463. forduló, 465. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. febr. 1. 9h:19'
EZ A 469. JÁTÉKHETED, 464. FORDULÓD
470. játékheted kezdete: febr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX

AUTHORICUS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,58] koordinátán.
Nyuszi létrehozott a birtokodban egy kisebb zant a táborozásod 1. napján.
Az aranytermő erszény 124 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+518 varázspont.) A kisebb zan energiát szív el (-1 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+108 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy lajhárlord nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 797. Kapsz 1 VP-t.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 795.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 795.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 793.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 791.]
Fürgén varázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 789.]
Szupersebesen mormolsz. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 787.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 785.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 783.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 783.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 783.]

* 5. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+16 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 781.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 781.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 779.]

* 6. KP: használod az 1546. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 779.]

* 7. KP: elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 777.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 nyílvessző). [0 pontot használtál fel, van még 777.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 775.]

* 8. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 775.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 775.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 775.]

* 9. KP: elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (4 fáklya). [0 pontot használtál fel, van még 775.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 773.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 773.]

* 10. KP: makró 1

l 1 50 0 lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 773.]

l 2 50 0 lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 773.]

l 3 50 0 lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 773.]

l 4 50 0 lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 773.]

l 5 50 0 lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 773.]

l 6 50 0 lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 773.]

l 7 50 0 lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 773.]

l 8 50 0 lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 773.]

l 9 50 0 lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 773.]

l 1 211 0 lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 773.]

v 202 1344 elmormolod a 202. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad az álommérgezés varázslatot! Hehe! Sikeresen megmérgezted Nyuszi álmát. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 768. Kapsz 1 VP-t.]

ep 720 100 1671 építed a 720. tárgyat 100 pontért
Elkezdesz építeni egy művészi porolitot. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 668. Kapsz 20 VP-t.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[94,59] A terep továbbra is ritka erdő.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [95,60] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [95,61] A sík vidék mocsarassá válik. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy varkaudar. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 16 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (4 ép-t sebezve). A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt.
(Feltételes lopás:) Megkeresed az elf férfi (Auralátás: Kismedve - 3308. kalandozó) táborhelyét. Megvárod a megfelelő pillanatot. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A fenébe, a tábort csapda védi! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. A tábort egy ezoterikus mardel őrzi! Ahhh, észrevett a figura! Rohansz, mielőtt még észbe kapna.
Sietve elhajítod, ami a kezedben van, hogy kitérhess, majd már távolodva kiáltod felé átkodat: - Adjon neked Gunymák anyó bájitalt!.
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod azt a helyet, ahol Sir Gilbert Erail tábort vert. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Közel lopódzol a másik motyójához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. Ügyesen elemelted a kiszemelt tárgyat (152 aranyat). Aztán tűnés! (+1 gonoszság.) [38 pontot használtál fel, van még 630. Kapsz 7 VP-t.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[94,62] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Apró lidércfények táncolnak a lép fölött. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy láplidérc. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a láplidérc sáros testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a láplidérc sáros testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pestisaurád működik (7 ép-t sebezve). A láplidérc feléd harap, de sikertelenül. A láplidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Véres nyál csordul ki a láplidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
735 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 2, gyógyulás: 34, összesen: +32 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyíkfű csomót.

(Továbbmész...) [93,63] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy láplidérc közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Marokra fogva a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láplidérc jobb vállát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a láplidérc jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled 15 pontot sebződik a pestisaurától. A láplidérc belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A láplidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 xirnox szív. 735 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 10, gyógyulás: 28, összesen: +18 ÉP}


(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol NaUgyanKii tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. A motyóra fantom kakukkmadár vigyáz. Profi módon elloptad, amit akartál (109 aranyat). Gyorsan lelépsz. (+1 gonoszság.)

(Továbbmész...) [93,64] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Távolabb varjak köröznek valami vagy valaki felett. Mi készülhet ott? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manaelementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A pestisaura 8 ép-t sebez. Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Bizsergető érzésed van (+6 vp). Pásztorbottal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ellenfeled 14 pontot sebződik a pestisaurától. Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 655, sebződés: 11, gyógyulás: 125, összesen: +114 ÉP}


(Feltételes lopás:) Megkeresed azt a helyet, ahol Alaria Volerdi tábort vert. Kivárod az alkalmas pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. A tábort egy csontváz őrzi! Sikeresen elcsórtad, amit akartál (223 aranyat). Aztán tűnés! (+1 gonoszság.) [38 pontot használtál fel, van még 592. Kapsz 7 VP-t.]

fu 3676 udvarolsz a 3676. kalandozónak
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 592.]

v 198 94 94 elmormolod a 198. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(93,58) a 192. labirintus bejárata
(93,63) nekrofun (#173), láplidérc (#352), NaUgyanKii (3310. kalandozó)
(93,64) nekrofun (#173), manaelementál (#290), Alaria Volerdi (1264. kalandozó)
(94,59) egy ismeretlen isten rúnaköve
(94,62) láplidérc (#352), gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201)
(95,60) gumifa (#38), Leah oltár, 46. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(95,61) varkaudarok (#64), nekrofun (#173), egy elf férfi, Sir Gilbert Erail (3481. kalandozó)

[94,94] Az új terep hegyvidék. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek keletre.
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 582. Kapsz 2 VP-t.]

vv 76 elmormolod a 76. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 580.]

v 96 93 52 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(94,94) mély szakadék (#154), érclelőhely

[93,52] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Amint elhaladsz a mágustorony mellett, odabentről kiáltozást, és dühös szitkozódást hallasz:
- Átkozott koboldok! Nyavalyások! Majd adok én nektek! - kiáltozik egy éltesebb férfi, és hangját üvegcsörömpölés, és az energiatüskék varázslat újabb és újabb sercegése kíséri. Ajjaj! Komoly kalamajka lehet odabenn! Egy mágusinas épp ekkor lép ki a torony ajtaján, és egyből odaszalad hozzád.
- Kérlek, segíts! Máguskoboldok költöztek a toronyba, és képtelenség őket elűzni! Mindent tönkretesznek, rombolnak, pusztítanak. A mesterem már mindent megpróbált, de sajnos tehetetlenek vagyunk. Most hivatásos koboldvadászokért szalajtott engem. Ugye te az vagy? - hadarja. Mivel jutalom szaga terjeng a levegőben, természetesen hevesen bólogatsz. - Jól van, akkor megmenekültünk! - sóhajt a fiú, és megkönnyebbülten folytatja: - A mester szerint az egész tornyot át kell fésülni utánuk, ezért minél több vadász jön, annál biztosabb, hogy eredményt érnek el. Hívd el a barátaidat is, és jelentkezzetek gyorsan a magiszter úrnál! - mondja, és visszasiet a toronyba, ahonnan valami nagy, és üvegből készült tárgy szétrobbanása hallik ki az utcára éppen.
Érdekes feladatnak tűnik, már csak társakat kell találnod hozzá. (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. "

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.).
(Feltételes lopás:) Felkutatod azt a helyet, ahol az alakváltó férfi (Auralátás: Mr. ? - 3130. kalandozó) tábort vert. Kivárod az alkalmas pillanatot. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. Elcsented a kiszemelt tárgyat (294 aranyat). Aztán tűnés! (+1 gonoszság.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
[-50 varázspont.] [14 pontot használtál fel, van még 566. Kapsz 2 VP-t.]

m 3 mozogsz délkeletre
[94,53] Folytatod sétádat a házak közt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Felfedeztél egy fény szentélyét.

Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod azt a helyet, ahol Crysania tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A nyomorult figura csapdával védte magát! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. Ahhh, észrevett a figura! Rohansz, mielőtt még észbe kapna.
A nyavalya törje ki, nem lebuktál?! Az eseten felháborodva visítod oda szégyentelen áldozat-jelöltednek kedvenc átkodat: - Veregessen hátba egy hegyi óriás!.
Összeakadsz Myotis Canisszal. Sheran félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted.
Találkozol Mezticcel. Tharr hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy örökkév. igazgyöngét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy Tharr Keresztjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Quirov trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy dombi yeti trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Persze nem lát téged.
[14 pontot használtál fel, van még 552. Kapsz 2 VP-t.]

ve 185 1 megveszed a 185. tárgyat 1
Vásároltál 1 nagy bronzkulcsot. 28 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

ve 240 1 megveszed a 240. tárgyat 1
Vásároltál 1 kis aranykulcsot. 32 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

ve 76 1 megveszed a 76. tárgyat 1
Vásároltál 1 bronzkulcsot. 18 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

ve 92 1 megveszed a 92. tárgyat 1
Vásároltál 1 kötelet. 2 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[94,94] A síkság után kisebb hegyek következnek. Felfedeztél egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy púpos burástya!

Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 12 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a púpos burástya jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pestisaurád 13 sebzést okoz. A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
246 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 3, gyógyulás: 22, összesen: +19 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy mutáns pók!

Meglengetve a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled 17 pontot sebződik a pestisaurától. A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy földsárkány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (7 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a földsárkány jobb oldalát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megdöföd a földsárkány jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pestisaurád működik (15 ép-t sebezve). A földsárkány feléd harap, de sikertelenül. A földsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
945 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 7, gyógyulás: 25, összesen: +18 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek keletre.
[30 pontot használtál fel, van még 522. Kapsz 6 VP-t.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(94,94) mély szakadék (#154), érclelőhely, púpos burástya (#92), mutáns pók (#117), földsárkány (#359)

[72,59] Épületek tűnnek fel. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Itt csata lesz.

Elszántan a másikra rohansz. Pásztorbottal párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ellenfeled 5 pontot sebződik a pestisaurától. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Csiklandozó az érintés (+8 vp). Pásztorbottal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 24 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a pestisaurától. A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Varázsenergiát kapsz (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 680, sebződés: 8, gyógyulás: 129, összesen: +121 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 512. Kapsz 2 VP-t.]

ve 185 1 megveszed a 185. tárgyat 1
Vásároltál 1 nagy bronzkulcsot. 21 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

be 669 bemész a 669. épületbe
A kapun belépve kellemes légkör fogad. Úgy látod, az előtérből több helyiség is nyílik, melyek a különböző áruféleségeket hivatottak csoportosítani. Egy behízelgő modorú, díszesen öltözött gnóm fogad: - Üdvözöllek, a nevem Brakkulmukkpók. Én vagyok ezen üzletház igazgatója. Boltunk széles választékkal áll rendelkezésedre, használtcikk osztályunkon pedig megszabadulhatsz feleslegessé vált holmijaidtól. - Kérésedre elmondja, mit merre találsz, és biztosít róla, nyugodtan a segédekre bízhatod magad.
A választék az alábbi (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 37 ap /db, kaja (#2) 1 ap /db, szöges bunkó (#8) 15 ap /db, bunkósbot (#9) 1 ap /db,
csontkés (#11) 3 ap /db, csontszurony (#12) 3 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db,
bordacsont (#16) 3 ap /db, fúvócső (#20) 6 ap /db, ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, mérgezett tüske (#23) 1 ap /db,
gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, lapockacsont (#33) 6 ap /db, ásó (#34) 7 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db,
kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, grákóbőr (#41) 4 ap /db, királygyík bőr (#44) 4 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db,
surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, antilopbőr (#48) 4 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db, bőrpáncél (#51) 7 ap /db,
bőrsisak (#57) 7 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, csontszablya (#64) 3 ap /db, szöges páncél (#65) 36 ap /db,
szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, kék orchidea (#68) 6 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 3 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db,
rézpáncél (#71) 36 ap /db, rézsisak (#72) 10 ap /db, rézpajzs (#73) 21 ap /db, rézkulcs (#75) 9 ap /db,
bronzkulcs (#76) 13 ap /db, mászókarom (#78) 15 ap /db, lapkorong (#80) 3 ap /db, mérleg (#81) 12 ap /db,
díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, óndarab (#85) 3 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db, bronzsisak (#88) 13 ap /db,
bronzpajzs (#89) 24 ap /db, bronzpáncél (#90) 48 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 7 ap /db,
bakkura bőr (#95) 3 ap /db, bakkura csizma (#96) 16 ap /db, rákpáncél (#97) 6 ap /db, rákpajzs (#98) 15 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, vízionár szem (#102) 4 ap /db, magszim bél (#103) 7 ap /db, fémrúd (#104) 12 ap /db,
evaporőr háj (#105) 7 ap /db, fabontó (#106) 7 ap /db, rövid íj (#107) 12 ap /db, vapár ág (#110) 15 ap /db,
hosszú íj (#111) 30 ap /db, ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, mandibulapenge (#125) 4 ap /db,
bronzpenge (#126) 18 ap /db, mandibulakasza (#127) 37 ap /db, sallank karom (#128) 3 ap /db, sallank nyíl (#129) 4 ap /db,
hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db, csuklyavirág (#133) 1 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db,
koponya szimbólum (#139) 15 ap /db, denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, nap szimbólum (#141) 15 ap /db, villám szimbólum (#145) 15 ap /db,
hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, vasérc (#152) 3 ap /db, nyu-shuriken (#157) 18 ap /db,
ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, kis vaspajzs (#159) 24 ap /db, vassisak (#160) 27 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 33 ap /db,
borostyán függő (#162) 9 ap /db, karócsapda (#163) 18 ap /db, ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 10 ap /db,
uzbány csőr (#169) 9 ap /db, rövid kard (#171) 24 ap /db, téfea-agy (#172) 12 ap /db, harci kalapács (#174) 30 ap /db,
ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, vasalt bunkó (#181) 52 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 27 ap /db, vaskulcs (#183) 15 ap /db,
ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db,
mérg. vas dobónyíl (#190) 15 ap /db, aranylánc (#191) 30 ap /db, gyöngysor (#192) 72 ap /db, aranygyűrű (#193) 18 ap /db,
arany karperec (#194) 39 ap /db, obszidián függő (#195) 15 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db,
gyíkfű (#201) 1 ap /db, dorony tüdő (#212) 12 ap /db, dobóháló (#221) 12 ap /db, láncing (#222) 300 ap /db,
varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, lánckesztyű (#230) 225 ap /db,
acélpengőke (#231) 4 ap /db, tatu dob (#234) 6 ap /db, lajhár csont (#236) 4 ap /db, tankány karom (#237) 15 ap /db,
tüskecsapda (#242) 12 ap /db, márványkulcs (#245) 24 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db,
tatu ködmön (#255) 6 ap /db, kristálygömb (#265) 15 ap /db, fülemüle agyar (#267) 7 ap /db, gromak bőr (#268) 12 ap /db,
aranytű (#272) 6 ap /db, ametiszt medál (#275) 42 ap /db, sárga erőöv (#276) 187 ap /db, rejtőköpeny (#277) 21 ap /db,
umbatari karkötő (#278) 150 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db, tyrex csont (#280) 45 ap /db, raptor karom (#281) 18 ap /db,
jégszív (#282) 22 ap /db, bíbor erőöv (#291) 450 ap /db, varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, elit csatavért (#295) 45 ap /db,
arx formázó minta (#298) 37 ap /db, bev formázó minta (#299) 37 ap /db, cru formázó minta (#300) 37 ap /db, réz papi karkötő (#307) 150 ap /db,
ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, arany papi karkötő (#309) 600 ap /db, ezüsttőr (#322) 12 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db,
ezüsthegyű lándzsa (#324) 22 ap /db, ezüstshuriken (#327) 12 ap /db, csontpálca (#329) 56 ap /db, mutáns csont (#331) 6 ap /db,
huhogó bibe (#332) 12 ap /db, királyi korona (#338) 187 ap /db, shinai gömb (#348) 180 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 12 ap /db,
molluszk ház (#353) 3 ap /db, szockó hólyag (#355) 4 ap /db, quwarg tojás (#360) 3 ap /db, Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db,
álompor (#396) 1 ap /db, zafír erőöv (#397) 11250 ap /db, réz fejpánt (#406) 10 ap /db, bronz fejpánt (#407) 13 ap /db,
kígyóbőr öv (#410) 12 ap /db, réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, arany masszariasztó (#437) 21 ap /db, ostromlétra (#510) 7 ap /db,
zafír medallion (#514) 37 ap /db, varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, tünde íj (#553) 45 ap /db, aranytoll (#572) 60 ap /db,
rinóbőr (#651) 7 ap /db, darázsszárny (#652) 6 ap /db, darázsfarok (#654) 21 ap /db, elf csont (#664) 6 ap /db,
szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, troll csont (#704) 6 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, gyémánt karperec (#728) 180 ap /db,
rubin fejék (#729) 210 ap /db, gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, jegygyűrű (#736) 75 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db,
rozmárfog (#1069) 4 ap /db, yetiszív (#1070) 12 ap /db, féregbél (#1071) 6 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db,
cetuszony (#1075) 15 ap /db, varkaudar csont (#1113) 6 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 33 ap /db, extra takarmány (#1360) 27 ap /db,
pókláb (#1378) 1 ap /db, nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandóak a használtcikk osztályon megvásárolni:
alligátorbőr cipő (#662) 40 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 7 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, fülemüle agyar (#267) 5 ap /db,
fűszertartó (#210) 6 ap /db, márványkulcs (#245) 16 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 8 ap /db, pásztorbot (#513) 120 ap /db,
pirkit (#153) 2 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db, szent kehely (#257) 16 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 10 ap /db,
ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 12 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db,
bronzkulcs (#76) 9 ap /db, kis aranykulcs (#240) 16 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db, xirnox szív (#213) 10 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 507. Kapsz 1 VP-t.]

m 1 4 mozogsz északkeletre, délre
[73,58] Még mindig a városban vagy. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délnyugatról folyik északkeletre. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését Humán Páholy kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Találsz egy fellegvárat. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [73,59] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fény szentélyét. Észreveszel egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [20 pontot használtál fel, van még 487. Kapsz 4 VP-t.]

be 696 3 bemész a 696. épületbe
Lopva körülnézel, hogy nem lát-e senki, majd odamész a ház bejáratához. A fiatalok mosolyogva üdvözölnek. - Helóka! Szeretnék a vendégetek lenni. - ezzel átnyújtasz egy erszényt, benne 200 arannyal. Bekísérnek az előtérbe, majd a váróterembe. A helyiség ízlésesen berendezett, hatalmas, déli növényeket látsz cserepekben, a szekrényeken és falakon mindenféle távoli országból származó csecsebecsék, szobrocskák, fegyverek. Üdvözöl a ház úrnője, és miután az egyik ajtónálló kézjellel értésére adja, hogy milyen szolgáltatásért fizettél, tapsol néhányat. Leeső álladat három szolgáló próbálja a helyére visszajuttatni, amikor a tüneményes szépségű, ezüsthajú, kék szemű Leila szinte földöntúli kecsességgel eléd libben. Nem tudod, hogy milyen parfümöt használ, de egy biztos: csodálatos illatfelhő lengi körül. Kiszáradt torokkal, nyögni is képtelenül mész fel a második emeletre, miközben Leila kötetlenül és láthatóan azonos hozzáértéssel társalog a politikáról, időjárásról, mágiáról, háborúról. A lakosztály, ahol vendégül látnak, fényűzően van berendezve. Kicsit zavarba ejt, hogy a szobában rajtatok kívül egy teljes elf zenekar is tartózkodik, de kiderül, hogy ez is része a szertartásnak, és amint szükséges, távozni fognak. Leila varázslatos zamatú bort tölt neked egy díszes kupába. Mámoros fejjel, alig érted, amit Leila mesél neked, teljesen elmerülsz abban az elbűvölő szempárban. Nem vitás, Leila NAGYON közel állhat Elenioshoz. Nem is emlékszel, mikor takarodtak el a zenészek, de már kettesben vagytok: Leila simogatva fejti le a ruhádat, majd egy forró vízzel teli dézsához vezet, és illatos szappannal megfürdet. Most valahogy úgy érzed, hogy sosem akarsz visszatérni a vadonba, a szörnyek közé! A hatalmas, fejedelmi ágyban vár rád Leila, amíg megtörülközöl. Ami ezután következik, az életed egyik legcsodálatosabb, legmaradandóbb élménye: meg vagy győződve róla, hogy amint bukszád engedi, vissza fogsz térni ide! Nem tudod hogyan, de a légyott valami fantasztikus módon, szellemileg is ellazított. (+50 varázspont.) A ház úrnőjének megköszönöd a kiváló színvonalú szolgáltatást, és elhagyod a piroslámpás házat. [5 pontot használtál fel, van még 482. Kapsz 1 VP-t.]

be 610 30 7 bemész a 610. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 482.]

* 1. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a láthatatlanság hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 477. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 477.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

* 5. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 472. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 472.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 472.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

* 7. BP: elmormolod az 54. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 fekete gyöngy). [0 pontot használtál fel, van még 472.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 287 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 432. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 247 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 392. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 207 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 352. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 167 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 312. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 127 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 272. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 87 TVP-t kell elköltened.] Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy útonálló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan a másikra támadsz. Pásztorbottal kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az útonálló bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A pestisaura 14 ép-t sebez. Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
89 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 232. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 32 fejleszted az 1. tulajdonságodat 32 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 55 TVP-t kell elköltened.] [32 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 6 VP-t.]
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 605 pontot. A következő körben tehát 805 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy hollófekete, copfos hajú, égszínkék szemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A legsármosabb árnymanó pasi, akit valaha láttál. Ártatlan és mégis kópés, szemei ravaszul csillognak, tartásából és mozdulataiból határozottság és erő árad, éjkék és fekete, selyem bársony ruhái hanyag eleganciát sugároznak. Bőröd bronzként csillog. Chara-din első számú avatárja vagy. Papi hited: 1038. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 464. fordulód.

Erő: 63 (81) Szint: 48 Merészség: 10/5 Magasság: 103 cm
IQ: 59 (61) Támadás: 47 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 59 (61) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 34/36 év
Egészség: 59 (61) Életpont: 762/1109 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 4
Szerencse: 67 (71) Varázspont: 2512/2169 Pénz: 1658 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 27/11 Pszi pont: 321/301 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 30
Eddig összesen 4360 szörnyet (7 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 3556 TP-t kaptál. Jelenleg 17559101 TP-d van. A következő szinthez még 440899 TP szükséges. Trófeáid: Kronga hadúr, triklem drakolder, bosszantó apróság. Eddig 9 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/92 ökölvívás: 1/89 szúrófegyverek: 44/66
vágófegyverek: 7/48 ütőfegyverek: 23/82 (+3%) dobófegyverek: 37/93

Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); dárda (#10) (20 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve.
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 43/10 2. nyomkövetés: 85/46 (+18%) 3. lopás: 64/88 (+36%)
4. mászás: 18/31 (+2%) 5. csapdakészítés: 29/68 6. csapdaészlelés: 78/11 (+6%)
7. gyógyítás: 98/10 8. titkosírás: 6/52 9. felderítés: 31/80
10. szörnyidomítás: 28/48 11. teológia: 142/0 (+28%) 12. taumaturgia: 75/37 (+17%)
13. szerencsejáték: 54/95 14. versengés: 28/25 15. zene: 4/6
16. szörnyismeret: 40/76 (+20%) 17. pszi: 30/7 (+2%) 18. zárnyitás: 29/10
19. vadászat: 15/22 20. vitalitás: 5/26 21. bányászat: 32/22 (+2%)
22. úszás: 11/7 23. főzés: 12/37 24. csapatmunka: 5/27

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 75
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz az alakváltóktól (7) bármit (3x), a mutánsoktól (9) bármit (2x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (4x), az emberektől (1) aranyat (#50) (9x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (9x), az elfektől (2) bármit (8x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (10x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (7x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak a 3676. karakternek
kutatsz max. 135 TVP-ért
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP)
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) mágia megértése (#226, 0 VP) nekromanta csókja (#230, 22 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
jellemrejtés (#23) láth. észlelése (#78) tulajdonságpajzs (#26) szemmelverés (#137)
csupasz izom (#28) pestisaura (#210) hatalomvarázs (#220) esszenciavédelem (#165)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> molgan (#284) káosz szava (#207) >> férfiak (#998)
káosz szava (#207) >> nők (#999) nekromanta csókja (#230) >> társak oldalán harcolva (#986)
káosz szava (#207) >> pikkelyes ptog (#470) élőholt pozdorja (#134) >> bámulatos zombi (#896)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Thargodan berzerker (#377) fürgülés (#92) >> bámulatos zombi (#896)
lidércidézés (#219) >> 35. szintű lényekre lidércidézés (#219) >> férfiak (#998)
fürgülés (#92) >> Forradásos (#674) hhaar burka II (#162) >> 25. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az éjfattyak a káosz csodásan kecses teremtményei. Mégis, mivel nem engem szolgálnak, pusztulniuk kell! Kezdd egy vg'axol torzítóval.
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázslat sebzés képességedet legalább 4-es szintre!

HŐSTETTEID
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211.

Összsúly: 35.03 kg Megterheltség: 20%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 120 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A VÁMRAKTÁRBAN (460. FORDULÓD ÓTA)
47171 arany
1 adamantit (#627) 1 agvari manafókusz (#890) 12 áldott kő (#642)
24 angyalok gyűrűje (#529) 1 angyalok kesztyűje (#609) 10 aranyló ugarhéj (#100)
1 aranymosó serpenyő (#1612) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504)
11 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 2 Batharak vállemeze (#831)
1 bo'adhun aranygömb (#757) 22 bordacsont (#16) 5 borkonyó bibe (#312)
1 bunthar zsák (#734) 4 bűvös shuriken (#562) 3 cápazsír (#932)
6 csigakagyló (#1131) 1 csillagbot (#929) 1 csillogó nyakék (#1120)
2 csontkulcs (#74) 36 csuklyavirág (#133) 6 deus ex machina (#1)
6 dlathog kőzet (#829) 1 dobóháló (#221) 1 drakolder gyűrű (#969)
1 dramoan kő (#967) 1 ében talizmán (#944) 11 ében toboz (#578)
6 eknozol (#540) 1 erőserkentő (#1405) 17 ezüstdarab (#326)
1 Ezüstmágus kürt (#697) 1 ezüstszelence (#1602) 204 fekete gyöngy (#99)
5 Fekete Kehely (#283) 14 fiatalság itala (#473) 33 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 66 fűszertartó (#210) 1 gátlástalanság öve (#1727)
9 genrath vérmedvefog (#1674) 2 gólem talizmán (#811) 1 gólemgyűrű (#866)
44 gyenge méreg (#26) 20 gyógykenőcs (#313) 1 halálhozó karkötője (#816)
4 halálhozó talizmán (#813) 17 halcsont (#390) 1 hatalom fülbevalója (#817)
1 Hatalom Karkötője (#1210) 1 hebrencs csapda (#147) 1 hoarián bőrnadrág (#1345)
1 hoarián nyereg (#1336) 1 hoarián saru (#1346) 1 Holtak Akarata (#1604)
1 hósárkány szív (#1082) 7 huhogó bibe (#332) 1 hűségérme (#1141)
2 iknegurin (#541) 1 illatos rózsaszál (#1595) 59 isteni könnycsepp (#260)
1 jácint díszkő (#753) 1 jáde rakshallion (#749) 1 játékmesteri palást (#824)
19 jégkristály (#593) 47 kaja (#2) 24 kaktusztüske (#114)
1 káosz szimbólum (#361) 28 karbin plazma (#199) 17 kavadu iszák (#25)
1 kavadu lebeny (#24) 39 kék orchidea (#68) 1 kőkalapács (#13)
2 kőkés (#6) 1 korinthai talizmán (#814) 1 kötél (#92)
1 krapixlon fürdőruha (#454) 2 kreiton agy (#1142) 10 krónika (#1725)
1 lajstrom medál (#1753) 1 láthatatlan köpeny (#441) 1 lélekesszencia (#619)
2 lidércesszencia (#1074) 1 lidérckorona (#531) 22 lótuszvirág (#447)
2 Luthius karkötője (#527) 245 madártoll (#112) 1 mágikus gyertya (#1600)
2 mágusok itala (#1610) 2 malachit füzér (#755) 1 manakristály (#500)
1 mászó-karperec (#392) 1 mászókampó (#165) 1 mászókarom (#78)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 mihlanil (#539) 1 mithril kesztyű (#463)
1 Mjölborg kalapácsa (#523) 2 moa üveggömb (#383) 80 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 2 Morgan szilánkja (#508) 1 natharion opál (#747)
1 natharion talizmán (#867) 1 nodonrod kitűző (#1533) 17 nyílvessző (#108)
2 obszidián kereszt (#756) 1 oldalzsák (#1172) 1 olló (#335)
4 ork sör (#1701) 10 ormánygőte csont (#21) 1 örökkéval.smaragdja (#1115)
1 orvosságos zacskó (#682) 1 őselemek köpenye (#560) 1 ősmágus fülbevalója (#608)
1 pézsmatökmag (#934) 33 pirkit (#153) 11 polip szívóka (#391)
11 pondróvér (#1232) 1 pszi katalizátor (#610) 2 pszi kő (#248)
2 pszi kristály (#618) 25 purifikátor háj (#269) 1 rájabőr úszógatya (#405)
8 rákfatty váladék (#333) 1 rasáth orrkarika (#859) 1 reflexélesítő (#1407)
10 remák szív (#264) 1 rémplazma (#616) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
29 rókafarok (#124) 3 roxati zárfaló (#314) 3 rum (#1419)
1 ryuku függő (#1322) 1 ryuku kalózkendő (#1157) 1 sáfránykő (#979)
22 sáfránypor (#211) 25 sallank karom (#128) 1 sejtfiatalító (#1408)
2 sólyomcsőr (#1223) 7 sötét ital (#284) 4 sötét tekercs (#535)
61 spiritusz (#170) 17 sullár hólyag (#168) 2 szaké (#1295)
1 szeksztáns (#32) 13 szent jogar (#150) 6 szent kehely (#257)
1 Szent Kulacs (#285) 2 szerencsekocka (#1693) 2 sziklozug comb (#858)
1 szirén köpenye (#820) 2 szithon vérfókusz (#1656) 1 szivárványszív (#1529)
2 szögletes kő (#17) 1 szulfagor agyar (#677) 4 szuperkötél (#209)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 T'vadar tőre (#1731) 17 téfea-agy (#172)
1 tenger gyümölcse (#1155) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 teriád dobóháló (#1281)
10 Thargodan esszencia (#328) 8 tinta (#101) 1 tl'urlang erőkő (#825)
1 tolvaj klánjelvény (#1093) 1 törpe bakancs (#475) 20 toxyl (#591)
2 toxyl üvegcse (#592) 1 Trákin csákánya (#367) 37 trikornis szarv (#198)
1 Tudás Könyve (#567) 1 tudati fétis (#1151) 12 tükör (#43)
1 türkiz karika (#750) 10 tüske (#22) 1 tüskecsapda (#242)
22 ugh méreg (#166) 1 ünnepi övsál (#874) 5 uzbány csőr (#169)
38 vámpírfog (#1221) 1 vámpírölő (#951) 18 varázskő (#305)
1 varázskorsó (#1546) 13 varkaudar pálinka (#1137) 31 vas dobónyíl (#189)
2 viharamulett (#611) 40 víz (#27) 2 vizestömlő (#3)
1 Vlagyimir-díj (#1519) 1 vörös zselé (#862) 2 vörös zyel (#606)
4 vortex amulettje (#607) 1 vortex talizmán (#812) 30 xirnox szív (#213)
1 yetifog (#863) 1 zafír fülbevaló (#477) 1 zárnyitó készlet (#39)
12 zöld üveg (#82) 4 bájital (#261) 103 isteni könnycsepp (#260)
$2 jegesmedve bunda ($1067) 411 kaja (#2) 1 lélekkő (#1650)
1 lidércesszencia (#1074)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 szvó-ektoplazma (#151)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
601 arany (#50) 1 bronzkulcs (#76) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kötél (#92) 2 nagy bronzkulcs (#185) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, manaelementál (#290)
(73,58) patak, Fairlight oltár, ház (#400), egy ismeretlen isten rúnaköve, főutca (#399)
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, útonálló (#130)

Üzenet küldése a karakternek