Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 15. 11h:37' EZ A 450. JÁTÉKHETED, 445. FORDULÓD 451. játékheted kezdete: febr. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 165. varázslatot az 5. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat az 527. tárggyal az 560. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 533. tárgyat |
fkt 849 10 1 | felt. készítesz a 849. tárgyat (10 darabot) |
ft 288 1 | támadod a 288. szörnyet |
p 69 39 | használod a 69. pszi képességet |
hu 652 938 879 | hulladék: 652 938 879 |
vv 116 57 377 | elmormolod a 116. varázslatot az 57. varázslatot a 377. varázslatot |
vv 138 178 217 | elmormolod a 138. varázslatot a 178. varázslatot a 217. varázslatot |
hh 1253 305 1233 | használod az 1253. tárgyat a 305. tárgyat az 1233. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 47 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (8 támadással 682 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Transzformálsz! (+68 varázspont.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a vortexmágus testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 45 életpontot vesztettél. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus nyakát. (6 támadással 512 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével megkarcolod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 45 életpontot vesztettél. A vortexmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vortex talizmán. 11109 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1329, sebződés: 137, gyógyulás: 274, összesen: +137 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz hadúr testét. (5 támadással 439 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével felnyitod a csontváz hadúr fejét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sajnos nem sikerült a csontváz hadúr minden csapását hárítanod. (3 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
4940 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 103, gyógyulás: 104, összesen: +1 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Épületek tűnnek fel. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánytanyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát.
ee 617 309 37 | eladod a 617. tárgyat a 309. tárgyat a 37. tárgyat |
be 702 1 | bemész a 702. épületbe |
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
ff 1112 28 | felt. fegyverváltás: 1112 28 |
m 1 4 4 | mozogsz északkeletre, délre, délre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (38 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg lázhozó csáprágóját. (8 támadással 621 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Transzformálsz! (+62 varázspont.) A quwarg lázhozó feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg lázhozó testét. Kritikus ütés! (6 támadással 480 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a quwarg lázhozó. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
5945 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1148, sebződés: 112, gyógyulás: 226, összesen: +114 ÉP}
(Továbbmész...) [239,102] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hmm, csak egy trakatoid. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-48 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trakatoid testét. (9 támadással 694 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Transzformálsz! (+69 varázspont.) {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvágod a trakatoid bűzös végtagját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 152 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-10 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-65 életerő). A trakatoid összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
4723 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 739, sebződés: 275, gyógyulás: 153, összesen: -122 ÉP}
(Továbbmész...) [239,103] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg lázhozó. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (46 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg lázhozó jobb lábát. (9 támadással 681 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Transzformálsz! (+68 varázspont.) A quwarg lázhozó csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled regenerálódik! Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg lázhozó jobb lábát. Kritikus ütés! (7 támadással 729 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) Marásokat ejt rajtad a quwarg lázhozó. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg lázhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
8025 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1410, sebződés: 141, gyógyulás: 289, összesen: +148 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 38 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-24 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (73 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (9 támadással 666 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). {HD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 40 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Az ezerszemű bestia belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő nagy vaskulcs felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-34 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (4 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). {FM:} Nitmák pengével épp hogy megvágod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 28 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Az ezerszemű bestia belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő nagy vaskulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-10 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
Az ezerszemű bestia szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 3 obszidián karkötő, egy trófea nyaklánc, 21 arany és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1103, sebződés: 383, gyógyulás: 230, összesen: -153 ÉP}
(Továbbmész...) [239,105] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg lázhozó nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (49 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg lázhozó testét. (7 támadással 554 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg lázhozó fejét. (9 támadással 671 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). A quwarg lázhozó feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1273, sebződés: 74, gyógyulás: 252, összesen: +178 ÉP}
im 0 6 | imádkozol |
m 1 3 8 | mozogsz északkeletre, délkeletre, északra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (48 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg lázhozó bal oldalát. (9 támadással 660 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg lázhozó jobb oldalát. (8 támadással 636 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1296, sebződés: 112, gyógyulás: 267, összesen: +155 ÉP}
(Továbbmész...) [241,105] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy türkiz sárhajító lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (5 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a türkiz sárhajító jobb vállát. (9 támadással 697 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a türkiz sárhajító egyik csápját. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 53 életpontot sebeztél. A türkiz sárhajító elhibázza az ütést csápjával. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a türkiz sárhajító testét. (7 támadással 564 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a türkiz sárhajító egyik csápját. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjával megérint a türkiz sárhajító. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor súrolva eltalálod a türkiz sárhajító testét. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {FM:} Nitmák pengével megkarcolod a türkiz sárhajító testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 51 életpontot sebeztél. A türkiz sárhajító csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A türkiz sárhajító most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
10169 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1752, sebződés: 121, gyógyulás: 153, összesen: +32 ÉP}
(Továbbmész...) [241,104] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szellemdarázs került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szellemdarázs fejét. (9 támadással 657 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a szellemdarázs jobb szárnyát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Ütéseket mér a szellemdarázs a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 220 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled regenerálódik! A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szellemdarázs farkát. (7 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a szellemdarázs fejét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 51 életpontot sebeztél. A szellemdarázs farkával melletted a levegőbe suhint. A szellemdarázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
8619 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1361, sebződés: 220, gyógyulás: 189, összesen: -31 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (39 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a türkiz sárhajító kékszínű csápját. (9 támadással 688 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a türkiz sárhajító fejét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a türkiz sárhajító testét. (9 támadással 679 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a türkiz sárhajító testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 52 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 145 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel megpöccinted a türkiz sárhajító testét. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {FM:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a türkiz sárhajító bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A türkiz sárhajító csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A türkiz sárhajító most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
10409 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1751, sebződés: 305, gyógyulás: 293, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [241,102] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A feléd közeledő trakatoid mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-28 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trakatoid bűzös végtagját. Kritikus ütés! (9 támadással 689 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a trakatoid testét. Kritikus ütés! (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A trakatoid csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 262 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trakatoid testét. (9 támadással 691 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a trakatoid testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-12 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-53 életerő). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
10568 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1542, sebződés: 563, gyógyulás: 290, összesen: -273 ÉP}
v 96 142 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,61] Épületek tűnnek fel.
ef 11 | energia fejlesztése 11 |
szk 274 255 187 | keresed a 274. szörnyet a 255. szörnyet a 187. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | gyakorolsz a 28. tárggyal 1 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1158. tárggyal a 956. tárgyat |
* 7. BP: | keresed a 469. szörnyet a 488. szörnyet a 468. szörnyet |
* 8. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a részeg kalandozó testét. (3 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. {FM:} Nitmák pengével végigmetszed a részeg kalandozó testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 87 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű és 3 gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 23, gyógyulás: 55, összesen: +32 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 7 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 7 pontért |
CHARA-DIN AVATÁRJA (387. LÉNY) Mióta Chara-din az istenek közötti helyét követelve visszatért Ghalla hétköznapi életébe, számtalan hívőre és követőre talált a jelenkor nagyjai közül. Azok a kitüntetettek pedig, akik tőle kapták meg a halhatatlanságra emelkedés kiváltságát, hirtelen elérhetetlenek lettek; már csupán a legmegoldhatatlanabb helyzetekben avatkoznak az anyagi síkon történt csip-csup történésekbe - például ha egy Chara-din hívő a halandók közül, jogosan a segítségüket kéri. Ilyenkor azonban kínos precizitással számolnak le vallásuk ellenségeivel, gonosz jellemükhöz hűen, feldúlt földeket hagyva hátra emlékeztetőül. |
STUKILÖVEDÉK (414. TÁRGY) A stukilövedék elkészítése hasonló a rézgolyóéhoz: egy kőkalapácsra, egy olvasztókemencére, egy rézdarabra és 2 TVP-re van szükséged. A különbség csak annyi, hogy a stukilövedéket henger alakúra kell formálnod, és a végén kell egy nyílás, amelybe a kovafű reszeléket öntöd. A kovafű reszeléket nem kell külön gyűjtened, feltesszük, hogy mindig van valamennyi nálad, automatikusan. Ezenkívül a stukilövedék elkészítésekor MINDENKOR szükséges, hogy a moa stuki a birtokodban legyen: ha ugyanis a lövedéket nem pont akkorára csinálod, mint a "tartóka", a stukilövedéket nem tudod kilőni. A stukilövedék sebzése 2D6+3. Arra, hogy a harc után ismét lehet használni, nem túl nagy az esély. |
ZU'LIT KORONÁJA (821. TÁRGY) Zu'litnak, a villámmágia nagyhatalmú ismerőjének hagyatékából került ki ez a díszes fejfedő, melyet egy aranymíves törpemester a legjobbak közül, a varázsló személyes kovácsa, készített annak idején. A mágikus tulajdonságokkal később Zu'lit maga ruházta fel a koronát. Ha a fejedre teszed, a következő dolgokat tapasztalod: teológiád (csak ha már legalább 1), taumaturgiád (csak ha már legalább 1), intelligenciád, és védettséged egyaránt 5-tel nő, valamint köröd elején varázsenergiád gyorsabban regenerálódik (+100 VP-vel). A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak. |
JÁTÉKMESTERI PALÁST (824. TÁRGY) Ez a vándorcirkuszban nyerhető varázstárgy vörös bársonyból készült, teljesen egyszínű, ezt az állapotot a palást külsején egyetlen felfestett szimbólum sem töri meg. Ha viszont az ujjánál kifordítod, felfedezheted az ide szőtt rúnákat, melyek a tárgy mágikus tulajdonságaiért felelősek. Ezek nem is akármilyenek, ha a palástot magadra öltöd (páncélként KF-eled), a következőket tapasztalhatod: +40 védettség, +200 max. ép, +150 VP regeneráció a kör elején, +10 minden tulajdonságra, és +5% esély, hogy véletlen kincset találj a legyőzött szörnyeknél. Ezenkívül nem szomjazol, amíg ezt a palástot viseled. A tárgy nem adható át másik kalandozónak. |
Erő: | 64 (80) | Szint: | 44 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 67 (72) | Támadás: | 56 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 55 (59) | Védekezés: | 97 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/53 év |
Egészség: | 62 (66) | Életpont: | 1118/1326 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 10 |
Szerencse: | 72 (79) | Varázspont: | 2751/1113 | Pénz: | 847 arany | Kép. pont: | 32 |
Tudatpont: | 42/35 | Pszi pont: | 302/182 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 50 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/38 | ökölvívás: | 44/8 (+8%) | szúrófegyverek: | 8/65 |
vágófegyverek: | 26/5 (+5%) | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/88 |
dobófegyverek: | 32/24 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/82 | 2. nyomkövetés: | 101/70 | 3. lopás: | 1/47 |
4. mászás: | 21/70 | 5. csapdakészítés: | 30/39 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 16/96 |
7. gyógyítás: | 80/58 | 8. titkosírás: | 22/83 (+11%) | 9. felderítés: | 28/99 |
10. szörnyidomítás: | 7/58 | 11. teológia: | 103/9 (+33%) | 12. taumaturgia: | 126/70 (+19%) |
13. szerencsejáték: | 7/83 (+11%) | 14. versengés: | 22/70 (+28%) | 15. harcművészetek: | 46/16 |
16. zene: | 14/31 (+11%) | 17. szörnyismeret: | 26/36 (+18%) | 18. pszi: | 26/28 (+7%) |
19. zárnyitás: | 4/70 | 20. vadászat: | 28/33 (+11%) | 21. vitalitás: | 6/56 (+12%) |
22. bányászat: | 35/21 | 23. úszás: | 10/84 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 87 | |||
9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Rém (#315), kronoelementál (#287), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Folrang (#331), Tyriel (#777), ezerszemű bestia (#288) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (988) | Pörhemór köre (#205) (109,7,1) | vámpirizáció (#1) | áldomás III (#217) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | agyburok (#90) | láth. észlelése (#78) |
kí koncentráció (#69) | az elme fölénye (#116) | méregsemlegesítés (#14) | planetáris őrdémon (#172) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 40, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) | |
tűzeső (#61) | >> | eszkimó óriás (#648) | tűzeső (#61) | >> | jégzabáló (#649) | |
tűzeső (#61) | >> | animált hókutya (#651) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | purifikátor császár (#393) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | lidércúr (#252) | tűzeső (#61) | >> | jégelementál (#277) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant hadúr (#178) | háló (#186) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyfröccsentő (#666) | Asylux csapdája (#233) | >> | márvány sárkány (#328) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | zafír sárkány (#329) | villámcsapás (#50) | >> | dűnelord (#341) | |
villámcsapás (#50) | >> | Rém (#315) | Asylux csapdája (#233) | >> | rubin sárkány (#330) | |
istenítélet (#284) | >> | Techiulan (#400) | Asylux csapdája (#233) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
istenítélet (#284) | >> | kisebb jégisten (#662) | Asylux csapdája (#233) | >> | Folrang (#331) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Toodrok Din (#503) | bo'adhun csapás (#266) | >> | leviathán lárva (#476) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | varkaudar remete (#465) | bo'adhun csapás (#266) | >> | talriai behemót (#312) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Éjvadász (#502) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Tokan (#532) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 40, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | pszi-acéltorony (#98) | >> | márvány sárkány (#328) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ryuku gólem (#394) | ongóliant tombolás (#146) | >> | halálelementál (#279) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: éhhalál küszöbén van |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! (számláló: 7) |
2.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Kacagok, ha a pénzüket kuporgató Fairlight papokra gondolok: áldozz számomra 10,000 aranyat! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 11 | bahrot bőr (#938) | |||
1 | cirkuszi pergamen (#1233) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 10 | darázsszárny (#652) | |||
239 | drótszőr (#37) | 1 | gólem talizmán (#811) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 10 | kaja (#2) | 16 | kerek kő (#19) | |||
6 | kitintüske (#879) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | mihlanil medál (#823) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | sallank karom (#128) | |||
5 | sárkányfog (#617) | 12 | tinta (#101) | 2 | tüske (#22) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | Vlagyimir gyűrűje (#822) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
435 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 6 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | galachmit (#310) | 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | |||
1 | játékmesteri palást (#824) | 3 | obszidián karkötő (#229) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
56 | víz (#27) |