Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 2. 15h:28' EZ A 452. JÁTÉKHETED, 449. FORDULÓD 453. játékheted kezdete: márc. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 165. varázslatot az 5. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat az 527. tárggyal az 560. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 533. tárgyat |
a 151 2569 5 | átadod a 151. tárgyat a 2569. kalandozónak (5 darabot) |
hu 881 564 874 | hulladék: 881 564 874 |
ft 9099 1 | támadod a 9099. kalandozót |
p 69 39 | használod a 69. pszi képességet |
v 181 185 31 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,31] Épületek tűnnek fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Tharr híveié.
im | imádkozol |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 28 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 35 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod az őrült varázsló testét. (3 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. {FM:} Nitmák pengével felnyitod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sallank karom és 2 mocsári penke. 2413 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 68, gyógyulás: 68, összesen: +0 ÉP}
be 630 3 | bemész a 630. épületbe |
vv 116 57 377 | elmormolod a 116. varázslatot az 57. varázslatot a 377. varázslatot |
vv 138 178 188 | elmormolod a 138. varázslatot a 178. varázslatot a 188. varázslatot |
vv 90 165 73 | elmormolod a 90. varázslatot a 165. varázslatot a 73. varázslatot |
hh 1253 500 504 | használod az 1253. tárgyat az 500. tárgyat az 504. tárgyat |
v 159 344 | elmormolod a 159. varázslatot |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a részeg kalandozó testét. (3 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. {FM:} Nitmák pengével alaposan megvágod a részeg kalandozó bal oldalát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A részeg kalandozó vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 32, gyógyulás: 63, összesen: +31 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod az őrült varázsló testét. (3 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. {KCC:} Nitmák pengével megvágod az őrült varázsló testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 pirkit és egy karbin plazma. 2413 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 5, gyógyulás: 72, összesen: +67 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[257,97] A síkságot ritka erdő váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi rúnatornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nothar cserjét. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Hosszú idő eltelik, míg eléred az építmény peremét, ahol végre felkapaszkodhatsz és véget érnek a megpróbáltatásaid. Legalábbis az eddigiek. Az ősi rúnatorony tetejéről messzire ellátni, Ghalla alant elterülő tájaira. Biztosnak tűnik, hogy réges-régen őrhelyként használták ezt a helyet. Ijedten felkiáltasz, amikor beszakad alattad a rúnatorony teteje. Pár méter zuhanás után egy terembe esel, ahol már vár rád valami! Egy púpos zsokarg!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg bal oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 220 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos zsokarg fejét. (8 támadással 650 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Transzformálsz! (+65 varázspont.) {HD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a púpos zsokarg jobb vállát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a púpos zsokarg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Sikeres döféseket ejt testeden a púpos zsokarg. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 áldott kő. 6264 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 914, sebződés: 175, gyógyulás: 152, összesen: -23 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton bűvölő nyakát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. Kritikus ütés! (9 támadással 704 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Transzformálsz! (+70 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a kreiton bűvölő testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A kreiton bűvölő csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-10 TVP). Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 545 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Transzformálsz! (+54 varázspont.) {HD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a kreiton bűvölő nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A kreiton bűvölő csápol, de mindhiába. A kreiton bűvölő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11226 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1501, sebződés: 81, gyógyulás: 287, összesen: +206 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 452 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton idéző nyakát. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kreiton idéző szellemalakját. (9 támadással 610 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+61 varázspont.) {HD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a kreiton idéző jobb oldalát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 250 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a kreiton idéző szellemalakját. (5 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvágod a kreiton idéző nyakát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Csápjaival a kreiton idéző lecsap a bal karodra. (2 támadástól 267 életpontot vesztesz.) A kreiton idéző szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12320 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1677, sebződés: 517, gyógyulás: 107, összesen: -410 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar remete izmos karját. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Eltalált téged. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a varkaudar remete testét. (4 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a varkaudar remete izmos karját. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 245 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a varkaudar remete sötét bőrét. (4 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a varkaudar remete farkát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A varkaudar remete ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10436 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1515, sebződés: 475, gyógyulás: 171, összesen: -304 ÉP}
(Továbbmész...) [257,98] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy harcos hárpia. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a harcos hárpia szélfútta haját. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a harcos hárpia szélfútta haját. (7 támadással 641 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a harcos hárpia szélfútta haját. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Karmait felemelve, a harcos hárpia meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 48 életpontot vesztettél. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcos hárpia testét. (8 támadással 529 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a harcos hárpia jobb lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Karmait felemelve, a harcos hárpia meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 49 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor megpöccinted a harcos hárpia bal oldalát. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a harcos hárpia testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A harcos hárpia néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 216 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 51 életpontot vesztettél. A harcos hárpia még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 20 madártollat. 11139 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1607, sebződés: 538, gyógyulás: 303, összesen: -235 ÉP}
vv 79 167 161 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 161. varázslatot |
im 0 5 | imádkozol |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcos hárpia testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcos hárpia szélfútta haját. (7 támadással 609 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). {FM:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a harcos hárpia fejét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Karmával néhányszor a harcos hárpia megcsapja a fejedet. (2 támadástól 164 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 49 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcos hárpia jobb lábát. Kritikus ütés! (8 támadással 549 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a harcos hárpia jobb lábát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A harcos hárpia karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 49 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel súrolod a harcos hárpia testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a harcos hárpia testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A harcos hárpia többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 48 életpontot vesztettél. A harcos hárpia most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 20 madártollat. 10842 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1567, sebződés: 661, gyógyulás: 293, összesen: -368 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ököllel néhányszor megcsapod a harcos hárpia szélfútta haját. (7 támadással 426 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). {FM:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a harcos hárpia szélfútta haját. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Félrehajolsz, de a harcos hárpia karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 50 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a harcos hárpia testét. (9 támadással 593 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). {GYD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a harcos hárpia testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A harcos hárpia karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 49 életpontot vesztettél. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd a harcos hárpia testét. (6 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megkarcolod a harcos hárpia bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 44 életpontot sebeztél. A harcos hárpia karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 50 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a harcos hárpia száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 19 madártollat. 10802 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1611, sebződés: 434, gyógyulás: 325, összesen: -109 ÉP}
Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-46 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (8 támadással 609 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a tüskés totemblarg kitinpáncélját. Kritikus ütés! (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A tüskés totemblarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-25 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés totemblarg jobb vállát. (5 támadással 393 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvágod a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 53 életpontot sebeztél. A tüskés totemblarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-42 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A tüskés totemblarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 9622 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1369, sebződés: 115, gyógyulás: 243, összesen: +128 ÉP}
Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hájas okerón fejét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a hájas okerón hájas derekát. (4 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a hájas okerón bal első lábát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. {GYD:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a hájas okerón testét. (4 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. {FM:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a hájas okerón testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. {FM:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a hájas okerón testét. (4 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. {FM:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a hájas okerón jobb első lábát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! {FM:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a hájas okerón jobb oldalát. (3 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. {FM:} Nitmák pengével súrolod a hájas okerón tömzsi lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10203 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1690, sebződés: 22, gyógyulás: 306, összesen: +284 ÉP}
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod a harcos hárpia szélfútta haját. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a harcos hárpia jobb oldalát. (7 támadással 489 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a harcos hárpia fejét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. A harcos hárpia karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 51 életpontot vesztettél. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a harcos hárpia bal karját. (8 támadással 515 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). {GYD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a harcos hárpia jobb oldalát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Karmait végighúzza a harcos hárpia a bal oldaladon. (1 támadástól 113 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 51 életpontot vesztettél. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor megcsapod a harcos hárpia testét. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {FM:} Nitmák pengével súrolod a harcos hárpia jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Karmaival a harcos hárpia megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A harcos hárpia szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 15 madártollat. 10985 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1591, sebződés: 303, gyógyulás: 296, összesen: -7 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pikkelyes ptog testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (47 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (7 támadással 552 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a pikkelyes ptog bal első lábát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Farkával végigüt a pikkelyes ptog a hátadon. (1 támadástól 122 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pikkelyes ptog fejét. (7 támadással 543 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). {FM:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a pikkelyes ptog jobb első lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A pikkelyes ptog farkával megérint. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+4 jóság.) A pikkelyes ptog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9671 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1390, sebződés: 277, gyógyulás: 254, összesen: -23 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor bal vállát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elemi pulzátor jobb szárnyát. (9 támadással 676 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted az elemi pulzátor szárnyas testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Az elemi pulzátor meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd az elemi pulzátor testét. (4 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). {FM:} Nitmák pengével megkarcolod az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápjaival az elemi pulzátor lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-8 TVP). Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rítusónix (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 8624 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1303, sebződés: 239, gyógyulás: 239, összesen: +0 ÉP}
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét ülnök jobb karját. Kritikus ütés! (5 támadással 220 életpontot sebezve.) A lény szigorúan végimér téged, majd döntést hoz. ÁRTATLAN! Hehe, ez az! Ellenfelednek már nem lesz esélye, hogy tévedésére ráébredjen. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét ülnök töprengő fejét. (9 támadással 699 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a sötét ülnök töprengő fejét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a sötét ülnök fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 105 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét ülnök testét. (8 támadással 598 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a sötét ülnök töprengő fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 179 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A sötét ülnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12410 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1653, sebződés: 384, gyógyulás: 4, összesen: -380 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 452 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 54 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kreiton idéző bal oldalát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kreiton idéző testét. (8 támadással 511 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). {FM:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a kreiton idéző testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Csápjaival a kreiton idéző lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 209 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kreiton idéző szellemalakját. (8 támadással 516 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). {FM:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a kreiton idéző szellemalakját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A kreiton idéző csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 241 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12586 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1761, sebződés: 504, gyógyulás: 245, összesen: -259 ÉP}
v 198 191 105 | elmormolod a 198. varázslatot |
[191,105] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ovimon-bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy térkaput. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Skinhead orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gránátkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a gerebben-főzeléket.
v 163 364 67 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,67] Egyre nagyobb szúnyogfelhők, lápos talaj jelzi, hogy az erdő egy mocsárba vezetett. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy talriai behemót. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Elszántan ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (9 támadással 689 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A talriai behemót a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a talriai behemót testét. (7 támadással 541 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). {FM:} Nitmák pengével súrolod a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Előremozdulva, a talriai behemót kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 143 életpontot vesztesz.) A talriai behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 45 kaját. 17329 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1916, sebződés: 289, gyógyulás: 284, összesen: -5 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drótszőrű mópat testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-13 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a drótszőrű mópat testét. (9 támadással 653 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a drótszőrű mópat ocsmány testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat agyarát a bal combodba döfi. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Időben félreugrasz a drótszőrű mópat rúgása elől. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drótszőrű mópat testét. (8 támadással 579 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a drótszőrű mópat testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a drótszőrű mópat agyarával a testeden. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször eltalálod a drótszőrű mópat bal első lábát. (3 támadással 225 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével súrolod a drótszőrű mópat ocsmány testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat meglök agyarával. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Időben félreugrasz a drótszőrű mópat rúgása elől. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
A drótszőrű mópat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 19121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1835, sebződés: 358, gyógyulás: 8, összesen: -350 ÉP}
(Továbbmész...) [364,69] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy lélekelementál. Itt csata lesz.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a lélekelementál jobb karját. (9 támadással 634 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a lélekelementál bal karját. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. A lélekelementál karma a fejed mellett suhan el! Félrehajolsz, de a lélekelementál karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 45 életpontot vesztettél. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször eltalálod a lélekelementál testét. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a lélekelementál jobb karját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Karmaival a lélekelementál megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Karmait felemelve, a lélekelementál meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lélekelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 lélekesszenciát. 11852 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 965, sebződés: 100, gyógyulás: 197, összesen: +97 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [14 pontot használtál fel, van még 4. Kapsz 5 VP-t.]
ep 720 100 | építed a 720. tárgyat 4 pontért |
ek 273 2 63 | t. energia kisütése: 273 2 63 |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
ek 273 12 10 | t. energia kisütése: 273 12 10 |
v 96 310 63 | elmormolod a 96. varázslatot |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
szk 333 330 329 | keresed a 333. szörnyet a 330. szörnyet a 329. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | gyakorolsz a 28. tárggyal 1 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1158. tárggyal a 956. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
RÍTUSÓNIX (751. TÁRGY) A rakshallion gyakran rendezett óriási rituálékat isteneik, Baalgarmon és Noxeli tiszteletére. A bőséges áldozatot minden esetben ezekkel a láncra fűzött, ún. rítusónixokkal szentelték meg a rítusvezető papok. |
Erő: | 67 (91) | Szint: | 44 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 67 (80) | Támadás: | 56 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 55 (67) | Védekezés: | 101 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/57 év |
Egészség: | 67 (85) | Életpont: | 1365/950 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 73 (88) | Varázspont: | 2763/43 | Pénz: | 1095 arany | Kép. pont: | 31 |
Tudatpont: | 42/38 | Pszi pont: | 319/12 | Halhatatlanság: | 11 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/38 | ökölvívás: | 44/50 (+9%) | szúrófegyverek: | 8/65 |
vágófegyverek: | 27/12 (+12%) | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/88 |
dobófegyverek: | 32/32 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/82 | 2. nyomkövetés: | 102/58 (+24%) | 3. lopás: | 1/47 |
4. mászás: | 23/22 (+29%) | 5. csapdakészítés: | 31/15 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 17/20 |
7. gyógyítás: | 80/58 | 8. titkosírás: | 22/83 | 9. felderítés: | 29/29 |
10. szörnyidomítás: | 8/50 | 11. teológia: | 106/56 (+168%) | 12. taumaturgia: | 128/38 (+36%) |
13. szerencsejáték: | 7/94 | 14. versengés: | 22/89 | 15. harcművészetek: | 48/16 |
16. zene: | 14/31 | 17. szörnyismeret: | 26/54 (+18%) | 18. pszi: | 27/10 (+10%) |
19. zárnyitás: | 4/70 | 20. vadászat: | 28/44 | 21. vitalitás: | 6/56 |
22. bányászat: | 35/21 | 23. úszás: | 10/84 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 35 | |||
9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Rém (#315), kronoelementál (#287), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Folrang (#331), Tyriel (#777), ezerszemű bestia (#288), armageddont lövő lények (#9099) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 12 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 12 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás III (#217) | Pörhemór köre (#205) (171,3,2) | méregsemlegesítés (#14) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | láth. észlelése (#78) | kí koncentráció (#69) |
az elme fölénye (#116) | agyburok (#90) | varázsenergia (#161) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 40, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) | |
tűzeső (#61) | >> | eszkimó óriás (#648) | tűzeső (#61) | >> | jégzabáló (#649) | |
tűzeső (#61) | >> | animált hókutya (#651) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | purifikátor császár (#393) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | lidércúr (#252) | tűzeső (#61) | >> | jégelementál (#277) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant hadúr (#178) | puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyfröccsentő (#666) | Asylux csapdája (#233) | >> | márvány sárkány (#328) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | zafír sárkány (#329) | villámcsapás (#50) | >> | dűnelord (#341) | |
villámcsapás (#50) | >> | Rém (#315) | Asylux csapdája (#233) | >> | rubin sárkány (#330) | |
istenítélet (#284) | >> | Techiulan (#400) | Asylux csapdája (#233) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
istenítélet (#284) | >> | kisebb jégisten (#662) | Asylux csapdája (#233) | >> | Folrang (#331) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Toodrok Din (#503) | bo'adhun csapás (#266) | >> | leviathán lárva (#476) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | varkaudar remete (#465) | bo'adhun csapás (#266) | >> | talriai behemót (#312) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Éjvadász (#502) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Tokan (#532) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 40, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | pszi-acéltorony (#98) | >> | márvány sárkány (#328) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ryuku gólem (#394) | ongóliant tombolás (#146) | >> | halálelementál (#279) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! (számláló: 7) |
2.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Kacagok, ha a pénzüket kuporgató Fairlight papokra gondolok: áldozz számomra 10,000 aranyat! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dalebg.kristályvért (#564) | 1 | kyorgölő buzogány (#881) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
3 | szvó-ektoplazma (#151) | 15 | tinta (#101) | 2 | tüske (#22) | |||
13 | ugh méreg (#166) | 1 | ünnepi övsál (#874) | 2 | varázskő (#305) | |||
13 | vas dobónyíl (#189) | 10 | víz (#27) | 3 | fülemüle agyar (#267) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
709 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
10 | drótszőr (#37) | 28 | isteni könnycsepp (#260) | 38 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | lélekesszencia (#619) | 75 | madártoll (#112) | |||
5 | mákrózsa virág (#56) | 10 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
4 | pirkit (#153) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | rítusónix (#751) | |||
1 | rubin fejék (#729) | 1 | sallank karom (#128) |