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 108 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. A villámok csak csiklandoznak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány bal szárnyát. (7 támadással 592 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a zafír sárkány jobb oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 247 életpontot sebezve.) A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a zafír sárkány bal szárnyát. Kritikus ütés! (4 támadással 342 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a zafír sárkány bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rejtőköpeny, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 26 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], 4 vas dobónyíl, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy arany. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1409, sebződés: 234, gyógyulás: 8, összesen: -226 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón csontos pofáját. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (29 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragd drakón testét. (8 támadással 502 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a smaragd drakón testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A smaragd drakón állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A smaragd drakón melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7313 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 699, sebződés: 31, gyógyulás: 8, összesen: -23 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés besül. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: armageddon varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Ellenfeled háló varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a rubin sárkány gigászi testét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rubin sárkány jobb oldalát. (9 támadással 735 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a rubin sárkány testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) A rubin sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a rubin sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod a rubin sárkány fejét. (2 támadással 225 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a rubin sárkány gigászi testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A rubin sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rubin sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 sárkánypikkelyt. 19587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1428, sebződés: 174, gyógyulás: 8, összesen: -166 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 111 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány bal szárnyát. (9 támadással 755 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a zafír sárkány testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod a zafír sárkány óriási karmát. (2 támadással 232 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a zafír sárkány testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (312,11)-> 25 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, 36 arany és egy szent jogar. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1447, sebződés: 190, gyógyulás: 8, összesen: -182 ÉP}
im 0 6 | imádkozol |
vv 217 133 99 | elmormolod a 217. varázslatot a 133. varázslatot a 99. varázslatot |
h 1602 27 50 | használod az 1602. tárgyat |
szk 333 308 328 | keresed a 333. szörnyet a 308. szörnyet a 328. szörnyet |
h 341 348 15 | használod a 341. tárgyat |
bb 150 582 152 | beraksz a bankba a 150. tárgyat (582 darabot) |
ef 25 | energia fejlesztése 25 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1158. tárggyal a 956. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 6. BP: | használod a 341. tárgyat |
* 7. BP: | t. energia kisütése: 273 5 56 |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 10. BP: | t. energia kisütése: 273 13 11 |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
Erő: | 68 (97) | Szint: | 48 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 71 (89) | Támadás: | 60 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 59 (76) | Védekezés: | 109 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/101 év |
Egészség: | 71 (94) | Életpont: | 1433/1519 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 78 (102) | Varázspont: | 3039/164 | Pénz: | 2819 arany | Kép. pont: | 45 |
Tudatpont: | 70/19 | Pszi pont: | 337/353 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 53 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/38 | ökölvívás: | 46/93 (+14%) | szúrófegyverek: | 8/65 |
vágófegyverek: | 27/70 (+1%) | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/92 |
dobófegyverek: | 33/74 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/82 | 2. nyomkövetés: | 108/35 (+38%) | 3. lopás: | 1/47 |
4. mászás: | 25/49 (+20%) | 5. csapdakészítés: | 32/42 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 23/20 (+600%) |
7. gyógyítás: | 81/20 | 8. titkosírás: | 22/83 | 9. felderítés: | 30/29 |
10. szörnyidomítás: | 9/88 | 11. teológia: | 123/49 (+99%) | 12. taumaturgia: | 133/84 (+26%) |
13. szerencsejáték: | 8/5 | 14. versengés: | 23/8 | 15. harcművészetek: | 50/16 |
16. zene: | 14/42 | 17. szörnyismeret: | 30/18 | 18. pszi: | 28/67 (+4%) |
19. zárnyitás: | 4/70 | 20. vadászat: | 28/55 | 21. vitalitás: | 8/49 |
22. bányászat: | 36/21 (+8%) | 23. úszás: | 10/84 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 35 | |||
9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Rém (#315), kronoelementál (#287), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Folrang (#331), Tyriel (#777), armageddont lövő lények (#9099), 9944. szövetség (#9944), Nateilena úrnő (#404) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +11 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +11 vp 13 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (172,5,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) |
papi aura (#377) | esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse III (#59) |
tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | hatalomvarázs (#220) | agyburok (#90) |
láth. észlelése (#78) | csapdaészlelés (#222) | kí koncentráció (#69) | a lélek védelme (#57) |
varázsenergia (#161) | áldomás III (#217) | planetáris őrdémon (#172) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | Friedurgonoma (#7009) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Folrang (#331) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld gyors fejlődés képességedet legalább 4-es szintre! |
2.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Kacagok, ha a pénzüket kuporgató Fairlight papokra gondolok: áldozz számomra 10,000 aranyat! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | amniosz (#203) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
16 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | 8 | madártoll (#112) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 3 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sallank karom (#128) | 12 | shinai gömb (#348) | 13 | spiritusz (#170) | |||
2 | szent jogar (#150) | 13 | tinta (#101) | 13 | vasérc (#152) | |||
42 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2461 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranytű (#272) | |||
6 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | ezüstshuriken (#327) | 3 | fűszertartó (#210) | |||
1 | galachmit (#310) | 5 | gyenge méreg (#26) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | jégkristály (#593) | 2 | kerek kő (#19) | 38 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | moa obszidián (#380) | |||
4 | mocsári penke (#148) | 1 | mutáns csont (#331) | 2 | púderkő (#119) | |||
2 | rejtőköpeny (#277) | 4 | sáfránypor (#211) | 4 | sötét ital (#284) | |||
3 | Thargodan esszencia (#328) | 3 | toxyl (#591) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
30 | tüske (#22) | 13 | ugh méreg (#166) | 5 | vas dobónyíl (#189) |