Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 21. 14h:52' EZ A 455. JÁTÉKHETED, 454. FORDULÓD 456. játékheted kezdete: márc. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uchako testét. Kritikus ütés! (10 támadással 845 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel épp hogy eltalálod az uchako testét. Kritikus ütés! (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Az uchako megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az uchako megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az uchako még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 8 csepp sáfrányport. 7434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 892, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az uchako testét. (9 támadással 739 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel gyengén megütöd az uchako testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Az uchako fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az uchako belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 7 csepp sáfrányport. 7434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 786, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 165. varázslatot az 5. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat az 527. tárggyal az 560. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 533. tárgyat |
kpk 10 | kezd. parancs kivétele: 10 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
kf 1373 527 820 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat az 527. tárggyal a 820. tárgyat |
kpk 9 | kezd. parancs kivétele: 9 |
kpk 7 | kezd. parancs kivétele: 7 |
kpb 4 | kezd. parancs berakása: 4 |
vv 377 165 138 | elmormolod a 377. varázslatot a 165. varázslatot a 138. varázslatot |
kpb | kezd. parancs berakása: |
p 69 39 | használod a 69. pszi képességet |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
ftv 47 328 | felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a 328. szörnyet |
t 9944 | támadod a 9944. KT tagjait |
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Lakott területre érkeztél.
pki 350 | kiveszel a bankból 350 aranyat |
be 686 1 | bemész a 686. épületbe |
fa 466 2230 1 | feladod a 466. tárgyat a 2230. kalandozónak (1 darabot) |
vv 57 161 116 | elmormolod az 57. varázslatot a 161. varázslatot a 116. varázslatot |
hh 522 522 1253 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 1253. tárgyat |
hh 1153 1153 473 | használod az 1153. tárgyat az 1153. tárgyat a 473. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés besül. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy armageddon varázslatot. 178 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a rubin sárkány farkát. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (92 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rubin sárkány gigászi testét. (9 támadással 743 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Transzformálsz! (+74 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a rubin sárkány testét. Kritikus ütés! (6 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) A rubin sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farkával megérint. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel csak érinted a rubin sárkány farkát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a rubin sárkány testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A rubin sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 16 arany, egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 sárkánypikkelyt. 19587 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1395, sebződés: 591, gyógyulás: 249, összesen: -342 ÉP}
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Tharr haragja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 62 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 5 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Mnebolath jobb lábát. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 arany és egy ezüstshuriken. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 437 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidérckirály jobb oldalát. (4 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Ököllel súrolod a lidérckirály köpenyét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
8166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 816, sebződés: 20, gyógyulás: 85, összesen: +65 ÉP}
Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 6 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos izmos testét. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan zsoldos izmos testét. (6 támadással 534 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Transzformálsz! (+53 varázspont.) Ököllel megpöccinted a Thargodan zsoldos fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A Thargodan zsoldos karma a fejed mellett suhan el! A Thargodan zsoldos megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Thargodan zsoldos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 744, sebződés: 0, gyógyulás: 125, összesen: +125 ÉP}
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét ölész testét. (9 támadással 754 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a sötét ölész ködös testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) A sötét ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A sötét ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel eltalálod a sötét ölész testét. (1 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ököllel megpöccinted a sötét ölész elmosódó alakját. Kritikus ütés! (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Karmaival a sötét ölész megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
13294 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1167, sebződés: 66, gyógyulás: 223, összesen: +157 ÉP}
v 198 328 93 | elmormolod a 198. varázslatot |
[328,93] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól.
ek 7 9 20 | t. energia kisütése: 7 9 20 |
kf 742 475 560 | kézbeveszed/felveszed a 742. tárgyat a 475. tárggyal az 560. tárgyat |
be 172 | bemész a 172. titkos labirintusba |
lm 905 5 5 | mozogsz 905 5 5 |
lm 900 7 10 | mozogsz 900 7 10 |
lm 14 13 13 | mozogsz 14 13 13 |
lm 18 20 22 | mozogsz 18 20 22 |
lm 23 24 24 | mozogsz 23 24 24 |
lm 27 29 31 | mozogsz 27 29 31 |
lm 31 31 31 | mozogsz 31 31 31 |
v 22 327 | elmormolod a 22. varázslatot |
vv 205 109 73 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot a 73. varázslatot |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+4 életpont). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vámpírféreg testét. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vámpírféreg testét. (9 támadással 756 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a vámpírféreg véres fejét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 41 életpontot vesztettél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A vámpírféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vámpírfogat. 14111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1082, sebződés: 174, gyógyulás: 8, összesen: -166 ÉP}
(Továbbmész...) [326,93] Tovább haladsz a mindennél ocsmányabb Sötét Földi mocsárban. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy vámpírféreg. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vámpírféreg bal oldalát. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vámpírféreg testét. (7 támadással 832 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a vámpírféreg jobb oldalát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 43 életpontot vesztettél. A vámpírféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vámpírfogat. 14111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1147, sebződés: 225, gyógyulás: 8, összesen: -217 ÉP}
(Továbbmész...) [325,94] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy smaragd sárkány. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 211 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (96 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragd sárkány testét. (7 támadással 812 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (313,117)-> 60 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, 26 arany, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (313,117)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy rejtőköpeny. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1255, sebződés: 217, gyógyulás: 222, összesen: +5 ÉP}
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 608 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a talriai behemót mérhetetlen testét. (9 támadással 776 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) A talriai behemót beleharap a kezedbe. (1 támadástól 130 életpontot vesztesz.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod a talriai behemót mérhetetlen testét. (2 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 48 kaját. 17329 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1905, sebződés: 239, gyógyulás: 270, összesen: +31 ÉP}
(Továbbmész...) [325,96] Magadban imádkozva, hogy ne nyeljen el az ingovány, tovább vánszorogsz a mocsárban. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy lélekelementál. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lélekelementál testét. (7 támadással 623 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a lélekelementál testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A lélekelementál karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a lélekelementál meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 52 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel csak érinted a lélekelementál testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ököllel megpöccinted a lélekelementál testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Karmait felemelve, a lélekelementál meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmai majdnem eltalálnak! A lélekelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 lélekesszenciát. 11852 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 987, sebződés: 117, gyógyulás: 211, összesen: +94 ÉP}
(Továbbmész...) [326,97] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton.
vv 79 167 73 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot |
im 0 5 | imádkozol |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 72 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány fejét. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (97 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 821 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+165 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a zafír sárkány fejét. (6 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (313,117)-> 50 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (313,117)-> 48 arany, -2 ÉP], 16 arany, 2 vasérc és egy fűszertartó. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1326, sebződés: 301, gyógyulás: 230, összesen: -71 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kiütéses negátor fejét. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a kiütéses negátor bal szárnyát. (4 támadással 316 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Ököllel párszor keményen megütöd a kiütéses negátor bal lábát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) A kiütéses negátor belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 53 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 53 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 148, gyógyulás: 4, összesen: -144 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 62 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. 37 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (94 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány bal szárnyát. (10 támadással 831 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+167 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a zafír sárkány testét. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel csak érinted a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a zafír sárkány jobb első lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (313,117)-> 100 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1476, sebződés: 415, gyógyulás: 262, összesen: -153 ÉP}
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Távfegyvered használatakor Muo-Tie Hatalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod az ében halálhajcsár bal lábát. (4 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Ököllel gyengén megütöd az ében halálhajcsár jobb vállát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ében halálhajcsár öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. Az ében halálhajcsár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 576, sebződés: 9, gyógyulás: 79, összesen: +70 ÉP}
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a méregféreg testét. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (52 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a méregféreg testét. (9 támadással 760 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Ököllel súrolod a méregféreg testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A méregféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11777 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1030, sebződés: 97, gyógyulás: 171, összesen: +74 ÉP}
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
szk 288 327 328 | keresed a 288. szörnyet a 327. szörnyet a 328. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | gyakorolsz a 28. tárggyal 1 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1158. tárggyal a 956. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
PSZINAPSZIS (974. SZÖRNY) Pszinapszis a valaha élt egyik legnagyobb hírű mentát, Hoxxurton segédje és jobbkeze volt. Mikor Hoxxurton felfedezte a dematerializációt, Pszinapszis volt az egyetlen tanítványa, aki követte őt a kétes kimenetelű kísérletben. Mint később kiderült, a többi tanítvány óvatossága megalapozott volt. Pszinapszis tudata eltorzult, és bár mentális energiái ma sem csekélyek, többé aligha tekinthető értelmes lénynek. Rátámad minden anyagi teremtményre válogatás nélkül. Elpusztulni azonban képtelen, hiszen anyagtalan testének "sejtjei" képesek pár nap alatt regenerálni bármilyen sérülését. |
ML'OTHAG SZÜRCSÖLŐ (415. SZÖRNY) Az éjfattyak egyik legocsmányabbika, a világ szövete repedezik, ahogy egy a szürke, állandóan változó folyadékhalom végiggördül a földön. Az életnek és energiának legkisebb jelenlétét is megérzi és megszünteti. Még a leghatalmasabb halandóknak sincs esélyük ellene. A ml'othag szürcsölő érintése ellen semmiféle varázslat, sőt, még a faji nadrág viselése sem nyújt védelmet. |
VG'AXTOL TORZÍTÓ (416. SZÖRNY) Bár ez az éjfatty láthatatlan, mégis, jelenlétét messziről meg lehet érezni. Gyomrodba irtózatos félelem mar, érzed, hogy körülötted minden a Semmibe, az ürességbe hullik. Az anyag megszűnik létezni, az értelem elveszti értelmét, az élet elfolyik, mintha soha nem lett volna. Fuss, teleportálj, menekülj, ahogy tudsz! |
DL'ORKHAUGRUK (425. SZÖRNY) Te, aki úgy gondolod, már semmi nem ijeszthet meg, és még az éjfattyaktól sem riadsz vissza, majdnem összecsinálod magad, amikor megpillantod ezt a föléd emelkedő, kastély méretű borzalmat. Gomolygó szürke köd, három halálos, kék fénnyel izzó szemmel. Csápok és mancsok emelkednek elő testéből, és változtatnak füstté minden élőt, ami körülötte van. Egy talriai behemót csorda a szemed előtt válik semmivé a lény egyetlen érintésétől! Nem kétséges, a tl'urlang seregek vezetőjével állsz szemben. Ez az elpusztíthatatlan éjfatty úr még a Thargodan hercegek között is olyan legenda, amelyről csak rettegve mernek suttogni. |
KRONGA HADÚR (494. SZÖRNY) Ő volt a legendás krathan légió legfőbb vezetője. Amikor a krathan csapatok a rakshallion papok utasításait követve hadba indultak az árnytündérek földjére, Kronga hadúr még akkor is harcolt, amikor a katonái már mind egy szálig odavesztek. Férfihoz méltón szenderedett öröklétre, de ez nem tartott sokáig: az árnytündér nekromanták őt élesztették fel először, még mielőtt a teljes seregét visszarángatták volna Leah birodalmából. Kronga ugyanúgy, mint életében, ekkor sem hódolt be az ellenségnek. Azóta is elveszett katonáit keresi, hogy maga köré gyűjtve őket, egy újabb rohammal lesöpörjék az alávaló ellenséget a föld színéről. |
KOPONYAZÚZÓ EMMA (495. SZÖRNY) Koponyazúzó Emma a leghíresebb táncoló ogrék egyike. Hírnevét annak köszönhette, hogy bár élete során kétszer is az Esthar birodalom papjainak fogságába esett, mégis életben maradt. Márpedig a rakshallionok sosem hoztak a hegyvidék óriás népe számára túl kegyes ítéleteket, hiszen az ogrék gyermekded módszerekkel gyilkolták a birodalom lakóit. A közel nyolc méter magas Koponyazúzó Emmát mindig is nagy szerencsével áldották meg az istenek, ennek köszönhetően volt rá ideje, hogy alaposan rászolgáljon a gúnynévre, melyet környezete akasztott rá, és azóta is büszkén visel. A hegyekbe tévedt alanori kutatók közül még most, sok évszázad elteltével sem sokan térnek vissza. Ilyenkor csupán egy önmagába feledkezett táncoló árnyék vetül a környék sziklás fennsíkjaira... |
VARKAUDAR SZIMBÓLUM (1528. TÁRGY) Első pillantásra ez a láncon függő kis korong egy varkaudar törzs jelvénye lehet. A nyakadba akaszthatod, s rögvest harciasabbá válsz (+1 támadás). E tárgy csakúgy, mint a többi szent szimbólum nem foglal helyet más tárgyak elől. Talán később majd megismered a tárgy további történetét kocsmákban, írásos anyagokról, stb., úgyhogy most itt neked eláruljuk nagyvonalakban: a szimbólum a varkaudarok egyik kitaszított törzsének jele. Valószínűleg Poomr Ko is ebből a törzsből való, a hadvezér, aki elsősorban fenyítéssel tudta alattvalóit szolgálatra kényszeríteni. Katonái féltek tőle, de egyben gyűlölték is ezért. A Poomr Ko szimbólumát szerte Ghallán minden varkaudar ismeri, ha ezt hordod és varkaudar faluban kutatsz, bátrabbak lesznek az ottlakók annyira, hogy egy-két ellenféllel többel kelljen megküzdened. |
NATHARION KARKÖTŐ (738. TÁRGY) Az elveszett Esthar császárság egy ősi relikviája. A rakshallion rítusvezető papjai használták, nem törődve a fizikai gyengeséget okozó mellékhatással. A natharion karkötő valóban nagy hatalmat biztosít, intelligenciádat és teológiádat 5-tel, védettségedet 2-vel megnövelve. Ehhez képest a -5 erő igazán csekélység. A viseletéhez minimum 30. szint szükséges. |
ESTHARI RUBIN (748. TÁRGY) Az Esthar császárság ékszerészei és aranyművesei messze földön híresek voltak - nem csoda, hiszen rengeteg megrendelést kaptak a varázstárgyakat készítő mágusoktól és papoktól. Ez a borostyánba foglalt rubinkő is egy ilyen megrendelésre készülhetett, de sosem ruházták fel mágiával. |
JÁDE RAKSHALLION (749. TÁRGY) A rakshallion az Esthar császárság főpapja volt, sokak szerint hatalma még a császárét is meghaladta. Ez az apró szobrocska, amelyet egyetlen jádekőből faragtak ki művészi hozzáértéssel, a rakshalliont ábrázolja - egy szakállas, istenien jóságos arckifejezésű férfit. |
TÜRKIZ KARIKA (750. TÁRGY) Egy újabb mestermunka Roelaothból, az egykori Esthar császárság fővárosából. Egy türkizkövet úgy faragtak ki, hogy egy sima felületű karika lett belőle. A "hulladék" súlya jóval nagyobb volt, mint a kész ékszeré - így ára is valószínűleg igen magas volt. |
RYUKU AMFORA (1153. TÁRGY) Keskeny nyakú, díszes üveg ez a ryuku ereklye, melyet Alanor bármelyik antik-árus gnómja megirigyelhetne már kinézetéért is. Az üveg kiszélesedő száját eltorlaszolták egy megereszkedett fadugóval. Nem baj, legalább bizonyosságot nyert, hogy az amforában még benne van a tartalma, amely legalább annyira értékes, mint a köcsög maga, melybe az édes varázsitalt a ryuku kuruzslók zárták. Egyetlen módon juthatsz csak hozzá - add ki a H 1153 parancsot, melynek hatására az üveg nyakát egy jól irányzott ütéssel letöröd, tartalmát pedig leöntöd a torkodon. Ez az akció nem kerül TVP-be, hatására néhány százalékkal megnő a forduló végéig a kincstalálásaid esélye. |
FÉNYHOZÓ (637. TÁRGY) A jó papok szent fegyvere ez a formás, adamantit és mithril ötvözetéből készített szent kalapács. Hatalmas mérete ellenére meglepően könnyű és jól forgatható. Sebzése 6D6+3, és ha gonoszok ellen használod, kapsz további +6 sebzést. Mintha mindez még nem lenne elég, a Fényhozó sok esetben igazi megvilágosodást hoz annak, akit eltalálnak vele: egy 50. szinten kisülő pszi ragyogás valóban képes megvilágítani az elmét. A Fényhozót kizárólag jó jelleműek forgathatják, ha ütőfegyver szakértelmük legalább 28. Ha a Fényhozó egy Elenios-hívő birtokában van, akkor kör elején +20 VP-t regenerál. (De több hatása nem adódik így össze.) |
EK PARANCS LETILTÁSA Mint KT vezetőnek, mostantól lehetőséged van az EK parancs letiltására a rest tagokkal szemben. Ehhez az EK 12 <TU> <kalandozó> parancsot kell kiadnod. <kalandozó> nem használhatja az EK parancsot, amíg az aktuális képességbe legalább <TU>-t be nem fejlesztett. TU értéke maximálisan 30 lehet. Az EK 12 parancs törlődik, ha az illető megfelelő számú TU-t fejlesztett. (Illetve kiadhatsz egy EK 12 1 <kalandozó> parancsot is.) Ha időközben új képességet kezdtek, és az illető nem hajtotta végre a normát, akkor az új képességnél kell megcsinálnia az általad meghatározott minimális mennyiséget. Ha nem adsz meg 3. paramétert, a parancs a KT összes tagjára érvényes, de ez 5 TU-ba kerül, mivel az ilyen zsarnoki tettre igen ritkán van logikus magyarázat. |
Erő: | 67 (92) | Szint: | 45 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 67 (83) | Támadás: | 57 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 56 (71) | Védekezés: | 101 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/62 év |
Egészség: | 67 (88) | Életpont: | 1366/1739 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 76 (94) | Varázspont: | 2811/927 | Pénz: | 842 arany | Kép. pont: | 35 |
Tudatpont: | 63/0 | Pszi pont: | 326/151 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/38 | ökölvívás: | 45/11 (+11%) | szúrófegyverek: | 8/65 |
vágófegyverek: | 27/44 (+4%) | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/92 |
dobófegyverek: | 32/73 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/82 | 2. nyomkövetés: | 103/86 (+4%) | 3. lopás: | 1/47 |
4. mászás: | 23/66 | 5. csapdakészítés: | 31/70 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 17/20 |
7. gyógyítás: | 81/20 | 8. titkosírás: | 22/83 | 9. felderítés: | 49/43 (+2007%) |
10. szörnyidomítás: | 9/88 | 11. teológia: | 109/68 (+44%) | 12. taumaturgia: | 122/5 (-772%) |
13. szerencsejáték: | 8/5 | 14. versengés: | 23/8 | 15. harcművészetek: | 48/16 |
16. zene: | 14/42 | 17. szörnyismeret: | 27/77 (+45%) | 18. pszi: | *27/100 (+12%) |
19. zárnyitás: | 4/70 | 20. vadászat: | 28/55 | 21. vitalitás: | 6/68 |
22. bányászat: | 35/45 (+2%) | 23. úszás: | 10/84 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 35 | |||
9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Rém (#315), kronoelementál (#287), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Folrang (#331), Tyriel (#777), ezerszemű bestia (#288), armageddont lövő lények (#9099) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 12 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 12 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (127,16,2) | vámpirizáció (#1) | áldomás III (#217) | feltámadás (#168) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | agyburok (#90) | láth. észlelése (#78) |
villámmágia (#227) | kí koncentráció (#69) | varázsenergia (#161) | az elme fölénye (#116) |
planetáris őrdémon (#172) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 40, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) | |
tűzeső (#61) | >> | eszkimó óriás (#648) | tűzeső (#61) | >> | jégzabáló (#649) | |
tűzeső (#61) | >> | animált hókutya (#651) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | purifikátor császár (#393) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | lidércúr (#252) | tűzeső (#61) | >> | jégelementál (#277) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant hadúr (#178) | bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyfröccsentő (#666) | Asylux csapdája (#233) | >> | márvány sárkány (#328) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | zafír sárkány (#329) | villámcsapás (#50) | >> | dűnelord (#341) | |
villámcsapás (#50) | >> | Rém (#315) | Asylux csapdája (#233) | >> | rubin sárkány (#330) | |
istenítélet (#284) | >> | Techiulan (#400) | Asylux csapdája (#233) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
istenítélet (#284) | >> | kisebb jégisten (#662) | Asylux csapdája (#233) | >> | Folrang (#331) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Toodrok Din (#503) | bo'adhun csapás (#266) | >> | leviathán lárva (#476) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | varkaudar remete (#465) | bo'adhun csapás (#266) | >> | talriai behemót (#312) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Éjvadász (#502) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Tokan (#532) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 40, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ryuku gólem (#394) | ongóliant tombolás (#146) | >> | halálelementál (#279) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (idomítás alatt) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! (számláló: 8) |
2.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Kacagok, ha a pénzüket kuporgató Fairlight papokra gondolok: áldozz számomra 10,000 aranyat! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | ryuku amfora (#1153) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | fiatalság itala (#473) | |||
2 | tüske (#22) | 1 | madártoll (#112) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | Morgan sipkája (#466) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 12 | spiritusz (#170) | |||
14 | tinta (#101) | 2 | tudás gyöngye (#522) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
639 | arany (#50) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | galachmit (#310) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | |||
42 | kaja (#2) | 5 | kerek kő (#19) | 1 | lélekesszencia (#619) | |||
1 | rejtőköpeny (#277) | 14 | sáfránypor (#211) | 25 | sárkánypikkely (#292) | |||
3 | Thargodan esszencia (#328) | 3 | toxyl (#591) | 4 | vámpírfog (#1221) | |||
2 | vasérc (#152) |