Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 23. 15h:12' EZ A 451. JÁTÉKHETED, 447. FORDULÓD 452. játékheted kezdete: febr. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 165. varázslatot az 5. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat az 527. tárggyal az 560. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 533. tárgyat |
hh 1253 1622 | használod az 1253. tárgyat az 1622. tárgyat |
vv 72 70 99 | elmormolod a 72. varázslatot a 70. varázslatot a 99. varázslatot |
p 69 39 | használod a 69. pszi képességet |
vv 116 57 377 | elmormolod a 116. varázslatot az 57. varázslatot a 377. varázslatot |
vv 138 178 | elmormolod a 138. varázslatot a 178. varázslatot |
lm 49 44 45 | mozogsz 49 44 45 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy ongóliant tombolás varázst. Öregedtél 2 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálelementál jobb lábát. (8 támadással 696 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+69 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a halálelementál testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 50 életpontot sebeztél. A halálelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A támadása szerencsére hatástalan volt. A halálelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
8892 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 790, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (34 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lélekorzó fejét. (5 támadással 328 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+32 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a lélekorzó testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A lélekorzó csápol, de mindhiába. A lélekorzó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
3678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 34, gyógyulás: 2, összesen: -32 ÉP}
lm 48 5 5 | mozogsz 48 5 5 |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 397 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+39 varázspont.) {HD:} Nitmák pengével felnyitod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Karmaival a bolyongó lidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
3434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a mutáns patkány foltos szőrét. (4 támadással 250 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+25 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 111 életpontot sebeztél. {FM:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a mutáns patkány farkát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 113 életpontot sebeztél. A mutáns patkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mutáns patkány feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 498, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mágus testét. (4 támadással 337 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+33 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével felnyitod a zombi mágus jobb lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A támadása szerencsére hatástalan volt. A zombi mágus karmai majdnem eltalálnak! A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A zombi mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
3597 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi mágus jobb karját. (4 támadással 340 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+34 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével megcsapod a zombi mágus jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 97 életpontot sebeztél. Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A zombi mágus karmai majdnem eltalálnak! A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A zombi mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
3597 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mágus oszladozó fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 349 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) {HD:} Nitmák pengével megcsapod a zombi mágus testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A zombi mágus karma a fejed mellett suhan el! A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A zombi mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
3597 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 22, gyógyulás: 4, összesen: -18 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról káoszcsapás varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 24 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káoszcsapás varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. {HD:} Nitmák pengével végigvagdosod a Kaszás Ubaron nyakát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 80 életpontot sebeztél. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. Semmi hatás! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. {KCC:} Nitmák pengével megvagdalod a Kaszás Ubaron testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott!
A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. {FM:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Kaszás Ubaron testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Túl erős az ellenfeled. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 51, gyógyulás: 4, összesen: -47 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregcsók varázslat. 9 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy méregcsók varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Elszántan ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Kaszás Ubaron testét. (7 támadással 788 életpontot sebezve.) A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Ellenfeled jéghalál varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy méregcsók varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A Kaszás Ubaron összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
8342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 787, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
lm 4 3 3 | mozogsz 4 3 3 |
v 22 323 | elmormolod a 22. varázslatot |
vv 205 109 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot |
m 1 4 | mozogsz északkeletre, délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a púpos zsokarg testét. (9 támadással 743 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével végigvagdosod a púpos zsokarg testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A púpos zsokarg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Beléd öklel a púpos zsokarg! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel meghorzsolod a púpos zsokarg bamba pofáját. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével megkarcolod a púpos zsokarg testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A púpos zsokarg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Mellkasodba bök a púpos zsokarg néhányszor agyarával! (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
6460 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 978, sebződés: 305, gyógyulás: 82, összesen: -223 ÉP}
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tleikan házőrző jobb oldalát. (9 támadással 613 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Végighúz rajtad a tleikan házőrző a csápjával. (1 támadástól 157 életpontot vesztesz.) Előremozdulva, a tleikan házőrző kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan házőrző testét. (8 támadással 650 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tleikan házőrző csápja lesújt a jobb csípődre. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző beleharap a kezedbe. (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (5 támadással 516 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a tleikan házőrző jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A tleikan házőrző csápol, de mindhiába. A tleikan házőrző feléd harap, de sikertelenül. A tleikan házőrző még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
11566 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1884, sebződés: 534, gyógyulás: 389, összesen: -145 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kreiton idéző egyik csápját. (8 támadással 563 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a kreiton idéző egyik csápját. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A kreiton idéző elhibázza az ütést csápjával. Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton idéző testét. (9 támadással 634 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a kreiton idéző testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A kreiton idéző csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor keményen megütöd a kreiton idéző testét. (5 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével kicsit megvágod a kreiton idéző testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Semmi hatás! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
12485 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1763, sebződés: 185, gyógyulás: 367, összesen: +182 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ro'galhal kísértet bal karját. (7 támadással 556 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a ro'galhal kísértet jobb karját. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ro'galhal kísértet egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 124 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ro'galhal kísértet fejét. (6 támadással 655 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a ro'galhal kísértet testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Elhajolsz a ro'galhal kísértet ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1313, sebződés: 220, gyógyulás: 278, összesen: +58 ÉP}
(Továbbmész...) [257,98] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy hájas okerón. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal megvagdalod a hájas okerón hájas derekát. Kritikus ütés! (4 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. {FM:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a hájas okerón testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! {HD:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a hájas okerón jobb oldalát. (4 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. {HD:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a hájas okerón testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 852, sebződés: 6, gyógyulás: 180, összesen: +174 ÉP}
im 0 5 | imádkozol |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szellemdarázs jobb oldalát. (8 támadással 635 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a szellemdarázs bal oldalát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A szellemdarázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 105 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled regenerálódik! Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szellemdarázs testét. (6 támadással 651 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével kicsit megvágod a szellemdarázs fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. Több csapást kapsz a szellemdarázs farkától. (2 támadástól 216 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szellemdarázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
8809 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1422, sebződés: 321, gyógyulás: 8, összesen: -313 ÉP}
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Elszántan a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (9 támadással 686 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a tleikan házőrző testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A tleikan házőrző rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 172 életpontot vesztesz.) Előremozdulva, a tleikan házőrző kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan házőrző jobb hátsó lábát. (8 támadással 599 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a tleikan házőrző testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A tleikan házőrző csápja lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző feléd harap, de sikertelenül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1363, sebződés: 490, gyógyulás: 283, összesen: -207 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-25 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fekélyes hernyó testét. (9 támadással 730 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a fekélyes hernyó nyakát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A fekélyes hernyó feléd harap, de sikertelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-25 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fekélyes hernyó fejét. (10 támadással 806 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). {HD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a fekélyes hernyó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A fekélyes hernyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A fekélyes hernyó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
10533 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1696, sebződés: 55, gyógyulás: 350, összesen: +295 ÉP}
fno 11 1 | fejl. pont elköltés 11 1 |
v 198 219 74 | elmormolod a 198. varázslatot |
[219,74] Síkság, továbbra is csak síkság.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. {KCC:} Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a Raia szent lovagja jobb oldalát. (4 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. {HD:} Nitmák pengével megvágod a Raia szent lovagja jobb oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Raia szent lovagja fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 2969 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 5, gyógyulás: 80, összesen: +75 ÉP}
m 8 1 8 | mozogsz északra, északkeletre, északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a Raia szent lovagja fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. {FM:} Nitmák pengével megvágod a Raia szent lovagja fejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 2969 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 8, gyógyulás: 102, összesen: +94 ÉP}
(Továbbmész...) [220,72] Szűnni nem akar a zöld síkság. Itt húzódik a hajdan létezett bo'adhun birodalom nyugati határa. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy dübörgő bahrot. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dübörgő bahrot fejét. (9 támadással 747 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a dübörgő bahrot jobb oldalát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Kisebb sebet ejt a dübörgő bahrot agyarával a testeden. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a dübörgő bahrot. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 73 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dübörgő bahrot vaskos lábát. (5 támadással 410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a dübörgő bahrot testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyarával a dübörgő bahrot felkarcolja a combodat. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) A dübörgő bahrot feléd rúg, de nem talál el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bahrot bőrt. [bahrot bőr ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] 10178 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1343, sebződés: 250, gyógyulás: 153, összesen: -97 ÉP}
(Továbbmész...) [220,71] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy harcos hárpia. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a harcos hárpia jobb oldalát. (6 támadással 595 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). {FM:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a harcos hárpia bal karját. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A harcos hárpia karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 54 életpontot vesztettél. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször eltalálod a harcos hárpia testét. Kritikus ütés! (6 támadással 447 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a harcos hárpia testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Félrehajolsz, de a harcos hárpia karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 53 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a harcos hárpia fejét. (6 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). {HD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a harcos hárpia fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. A harcos hárpia karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 20 madártollat. 10794 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1662, sebződés: 295, gyógyulás: 335, összesen: +40 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dübörgő bahrot testét. (7 támadással 786 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). {FM:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a dübörgő bahrot jobb vállát. Kritikus ütés! (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Agyarával a dübörgő bahrot kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a dübörgő bahrot rúgása elől. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dübörgő bahrot testét. (5 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). {HD:} Nitmák pengével megkarcolod a dübörgő bahrot bal első lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Agyarával a dübörgő bahrot kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 77 életpontot vesztettél. A dübörgő bahrot összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bahrot bőrt. [bahrot bőr ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] 10310 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1378, sebződés: 204, gyógyulás: 166, összesen: -38 ÉP}
m 8 7 1 | mozogsz északra, északnyugatra, északkeletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (55 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében tigris jobb első lábát. (7 támadással 581 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Félrehajolsz, de az ében tigris karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Az ében tigris belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében tigris fejét. (9 támadással 722 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). Az ében tigris karma a fejed mellett suhan el! Az ében tigris harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel meghorzsolod az ében tigris testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Az ében tigris csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) Az ében tigris belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
10593 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1382, sebződés: 392, gyógyulás: 290, összesen: -102 ÉP}
(Továbbmész...) [219,69] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy szánalmas pondró. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+4 életpont). A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szánalmas pondró testét. (9 támadással 876 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+176 életerő). {FM:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a szánalmas pondró bal vállát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 96 életpontot sebeztél. A szánalmas pondró csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) A szánalmas pondró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
4675 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1023, sebződés: 106, gyógyulás: 195, összesen: +89 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos testét. (3 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. {HD:} Nitmák pengével megvágod a quwarg harcos jobb középső lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1219 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 8, gyógyulás: 54, összesen: +46 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg ősmágus bal középső lábát. (3 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. {FM:} Nitmák pengével megcsapod a quwarg ősmágus jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
A következő kincseket találtad: 2 sáfránypor és 2 csuklyavirág. 3225 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 6, gyógyulás: 69, összesen: +63 ÉP}
(Továbbmész...) [220,68] A bozótost ritka erdő váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi rúnatornyot. Észreveszel egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Felfedeztél egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kreommat-liliomot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy totemoszlopot. Oldalt pillantva, meglátsz egy csillagbozótost. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! Eltelik egy-két óra, amíg sikerül feljutnod a piramis tetejére (vagy aljára???). Remegő térdekkel, de izgatottan nézel körül. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Miközben egy félelmetes üvöltés tölti be a levegőt, beszakad alattad a rúnatorony teteje. Egy sötét terembe zuhansz, és alig tápászkodsz fel, amikor egy óriásira nőtt alak ront neked. Egy elemi pulzátor!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 4 életpontot vesztettél. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elemi pulzátor furcsa alakját. (9 támadással 714 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {FM:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod az elemi pulzátor bal lábát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 152 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-7 TVP). Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elemi pulzátor furcsa alakját. (5 támadással 429 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). {KCC:} Nitmák pengével épp hogy megvágod az elemi pulzátor bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az elemi pulzátor csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-8 TVP). Nyelvét az elemi pulzátor feléd löki, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki az elemi pulzátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 8567 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1263, sebződés: 227, gyógyulás: 169, összesen: -58 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kreiton bűvölő testét. (9 támadással 699 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). {GYD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kreiton bűvölő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton bűvölő testét. (9 támadással 710 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {HD:} Nitmák pengével megkarcolod a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kreiton bűvölő csápol, de mindhiába. A kreiton bűvölő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 kreiton agy (ld. enc.). 11422 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1522, sebződés: 0, gyógyulás: 130, összesen: +130 ÉP}
Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kettéroppantó bal oldalát. (10 támadással 810 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a kettéroppantó jobb vállát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Mancsával a kettéroppantó megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kettéroppantó jobb lábát. (9 támadással 739 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével súrolod a kettéroppantó testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A kettéroppantó mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kettéroppantó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
10840 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1700, sebződés: 95, gyógyulás: 4, összesen: -91 ÉP}
bpk 7 | bef. parancs kivétele: 7 |
szk 468 | keresed a 468. szörnyet |
id 470 500 | idomítod a 470. szörnyet 80 pontért |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | gyakorolsz a 28. tárggyal -3 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1158. tárggyal a 956. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
NEGATÍV ESSZENCIA (1184. TÁRGY) Hideget áraszt és negatív érzéseket kelt benned ez a lényesszencia, melyhez a negatív létsík egyik elementálját legyőzve jutottál (vagy esetleg teljesen máshogy). A még soha nem látott, nem ghallaföldi sötét anyag rendkívül nyúlékony és ragacsos, érintése pedig maradandó károk okozására is képes. Jobb hát, ha óvatos leszel mikor és mit teszel vele. Talán, ha nem is neked kellene hozzáérned, hanem ellenfeleidnek... Igen, megoldás van születőben! A negatív esszenciát egy fegyveredre kenheted, mely ezáltal +4 sebzés okozására lesz képes. Ehhez a H 1184 <fegyver száma> parancsot kell kiadnod. A veszélyes anyaggal történő művelet miatt körültekintő alaposságra van szükség, így a parancs akár 6 TVP-be is kerülhet. A fegyvereden addig marad a ragacsos esszencia, míg a fegyvert el nem veszted, vagy míg egy másik esszenciát egy másik fegyveredre nem kensz - ilyenkor az előző esszencia hatása megszűnik. A negatív esszenciát még ennél is nagyobb körültekintéssel a kobuderák (ill. egyéb fajú harcművészek) megpróbálhatják az öklükre kenni, öklük viszont hatásként +4 helyett csak +2-t fog sebezni. Az esszencia nem átadható. [Azt, hogy az utoljára használt negatív esszenciát mire kented, megtalálhatod a karakterlapodon. A tárgy használat után eltűnik a tárgylistádról.] |
KASZÁS UBARON (7040. SZÖRNY) Ubaron visszatért! Ubaron újra életre kelt! - terjed a kalandozók közt a hír, noha a legtöbbjük nem is tudja, kiről van szó. Ubaron a legendák, és a feljegyzések szerint eddig már kétszer tett sikertelen kísérletet őrült terve megvalósítására. Az első alkalom oly régen esett meg, hogy már csak kevés részlet ismeretes. A nekromanta hamar rettegetté vált kaszájával sok-sok ártatlan, védtelen városit küldött a túlvilágra, csakhogy egyre hízó zombiseregét gyarapítsa a testükből. Nem tudni, végül kik, és hogyan állították meg, csak azt, hogy az utolsó csatában elpusztult ő maga is. A második alkalom pontosan a Világégés előtt hatvanhat évvel történt, így erről az esetről már valamivel több információ akad a mágustornyok féltve őrzött irattáraiban. Ekkor Ubaron (állítólag Leah áldásával) visszatért holtából, és kétezernél is több zombit állított csatasorba, mire a lovagrendek összefogásának, és a Királyság leghatalmasabb mágusainak hála, sikerült szétverni seregét, és ismét elpusztították őt. Nem tudni igaz-e a történet, mindenesetre Ubaron cseppet sem félelmetesebb, mint egy közönséges élőholt mágus, vagy zombimester. Éjfekete talárt, és a koponyájára simuló bőrsityakot visel. Arcára rászikkadt a bőr, és szemeiből az Árnyvilág sötétje vetül rád! Bár a tudása legjavát a nekromanta szertartások teszik ki, azért persze a harci mágiában is járatos! Azt is beszélik halálpap-körökben, hogy Ubaron képes eggyé válni az árnyakkal, egyes feltételezések szerint pedig egyenesen elpusztíthatatlan! |
HOLTAK AKARATA (1604. TÁRGY) Ezt a miniatűr kristálykoponyát a feljegyzések szerint maga Kaszás Ubaron, a világuralmi terveket dédelgető nekromanta alkotta meg. Nem tudni miből készült, mert semmilyen általad ismert anyagra nem hasonlít ez a némileg áttetsző, szürkés színű, jéghideg tapintású kő. Sajnos fogalmad sincs, Ubaron hogyan volt képes a segítségével sereget alkotni a holtak testéből, te ezt nem tudod megcselekedni, viszont egyéb hatásait azért te is tapasztalni fogod! Ezentúl, ha bármikor megölsz egy nem élőholt lényt, a normál Tapasztalati Pont helyett +3%-ot kapsz majd! Ráadásul minden elfogott és beidomított, élőholt szörnyedre varázslatos hatással van a kristály. A hátasod +1 védettséget ad, és -1 TVP-ért lép (de a költség nem csökken 6 TVP alá); a málhás +10 kg-nyi tárgyat cipel helyetted; az őrző +8-at ad a próbálkozó tolvajok ellen; a vadászó +2 kajával lát el; az építő +10%-kal hatékonyabban dolgozik; és az ásó szörny -2 TVP segítséget nyújt neked a bányászatban. A Holtak Akaratát nem kell KF-elned, és nem adhatod át másnak. |
KREITON AGY (1142. TÁRGY) Minden mágus álma, hogy egyszer egy kreiton agyába láthasson, hogy onnan minden ősi varázslat receptjét és rituáléját pillanatok alatt elsajátíthassa. Nos, erre eddig nem termett még biológus, de talán sikerül valami más felhasználási módját találnod a kreitonok agyának. A még halálában is lilán pulzáló szervet azonban nem könnyű kimetszeni, hiszen elég egy eret átvágnod, és az agy, mint valami kocsonya, szétfolyik az ujjaid között. |
Erő: | 67 (91) | Szint: | 44 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 67 (80) | Támadás: | 56 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 55 (67) | Védekezés: | 111 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/56 év |
Egészség: | 67 (85) | Életpont: | 1361/1956 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 72 (87) | Varázspont: | 2757/259 | Pénz: | 1382 arany | Kép. pont: | 32 |
Tudatpont: | 42/30 | Pszi pont: | 302/185 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 50 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/38 | ökölvívás: | 44/37 (+12%) | szúrófegyverek: | 8/65 |
vágófegyverek: | 26/81 (+22%) | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/88 |
dobófegyverek: | 32/24 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/82 | 2. nyomkövetés: | 102/16 (+28%) | 3. lopás: | 1/47 |
4. mászás: | 22/51 (+51%) | 5. csapdakészítés: | 31/3 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 17/20 (+6%) |
7. gyógyítás: | 80/58 | 8. titkosírás: | 22/83 | 9. felderítés: | 29/29 (-1494%) |
10. szörnyidomítás: | 8/50 (+92%) | 11. teológia: | 104/29 (+55%) | 12. taumaturgia: | 127/70 (+41%) |
13. szerencsejáték: | 7/83 | 14. versengés: | 22/70 | 15. harcművészetek: | 46/16 |
16. zene: | 14/31 | 17. szörnyismeret: | 26/36 | 18. pszi: | 26/60 (+14%) |
19. zárnyitás: | 4/70 | 20. vadászat: | 28/33 | 21. vitalitás: | 6/56 |
22. bányászat: | 35/21 | 23. úszás: | 10/84 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 7 | |||
9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Rém (#315), kronoelementál (#287), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Folrang (#331), Tyriel (#777), ezerszemű bestia (#288) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás III (#217) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
láth. észlelése (#78) | mentális pajzs (#72) | kí koncentráció (#69) | az elme fölénye (#116) |
Pörhemór köre (#205) (171,3,2) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 40, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) | |
tűzeső (#61) | >> | eszkimó óriás (#648) | tűzeső (#61) | >> | jégzabáló (#649) | |
tűzeső (#61) | >> | animált hókutya (#651) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | purifikátor császár (#393) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | lidércúr (#252) | tűzeső (#61) | >> | jégelementál (#277) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant hadúr (#178) | puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyfröccsentő (#666) | Asylux csapdája (#233) | >> | márvány sárkány (#328) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | zafír sárkány (#329) | villámcsapás (#50) | >> | dűnelord (#341) | |
villámcsapás (#50) | >> | Rém (#315) | Asylux csapdája (#233) | >> | rubin sárkány (#330) | |
istenítélet (#284) | >> | Techiulan (#400) | Asylux csapdája (#233) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
istenítélet (#284) | >> | kisebb jégisten (#662) | Asylux csapdája (#233) | >> | Folrang (#331) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Toodrok Din (#503) | bo'adhun csapás (#266) | >> | leviathán lárva (#476) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | varkaudar remete (#465) | bo'adhun csapás (#266) | >> | talriai behemót (#312) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Éjvadász (#502) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Tokan (#532) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 40, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | pszi-acéltorony (#98) | >> | márvány sárkány (#328) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ryuku gólem (#394) | ongóliant tombolás (#146) | >> | halálelementál (#279) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: nagyon éhezik |
pikkelyes ptog (#470) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! (számláló: 7) |
2.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Kacagok, ha a pénzüket kuporgató Fairlight papokra gondolok: áldozz számomra 10,000 aranyat! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sallank karom (#128) | 28 | tinta (#101) | 2 | tüske (#22) | |||
5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
626 | arany (#50) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 13 | gyíkfű (#201) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | Holtak Akarata (#1604) | 2 | kaja (#2) | 1 | koponya szimbólum (#139) | |||
1 | kreiton agy (#1142) | 3 | lélekesszencia (#619) | 3 | lidércesszencia (#1074) | |||
22 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | 1 | Morgan szilánkja (#508) | |||
1 | negatív esszencia (#1184) | 2 | sáfránypor (#211) |