Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 29. 10h:18' EZ A 457. JÁTÉKHETED, 457. FORDULÓD 458. játékheted kezdete: ápr. 2. A következő fordulódat legkorábbana 458. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 165. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat az 527. tárggyal a 820. tárgyat |
* 10. KP: | használod a 69. pszi képességet |
ftv | felt. tám/véd. varázslat |
ftv 60 7009 | felt. tám/véd. varázslat a 60. varázslatot a 7009. szörnyet |
ftv 60 330 | felt. tám/véd. varázslat a 60. varázslatot a 330. szörnyet |
ftv 60 329 | felt. tám/véd. varázslat a 60. varázslatot a 329. szörnyet |
ftv 60 328 | felt. tám/véd. varázslat a 60. varázslatot a 328. szörnyet |
ftv 60 327 | felt. tám/véd. varázslat a 60. varázslatot a 327. szörnyet |
ftv 60 326 | felt. tám/véd. varázslat a 60. varázslatot a 326. szörnyet |
ftv 266 998 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a férfiakat |
ftv 47 328 | felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a 328. szörnyet |
ftv 47 7009 | felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a 7009. szörnyet |
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod a manaelementál testét. (9 támadással 713 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+71 varázspont.) Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál jobb oldalát. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel párszor keményen megütöd a manaelementál testét. (7 támadással 781 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+78 varázspont.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). A manaelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1854, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [347,76] Tovább kóborolsz a pusztán. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod.
(Feltételes támadás:) Egy Raia angyala! Ezt kerested. Itt csata lesz.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Raia angyala bal vállát. (9 támadással 730 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+73 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a Raia angyala bal lábát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Raia angyala megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) A Raia angyala fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A Raia angyala összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 11734 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 917, sebződés: 121, gyógyulás: 8, összesen: -113 ÉP}
vv 57 161 116 | elmormolod az 57. varázslatot a 161. varázslatot a 116. varázslatot |
v 1 9999 15 | elmormolod az 1. varázslatot |
h 473 25 | használod a 473. tárgyat |
v 198 328 93 | elmormolod a 198. varázslatot |
[328,93] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát.
kf 475 560 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat az 560. tárggyal |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 7 10 14 | mozogsz 7 10 14 |
lm 13 18 20 | mozogsz 13 18 20 |
lm 22 23 24 | mozogsz 22 23 24 |
lm 27 29 31 | mozogsz 27 29 31 |
v 22 327 | elmormolod a 22. varázslatot |
ftv 266 7053 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 7053. szörnyet |
lm 31 31 31 | mozogsz 31 31 31 |
vv 205 109 217 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot a 217. varázslatot |
h 1619 | használod az 1619. tárgyat |
kf 820 533 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat az 533. tárggyal |
v 1 9999 15 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 169 9999 37 | elmormolod a 169. varázslatot |
ftv 376 998 | felt. tám/véd. varázslat a 376. varázslatot a férfiakat |
ftv 376 999 | felt. tám/véd. varázslat a 376. varázslatot a nőket |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 98 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vámpírféreg véres fejét. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vámpírféreg véres fejét. (9 támadással 712 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a vámpírféreg jobb vállát. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 39 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A vámpírféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vámpírfogat. 14111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1148, sebződés: 211, gyógyulás: 12, összesen: -199 ÉP}
(Továbbmész...) [328,95] Kipróbálva minden lépést, mielőtt tovább mész, még beljebb nyomulsz a gyilkos ingoványban. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vámpírféreg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 92 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vámpírféreg testét. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vámpírféreg testét. Kritikus ütés! (9 támadással 730 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a vámpírféreg testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 43 életpontot vesztettél. A vámpírféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 101 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A vámpírféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vámpírfogat. 14111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1163, sebződés: 293, gyógyulás: 12, összesen: -281 ÉP}
(Továbbmész...) [328,96] Elkerülve a mérges gázt okádó gejzíreket, és a fekete folyadékban rejtőző nevenincs ocsmányságokat, óvatosan mész tovább. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy lélekelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lélekelementál fejét. Kritikus ütés! (9 támadással 745 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Transzformálsz! (+74 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a lélekelementál testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) A lélekelementál karma a fejed mellett suhan el! A lélekelementál karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 lélekesszenciát. 11852 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 882, sebződés: 20, gyógyulás: 190, összesen: +170 ÉP}
m 6 6 4 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 94 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 78 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében sárkány bal első lábát. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (93 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ében sárkány pikkelyes testét. (9 támadással 716 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Transzformálsz! (+71 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod az ében sárkány óriási karmát. Kritikus ütés! (6 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Az ében sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd az ében sárkány óriási karmát. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd az ében sárkány testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ében sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az ében sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.)
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (313,117)-> 28 arany, -2 ÉP], egy shinai gömb, 4 gyöngymangó, egy arany, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 3 aranytű. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1397, sebződés: 383, gyógyulás: 260, összesen: -123 ÉP}
(Továbbmész...) [326,96] Az élettelen mocsár minden irányból a halál leheletét árasztja feléd. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy bíborcserjét. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vámpírféreg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vámpírféreg testét. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vámpírféreg testét. (7 támadással 575 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a vámpírféreg véres fejét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 41 életpontot vesztettél. A vámpírféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 105 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod a vámpírféreg véres fejét. (2 támadással 183 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a vámpírféreg farkát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 43 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vámpírfogat. 14111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1226, sebződés: 532, gyógyulás: 12, összesen: -520 ÉP}
(Továbbmész...) [326,97] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. A messzeségben füstoszlopot látsz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ramit kő) van a föld alatt! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő taalru herceg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru herceg testét. (9 támadással 725 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a taalru herceg tigristestét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mancsával a taalru herceg végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A taalru herceg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (313,117)-> 100 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken és 6 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8604 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 772, sebződés: 7, gyógyulás: 168, összesen: +161 ÉP}
im 0 5 | imádkozol |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 114 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (102 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány óriási karmát. Kritikus ütés! (7 támadással 594 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a zafír sárkány testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod a zafír sárkány bal oldalát. (4 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Ököllel meghorzsolod a zafír sárkány testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A zafír sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (313,117)-> 28 arany, -2 ÉP], 34 arany, 3 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (313,117)-> 18 arany, -2 ÉP], 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (313,117)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1389, sebződés: 327, gyógyulás: 256, összesen: -71 ÉP}
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a méregféreg testét. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (68 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a méregféreg ízelt testét. (7 támadással 565 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Ököllel többször eltalálod a méregféreg testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11777 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 948, sebződés: 101, gyógyulás: 159, összesen: +58 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 441 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (24 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidércóriás testét. (9 támadással 595 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Ököllel párszor megpöccinted a lidércóriás testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a lidércóriás megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
12287 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1114, sebződés: 80, gyógyulás: 144, összesen: +64 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 104 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány bal szárnyát. (6 támadással 190 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (107 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány nyakát. (8 támadással 666 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a zafír sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel párszor keményen megütöd a zafír sárkány bal vállát. (4 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Ököllel megpöccinted a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (313,117)-> 6 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc, egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy arany és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1467, sebződés: 290, gyógyulás: 274, összesen: -16 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy háló varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru herceg testét. (9 támadással 711 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Ököllel csak érinted a taalru herceg tigristestét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 gyöngymangó, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8604 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 756, sebződés: 28, gyógyulás: 161, összesen: +133 ÉP}
v 96 310 65 | elmormolod a 96. varázslatot |
[310,65] Egy kisebb településhez érkeztél. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat.
m 8 | mozogsz északra |
ee 196 306 229 | eladod a 196. tárgyat a 306. tárgyat a 229. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. 67 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 206 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (87 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 656 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a zafír sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd a zafír sárkány testét. (3 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Ököllel csak érinted a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 pszi kő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1370, sebződés: 261, gyógyulás: 252, összesen: -9 ÉP}
szk 288 327 328 | keresed a 288. szörnyet a 327. szörnyet a 328. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | gyakorolsz a 28. tárggyal 1 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1158. tárggyal a 956. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 103 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány bal oldalát. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (106 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány testét. (9 támadással 687 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a zafír sárkány jobb vállát. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd a zafír sárkány bal oldalát. (3 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Ököllel megpöccinted a zafír sárkány jobb első lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken, egy szent jogar, egy arany papi karkötő, egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (313,117)-> 8 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (313,117)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 15670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1404, sebződés: 336, gyógyulás: 260, összesen: -76 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 31 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 31 pontért |
SZUPERPSZI KIFEJLESZTÉSE (117. PSZI KÉPESSÉG) Végre valahára eljutottál a pszi szakértelem használatának olyan mesteri fokára, hogy képes vagy kifejleszteni a legendás szuperpszi képességet! Ehhez szükséged van egy szuperpszi kőre és 400 pszi pontra. A képesség megszerzéséhez a P 117 parancsot kell kiadnod 60 TVP-ért, de vigyázz, a procedúra nagyon fájdalmas! |
Erő: | 67 (93) | Szint: | 46 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 67 (83) | Támadás: | 64 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 57 (72) | Védekezés: | 110 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/50 év |
Egészség: | 67 (88) | Életpont: | 1386/1296 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 76 (94) | Varázspont: | 2874/88 | Pénz: | 4238 arany | Kép. pont: | 39 |
Tudatpont: | 70/9 | Pszi pont: | 337/5 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/38 | ökölvívás: | 45/70 (+13%) | szúrófegyverek: | 8/65 |
vágófegyverek: | 27/48 | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/92 |
dobófegyverek: | *32/100 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/82 | 2. nyomkövetés: | 104/72 (+13%) | 3. lopás: | 1/47 |
4. mászás: | 24/10 | 5. csapdakészítés: | 31/88 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 17/20 |
7. gyógyítás: | 81/20 | 8. titkosírás: | 22/83 | 9. felderítés: | 30/18 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 9/88 | 11. teológia: | 111/74 (+61%) | 12. taumaturgia: | 131/1 (+19%) |
13. szerencsejáték: | 8/5 | 14. versengés: | 23/8 | 15. harcművészetek: | 48/16 |
16. zene: | 14/42 | 17. szörnyismeret: | 28/58 (+18%) | 18. pszi: | 28/4 (+4%) |
19. zárnyitás: | 4/70 | 20. vadászat: | 28/55 | 21. vitalitás: | 7/31 |
22. bányászat: | 35/63 (+4%) | 23. úszás: | 10/84 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 35 | |||
9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Rém (#315), kronoelementál (#287), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Folrang (#331), Tyriel (#777), ezerszemű bestia (#288), armageddont lövő lények (#9099), 9944. szövetség (#9944) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 12 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 12 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | agyburok (#90) |
láth. észlelése (#78) | villámmágia (#227) | varázsenergia (#161) | vámpirizáció (#1) |
Pörhemór köre (#205) (172,5,1) | áldomás II (#169) | planetáris őrdémon (#172) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | Friedurgonoma (#7009) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (idomítás alatt) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! (számláló: 13) |
2.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Kacagok, ha a pénzüket kuporgató Fairlight papokra gondolok: áldozz számomra 10,000 aranyat! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | kaja (#2) | 6 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 9 | obszidián karkötő (#229) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 8 | spiritusz (#170) | |||
7 | tinta (#101) | 8 | trófea nyaklánc (#196) | 2 | tüske (#22) | |||
1 | ugh méreg (#166) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 23 | fiatalság itala (#473) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
894 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | arany papi karkötő (#309) | |||
4 | aranytű (#272) | 2 | ezüstshuriken (#327) | 6 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kerek kő (#19) | 1 | lélekesszencia (#619) | |||
2 | pszi kő (#248) | 27 | sárkánypikkely (#292) | 1 | shinai gömb (#348) | |||
1 | szent jogar (#150) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | 3 | toxyl (#591) | |||
6 | vámpírfog (#1221) | 2 | varázskő (#305) |