447. forduló, 449. forduló, Tompaeszü Nyüzsi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. júl. 23. 12h:06'
EZ A 763. JÁTÉKHETED, 448. FORDULÓD
764. játékheted kezdete: júl. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3894
SZÁMLA : XXXX

TOMPAESZÜ NYÜZSI KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [148,102] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Glanga Dor Blazeerral. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy ezüsttölgy kesztyűt, egy ezüsttölgy köpenyt, egy ezüsttölgy mellényt, egy ezüsttölgy nadrágot, egy ezüsttölgy vállvédőt, egy Istenek Talizmánját, egy jégisten amulettet, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy Morgan sipkáját, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját és egy tűzhaj diadémet visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy tleikan nyársat, bal kezében egy ezüsttölgy pajzsot tart. Mi ez, erdei tündér invázió? Szerencsére nem, csak egy van itt, az is az elf nyakán lóg... {max. varázspontja: 5623; max. pszije: 960.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Az elf előkapja a lőfegyverét, és mielőtt védekezhetnél, orvul bemutat neked néhány trükköt. Tátott szájjal bámulod fürgeségét. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összefutsz Corel con Copredoccal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy fűzött kagylósort, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián sarut, egy Korrissh sisakját, egy kyorg köpenyt, egy lajstrom medált, egy mentát karkötőt, egy mihlanil medált, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vállvédőt, egy Urgod kesztyűjét, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ezerszemű bestia trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Holmiját egy nektoraf cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél!
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Régóta készülsz már erre a kalandra, így nem szalasztasz el a kijelölt időpontban a helyszínen lenni. Addig vártok, míg mindenki megérkezik. Itt van Glanga Dor Blazeer, Corel con Copredoc, Yar Afzal, Choler, Shadowfighter és Celeborn. Formálisan megismerkedsz azokkal, akikkel eddig még nem találkoztál. Choler kijelenti, hogy majd ő beszél a családdal, és máris bekopog a tanya ajtaján. A bosszúszomjas suhanc kissé lehiggadt már, de nem kevésbé elszánt. Vezetőtök elmagyarázza neki, hogy a harcot bízza csak nyugodtan rátok. Neki csupán annyi a feladata, hogy próbáljon meg életben maradni. A tanya közvetlen közelében erdő kezdődik. A suhanc útmutatása szerint arra indultok, amerre a kentauruszokat távozni látta. Alaposan szétnéztek a környéken, minél több információt összegyűjtve a szörnyekről. Hamarosan ráleltek a kentauruszok csapására. Meg kell hagyni, alaposan megkoptak már a nyomok, és igencsak nehéz volt rájuk bukkanni, de nektek szerencsére mégis sikerült. Pontosan tudjátok, hogy az efféle felderítéshez nagy óvatosság szükséges, ezért megpróbáltok a lehető legkisebb zajjal haladni a csapáson, nehogy idő előtt felhívjátok magatokra a szörnyek figyelmét. Aztán egyszercsak, hirtelen egy tisztáshoz értek. Egy kentaurusz tábor! Még sosem láttál ilyet, és nem ismersz olyat sem, aki már látott volna! Hosszan figyelitek a tábort, és várjátok a kedvező alkalmat. Az őrök gyanútlannak tűnnek. Érdekes, hogy nem láttok nőstényeket, sem kentaurusz csikókat. Talán valami törzsi gyűlés lehet? Ki tudja? Néma jelbeszéddel kiosztjátok a feladatokat, és elhelyezkedtek, aztán egy megadott jelre támadásba lendültök! A te ellenfeled egy kentaurusz kürtös és egy kentaurusz lesz. (ld. enc.)

Első ellenfélnek kentaurusz kürtöst választod. Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [kentaurusz kürtös:] Sunyi ellenfeled, egy pszi-acéltorony pszi felrakásával szöszmötöl!
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [kentaurusz kürtös:] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi hatás!
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kentaurusz kürtös testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) [kentaurusz kürtös:] A lény néhány sallank nyilat lő feléd. A becsapódástól 113 életpontot vesztettél. [kentaurusz:] A lény néhány sallank nyilat lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 110 életpontot vesztettél. A küzdelem reménytelen, inkább elszaladsz a csatából. {Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 223, gyógyulás: 0, összesen: -223 ÉP}


Miután véget ér a csata, újra csatlakozol a csapathoz. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+407 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Huh, micsoda remek mészárlás volt! Kellemesen kimelegedtetek a csatában, hisz nincs is jobb egy kis testmozgásnál ilyentájt! A suhancon nem látszik, hogy elégedett volna, sőt! Az átélt vérengzés hatására falfehéren vonul a bokorba. Micsoda puhány! - gondolod. No de ő nem kalandozó, mint ti, ezt ne feledd! Gyorsan szétnéztek a táborban, mit lehetne összeszedni. Az osztozás után neked 1 telerótt rúnalap, 1 kentaurusz szőttes (ld. enc.), 5 mérgezett vasnyíl [mérgezett vasnyíl ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP] és 4 mérg. vas dobónyíl [mérg. vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP] jut. (Glanga Dor Blazeer 1 telerótt rúnalappal, 1 íjászkencével, 5 mérgezett vasnyíllal és 4 mérg. vas dobónyíllal
, Yar Afzal 1 telerótt rúnalappal, 1 kentaurusz kürttel, 4 mérgezett vasnyíllal és 5 mérg. vas dobónyíllal , Choler 1 telerótt rúnalappal, 1 íjászkencével, 4 mérgezett vasnyíllal, 4 mérg. vas dobónyíllal és 1 hosszú íjjal , Shadowfighter 1 telerótt rúnalappal, 2 íjászkencével, 4 mérgezett vasnyíllal és 4 mérg. vas dobónyíllal , Celeborn 1 telerótt rúnalappal, 1 íjászkencével, 4 mérgezett vasnyíllal, 4 mérg. vas dobónyíllal és 1 hosszú íjjal , Corel con Copredoc 1 telerótt rúnalappal, 1 íjászkencével, 4 mérgezett vasnyíllal és 5 mérg. vas dobónyíllal lett gazdagabb.) Mikor visszatértek a tanyához, szegény asszony ismét zokog. Szabadkozik, hogy nincs semmijük, amit fizetség gyanánt felajánlhatna nektek, minden vagyonuk a tanya, és az a néhány jószág, amit nevelnek. Hiába erősködtök, hogy nem tartozik semmivel, és hogy kötelességeteknek éreztétek a segítséget, csak nehezen törődik bele. Nem győz hálálkodni. Aztán elköszöntök és a dicsőséges csatán elmélkedve ki-ki visszatér saját táborhelyére. 25000 tapasztalati pontot kaptál. [42 pontot használtál fel, van még 707.]
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+146 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+74 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy kultúrmasztodon nyomára bukkansz. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kultúrmasztodon ormányát. (6 támadással 240 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 12 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 700.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 690.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 688.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 688.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 649. tárgyat a 466. tárggyal az 560. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 688.]
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 688.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 685.]

kf 722 kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat
Az ujjadra húzod a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 685.]

ef 5 502 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 678.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(148,102) kultúrmasztodon (#227)

[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánytanyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát.

Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 668.]

be 702 5 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 140 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 618.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[144,61] Még mindig a városban vagy.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[148,102] Továbbra is síkságon vagy. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Sardullah Sharpa egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy kristálypalotát. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy kristálypalota van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


Összefutsz Glanga Dor Blazeerral. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy ezüsttölgy kesztyűt, egy ezüsttölgy mellényt, egy ezüsttölgy nadrágot, egy ezüsttölgy vállvédőt, egy Istenek Talizmánját, egy jégisten amulettet, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku vadászinget, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy élőholt drakolder trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy tleikan nyársat, bal kezében egy ezüsttölgy pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Mi ez, erdei tündér invázió? Szerencsére nem, csak egy van itt, az is az elf nyakán lóg... Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Az elf tart neked egy kis lövészbemutatót, és a ballisztikáról mesél. Próbálsz minél többet megjegyezni a dologból. Nem nagyon megy. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [149,102] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Felfedeztél egy mínosz-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Skinhead egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját.

[24 pontot használtál fel, van még 594.]

vv 185 elmormolod a 185. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 592.]

be 83 bemész a 83. titkos labirintusba
Feltárul a mélybe vezető nyílás. Hiszen az egész vízzel van feltöltve! Itt csak vízlélegzéssel boldogulhatsz. Ledobálod a nehéz páncélzatod és a felszerelésed nagy részét, aztán alámerülsz a vízben. Az első percekben a fulladástól rettegsz, de aztán megszokod a vízlélegzés nyújtotta biztonságot. [5 pontot használtál fel, van még 587.]

lm 19 905 21 mozogsz 19 905 21
Érdeklődve tempózol előre. A barlangfal mellett vízinövények hullámoznak, tövükből furcsa fény szűrődik fel. [2. PONT]
A szűk folyosón végigtempózva, beúszol egy nagyobb barlangba. [3. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy hínárevő piranha! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 50]

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {KCC:} Szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy hínárevő piranha lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 50]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. {FM:} Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Folytatod a vízilabirintus felderítését. [16. PONT]
Egy oldaljáratban tempózol tovább. [17. PONT.]
Nem látsz túl sokat úszás közben csak árnyakat. [18. PONT]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Parányi ajtónyíláson át úszol be a rejtett víz alatti terembe. [19. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 moa zafír, 1 szigony és 1 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felpakolsz.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Nem látsz túl sokat úszás közben csak árnyakat. [18. PONT]
Egyenletesen tempózva haladsz tovább. Kezdesz fázni! [20. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy elektromos angolna. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. [védettséged: 50]

Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {KCC:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elektromos angolna testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Elérkeztél az első mellékjárat végébe. A víz itt különösen hideg. [21. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kacagó szépia. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 50]

A lény tintát köp! Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Meglengetve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {KCC:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia dzsuvás testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A kacagó szépia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről.
Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [69 pontot használtál fel, van még 518.]

lm 900 8 24 mozogsz 900 8 24
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egyenletesen tempózva haladsz tovább. Kezdesz fázni! [20. PONT]
Nem látsz túl sokat úszás közben csak árnyakat. [18. PONT]
Egy oldaljáratban tempózol tovább. [17. PONT.]
Folytatod a vízilabirintus felderítését. [16. PONT]
A szűk folyosón végigtempózva, beúszol egy nagyobb barlangba. [3. PONT]
Lassan, mindenfelé figyelve úszol végig a barlangfolyosón. [4. PONT]
A folyosó hirtelen kiszélesedik, a vízben szürke árnyak kavarognak. [5. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vércápa. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit. [védettséged: 50]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. {HD:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. {FM:} Szigonnyal teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Továbbtempózol. Újabb terem, furcsa vízinövényekkel. [6. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vércápa van előtted! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 50]

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. {FM:} Szigonnyal felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


A sziklafaltól ellökve magad, könnyebben megy az úszás. [7. PONT]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Egy hatalmas barlangterembe értél. Vaksi barlangi halak raja spriccel szét előtted. [8. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy étkezési homár. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad. [védettséged: 50]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rohansz. {FM:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod az étkezési homár potrohát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az étkezési homár ollója centiméterekre tőled záródik össze. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az étkezési homár bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy étkezési homár! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra. [védettséged: 50]

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd az étkezési homár jobb hátsó lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) {FM:} Szigonnyal teljesen átdöföd az étkezési homár testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az étkezési homár ollója a levegőben csattan. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egy étkezési homárt pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé. [védettséged: 50]

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {KCC:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod az étkezési homár jobb hátsó lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) {FM:} Szigonnyal teljesen átszúrod az étkezési homár ollóját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az étkezési homár ollója centiméterekre tőled záródik össze. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


Lábaddal és kezeddel kormányozol, és igyekszel nem eltévedni a sötét, vízzel töltött barlangok között. [22. PONT]
Kanyarodik a járat. [23. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy opati polip van előtted! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. [védettséged: 50]

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Szigonnyal teljesen átszúrod az opati polip puha testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az opati polip elhibázza az ütést csápjával. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Beúszol egy tágasabb barlangterembe. Apró rákok pihennek a falakon. [24. PONT.]
[91 pontot használtál fel, van még 427.]

lm 905 25 900 mozogsz 905 25 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Elérkeztél a második oldaljárat végébe! Remélhetőleg lesz itt valami érdekes. [25. PONT.] Egy mélység fattyát veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 50]

Elszántan ellenfeledre rontasz. {FM:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélység fattya alaktalan testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mélység fattya csápol, de mindhiába. A mélység fattya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [12 pontot használtál fel, van még 415.]

lm 28 905 29 mozogsz 28 905 29
Beúszol egy tágasabb barlangterembe. Apró rákok pihennek a falakon. [24. PONT.]
Kanyarodik a járat. [23. PONT]
Lábaddal és kezeddel kormányozol, és igyekszel nem eltévedni a sötét, vízzel töltött barlangok között. [22. PONT]
Egy hatalmas barlangterembe értél. Vaksi barlangi halak raja spriccel szét előtted. [8. PONT.]
Hosszú folyosón úszol végig, ami egy helyen kiszélesedik. [26. PONT]
Egy elágazáshoz érkeztél. Most vajon merre? [27. PONT] Egy vércápa lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 50]

Marokra fogva a szigonyt a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {GYD:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. {HD:} Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Milyen hideg van itt! Borzongva úszol előre. [28. PONT]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Besuhansz a barlangterembe. [29. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy mélység fattya. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani. [védettséged: 50]

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a mélység fattya testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mélység fattya csápol, de mindhiába. A mélység fattya elhibázza az ütést csápjával. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi.
[61 pontot használtál fel, van még 354.]

lm 30 900 10 mozogsz 30 900 10
Milyen hideg van itt! Borzongva úszol előre. [28. PONT]
Egy elágazáshoz érkeztél. Most vajon merre? [27. PONT]
Beúszol egy terembe, ami még nagyobbnak tűnik, mint ami a 8. pontnál volt. [30. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kacagó szépia. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 50]

A lény tintát köp! Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia bal oldalát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A falból egy elforgatható kerék áll ki. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy elágazáshoz érkeztél. Most vajon merre? [27. PONT]
Hosszú folyosón úszol végig, ami egy helyen kiszélesedik. [26. PONT]
Egy hatalmas barlangterembe értél. Vaksi barlangi halak raja spriccel szét előtted. [8. PONT.]
Beúszol a folyosóba, ami első pillantásra zsákutcának tűnik. [9. PONT]
Ez az! Továbbúszol. Balsejtelem gyötör. [10. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy diuretikus kráken. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 50]

A szörny tintát bocsát ki magából. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {KCC:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a diuretikus kráken gigászi testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a diuretikus kráken lecsap a bal karodra. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken feléd harap, de sikertelenül. {GYD:} Szigonnyal felnyársalod a diuretikus kráken testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 polip szívókát. 671 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}


[71 pontot használtál fel, van még 283.]

lm 905 13 900 mozogsz 905 13 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Beúszol a vízinövényekkel borított terembe. Valaha egy kínzóterem lehetett. Brr! [13. PONT.] A falból egy elforgatható kerék áll ki. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [12 pontot használtál fel, van még 271.]

lm 15 12 1 mozogsz 15 12 1
Ez az! Továbbúszol. Balsejtelem gyötör. [10. PONT.]
Befordulsz a folyosójáratba. [14. PONT]
Beevezve a terembe, azonnal megérzed a halál jelenlétét. Irtózatos életveszélyben vagy! [15. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy nagyobb vércápa. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen. [védettséged: 50]

Marokra fogva a szigonyt a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) {HD:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Egy nagyobb vércápa lakik itt. Itt csata lesz. [védettséged: 50]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nagyobb vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Az egyik sarokban találsz egy tömör kődobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 300 arany, 1 hro formázó minta [hro formázó minta ládikóba-> (186,106)-> 25 arany, -2 ÉP], 1 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 26 arany, -2 ÉP], 2 kvazár, 1 ezüsttollú nyíl, 1 manakristály, 1 nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP], 12 tolmokov-koktél [tolmokov-koktél ládikóba-> (186,106)-> 96 arany, -2 ÉP], 3 gyógykenőcs és 1 deus ex machina. Gyorsan kiüríted a ládát.
Befordulsz a folyosójáratba. [14. PONT]
Ez az! Továbbúszol. Balsejtelem gyötör. [10. PONT.]
Egy hosszú, egyenes járatban tempózol. A sima falakat moszat borítja. [11. PONT]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. A járat egy teremben végződik. Rengeteg buborékot látsz. [12. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 galachmit, 2 halcsont, 3 polip szívóka, 1 moa rubin, 1 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 250 arany, 2 obszidián tüske (ld. enc.) és 1 ezüstdarab. Gyorsan kiüríted a ládát.
Egy hosszú, egyenes járatban tempózol. A sima falakat moszat borítja. [11. PONT]
Ez az! Továbbúszol. Balsejtelem gyötör. [10. PONT.]
Beúszol a folyosóba, ami első pillantásra zsákutcának tűnik. [9. PONT]
Egy hatalmas barlangterembe értél. Vaksi barlangi halak raja spriccel szét előtted. [8. PONT.]
A sziklafaltól ellökve magad, könnyebben megy az úszás. [7. PONT]
Továbbtempózol. Újabb terem, furcsa vízinövényekkel. [6. PONT.]
A folyosó hirtelen kiszélesedik, a vízben szürke árnyak kavarognak. [5. PONT.]
Lassan, mindenfelé figyelve úszol végig a barlangfolyosón. [4. PONT]
A szűk folyosón végigtempózva, beúszol egy nagyobb barlangba. [3. PONT]
Érdeklődve tempózol előre. A barlangfal mellett vízinövények hullámoznak, tövükből furcsa fény szűrődik fel. [2. PONT]
Kibukkansz a vízből, és egy HATALMASAT lélegzel. Huh!
[126 pontot használtál fel, van még 145.]

v 198 204 36 elmormolod a 198. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(148,102) kultúrmasztodon (#227), 47. jellempróba, 30. többszemélyes kaland, Sheran oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Glanga Dor Blazeer (1952. kalandozó)
(149,102) a 83. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), hínárevő piranha (#194), elektromos angolna (#196), kacagó szépia (#206), vércápa (#193), étkezési homár (#197), opati polip (#195), mélység fattya (#199), diuretikus kráken (#207), nagyobb vércápa (#246)

[204,36] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Utad során felfedezel egy fekete lótuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen szétkorhadt tutajt. Elképzelni sem tudod, mi célt szolgálhat, hogyan is készült. Ehhez még nem vagy elég okos. Észreveszel egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Skinhead irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Találsz egy nekrofunt. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Van itt egy tündérpalota (750. épület.).
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 135.]

be 750 bemész a 750. épületbe
Egyenesen a miniatűr épület irányába csörtetsz. A palotácskába ugyan nem férsz be, de erre nincs is szükség, a tündérke máris eléd röppen. Alaposan megszemléled ezt a pirinyó, szárnyas teremtést. Semmi kétség, valóban egy serteperte tündérke az, jól gondoltad! Sokszor hallottál már róla, hogy mindenféle csodára képesek, csak az a baj, hogy nagyon nehéz rávenni őket ezekre a csodákra. Talán neked sikerülhet - fordul meg a fejedben nyomban. Illedelmesen köszöntöd tehát a kíváncsi lényt, és elmondod, hogy fáradt vándor vagy, a vak véletlen sodort gyönyörű palotájának a közelébe, és biztosítod, hogy nem akarsz semmi rosszat. A tündérke csengő-csilingelő kacagással fogadja a kijelentésed. Alig bírja abbahagyni. Miután jól kinevette magát, és kitörölgette a jókedv könnycseppjeit a szeme sarkából, így szól:
- Ez a legeredetibb belépő, amivel valaha is próbálkoztak nálam! Lásd, mivel ilyen alaposan megnevettettél, hajlandó vagyok társalogni veled egy kicsit. Mondd el őszintén, hogy mit szeretnél? Csak mondd el bátran, és mivel jókedvem van, talán segítek neked.
Gyorsan végiggondolod, hogy milyen csodára is vágysz leginkább, aztán nagy nehezen szavakba is öntöd, mire jutottál.
- Segítségre van szükségem. Egy ügyintézőre, aki néhány apróbb feladatot elvégez helyettem, hogy én csak kigondoljam, mit szeretnék, és az máris megtörténjen. Igen, ezt szeretném leginkább!
A tündérke hirtelen, villámgyorsan körülrepül téged, közben hangosan tűnődik.
- Nagyon nehezet kérsz, nagyon nehezet, de talán nem megoldhatatlan... Ha nem unatkoznék ilyen nagyon, rá se hederítenék egy ilyen arcátlan kérésre. és, ha jobban belegondolok ez egy igen komoly szívesség, bizony, igen komoly! Szolgálat, mit szolgálat? Egyenesen elkötelezettség! - torpan meg előtted a tündérke, és neked szegezi ujjacskáját. - Látnom kell, hogy tényleg fontos neked ez a kérés! Ha megbizonyosodom erről, segítek neked.
- És hogyan tudnálak meggyőzni? Bármire hajlandó vagyok! Adok aranyat, ha kell, vagy kérj bármit, én elhozom neked! Nem tudsz olyat kérni, hogy ne teljesítsem! - bizonygatod.
- Először is hordj vizet a tavacskámba! Sajnos teljesen kiszáradt. Amarra van egy forrás - mutat kelet felé -, annak vizével töltsd fel a medret. A tavacska emitt van, a nagy kenyérfa mögött. Vizestömlőd biztosan van. Most menj, és akkor gyere vissza, ha végeztél!
[A küldetés teljesítéséhez a KLD 18 parancsot kell kiadnod ugyanezen a helyen. A küldetést másik tündérpalotában nem adhatod le, csak ebben.] Nincs már miről tovább beszélgetni. Elköszönsz, és máris a dolgod után nézel. A serteperte tündérke utánad kiált, sok szerencsét kíván. [5 pontot használtál fel, van még 130.]

kld 18 küldetés végrehajtása 18
Nincs elég TVP-d a parancs végrehajtására (300 kellene)! [0 pontot használtál fel, van még 130.]

m 8 8 5 mozogsz északra, északra, délnyugatra
[204,35] Még mindig az erdőben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Találsz egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy smaragdgólem.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem bal lábát. (6 támadással 323 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {HD:} Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a smaragdgólem nyakát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 135 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem bal lábát. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 138 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5031 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 650, sebződés: 400, gyógyulás: 0, összesen: -400 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda. Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+555 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik.
Hirtelen a bibircsókos boszi sátrába botlasz, és úgy döntesz, tiszteleted teszed nála.
- Nincs itt minden - förmed rád rögtön a boszorka, majd mérgesen végigvizsgálja mi van nálad a kértekből. - Itt a csuklyavirág. Még szerencse, erre épp most szükségem van. - mondja, és a sarokba hajítja a tárgyadat. A boszi kis morgolódás után úgy dönt, más tárgyakat kér tőled. Mielőtt kilépnél az ajtón, emlékezetedbe vésed, miket kell hoznod: 1 aranylánc, 1 ezüst karkötő, 7 fülemüle agyar, 7 bronzhegyű nyíl, 3 igazgy. fülbevaló.
A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy sebesült drakolich. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich bal hátsó lábát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a drakolich száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [204,34] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy malmot. Jártadban-keltedben egy középkorú, ember férfit pillantasz meg, amint egy gabonával megrakott, kétkerekű kordét vonszol a malom irányába. Mikor észrevesz, odahagyja a kordét, és futva indul feléd. Közben hevesen integet. Mi tagadás, eléggé komikus látványt nyújt, ahogy karikalábain feléd kacsázik. Fújtatva áll meg előtted, lekapja kalapját, és mélyen meghajol.
- Jaj, de jó, hogy találkoztunk! Raiának hála! Biztosan ő vezetett az utamba, végtelen irgalmában. Nagy nyomorúságunk van, segíts nekünk! - lihegi könyörgőre fogva. Sietve megnyugtatod, hogy az égieknek semmi köze ahhoz, merre tartasz, és te máris mennél, de aztán a kíváncsiság nem hagy nyugodni. Rákérdezel, miben lehetnél a segítségére. - Nem messze ide, délnyugatra van a tanyám, és a földecském. Nem sokat terem, de nekem, meg a családnak épp elég. Mindeddig semmi baj nem volt, de idén nagy veszedelembe kerültünk! Délre, túl a fesztuini csatamezőn, van egy nagy erdő, ahol teljesen fekete vadak élnek. Biztosan hallottál már róluk. Ezek zulubabák, vagy mik. Egy holdhónappal ezelőtt elkóborolt a tehénkénk, és betévedt az erdőbe, aztán ott lelegelt valami szent virágot. Bosszúból a vadak sámánja megátkozott minket, és most nézd! Négy ilyen kordéval szokott teremni a földünk, és most csak ennyi maradt! A tehénkénk is elpusztult egy hete, a tyúkok alig adnak tojást, megsavanyodott a pincében a bor, és már kezd elapadni a kutunk is. Neked igen nagy hatalmad van, ugye segítesz nekünk?
Megígéred a szerencsétlen parasztnak, hogy megfontolod a dolgot, és otthagyod. Ha tényleg ilyen komoly átok ül a tanyán, egyedül kár is odamenned - döntöd el. Jobb, ha minél több társadat magaddal viszed! [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért jóságpont jár, ha gonosz pap vagy, nem kérnek a segítségedből.] (19. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Találsz egy oltárt. Raia híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.
Összefutsz Yar Afzallal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkányvállapot, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy cirkuszi kitűzőt, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval. zafírját, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy élőholt drakolder trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, ő is a jó oldalhoz tartozik.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [203,35] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.
Összeakadsz egy fekete, rövid hajú, barna szemű törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Tharr esszenciájának örököse. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit kesztyűt, egy drakolit lábvédőt, egy drakolit vállvédőt, egy éjsötét rémcsizmát, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy Kyeli maszkját, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy moa nyakláncot, egy nemesi ruhadíszt, egy Notermanthi amulettet, egy örökkévaló ametiszét, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar szimbólumot és egy Zarknod fülbevalóját visel. Ruházatát egy Wrigh trófea, egy agyrém trófea és egy Genyuku trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy hoarián sárkánybébi a hátasa. Tárgyainak egy részét egy mutáns hegyitroll viszi. Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Folytatod utadat.
[52 pontot használtál fel, van még 78.]

m 6 mozogsz nyugatra
[202,35] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Találsz egy szent tölgyfát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Skinhead, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Thargodan csatamezőt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy friss csatamező van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 68.]

tk 19 1544 többszemélyes kaland 19 1544
Gyorsan körülnézel, ki van már itt: LeChuck. Ha megérkezik majd Yar Afzal és a teljes csapat, közösen indultok kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

szk 226 227 230 keresed a 226. szörnyet a 227. szörnyet a 230. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy kultúrmasztodont. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 63.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal a 462. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 63.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 63.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 63.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 63.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 63.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 63.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 63.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 63.]

* 6. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 63.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 63.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 63.]

* 7. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 63.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 63.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 63.]

* 8. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 63.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 63.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 63.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 16, 6.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-5 életerő.) Elmúlt a vízlélegzés hatása. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 63 pontod maradt, ebből a következő körre 63 pontot vihetsz át. Kapsz még 589 pontot. A következő körben tehát 652 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KENTAURUSZ KÜRTÖS (7068. ELLENFÉL)
Már messziről kiszúrod, hogy ez a kentaurusz kiemelt szerepet tölt be a törzsben, valahogy különbözik a társaitól. Először csak a viselkedésére figyelsz fel, ugyanis a kürtös a háttérben marad, felhúzódik egy magaslatra, és nem indul rohamra a többiekkel. Ha megéred a pillanatot, rájössz majd, miért tesz így. A kentaurusz törzsben a kürtös felel a megvívott csaták sikeréért, mint egy afféle hadvezér. Pszi-képességei kiemelik őt a társai közül, így távolról, mentális utasításaival irányítja a támadást. Fajtája nem képes formálni manát, ám ő, csodálatos kürtjével mégis némi mágikus támogatást tud nyújtani a harcosoknak. Talán ha sikerül eléggé lefoglalni, nem lesz ideje erre. Ha sikerül a közelébe kerülnöd, már nyert ügyed van, hisz ugyanúgy harcol, ahogy egy közönséges kentaurusz, azaz: nem túl hatékonyan.

KENTAURUSZ (762. SZÖRNY)
Legendák szólnak a kentaurokról, de még soha senki nem látott belőlük. Eddig. Legalábbis most látsz egy lényt, ami rájuk hasonlít, izmos ember felsőtesttel és a lovakéhoz hasonlító altesttel. Kezében íj, hátán egy tegez, valószínűleg tud is bánni vele. Mi sem utal erre jobban, mint hogy még az erdő fái között is képes a lőfegyverhasználatra, pedig a sűrűn növő fák ezt számodra mindig megakadályozzák. Vajon mi a titka tudásának? És milyen idős lehet? Talán hosszú évszázadok tapasztalata van a háta mögött, mint a legendák kentaurjainak? És itt van még egy kézenfekvő kérdés: vajon azért tesz meg mindent a likvidálásod érdekében, hogy legendás fajuk létezése továbbra is titok maradhasson a világ előtt?

KENTAURUSZ SZŐTTES (1641. TÁRGY)
Közönséges vászon - gondolhatnád, hisz első pillantásra semmi különlegeset nem látsz ezen a tiritarka mintás, kezdetleges technikával készült, keskeny szőttes-csíkon, bár nagyon tetszetős, azt meg kell hagyni. (Az ében vágtázók a vállukon átvetve, közvetlenül a tegezük alatt hordják, az átellenes oldalon lelógó végét derékmagasságban megkötve). Mivel minden szőttes egyedi mintázatú, talán még a törzsi hierarchia kialakításában is van némi szerepe, ki tudhatja? Ha sikerül egy ilyet, többé-kevésbé egy darabban lehámoznod egy megölt vágtázóról, kipróbálhatod, vajon hordoz-e mágiát. Sajnos hamar kiderül, hogy páncélon és ruhán keresztül nem igazán érzékeled a szőttes erejét, ezért legjobb lesz, ha inkább takaróként a hátasodra teríted!
[A szőttest nyeregként KF-elheted, ha van hátasod. Ekkor - azon kívül, hogy nagyon jól mutat - a távfegyver fázisban +6 támadást biztosít neked.]

OBSZIDIÁN TÜSKE (481. TÁRGY)
Az obszidián tüske igazándiból egy hosszú, hegyes rúd, amelyet a papok általában vámpírok és más, mágikus lények "semlegesítésére" használnak. Elméletileg az obszidián tüskét egyszeri használatra szánták, de te megkísérelheted, hogy többször harcolsz vele. Számíts azonban rá, hogy minden harc után van 25% esély rá, hogy az obszidián tüske elveszti varázserejét, és hasznavehetetlenné válik. Addig is, az obszidián tüske egy 2D8+6 sebzésű mágikus szúrófegyver, amely használatához min. 8-as teológia szükséges.

KARAKTERLAP

Tompaeszü Nyüzsi, egy fekete, göndör hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Raia főpapja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 448. fordulód.

Erő: 47 (52) Szint: 30 Merészség: 10/5 Magasság: 149 cm
IQ: 54 (58) Támadás: 40 Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 47 (51) Védekezés: 88 Menekülés: 30 % Életkor: 35/49 év
Egészség: 55 (64) Életpont: 566/559 Jellem: jó (677) Tul. pont: 1
Szerencse: 57 (61) Varázspont: 1279/463 Pénz: 3501 arany Kép. pont: 25
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 227/263 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3500 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14980 TP-t kaptál. Jelenleg 3440698 TP-d van. A következő szinthez még 59302 TP szükséges. Trófeáid: taalru herceg, varkaudar katona, kisebb quwarg isten. A 432. fordulódban 12912 arany került a bankszámládra. 13944 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/87 (+85%) ökölvívás: 39/86 (+1%) szúrófegyverek: 23/24 (+1%)
lőfegyverek: 28/2 (+2%) dobófegyverek: 23/64 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (200%) << ököl (#28) (140%) << vámpírtőr (#364)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -19.); sallank nyíl (#129) (20 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 64/1 (+14%) 2. nyomkövetés: 122/32 (+12%) 3. mászás: 22/9
4. csapdakészítés: 28/95 (+5%) 5. csapdaészlelés: 6/83 6. gyógyítás: 65/52
7. titkosírás: 22/41 8. felderítés: 33/48 (+25%) 9. szörnyidomítás: 10/29
10. teológia: 66/7 (+46%) 11. taumaturgia: 82/81 (+12%) 12. szerencsejáték: 4/49
13. versengés: 10/81 (+14%) 14. harcművészetek: 42/5 15. zene: 12/66
16. szörnyismeret: 46/25 (+34%) 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 6/43 20. bányászat: 30/87 21. úszás: 8/94
22. főzés: 4/79 (+18%) 23. csapatmunka: 1/88

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), kerek követ (#19) (max. 16 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot )
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
szintszívó (#96), áeratikus hasnyák (#243), autentikus vámpír (#154), kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
fémbontó szójer (#150), csápos otagi (#395), purifikátor császár (#393), kronotapír (#286), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +39 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) energiatüskék (#29) >> velociraptor (#161)
tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
tisztítótűz (#44) >> áeratikus hasnyák (#243) tűzeső (#61) >> nők (#999)
vakító fény (#43) >> varkaudar hírnök (#686) energiafolyam (#136) >> tüskés gigaféreg (#256)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) varázsvédelem II (#108) >> Chara-din fattya (#236)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
3.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 8 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 213 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3011.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 1 szent jogar (#150) 18 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
621 arany (#50) 1 deus ex machina (#1) 1 ezüstdarab (#326)
1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 galachmit (#310) 3 gyógykenőcs (#313)
1 halcsont (#390) 15 kaja (#2) 2 kvazár (#244)
1 manakristály (#500) 1 moa rubin (#379) 1 moa zafír (#381)
2 obszidián tüske (#481) 19 polip szívóka (#391) 1 szigony (#389)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(202,35) szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Tharr oltár
(203,35) egy törpe férfi
(204,34) Fairlight rúnaköve, malom (#1204), 19. többszemélyes kaland, Raia oltár, 40. jellempróba, Yar Afzal (1544. kalandozó)
(204,35) Raia rúnaköve, szent tölgyfa (#393), smaragdgólem (#417), drakolich (#760)
(204,36) tündérpalota (#750), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), tutaj (#1242), szent liget (#439), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), nekrofun (#173), bűbájlidérc (#761)

Üzenet küldése a karakternek