Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 28. 15h:11' EZ A 452. JÁTÉKHETED, 448. FORDULÓD 453. játékheted kezdete: márc. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 165. varázslatot az 5. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat az 527. tárggyal az 560. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 533. tárgyat |
f 1281 | kísérletezel az 1281. tárggyal |
fog 240 1280 | elfogod a 240. szörnyet az 1280. tárggyal |
h 1484 28 | használod az 1484. tárgyat |
p 69 39 | használod a 69. pszi képességet |
kno 15 2 | képesség-növelés 15 |
im | imádkozol |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (19 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {GYD:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar remete sötét bőrét. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a varkaudar remete bal karját. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 180 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a varkaudar remete farkát. (4 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a varkaudar remete jobb lábát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 183 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar che-karddal végigvagdosod a varkaudar remete jobb oldalát. (4 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a varkaudar remete testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
10451 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1606, sebződés: 589, gyógyulás: 212, összesen: -377 ÉP}
vv 188 90 165 | elmormolod a 188. varázslatot a 90. varázslatot a 165. varázslatot |
vv 116 57 377 | elmormolod a 116. varázslatot az 57. varázslatot a 377. varázslatot |
vv 138 178 161 | elmormolod a 138. varázslatot a 178. varázslatot a 161. varázslatot |
im 0 5 | imádkozol |
Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kettéroppantó irtózatos combját. (10 támadással 743 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Transzformálsz! (+74 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a kettéroppantó irtózatos combját. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A kettéroppantó mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kettéroppantó irtózatos combját. Kritikus ütés! (9 támadással 693 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Transzformálsz! (+69 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a kettéroppantó testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. A kettéroppantó mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a kettéroppantó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
10826 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1658, sebződés: 0, gyógyulás: 323, összesen: +323 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ro'galhal kísértet szellemtestét. (8 támadással 523 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a ro'galhal kísértet bal lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A ro'galhal kísértet újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 232 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ro'galhal kísértet nyakát. (9 támadással 603 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Transzformálsz! (+60 varázspont.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször eltalálod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (5 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) {HD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A ro'galhal kísértet csapása csak a levegőt találja. A ro'galhal kísértet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 ezüstlevél. 10170 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1529, sebződés: 323, gyógyulás: 276, összesen: -47 ÉP}
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kettéroppantó jobb oldalát. (7 támadással 713 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Transzformálsz! (+71 varázspont.) {HD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a kettéroppantó irtózatos combját. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 56 életpontot sebeztél. Egy tockost nyomat Neked a kettéroppantó! (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kettéroppantó irtózatos combját. (8 támadással 624 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). {FM:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a kettéroppantó testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A kettéroppantó mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel megpöccinted a kettéroppantó testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {HD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a kettéroppantó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kettéroppantó mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kettéroppantó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
10888 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1730, sebződés: 132, gyógyulás: 259, összesen: +127 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bo'adhun lidérc nyakát. (9 támadással 652 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {FM:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a bo'adhun lidérc szellemalakját. Kritikus ütés! (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A bo'adhun lidérc csapása csak a levegőt találja. Ellenfeled regenerálódik! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bo'adhun lidérc bal vállát. (9 támadással 666 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a bo'adhun lidérc testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A bo'adhun lidérc csapása csak a levegőt találja. A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-77 életerő). A bo'adhun lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
12064 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1634, sebződés: 111, gyógyulás: 8, összesen: -103 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltalált téged. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a varkaudar remete sötét bőrét. (4 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. {FM:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a varkaudar remete sötét bőrét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. A varkaudar remete a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 179 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar che-karddal megvagdalod a varkaudar remete fejét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a varkaudar remete bal oldalát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. A varkaudar remete a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 173 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a varkaudar remete testét. Kritikus ütés! (4 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. {HD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a varkaudar remete bal karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 186 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A varkaudar remete most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 aranyfétis (ld. enc.) [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 10508 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1663, sebződés: 593, gyógyulás: 214, összesen: -379 ÉP}
hh 1253 1604 392 | használod az 1253. tárgyat az 1604. tárgyat a 392. tárgyat |
Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (6 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). {FM:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a szellemdarázs testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szellemdarázs farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (8 támadással 549 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a szellemdarázs testét. Kritikus ütés! (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 211 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor megcsapod a szellemdarázs bal szárnyát. (4 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {KCC:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a szellemdarázs testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szellemdarázs hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 243 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szellemdarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
8802 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1404, sebződés: 454, gyógyulás: 287, összesen: -167 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. Kritikus ütés! (8 támadással 567 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 56 életpontot sebeztél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-16 TVP). Ököllel néhányszor megcsapod a kreiton bűvölő egyik csápját. (6 támadással 423 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). {FM:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a kreiton bűvölő testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. A kreiton bűvölő csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-9 TVP). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1210, sebződés: 123, gyógyulás: 234, összesen: +111 ÉP}
m 5 6 3 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délkeletre |
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 124 életpontot sebeztél. {GYD:} Nitmák pengével megcsapod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2818 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 10, gyógyulás: 73, összesen: +63 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Nitmák pengével felnyitod a quwarg királynő testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 111 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1389 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 10, gyógyulás: 45, összesen: +35 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Quwargamanga fejét. (7 támadással 523 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). {HD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a Quwargamanga testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Véres nyál csordul ki a Quwargamanga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 térhajlító kavics. 4165 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 565, sebződés: 0, gyógyulás: 126, összesen: +126 ÉP}
(Továbbmész...) [218,69] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg bolyt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg nagymester!
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. {FM:} Nitmák pengével súrolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 116 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 3, gyógyulás: 56, összesen: +53 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 25 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {KCC:} Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (4 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. {FM:} Nitmák pengével megcsapod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sallank karom és 2 fekete gyöngy. 3225 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 27, gyógyulás: 74, összesen: +47 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-14 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronotapír testét. (9 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). {HD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a kronotapír bal hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). A kronotapír nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-10 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3454 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 33, gyógyulás: 116, összesen: +83 ÉP}
(Továbbmész...) [219,70] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Találsz egy hóhérbimbót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy woorgard. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a woorgard testét. (9 támadással 537 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). {HD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a woorgard szörcsögő hátát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. A woorgard csápol, de mindhiába. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod a woorgard szörcsögő hátát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {FM:} Nitmák pengével megkarcolod a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A woorgard csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2509 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 876, sebződés: 0, gyógyulás: 150, összesen: +150 ÉP}
m 3 4 5 | mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcos hárpia testét. (8 támadással 489 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {FM:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a harcos hárpia nyakát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A harcos hárpia karma a fejed mellett suhan el! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a harcos hárpia jobb oldalát. (9 támadással 500 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a harcos hárpia szélfútta haját. Kritikus ütés! (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A harcos hárpia karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 53 életpontot vesztettél. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel párszor keményen megütöd a harcos hárpia bal oldalát. (7 támadással 405 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a harcos hárpia testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 52 életpontot sebeztél. A harcos hárpia karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 53 életpontot vesztettél. A harcos hárpia még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 gyémánt fétisrúd. Felhasználva a kőkést, szereztél 20 madártollat. 11048 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1603, sebződés: 298, gyógyulás: 4, összesen: -294 ÉP}
(Továbbmész...) [220,72] Még mindig füves síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy harcos hárpia. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd a harcos hárpia bal oldalát. (8 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). {FM:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a harcos hárpia szélfútta haját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 52 életpontot sebeztél. A harcos hárpia karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 105 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 54 életpontot vesztettél. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor megcsapod a harcos hárpia fejét. (7 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a harcos hárpia testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A harcos hárpia karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 53 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod a harcos hárpia fejét. (9 támadással 463 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a harcos hárpia testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Karmait végighúzza a harcos hárpia a jobb oldaladon. (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 55 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel súrolod a harcos hárpia testét. Kritikus ütés! (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {FM:} Nitmák pengével kicsit megvágod a harcos hárpia fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A harcos hárpia karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 54 életpontot vesztettél.
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 17 madártollat. 11127 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1619, sebződés: 642, gyógyulás: 326, összesen: -316 ÉP}
(Továbbmész...) [219,73] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. {FM:} Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a Raia szent lovagja fejét. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. {FM:} Nitmák pengével megvágod a Raia szent lovagja fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. A Raia szent lovagja vágása nem talált el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 2969 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 11, gyógyulás: 77, összesen: +66 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 7 életpontot vesztettél. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az elemi pulzátor bal oldalát. (6 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). {FM:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod az elemi pulzátor szárnyas testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Csápjával megérint az elemi pulzátor. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-11 TVP). Nyelvét az elemi pulzátor feléd löki, de eredménytelenül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elemi pulzátor szárnyas testét. (10 támadással 672 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolod az elemi pulzátor bal szárnyát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az elemi pulzátor elhibázza az ütést csápjával. Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az elemi pulzátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 jácint díszkő (ld. enc.) [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 8394 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1237, sebződés: 50, gyógyulás: 262, összesen: +212 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kreiton bűvölő testét. (8 támadással 542 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a kreiton bűvölő testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A kreiton bűvölő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kreiton bűvölő testét. (8 támadással 525 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a kreiton bűvölő testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. Csápjával megérint a kreiton bűvölő. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-9 TVP). Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod a kreiton bűvölő jobb vállát. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A kreiton bűvölő elhibázza az ütést csápjával. A kreiton bűvölő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 kreiton agy. 11297 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1511, sebződés: 51, gyógyulás: 307, összesen: +256 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 52 életpontot vesztettél. A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kreiton idéző jobb oldalát. (8 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). {FM:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a kreiton idéző testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A kreiton idéző csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kreiton idéző testét. (9 támadással 549 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {FM:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a kreiton idéző szellemalakját. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 90 életpontot sebeztél. Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A kreiton idéző csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled regenerálódik! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod a kreiton idéző fejét. (6 támadással 488 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {KCC:} Nitmák pengével megkarcolod a kreiton idéző bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A kreiton idéző csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kreiton idéző még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 mihlanil érme. 12844 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1792, sebződés: 52, gyógyulás: 131, összesen: +79 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a hájas okerón jobb hátsó lábát. (4 támadással 281 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 108 életpontot sebeztél. {FM:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a hájas okerón testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! {FM:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a hájas okerón tömzsi lábát. (4 támadással 273 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. {HD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a hájas okerón testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. {KCC:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a hájas okerón hájas derekát. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. {HD:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a hájas okerón jobb hátsó lábát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. {FM:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a hájas okerón testét. (4 támadással 277 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 125 életpontot sebeztél. {FM:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a hájas okerón hájas derekát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
10563 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1732, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
v 198 256 99 | elmormolod a 198. varázslatot |
[256,99] Még mindig füves síkságon vagy.
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod a harcos hárpia testét. (7 támadással 452 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {FM:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a harcos hárpia testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A harcos hárpia karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 53 életpontot vesztettél. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel néhányszor megcsapod a harcos hárpia bal lábát. (6 támadással 338 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a harcos hárpia szélfútta haját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A harcos hárpia karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 55 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 913, sebződés: 245, gyógyulás: 4, összesen: -241 ÉP}
(Továbbmész...) [257,97] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy ro'galhal kísértet nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ro'galhal kísértet szellemtestét. (8 támadással 526 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a ro'galhal kísértet testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A ro'galhal kísértet egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ro'galhal kísértet szellemtestét. (8 támadással 501 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). {HD:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a ro'galhal kísértet szellemtestét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A ro'galhal kísértet pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 179 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ro'galhal kísértet testét. (7 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a ro'galhal kísértet testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz a ro'galhal kísértet csapása elől. A ro'galhal kísértet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
10659 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1618, sebződés: 304, gyógyulás: 323, összesen: +19 ÉP}
szk 465 468 488 | keresed a 465. szörnyet a 468. szörnyet a 488. szörnyet |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
hh 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
a 56 2529 25 | átadod az 56. tárgyat a 2529. kalandozónak (25 darabot) |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | gyakorolsz a 28. tárggyal 1 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1158. tárggyal a 956. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
TERIÁD DOBÓHÁLÓ (1281. TÁRGY) Miután legyőztél egy teriád vadászt, magadhoz veheted a nála talált tárgyakat. Mivel ezek a teremtmények zsákmányszerző körútjaik során nem sok dolgot hordanak maguknál, többnyire ez a tárgy egy-egy darab teriád dobóháló lesz. Az erős csomózású, a kötélnél erősebb anyagból készült, jókora felületű és borzasztóan nehéz dobóháló olyan, mintha az eddig ismert dobóháló pár mérettel nagyobb kivitelű nagytestvére lenne. A teriádok hosszú karjuknak és izmos felsőtestüknek köszönhetően könnyen az áldozatra vethetik ezt a hálót, de ezek ők, neked nem biztos, hogy menne. Talán némi kísérletezgetéssel lemérhetnéd ezirányú szakképzettséged. |
TERIÁD HÁLÓ-CSAPDA (1280. TÁRGY) Gyakorolsz egy kicsit a teriád dobóhálóval. Eleinte esetlenül, nehézkesen megy a kiszemelt célpont (egy farönk) eltalálása az eszközzel. Furcsállod is, hogy a teriádoknak ennyire könnyedén megy. De aztán egyszercsak ráérzel a dobóháló használatának ízére, és egyre pontosabbak lesznek a dobásaid. Ha élesben is ki akarod próbálni, akkor a FOG <szörny száma> 1280 parancsot add ki, és amint megpillantod a keresett szörnyet, megpróbálod rádobni. Ez 20 TVP-be kerül. A borzasztóan nagy lények ellen persze esélyed sincs ezzel a hálóval. |
ARANYFÉTIS (766. TÁRGY) A bo'adhunok kedvelik a fémből készült ékszereket, azonban az aranyból készült fétist csakis a nagyobb sámánurak és ro'galhalok engedhették meg maguknak. |
JÁCINT DÍSZKŐ (753. TÁRGY) Megvizsgálva ezt a szépen megmunkált jácintkövet, észreveszed, hogy egyik oldalon fényesen csillog, míg a másik oldalon tompa fényű, és mintha a csiszolatlan felületbe némi aranypor vegyülne... Nyilvánvaló a következtetés, ez valószínűleg valamilyen ékszert díszítő kövek egyike volt. |
Erő: | 67 (91) | Szint: | 44 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 67 (80) | Támadás: | 56 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 55 (67) | Védekezés: | 101 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/56 év |
Egészség: | 67 (85) | Életpont: | 1363/1687 | Jellem: | semleges (-6) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 73 (88) | Varázspont: | 2763/203 | Pénz: | 476 arany | Kép. pont: | 31 |
Tudatpont: | 42/33 | Pszi pont: | 308/243 | Halhatatlanság: | 11 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/38 | ökölvívás: | 44/41 (+4%) | szúrófegyverek: | 8/65 |
vágófegyverek: | *26/100 (+19%) | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/88 |
dobófegyverek: | 32/24 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/82 | 2. nyomkövetés: | 102/34 (+18%) | 3. lopás: | 1/47 |
4. mászás: | 22/93 (+42%) | 5. csapdakészítés: | 31/9 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 17/20 |
7. gyógyítás: | 80/58 | 8. titkosírás: | 22/83 | 9. felderítés: | 29/29 |
10. szörnyidomítás: | 8/50 | 11. teológia: | 104/88 (+59%) | 12. taumaturgia: | 128/2 (+32%) |
13. szerencsejáték: | 7/94 (+11%) | 14. versengés: | 22/89 (+19%) | 15. harcművészetek: | 48/16 (+200%) |
16. zene: | 14/31 | 17. szörnyismeret: | 26/36 | 18. pszi: | *26/100 (+40%) |
19. zárnyitás: | 4/70 | 20. vadászat: | 28/44 (+11%) | 21. vitalitás: | 6/56 |
22. bányászat: | 35/21 | 23. úszás: | 10/84 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 21 | |||
9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Rém (#315), kronoelementál (#287), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Folrang (#331), Tyriel (#777), ezerszemű bestia (#288) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás III (#217) | Pörhemór köre (#205) (171,3,2) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | láth. észlelése (#78) | kí koncentráció (#69) | az elme fölénye (#116) |
varázsenergia (#161) | méregsemlegesítés (#14) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 40, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | pszi-acéltorony (#98) | >> | márvány sárkány (#328) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ryuku gólem (#394) | ongóliant tombolás (#146) | >> | halálelementál (#279) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: éhhalál küszöbén van |
pikkelyes ptog (#470) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! (számláló: 7) |
2.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Kacagok, ha a pénzüket kuporgató Fairlight papokra gondolok: áldozz számomra 10,000 aranyat! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
59 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 7 | kaja (#2) | |||
25 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | rókafarok (#124) | 21 | tinta (#101) | |||
2 | tüske (#22) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ezüstlevél (#759) | 3 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyémánt fétisrúd (#758) | |||
1 | kreiton agy (#1142) | 38 | madártoll (#112) | 1 | mihlanil érme (#764) | |||
8 | ragasztó (#83) | 2 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 4 | ugh méreg (#166) |