Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 14. 15h:18' EZ A 454. JÁTÉKHETED, 452. FORDULÓD 455. játékheted kezdete: márc. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés besül. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 81 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Semmi eredménye! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (93 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a márvány sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 593 életpontot sebezve.) Te 74 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a márvány sárkány farkát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 72 életpontot sebeztél. A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy szent jogar, egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (313,117)-> 100 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP] és 5 arany. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 922, sebződés: 402, gyógyulás: 78, összesen: -324 ÉP}
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 165. varázslatot az 5. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat az 527. tárggyal az 560. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 533. tárgyat |
hh 1253 830 | használod az 1253. tárgyat a 830. tárgyat |
kf 1373 1366 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat az 1366. tárggyal |
id 216 120 | idomítod a 216. szörnyet 120 pontért |
ft 9944 1 | támadod a 9944. KT tagjait |
ftv 266 998 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a férfiakat |
fkt 19 50 1 | felt. készítesz a 19. tárgyat (50 darabot) |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
kf 1373 1366 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat az 1366. tárggyal |
p 69 39 | használod a 69. pszi képességet |
vv 57 138 377 | elmormolod az 57. varázslatot a 138. varázslatot a 377. varázslatot |
v 1 9999 15 | elmormolod az 1. varázslatot |
be 493 | bemész a 493. épületbe |
be 493 | bemész a 493. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 62 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. 48 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány testét. (6 támadással 211 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (98 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány pikkelyes testét. (9 támadással 737 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Transzformálsz! (+73 varázspont.) {HD:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a zafír sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. Semmi hatás! Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod a zafír sárkány bal első lábát. (4 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Nitmák pengével megkarcolod a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. Semmi hatás! A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A zafír sárkány karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.)
A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 3 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (313,117)-> 36 arany, -2 ÉP], egy shinai gömb, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl és egy vasérc. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1418, sebződés: 380, gyógyulás: 252, összesen: -128 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón testét. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (36 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragd drakón bal szárnyát. (7 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a smaragd drakón pikkelyes testét. Kritikus ütés! (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A smaragd drakón megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A smaragd drakón farkával melletted a levegőbe suhint. A smaragd drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 7313 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 697, sebződés: 38, gyógyulás: 109, összesen: +71 ÉP}
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 65 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány testét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (92 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány pikkelyes testét. (9 támadással 750 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Transzformálsz! (+75 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a zafír sárkány jobb első lábát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a zafír sárkány pikkelyes testét. (3 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a zafír sárkány bal szárnyát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. Semmi eredménye! A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 gyöngymangó, egy trófea nyaklánc, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP] és 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (313,117)-> 40 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1415, sebződés: 352, gyógyulás: 257, összesen: -95 ÉP}
(Továbbmész...) [314,93] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra.
(Feltételes támadás:) Egy márvány sárkány! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés besül. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 57 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Semmi hatás! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Távfegyvered használatakor Muo-Tie Hatalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány farkát. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (90 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a márvány sárkány jobb hátsó lábát. (9 támadással 755 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Transzformálsz! (+75 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a márvány sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A márvány sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod a márvány sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével kicsit megvágod a márvány sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A márvány sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.)
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (313,117)-> 24 arany, -2 ÉP], 5 gyöngymangó, egy arany és 2 vas dobónyíl. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1281, sebződés: 467, gyógyulás: 222, összesen: -245 ÉP}
Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszbajnok fejét. (7 támadással 663 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Transzformálsz! (+66 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével megkarcolod a káoszbajnok testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7036 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 712, sebződés: 16, gyógyulás: 151, összesen: +135 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Távfegyvered használatakor Muo-Tie Hatalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón pikkelyes testét. Kritikus ütés! (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (38 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a márvány drakón nyakát. (6 támadással 522 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) {HD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a márvány drakón pikkelyes testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A márvány drakón megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a márvány drakón a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 7313 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 692, sebződés: 53, gyógyulás: 124, összesen: +71 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Sötétség Hercege nyakát. (9 támadással 745 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). {HD:} Nitmák pengével végigvagdosod a Sötétség Hercege jobb oldalát. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A Sötétség Hercege karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (313,117)-> 28 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó, 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (313,117)-> 24 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. 9560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 854, sebződés: 8, gyógyulás: 184, összesen: +176 ÉP}
v 198 366 7 | elmormolod a 198. varázslatot |
[366,7] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Utad során felfedezel egy sárkánybarlangot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Észreveszel egy vaskohót. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Sharg, a Raepa orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen!
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány drakón jobb első lábát. (6 támadással 90 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (38 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a márvány drakón csontos pofáját. (7 támadással 595 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). {GYD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a márvány drakón nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A márvány drakón állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt a márvány drakón a farkával, de elhibázta! A márvány drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7313 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 711, sebződés: 40, gyógyulás: 138, összesen: +98 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 42 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány testét. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (84 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány óriási karmát. (9 támadással 751 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). {HD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a zafír sárkány jobb szárnyát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A zafír sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször eltalálod a zafír sárkány óriási karmát. (3 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). {FM:} Nitmák pengével súrolod a zafír sárkány jobb első lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1381, sebződés: 416, gyógyulás: 245, összesen: -171 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Távfegyvered használatakor Muo-Tie Hatalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ében halálhajcsár testét. Kritikus ütés! (4 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. {FM:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Az ében halálhajcsár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 661, sebződés: 1, gyógyulás: 98, összesen: +97 ÉP}
v 96 310 65 | elmormolod a 96. varázslatot |
[310,65] Egy kisebb településhez érkeztél. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 607 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 62 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Mielőtt közelharcba bocsátkozna, vas dobónyilat ragadva megsoroz ellenfeled. Feléd repül 6 vas dobónyíl. Kacagva elütöd a lövedéket! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kobudera jobb oldalát. (7 támadással 597 életpontot sebezve.) Te 74 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+120 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a kobudera testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled hátasán rohamoz! Ököllel a kobudera halálos csapásokat osztva péppé veri a fejedet. Az Élet-Halál Érintés módszerével támadott, ismered fel. (7 támadástól 594 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled hátasán rohamoz! Ököllel a kobudera néhányszor megcsapja a testedet. (5 támadástól 229 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Fényaura sebez téged (-8 ép). A másik egy pillanatig még vádlón bámul rád, aztán meginog, és összeesik. Vége! Már majdnem elmosolyodsz, amikor valami furcsa történik: a hulla egyszerűen köddé válik! Sunyi mágia! Dühödten továbbmész. 9280 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt az áldomás III hatása. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 1358, sebződés: 892, gyógyulás: 226, összesen: -666 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy agytaposás mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 607 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. {Csatastatisztika; sebzés: 607, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
ve 348 1 | megveszed a 348. tárgyat 1 |
hh 348 1233 | használod a 348. tárgyat az 1233. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a méregféreg ízelt testét. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (65 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a méregféreg testét. (9 támadással 741 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). {FM:} Nitmák pengével súrolod a méregféreg testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A méregféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A méregféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11777 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1001, sebződés: 65, gyógyulás: 167, összesen: +102 ÉP}
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél.
pbe 9999 | beraksz a bankba 9999 aranyat |
bb 655 152 607 | beraksz a bankba a 655. tárgyat (152 darabot) |
bb 150 328 328 | beraksz a bankba a 150. tárgyat (328 darabot) |
kb 328 2 | kiveszel a bankból a 328. tárgyat (2 darabot) |
kb 211 7 | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (7 darabot) |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 61 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (96 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány testét. (9 támadással 739 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a zafír sárkány jobb első lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a zafír sárkány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor megcsapod a zafír sárkány óriási karmát. (3 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a zafír sárkány testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken, 2 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 24 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], 8 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (312,11)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 26 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1385, sebződés: 354, gyógyulás: 244, összesen: -110 ÉP}
vv 161 79 167 | elmormolod a 161. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 5 | imádkozol |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a méregféreg bal oldalát. (6 támadással 237 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (70 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a méregféreg testét. (9 támadással 741 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). {HD:} Nitmák pengével súrolod a méregféreg bal vállát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11777 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1025, sebződés: 95, gyógyulás: 167, összesen: +72 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru herceg póklábát. (9 támadással 737 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a taalru herceg tigristestét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mancsával a taalru herceg megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mancsával a taalru herceg végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A taalru herceg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a taalru herceg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 48 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc, 12 arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP]. 8604 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 775, sebződés: 21, gyógyulás: 168, összesen: +147 ÉP}
h 1525 590 614 | használod az 1525. tárgyat |
at 1967 10 | TU-t adsz át az 1967. kalandozónak 10 |
at 2689 5 | TU-t adsz át a 2689. kalandozónak 5 |
szk 288 333 | keresed a 288. szörnyet a 333. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | gyakorolsz a 28. tárggyal 1 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1158. tárggyal a 956. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
POOMR KO (957. ELLENFÉL) Poomr Ko egyike volt a varkaudar seregek vezetőjének. Katonái élén több sikert is elért a háború alatt, végül az éppen táborozó hadseregen kalandozók ütöttek rajta. Súlyos sebet kapott a harcok során, és csak a szerencsének köszönhette, hogy sikerült elmenekülnie és elrejtőznie a közeli erdőben. Poomr Ko erőssége az egy-egy elleni küzdelem, ebben nem is nagyon akad ellenfele. Ezt a szenvedélyét általában a hadifoglyokon élte ki. Nos, hát igaz a pletyka, Poomr Ko még mindig a nyugati erdőségekben bújkál, és gyanútlan utazókra vadászik. Most, hogy szemtől szemben álltok egymással, már nem is tűnik olyan félelmetesnek, de azért óvatosságra intenek a vívótudományát dicsérő pletykák. Kezében két halálos pengét tart, testét varkaudar páncél védi. Övén néhány DEM lóg. Valahogy meg kellene szabadítani tőlük... |
RIZSPAPÍR-VÉRT (1366. TÁRGY) A szamurájok testét a ruha alatt különleges betét védi: vastag réteg rizspapír, mely némi védelmet nyújt a közelharc csapások ellen. Speciális méretei miatt a vértet csak a ryukuk és a kobuderák ölthetik magukra, de ők akár a páncéljuk alá is húzhatják (azaz nem foglal helyet más páncélok elől). A rizspapír-vért minden a tulajdonosát ért csapást 5-tel csökkent. Viseléséhez legalább 40-es tapasztalati szint szükséges. |
KABUTO (1373. TÁRGY) A szamurájok arcvédővel ellátott sisakja remek darabja a harcművészek öltözékének, melyet néhány csattal rögzítenek a fejükre. Ahhoz, hogy ezt te is megtehesd, legalább 40. tapasztalati szintűnek kell lenned. Ha a kritériumnak eleget teszel, és a szamurájsisakot viseled, +13 védelmet, +13 támadást, és +50 max. ÉP-t ad neked. |
HALADÓ TANÍTVÁNY A kolostorokban élő szerzetesek szigorú napirend, és kőbe vésett szabályok szerint élnek. A mesterek minden tanítványra pontosan ugyanannyi időt szánnak, vallásra, fajra, nemre, és hovatartozásra való tekintet nélkül. Tanítvány és tanítvány között, bizony nincs különbség! Ha azonban kiérdemled a "haladó tanítvány" titulust, a státuszod menten megváltozik. Mostantól a Túlélők Földje kolostorainak bármelyik mestere sokkal több figyelmet hajlandó rád fordítani, komolyan veszi a kérdéseidet, és akár még odáig is eljuthatsz, hogy talán meghallgatja a javaslataid! [Eztán, a BE <kolostor> parancsnak megadhatsz egy második paramétert is, amiben meghatározhatod, hogy egymás után hányszor kívánod ismételni a BE parancsot.] |
MUO-TIE NYUGALMA Muo-Tie nevét igazán csak azok ismerhetik, akik konyítanak egy kicsit a harcművészet titkos tanaihoz is. A szerény és visszahúzódó, mondhatni csaknem aszketikus életet élő íjászlány szerelmi bánatában vonult vissza a világi élettől, és zárkózott el a rejtett kolostorba, hogy aztán ott, egészen a haláláig tökéletesítse a távfegyver-használat tudományát. Muo-Tie végül olyan háborítatlan lelki békét ért el, hogy sosem tévesztett célt! Miután te is elsajátítod ezt a hihetetlen légzéstechnikát, képes leszel a távfegyver fázisban is harcművész képességek alkalmazására. Ezzel a technikával mostantól minden célt tévesztő lövedékedre harcművészet/5 plusz támadást kapsz majd, így könnyen meglehet, hogy ezek aztán mégsem tévesztenek célt! A képesség 40. szintű harcművészettől sajátítható el, és míg csak ezt ismered a távolharci technikák közül, mindig ezt választod majd. Később leginkább azokban az esetekben választod majd ezt, ha a szörnyet amúgy nehezen találnád el. |
WAYAZAMUND SZIRÉN (590. LÉNY) Wayazamund szirénnel Ghalla délkeleti csücskében, a tengerparton sétálva találkozhatsz. Még a nők sem tudják kivonni bűvölő pillantásuk hatása alól magukat, ha viszont férfi vagy: biztosan elvesztél. A wayazamund szirének évszázadokkal ezelőtt szerződést kötöttek az árnytündérekkel, mely a két teljesen különböző faj egymás mellett élését próbálta elősegíteni. Persze ez az íratlan egyezség nem tartott sokáig, hiszen a halált megtagadó árnytündéreknek semmi vesztenivalójuk nincs, így becsületük sem sok: a tengerpart elbűvölő lényei azóta a halál angyalainak esküdt ellenségei. Persze ettől te még nem leszel biztonságban a velük való találkozáskor. És jobb, ha azzal is tisztában vagy, hogy vágófegyvered támadása könnyedén lecsúszna síkos delfinbőréről. |
SZÉPSÉGES MA'YIA (614. LÉNY) Amikor egy wayazamund szirén kiemelkedik a lágyan fodrozódó habokból, ha férfi vagy, ha nő vagy, biztos, hogy elakad a lélegzeted. Hát még ha a szirének legszebbike jelenik meg előtted; ahogy a tökéletesen selymes és bársonyos testfelületén végigcsorognak a tenger türkizkék vízcseppjei, hajlamos leszel elfelejteni, milyen ádáz gonoszság és vadság lakozik a csillogó bőr mögött. A szerződés, amely az árnytündérekkel köttetett, majd ugyanolyan gyorsan fel is bomlott, átstrukturálta az addig békés lények életét. Szépséges Ma'yiával az élen a wayazamund szirének hadat üzentek az árnytündéreknek... az erőviszonyokról talán elárul valamit az, hogy az átkozott faj tagjait azóta nem sűrűn látni a tengerpartokon. |
Erő: | 67 (92) | Szint: | 45 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 67 (80) | Támadás: | 57 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 56 (68) | Védekezés: | 102 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/66 év |
Egészség: | 67 (85) | Életpont: | 1384/1673 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 73 (88) | Varázspont: | 2805/520 | Pénz: | 218 arany | Kép. pont: | 35 |
Tudatpont: | 21/18 | Pszi pont: | 326/132 | Halhatatlanság: | 11 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/38 | ökölvívás: | 44/84 (+7%) | szúrófegyverek: | 8/65 |
vágófegyverek: | 27/38 (+9%) | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/92 |
dobófegyverek: | 32/59 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/82 | 2. nyomkövetés: | 103/29 (+28%) | 3. lopás: | 1/47 |
4. mászás: | 23/44 (+11%) | 5. csapdakészítés: | 31/58 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 17/20 |
7. gyógyítás: | 81/20 (+11%) | 8. titkosírás: | 22/83 | 9. felderítés: | 29/29 |
10. szörnyidomítás: | 9/88 (+137%) | 11. teológia: | 108/47 (+53%) | 12. taumaturgia: | 129/34 (+28%) |
13. szerencsejáték: | 8/5 (+11%) | 14. versengés: | 23/8 (+19%) | 15. harcművészetek: | 48/16 |
16. zene: | 14/42 (+11%) | 17. szörnyismeret: | 27/14 (+30%) | 18. pszi: | 27/73 (+47%) |
19. zárnyitás: | 4/70 | 20. vadászat: | 28/55 (+11%) | 21. vitalitás: | 6/68 |
22. bányászat: | 35/37 (+7%) | 23. úszás: | 10/84 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 35 | |||
9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Rém (#315), kronoelementál (#287), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Folrang (#331), Tyriel (#777), ezerszemű bestia (#288), armageddont lövő lények (#9099), 9944. szövetség (#9944) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 12 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 12 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (127,16,2) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | agyburok (#90) |
láth. észlelése (#78) | villámmágia (#227) | kí koncentráció (#69) | vámpirizáció (#1) |
varázsenergia (#161) | planetáris őrdémon (#172) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 40, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) | |
tűzeső (#61) | >> | eszkimó óriás (#648) | tűzeső (#61) | >> | jégzabáló (#649) | |
tűzeső (#61) | >> | animált hókutya (#651) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | purifikátor császár (#393) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | lidércúr (#252) | tűzeső (#61) | >> | jégelementál (#277) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant hadúr (#178) | bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyfröccsentő (#666) | Asylux csapdája (#233) | >> | márvány sárkány (#328) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | zafír sárkány (#329) | villámcsapás (#50) | >> | dűnelord (#341) | |
villámcsapás (#50) | >> | Rém (#315) | Asylux csapdája (#233) | >> | rubin sárkány (#330) | |
istenítélet (#284) | >> | Techiulan (#400) | Asylux csapdája (#233) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
istenítélet (#284) | >> | kisebb jégisten (#662) | Asylux csapdája (#233) | >> | Folrang (#331) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Toodrok Din (#503) | bo'adhun csapás (#266) | >> | leviathán lárva (#476) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | varkaudar remete (#465) | bo'adhun csapás (#266) | >> | talriai behemót (#312) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Éjvadász (#502) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Tokan (#532) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 40, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | pszi-acéltorony (#98) | >> | márvány sárkány (#328) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ryuku gólem (#394) | ongóliant tombolás (#146) | >> | halálelementál (#279) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (idomítás alatt) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! (számláló: 8) |
2.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Kacagok, ha a pénzüket kuporgató Fairlight papokra gondolok: áldozz számomra 10,000 aranyat! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3661 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | cirkuszi pergamen (#1233) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | Huddens elixírje (#830) | 10 | kaja (#2) | |||
7 | kazmár gyökér (#205) | 1 | liumbe hajtás (#655) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 4 | mópat tetem (#584) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | őskristály-szilánk (#1525) | 2 | pszi kő (#248) | 2 | rejtőköpeny (#277) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 8 | spiritusz (#170) | |||
3 | szent jogar (#150) | 19 | Thargodan esszencia (#328) | 15 | tinta (#101) | |||
2 | ugh méreg (#166) | 13 | vasérc (#152) | 1 | csillezsályalevél (#1253) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
2 | fűszertartó (#210) | 16 | gyöngymangó (#135) | 16 | isteni könnycsepp (#260) | |||
3 | jégkristály (#593) | 35 | kerek kő (#19) | 7 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | manakristály (#500) | 4 | sáfránypor (#211) | 33 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 1 | szirén köpenye (#820) | 6 | toxyl (#591) | |||
2 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | vas dobónyíl (#189) |