460. forduló, 462. forduló, Camel a Calandor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 6. 12h:08'
EZ A 1219. JÁTÉKHETED, 461. FORDULÓD
1220. játékheted kezdete: okt. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
SZL E-mail!
KALANDOZÓ: #3025

CAMEL A CALANDOR KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,59] koordinátán. Istened templomában pihented ki magad.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Bufa páncélját (500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 Bufa páncélja (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany) ellenértékét.
A táborozás 7. napján összeakadsz egy barna, rövid hajú, zöld szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Leah ministránsa. Egy aranyozott klipszet, egy bíbor erőövet, egy grifftoll kesztyűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy Métely páncélját, egy mind. ametisztjét, egy nodonrod kitűzőt, egy q. irtó medált, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt és egy saválló fülbevalót visel. Ruházatát egy Blounther apó trófea, egy Raia szent lovagja trófea és egy Chara-din fattya trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Odébbállsz.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+8 tvp ). Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 36 arannyal gazdagabban távoztál. Varázserőd regenerálódik. (+280 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+87 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) Elhagyod a templomot.

* 1. KP: vv 443 224 58 elmormolod a 443. varázslatot a 224. varázslatot az 58. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+19 támadás). [-50 varázspont.] Öregedtél 1 évet. Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 617.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 617.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 616.]

* 2. KP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 596.]

* 3. KP: ef 7 520 0 energia fejlesztése 7
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 547.]

* 4. KP: vv 182 165 19 elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 545.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 543.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 541.]

* 5. KP: vv 127 13 26 elmormolod a 127. varázslatot a 13. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 539.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 537.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 535.]

* 6. KP: vv 71 72 157 elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 157. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 533.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 531.]
Gyorsvarázsolsz! [-24 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 529.]

* 7. KP: v 169 8 0 elmormolod a 169. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 524.]

* 8. KP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Dudálni kezdesz. Egy saját szerzeményt adsz elő, amely az árva bakkura kölykök szomorú sorsáról szól. Az előadás végeztével döbbent csend fogad: a legtöbb ember szemében könny csillog. A muzsikád a lelkük mélyéig meghatotta őket. Lassan eléd járulnak, és mindenki a pénzesbukszájának teljes tartalmát a kalapodba üríti (+93 arany). Egy hercegi megjelenésű ifjú pénz helyett valami mást rak eléd: egy aranygyűrű! [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+80 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy őrült varázsló.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 124 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 gyenge méreg és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2 290 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 494.]

* 9. KP: v 15 43 2 elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új tükör. [tükör -> a felesleges 1 db-ot eldobod] [-14 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 484.]

im 0 5 imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 454.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 424.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 394.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 364.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 334.]

t 9095 támadod a 9095. kalandozót
FT 9095 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

flh 998 363 felt. lőfegyver haszn. 998 a 363. tárggyal
Ok, FLH 998 363 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

kf 553 554 kézbeveszed/felveszed az 553. tárgyat az 554. tárggyal
Előkészíted a tünde íjat.
Lövedékként tünde nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

ffk 250 140 140 felt.fv.kozkázata: 250 140 140
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 250 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 140 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 140 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
VV 443 224 58 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

vv 443 224 127 elmormolod a 443. varázslatot a 224. varázslatot a 127. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 334.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 334.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 334.]
[A parancs tárolásra került.]

kpk 5 kezd. parancs kivétele: 5
VV 127 13 26 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

vv 13 26 157 elmormolod a 13. varázslatot a 26. varázslatot a 157. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 334.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 334.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 334.]
[A parancs tárolásra került.]

kpk 9 kezd. parancs kivétele: 9
V 15 43 2 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

kpb 9 kezd. parancs berakása: 9

v 15 429 2 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új kaktuszbogyó. [-14 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 324.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 10 kezd. parancs berakása: 10

vv 58 227 elmormolod az 58. varázslatot a 227. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+2 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 323.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-36 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 321.]
[A parancs tárolásra került.]

m 4 mozogsz délre
[185,60] Még mindig a városban vagy. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 14 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy Blounther apó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy gömbvillám varázslatot. 155 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 63 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Blounther apó jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 140 életpontot sebezve.) A Blounther apó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kék orchidea és egy rókafarok. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 balkezes gyűrű [balkezes gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 200 arany, -2 ÉP]. 3 341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}

Van itt egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 311.]

ve 176 50 megveszed a 176. tárgyat 50
Mindössze 48 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 48 vashegyű nyilat. 576 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

ve 94 8 megveszed a 94. tárgyat 8
Vásároltál 8 bronzhegyű nyilat. 80 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

m 7 8 1 mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre
[184,59] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy csapat őrjáratozó katona nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy gömbvillám varázslatot. 255 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrjáratozó katona testét. (7 támadással 206 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrjáratozó katona jobb lábát. (5 támadással 367 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod az őrjáratozó katona jobb oldalát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) A 7 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (7 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével épp hogy megvágod az őrjáratozó katona jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az 1 őrjáratozó katona fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. 9 072 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1080, sebződés: 88, gyógyulás: 10, összesen: -78 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A cirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen 24 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 21 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+3 kaja.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[201,56] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő umbatari bromag mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról gömbvillám varázslatot lősz a másikra. 288 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az umbatari bromag testét. (7 támadással 210 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (36 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az umbatari bromag jobb oldalát. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az umbatari bromag jobb hátsó lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 39 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 127 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 728, sebződés: 126, gyógyulás: 18, összesen: -108 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Apa Tifusz vigyorog kajánul.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux!

Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a téfea magoflux testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a téfea magoflux testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 277 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy mutáns pók!

Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a mutáns pók testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 435 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy mutáns pók!

Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével végigmetszed a mutáns pók testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 435 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő.

(Továbbmész...) [202,55] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Utad során felfedezel egy csillezsályát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (mithril) jelenlétét érzed a föld alól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy hegyi góliát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hegyi góliát testét. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével felnyitod a hegyi góliát jobb lábát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a hegyi góliát testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Könnyedén félreszökkensz a hegyi góliát csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 11 aranyat. 2 297 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy drakolich száll szembe veled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 409 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Egy szikla mögé rejtőzöl. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy mammut zombi. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. [55 pontot használtál fel, van még 256.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[201,55] Továbbra is magashegységben vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy sérült vérszomjas karvaly ijesztett meg. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal rájössz, hogy egy mammut zombi ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Észreveszel egy törpe bányát. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy asztrális vortexet. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (mithril) rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+4 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [200,55] Továbbra is magashegységben vagy. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Annak irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (mithril) rejt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy orbitális mackósajt. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre gömbvillám varázslatot lősz. 278 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 192 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy animált hókutya.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 116 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az animált hókutya mozgékony fejét. (7 támadással 202 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az animált hókutya jobb oldalát. (5 támadással 357 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az animált hókutya élőholt csontjait. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-9 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-9 védettség). Az animált hókutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 951 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 707, sebződés: 114, gyógyulás: 24, összesen: -90 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Második ellenfeled egy csontgólem.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a csontgólem nyakát. (6 támadással 95 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontgólem vaskos lábát. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Bronz taiderrel megdöfködöd a csontgólem jobb oldalát. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a csontgólem testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A csontgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 663 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 620, sebződés: 233, gyógyulás: 47, összesen: -186 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 10 tintát. [tinta ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 306 (limit: 1315), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 31756.

(Továbbmész...) [199,55] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (mithril) van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy szubreális vámpír.

Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír bal vállát. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével alaposan megvágod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A következő ellenfél egy élőholt hadúr.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt hadúr fejét. (7 támadással 213 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az élőholt hadúr bal lábát. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az élőholt hadúr fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 33 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 499 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 77, gyógyulás: 10, összesen: -67 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 27 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 308 (limit: 1315), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 31886.
A hegység délnyugati csücskében meghúzódó aprócska rendházat csak az veszi észre, aki kifejezetten keresi. Falait, és tetejét ugyanabból a kőből faragták, mint amelyre építették, és úgy lapul a sziklákra, mint a moha a fakéregre. Itt laknak hát a világtól elvonultan, a maguk szabályai és törvényei szerint, a híres szent életű jósnők, az isbai nővérek. Ez az épület az isbai jósda néven ismert rendház. (831. épület.)
[30 pontot használtál fel, van még 226.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[198,55] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy bolyongó lidérc áll veled szemben.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Bronz taiderrel eltalálod a bolyongó lidérc bal oldalát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Vitalitásod védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 4 364 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy drakolich.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich csontos vázát. (7 támadással 132 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (29 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a drakolich testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a drakolich testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a drakolich száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 59, gyógyulás: 6, összesen: -53 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 ezüsttollú nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 310 (limit: 1315), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32016.
Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [197,54] Ritka erdő váltja fel a hegyvidéki terepet.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy élőholt hadúr.

A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt hadúr jobb lábát. (7 támadással 202 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt hadúr testét. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal súrolod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az élőholt hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 499 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy szubreális vámpír.

Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír testét. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal felnyitod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 sámán gyógykenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 312 (limit: 1315), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32146.
Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő.

(Továbbmész...) [196,53] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy áeratikus hasnyák. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 14 életpontot vesztettél. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Nyelvét az áeratikus hasnyák feléd löki, de eredménytelenül. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 43 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az áeratikus hasnyák. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az áeratikus hasnyák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 71, gyógyulás: 4, összesen: -67 ÉP}

A Semmiből groteszk halálbokor sarjad. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Muzsikál, ha repül, hallgat, mikor elül,
Aki pedig megöli, saját vérét ontja ki.
Utad során felfedezel egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Egy jól irányzott csapással a másvilágra (és a déli ebédlőasztalra) küldesz egy mikrostruccot. (+3 kaja.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő kentaurusz nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod a kentaurusz szügyét. (7 támadással 208 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány sallank nyíl. A becsapódástól 102 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a kentaurusz jobb első lábát. (6 támadással 427 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a kentaurusz testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 72 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel megbököd a kentaurusz szügyét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a kentaurusz szügyét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Patájával a kentaurusz többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lény összetapos! 70 életpontot vesztettél. A kentaurusz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 íjászkence [íjászkence ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] 4 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 866, sebződés: 340, gyógyulás: 19, összesen: -321 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 191.]

tim 30 titkosírás megfejtése 30 pontért
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled agyroppantás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza nedves nyúlványát. (7 támadással 207 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével megvágod a massza jobb oldalát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a massza farkát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A massza hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A massza többször beléd döfi a szarvát. (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A massza farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A massza megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Hiába próbálsz hátrálni, a massza többször is megmar! (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 grifftojást. 4 824 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 165, gyógyulás: 35, összesen: -130 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! A következő kincseket találtad: 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP], egy göcsörtös bunkó [göcsörtös bunkó ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP], egy mutáns csont [mutáns csont ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl, 3 arany és egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (185,60)-> 50 arany, -2 ÉP]. Elhagyod a phua-kúpot. [30 pontot használtál fel, van még 161.]

v 96 185 59 elmormolod a 96. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

bpk 5 bef. parancs kivétele: 5
V 15 429 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

bpb 5 bef. parancs berakása: 5

v 15 312 2 elmormolod a 15. varázslatot
Egy körben max. 6 tárgyat szaporíthatsz. [0 pontot használtál fel, van még 161.]
[A parancs tárolásra került.]

szk 274 keresed a 274. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy őrjáratozó katonát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 156.]

* 2. BP: e 20 0 0 élelemszerzés 20 pontért
Hatalmas bokorra bukkansz, amely tele van lédús, érett gávógyümölccsel. (+8 kaja.) Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 136.]

* 3. BP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+82 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy kronokukac.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac testét. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a kronokukac nyálkás farkát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). A kronokukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 897 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 102.]

* 4. BP: v 62 0 0 elmormolod a 62. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 102.]

* 6. BP: gy 30 0 0 gyógyítás 30 pontért
Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+76 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 72.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. 2 kaját nyel le a hordóagyú mameluk. Egy kaját habzsol be a roguena. 3 kaját bezabál az ezoterikus mardel. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 72 pontod maradt, ebből a következő körre 72 pontot vihetsz át. Kapsz még 602 pontot. A következő körben tehát 674 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉRSZOMJAS KARVALY (555. SZÖRNY)
A vérszomjas karvaly Kelet-Ghalla pusztáinak őshonos faja. Ezek a rövid csőrrel, de széles szárnyakkal megáldott madarak előszeretettel vadásznak a földön mozgó célpontokra, hiszen a meglepetés ereje szinte minden esetben a javukra dönti el az összecsapás kimenetelét. BA paranccsal reménytelen elbújni előlük. A kyorgok - mint oly más fajt - a vérszomjas karvalyokat is befolyásuk alá vonták, és hírvivőkként alkalmazták, de azóta évszázadok teltek el, így volt idejük a kegyetlen természetben visszavadulni. A vámpirizációra immúnisak.

KARAKTERLAP

Camel a Calandor, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Sheran szerzetese vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 461. fordulód.

Erő: 55 (75) Szint: 36 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 62 (72) Támadás: 76 (79) Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 54 (72) Védekezés: 104 (111) Menekülés: 30 % Életkor: 168/191 év
Egészség: 53 (73) Életpont: 835/451 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 50 (70) Varázspont: 1693/82 Pénz: 7778 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 42/0 Pszi pont: 245/189 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 28
Eddig összesen 4095 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 70 543 TP-t kaptál. Jelenleg 6 486 377 TP-d van. A következő szinthez még 13 623 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, Quwaxotix, tüskés totemblarg.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/69 ökölvívás: 1/66 szúrófegyverek: 37/92
vágófegyverek: 30/87 (+16%) ütőfegyverek: 20/44 lőfegyverek: 30/88 (+9%)
dobófegyverek: 30/68 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) (250%) << bronz taider (#641) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -25.); tünde nyíl (#554) (26 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
196,53 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 222
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1226 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 43/49 (+36%) 2. nyomkövetés: 124/55 (+16%) 3. mászás: 20/16 (+2%)
4. csapdakészítés: 33/77 (+7%) 5. csapdaészlelés: 16/4 6. gyógyítás: 67/44 (+19%)
7. titkosírás: 20/83 (+12%) 8. felderítés: 32/85 (+3%) 9. szörnyidomítás: 21/7
10. teológia: 69/97 (+20%) 11. taumaturgia: 70/31 (+9%) 12. szerencsejáték: 12/71
13. versengés: 21/18 14. zene: 195/55 (+74%) 15. szörnyismeret: 48/34
16. pszi: *22/100 17. zárnyitás: 10/36 18. vadászat: 62/50 (+32%)
19. vitalitás: 5/29 (+8%) 20. bányászat: 36/81 (+11%) 21. úszás: 20/4

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 17 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 75 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 8 darabot, csak egyszer)
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), kőtiprót (#260) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 130 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) harci induló (#443) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem (#165)
erőpajzs III (#127) hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)
mentális pajzs (#72) tűzmágia (#157) villámmágia (#227)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 12, max: 20)
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), gömbvillám (#176)
Védekező varázslatok (aktív: 12, max: 20)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szintszívó lények (#9097) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> nyuhaj karbin (#110) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
banshee-sikoly (#373) >> woorgard (#231) természet haragja (#141) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> nők (#999) varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) fürgülés (#92) >> woorgard (#231)
varázsvédelem II (#108) >> nanda (#224) varázsvédelem II (#108) >> őrült varázsló (#255)
varázsvédelem II (#108) >> szintszívó lények (#9097)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!
3.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. isbai jósda (831): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 81, 84, 88, 89.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 312 (limit: 1315), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32146.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 92 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 201 TU szükséges.)

Összsúly: 212.48 kg Megterheltség: 97%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 212 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
37 arany (#50) 5 drótszőr (#37) 1 ezüstdarab (#326)
2 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260) 1 óndarab (#85)
1 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360) 2 rézdarab (#70)
2 varázskő (#305) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 bronzhegyű nyíl (#94) 2 ezüsttollú nyíl (#363) 1 grifftojás (#179)
5 gyenge méreg (#26) 10 kaja (#2) 1 kaktuszbogyó (#429)
1 kék orchidea (#68) 1 rókafarok (#124) 1 sáfránypor (#211)
2 sámán gyógykenőcs (#1139) 5 spiritusz (#170) 2 szvó-ektoplazma (#151)
1 vas dobónyíl (#189) 48 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

195 196 197 198 199 200 201 202 203
52
53
54
55
56
57
(196,53) áeratikus hasnyákok (#243), phua-kúp (#372), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), kentaurusz (#762), massza (#217), kronokukac (#285)
(197,54) élőholt hadúr (#371), szubreális vámpír (#223), 25. jellempróba
(198,55) vaskohó (#155), Fairlight oltár, bolyongó lidérc (#388), drakolich (#760)
(199,55) isbai jósda (#831), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, szubreális vámpír (#223), élőholt hadúr (#371)
(200,55) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, orbitális mackósajt (#229), animált hókutya (#651), csontgólem (#392)
(201,55) vérszomjas karvaly (#555), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), asztrális vortex (#2324), érclelőhely
(201,56) umbatari bromag (#770), mély szakadék (#154), Sheran oltár, művészi porolit (#720), téfea magoflux (#98), mutáns pók (#117), érclelőhely
(202,55) törpe bánya (#435), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), érclelőhely, hegyi góliát (#244), drakolich (#760)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Újonnan alakult KT-k esetén nem kell 400 napot várni, hogy elkezdjék a fejlesztést. Egyből el lehet kezdeni, de ez nem automatikus, így egyeztetni kell előtte a JV-vel.
* - A 259-es labirintusba (Víz síkja) bekerült a megifjodás ősteológia varázslat. Ha valaki már végigjárta a labirintust, de nem ismeri a varázslatot, az írjon a JV-nek, és megkapja.

Üzenet küldése a karakternek