444. forduló, 446. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. márc. 24. 9h:14'
EZ A 592. JÁTÉKHETED, 445. FORDULÓD
593. játékheted kezdete: márc. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,62] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 kígyóbőr öv (eladási ár: 1000 arany, ebből a kezelési költség: 100 arany) ellenértékét.
A táborozás 1. napján találkozol Napkeleti Nyaff-fal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Dornodon testi manifesztációja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy balkezes gyűrűt, egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy denevér szimbólumot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy felleggyűrűt, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy haramakit, egy kisebb napkorongot, egy kotét, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy moa köntöst, egy moa nadrágot, egy moa sisakot, egy moa vállapot, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. zafírját, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy q. irtó éremet, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku mágiafókuszt, egy Teremtő koronáját, egy törpe bakancsot, egy tradicionális övet és egy trix harci totemet visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Felszerelését egy Kyeli Intluka trófea, egy ködsárkány trófea és egy álomosztó őrszellem trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 22 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy lovagi kardot, bal kezében egy sárkánypengét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasállata egy hoarián sárkánybébi! Teherhordója is van: egy mutáns hegyitroll! Szegény állat majd megszakad. {támadása: 103.} Érzékeled auráját: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Nem minden időt töltesz pihenéssel, míg táborozol, hiszen mostra egy többszemélyes kaland lett kijelölve a terveidben. A csapat többi tagja egymás után érkezik meg a helyszínre: Barakis, Éyrn és Napkeleti Nyaff. Összegyűltök a találkozási ponton, röviddel éjfél előtt pedig befut a fekete kocsi is, bakján a kocsisnak álcázott fegyvermesterrel. Mikor megáll, hátulról leugrik egy állig felfegyverzett troll testőr és kinyitja az ajtaját. Sűrű dohányfüst tör elő belőle, majd a gomolygásból előlép egy nehezen mozgó férfi. Megszemléli a csapatot, majd Barakis fülébe suttog valamit, nyilván őt tekinti a főnöknek. Aki ezután elmondja, hogy az a megtiszteltetés ért benneteket, hogy az alanori titkosszolgálatnak dolgozhattok. A megbízó szúrós tekintettel vizslat végig.
-Nemrég történt egy merénlylet a palotában. Esetleg hallottatok róla? - kérdi a titkosügynök.
A kémfőnök megköszörüli a torkát, majd a füstöléstől érdes hangon ismerteti a tulajdonképpeni feladatot:
- A merénylet nem sikerült, de a merénylő egyesek szerint szerencsére, részünkről viszont sajnálatos módon, de halott, és ha csak Leah nem akarja, a halottak nem beszélnek. Most nem akarja. Viszont mindenképpen utána kell járnunk, ki is lehetett a megbízója, mert az nyilvánvaló, hogy ez egy profi volt, akit felbéreltek. Egy városőr emlékezett rá, hogy látta, amikor megérkezett a városba. Azt azonban még nem tudjuk, honnan jött. Ennek utána kell járnunk, azonban az udvarbeli emberek is gyanúsak, így nem bízhatom rájuk a nyomozást. Ezért van szükségem rátok. Közületek a legjobb nyomolvasó talán vissza tudja követni, honnan is jött a bérgyilkos.
Miután ezt közölte veletek, még hozzáteszi, hogy eredményes nyomozás esetén nem lesz hálátlan, majd pipáját tömködve visszaszáll a batárba, és elhajtat.
A feladat ezirányú tapasztalatot igényel, ebből pedig Napkeleti Nyaff rendelkezik a legtöbbel. nagyon belelendül, pirkadatkor már a városból kivezető utakat vizslatja, majd az egyik mentén határozottan megindul a város melletti dombok irányába. Letértek az útról és jó darabon követitek a nyomokat a dombok között, mikor észreveszitek, hogy egy kunyhó van előttetek. A nyomok egyenesen oda vezetnek. Ha jó helyen vagytok, és ez valóban a vérprofi merénylő rejtekhelye, akkor nem ártana körbeszimatolni, nehogy kellemetlen meglepetés érjen titeket. A feladatot Barakis fogja teljesíteni, ő a leginkább szakértő a témában. A legnagyobb figyelemmel járja körül a házikót és főleg az ajtót vizsgálja át, talál is egy rafinált szerkezetet, melyet a szemöldökfa alá rejtettek. Ezt hatástalanítja, majd kitárja az ajtót, most már nyugodtan beléphettek. Odabent félhomály uralkodik, de találtok egy lámpást is, melyet meggyújtva már kényelmesen átnézhetitek a helyiséget. Az épület egy pásztorkunyhónak tűnik, egyszerű berendezési tárgyakat láthattok mindenhol. Azonban a padló egyik deszkáját felfeszítve egy mélyedésben rábukkantok egy kicsiny faládára. Ezt kinyitva pedig néhány papírtekercs hullik a kezetekbe. Viszont a furfangos gazember, aki telerótta, titkosírást használt. De talán közületek valaki meg tudja fejteni. Kiválasztjátok Éyrnt, neki van a legtöbb tapasztalata a feladatot illetően. Nagyon igyekszik, sokat agyal, összevissza forgatja a papírt, de hiába, semmi okosat nem tud kiolvasni belőle. Már éppen elkullognátok, mikor hirtelen rájön a megoldásra! Kiolvassa az irományból, hogy a merénylő egy (talán roxati) orgyilkos társasághoz, a Vadászkaromhoz tartozott, és hogy az alanori összekötőjét kellett itt keresnie, akinek a fedőneve Sallank. Az iratok alatt találtok egy térképet is, amely megmutatja, hol található a klán rejtekhelye.

18 17 6 4 2
15
19
20 16
3 1
7 5
13
21 22 14 9
23 10
12 8 11
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
23: 2. térkép 1. pont
16 17 18 22 23 24
15 19 20 21
14
12 11 10 9 8
13 7 6 5
1 2 3 4
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 23. pont

Ez a 184. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 6, délre 111 mérföldre található.

Észreveszitek, hogy valaki közeledik az idevezető úton! Úgy döntötök, gyorsan elrejtőztök, hogy rajtaüthessetek, mikor gyanútlanul ideér. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Az ismeretlen mit sem sejtve kinyitja az ajtót és belép a kunyhóba, azonnal rávetitek magatokat. Az idegen nem harcol a túlerő ellen, hanem egyszerűen a szájába vesz valamit, mielőtt még teljesen lefognátok. Egy másodpercen belül elkezd rángatózni, majd habzó szájjal összeesik. Megmérgezte magát! Gyorsan, talán valaki még meg tudja akadályozni, hogy magával vigye tudását a túlvilágra! A közös döntés értelmében, te vagy a legalkalmasabb erre a feladatra. Beveted minden orvosi, természetgyógyászi és szakápolói képességedet, és bár a méreg nagyon erős lehet, a gyors beavatkozásnak köszönhetően sikerül kiüríteni a gyomrából. Bár a fickó még nincs túl jól, de azt sikerül kiszednetek belőle, hogy ő Sallank. Őt és az iratokat magatokhoz veszitek és visszatértek Alanorba, ahol felkeresitek a kémfőnököt, aki nagyon elégedett az elért eredményeitekkel, ennek megfelelően jutalmat ad a kincstári aranyból, valamint a kunyhóban és Sallanknál talált fegyvereket is eltehetitek.
- Tudtam, hogy ügyesek vagytok, remélem máskor is fogunk még együtt dolgozni - mondja krákogó hangján.
- Megeshet, felelitek, majd mentek tovább, ki-ki a saját útján. A kincs szétosztását követően neked 1000 arany jut. (Barakis 1000 arannyal , Éyrn 1000 arannyal , Napkeleti Nyaff 1000 arannyal távozhat.) 47250 tapasztalati pontot kaptál. [80 pontot használtál fel, van még 705.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Amélia nyakláncát (1184 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 Élet gyűrűjét (6902 arany).
Atrix, amikor összefutottatok, adott neked egy hakamát (ld. enc.) és egy sodét (ld. enc.).
Napkeleti Nyaff, amikor találkoztál vele, adott neked egy ősmágus fülbevalóját (ld. enc.). A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rókafarkat. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 12 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+35 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+127 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+123 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) A lottó 1069. hetének nyerőszámai: 26, 21, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 740.]

* 2. KP: használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy agyburok varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Agyburok feszül a tudatod köré. [0 pontot használtál fel, van még 740.]

ef 28 512 energia fejlesztése 28
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-28 TU.] [196 pontot használtál fel, van még 544.]

ek 215 12 t. energia kisütése: 215 12
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 544.]

a 1728 4286 1 átadod az 1728. tárgyat a 4286. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 merénylő köpenyét Éyrn részére. [0 pontot használtál fel, van még 544.]

kf 1369 1374 1166 kézbeveszed/felveszed az 1369. tárgyat az 1374. tárggyal az 1166. tárgyat
Leveszed az Emma kötényét, majd felveszed a hakamát. [0 pontot használtál fel, van még 544.]
Leveszed a che-vállszalagot, majd a válladra helyezed a sodét. [0 pontot használtál fel, van még 544.]
Lehúzod az ujjadról a bo'adhun gyűrűt, majd az ujjadra húzod az Élet gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 544.]

le 843 leveszed/lerakod a 843. tárgyat
Kiveszed a füledből a hókeresztet. [0 pontot használtál fel, van még 544.]

kf 608 741 kézbeveszed/felveszed a 608. tárgyat a 741. tárggyal
A füledre akasztod az ősmágus fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 544.]
Felöltöd a kyorg köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 544.]

m 5 3 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[208,96] Hatalmas hegyek közé érsz. Ez magashegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy hegyi óriás. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 20d10+20.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi óriás testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (121 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel párszor keményen megütöd a hegyi óriás szőrös ágyékát. (7 támadással 218 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszurkálod a hegyi óriás szőrös ágyékát. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) A hegyi óriás egy lendületes ütése a bal karodba csapódik. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel többször eltalálod a hegyi óriás bal lábát. (7 támadással 217 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöfködöd a hegyi óriás bal lábát. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) A hegyi óriás megüti a jobb válladat. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 979, sebződés: 307, gyógyulás: 38, összesen: -269 ÉP}

Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+320 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (pular kristály) van a föld alatt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy kihívás tornya van. Északra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Az első ellenfél egy Notermanthi. {max. életpontja: 396-425.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi bal vállát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Notermanthi nyakát. (4 támadással 416 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a Notermanthi jobb karját. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6571 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 592, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy varkaudar hadúr. {max. életpontja: 271-300.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 44 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-6 védelem.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr nyakát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hadúr testét. (2 támadással 197 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a varkaudar hadúr jobb lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 76, gyógyulás: 7, összesen: -69 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 spiritusz.

(Továbbmész...) [209,97] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy púpos burástya!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a púpos burástya fejét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy mutáns pók! {egyik sebzési módja: 1x 3d7+8.}

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ököllel kegyetlenül megütöd a mutáns pók testét. (1 támadással 105 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal felnyársalod a mutáns pók testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy ragyás burástya! {védettsége: 10 szúró, 20 vágó, 28 ütő ellen.}

A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel iszonyatosan megcsapod a ragyás burástya farkát. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átdöföd a ragyás burástya jobb karját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 deus ex machinát. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (pular kristály) találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Tharr templomot. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Dornodon szentélye van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [210,98] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gránátkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy Dornodon szentélye van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orbitális mackósajt került az utadba. {max. életpontja: 291-330.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orbitális mackósajt idétlen testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orbitális mackósajt idétlen testét. (4 támadással 350 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 49 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 52, gyógyulás: 1, összesen: -51 ÉP}

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Egy varkaudar vajákos áll veled szemben. {támadása: 75.}

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar vajákos ragyás arcát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar vajákos bal karját. (7 támadással 899 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszurkálod a varkaudar vajákos jobb oldalát. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 101 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. 96 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Karmait felemelve, a varkaudar vajákos meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A varkaudar vajákos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8863 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1271, sebződés: 229, gyógyulás: 3, összesen: -226 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy púpos varkaudar. {egyik sebzési módja: 1x 30d11+13.}

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos varkaudar jobb lábát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos varkaudar testét. (8 támadással 820 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal többször eltalálod a púpos varkaudar bal oldalát. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Fegyverét a púpos varkaudar jobb combodba döfi. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel többször eltalálod a púpos varkaudar bal oldalát. (3 támadással 297 életpontot sebezve.) Te 37 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {HD:} Cápafoggal megkarcolod a púpos varkaudar testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Ügyesen manőverezve, a púpos varkaudar megtalálja egy védtelen pontodat, és megsebesíti a válladat. (1 támadástól 180 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1557, sebződés: 388, gyógyulás: 107, összesen: -281 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 szent jogar. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+501 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [48 pontot használtál fel, van még 496.]

m 3 mozogsz délkeletre
[211,99] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Tud Ákos orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Egy varkaudar iszákos áll veled szemben. {támadása: 68.}

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos bal oldalát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (41 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar iszákos fejét. (4 támadással 418 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod a varkaudar iszákos fejét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar iszákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 776, sebződés: 74, gyógyulás: 7, összesen: -67 ÉP}

Második ellenfeled egy Notermanthi. {támadása: 60.}

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 415 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a Notermanthi testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6571 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 594, sebződés: 29, gyógyulás: 7, összesen: -22 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 áldott kő. Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 488.]

be 79 bemész a 79. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Semmi fényt nem látsz odabent. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 483.]

lm 10 6 28 mozogsz 10 6 28
Egy nagyobb terembe érkezel. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [10. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Tguarkhan. {támadása: 34.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 33 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan jobb lábát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel iszonyatosan megcsapod a Tguarkhan jobb oldalát. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal teljesen átszúrod a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) A Tguarkhan állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Tguarkhan meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A Tguarkhan még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rejtőköpeny, 18 arany, egy borostyán függő és egy fűszertartó. 2203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 55, gyógyulás: 2, összesen: -53 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Folytatod az utat. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [6. PONT.] Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [27. PONTON vagy.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [28. PONT.] Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [25. PONTRA.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [48 pontot használtál fel, van még 435.]

lm 26 33 38 mozogsz 26 33 38
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [26. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [18. PONTRA.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [12. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 22 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [29. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Zinthurg az. {támadása: 30.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg jobb lábát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő és egy fekete gyöngy. 1451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [31. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy degradátor van előtted! {max. életpontja: 135-140.} Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 30. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[36 pontot használtál fel, van még 399.]

lm 51 68 76 mozogsz 51 68 76
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 399.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
282 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

lm 83 84 mozogsz 83 84
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 399.]

m 1 7 7 mozogsz a 7. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

m 7 1 8 mozogsz a 8. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

m 8 mozogsz a 8. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

szk 395 778 253 keresed a 395. szörnyet a 778. szörnyet a 253. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Előbányászod hátizsákodból a csavart, füstszínű ködkürtöt, Leoneydeas hagyatékát, majd megfújod. Mély, búgó hang hagyja el a hangszert. Mire feleszmélsz a dallam okozta bódulatból, már sűrű köd vesz körül, s árnyszerű, imbolygó alak tart feléd. Egy rendkívül barátságtalan élőholt ősmágus az, akit most idéztél meg a túlvilágról! A harc elkerülhetetlen! {támadása: 44.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus fejét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt ősmágus fejét. (6 támadással 653 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal kicsit megsebzed az élőholt ősmágus testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 71 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 836, sebződés: 111, gyógyulás: 5, összesen: -106 ÉP}

A ködkürtöt a hátizsákod mélyére helyezed - egy darabig most nem lesz rá szükséged. [25 pontot használtál fel, van még 374.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos! {támadása: 21.}

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos bal első lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg harcos torát. (1 támadással 106 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átdöföd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg szabotőr! {védettsége: 12 szúró, 24 vágó, 24 ütő ellen.}

Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 27 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 187 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átdöföd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg ősmágus!

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 41 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg ősmágus jobb középső lábát. (2 támadással 274 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 23 életpontot vesztettél. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) és 2 csuklyavirág. 3941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 108, gyógyulás: 0, összesen: -108 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 kristálygömböt. Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+173 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [42 pontot használtál fel, van még 332.]

* 2. BP: használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 332.]

* 3. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+4 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 333.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [9 pontot használtál fel, van még 324.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 8 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 284.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 244.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 204.]

tf 2 4 fejleszted a 2. tulajdonságodat 4 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [4 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 18, 10.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-1 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a szőrös azuka. Izmozol kicsit a malomkővel. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 586 pontot. A következő körben tehát 786 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HAKAMA (1369. TÁRGY)
A szamurájok szoknyaszerű bő nadrágját hakamának hívják. A szürkéskék színű holmi remekül passzol a harcosok sötét felsőruházatához. Ha a hakamát viselni szeretnéd, legalább 40. tapasztalati szintre lesz szükséged. Az általa adott bónuszok: +8 védelem, +8 támadás, +2 sebzés.

SODE (1374. TÁRGY)
A szamurájok több vastag lemezből álló vállvértje első pillantásra nem tűnik túl könnyed viseletnek. Rajtuk ez a legkevésbé sem látszik, a viseléséhez és az életükre leső mindennapos veszélyhez, ami miatt viselik, már hozzászoktak hosszú éveik alatt. A sodét, ha már legalább 40. tapasztalati szinten jársz, te is magadra húzhatod. Ekkor +4 védettséget, +4 támadást, valamint +1 sebzést kapsz.

ŐSMÁGUS FÜLBEVALÓJA (608. TÁRGY)
Egy igazi mágus nem utál semmit sem jobban, mint a mágiára immúnis lényeket. Ez az apró, de nagyhatalmú csecsebecse pontosan az ilyen problémák orvoslására szolgál: ha viseled, az antimágikus aurájú lényekre is jó eséllyel tudsz majd varázsolni. Nem csoda, hogy ez a ritka varázstárgy a feketepiacon több ezer aranyat ér.

AZ ÉLET GYŰRŰJE (1166. TÁRGY)
Ez egy ősi relikvia a Moák előtti mágikus korszakból. Egy díszes aranygyűrű, közepén egy hatalmas smaragddal. Állítólag maga Földanya készítette Nitlúvineknek, bajnokának, aki a Második Időtörést megállította. Az élet gyűrűje életpontodat és varázspontodat 100-zal, támadásodat 8-cal, sebzésedet 5-tel növeli meg. A gyűrű azonban egyúttal sebezhetővé is tesz - védettséged 5-tel csökken. Az Élet Gyűrűjének viseletéhez szükséges minimális szint 40.

HEGYI ÓRIÁS (397. SZÖRNY)
Ahogy egyre jobban remeg a föld, és kövek pattognak le a hegyről, majd egyre nagyobb sziklák, és megkezdődik a hegyomlás és földrengés, az a sejtésed támad, hogy valami HATALMAS közeledik. Aztán megpillantod az óriási lábakat. Próbálsz felfelé nézni, látni, hol az óriás teteje, de csak hunyorogsz a vakító napba nézve. Aztán magadhoz térsz, amikor az óriási méretű ősfából készült buzogány lecsap melletted, vagy az óriás markával utánad kotorászik, hogy ebéd előtt megízesítse a nyelvét... Persze egy tapasztalt kalandozó még egy hegyi óriást is le tud győzni, hiszen az óriás ugyan nagyobb, de a kalandozó fürgébb! Sajnos, a hegyi óriást agyonverni a szó fizikai értelmében nem lehet, legfeljebb egy vérfakasztó szúró vagy vágófegyverrel boldogulhatsz.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 445. fordulód.

Erő: 58 (78) Szint: 40 Merészség: 8/5 Magasság: 146 cm
IQ: 37 (42) Támadás: 96 (100) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 37 (56) Védekezés: 92 (100) Menekülés: 42 % Életkor: 37/35 év
Egészség: 36 (51) Életpont: 816/815 Jellem: jó (777) Tul. pont: 33
Szerencse: 47 (57) Varázspont: 1082/7 Pénz: 12149 arany Kép. pont: 59
Tudatpont: 89/63 Pszi pont: 266/282 Halhatatlanság: 2 %
Eddig összesen 5010 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 70 268 TP-t kaptál. Jelenleg 8 710 925 TP-d van. A következő szinthez még 89 075 TP szükséges. Trófeáid: ezerszemű bestia, kisebb quwarg isten, pikkelyes ptog. A 440. fordulódban 30297 arany került a bankszámládra. 31054 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 14 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/81 ökölvívás: 39/84 (+7%) szúrófegyverek: *27/100 (+2%)
vágófegyverek: *19/101 ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 32/59 (+4%)
dobófegyverek: 24/62

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (14 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
211,99 mezőn táborozol, a 79. labirintusban, 1. szinten, 30. ponton
Kedvenc táborhely: 0,0
A negatív esszencia az öklödre van kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/1 (-500%) 2. nyomkövetés: 89/23 (+12%) 3. mászás: 18/36 (+2%)
4. csapdakészítés: 31/63 (+5%) 5. csapdaészlelés: 19/6 (+5%) 6. gyógyítás: 39/83 (-1100%)
7. titkosírás: 9/75 8. felderítés: 23/12 (+5%) 9. szörnyidomítás: 15/12
10. teológia: 31/65 (+3%) 11. taumaturgia: 26/62 12. szerencsejáték: 5/73
13. versengés: 14/71 14. harcművészetek: 40/13 15. zene: 10/68
16. szörnyismeret: 55/42 17. pszi: *38/100 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 10/16 20. vitalitás: 2/6 21. bányászat: 36/77 (+4%)
22. úszás: 9/84 23. főzés: 21/22 24. csapatmunka: 7/77

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 84% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 16% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), tubarkövet (#700) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 800 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50)
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), élőholt quwarg (#202), bűbájlidérc (#761), adószedő (#234), csontváz lord (#177)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kobudera (#8), Leah hívők (#991), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> jók (#990) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
vakító fény (#43) >> mocsárivérc (#7143) vakító fény (#43) >> smaragdgólem (#417)
vakító fény (#43) >> szutykos remák (#191) direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243)
tűzeső (#61) >> pszi őselementál (#258) direkt kontaktus I (#121) >> massza (#217)
direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212) direkt kontaktus I (#121) >> csápos otagi (#395)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> varkaudar katona (#691)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> kisebb quwarg isten (#213) tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) elektromos pajzs (#51) >> quwarg ősmágus (#302)
varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +7 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (teljesítve)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 148 (limit: 315), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 16 625.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián, második hely a 3. kategóriában a XXXIX. olimpián.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 662, pontszámod: 12617.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 201 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 742 TU szükséges.)
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati erősítés (527) OK

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * cápafog (#833) $1 varkaudar lándzsa ($224)
Ütőfegyverek
$2 szöges bunkó ($8)
Lőfegyverek
$1 * hosszú íj ($111)
Lövedékek
2 ezüsttollú nyíl (#363) $4 mérg. ubuk tüske ($137) 6 mérgezett vasnyíl (#187)
4 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 esszenciakristály (#350) 1 malomkő (#1205) $1 mérg. vas dobónyíl ($190)
Pajzsok
1 díszes rézpajzs (#84) $1 nagy vaspajzs ($161)
Páncélok
1 elit csatavért (#295) 1 * rizspapír-vért (#1366) 1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * bozontfonat (#1563) 1 * harci maszk (#1739) 1 mentát korona (#1559)
2 rubin fejék (#729) 1 * rubin koszorú (#1599) 1 törp sisak (#897)
1 vas fejpánt (#408)
Köpenyek
1 * kyorg köpeny (#741) 2 rejtőköpeny (#277) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 che-vállszalag (#1114) $1 féregíz nyakpánt ($1601) 1 * sode (#1374)
Kesztyűk
1 * Huddens kesztyűje (#649) 1 mászókarom (#78) 1 * ryuku ökölgyolcs (#1156)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * medvebőr öv (#1675) 1 ogre öv (#834)
Nadrágok
1 Emma köténye (#835) 1 * hakama (#1369)
Csizmák
$1 bakkura csizma ($96) 1 * bűzölgő csizma (#898) 1 zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 aranyozott klipsz (#1623) $3 borostyán függő ($162) 1 hatalom fülbevalója (#817)
1 hókereszt (#843) $1 igazgy. fülbevaló ($197) 1 * ősmágus fülbevalója (#608)
2 * ryuku függő (#1322) 1 saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 Amélia nyaklánca (#1538) $1 aranylánc ($191) $1 ezüst nyaklánc ($117)
5 halálhozó talizmán (#813) 2 korinthai talizmán (#814) 1 * mihlanil medál (#823)
1 * nap szimbólum (#141) 2 * napmedál (#1567) 1 rothasztó talizmán (#815)
$1 trófea nyaklánc ($196) 1 * varkaudar szimbólum (#1528) 2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 ezüst karkötő ($158) 1 * Luthius karkötője (#527) 2 obszidián karkötő (#229)
1 ónix masszavadító (#438) 1 * teriadan karkötő (#844)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
19 * angyalok gyűrűje (#529) $1 aranygyűrű ($193) 2 bo'adhun gyűrű (#743)
1 * Élet gyűrűje (#1166) $2 ezüst gyűrű ($180) 1 * koponya gyűrű (#1733)
9 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+5)
1 * beholderfej medál (#1209) 1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753)
1 * örök. csillagköve (#2109) 1 * q. demoralizátor (#2067) 1 * q. pusztító érem (#2086)
Nyergek
2 trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 3 csepp tinta (#101), fér még: 27]
21 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 105]
2 + mágusszelence (#1076) [üres, kapacitás: 20]
39 sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 777]
8 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 80]
1 térdeplő tülök (#1440) [üres, kapacitás: 6]
1 uzbány csőr (#169) [benne 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
4 vizestömlő (#3) [bennük 31 korty víz (#27), fér még: 49]
2 zöld üveg (#82) [bennük 40 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 52 áldott kő (#642) 1 aranytermő erszény (#819)
21 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bájital (#261)
1 bőrkantár (#1125) 1 bronzkulcs (#76) 2 cirkuszi pergamen (#1233)
6 csontkulcs (#74) 1 destabilizátor (#1275) 7 deus ex machina (#1)
1 Éjmágus tükre (#1100) 7 ezüst kulcs (#184) 2 ezüstszelence (#1602)
1 fáklya (#36) 1 feneketlen bugyor (#570) 4 fiatalság itala (#473)
1 fülemüle síp (#1576) 2 gyógykenőcs (#313) 1 Holtak Akarata (#1604)
5 inváziós trófea (#2166) 1 isteni kehely (#1760) 140 kaja (#2)
1 kaleidoszkóp (#1269) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kisebb teleportkő (#1633) 1 koboldkorona (#1629) 1 kötél (#92)
1 Kragoru iszákja (#2058) 11 kristályfolyadék (#449) $2 kristálygömb ($265)
25 krónika (#1725) 1 légiós hátizsák (#1560) 1 mágikus hátizsák (#735)
2 mágikus térkép (#2167) 1 mágusok itala (#1610) 5 + manakristály (#500)
1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 Morgan szilánkja (#508) 1 nagy aranykulcs (#246) 13 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 2 óelf varázskő (#2002)
2 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248) 4 pszi kristály (#618)
9 + pukkanó tűcsapda (#336) 1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Rahn ékkő (#701)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 reflexélesítő (#1407) 2 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 3 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 + Sheran cserepe (#1271)
4 sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32) 168 szent jogar (#150)
1 szerencsekocka (#1693) 1 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818)
2 térhajlító kavics (#1539) 1 thargodan vérgömb (#2170) 15 titanitdukát (#1480)
2 tubarkő (#700) 5 varázskő (#305) 1 varázskorsó (#1546)
1 viharmadár totem (#1260)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 adamantit (#627) $1 borkonyó bibe ($312) 4 csigakagyló (#1131)
$2 csuklyavirág ($133) 1 Éjvadász bundája (#850) $6 fekete gyöngy ($99)
12 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 30 galachmit (#310)
1 grákóbőr (#41) $8 gyöngymangó ($135) 29 halcsont (#390)
1 jég dragnit (#1745) 2 kaktuszbogyó (#429) $1 karbin plazma ($199)
$1 kék orchidea ($68) 1 küklopsz szem (#643) $3 kvazár ($244)
$2 lidércesszencia ($1074) 1 lótuszvirág (#447) 128 madártoll (#112)
21 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa burát (#384) 1 moa gyémánt (#385)
1 moa gyöngy (#378) 1 moa rubin (#379) 25 pirkit (#153)
39 polip szívóka (#391) 1 próbakő (#1664) 16 púderkő (#119)
$2 pular kristály ($239) $2 purifikátor háj ($269) $3 quwarg tojás ($360)
5 rakolits por (#669) 5 rókafarok (#124) 1 sárkánypikkely (#292)
2 smaragdkő (#678) 1 szulfagor agyar (#677) 1 teknőcteknő (#416)
61 Thargodan esszencia (#328) 1 trikornis szarv (#198) $4 varkaudar csont ($1113)
$2 vasérc ($152)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (1745) - a befoglaló tárgy: rizspapír-vért (1366)

Összsúly: 234.62 kg Megterheltség: 104%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 239 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (25 db, BANKSZÉF MÉRETE: 50)
1 alligátorbőr (#661) 10 csillezsályalevél (#1253) 3 kis bőrpajzs (#45)
2 kis ónixkulcs (#1110) 1 liumbe bimbó (#656) 1 muzsikus füles (#1657)
1 ryuku csizma (#692) 1 ryuku futárcsizma (#1530) 1 ryuku karvédő (#687)
1 ryuku kesztyű (#690) 1 ryuku köpeny (#693) 1 ryuku nadrág (#691)
1 ryuku sisak (#688) 20 sáfránypor (#211) 1 teknősesszencia (#702)
22 Thargodan esszencia (#328) 1 Trákin csákánya (#367) 1 tükörpáncél (#519)
902 ugh méreg (#166) 69 uzbány csőr (#169) 5 vadászkés (#1264)
41 varkaudar pálinka (#1137) $59 vasérc ($152) 97 vashegyű nyíl (#176)
6 xirnox szív (#213)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 1 merénylő köpenye (#1728) 2 spiritusz (#170)
1 szent jogar (#150) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
83 arany (#50) 2 áldott kő (#642) 1 borostyán függő (#162)
2 csuklyavirág (#133) 1 ezüst karkötő (#158) 1 fekete gyöngy (#99)
1 fűszertartó (#210) 1 kristálygömb (#265) 1 rejtőköpeny (#277)
1 rókafarok (#124) 2 Thargodan esszencia (#328) 7 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

207 208 209 210 211 212
95
96
97
98
99
100
(208,96) hegyi óriás (#397), érclelőhely, Notermanthi (#257), varkaudar hadúr (#270)
(209,97) mély szakadék (#154), púpos burástya (#92), mutáns pók (#117), ragyás burástya (#111), érclelőhely
(210,98) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), Sheran oltár, Chara-din rúnaköve, érclelőhely, orbitális mackósajtok (#229), varkaudar vajákos (#690), púpos varkaudar (#703)
(211,99) a 79. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Leah oltár, barátság szent tüze (#484), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, varkaudar iszákos (#688), Notermanthi (#257), Tguarkhan (#212), Zinthurg (#180), élőholt ősmágus (#179), quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301), quwarg ősmágus (#302)

Üzenet küldése a karakternek