446. forduló, 448. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 27. 9h:06'
EZ A 524. JÁTÉKHETED, 447. FORDULÓD
525. játékheted kezdete: márc. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [168,8] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 5 sáfránypor (eladási ár: 600 arany, ebből a kezelési költség: 48 arany), 1 brakkara (eladási ár: 3800 arany, ebből a kezelési költség: 304 arany), 14 kőszem (eladási ár: 410 arany, ebből a kezelési költség: 32 arany), 2 remák szív (eladási ár: 600 arany, ebből a kezelési költség: 48 arany), 7 galachmit (eladási ár: 350 arany, ebből a kezelési költség: 28 arany) ellenértékét.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+41 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+788 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+151 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
163 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 598.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 596.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 596.]

* 2. KP: elmormolod a 123. varázslatot a 120. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 594.]
Gyorsvarázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 592.]
Gyorsvarázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 587.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 587.]
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 587.]

* 4. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 586.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +6 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 580.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 578.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 576.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 574.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 572.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 570.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 570.]
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 568.]

* 7. KP: kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (1 darabot)
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a kreáció varázslatot! Kreáltál 1 jégszilánkot. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 566.]

* 8. KP: alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 563.]

* 9. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 354 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske fejét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel többször eltalálod az aranyfecske csillogó testét. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 124 életpontot sebeztél. 124 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megérinted az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vadászkés felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 45 életpontot vesztettél. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 797, sebződés: 68, gyógyulás: 124, összesen: +56 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 553.]

* 10. KP: elmormolod a 238. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új ében toboz. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 548.]

bb 2 390 539 beraksz a bankba a 2. tárgyat (390 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 43 kaját. Beraksz a bank széfjébe 20 halcsontot. Beraksz a bank széfjébe 1 mihlanilt. [0 pontot használtál fel, van még 548.]

v 22 176 elmormolod a 22. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vashegyű nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vasérc, 2 pirkit, 1 madártoll [madártoll ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP]. [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 543.]

v 22 176 elmormolod a 22. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vashegyű nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vasérc, 2 pirkit, 1 madártoll [madártoll ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP]. [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 538.]

v 22 176 elmormolod a 22. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vashegyű nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vasérc, 2 pirkit, 1 madártoll [madártoll ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP]. [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 533.]

v 22 176 elmormolod a 22. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vashegyű nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vasérc, 2 pirkit, 1 madártoll [madártoll ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP]. [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 528.]

v 22 176 elmormolod a 22. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vashegyű nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vasérc, 2 pirkit, 1 madártoll [madártoll ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP]. [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 523.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 523.]

p 74 232 15 használod a 74. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 8 vasérc molekuláit, előállítottál 8 ilkin ércet. [-80 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 518.]

kre 232 1221 5 kreálsz a 232. tárggyal az 1221. tárgyat (5 darabot)
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a kreáció varázslatot! Kreáltál 5 vámpírfogat. [-60 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 516.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 486.]

v 198 190 60 elmormolod a 198. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(168,8) aranyfecske (#283)

[190,60] A homokos talajt füves, bokrokkal teli terep váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy térkaput. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Találsz egy szent tölgyfát. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz egy tüsi ezüsthajú, izzóan vörös szemű drow férfival. Fekete a bőre. Dornodon korlátlan hatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy che-vállszalagot, egy csontamulettet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy fattylord derékövet, egy hókeresztet, egy jegygyűrűt, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku csizmát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Felszerelését egy ezerszemű bestia trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy otagi csápot tart. Egy élőholt sullár a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, akárcsak a lelke. Nem látszik valami barátságosnak. Folytatod utadat.
A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-41 életerő).
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 476.]

kt 578 3 elkészíted az 578. tárgyat (3 darabot)
Itt nincs fekete kaktusz, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy ében tobozt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 476.]

v 163 364 64 elmormolod a 163. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(190,60) oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), egy elf férfi

[364,64] Amikor a bozótot nádas váltja fel, rájössz, hogy ingoványos, mocsaras területen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy térkaput. Utad során felfedezel egy nekrofunt. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ében sárkány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 363 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében sárkány fejét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (82 életpontot vesztettél.) Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 476, sebződés: 188, gyógyulás: 0, összesen: -188 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+516 életerő.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-49 életerő).
[-55 varázspont.] [55 pontot használtál fel, van még 421.]

m 5 4 5 mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra
[363,65] Kipróbálva minden lépést, mielőtt tovább mész, még beljebb nyomulsz a gyilkos ingoványban. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Csak egy lélekelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 321 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lélekelementál anyagtalan testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a lélekelementál testét. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 129 életpontot sebeztél. 49 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a lélekelementál anyagtalan testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a lélekelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 917, sebződés: 121, gyógyulás: 49, összesen: -72 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-33 életerő).

(Továbbmész...) [363,66] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy káoszbajnok. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy energiaburok varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 337 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a káoszbajnok testét. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a káoszbajnok bal lábát. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 132 életpontot sebeztél. 132 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megbököd a káoszbajnok jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a káoszbajnok újra meg újra lecsap. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A káoszbajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 781, sebződés: 59, gyógyulás: 132, összesen: +73 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Gunymák anyó irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-35 életerő). Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 8 tüske. Elteszed őket. Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [362,67] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy lidérckirály. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy energiaburok varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 345 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a lidérckirály jobb lábát. (6 támadással 427 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 124 életpontot sebeztél. 116 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megbököd a lidérckirály bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) A lidérckirály szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 929, sebződés: 35, gyógyulás: 116, összesen: +81 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy életsziklát. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-44 életerő). [24 pontot használtál fel, van még 397.]

al 135 74 áldozol: a 135. tárgyat a 74. tárgyat
Elültetsz az életszikla tövében 74 gyöngymangót. Megpróbálsz kapcsolatot létesíteni az életsziklán keresztül. Boldogító, mámoros érzés fog el, ahogy a kapcsolat létrejön. Döbbenten meredsz magad elé: a fejedben egy új varázslat szavai formálódnak meg. A varázslat neve Solisar aurája. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 392.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[363,66] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Ráismersz a lényre. Egy Raia angyala. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Találsz egy gyilkos csalánt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Gunymák anyó előtt. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-42 életerő). Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [364,65] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Ráismersz a lényre. Egy vámpírféreg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vámpírféreg véres fejét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vámpírféreg véres fejét. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 122 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod a vámpírféreg fejét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. A vámpírféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 52 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel jól megszurkálod a vámpírféreg fejét. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 124 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a vámpírféreg nyakát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 41 életpontot vesztettél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A vámpírféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. 11808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1309, sebződés: 349, gyógyulás: 0, összesen: -349 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+470 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-41 életerő).

(Továbbmész...) [365,64] Bozótos terepre értél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy lovagi tábort. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Látsz egy oltárt. Raia híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész tutajt. Egyelőre nem tudod felmérni, mi is ez valójában. Biztos vagy benne, hogy egyszer majd te is építesz ilyeneket. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Gort Grán hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-46 életerő). [64 pontot használtál fel, van még 328.]

m 8 1 7 mozogsz északra, északkeletre, északnyugatra
[365,63] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Elendil előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-36 életerő).

(Továbbmész...) [366,62] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból.

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-37 életerő).

(Továbbmész...) [365,61] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Kaqxar előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ramit kő) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ramit követ! A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-42 életerő). Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [32 pontot használtál fel, van még 296.]

v 96 310 63 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(362,67) lidérckirály (#316), életszikla (#621)
(363,65) lélekelementál (#319)
(363,66) káoszbajnok (#293), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), Raia angyala (#333)
(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173), ében sárkány (#327)
(364,65) vámpírféreg (#782)
(365,61) Leah oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(365,63) művészi porolit (#720)
(365,64) lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), Raia oltár, tutaj (#1242), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720)

[310,63] Lakott területre érkeztél. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csodák kútját.

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-35 életerő).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 286.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Mostanában sokat dicsérik az óriásölőt. Ha vágófegyver, amire szükséged van, szerezz be egyet! Hossza csupán 59 hüvelyk, súlya pedig 4 kiló." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 282.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Ha újat tanulni támad kedved, az agy kifacsarását tudom ajánlani. Ez egy gyöngyszem a mentális pszi képességek sorában." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 278.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Érdemes felkeresni a városháza (Shaddar) lakóit, hiszen most nagy szükségük van valakire. A segítséget nyújtó kalandozót 10 arannyal jutalmazzák." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 274.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Berontasz egy ajtón. Odabent a legelképesztőbb formába bújt alakváltók fogadnak, szenzációs módon ünnepelve meg győzelmed. Méghozzá az olimpiai győzelmed! Fogy az ork sör, fogy Borax király személyes pincéjéből származó bor, de hát megérdemled... Egyszer csak arra eszmélsz, újra a kút előtt állsz. Túl valósághű volt ez az egész ahhoz, hogy csak látomás legyen. 27554 tapasztalati pontot kaptál. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 270.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Mágikus szellő kerekedik körülötted, és pár percig tarkódat csiklandozza. Nem húzhatod ki magad a hatása alól: 77 varázspontot kaptál. Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 266.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Ha újat tanulni támad kedved, az éber vadászkutyát tudom ajánlani. Ez egy gyöngyszem a papi varázslatok sorában." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 262.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

* 2. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
5 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 262.]
5 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 262.]
5 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

* 3. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 386 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske farkát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel többször eltalálod az aranyfecske bal oldalát. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 130 életpontot sebeztél. 130 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel meghorzsolod az aranyfecske bal szárnyát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstdarab felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 45 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 846, sebződés: 67, gyógyulás: 130, összesen: +63 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 252.]

* 4. BP: energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-10 TU.] A befejezéshez még 65 TU szükséges. [100 pontot használtál fel, van még 152.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 152.]
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 152.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Meghűl az ereidben a vér: egy adószedő! Előkotrod hátizsákodból a hűségérméd, és felmutatod. A király emberének ennyi elég is, tisztelet csillog a szemében, megrázza kezed, majd sietve odébb áll. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-6 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 8, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ töm magába a bazaltelementál. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 152 pontod maradt, ebből a következő körre 152 pontot vihetsz át. Kapsz még 588 pontot. A következő körben tehát 740 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SOLISAR AURÁJA (240. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Solisar, a nagyhatalmú druida volt Sheran hívei közül az első, aki a Sötét Földre utazva, sárkányokat győzött le, amikor megpróbálta a kietlen pusztaságot újra élővé tenni (sajnos sikertelenül). Visszatérte után tapasztalatait megosztotta sok más rend híveivel, így vált elterjedt varázslattá a nagyhatalmú Solisar aurája, amely felezi a leheletek által okozott sebzést, és még a sárkányok által gyakran használt elnyelés sem képes semlegesíteni. Solisar aurájának a használata 20 varázspontba kerül, anyagi komponense egy tűzbimbó. Solisar auráját a TV listából a program akkor fogja kiválasztani, ha leheléssel bíró ellenféllel kerültél szembe.

LOVAGI TÁBOR (624. TEREPTÁRGY)
Raia nem csak angyalai, hanem legnemesebb pap-lovagjai számára is kitűzte feladatul a Sötét Föld megtisztítását. Így aztán a dimenziókapu közelében megtalálod a lovagi tábort, ahonnét Sir Rasolphius vezetésével a csapásokat vezetik a Thargodan hordák és még sötétebb teremtmények ellen. A lovagrend meleg szívvel látja a Sötét Földre érkező Raia és Elenios hívőket, és feladatokkal látja el őket. A lovagi tábor meglátogatásához 5 TVP árán a BE 624 parancsot add ki. És vigyázz, nehogy 10-es agresszióval lépj be! Mivel Sir Rasolphius eléggé elfoglalt, ezért egy körben legfeljebb egyszer tud fogadni téged.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 447. fordulód.

Erő: 53 (56) Szint: 40 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 56 (65) Támadás: 55 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 46 (51) Védekezés: 96 Menekülés: 30 % Életkor: 43/44 év
Egészség: 47 (53) Életpont: 662/488 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 56 (67) Varázspont: 1785/212 Pénz: 9825 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 21/1 Pszi pont: 316/5 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 175
Eddig összesen 4687 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 62208 TP-t kaptál. Jelenleg 8264648 TP-d van. A következő szinthez még 535352 TP szükséges. Trófeáid: talriai behemót, ében sárkány, ősöreg góliát. A 440. fordulódban 59867 arany került a bankszámládra. 60765 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7 ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 37
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 31

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23 2. nyomkövetés: 118 3. lopás: 2
4. mászás: 23 5. csapdakészítés: 7 6. csapdaészlelés: 7
7. gyógyítás: 177 (+1) 8. titkosírás: 16 9. felderítés: 30
10. szörnyidomítás: 3 11. teológia: 69 (+1) 12. taumaturgia: 123
13. szerencsejáték: 6 14. versengés: 21 15. zene: 11
16. szörnyismeret: 18 17. pszi: 41 18. zárnyitás: 2
19. vadászat: 8 20. bányászat: 39 21. úszás: 11
22. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)
energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) az elme hatalma (#123) nagyobb agypajzs (#120)
tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137)
esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
74 gyöngymangó (#135) 19 halcsont (#390) 2 isteni könnycsepp (#260)
40 kaja (#2) 2 kerek kő (#19) 1 mihlanil (#539)
1 rókafarok (#124) 2 spiritusz (#170) 1 szögletes kő (#17)
1 tükör (#43) 6 vas dobónyíl (#189) 3 vasérc (#152)
5 vashegyű nyíl (#176) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
239 arany (#50) 5 csillezsályalevél (#1253) 1 ében toboz (#578)
3 ilkin érc (#232) 17 mákrózsa virág (#56) 2 mocsári penke (#148)
10 pirkit (#153) 2 ramit kő (#226) 8 tüske (#22)
7 vámpírfog (#1221)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(310,63) csodák kútja (#1096), aranyfecske (#283)

Üzenet küldése a karakternek