Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 9. 12h:12' EZ A 1202. JÁTÉKHETED, 443. FORDULÓD 1203. játékheted kezdete: jún. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 31 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 76 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a vezérfarkas jobb lábát. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a vezérfarkas bal lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. A vezérfarkas többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A vezérfarkas harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A vezérfarkas néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A vezérfarkas még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 140, gyógyulás: 29, összesen: -111 ÉP}
* 1. KP: vv 58 443 224 | elmormolod az 58. varázslatot a 443. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 3. KP: ef 6 512 0 | energia fejlesztése 6 |
* 4. KP: vv 182 19 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: vv 12 13 26 | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 26. varázslatot |
* 6. KP: vv 71 72 157 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 157. varázslatot |
* 7. KP: v 169 8 0 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 8. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 81 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 62 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja az ősdentor fejét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 252 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod az ősdentor testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 47 életpontot sebeztél. Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 51 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 3 855 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 554, sebződés: 132, gyógyulás: 4, összesen: -128 ÉP}
tno 1 3 | növeled az 1. tulajdonságodat |
tno 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
kno 12 2 | képesség-növelés 12 |
kno 5 2 | képesség-növelés 5 |
h 1894 5 | használod az 1894. tárgyat |
ef 5 512 | energia fejlesztése 5 |
m 4 | mozogsz délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár jobb oldalát. (6 támadással 107 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a purifikátor császár testét. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a purifikátor császár testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 purifikátor hájat. [purifikátor háj ládikóba-> (185,60)-> 54 arany, -2 ÉP] 3 912 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 765, sebződés: 96, gyógyulás: 20, összesen: -76 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír jobb karját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a szubreális vámpír testét. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a szubreális vámpír bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ezoterikus mardel bal oldalát. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal felnyitod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 10 drótszőrt. 1 470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír bal karját. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a szubreális vámpír testét. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal felnyitod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír jobb vállát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a szubreális vámpír testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [175,51] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy kronotapír közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról természet haragja varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-14 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 43 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-6 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-16 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 38 életpontot sebeztél. A kronotapír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-6 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 97, gyógyulás: 14, összesen: -83 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az animált hókutya bal lábát. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod az animált hókutya bal karját. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 68 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Az animált hókutya többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Véres nyál csordul ki az animált hókutya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. 3 996 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 77, gyógyulás: 16, összesen: -61 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy természet haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 37 életpontot vesztettél. Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az élőholt ősmágus jobb vállát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-43 varázspont.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 69 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt ősmágus fejét. (6 támadással 365 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az élőholt ősmágus törékeny testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 32 életpontot sebeztél. Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 45 életpontot vesztettél. Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 901, sebződés: 249, gyógyulás: 14, összesen: -235 ÉP}
(Továbbmész...) [176,51] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő ezoterikus mardel nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 8 drótszőrt. 1 470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a kőkorszaki szaki bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kőkorszaki szaki most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kőszemet. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az óriáspók egyik lábát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az óriáspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriáspók testét. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az óriáspók testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az óriáspók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich farkát. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (26 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a drakolich csontos vázát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a drakolich testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] 1 992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 53, gyógyulás: 5, összesen: -48 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a roguena fejét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével alaposan megvágod a roguena malacfejét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal végigvágod a roguena nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 1 884 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 258 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal épp hogy megvágod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy természet haragja varázslatot. 89 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt hadúr rothadó testét. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [178,51] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Gort Grán formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt tigris. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 66 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt ősmágus törékeny testét. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az élőholt ősmágus fejét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-1 varázspont.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az élőholt ősmágus törékeny testét. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az élőholt ősmágus testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 40 életpontot vesztettél. Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 872, sebződés: 226, gyógyulás: 8, összesen: -218 ÉP}
(Továbbmész...) [179,51] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 245 életpontot sebezve.) Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 208 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A 3 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 253 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a Chara-din fattya jobb karját. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (8 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Fókuszpengével végigvagdosod a Chara-din fattya bal oldalát. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A 3 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 681, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (31 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a Mnebolath bal oldalát. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP], egy aranytű és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2 363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 69, gyógyulás: 4, összesen: -65 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai testét. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (54 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az Orkhan Thai testét. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az Orkhan Thai száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs, 10 arany és egy aranytű. 3 039 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 159, gyógyulás: 6, összesen: -153 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a szutykos remák jobb oldalát. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szutykos remák elhibázza az ütést csápjával. A szutykos remák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 remák szivet. 1 375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az animált hókutya jobb lábát. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod az animált hókutya jobb vállát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Az animált hókutya többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Bronz taiderrel jól megszurkálod az animált hókutya élőholt csontjait. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az animált hókutya élőholt csontjait. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Az animált hókutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. 4 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 590, sebződés: 183, gyógyulás: 38, összesen: -145 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 45 életpontot vesztettél. Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az élőholt ősmágus törékeny testét. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az élőholt ősmágus törékeny testét. (6 támadással 358 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod az élőholt ősmágus törékeny testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 50 életpontot vesztettél. Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 863, sebződés: 204, gyógyulás: 16, összesen: -188 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a zombi mester fejét. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a zombi mester fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A zombi mester karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 36 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod az élőholt ősmágus jobb vállát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 137, gyógyulás: 7, összesen: -130 ÉP}
be 667 | bemész a 667. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 51: 1. térkép 52. pont 52: 1. térkép 51. pont 84: kijárat |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 185.]
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | |
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 702 5 | bemész a 702. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 44 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem bal oldalát. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a quwarg szellem fejét. (6 támadással 370 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg szellem testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel többször eltalálod a quwarg szellem ködlő potrohát. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a quwarg szellem ködlő potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 46 életpontot vesztettél. A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 662 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 584, sebződés: 224, gyógyulás: 12, összesen: -212 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a mammut zombi fejét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mammut zombi tömzsi lábát. (6 támadással 363 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a mammut zombi fejét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a mammut zombi agyarával. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-9 védettség). A mammut zombi rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lény összetapos! 92 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mammut zombi testét. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a mammut zombi testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a mammut zombi néhányszor agyarával! (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-9 védettség). A mammut zombi rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A lény összetapos! 84 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1028, sebződés: 423, gyógyulás: 51, összesen: -372 ÉP}
szk 230 393 | keresed a 230. szörnyet a 393. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: e 20 0 0 | élelemszerzés 20 pontért |
* 3. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy természet haragja varázslatot. 97 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gyóntatás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a trikornis herceg hófehér sörényét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a trikornis herceg hófehér sörényét. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a trikornis herceg fehér hátát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. A trikornis herceg többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Patájával a trikornis herceg többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A trikornis herceg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (185,60)-> 36 arany, -2 ÉP] 3 249 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 119, gyógyulás: 15, összesen: -104 ÉP}
* 4. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
* 5. BP: v 15 429 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 6. BP: gy 30 0 0 | gyógyítás 30 pontért |
SÁRKÁNYPIKKELY (292. TÁRGY) Ha sikerül megölni egy sárkányt, érdemes magaddal vinni néhányat a pikkelyek közül (túl sokat nem tudsz, mert nagyon nehéz), ugyanis egyértelműen a leghatalmasabb mágikus páncélok kovácsolásához sárkánypikkely szükséges. |
ERŐPAJZS III. (127. VARÁZSLAT) Az Erőpajzs III. az Erőpajzs II. továbbfejlesztett változata. Elmondásától kezdve egészen a következő táborozás végéig hattal jobb lesz a védettséged, de ez 30 VP-be kerül. Párhuzamosan létezhet együtt minden más varázslattal, kivéve más erőpajzs varázslatokat. Az anyagi komponens, amelyet a mormoláskor felhasználsz, egy tükör. |
ÉLŐHOLT POZDORJA (134. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal pozdorjává zúzhatsz egy élőholtat. Ha az élőhalott nem dobja meg a mentődobását, kb. 400 életpontnyi energiasebzést szenved el. (A varázslat a csatornától nyugatra csak a felét sebzi, a csatornától keletre a teljeset, a Sötét Földön másfélszereset, az ősi birodalmak területén kétszereset, a ryuku szigetvilágban háromszorosat, a Kiégett Földeken ötszöröset.) A varázslat anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 40 VP-be kerül. Természetesen csak élőhalott ellenféllel szemben fogod alkalmazni. |
Erő: | 54 (70) | Szint: | 34 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 53 (64) | Támadás: | 67 (70) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 51 (70) | Védekezés: | 96 (102) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 168/185 év |
Egészség: | 50 (71) | Életpont: | 743/716 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 48 (72) | Varázspont: | 1508/84 | Pénz: | 5550 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 36/0 | Pszi pont: | 245/2 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 32 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/60 | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 37/41 (+7%) |
vágófegyverek: | 27/42 (+27%) | ütőfegyverek: | 20/44 | lőfegyverek: | *29/100 (+5%) |
dobófegyverek: | 29/42 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) (180%) << bronz taider (#641) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -25.); tünde nyíl (#554) (26 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
179,53 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/12 (+48%) | 2. nyomkövetés: | 121/26 (+16%) | 3. mászás: | 18/91 (+4%) |
4. csapdakészítés: | 32/18 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 15/55 (+200%) | 6. gyógyítás: | 62/89 (+19%) |
7. titkosírás: | 20/30 | 8. felderítés: | 32/29 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 20/77 |
10. teológia: | 64/36 (+22%) | 11. taumaturgia: | 65/85 (+16%) | 12. szerencsejáték: | 11/26 (+200%) |
13. versengés: | 20/48 | 14. zene: | 184/87 (+74%) | 15. szörnyismeret: | 44/43 (+37%) |
16. pszi: | 22/68 (+11%) | 17. zárnyitás: | 7/24 | 18. vadászat: | 59/8 (+32%) |
19. vitalitás: | 5/9 | 20. bányászat: | 35/52 | 21. úszás: | 19/80 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 17 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 75 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), kőtiprót (#260) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 130 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
harci induló (#443) | Symulf rúnája (#182) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 11, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), természet haragja (#141), agybénítás (#114) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 12, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | woorgard (#231) | természet haragja (#141) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | fürgülés (#92) | >> | woorgard (#231) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
3.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 79. labirintus (211,99). városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 81, 84, 88, 89. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 55 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 350 TU szükséges.) |
Összsúly: 176.53 kg | Megterheltség: 84% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 212 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | borkonyó bibe (#312) | 5 | gernim balzsam (#1894) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
6 | kaktusztüske (#114) | 6 | madártoll (#112) | 2 | óndarab (#85) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 6 | rákfatty váladék (#333) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
2 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 6 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
80 | arany (#50) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 2 | aranytű (#272) | |||
1 | boszorkánykendő (#1697) | 1 | deus ex machina (#1) | 15 | drótszőr (#37) | |||
1 | éjkő (#2369) | 2 | fiatalság itala (#473) | 1 | halcsont (#390) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 16 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | keg gomba (#1615) | 1 | kőszem (#304) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | remák szív (#264) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | 38 | víz (#27) | |||
1 | zöld üveg (#82) |
178 | 179 | 180 | |
52 | |
|
|
53 | |
|
|
54 | |
|
|