44. forduló, 46. forduló, Hedvig a bátor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 29. 9h:03'
EZ A 59. JÁTÉKHETED, 45. FORDULÓD
60. játékheted kezdete: jún. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4030
SZÁMLA : XXXX

HEDVIG A BÁTOR KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [70,-10] koordinátán.
Egy díszes teremben állsz, fényes páncélban, fehér ruhában, mikor egy apród szólít, és szélesre tárja előtted a hatalmas ajtót. Mikor belépsz a zsúfolásig telt terembe, első pillantásod a trónra, és a rajta ülő koronás férfira esik. Mindenki tapssal üdvözöl, és a király is feláll tiszteletedre. Az elejtett megjegyzésekből tudod meg, hogy megöltél egy sárkányt, és kiszabadítottad a király leányát. Igen, most már te is emlékszel! De aztán eszedbe jutnak a sárkány szinte még vak kicsinyei, s az a két őrszem, akiket a kapunál lesből kellett levágjál, hogy észrevétlenül tudj belopódzni. Hát igen, róluk nem meséltél ezeknek az embereknek... Lelkiismereted furdalására ébredsz, s még sokáig töprengsz azon, mikor mi a helyes és mi a helytelen.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+38 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [5 pontot használtál fel, van még 184.]

kf 191 kézbeveszed/felveszed a 191. tárgyat
A nyakadba akasztod az aranyláncot. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

kt 133 elkészíted a 133. tárgyat
Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot. Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 181.]

kt 19 15 elkészíted a 19. tárgyat (15 darabot)
Begyűjtöttél 15 kerek követ. Ügyességed TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 166.]

flh 9 131 1 felt. lőfegyver haszn. 9 a 131. tárggyal (1 darabot)
FLH 9 131 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

fas 16 felt. ásás 16 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

d 2 11 eldobod a 2. tárgyat (11 darabot)
Elhajítasz 11 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

m 1 8 1 mozogsz északkeletre, északra, északkeletre
[71,-11] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy drasmólyom lehet. Itt csata lesz.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a drasmólyom bal lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a drasmólyom a jobb válladat. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy csontlepke.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a csontlepke fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a csontlepke testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A következő ellenfél egy csontváz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a csontváz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 keg gombát. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 115 (limit: 665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 12180.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Chara-din: gonoszság, pusztítás, káosz! <Dur Yazil Abbad, a Lord> " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Shanon Dhar Wermon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Észreveszel egy világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy világítótorony van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy világítótorony van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [71,-12] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy bibircsók-óriás. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (4 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás fejét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a bibircsók-óriás bal vállát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás megüti a bal válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval megcsapod a bibircsók-óriás bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy lendületes ütése a bal karodba csapódik. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy szikla mögé rejtőzöl. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy óriás csontváz volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [72,-13] Továbbra is magashegységben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy nyuhaj karbin. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a nyuhaj karbin jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin nyakát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt mágus. Amikor elhal a zaj, előmászol. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [30 pontot használtál fel, van még 136.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[73,-14] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy móleon közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a móleon fémes gerincét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a móleon fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a móleon fémes gerincét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A móleon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy láplidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillezsályát. Találsz egy törpe bányát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [74,-15] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy fémbontó szójer. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy szintszívó áll veled szemben.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szintszívó testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a szintszívó testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 318 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy élőholt mágus. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [75,-16] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy goldugar nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a goldugar testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a goldugar csáprágóját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a goldugar testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágójával a goldugar megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy szikla mögé rejtőzöl. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy óriás csontváz ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Találsz egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy mély szakadék van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol Sebeskéz Terithiellel. Sheran hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy bőrpáncélt, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy lánckesztyűt, egy mágusköpenyt, egy mind. kristályát, egy nekrofun medált, egy saválló fülbevalót, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy ragyás burástya trófea, egy Quirov trófea és egy törpemammut trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges.
(Bűvölés:) Rámosolyogsz a másikra, és megkérded, hogy tudna-e adni neked pirkitet. Ő örömmel bólint, és átnyújt 1 pirkitet. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[30 pontot használtál fel, van még 106.]

fv 84 3 12 felveszed a 84. tárgyat (3 darabot) 12
Rábukkansz a rejtekhelyre! Magadhoz vettél 3 díszes rézpajzsot. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [4 pontot használtál fel, van még 102.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 99.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[74,-17] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Látsz egy vaskohót. Felfedeztél egy világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy főutca van. Északnyugatra egy fény szentélye van. Északra egy főutca van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy emberevő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az emberevő testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az emberevő bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az emberevő meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az emberevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy sírlidérc.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a sírlidérc testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a sírlidérc jobb lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy tetemember.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tetemember meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 ezüstdarabot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 118 (limit: 665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 12510.
Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [74,-18] Lakott területre érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy sárkánytanyát. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " A következő épületeket látod: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [24 pontot használtál fel, van még 75.]

vtn 40 varázslat tanulás: a 40. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: tompítás. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 40.]

f 56 kísérletezel az 56. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Hosszú idő telik el... Nocsak, ebből az összetevőből finom buggyantott tojás készíthető! (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 30.]

vtn 33 varázslat tanulás: a 33. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

flh 11 131 1 felt. lőfegyver haszn. 11 a 131. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 11 131 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

szk 132 keresed a 132. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 30.]

ba 989 990 nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket
BA 989 parancs törölve. BA 990 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

* 1. BP: ef 2 501 0 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 16.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 15.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól veterán kalandozó helyett öreg róka a szakmában. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +12 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 185 pontot. A következő körben tehát 200 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KEG GOMBA (1615. TÁRGY)
Mint tudjuk, Ghallán sokféle gomba megterem, de sajnos a legtöbbjük tökéletesen ehetetlen, rosszabb esetben súlyosan mérgező. Van persze néhány fajta, amit a trollok gyomra talán befogad valahogy, de ettől a gombaételek még nem váltak túl népszerűvé. Ez a gyermekököl méretű, kalappal, vaskos bocskorral, és a lilából-rózsaszínbe tartó, pompás öltözékkel büszkélkedő gomba talán az egyetlen ízletes húsú a testvérei közül. Milyen kár, hogy évszázadokkal ezelőtt eltűnt a félszigetről, és mára csak elrejtett, titkos helyeken lelhető fel. A keg-et nyersen kell fogyasztani (a H 1615 paranccsal, 5 TVP árán). Illata csípős, íze enyhén fanyar, és pont úgy ropog, mint a mingókörte. A hatása azonnal jelentkezik, amint az utolsó falatot is lenyeled. Bódultság kerít hatalmába, és fantasztikusan kiélesedik elméd, kiteljesedik tudatod (azonnal kapsz +50 TU-t - persze a maximális fölé nem mehet a tudatpontjaid száma)! Sajnos a keg gomba a szó klasszikus értelmében véve nem növény, ezért semmilyen ismert módon nem lehet szaporítani, ültetni, vagy termeszteni. Talán mondanom sem kell, hogy egy ilyen ritka kincset nem fogsz másnak átadni. A keg gomba használata nem automatikus.

TOMPÍTÁS (40. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
A termomágikus mutáció óta Ghallát bizony benépesíti sok undorító mutáns szörny is. Ezek közül néhány akkora behemót, hogy képes egyetlen csapásával páncélodat, sisakodat, pajzsodat bezúzni. A tompítás az ilyen csapások "puhítására" szolgál. Bár a sebzést nem csökkenti komolyan, tárgyaidat megóvja a pusztulástól. Elmondásához 8 VP-t és egy szögletes követ kell elhasználnod. A tompító mező nem látható.

BUGGYANTOTT TOJÁS (2. RECEPT)
Az étel alapja egy grifftojás lesz. Először egy kis vizet (úgy 5 cseppet) kell feltenni forrni, belerakni egy mákrózsa virágot, ennek a leve fogja megadni a főzet zamatát. Amint a víz elegendően forró lesz, jöhet a grifftojás! Elég csak beledobnod, s azonnal megbuggyan. Több dolgod nem maradt, ha a recept szerint jársz el, csupán az elfogyasztás. Különös dolog történik, azonnal fiatalodsz egy évet! A recept elkészítése (evéssel együtt) 4 TVP-nyi időt vesz igénybe. [Az étel elkészítéséhez legalább 3-as szintű főzés szakértelemre van szükség.]

KARAKTERLAP

Hedvig a bátor, egy barna, copfos hajú, barna szemű ember nő vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 45. fordulód.

Erő: 17 (18) Szint: 14 Merészség: 3/3 Magasság: 155 cm
IQ: 22 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 88 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 14 Életpont: 179/116 Jellem: jó (39) Tul. pont: 3
Szerencse: 20 Varázspont: 172/95 Pénz: 215 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 18/9
Eddig összesen 417 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 145 TP-t kaptál. Jelenleg 48 722 TP-d van. A következő szinthez még 26 278 TP szükséges. Trófeáid: rőtmanó berzerker, autentikus vámpír, bibircsók-óriás. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 20/44 (+15%) lőfegyverek: 17/13 (+33%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) max. 1 db (2 -10.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
74,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 80

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 91 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/71 (+66%) 2. nyomkövetés: 8/36 (+66%) 3. mászás: 2/27
4. csapdakészítés: 4/50 (+10%) 5. csapdaészlelés: 1/55 6. gyógyítás: 10/8
7. titkosírás: 1/42 8. felderítés: 1/52 9. teológia: 3/70 (+9%)
10. taumaturgia: 7/53 (+6%) 11. zene: 1/43 12. szörnyismeret: 2/83
13. zárnyitás: 5/83 14. vadászat: 2/10 15. bányászat: 5/48
16. főzés: 4/70 (+20%) 17. csapatmunka: 1/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 6 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
sírlidérc (#172) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
fabontó szójer (#71), manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), kardfogú fülemüle (#146), ragyás burástya (#111), Túlélők (#9172), pszi elementál (#221), láplidérc (#352)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) tompítás (#40, 8 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
bűvölés (#20) (152) bűvölés (#20) (133) tulajdonságpajzs (#26)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra!
2.) A jók harca a mérget használó gonoszok ellen állandó. Ennek szimbolizálására, áldozz fel oltáromnál három mérgezett vas dobónyilat.
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 21, 22, 33, 34, 35, 41, 42, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 1.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 26 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 717 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 53.08 kg Megterheltség: 115%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 53 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
33 arany (#50) 1 álompor (#396) 12 kaja (#2)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 1 csuklyavirág (#133) 3 díszes rézpajzs (#84)
2 ezüstdarab (#326) 1 fémrúd (#104) 1 karbin plazma (#199)
1 keg gomba (#1615) 5 kerek kő (#19) 6 madártoll (#112)
1 pirkit (#153) 1 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

69 70 71 72 73 74 75 76
-19
-18
-17
-16
-15
-14
-13
-12
-11
-10
-9
(71,-12) világítótorony (#156), bibircsók-óriás (#120)
(71,-11) drasmólyom (#60), csontlepke (#746), csontváz (#48), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve
(72,-13) világítótorony (#156), nyuhaj karbin (#110)
(73,-14) móleon (#68), világítótorony (#156), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), törpe bánya (#435)
(74,-18) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400)
(74,-17) egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), emberevő (#119), sírlidérc (#172), tetemember (#123)
(74,-15) fémbontó szójer (#150), szintszívó (#96), világítótorony (#156)
(75,-16) goldugar (#65), Sheran rúnaköve, Sheran oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), Sebeskéz Terithiel (2667. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek