455. forduló, 457. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. jún. 16. 9h:23'
EZ A 604. JÁTÉKHETED, 456. FORDULÓD
605. játékheted kezdete: jún. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [179,43] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát. Varázserőd regenerálódik. (+138 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+145 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) A lottó 1081. hetének nyerőszámai: 28, 5, 18. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy csápos otagi nyomára bukkanj. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás II pszi támadással. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Ez mellément. A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Elszántan a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csápos otagi testét. (7 támadással 713 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-89 életpont.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A csápos otagi elhibázza az ütést csápjával. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A csápos otagi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5421 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 843, sebződés: 102, gyógyulás: 90, összesen: -12 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 714.]

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 714.]

* 2. KP: használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy széljárás varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [0 pontot használtál fel, van még 714.]

ef 49 512 energia fejlesztése 49
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-49 TU.] [343 pontot használtál fel, van még 371.]

ek 215 12 t. energia kisütése: 215 12
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

h 1 390 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

hu 473 525 503 hulladék: 473 525 503
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fiatalság italát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa töltőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Morgan pálcáját. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

hu 1525 618 314 hulladék: 1525 618 314
Hulladék, ezért nem gyűjtesz őskristály-szilánkot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz pszi kristályt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz roxati zárfalót. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

hu 1154 201 203 hulladék: 1154 201 203
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ryuku védőkenőcsöt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyíkfüvet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz amnioszt. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

hu 390 418 429 hulladék: 390 418 429
Hulladék, ezért nem gyűjtesz halcsontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz era formázó mintát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kaktuszbogyót. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

178 179 180
42
43
44
(179,43) csápos otagi (#395)

[143,61] Lakott területre érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elpusztított fekete lótuszt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánytanyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat.

Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 4 amnioszt 4 aranyért, 1 aranygyűrűt 12 aranyért, 1 borostyán függőt 6 aranyért, 1 era formázó mintát 25 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 1 fekete gyöngyöt 6 aranyért, 15 gyíkfüvet 15 aranyért, 2 gyöngysort 96 aranyért, 20 halcsontot 40 aranyért, 1 igazgy. fülbevalót 20 aranyért, 2 jégpasztillát 60 aranyért, 1 jégszivet 15 aranyért, 3 kaktuszbogyót 12 aranyért, 1 lidércesszenciát 7 aranyért, 1 moa töltőt 100 aranyért, 1 Morgan pálcáját 300 aranyért, 1 őskristály-szilánkot 33 aranyért, 5 pszi kristályt 150 aranyért, 2 purifikátor hájat 36 aranyért, 7 quwarg tojást 14 aranyért, 1 réz papi karkötőt 20 aranyért, 1 roxati zárfalót 100 aranyért, 1 ryuku védőkenőcsöt 24 aranyért, 1 sárga erőövet 40 aranyért, 1 vas dobónyilat 10 aranyért.
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 361.]

be 702 2 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 145 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 311.]

be 702 5 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 170 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 261.]

m 3 mozogsz délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[179,43] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy áeratikus hasnyák. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az áeratikus hasnyák farkát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {HD:} Cápafoggal teljesen átszúrod az áeratikus hasnyák nyakát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Feléd sújt az áeratikus hasnyák a farkával, de elhibázta! Az áeratikus hasnyák állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az áeratikus hasnyák csápol, de mindhiába. Az áeratikus hasnyák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 2265 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 14, gyógyulás: 19, összesen: +5 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Pterois volitans formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Találsz egy Chara-din monolitját. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos! {támadása: 21.}

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel kegyetlenül megütöd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). {HD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg harcos torát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1693 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy kisebb quwarg isten! {egyik sebzési módja: 2x 18d10+40.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (6 támadással 312 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kisebb quwarg isten testét. (4 támadással 424 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {HD:} Cápafoggal megbököd a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 179 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy shinai gömb, egy fekete gyöngy, 2 vas dobónyíl, egy pular kristály, egy ezüst nyaklánc, egy aranylánc, 2 ezüst kulcs és egy gyöngymangó. 18431 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 799, sebződés: 179, gyógyulás: 46, összesen: -133 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg ősmágus! {támadása: 30.}

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). {HD:} Cápafoggal eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 55 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kék orchidea és 4 pirkit. 4516 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 55, gyógyulás: 62, összesen: +7 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 pular kristályt. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét.
[40 pontot használtál fel, van még 221.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 2204 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 220.]

v 181 186 60 elmormolod a 181. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

178 179 180
42
43
44
(179,43) csápos otagi (#395), áeratikus hasnyákok (#243), quwarg boly (#359), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 44. jellempróba, quwarg harcos (#201), kisebb quwarg isten (#213), quwarg ősmágus (#302)

[186,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Raia híveié. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Feltöltöd a vizestömlőt. Felfedeztél egy királyi emlékművet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Vlagyimir szobrát. (46. többszemélyes kaland, 20 TVP szükséges hozzá, innen keletre 15, északra 3 mérföldre teljesítheted.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az invázióban legyőzött vezérek: Poomr Ko 82 alkalommal, Dögvész 47 alkalommal, Toodrok Din 142 alkalommal, Ouitmlen 251 alkalommal, Ylgoroth 287 alkalommal, Rogg a varkaudar 75 alkalommal, Sistergő Pumpa 501 alkalommal. "
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Már vár itt rád valami. Egy korinthai amőba. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 13 ütő ellen.}

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba jobb oldalát. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba testét. (9 támadással 906 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). {HD:} Cápafoggal néhányszor megkarcolod a korinthai amőba bal oldalát. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 korinthai talizmán. 12141 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1303, sebződés: 96, gyógyulás: 146, összesen: +50 ÉP}


Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Az invázió által legyőzött vezérek: Lord Kovács József 75 alkalommal, Napsörény 63 alkalommal, Raia avatárja 110 alkalommal, Tobias Ak'radal 52 alkalommal, Sir Rasolphius 59 alkalommal, Oyatame Tzutuki 27 alkalommal, Lyonarissa 148 alkalommal. " Van itt egy királyi palota (651. épület.).
[-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [20 pontot használtál fel, van még 200.]

be 651 bemész a 651. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted.
- Nagyszerű! - mondja az írnok. [31000 tapasztalati pontot kaptál.] - Hihetetlen, hogy mennyire ügyes futár vagy! Borax király úgy döntött, hogy jutalmat érdemelsz, de ehhez még egy utolsó próbát kell kiállnod: nemrégiben megnyílt egy dimenziókapu a Sötét Földre. Ez egy kiváló lehetőség ennek az érdekes világnak a felfedezésére. Tudósaink számára néhány mintát kéne hoznod erről a világról, hogy az ottani anyagokat laboratóriumi körülmények között tanulmányozhassák. Itt van, már össze is állítottak egy listát: egy eknozolt, egy mihlanilt és egy iknegurint kellene hoznod! Fogalmam sincs, mik ezek, de a tudósok tudni fogják. Előre is köszönjük a segítségedet, remélem, semmilyen nehézséggel nem találkozol ezúttal. Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 195.]

m 1 mozogsz északkeletre
[187,59] Folytatod sétádat a házak közt.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Dornodon hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fekete mágustorony (642. épület.). [5 pontot használtál fel, van még 190.]

szk 255 395 778 keresed a 255. szörnyet a 395. szörnyet a 778. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy őrült varázslót. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

vtn 67 varázslat tanulás: a 67. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázslat olvasása. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 155.]

kno 11 8 képesség-növelés 11
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 155.]

vtn 153 varázslat tanulás: a 153. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: var.tárgy készítés. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 120.]

p 195 11 használod a 195. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 11 Tudatpontot. [-220 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 105.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos! {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1693 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 0, gyógyulás: 55, összesen: +55 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg parafenomén! {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén fejét. (2 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {HD:} Cápafoggal felnyársalod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3130 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg ősmágus! {max. életpontja: 201-240.}

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 55 életpontot vesztettél. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg ősmágus fejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy manifeszt.nyúlvány és 2 mocsári penke. 4516 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 110, gyógyulás: 60, összesen: -50 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 aranytűt. A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 65.]

* 2. BP: használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 65.]

* 3. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Átok! Bőröd ráncosodni kezdett. Öregedtél 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 62.]

* 4. BP: használod az 1554. tárgyat
A hosszas meditációval a tüdődbe gyűjtött összes levegőt az aenouth ködkürt szájába fújod. A tülkölés megteszi hatását, élőholt teremtmények hada vesz körül, akik a kürt hangjára érkeztek. A többség szétszéled a szélrózsa minden irányába, csupán egyetlen élőholt tigris marad itt, hogy most azonnal végezzen veled! {védettsége: 33 szúró, 33 vágó, 33 ütő ellen.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt tigris testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (1 támadással 113 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átdöföd az élőholt tigris foszladozó testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az élőholt tigris karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt tigris feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az élőholt tigris száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2465 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Elpakolod Leoneydeas kürtjét, majd elégedetten továbbindulsz. [25 pontot használtál fel, van még 37.]

* 5. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [9 pontot használtál fel, van még 28.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Micsoda meglepetés! Felkeres az alanori kincstár egyik adószedője. Végignéz egy papírt, majd udvariasan közli, hogy adótartozásod jelenleg 48 arany. - Nem kérek Borax vérszívásából! - kiáltod, amint nekiesel az adószedőnek. A fickó hűvösen fogadja a reakciódat, láthatóan ki van képezve.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az adószedő girbe-gurba lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az adószedő girbe-gurba lábát. (3 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd az adószedő testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az adószedő fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Az adószedő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4588 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 20, gyógyulás: 55, összesen: +35 ÉP}

Miután végeztél ellenfeleddel, hirtelen egy komor alak materializálódik előtted látszólag a semmiből. Ruházata viharvert, felszerelését nagyhatalmú relikviák alkotják, mellkasán a koronára fonódó kígyó jele látható. Egy kalandozó! Nyilván a Korona Bajnokainak egyikével hozott össze a balsorsod. Félelmetes látogatód varázsszavakat dörögve feléd int, majd egy mágiatörés varázslatot dob rád. Ellenfeled kioltotta az összes rajtad lévő varázslatot! Még hallod a hangját, amint ezt mondja: Ne húzz ujjat Alanor törvényes Uralkodójával! Majd egyszerűen szertefoszlik a levegőben. Gyorsan eltünteted a tetemet. Még jó, hogy ennyivel megúsztad. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 19, 11.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-3 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a szőrös azuka. Egy röpke ideig emelgeted a malomkövet, hadd dagadjanak az izmaid. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 28 pontod maradt, ebből a következő körre 28 pontot vihetsz át. Kapsz még 597 pontot. A következő körben tehát 625 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARÁZSLAT OLVASÁSA (67. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ha egy varázstekercsre bukkansz, az általában számodra érthetetlen ákombákomokkal, mágikus rúnákkal van tele. A varázslat olvasása azonban lehetőséget nyújt arra, hogy ezt az írást megfejtsd. Ha kiadod a V 67 parancsot, 30 varázspontért, 20 TVP-ért, akkor megfejtesz egy nálad levő varázstekercset. Ha szerencséd van, a varázstekercs egy általad eddig nem ismert varázslatot tartalmaz! Ezt a varázslatot rögvest megtanulhatod, és a továbbiakban használhatod is.

VARÁZSTÁRGY KÉSZÍTÉSE (153. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A varázstárgy készítése egyike a legbonyolultabb, leghosszadalmasabb és legveszélyesebb varázslatoknak. Elsajátítása komoly varázslói tapasztalatot, magas szintű taumaturgia szakértelmet igényel. A varázsfegyver készítéséhez nem a V 153 parancsot kell kiadnod, hanem a KT parancsot a megfelelő varázstárgyra. Ez tehát azt is jelenti, hogy csak olyan varázstárgyat tudsz elkészíteni, amelynek enciklopédiáját már ismered. Minden varázsfegyver elkészítéséhez szükség van mágikus és díszítő anyagokra, amelyeket nem kell külön beszerezned: feltesszük, hogy megvásárolod ezeket az anyagokat a szertartást megelőzően. Tehát a parancs kiadásakor elég, ha a tárgyak ellenértéke aranyban rendelkezésedre áll. Ezenkívül vannak speciális komponensek (pl. formázó minták), ezek a birtokodban kell, hogy legyenek a parancs kiadásakor. A varázslat minden esetben 300 VP-t emészt fel, a TVP költség azonban tárgyanként változó. Ha egy KT parancs kiadásával több tárgyat készítesz el, a varázspont költség akkor is csak 300 VP. A varázslat elmondásakor 3 év természetellenes öregedést szenvedsz el.
Példa: egy varázskard enciklopédiájában az szerepel, hogy Din formáló minta, 3 sárkánypikkely és 500 arany értékű egyéb arany szükséges. A KT <varázskard> parancs kiadásakor szükséges, hogy a birtokodban legyen a minta, a pikkelyek, 500 arany, valamint legyen 300 VP-d.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia hittérítője vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 456. fordulód.

Erő: 59 (80) Szint: 44 Merészség: 8/5 Magasság: 146 cm
IQ: 39 (46) Támadás: 100 (104) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 38 (59) Védekezés: 117 (125) Menekülés: 36 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 38 (55) Életpont: 884/1309 Jellem: jó (777) Tul. pont: 48
Szerencse: 50 (62) Varázspont: 1278/613 Pénz: 10994 arany Kép. pont: 62
Tudatpont: 89/51 Pszi pont: 303/59 Halhatatlanság: 7 %
Eddig összesen 5411 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 94 063 TP-t kaptál. Jelenleg 11 657 625 TP-d van. A következő szinthez még 942 375 TP szükséges. Trófeáid: ezerszemű bestia, Quwaxotix, triklem drakolder. A 452. fordulódban 37114 arany került a bankszámládra. 37856 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 14 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/81 ökölvívás: 41/23 (+5%) szúrófegyverek: 29/2 (+2%)
vágófegyverek: *19/101 ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 34/3 (+3%)
dobófegyverek: 24/66

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (14 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); mihlanil nyíl (#597) max. 4 db (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
187,59 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 179,43
Kedvenc táborhely: 0,0
A negatív esszencia az öklödre van kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/1 2. nyomkövetés: 89/99 3. mászás: 18/70 (+6%)
4. csapdakészítés: 32/18 (+5%) 5. csapdaészlelés: 21/46 6. gyógyítás: 39/83
7. titkosírás: 9/75 8. felderítés: 24/2 9. szörnyidomítás: 15/12
10. teológia: 37/54 (+44%) 11. taumaturgia: 35/19 (+808%) 12. szerencsejáték: 5/73
13. versengés: 15/13 (+7%) 14. harcművészetek: 40/17 15. zene: 10/68
16. szörnyismeret: 57/4 (+30%) 17. pszi: 44/14 (+9%) 18. zárnyitás: 1/20
19. vadászat: 10/16 20. vitalitás: 2/6 21. bányászat: 36/92
22. úszás: 9/84 23. főzés: 22/12 (+9%) 24. csapatmunka: 7/77

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 74% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 16% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), tubarkövet (#700) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 800 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50)
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), élőholt quwarg (#202), bűbájlidérc (#761), adószedő (#234), csontváz lord (#177), triklem drakolder (#275) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kobudera (#8), Leah hívők (#991), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) kényszerport (#183, 8 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 32 vp; taumaturgia: 24 vp;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> jók (#990) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
vakító fény (#43) >> mocsárivérc (#7143) vakító fény (#43) >> smaragdgólem (#417)
vakító fény (#43) >> szutykos remák (#191) direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243)
tűzeső (#61) >> pszi őselementál (#258) direkt kontaktus I (#121) >> massza (#217)
direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212) direkt kontaktus I (#121) >> csápos otagi (#395)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> bűbájlidérc (#761)
direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283) direkt kontaktus I (#121) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> kisebb quwarg isten (#213) tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) elektromos pajzs (#51) >> quwarg ősmágus (#302)
varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +7 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (teljesítve)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 294 (limit: 735), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 37 320.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián, második hely a 3. kategóriában a XXXIX. olimpián.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 662, pontszámod: 12617.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 493 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 285 TU szükséges.)
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati erősítés (527) OK

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * cápafog (#833)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
$1 * hosszú íj ($111)
Lövedékek
5 ezüsttollú nyíl (#363) 7 mihlanil nyíl (#597) 45 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 bűvös shuriken (#562) 4 esszenciakristály (#350) 1 malomkő (#1205)
$2 vas dobónyíl ($189)
Páncélok
1 * dalebg.kristályvért (#564) 1 * rizspapír-vért (#1366) 1 ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * bozontfonat (#1563) 1 * harci maszk (#1739) 1 mentát korona (#1559)
1 * rubin koszorú (#1599)
Köpenyek
1 * kyorg köpeny (#741) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
$1 féregíz nyakpánt ($1601) 1 * sode (#1374)
Kesztyűk
1 * Huddens kesztyűje (#649) 1 mászókarom (#78) 1 * ryuku ökölgyolcs (#1156)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * medvebőr öv (#1675)
Nadrágok
1 * hakama (#1369)
Csizmák
1 * bűzölgő csizma (#898)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 aranyozott klipsz (#1623) 1 hatalom fülbevalója (#817) 1 hókereszt (#843)
1 * ősmágus fülbevalója (#608) 2 * ryuku függő (#1322) 1 saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 Amélia nyaklánca (#1538) $1 aranylánc ($191) $1 ezüst nyaklánc ($117)
5 halálhozó talizmán (#813) 3 korinthai talizmán (#814) 1 * mihlanil medál (#823)
1 * nap szimbólum (#141) 3 * napmedál (#1567) 3 rothasztó talizmán (#815)
1 * varkaudar szimbólum (#1528) 2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 * Luthius karkötője (#527) 2 obszidián karkötő (#229) 1 ónix masszavadító (#438)
1 * teriadan karkötő (#844)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
17 * angyalok gyűrűje (#529) 2 bo'adhun gyűrű (#743) 1 * Élet gyűrűje (#1166)
1 * koponya gyűrű (#1733) 9 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+5)
1 * beholderfej medál (#1209) 1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753)
1 * örök. csillagköve (#2109) 1 * q. demoralizátor (#2067) 1 * q. pusztító érem (#2086)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 12 csepp tinta (#101), fér még: 18]
24 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 120]
2 + mágusszelence (#1076) [üres, kapacitás: 20]
40 sullár hólyag (#168) [bennük 18 csepp spiritusz (#170), fér még: 782]
8 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 80]
1 térdeplő tülök (#1440) [benne 1 korty életvíz (#1500), fér még: 5]
1 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 12]
4 vizestömlő (#3) [bennük 76 korty víz (#27), fér még: 4]
4 zöld üveg (#82) [bennük 31 csepp ragasztó (#83), fér még: 49]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 36 áldott kő (#642) 1 aranytermő erszény (#819)
29 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bájital (#261)
1 bőrkantár (#1125) 1 bronzkulcs (#76) 2 cirkuszi pergamen (#1233)
7 csontkulcs (#74) 1 destabilizátor (#1275) 4 deus ex machina (#1)
1 Éjmágus tükre (#1100) 12 ezüst kulcs (#184) 2 ezüstszelence (#1602)
1 feneketlen bugyor (#570) $5 fiatalság itala ($473) 1 fülemüle síp (#1576)
7 gernim balzsam (#1894) 10 gyógykenőcs (#313) 1 Holtak Akarata (#1604)
11 inváziós trófea (#2166) 1 isteni kehely (#1760) 2 kaja (#2)
1 kaleidoszkóp (#1269) 2 kholden kulcs (#470) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kisebb teleportkő (#1633) 1 koboldkorona (#1629)
1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058) 8 kristályfolyadék (#449)
25 krónika (#1725) 1 légiós hátizsák (#1560) 1 mágikus hátizsák (#735)
5 mágikus térkép (#2167) 1 mágusok itala (#1610) 13 + manakristály (#500)
2 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 moa katalizátor (#386) 2 Morgan szilánkja (#508) 1 nagy aranykulcs (#246)
13 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186) 1 norgat kulcs (#471)
1 nyomkereső talizmán (#671) 1 óelf varázskő (#2002) 9 ork csodaszer (#1228)
4 pszi kő (#248) 9 + pukkanó tűcsapda (#336) 1 quwarg teleportgömb (#1534)
1 Rahn ékkő (#701) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 reflexélesítő (#1407)
2 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 4 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 + Sheran cserepe (#1271) $1 shinai gömb ($348) 4 sötét tekercs (#535)
1 szeksztáns (#32) 134 szent jogar (#150) 1 szerencsekocka (#1693)
1 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818) 5 térhajlító kavics (#1539)
1 thargodan vérgömb (#2170) 15 titanitdukát (#1480) 2 tubarkő (#700)
7 tudás gyöngye (#522) 17 varázskő (#305) 1 varázskorsó (#1546)
1 viharmadár totem (#1260)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 adamantit (#627) 4 csigakagyló (#1131) 1 Éjvadász bundája (#850)
1 eknozol (#540) $1 fekete gyöngy ($99) 15 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 32 galachmit (#310) 1 grákóbőr (#41)
$1 gyöngymangó ($135) 1 jég dragnit (#1745) $1 kék orchidea ($68)
2 küklopsz szem (#643) 1 lótuszvirág (#447) 171 madártoll (#112)
25 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 Mindabala pikkelye (#845) 1 moa burát (#384)
2 moa gyémánt (#385) 1 moa gyöngy (#378) 1 moa rubin (#379)
3 moa smaragd (#377) $2 mocsári penke ($148) 1 Morgan kristálya (#659)
1 mutáns csont (#331) 70 pirkit (#153) 43 polip szívóka (#391)
1 próbakő (#1664) 18 púderkő (#119) $2 pular kristály ($239)
5 rakolits por (#669) 8 rókafarok (#124) 1 sárkánypikkely (#292)
2 smaragdkő (#678) 1 szulfagor agyar (#677) 2 teknőcteknő (#416)
1 Thargodan esszencia (#328) 1 trikornis szarv (#198) 2 vörös zyel (#606)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (1745) - a befoglaló tárgy: rizspapír-vért (1366)

Összsúly: 156.11 kg Megterheltség: 68%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 49 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 239 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (29 db, BANKSZÉF MÉRETE: 50)
2 alligátorbőr (#661) 10 csillezsályalevél (#1253) $3 göcsörtös bunkó ($123)
140 kaja (#2) 3 kis bőrpajzs (#45) 2 kis ónixkulcs (#1110)
1 liumbe bimbó (#656) 1 muzsikus füles (#1657) 1 ryuku csizma (#692)
1 ryuku futárcsizma (#1530) 1 ryuku karvédő (#687) 1 ryuku kesztyű (#690)
1 ryuku köpeny (#693) 1 ryuku nadrág (#691) 1 ryuku sisak (#688)
31 sáfránypor (#211) 21 spiritusz (#170) 1 teknősesszencia (#702)
97 Thargodan esszencia (#328) 1 Trákin csákánya (#367) 1 tükörpáncél (#519)
1 tyrex bunkó (#421) $914 ugh méreg ($166) 69 uzbány csőr (#169)
5 vadászkés (#1264) 41 varkaudar pálinka (#1137) $59 vasérc ($152)
50 vashegyű nyíl (#176) 6 xirnox szív (#213)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
17159 arany (#50) 4 amniosz (#203) 1 aranygyűrű (#193)
1 borostyán függő (#162) 1 era formázó minta (#418) 1 ezüst karkötő (#158)
15 gyíkfű (#201) 2 gyöngysor (#192) 25 halcsont (#390)
1 igazgy. fülbevaló (#197) 2 jégpasztilla (#1566) 1 jégszív (#282)
3 kaja (#2) 3 kaktuszbogyó (#429) 1 lidércesszencia (#1074)
1 moa töltő (#525) 1 Morgan pálcája (#503) 1 őskristály-szilánk (#1525)
5 pszi kristály (#618) 2 purifikátor háj (#269) 7 quwarg tojás (#360)
1 réz papi karkötő (#307) 1 roxati zárfaló (#314) 1 ryuku védőkenőcs (#1154)
1 sárga erőöv (#276) 1 Tudás Könyve (#567)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranylánc (#191) 1 aranytű (#272) 2 ezüst kulcs (#184)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 fokhagyma (#403) 1 gyöngymangó (#135)
1 kék orchidea (#68) 1 korinthai talizmán (#814) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 mocsári penke (#148) 4 pirkit (#153) 2 pular kristály (#239)
1 shinai gömb (#348) 4 spiritusz (#170) 1 vas dobónyíl (#189)
14 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

185 186 187 188
58
59
60
61
(186,60) királyi palota (#651), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), 46. többszemélyes kaland, korinthai amőba (#420)
(187,59) fekete mágustorony (#642), Dornodon oltár, quwarg harcos (#201), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), élőholt tigris (#766), adószedő (#234)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Felkerültek a térképre a Kiégett Földek tájegységeinek nevei.
* - Korlátoztuk a rejtőzködés után kapott harci bónuszokat. 400-as szakértelemig 20 szakértelmenként ad +1-et, ahogy eddig is. 400 és 700 között már csak 30. szintenként, 700 és 1200 között 50 szintenként. 1200 fölött nem ad további bónuszt.
* - Ha a KF parancs 2. paramétere a bekészítés helyét adja meg (jobb/bal kéz/őrzés), akkor most már nem hagyja figyelmen kívül a 3. paramétert, hanem végrehajtja azt, ahogy a normál több paraméteres KF tenné. Tehát most már le lehet cserélni mindkét fegyvert egy parancsból.

Üzenet küldése a karakternek