Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. márc. 9. 9h:16' EZ A 526. JÁTÉKHETED, 452. FORDULÓD 527. játékheted kezdete: márc. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 123. varázslatot a 120. varázslatot a 73. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal |
* 4. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
* 7. KP: | kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (1 darabot) |
* 8. KP: | alakváltás 13 |
* 9. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 324 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védelmez.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az aranyfecske testét. (5 támadással 311 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. 43 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mérg. vas dobónyíl felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 45 életpontot vesztettél. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 868, sebződés: 63, gyógyulás: 43, összesen: -20 ÉP}
* 10. KP: | elmormolod a 238. varázslatot |
cir | vándorcirkusz látogatása |
kb 429 9 | kiveszel a bankból a 429. tárgyat (9 darabot) |
v 15 429 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
p 74 232 6 | használod a 74. pszi képességet |
kre 232 1128 5 | kreálsz a 232. tárggyal az 1128. tárgyat (5 darabot) |
m 8 7 8 | mozogsz északra, északnyugatra, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy negatív csapás varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy negatív csapás varázslatot, majd rád küldi. 146 életpontot vesztettél. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar őslich testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a varkaudar őslich nyakát. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 133 életpontot sebeztél. 133 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a varkaudar őslich bal vállát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-11 varázspont.) Vámpírölővel megdöfködöd a varkaudar őslich testét. (6 támadással 398 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. 127 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod a varkaudar őslich rothadó testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A varkaudar őslich többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-11 varázspont.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1459, sebződés: 435, gyógyulás: 260, összesen: -175 ÉP}
(Továbbmész...) [268,83] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Látsz egy drakolder csatamezőt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt.
(Továbbmész...) [268,82] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kristálypalotát. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették.
(Feltételes mászás:) A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Végül felérsz, és odafent találsz egy csini kis házikót, amelynek ablaka nyitva van. Bemászol! Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. Zajt hallasz: csak nem a főbérlő? Sarkon fordulsz. Egy gránitelementál!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 366 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A gránitelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 352 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 314 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 337 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a tleikan áruló tapogatózó csápjait. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) A teremtmény rád emeli fekete szemét, és meghozza a döntést. BŰNÖS! A következő pillanatban lesújt rád a büntetés (-222 életerő). Bűnbánatod mélységes, nem akarsz már harcolni. Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 222, gyógyulás: 0, összesen: -222 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [266,82] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ködmágus közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Egy agytaposás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a ködmágus bal karját. (4 támadással 11 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a ködmágus nyakát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 186 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a ködmágus testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vámpírölővel párszor épp hogy megérintgeted a ködmágus fekete csuháját. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 202 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a ködmágus testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 158 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 590, sebződés: 304, gyógyulás: 0, összesen: -304 ÉP}
Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (6 támadással 389 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 121 életpontot sebeztél. 121 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Vámpírölővel kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 123 életpontot sebeztél. 123 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1315, sebződés: 11, gyógyulás: 244, összesen: +233 ÉP}
(Továbbmész...) [265,82] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy sötét kaszás. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [263,82] A bozótost ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy tlopedmuk közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 351 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a tlopedmuk testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 354 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy természet haragja varázslatot, majd rád küldi. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ezüstshuriken. Nem találtad el. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 115 életpontot sebeztél. 57 életpontot gyógyultál. Ezt a támadást elhibáztad! Csápok csapnak le rád minden irányból! (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 333 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 534, gyógyulás: 57, összesen: -477 ÉP}
(Továbbmész...) [262,83] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.
v 198 190 60 | elmormolod a 198. varázslatot |
[190,60] Továbbra is síkságon vagy.
v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,64] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy.
kb 2 20 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
a 2 2129 50 | átadod a 2. tárgyat a 2129. kalandozónak (50 darabot) |
v 96 310 11 | elmormolod a 96. varázslatot |
[310,11] Egy kisebb településhez érkeztél. Északtűz "városában" sétálsz: már amennyire városnak lehet nevezni ezt a dögletes bűzű, rothadó nyálkával borított szikákból épített épületegyüttest. Oldalt pillantva, meglátsz egy csodák kútját.
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
* 1. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot) |
* 2. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 352 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az aranyfecske aranyszárnyát. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 126 életpontot sebeztél. 121 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megérinted az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő királyi korona felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 49 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 93 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 797, sebződés: 66, gyógyulás: 121, összesen: +55 ÉP}
* 4. BP: | energia fejlesztése 10 |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
VARKAUDAR ŐSLICH (402. SZÖRNY) Közismert, hogy a varkaudarok között mindig is élt néhány varázstudó. A varkaudar őslichek a múlt árnyékos évszázadaiban létezett ősi mágia mesterei, akiknek szinte minden a kisujjában volt, amit a varázslatokról tudni lehet. Éppen félelmetes hatalmuk okozta vesztüket, hiszen őrjítő tudásuk sokak szemében volt tüske. Vajon mi lehetett, ami ezeket a mindentudó varázslókat az élőholt kísértetek elkárhozott életébe kényszerítette, és megfosztotta az akár hegyeket elmozdító hatalom birtoklásától? Egy biztos, a varkaudar őslich a legtöbb hús-vér kalandozó számára még most is aggasztóan erős ellenfél lehet. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. |
TLEIKAN ÁRULÓ (606. SZÖRNY) A tleikanok ősi népe már a történelem hajnalán itt élt: amikor még a hódító fajok el sem nevezték a kontinenst Ghallának, sőt még nem is léteztek; amikor az Esthar császárság papjai és a Bo'adhun birodalom barbárjai le sem települtek ezen a vidéken; amikor a kyorgok még gyerekcipőben jártak a mágia művészetének kitanulását illetően; és mielőtt még az egyetemes evolúció végső állomásaként megszületett a sokadik humanoid faj: a tündéreké, akik később különcségüknek köszönhetően az élet árnyoldalának lakóivá váltak. A tleikanokat ritkán háborgatták nyíltan ezek a fiatal nemzedékek, hiszen meglepően hamar nyilvánvalóvá vált számukra: egy esetleges összetűzésből csak ők húzhatják a rövidebbet. A tleikanok egy csoportját, akik nyíltnak bizonyultak az új dolgok és a változás iránt, és egyértelműen az árnytündérek lázadó életszemléletét találták követendő példának (az istenek hatalmával való szembeszegülést), száműzték az ősi társadalomból. Leah pedig őket is megátkozta, így végeredményben üldözötté váltak. A tleikan árulókat egyértelműen felismerni többszöri mutáción keresztülment végtagjaikról, arányaiban piciny fejükről. Mivel a pusztában kóborló egyedeik amennyire csak lehet, elsajátították az árnytündér gondolatokat, az élőkkel szembeni barátságosságra ne is számíts. Vagy... ezt majd a lény eldönti. Vágófegyverrel sebet ejteni rajtuk: képtelenség. |
KÖDMÁGUS (597. LÉNY) Azért az árnytündérek hatalma sem vég nélküli. Ha a faj valamelyik tagját tízszer egymás után "halálra sebzik", már nem térhet úgy vissza az árnyak birodalmából, mintha mi se történt volna. Talán az áttetszőbbnél is áttetszőbbé váló teste azt a felgyorsuló folyamatot jelzi, amivel az élet távozik a még élő sejtekből. A ködmágus árnytündéreket két ambíció motiválja: 1. megtalálni a módját az őket sújtó gyors elanyagiatlanodás visszafordításának, 2. minél több élőt megszabadítani attól, aminek ők nem lehetnek birtokában. A ködmágusok szúrófegyverrel sebezhetetlenek, csak mágikus fegyverrel lehet rajtuk sebet ejteni, és a vámpirizációra immúnisak. És ez csak a kezdet... Szintszívó képessége miatt nem fogod megtámadni, amíg ki nem adod az FT 597 parancsot. |
SÖTÉT KASZÁS (591. LÉNY) Amikor az árnytündérek megtagadták a Halált, mint a létezés végét jelentő eseményt, Leah isteni rontást bocsátott rájuk. Hogy mi volt az átok eredeti célja, azt sajnos nem tudjuk, mindenesetre az árnytündérek részben eltávoztak az anyagi létsíkról, hogy félig Leah sötét világába átcsúszva két helyen is létezzenek. A Halál istenének ez nem volt elég: küldötteit az árnytündérek földjére irányította, hogy az ott lakó tündérekben pislákoló életet teljes egészében megszüntesse. Az éjfekete köntösben járó, csuklyát viselő, arctalan lények meg is próbálkoztak ezzel, de hamar rá kellett ébredniük: az árnytündérek hatalma túl nagy, és már nem az ő erejükhöz fogható. Mivel küldetésük teljesítése nélkül a sötét kaszások nem térhettek vissza a túlvilágra urukhoz, egyhangú életüket további, az utukba sodródó lelkek likvidálásával mulatják. Mivel az élet jelenlétét már messziről megérzik, nem bújhatsz el előle BA paranccsal. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. A vámpirizációra immúnis. |
TLOPEDMUK (584. SZÖRNY) Távolról senkinek ártani nem tudó manócskának néz ki, ha viszont elszánt merészségről téve tanúbizonyságot, megközelíted kicsiny táborhelyét, és még arra is sor kerül, hogy a tlopedmuk arcába bámulsz, valószínűleg rémült sikoly fogja elhagyni ajkaidat. A tlopedmukok arcát nem fedi bőr (testét sem, de ezt sötét színű ruházatuk mindig eltakarja), és csupán egy szempár, valamint 72 darab apró fog alkotja. Ezek a száj csukott állapotában is jól láthatóak, hiszen három sorban helyezkednek el, felül, alul, és hátul (vagyis belül). Vagy ezeket, vagy furcsán hajló karjaik végződését, ollószerű kézfejüket használják ellenségeik kellő megrémisztésére. Bár ők alapjában véve nem árnytündérek, de a velük való együttélés eléggé összekovácsolta sorsukat: épp ezért gyűlölettel viseltetnek minden élő lény iránt. Mint amilyen te is vagy. |
FERTŐZÖTT ENT (403. SZÖRNY) Az árnytündérek megátkozott földjének kisugárzása olyannyira megfertőzte a természetet, olyan borzalmas lényeket és betegségeket hozott létre, amelyekkel még Földanya druidái sem tudtak megbirkózni. A fertőzött entek gyökerükig fertőzöttek, semmilyen más módszer nincs megállításukra, mint az, hogy elégeted és kivágod őket. Velük szemben egy szúrófegyverrel nem sokra mész... |
Erő: | 53 (56) | Szint: | 40 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 56 (65) | Támadás: | 55 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 46 (51) | Védekezés: | 97 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 43/44 év |
Egészség: | 47 (53) | Életpont: | 668/602 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 56 (67) | Varázspont: | 1791/1695 | Pénz: | 12760 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 330/5 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 197 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7 | ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | 38 |
vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 31 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23 | 2. nyomkövetés: | 119 | 3. lopás: | 2 |
4. mászás: | 23 | 5. csapdakészítés: | 7 | 6. csapdaészlelés: | 7 |
7. gyógyítás: | 180 (+1) | 8. titkosírás: | 16 | 9. felderítés: | 30 |
10. szörnyidomítás: | 3 | 11. teológia: | 70 | 12. taumaturgia: | 124 |
13. szerencsejáték: | 6 | 14. versengés: | 21 | 15. zene: | 11 |
16. szörnyismeret: | 18 | 17. pszi: | 42 | 18. zárnyitás: | 2 |
19. vadászat: | 8 | 20. bányászat: | 39 | 21. úszás: | 11 |
22. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | az elme hatalma (#123) | nagyobb agypajzs (#120) |
tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | szemmelverés (#137) |
esszenciavédelem (#165) | jégmágia (#279) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | deus ex machina (#1) | 15 | ezüstshuriken (#327) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 18 | kaja (#2) | 5 | kerek kő (#19) | |||
1 | rókafarok (#124) | 2 | szögletes kő (#17) | 1 | tükör (#43) | |||
6 | vasérc (#152) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
233 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ében toboz (#578) | |||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
5 | jégszilánk (#1128) | 15 | kaktuszbogyó (#429) | 5 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) |