Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. máj. 24. 9h:20' EZ A 537. JÁTÉKHETED, 465. FORDULÓD 538. játékheted kezdete: máj. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 123. varázslatot a 120. varázslatot a 73. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal |
* 4. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
* 7. KP: | kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (1 darabot) |
* 8. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 344 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az aranyfecske aranyszárnyát. (4 támadással 291 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 101 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed az aranyfecske testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő drótszőr felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 50 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 771, sebződés: 69, gyógyulás: 70, összesen: +1 ÉP}
* 9. KP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 10. KP: | alakváltás 13 |
kpk 10 | kezd. parancs kivétele: 10 |
tno 5 3 | növeled az 5. tulajdonságodat |
tno 2 1 | növeled a 2. tulajdonságodat |
hu 1112 389 72 | hulladék: 1112 389 72 |
bb 391 430 2 | beraksz a bankba a 391. tárgyat (430 darabot) |
kb 584 23 | kiveszel a bankból az 584. tárgyat (23 darabot) |
tps 50 | TVP spórolása: 50 pontért |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kre 1069 1221 | kreálsz az 1069. tárggyal az 1221. tárgyat |
t 342 | támadod a 342. szörnyet |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 316 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel megdöfködöd az árnylord jobb lábát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 105 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel meghorzsolod az árnylord bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az árnylord fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az árnylord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 4395 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 543, sebződés: 34, gyógyulás: 69, összesen: +35 ÉP}
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
m 2 | mozogsz keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 478 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel jól megszurkálod az elemi rin bal hátsó lábát. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 139 életpontot sebeztél. 34 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed az elemi rin bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az elemi rin szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-7 TVP). Az elemi rin többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az elemi rin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Szereztél 1 holdbőrt. [holdbőr ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] 7645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 844, sebződés: 73, gyógyulás: 34, összesen: -39 ÉP}
kf 610 188 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat a 188. tárggyal |
v 22 160 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 160 | elmormolod a 22. varázslatot |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 343 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A sziklaskorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP] 2970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [361,63] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Úgy gondolod, hogy a közeledő smaragd sárkány nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 353 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. (-20 támadás). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (95 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 394 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel többször eltalálod a smaragd sárkány jobb szárnyát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a smaragd sárkány testét. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 115 életpontot sebeztél. 115 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megérinted a smaragd sárkány testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a smaragd sárkány kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 3 fűszertartó, egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP] és 19 arany. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1467, sebződés: 528, gyógyulás: 206, összesen: -322 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 128 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai bal lábát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (57 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az Orkhan Thai fejét. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 102 életpontot sebeztél. 57 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel jól megszúrod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 gyöngymangó. 3082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 122, gyógyulás: 57, összesen: -65 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 315 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Thargodan légiós bal karját. (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 102 életpontot sebeztél. 65 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megérinted a Thargodan légiós jobb oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 891, sebződés: 119, gyógyulás: 65, összesen: -54 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 329 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan légiós gigászi testét. (6 támadással 466 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 95 életpontot sebeztél. 95 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a Thargodan légiós testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 921, sebződés: 81, gyógyulás: 95, összesen: +14 ÉP}
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
m 3 5 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy energiaburok varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 331 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a lidérckirály testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a lidérckirály fejét. (6 támadással 453 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megkarcolod a lidérckirály bal karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-3 max. varázspont.) Véres nyál csordul ki a lidérckirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8096 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 920, sebződés: 25, gyógyulás: 102, összesen: +77 ÉP}
(Továbbmész...) [361,65] Tovább lépkedsz a dögletes bűzű mocsárban. A cuppogó vízben néhol sötét teremtmények moccannak. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy jégelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy energiaburok varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 109 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a jégelementál fagyos testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (34 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a jégelementál testét. (6 támadással 419 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 109 életpontot sebeztél. 109 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megkarcolod a jégelementál fagyos testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a jégelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A jégelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4773 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 67, gyógyulás: 109, összesen: +42 ÉP}
(Továbbmész...) [360,66] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy viharóriás nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 394 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. A varázslat kudarcot vallott. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás testét. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel meghorzsolod a viharóriás villámló testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 87 aranyat. 8086 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 947, sebződés: 67, gyógyulás: 98, összesen: +31 ÉP}
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 353 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 26 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a viharóriás jobb oldalát. (4 támadással 276 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel meghorzsolod a viharóriás testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A viharóriás nagyot üt a jobb karodra. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a viharóriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 85 aranyat. 8086 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 910, sebződés: 123, gyógyulás: 98, összesen: -25 ÉP}
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [362,67] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek.
al 56 27 | áldozol: az 56. tárgyat a 27. tárgyat |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [362,69] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából.
kno 12 32 | képesség-növelés 12 |
tpf 50 | TVP elővétele: 50 pontért |
v 198 347 23 | elmormolod a 198. varázslatot |
[347,23] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés.
a 584 2129 24 | átadod az 584. tárgyat a 2129. kalandozónak (24 darabot) |
aa 148 313 1137 | átadod a 148. tárgyat a 313. tárgyat az 1137. tárgyat |
v 96 310 63 | elmormolod a 96. varázslatot |
[310,63] Egy kisebb településhez érkeztél. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy csodák kútját.
hh 248 248 504 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat az 504. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
* 1. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot) |
* 2. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
* 4. BP: | energia fejlesztése 10 |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
MÁGIAFÓKUSZ (275. TUDATI KÉPESSÉG) "Sokan esnek abba a hibába, hogy a Mágiát egy természettől elrugaszkodott, idegen jelenségnek tekintik. Pedig a mágia ugyanúgy a világ része, mint az az elhanyagolhatóan kicsiny szeletke, amit minden halandó megtapasztalhat. Aki tanulmányozza a Mágia Tudományát sejtheti ezt, aki pedig magán viseli a Mágia Ezüstszínű Rúnáját, az biztosan tudja, hiszen nap mint nap a Mágia Síkjának csodálatos tájain barangol, melynek mágikus forrásai át és átszövik a valós világot. Aki még nem tapasztalta meg ezt az élményt, nem tudhatja, mi az igazán csodálatos! És persze a mágikus síkon a mérhetetlen szépség mellett mérhetetlen hatalom is lakozik..." (Sasszemű Murshum, az Ezüst Kígyó Szövetsége mágusa) A Mágia Rúnájával kapcsolatot teremtettünk a Mágia Síkjával, de eddig csak passzív szemlélői voltunk a valóságot átszövő misztikus hálónak. Ahogy az előzetes kutatásainkból is következtettük, ez az ezüstszínű rúna határtalan lehetőségeket rejt magában, mert teljes megismerésével már bármekkora energiát képesek vagyunk összegyűjteni a Mágia Síkjáról. A korlátlan hatalom érzésének elmúltával azonban számba kellett vennünk a veszélyeket is, amelyek néhol vetekednek a kisebb mágikus viharok erejével is. Mivel a szabadjára engedett energia kitörhet a varázslat érzékeny irányítása alól, veszélybe sodorhatja nem csak a mágia használóját, hanem akár a környezetét is - és az Ezüstkígyók nem önpusztító hajlamukról lettek híresek. A kulcs a felhalmozott tudati energia használatában rejlik! A megformálatlan tudati energiák csak minimális mértékben kihasználtak egy-egy képesség elkészültéig, így logikus ezeket alkalmazni az áthozott mágikus esszencia kordában tartására. De nem elég biztonságosan kezelni a mágikus esszenciát, megfelelő módon bele is kell tudni szőni az adott varázslat szerkezetébe. Amikor nagyhatalmú Mágusok elkészítenek egy-egy varázslatot, különböző rúnákkal szabályozzák a varázslatok működését, és megfelelő formulákat építenek bele a könnyebb kezelhetőség érdekében, így akár egy kezdő tanonc is biztonsággal alkalmazhatja azokat. Viszont szakavatott szem segítségével - a Mágia Rúnájával - láthatóvá válnak a rúnák erővonalai, melyek erőssége tovább fokozható az összegyűjtött energiával, így a varázslatok eredeti korlátozásai kitágíthatók. A manafókusz aktiválásához az EK 275 parancsot add ki, 24 VP-ért, hatása kör végéig tart. A képesség hatékonysága tehát két feltételtől függ: a befejlesztett tudatpontok mértékétől, és az alkalmazott mágia szakértelmétől, amely meghatározza az elérhető maximális hatékonyságot. A képességbe befejlesztett első 20 TU darabonként 3%-ot, a további TU-k darabonként 1%-ot növelnek a varázslat eredeti hatékonyságán, az aktuális fejlesztés időtartamára. Az így megkapott erősség csak lehetőség, amit természetesen a képesség használója a saját mágikus szakértelmének megfelelő mértékben tud kihasználni. Ahhoz tehát, hogy egy villámot vagy gyógymógyot kétszeres hatékonysággal lehessen elmondani, legalább 60 TU fejlesztése szükséges - és természetesen az adott varázslathoz megfelelő mágikus potenciál, hogy ki is lehessen használni ezt a tetemes tudati energia befektetést. |
SÖTÉT SZISSZENŐ (458. SZÖRNY) A sötét szisszenők a testzabálók fajának büszke tagjai. Bár belső tulajdonságai nem sokban térnek el erdei rokonáétól, külsőleg cseppet sem hasonlítanak: az élénkzöld pikkelyek helyett fekete árnyalatú bőr fedi testüket, mely remek segítséget nyújt a barlangok árnyas járataiban való rejtőzködésben. Ritkán merészkednek a fényre, de hogy a lustaságuk vagy valamilyen allergén hatás veszi rá őket, hogy a sötét lyukak mélyén ülve lessenek áldozatukra, még a legbölcsebbek sem tudják. Mindenesetre az, hogy még mindig élnek, azt mutatja: mindig akad egy-két gyanútlan kalandozó... |
AYAGIRA TANAKA (965. ELLENFÉL) A Császár személyes parancsait nem bízzák közönséges futárbérencekre, azt minden esetben Ayagira Tanaka viszi el a címzetthez. Ez a vékony, izgága kis mitugrász nem jelenthet komoly erőpróbát számodra, hiszen alig tűnik erősebb ellenfélnek, mint egy közönséges gárdista. Persze Ayagira Tanaka nem azért a legmegbízhatóbb futár, hogy bárkivel leálljon huzakodni. Ha meg tudod akadályozni, hogy ez a gyorslábú ryuku elfusson, mikor a csata a te javadra billen, nyert ügyed van! |
RÜCSKÖS GIGAFÉREG (7039. SZÖRNY) A föld alatti féreg-fészkek torz királynője ez a foltos bőrű, hatalmas példány. Csak a rücskös változat képes önállóan szaporodni úgy, hogy a tojásaiból már nem dűnekukacok, hanem egyből gigaféreg lárvák bújjanak elő! Az evolúció furcsa fintora, hogy a rücskös gigaférgek csak igen rövid ideig élnek. Kb. minden tizedik csupasz bőrű egyed bábjából kel ki egy ilyen, helyváltoztatásra képtelen monstrum, ami szinte azonnal hozzáfog a tojásrakáshoz. Néhány hónap leforgása alatt lerakja harminc-negyven tojását, miközben egyáltalán nem táplálkozik. Ez a művelet aztán felemészti minden tartalékát, és végül menthetetlenül elpusztul. Ezt az árat kell megfizetnie azért, hogy a sivatag mélyén vonagló, tekergőző fészekből gigaférgek egész hada mászhasson elő a napfényre. Mivel a rücskös gigaféreg semmi mással nem törődik, csak a tojásrakással, szájszerve pedig teljesen elcsökevényesedett, ezért harapásától csak minimális mértékben kell tartanod. Egyedül a bűze az, ami idő előtt elűzhet a közeléből. Gyakorlatilag tehetetlenül tűri, hogy püföld. Páncélszerű, szelvényezett, ragyás bőre ellen ütőfegyverrel van a legnagyobb esélyed. |
ALLIGÁTORFOG (663. TÁRGY) Ritkán, de előfordul, hogy egy levadászott alligátor szájában egy tökéletesen ép harapófogat találsz elöl, a legnagyobbak között. Ilyenkor ezt elteszed trófea gyanánt, és nem válnál meg tőle semmi áron! |
RYUKU NADRÁG (691. TÁRGY) Ez a kék páncéldarab az ágyékot és a felső lábszárat védelmezi, és persze kiválóan kiegészíti a ryuku mellvértet. Ha viseled a KF 691 paranccsal (nadrágként KF-eled), védettségedet hárommal növeli meg. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
RYUKU CSIZMA (692. TÁRGY) A ryuku csizmák puhák és kényelmesek - a többi páncéldarabbal ellentétben, itt a mozgékonyság fontosabb szempont volt a védelemnél. A csizma tehát csak kettőt ad a védettségedhez - viszont a ráhelyezett bűbájnak köszönhetően, eggyel megnöveli a szerencsédet is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
Erő: | 57 (63) | Szint: | 42 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 57 (66) | Támadás: | 61 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 47 (52) | Védekezés: | 104 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 43/45 év |
Egészség: | 47 (53) | Életpont: | 751/543 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 59 (70) | Varázspont: | 2087/2087 | Pénz: | 30534 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/4 | Pszi pont: | 359/397 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | 38 |
vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 32 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24 | 2. nyomkövetés: | 123 (+1) | 3. lopás: | 2 |
4. mászás: | 24 | 5. csapdakészítés: | 7 | 6. csapdaészlelés: | 7 |
7. gyógyítás: | 186 (+1) | 8. titkosírás: | 17 | 9. felderítés: | 30 |
10. szörnyidomítás: | 3 | 11. teológia: | 73 | 12. taumaturgia: | 159 (+33) |
13. szerencsejáték: | 6 | 14. versengés: | 21 | 15. zene: | 12 |
16. szörnyismeret: | 18 | 17. pszi: | 44 | 18. zárnyitás: | 2 |
19. vadászat: | 8 | 20. bányászat: | 39 | 21. úszás: | 13 |
22. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | az elme hatalma (#123) | nagyobb agypajzs (#120) |
tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | szemmelverés (#137) |
esszenciavédelem (#165) | jégmágia (#279) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
22 | bogyógránát (#430) | 3 | drótszőr (#37) | 4 | gyógykenőcs (#313) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 98 | kaja (#2) | 5 | kerek kő (#19) | |||
27 | mákrózsa virág (#56) | 5 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 19 | mocsári penke (#148) | |||
1 | mópat tetem (#584) | 9 | polip szívóka (#391) | 2 | pszi kő (#248) | |||
2 | rézsisak (#72) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | rozmárfog (#1069) | |||
3 | szigony (#389) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varkaudar che-kard (#1112) | 2 | varkaudar pálinka (#1137) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
681 | arany (#50) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ében toboz (#578) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 3 | fűszertartó (#210) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kavadu iszák (#25) | 3 | ramit kő (#226) | 6 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | sötét ital (#284) | 1 | vámpírfog (#1221) |