Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 24. 9h:07' EZ A 1221. JÁTÉKHETED, 462. FORDULÓD 1222. játékheted kezdete: okt. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 |
* 1. KP: vv 443 224 127 | elmormolod a 443. varázslatot a 224. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 3. KP: ef 7 520 0 | energia fejlesztése 7 |
* 4. KP: vv 182 165 19 | elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 19. varázslatot |
* 5. KP: vv 13 26 157 | elmormolod a 13. varázslatot a 26. varázslatot a 157. varázslatot |
* 6. KP: vv 71 72 157 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 157. varázslatot |
* 7. KP: v 169 8 0 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 8. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 138 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Máris repül feléd néhány sallank nyíl. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 106 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a kentaurusz testét. (6 támadással 417 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a kentaurusz izmos karját. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 72 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel meghorzsolod a kentaurusz bal első lábát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kentaurusz testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 45 életpontot sebeztél. A kentaurusz szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 61 életpontot vesztettél. A kentaurusz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 íjászkence [íjászkence ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP]. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] 4 452 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 875, sebződés: 293, gyógyulás: 11, összesen: -282 ÉP}
* 9. KP: v 15 429 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 10. KP: vv 58 227 0 | elmormolod az 58. varázslatot a 227. varázslatot |
hu 229 | hulladék: 229 |
cir 31 | vándorcirkusz látogatása 31 |
tim 30 | titkosírás megfejtése 30 pontért |
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 314 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2 674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 398 életpontot sebeztél. Az élőholt hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 3 499 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester rotható húsát. (7 támadással 224 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mester jobb oldalát. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 670 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre gömbvillám varázslatot lősz. 263 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kamionoszaurusz testét. (7 támadással 212 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kamionoszaurusz testét. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a kamionoszaurusz testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A kamionoszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 69 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel többször eltalálod a kamionoszaurusz testét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kamionoszaurusz vastag oszloplábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. A kamionoszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A kamionoszaurusz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny megtipor. 85 életpontot vesztettél. A kamionoszaurusz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 13 amnioszt. 6 486 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1272, sebződés: 348, gyógyulás: 41, összesen: -307 ÉP}
(Továbbmész...) [194,54] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy trikornis herceg. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.
(Továbbmész...) [193,55] Még mindig az erdőben vagy. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad.
- Ez egy korinthai amőba! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy gömbvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 276 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a korinthai amőba testét. (6 támadással 428 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 40 életpontot sebeztél. Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 46 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel jól megszurkálod a korinthai amőba testét. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 korinthai talizmán. 6 353 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1147, sebződés: 209, gyógyulás: 34, összesen: -175 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha bal oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 101 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a moszatrája farkát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 rájabőrt. 199 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod az étkezési homár ollóját. Kritikus ütés! (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 367 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
m 7 6 7 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír fejét. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével alaposan megvágod a szubreális vámpír jobb karját. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a szubreális vámpír bal karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 604 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [191,54] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy Raia szent lovagja nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre gömbvillám varázslatot lősz. 227 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az animált hókutya farkát. (7 támadással 205 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az animált hókutya fejét. (3 támadással 220 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal épp hogy megvágod az animált hókutya mozgékony fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 951 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester bal vállát. (7 támadással 224 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 222 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zombi mester jobb vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [190,53] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ősdentor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 60 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor bal karját. (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az ősdentor jobb lábát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 50 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 3 855 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 541, sebződés: 130, gyógyulás: 4, összesen: -126 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya bal karját. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 345 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Fókuszpengével megkarcolod a Chara-din fattya jobb karját. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Chara-din fattya bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az 1 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 763, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya fejét. (6 támadással 190 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 376 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (5 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A 7 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 669, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. Kritikus ütés! (6 támadással 210 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a Chara-din fattya bal karját. (5 támadással 363 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a Chara-din fattya jobb karját. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 709, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 31 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Tguarkhan sziklatestét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) A Tguarkhan szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (7 támadással 118 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 368 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 3 318 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Nem öregedsz. Bronz taiderrel eltalálod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Öregedtél 2 évet. A bolyongó lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 4 364 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 540, sebződés: 97, gyógyulás: 20, összesen: -77 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén potrohát. (6 támadással 185 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével alaposan megvágod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [189,55] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ezüstdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ezüstdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő sebesült woorgard nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (6 támadással 101 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a woorgard testét. (5 támadással 363 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A woorgard csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A woorgard összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 498, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich csontos vázát. (7 támadással 135 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (32 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a drakolich bal hátsó lábát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a drakolich csontos vázát. Kritikus ütés! (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A drakolich fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A drakolich összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 49, gyógyulás: 3, összesen: -46 ÉP}
Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 55 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem fejét. (7 támadással 238 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (35 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a quwarg szellem testét. (5 támadással 343 életpontot sebezve.) Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Semmi eredménye! Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg szellem testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 54 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 326 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 612, sebződés: 167, gyógyulás: 5, összesen: -162 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (6 támadással 112 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 356 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 224 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a woorgard testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A woorgard csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 859, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír testét. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 19 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai jobb vállát. (7 támadással 242 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (31 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével felnyitod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Mancsával az Orkhan Thai végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (186,61)-> 26 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. 3 039 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 118, gyógyulás: 5, összesen: -113 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a tüskés harci gromak fejét. (3 támadással 207 életpontot sebezve.) Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal megcsapod a tüskés harci gromak nyakát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 088 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt hadúr testét. (7 támadással 208 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az élőholt hadúr testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 499 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 55, gyógyulás: 6, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [188,57] A bozótost dombság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy púdersziklát. Látsz egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Sex Action, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van!
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ezüstdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Bronz taiderrel megbököd a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Öregedtél 1 évet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 4 364 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 503, sebződés: 58, gyógyulás: 12, összesen: -46 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír testét. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével alaposan megvágod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a szubreális vámpír jobb karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}
im 0 4 | imádkozol |
szk 186 977 792 | keresed a 186. szörnyet a 977. szörnyet a 792. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: e 20 0 0 | élelemszerzés -2 pontért |
* 3. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 4. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
* 5. BP: v 15 312 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 6. BP: gy 30 0 0 | gyógyítás -2 pontért |
Erő: | 55 (73) | Szint: | 37 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 62 (72) | Támadás: | 77 (80) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 55 (73) | Védekezés: | 104 (111) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 168/197 év |
Egészség: | 53 (73) | Életpont: | 851/650 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 50 (70) | Varázspont: | 1745/53 | Pénz: | 7843 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 42/0 | Pszi pont: | 245/237 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/78 (+9%) | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 37/97 (+5%) |
vágófegyverek: | *30/101 (+14%) | ütőfegyverek: | 20/44 | lőfegyverek: | 30/97 (+9%) |
dobófegyverek: | 30/78 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) (250%) << bronz taider (#641) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -25.); tünde nyíl (#554) (26 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
188,57 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 222 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44/1 (+52%) | 2. nyomkövetés: | 124/67 (+12%) | 3. mászás: | 20/16 |
4. csapdakészítés: | 33/84 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 16/4 | 6. gyógyítás: | 67/44 |
7. titkosírás: | 20/92 (+9%) | 8. felderítés: | 32/90 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 21/12 (+5%) |
10. teológia: | 70/13 (+16%) | 11. taumaturgia: | 70/40 (+9%) | 12. szerencsejáték: | 12/83 (+12%) |
13. versengés: | 21/38 (+20%) | 14. zene: | 195/92 (+37%) | 15. szörnyismeret: | 48/39 (+5%) |
16. pszi: | *22/100 | 17. zárnyitás: | 10/36 | 18. vadászat: | 62/50 |
19. vitalitás: | 5/49 (+20%) | 20. bányászat: | 36/88 (+7%) | 21. úszás: | 20/22 (+18%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 17 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 75 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 8 darabot, csak egyszer) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), kőtiprót (#260) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 130 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | harci induló (#443) | erőpajzs III (#127) | Symulf rúnája (#182) |
esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) | tűzmágia (#157) |
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | villámmágia (#227) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 12, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), gömbvillám (#176) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 12, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | woorgard (#231) | természet haragja (#141) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | fürgülés (#92) | >> | woorgard (#231) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. isbai jósda (831): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 81, 84, 88, 89. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 323 (limit: 1405), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32861. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 85 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 194 TU szükséges.) |
Összsúly: 206.38 kg | Megterheltség: 95% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 212 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 1 | bot (#4) | 3 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
4 | drótszőr (#37) | 7 | ezüstdarab (#326) | 1 | gólem talizmán (#811) | |||
1 | grifftojás (#179) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | kaktusztüske (#114) | 5 | madártoll (#112) | |||
5 | óndarab (#85) | 11 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rákfatty váladék (#333) | 8 | rézdarab (#70) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | |||
4 | spiritusz (#170) | 1 | szöges bunkó (#8) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | tükör (#43) | 2 | varázskő (#305) | 5 | vasérc (#152) | |||
1 | vortex talizmán (#812) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
65 | arany (#50) | 13 | amniosz (#203) | 2 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | bányászcsákány (#434) | 2 | bűvös shuriken (#562) | 4 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | halálhozó karkötője (#816) | 5 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | megsemmisítő (#1540) | |||
14 | ragasztó (#83) | 1 | rájabőr (#404) | 5 | smirglilevél (#29) | |||
3 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 17 | víz (#27) |
187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | |
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|