455. forduló, 457. forduló, Camel a Calandor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 3. 9h:07'
EZ A 1214. JÁTÉKHETED, 456. FORDULÓD
1215. játékheted kezdete: szept. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
SZL E-mail!
KALANDOZÓ: #3025
SZÁMLA : XXXX

CAMEL A CALANDOR KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Bónuszvásárlás: +1 TNO. 3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [222,79] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+8 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+311 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+135 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+89 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: vv 58 443 224 elmormolod az 58. varázslatot a 443. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 813.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+19 támadás). [-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 811.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 811.]

* 2. KP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 791.]

* 3. KP: ef 6 513 0 energia fejlesztése 6
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 749.]

* 4. KP: vv 182 165 0 elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 747.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 745.]

* 5. KP: vv 127 13 26 elmormolod a 127. varázslatot a 13. varázslatot a 26. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+150 varázspont.) Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 743.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 741.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 739.]

* 6. KP: vv 71 72 157 elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 157. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 737.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 735.]
Szupersebesen mormolsz. [-24 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 733.]

* 7. KP: v 169 8 0 elmormolod a 169. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 728.]

* 8. KP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+82 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy tüskés totemblarg. (ld. enc.)

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy természet haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. 111 életpontot sebeztél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-32 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Ellenfeled ragasztót köp! Elfehéredsz: a birtokodban levő 10 gyöngymangó úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a tüskés totemblarg nyakát. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a tüskés totemblarg egyik lábát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 46 életpontot sebeztél. Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 300 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézkulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-9 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a tüskés totemblarg bal oldalát. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a tüskés totemblarg testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 301 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő harci kalapács felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-39 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kitintüskét. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált magnetikus praglonc trófeát, és diadalmasan beszerzel egy tüskés totemblarg trófeát. 8 015 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (ld. enc.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1270, sebződés: 681, gyógyulás: 121, összesen: -560 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 698.]

* 9. KP: v 15 43 2 elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új tükör. [tükör -> a felesleges 2 db-ot eldobod] [-14 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 688.]

tf 5 fejleszted az 5. tulajdonságodat
Sajnos nincs ilyen sorszámú tulajdonságod. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

tno 6 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

h 305 3 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+150 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 688.]

v 96 186 106 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

221 222 223
78
79
80
(222,79) tüskés totemblarg (#482)

[186,106] Lakott területre érkeztél. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 17 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy részeg kalandozó közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a részeg kalandozó jobb lábát. (3 támadással 213 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 4 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Van itt egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 1 harci kalapácsot 36 aranyért, 1 hókutya nyakörvet 10 aranyért, 1 mithril kesztyűt 250 aranyért, 2 praglonc hártyát 400 aranyért, 1 sámán erszényt 10 aranyért, 52 ugh mérget 104 aranyért, 3 uzbány csőrt 18 aranyért, 8 zöld üveget 24 aranyért.
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 678.]

ve 332 6 megveszed a 332. tárgyat 6
Vásároltál 6 huhogó bibét. 96 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 678.]

ve 333 120 megveszed a 333. tárgyat 120
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 678.]

m 8 mozogsz északra
[186,105] Továbbmész a város utcáján. Észreveszel egy templomot. Sheran híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 19 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy őrült varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! (elektromos pajzs van rajta.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. Kritikus ütés! (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével alaposan megvágod az őrült varázsló bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 sáfránypor. 2 290 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}

Van itt egy szörnypiac (649. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (658. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 668.]

ve 470 megveszed a 470. tárgyat
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 668.]

ve 256 megveszed a 256. tárgyat
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 668.]

im 0 6 imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +27 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve öntözés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! 2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! 3.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! [30 pontot használtál fel, van még 638.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 608.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 578.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 548.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 518.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 488.]

m 7 8 7 mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[222,79] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin!

Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a nyuhaj karbin bal lábát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a nyuhaj karbin jobb csápját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 387 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy óriáspók!

Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriáspók testét. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy óriáspók!

Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az óriáspók testét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod az óriáspók jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki az óriáspók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 vassisakot [vassisak ládikóba-> (185,60)-> 22 arany, -2 ÉP]. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő dübörgő bahrot nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy tükörpajzs varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny szemeivel rád bámul. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a dübörgő bahrot testét. (6 támadással 414 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a dübörgő bahrot fejét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 29 életpontot sebeztél. Néhány döfést ejt rajtad a dübörgő bahrot agyarával. (2 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A dübörgő bahrot szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A lény összetapos! 81 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 385, gyógyulás: 61, összesen: -324 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+679 életerő). [-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [222,78] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy dübörgő bahrot. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tükörpajzs vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a dübörgő bahrot bal hátsó lábát. (6 támadással 427 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a dübörgő bahrot testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Agyarával a dübörgő bahrot a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 44 életpontot vesztettél. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A lény összetapos! 71 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 44 életpontot sebeztél. Agyarával a dübörgő bahrot a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 41 életpontot vesztettél. Patájával a dübörgő bahrot többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A szörny megtipor. 80 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1168, sebződés: 742, gyógyulás: 103, összesen: -639 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+277 életerő.) Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal rájössz, hogy egy vámpír őrszem ijesztett meg. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

(Továbbmész...) [221,77] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy tüskés totemblarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-21 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a tüskés totemblarg testét. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a tüskés totemblarg testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Képtelen vagy védeni a tüskés totemblarg minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 245 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő rézkulcs felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-11 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a tüskés totemblarg jobb oldalát. (6 támadással 387 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Képtelen vagy védeni a tüskés totemblarg minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 304 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő nagy vaskulcs felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-14 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1050, sebződés: 595, gyógyulás: 110, összesen: -485 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+286 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy gothag döglidérc száll szembe veled. (ld. enc.)

Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel jól megszurkálod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 410 életpontot sebezve.) Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal néhányszor súrolod a gothag döglidérc testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Bronz taiderrel megdöfködöd a gothag döglidérc jobb lábát. (6 támadással 412 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a gothag döglidérc testét. Kritikus ütés! (4 támadással 133 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1086, sebződés: 193, gyógyulás: 39, összesen: -154 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+294 életerő.) [183 pontot használtál fel, van még 305.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[220,76] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Itt húzódik a hajdan létezett bo'adhun birodalom nyugati határa. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy leviathán lárva. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy rothadó tetem. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

(Továbbmész...) [219,75] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku gólem. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a ryuku gólem jobb oldalát. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gólem fémes combját. (6 támadással 208 életpontot sebezve.) A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 138, gyógyulás: 29, összesen: -109 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy quwarg szellem.

Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg szellem ködlő potrohát. (6 támadással 424 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel megdöföd a quwarg szellem bal vállát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 51 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. 4 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 220, gyógyulás: 8, összesen: -212 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal tudod, hogy egy mammut zombi volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

(Továbbmész...) [218,75] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy élőholt ősmágus. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Látsz egy mákrózsa bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 275.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[217,74] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy megsebzett mammutóriás. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a mammutóriás testét. (5 támadással 364 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a mammutóriás jobb hátsó lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Agyarával a mammutóriás a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-3 erő forduló végéig). Patájával a mammutóriás többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny megtipor. 69 életpontot vesztettél. A mammutóriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 mammutbőrt. [mammutbőr ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 965 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 140, gyógyulás: 14, összesen: -126 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy animált hókutya száll szembe veled.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az animált hókutya bal vállát. (6 támadással 404 életpontot sebezve.) Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal megvagdalod az animált hókutya élőholt csontjait. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Bronz taiderrel megdöfködöd az animált hókutya testét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az animált hókutya bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az animált hókutya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). Az animált hókutya többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. 4 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 694, sebződés: 59, gyógyulás: 14, összesen: -45 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A következő ellenfél egy élőholt hadúr.

Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (5 támadással 368 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. 3 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 76, gyógyulás: 10, összesen: -66 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 2 aranyló ugarhéjat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 280 (limit: 1150), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 30126.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [10 pontot használtál fel, van még 265.]

szk 750 keresed a 750. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy adamantit gólemet. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 260.]

* 2. BP: e 20 0 0 élelemszerzés 20 pontért

Elejtettél egy kövér zebrát. Finom sült lesz belőle! (+8 kaja.) Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 240.]

* 3. BP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+82 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy ryuku gólem.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gólem fémes combját. (6 támadással 206 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 75, gyógyulás: 15, összesen: -60 ÉP}

Lelécelsz, megrettenve a halál utáni haláltól. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-4200 TP] Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 210.]

* 4. BP: v 62 0 0 elmormolod a 62. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 210.]

* 5. BP: v 15 429 1 elmormolod a 15. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új kaktuszbogyó. [-7 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 205.]

* 6. BP: gy 30 0 0 gyógyítás 30 pontért
Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+102 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 175.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-49 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a sivatagi doareg. 4 kaját habzsol be az ezoterikus mardel. Egy kaját nyel le a hordóagyú mameluk. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 175 pontod maradt, ebből a következő körre 175 pontot vihetsz át. Kapsz még 597 pontot. A következő körben tehát 772 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÜSKÉS TOTEMBLARG (482. SZÖRNY)
A tüskés totemblarg egy bogár. Hátát védő fekete kitinpáncélján különös kinövések vannak, melyek leginkább a harci gromakok apró tüskéire emlékeztetnek. Számtalan apró, vékony lábain közlekedik, melyek teste két oldalán sorakoznak, végeik pedig kampóként hajlanak vissza, így a legmeredekebb felületet is képesek vele megmászni. Erre persze ritkán kényszerülnek, hiszen a régen még bo'adhunok lakta síkságok peremvidékein élnek, csak ritkán merészkednek a környező dombságokba. Csak egy dolog van, ami megakadályozza, hogy eltaposd: könnyen előfordulhat, hogy ő tapos el téged.

KITINTÜSKE (879. TÁRGY)
Ez a hegyes végű szörnykomponens a tüskés totemblargok hátát fedő kitinlemez egy darabja. A furcsa kinövéseiről híres állat tüskéje kemény ugyan, de hő és nedvesség hatására olvadásnak indul.

FEJLESZTÉSI PONTOK
Az Esthar császárság és szomszédos birodalmak teremtményei veszélyesebbek minden eddiginél, amivel eddig találkozhattál (persze, az éjfattyakat kivéve). Természetesen, ez az új kihívás új tapasztalatot is jelent, amelyet csak részben fejez ki a csatáért kapott tapasztalati pont. Minden egyes ilyen legyőzött lényért egy ún. fejlesztési pontot kapsz. A fejlesztési pontokból különböző képességeidet fejlesztheted, ahányszor 100 fejlesztési pontot összegyűjtesz, választhatsz az alábbiak közül:
1. sebzés: minden lőfegyverrel és közelharcban leadott támadásra kapsz +1 sebzést szörnyek ellen.
2. támadás: szörnyek ellen kapsz +1 támadást, ami nem csak találati esélyedet, de effektíve sebzésedet is növeli bizonyos mértékben.
3. védekezés: szörnyekkel szemben kapsz +2 védekezést, ami a találati esélyüket és effektíve sebzésüket csökkenti.
4. max. életpont: maximális lehetséges életpontod megnő 10-zel.
5. varázslat sebzés: minden alkalommal, amikor varázslattal sebzel, a varázslat alapsebzése +10% lesz, de legfeljebb +15 sebzés. Ez a harc közben, fegyveredből kilőtt varázslatra is vonatkozik. A sebzést mentődobás és egyéb hatások még csökkenthetik.
6. regeneráció: ahányszor egy szörny megsebez téged, 4-gyel kevesebb sebzést okoz, támadás típusonként egyszer érvényesül ez a bónusz.
7. tulajdonságpont: kapsz egy tulajdonságpontot, amelyet a TNO parancsnál használhatsz fel.
8. képességpont: kapsz egy képességpontot, amelyet a KNO parancsnál használhatsz fel.
9. gyors fejlődés: Legmagasabb fegyver szakértelmed kivételével az összes többi közelharc fegyver szakértelmed gyorsabban fejlődik (kb. 5%-kal)
10. vp regeneráció: minden parancsod végén vp-t regenerálsz, az előző parancs óta elköltött TVP és a vp regeneráció szintjének arányában. Ez a [... pontot használtál fel..] boxban jelenik meg, és az ott kiírt TVP-re kapod meg.
11. kincskeresés: kapsz +1% esélyt, hogy egy szörnynél olyan mágikus kincset találsz, amely annál a lénynél csak bizonyos eséllyel fordul elő.
12. halhatatlanság: +1% halhatatlanságot kapsz. Minden kalandozó vágya, hogy halhatatlanná váljon... Ez fontosabb annál, mint hogy némi csip-csup bónuszt kapjon a sebzésére vagy a támadására!
A fenti lista a későbbiekben bővülhet. Fontos, hogy egy fejlesztésre legfeljebb 5 pontot költhetsz. Ha legalább 7 féle képességre költöttél egyenként legalább 3 pontot, akkor az egy fejlesztésre költhető pontszám maximum 10.
A fejlesztéshez az FNO <képesség> <mennyiség> parancsot kell kiadnod, ahol <képesség> a fenti listából egy sorszám, mennyiség pedig hogy hányszor 100 fejlesztési pontot akarsz elkölteni rá.
Példa: FNO 4 2 parancs hatására 200 fejlesztési pont árán max. ép-d megnő 20-szal.
Megjegyzés: bár előfordulhat, hogy egy esthari szörny kevesebb TP-t ér, mint egy Sötét Földes (hiszen itt a TP egy részét fejlesztési pontban kapod), azért a trófeát le fogod cserélni, hiszen ez egyértelműen erősebb lény.

ÖNTÖZÉS (216. VARÁZSLAT)
Igen! A varázslat, amelyre annyira vártál! Végre itt a lehetőséged, hogy helyreállítsd az elpusztított természetet. Ehhez a V 216 parancsot kell kiadnod, 40 varázspont és 10 TVP árán. A varázslat anyagi komponense 10 csepp víz. Siker esetén az öntözés a teológiát kétszeres mértékben fejleszti, ezenkívül használatától papi rangod is nő két IMádkozásnyit. A varázslat sikere: kiégett földből félig kiégettet és félig kiégettből síkságot 100%-os eséllyel csinál, síkságból bozótot 25% eséllyel, bozótból ritka erdőt 18%, ritka erődből sűrűt 10% eséllyel. A sivataggá változtatott területtel sajnos már semmit nem tudsz kezdeni. Az olyan mezőkön, ahol életszívással tették tönkre a területet, pl. ritka erdőből síksággá, ott egészen az eredeti terep (itt pl. a ritka erdő) visszaállításáig 100% esélyed van (ha a károkozás nem történt túl régen). A varázslat sikere esetén visszakapsz az idézési költségből 25 VP-t.

DÜBÖRGŐ BAHROT (479. SZÖRNY)
A bahrotok réges-régen még csordákban járó békés növényevők voltak. Robosztus méreteik, félelmes vigyorba torzuló arckifejezésük nem csoda, hogy felkeltette a bo'adhun sámánok érdeklődését: mi volna, ha ezeket az állatokat felhasználnák a saját céljaikra. Mágikus béklyót bocsátottak rájuk, majd táboraik őrzésére kényszerítették őket. Ahhoz azonban, hogy ebben eredményesebbnek mutatkozhassanak, agresszív tulajdonságokkal kellett őket felszerelni, a bahrotok jelleme lassacskán teljesen átalakult. Húsevővé váltak, miközben megtanulták, hogyan kell vaskos lábaikat és két hosszú agyarukat az áldozat leterítésére használniuk. Teremtőik (a bo'adhun sámánok) antimágikus aurát vontak köréjük, valószínűleg azzal a céllal, hogy egyszer majd Roealoth ellen is csatarendbe állítják őket. Erre már nem került sor, a birodalmak letűntével a bahrotok elvesztették gazdáikat, de a tőlük kapott tulajdonságokat nem. Leszármazottjaik azóta is a bo'adhun síkságokon élnek, de az, hogy valakinek engedelmeskedniük kellett, már a múlté.

VÁMPIR ŐRSZEM (7057. SZÖRNY)
A vámpírcsaládok mindig a legifjabb, leggyengébb tagjaikat állítják őrszemnek az Ős nyughelye mellé. Nem sok dolguk van, mindössze folyton, soha nem lankadó figyelemmel őrizni a Legelsőt. Mindezt azért elég hatékonyan teszik, főleg, ha sikerül meglepniük a gyanútlan, és pechjére rossz helyre tévedő vándort. Ha nem akarod a karmaik közt végezni, szerezz be egy ezüst (vagy mágikus) sebzésű fegyvert (bármelyik típus egyaránt megteszi). Az őrszem nem túl erős ellenfél, de azért jobb, ha tudod: bármikor eggyé válhat az árnyakkal, és így képes meglepetésből támadni.

GOTHAG DÖGLIDÉRC (429. SZÖRNY)
Az ősi csaták ezernyi elesettje nem csak a keselyűket lakatta jól - a gazdag lakoma ocsmányabb teremtményeket csábított át az Árnyékvilágból, hogy testet öltve, jóllakjanak. A gothag döglidércek aztán itt maradtak, és a holtak után az élőkkel táplálkoztak, hogy elüssék unalmas halhatatlanságuk végtelennek tűnő éveit. Ezek az élőholt teremtmények különösen ellenállóak a mágiával szemben, és immúnisak a vámpirizációra.

LEVIATHÁN LÁRVA (476. SZÖRNY)
Ennél undorítóbbat valószínűleg még nem láttál, gondolhatod, ha megpillantod a kétméternyi hosszú, és legalább egy méternyi vastag hernyóra emlékeztető leviathán lárva ráncos bőrét. Teste mindenhol egyszínű, halványbarna, ettől csupán a feje búbja tér el, melyen a két idegesen tapogatózó csápja között egy bíborvörös folt éktelenkedik. Ezek az állatok szaglásukról is híresek (ocsmányságuk után persze), pisze, nedves orruk már mérföldekről megérzi az élő hús szagát, így hiába is próbálkoznál BA paranccsal elbújni előle, ha megfelelően zsíros falatnak talál, ez úgysem sikerül. A legokosabb, ha ilyenkor szúrófegyvert ragadsz, hiszen a leviathán lárva kemény bőrén az egyéb fegyvertípusok nehezen ejtenek sebet. Persze a legokosabb dolog, amit tehetsz, mindenképp az, hogy elpusztítod - hiszen ki akarná, hogy kifejlett leviathán váljon belőle?

KARAKTERLAP

Camel a Calandor, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Sheran szerzetese vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 456. fordulód.

Erő: 55 (75) Szint: 36 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 62 (72) Támadás: 76 (79) Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 53 (71) Védekezés: 103 (110) Menekülés: 30 % Életkor: 168/187 év
Egészség: 53 (73) Életpont: 836/298 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 49 (69) Varázspont: 1687/63 Pénz: 6702 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 41/0 Pszi pont: 245/134 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 18
Eddig összesen 3972 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24 658 TP-t kaptál. Jelenleg 6 118 703 TP-d van. A következő szinthez még 381 297 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, őrjáratozó katona, tüskés totemblarg.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/60 ökölvívás: 1/66 szúrófegyverek: 37/85 (+10%)
vágófegyverek: 29/79 (+7%) ütőfegyverek: 20/44 lőfegyverek: 30/75
dobófegyverek: 30/25

Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) (200%) << bronz taider (#641) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -25.); tünde nyíl (#554) (26 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
217,74 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 222
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1226 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 41/28 (+60%) 2. nyomkövetés: 123/47 (+16%) 3. mászás: 19/64 (+4%)
4. csapdakészítés: 33/42 (+7%) 5. csapdaészlelés: 15/98 6. gyógyítás: 65/62 (+94%)
7. titkosírás: 20/54 8. felderítés: 32/65 9. szörnyidomítás: 21/7
10. teológia: 69/29 (+14%) 11. taumaturgia: 69/53 (+19%) 12. szerencsejáték: 12/71
13. versengés: 21/18 14. zene: 192/53 (+74%) 15. szörnyismeret: 47/90
16. pszi: *22/100 17. zárnyitás: 10/36 18. vadászat: 61/54 (+32%)
19. vitalitás: 5/21 20. bányászat: 36/55 21. úszás: 19/80

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 19 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 75 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), kőtiprót (#260) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 130 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
harci induló (#443) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem (#165) erőpajzs III (#127)
hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)
tűzmágia (#157)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 11, max: 20)
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), élőholt pozdorja (#134), háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 12, max: 20)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szintszívó lények (#9097) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> nyuhaj karbin (#110) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
banshee-sikoly (#373) >> woorgard (#231) természet haragja (#141) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> nők (#999) varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) fürgülés (#92) >> woorgard (#231)
varázsvédelem II (#108) >> nanda (#224) varázsvédelem II (#108) >> őrült varázsló (#255)
varázsvédelem II (#108) >> szintszívó lények (#9097)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: éhes
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: nagyon éhezik
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!
3.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 81, 84, 88, 89.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 280 (limit: 1150), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 30126.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 71 TU. szükséges még: 19 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 250 TU szükséges.)

Összsúly: 195.70 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 212 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 borkonyó bibe (#312) 1 drótszőr (#37) 10 gyöngymangó (#135)
1 harci kalapács (#174) 1 hókutya nyakörv (#1077) 2 kőszem (#304)
1 mithril kesztyű (#463) 1 óndarab (#85) 2 praglonc hártya (#215)
1 quwarg tojás (#360) 1 sámán erszény (#650) 3 spiritusz (#170)
3 tükör (#43) 52 ugh méreg (#166) 3 uzbány csőr (#169)
2 varázskő (#305) 7 víz (#27) 8 zöld üveg (#82)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
807 arany (#50) 2 aranyló ugarhéj (#100) 6 huhogó bibe (#332)
24 isteni könnycsepp (#260) 1 kitintüske (#879) 2 sáfránypor (#211)
1 szöges bunkó (#8)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

216 217 218 219 220 221 222 223
73
74
75
76
77
78
79
80
(217,74) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 31. jellempróba, mammutóriás (#749), animált hókutya (#651), élőholt hadúr (#371), ryuku gólem (#394)
(218,75) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Fairlight oltár
(219,75) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 39. jellempróba, Tharr oltár, ryuku gólem (#394), quwarg szellem (#676)
(220,76) Sheran oltár, leviathán lárvák (#476)
(221,77) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), tüskés totemblarg (#482), gothag döglidérc (#429)
(222,78) Sheran oltár, 45. jellempróba, dübörgő bahrot (#479)
(222,79) tüskés totemblarg (#482), márványtorony (#175), Chara-din monolitja (#534), 26. jellempróba, nyuhaj karbin (#110), óriáspók (#303), dübörgő bahrot (#479)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.09.02 12:04 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kívánság TNO)
2018.09.02 12:04 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kívánság TNO)
˙

Üzenet küldése a karakternek