Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 26. 12h:02' EZ A 1146. JÁTÉKHETED, 45. FORDULÓD 1147. játékheted kezdete: jún. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX |
kb 516 1 | kiveszel a bankból az 516. tárgyat (1 darabot) |
kf 516 1 | kézbeveszed/felveszed az 516. tárgyat a jobb kezedbe |
kf 171 2 | kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe |
kf 425 2 | kézbeveszed/felveszed a 425. tárgyat a bal kezedbe |
kf 1528 | kézbeveszed/felveszed az 1528. tárgyat |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök jobb hátsó lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával végigmetszed a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 39 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök jobb oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 39 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar látógömb. 483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák bal oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a szutykos remák egyik csápját. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-3 pszi pont.) Varkaudar szablyával megvágod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a szutykos remák egyik csápját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
h 313 2 | használod a 313. tárgyat |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 44 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az uzbány fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kilukasztod az uzbány testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a szutykos remák testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a szutykos remák testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-2 pszi pont.) Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a szutykos remák testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a szutykos remák testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 pszi pont.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [104,99] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "... a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd, hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy khór darázs került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a khór darázs jobb vállát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a khór darázs testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A khór darázs melléd csap a farkával! Varkaudar szablyával végigvágod a khór darázs testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a khór darázs testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A khór darázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 darázsfarok (ld. enc.). Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 darázsszárnyat. 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [105,99] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Utad során felfedezel egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar behemót közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 105 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar látógömb. Elhajítod a vacak varkaudar bajnok trófeát, és diadalmasan beszerzel egy varkaudar behemót trófeát. 1 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 110, gyógyulás: 0, összesen: -110 ÉP}
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [107,98] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy varkaudar mágus nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar mágus bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
h 313 | használod a 313. tárgyat |
kut 45 | kutatsz 7 pontért |
bb 500 305 979 | beraksz a bankba az 500. tárgyat (305 darabot) |
h 238 20 | használod a 238. tárgyat |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
szk 59 | keresed az 59. szörnyet |
hu 87 126 323 | hulladék: 87 126 323 |
hu 137 71 | hulladék: 137 71 |
DARÁZSFAROK (654. TÁRGY) Az óriási darazsakkal vívott csatában először általában a darázs farkát trancsírozod szét, nehogy meg tudjon csípni. Azonban néha a gonosz rovart előbb leütöd, és ekkor van úgy, hogy ki tudod nyerni a tökéletesen ép farkát, amit ezután nagyon óvatosan kell eltenni, nehogy kárt okozzon benned. |
Erő: | 16 (26) | Szint: | 15 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 15 (23) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 14 (22) | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 68/68 év |
Egészség: | 17 (24) | Életpont: | 435/399 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 26 (36) | Varázspont: | 280/37 | Pénz: | 29070 arany | Kép. pont: | 8 |
Pszi pont: | 12/-4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6 | vágófegyverek: | 15 | dobófegyverek: | 10 (+1) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
107,98 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 9 (+1) | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 8 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 4 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 2 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. taumaturgia: | 17 | 11. szerencsejáték: | 1 | 12. versengés: | 1 |
13. harcművészetek: | 2 | 14. zene: | 7 | 15. szörnyismeret: | 5 (+1) |
16. pszi: | 2 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 4 |
19. bányászat: | 1 | 20. főzés: | 3 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | drótszőr (#37) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 3 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | darázsfarok (#654) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 4 | madártoll (#112) | 18 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | pirkit (#153) | |||
1 | rézsisak (#72) | 9 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
2 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | varkaudar szablya (#516) | 27 | víz (#27) |
101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | |
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|