451. forduló, 453. forduló, Camel a Calandor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 4. 12h:07'
EZ A 1210. JÁTÉKHETED, 452. FORDULÓD
1211. játékheted kezdete: aug. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
SZL E-mail!
KALANDOZÓ: #3025

CAMEL A CALANDOR KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,106] koordinátán.
Laurana (1040) szinte a semmiből előbukkanva, elemelt tőled 742 aranyat.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+8 tvp ). Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 50 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+78 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+260 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+83 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy őrjáratozó katona nyomára vezet. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 690.]

* 1. KP: vv 58 443 224 elmormolod az 58. varázslatot a 443. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+79 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 689.]
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+18 támadás). [-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 687.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 687.]

* 2. KP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 667.]

* 3. KP: ef 6 513 0 energia fejlesztése 6
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 625.]

* 4. KP: vv 182 19 165 elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 623.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 621.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 621.]

* 5. KP: vv 127 13 26 elmormolod a 127. varázslatot a 13. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 619.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 617.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 615.]

* 6. KP: vv 71 72 157 elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 157. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 613.]
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 611.]
Gyorsvarázsolsz! [-24 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 609.]

* 7. KP: v 169 8 0 elmormolod a 169. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 609.]

* 8. KP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Amikor előveszed a hangszert, bámész tömeg gyűlik köréd. Játszani kezdesz a dudán. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+33 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+79 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy őrült varázsló.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 50 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 51 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével megvágod az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal megvágod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kék orchidea és 4 pirkit. 2 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 579.]

* 9. KP: v 15 43 2 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új tükör. [-14 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 569.]

cir 31 vándorcirkusz látogatása 31
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 569.]

id 117 20 idomítod a 117. szörnyet 20 pontért
Elkezdődnek a leckék a mutáns pók számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 10 lépést tehetsz meg körönként, 9 TVP-be kerül egy lépés. 75 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [20 pontot használtál fel, van még 549.]

tv 97 114 támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot a 114. varázslatot
97. varázslat listáról törölve. 114. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

kpk 4 kezd. parancs kivétele: 4
VV 182 19 165 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

kpb 4 kezd. parancs berakása: 4

vv 182 165 elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 549.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 549.]
[A parancs tárolásra került.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[189,105] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csapat őrjáratozó katona közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 115 életpontot sebeztél. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrjáratozó katona fejét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az őrjáratozó katona bal oldalát. (5 támadással 332 életpontot sebezve.) Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal végigvagdosod az őrjáratozó katona bal karját. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az őrjáratozó katona bal lábát. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az őrjáratozó katona fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A 4 őrjáratozó katona még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], egy vasérc és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 9 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1090, sebződés: 44, gyógyulás: 5, összesen: -39 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy vortexmágus lesz az ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 54 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védett meg.) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus bal lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a vortexmágus ködlő lábát. (6 támadással 400 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a vortexmágus fejét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védelmez.) Bronz taiderrel jól megszurkálod a vortexmágus bal oldalát. (3 támadással 211 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a vortexmágus testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 vortex talizmán. 7 698 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 984, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, majd rámutat az egyik földön fekvő súlyzóra. Nevetve a magasba emeled a kiválasztott tárgyat, majd intesz a fiúnak, hogy jöhet a következő akadály... A következő próba egy piros ruhás gnóm asztalánál vár rád. Az asztalon apró fa és fémdarabok fekszenek, a feladat pedig: ebből egy tárgy összeszerkesztése. Fél óráig küszködsz, előfordul, hogy le kell bontanod már meglévő részeket, de ez csak segít a továbbhaladásban. Munkád végeztével büszkén emeled fel a kis szerkezetet... Egy elf tornász lép eléd, néhány apró labdát vesz elő a zsebéből, majd a kezedbe adja. Nyilvánvaló a feladat, zsonglőrködnöd kell. Kicsit megszeppenve látsz a bemutatóhoz, viszont hamar rájössz, ijedelemre semmi okod. A labdák úgy simulnak a kezedbe, röppályájuk olyan mintaszerű, mintha mindig is ezt csináltad volna. Az elf megdicsér a sikeres próba végeztével... A cirkuszosok egy korsó mézsört raknak az előtted álló asztalra. Ezt kell meginnod, mielőtt egy feldobott kő földet nem ér. Nagy kortyokban nyelni kezded a nedűt, de túl lassú vagy, a kő nyert. 1 175 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
A boszorka sátrához sétálsz. A bibircsókos öregasszony örömmel fogad, hisz olyan küldetése van számodra, melynek megoldásával mindketten jól jártok. A jutalmadért cserébe a legközelebbi alkalommal a következő tárgyak legyenek nálad: 5 aurach fog, 20 smirglilevél, 8 kazmár gyökér, 3 rókafarok, 9 ovimon-bogyó.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Sötét halál, 1 Vérfürdető magszim, 1 Piromenyét, 1 Temető. Ez egy pár! Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. 1 175 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 39 aranyad, ami most már az övé.
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. Egy szűk folyosó húzódik előtted, melynek oldalfalából rengeteg mellékjárat nyílik a különböző irányokba. Tanácstalanul indulsz el az egyiken, majd az arról nyíló másikon folytatod utad. Minden folyosó ugyanolyannak tűnik, hamar eltévedsz. Csak amikor újra a labirintus bejáratának képe rajzolódik ki előtted, könnyebbülsz meg kicsit. 1 175 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 19 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[211,99] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Tud Ákos előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy umbatari bromag. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 120 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az umbatari bromag mérgező bőrét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (37 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az umbatari bromag bal első lábát. (5 támadással 366 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod az umbatari bromag testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. Az umbatari bromag harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 715, sebződés: 123, gyógyulás: 18, összesen: -105 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal tudod, hogy egy lidércúr volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
[73 pontot használtál fel, van még 476.]

be 79 bemész a 79. titkos labirintusba
Alaposan felméred a terepet, majd hozzálátsz a kutatáshoz. Eredménnyel! Megvan a bejárat. Bepillantasz: teljes a sötétség. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Körültekintően, lélekben mindenre felkészülten indulsz előre. Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 471.]

lm 5 24 40 mozogsz 5 24 40
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Nincs megállás - továbbtotyogsz. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) A fenébe! Egy zsákutca. [5. PONT.] Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [23. PONTRA.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [24. PONT.] Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [40. PONT.] Hamarosan egy Zinthurgot pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl. 1 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hirtelen egy Zinthurgot veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Zinthurg testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 ezüsthegyű lándzsa [ezüsthegyű lándzsa ládikóba-> (186,106)-> 15 arany, -2 ÉP] és 3 ezüsttollú nyíl. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [50 pontot használtál fel, van még 421.]

lm 43 9 10 mozogsz 43 9 10
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [39. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [43. PONT.] Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 8. PONTRA. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [9. PONT.] Különös érzés lesz rajtad úrrá. Mintha istened személyes jelenlétét éreznéd! Hirtelen egy erőt és végtelen elégedettséged sugárzó hang szólal meg a fejedben: Hosszú utat jártál be, amíg elérkeztél ide. Jutalmul személyes áldásomban részesítelek! Istened ennek örülni fog. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út itt elkanyarodik. [8. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [10. PONT.] Hirtelen egy Tguarkhant veszel észre magad előtt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi hatás! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan kutyafejét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 26 arany, 3 gyöngymangó és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [50 pontot használtál fel, van még 371.]

lm 6 28 26 mozogsz 6 28 26
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [7. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [2. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [3. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [6. PONT.] Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [27. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [28. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 25. PONTRA. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [26. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból. Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [18. PONTON.] [60 pontot használtál fel, van még 311.]

lm 15 29 33 mozogsz 15 29 33
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [16. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [15. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Orkhan Thai az. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 57 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (50 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az Orkhan Thai lángoló karját. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP], 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy arany és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP]. 3 039 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 177, gyógyulás: 5, összesen: -172 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 500 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [12. PONT.] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [29. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Zinthurg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Zinthurg testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egy kis szobába érkezel. [31. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy degradátor. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a degradátor testét. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a degradátor testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a degradátor középső potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A degradátor csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a degradátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út itt elkanyarodik. [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [33. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [100 pontot használtál fel, van még 211.]

lm 38 45 51 mozogsz 38 45 51
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [32. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [31. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [30. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [29. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út itt elkanyarodik. [34. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [35. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [38. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 44. PONTRA. Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy pillanatra megállsz fülelni. [46. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Bekukkantasz a kis terembe. [45. PONT.] Hirtelen egy joviális m.szockót veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a joviális m.szockó testét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal végigvágod a joviális m.szockó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
463 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kneopatikus mollusk. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 2 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Fókuszpengével kilukasztod a kneopatikus mollusk testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a kneopatikus mollusk puha testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A kneopatikus mollusk elhibázza az ütést csápjával. A kneopatikus mollusk csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kneopatikus mollusk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 molluszk házat. (ld. enc.) 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy degradátor. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével végigmetszed a degradátor testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a degradátor középső potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A degradátor csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A degradátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a molluszk házat, szereztél 3 degradátor váladékot. (ld. enc.) 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [46. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [47. PONT.] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Vigyázva kikerülöd. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [48. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [49. PONT.] Hoppsz, elérted a lefelé vezető lépcsőt. Nagyon szűk és csúszósnak is látszik... De azért megkockáztatod. Baj nélkül leértél! [51. PONT. --> 52. PONT.] [140 pontot használtál fel, van még 71.]

lm 54 68 76 mozogsz 54 68 76
Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [53. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [54. PONT.] Egy ősi, elsárgult könyvet pillantasz meg. Izgatottan vizsgálod meg. Egy varázslat! A neve háló. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [53. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [55. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Zinthurg van előtted! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Zinthurg jobb oldalát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 arany és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 sullár hólyagot és 12 spirituszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [56. PONT.] Haladsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [57. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [58. PONT.] Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [70 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 83 83 84 mozogsz 83 83 84
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 7 mozogsz a 7. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

im 0 3 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 977 keresed a 977. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -4.]

* 2. BP: e 20 0 0 élelemszerzés -4 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 4. BP: v 62 0 0 elmormolod a 62. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 5. BP: v 15 429 1 elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 6. BP: gy 30 0 0 gyógyítás -4 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Egy kaját nyel le a szellő szilmill. Egy kaját habzsol be a sivatagi doareg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 593 pontot. A következő körben tehát 589 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


JOVIÁLIS MIKROSZOCKÓ (211. SZÖRNY)
Hihetetlenül bizarr látvány ez az óriási, felfújt gömb, amelyen az óriási száj egy vérfagyasztó mosolyra emlékeztet, amikor kitátja, hogy bekapjon. A többsornyi tűhegyes fog persze rögtön elveszi a jókedvedet. A joviális mikroszockó egy távoli planéta lakója, és az, hogy Ghallán találkozol vele, csak egy dolgot jelenthet: a közelben valamilyen módon dimenziókapu nyílt. A joviális mikroszockó legyőzésére egyetlen esélyed van: ha valamilyen szúrófegyverrel kipukkasztod.

KNEOPATIKUS MOLLUSZK (209. SZÖRNY)
Ez az óriási csápos-csiga egy másik létsík lakója, az, hogy felbukkant a mi planétánkon, nyilvánvalóan egy közeli dimenziókapu jelenlétére utal. Szerencsére a lény még nem alkalmazkodott igazán a helyi körülményekhez, ezért nem mutált ki mindenféle immunitást. Ennek ellenére nagyon agresszív, és csápjai ismeretlen összetételű savakat bocsátanak ki, ezért lehetőleg kerüld el az érintését. Vágófegyveren kívül gyakorlatilag semmivel sem lehet elpusztítani.

MOLLUSZK HÁZ (353. TÁRGY)
Ha leölsz egy kneopatikus molluszkot, és elég gusztusod van hozzá, kipucolhatod a nyálkát a meszes csigaházból. Bár a molluszk ház elég nagy, szerencsére nagyon könnyű, mindössze két kiló. Mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertőzés).

DEGRADÁTOR VÁLADÉK (354. TÁRGY)
Amikor egy degradátor kiszenved, különleges váladékot bocsát ki, amelyet megfelelő eszközzel felfoghatsz, és elteheted későbbi felhasználásra. Azonban vigyázz: mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertőzés).

HÁLÓ (186. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A háló egy igen brutális és hatékony támadó varázslat, annak ellenére, hogy sebzést nem okoz. Elmondásakor egy vastag, ragacsos háló repül ellenfeledre, aki - ha nem tud félreugrani előle - teljesen belegabalyodik. A harc következő fázisában, a lőfegyver használatkor, a lőfegyver használat (szörnyeknél az egyik speciális támadás) helyett megpróbálhat kibújni a hálóból - a siker esélye főként az ügyességtől és a varázsló szintjétől függ. Ha kudarcot vall, akkor ismét próbálkozhat az első kör harci fázisában, majd a második harci fázisban. A harc végére a háló varázslat mindenképpen elmúlik, ezért fogolyejtésre sajnos a varázslat nem alkalmas, csak arra, hogy a magatehetetlen ellenfelet csépelhesd. A varázslat anyagi komponense egy csepp ragasztó, elmondása 24 VP-be kerül.

KARAKTERLAP

Camel a Calandor, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Sheran szerzetese vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 452. fordulód.

Erő: 54 (74) Szint: 35 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 58 (68) Támadás: 74 (77) Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 52 (70) Védekezés: 103 (110) Menekülés: 30 % Életkor: 168/187 év
Egészség: 52 (72) Életpont: 817/817 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 49 (69) Varázspont: 1569/2 Pénz: 5780 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 36/0 Pszi pont: 245/44 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 10
Eddig összesen 3898 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 38 113 TP-t kaptál. Jelenleg 5 810 350 TP-d van. A következő szinthez még 189 650 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, őrjáratozó katona, magnetikus praglonc.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/60 ökölvívás: 1/66 szúrófegyverek: 37/64
vágófegyverek: 29/10 (+8%) ütőfegyverek: 20/44 lőfegyverek: 30/50 (+4%)
dobófegyverek: 30/7 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) (190%) << bronz taider (#641) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -25.); tünde nyíl (#554) (26 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
211,99 mezőn táborozol, a 79. labirintusban, 1. szinten, 58. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 212
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1226 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 39/0 (+12%) 2. nyomkövetés: 122/73 3. mászás: 19/50
4. csapdakészítés: 32/94 (+7%) 5. csapdaészlelés: 15/79 (+18%) 6. gyógyítás: 63/87
7. titkosírás: 20/54 8. felderítés: 32/60 (+12%) 9. szörnyidomítás: 21/7 (+25%)
10. teológia: 66/78 (+7%) 11. taumaturgia: 66/97 (+18%) 12. szerencsejáték: 12/59 (+12%)
13. versengés: 20/88 (+25%) 14. zene: 190/19 (+37%) 15. szörnyismeret: 47/46 (+22%)
16. pszi: *22/100 17. zárnyitás: 10/36 (+12%) 18. vadászat: 60/78
19. vitalitás: 5/21 20. bányászat: 36/29 (+4%) 21. úszás: 19/80

FELTÉTELES PARANCSOK (még 18 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 75 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), kőtiprót (#260) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 130 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
harci induló (#443) Symulf rúnája (#182) erőpajzs III (#127) hadiszerencse I (#13)
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) tűzmágia (#157)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20)
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 12, max: 20)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szintszívó lények (#9097) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> nyuhaj karbin (#110) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
banshee-sikoly (#373) >> woorgard (#231) természet haragja (#141) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> nők (#999) varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) fürgülés (#92) >> woorgard (#231)
varázsvédelem II (#108) >> nanda (#224) varázsvédelem II (#108) >> őrült varázsló (#255)
varázsvédelem II (#108) >> szintszívó lények (#9097)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: éhes
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: éhes
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: éhes
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. (teljesítve)
3.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 79. labirintus (211,99). városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 81, 84, 88, 89.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 259 (limit: 1000), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 27770.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 80 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 311 TU szükséges.)

Összsúly: 190.72 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 212 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 5 kaja (#2) 1 kaktuszbogyó (#429)
1 óndarab (#85) 1 quwarg tojás (#360) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
670 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 borkonyó bibe (#312)
3 degradátor váladék (#354) 3 ezüsttollú nyíl (#363) 2 gyöngymangó (#135)
1 kék orchidea (#68) 8 mákrózsa virág (#56) 1 molluszk ház (#353)
1 pirkit (#153) 11 spiritusz (#170) 1 sullár hólyag (#168)
1 tükör (#43) 1 vas dobónyíl (#189) 4 vasérc (#152)
1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

210 211 212
98
99
100
(211,99) a 79. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Leah oltár, barátság szent tüze (#484), vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, umbatari bromag (#770), Zinthurg (#180), Tguarkhan (#212), Orkhan Thai (#238), degradátor (#210), joviális m.szockó (#211), kneopatikus mollusk (#209)

Üzenet küldése a karakternek