Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 6. 15h:41' EZ A 449. JÁTÉKHETED, 442. FORDULÓD 450. játékheted kezdete: febr. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 165. varázslatot az 5. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat az 527. tárggyal az 560. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 533. tárgyat |
hu 732 585 | hulladék: 732 585 |
hh 883 522 | használod a 883. tárgyat az 522. tárgyat |
fno 10 1 | fejl. pont elköltés 10 1 |
le 1548 | leveszed/lerakod az 1548. tárgyat |
kf 822 | kézbeveszed/felveszed a 822. tárgyat |
p 69 39 | használod a 69. pszi képességet |
hh 1253 830 504 | használod az 1253. tárgyat a 830. tárgyat az 504. tárgyat |
v 1 9999 15 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 138 57 377 | elmormolod a 138. varázslatot az 57. varázslatot a 377. varázslatot |
vv 79 167 161 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 161. varázslatot |
im 0 5 | imádkozol |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dübörgő bahrot nyakát. (6 támadással 698 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Transzformálsz! (+69 varázspont.) {HD:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a dübörgő bahrot testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 68 életpontot sebeztél. Néhány döfést ejt rajtad a dübörgő bahrot agyarával. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 90 életpontot vesztettél. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dübörgő bahrot vaskos lábát. (4 támadással 463 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Transzformálsz! (+46 varázspont.) Nitmák pengével kicsit megvágod a dübörgő bahrot testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 154 életpontot sebeztél. Beléd öklel a dübörgő bahrot! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a dübörgő bahrot. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 86 életpontot vesztettél. A dübörgő bahrot még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bahrot bőrt. 9719 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1537, sebződés: 529, gyógyulás: 269, összesen: -260 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 605 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (61 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az Éjvadász ébenfekete bőrét. (6 támadással 698 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Transzformálsz! (+69 varázspont.) Az Éjvadász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) Az Éjvadász harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 246 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel néhányszor megcsapod az Éjvadász bal oldalát. (7 támadással 605 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Transzformálsz! (+60 varázspont.) Karmával néhányszor az Éjvadász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 156 életpontot vesztesz.) Az Éjvadász harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 206 életpontot vesztesz.) Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel párszor keményen megütöd az Éjvadász bal első lábát. (3 támadással 260 életpontot sebezve.) Te 32 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Az Éjvadász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 176 életpontot vesztesz.) Az Éjvadász megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 215 életpontot vesztesz.) Az Éjvadász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 5 Éjvadász karma. 14446 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2168, sebződés: 1207, gyógyulás: 351, összesen: -856 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-13 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés totemblarg egyik lábát. (8 támadással 692 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Transzformálsz! (+69 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő nagy vaskulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-42 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés totemblarg jobb oldalát. (4 támadással 463 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Transzformálsz! (+46 varázspont.) Nitmák pengével megkarcolod a tüskés totemblarg jobb oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. A tüskés totemblarg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 138 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstshuriken felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-25 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kitintüskét. 8906 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1383, sebződés: 333, gyógyulás: 269, összesen: -64 ÉP}
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-28 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés totemblarg jobb oldalát. (7 támadással 619 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Transzformálsz! (+45 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a tüskés totemblarg testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (6 támadással 547 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 68 életpontot sebeztél. A tüskés totemblarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-23 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kitintüskét. 9267 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1403, sebződés: 59, gyógyulás: 273, összesen: +214 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (44 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pikkelyes ptog bal oldalát. (9 támadással 746 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). {FM:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a pikkelyes ptog testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Több csapást kapsz a pikkelyes ptog farkától. (2 támadástól 200 életpontot vesztesz.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pikkelyes ptog nyakát. (6 támadással 514 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). {KCC:} Nitmák pengével súrolod a pikkelyes ptog testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 69 életpontot sebeztél. A pikkelyes ptog farkával a kezedre csap. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A pikkelyes ptog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
8743 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1484, sebződés: 325, gyógyulás: 289, összesen: -36 ÉP}
fno 9 1 | fejl. pont elköltés 9 1 |
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dübörgő bahrot vaskos lábát. (8 támadással 665 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). {FM:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a dübörgő bahrot testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A dübörgő bahrot meglök agyarával. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A dübörgő bahrot rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 82 életpontot vesztettél. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dübörgő bahrot jobb hátsó lábát. (7 támadással 600 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). {FM:} Nitmák pengével súrolod a dübörgő bahrot testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a dübörgő bahrot. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) A dübörgő bahrot szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 86 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bahrot bőrt. 9764 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1412, sebződés: 538, gyógyulás: 289, összesen: -249 ÉP}
(Továbbmész...) [221,118] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Anram Salle hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy hájas okerón. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {GYD:} Óriásölővel megvagdalod a hájas okerón jobb hátsó lábát. (4 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a hájas okerón bal első lábát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Óriásölővel néhányszor megcsapod a hájas okerón testét. (4 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a hájas okerón testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 68 életpontot sebeztél. A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! {FM:} Óriásölővel végigvagdosod a hájas okerón jobb első lábát. (4 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a hájas okerón hájas derekát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. {KCC:} Óriásölővel néhányszor megcsapod a hájas okerón hájas derekát. (4 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {HD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a hájas okerón testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
9838 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1564, sebződés: 0, gyógyulás: 310, összesen: +310 ÉP}
h 830 200 | használod a 830. tárgyat |
be 109 | bemész a 109. titkos labirintusba |
lm 5 22 10 | mozogsz 5 22 10 |
lm 8 3 13 | mozogsz 8 3 13 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a káoszpók egyik lábát. (8 támadással 677 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a káoszpók egyik lábát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A káoszpók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszpók egyik lábát. (6 támadással 691 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a káoszpók testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A káoszpók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
10320 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1571, sebződés: 0, gyógyulás: 323, összesen: +323 ÉP}
lm 14 16 17 | mozogsz 14 16 17 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszpók egyik lábát. (6 támadással 519 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a káoszpók fejét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a káoszpók jobb oldalát. (7 támadással 616 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a káoszpók egyik lábát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A káoszpók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod a káoszpók jobb oldalát. (3 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a káoszpók bal oldalát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A káoszpók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
10420 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1653, sebződés: 0, gyógyulás: 340, összesen: +340 ÉP}
lm 18 2 2 | mozogsz 18 2 2 |
Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (44 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször eltalálod a tűzrája szürke hátát. (7 támadással 423 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a tűzrája elsuhanó szárnyát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Több csapást kapsz a tűzrája farkától. (2 támadástól 249 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tűzrája elsuhanó szárnyát. (6 támadással 472 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). {HD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a tűzrája testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Több csapást kapsz a tűzrája farkától. (2 támadástól 229 életpontot vesztesz.) Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod a tűzrája farkát. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a tűzrája bal oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 64 életpontot sebeztél. Ütéseket mér a tűzrája a farkával a bal válladra. (2 támadástól 207 életpontot vesztesz.) A tűzrája összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
9255 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1503, sebződés: 729, gyógyulás: 237, összesen: -492 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az albinó féreg fehér bőrét. (8 támadással 687 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). {FM:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod az albinó féreg testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Az albinó féreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az albinó féreg testét. (6 támadással 536 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod az albinó féreg fehér bőrét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Az albinó féreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször eltalálod az albinó féreg testét. (3 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {GYD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod az albinó féreg bal oldalát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az albinó féreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
7991 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1804, sebződés: 0, gyógyulás: 357, összesen: +357 ÉP}
lm 17 14 15 | mozogsz 17 14 15 |
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az albinó féreg testét. (6 támadással 690 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). {FM:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod az albinó féreg testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 64 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az albinó féreg testét. (8 támadással 673 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor súrolod az albinó féreg fehér bőrét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az albinó féreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az albinó féreg testét. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod az albinó féreg fehér bőrét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az albinó féreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
8138 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1849, sebződés: 21, gyógyulás: 158, összesen: +137 ÉP}
lm 13 12 | mozogsz 13 12 |
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (46 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tűzrája testét. (6 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a tűzrája bal oldalát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 67 életpontot sebeztél. Ütéseket mér a tűzrája a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 204 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször eltalálod a tűzrája elsuhanó szárnyát. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). {HD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a tűzrája testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ütéseket mér a tűzrája a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 206 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tűzrája szürke hátát. (8 támadással 456 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a tűzrája testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Több csapást kapsz a tűzrája farkától. (2 támadástól 246 életpontot vesztesz.) A tűzrája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
9372 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1473, sebződés: 702, gyógyulás: 225, összesen: -477 ÉP}
kpcs 3 12 | kapcsoló 3 |
lm 13 18 20 | mozogsz 13 18 20 |
lm 21 21 | mozogsz 21 21 |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (43 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tűzrája testét. Kritikus ütés! (6 támadással 470 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a tűzrája testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A tűzrája farka bal karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 188 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tűzrája elsuhanó szárnyát. (8 támadással 458 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). {GYD:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a tűzrája testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 197 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1001, sebződés: 428, gyógyulás: 207, összesen: -221 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (48 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tűzrája elsuhanó szárnyát. (8 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a tűzrája testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 68 életpontot sebeztél. A tűzrája farka bal karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 222 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a tűzrája testét. (7 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a tűzrája szürke hátát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Több csapást kapsz a tűzrája farkától. (2 támadástól 254 életpontot vesztesz.) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször eltalálod a tűzrája jobb oldalát. (6 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a tűzrája szürke hátát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ütéseket mér a tűzrája a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 224 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel megpöccinted a tűzrája farkát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {FM:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a tűzrája testét. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ütéseket mér a tűzrája a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 163 életpontot vesztesz.) A tűzrája összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
9171 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1521, sebződés: 911, gyógyulás: 299, összesen: -612 ÉP}
kpcs 3 21 | kapcsoló 3 |
lm 18 19 19 | mozogsz 18 19 19 |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ököllel párszor keményen megütöd az albinó féreg fehér bőrét. (6 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod az albinó féreg fehér bőrét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Az albinó féreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az albinó féreg testét. (8 támadással 644 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). {FM:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod az albinó féreg bal oldalát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az albinó féreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod az albinó féreg jobb oldalát. (4 támadással 429 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). {FM:} Nitmák pengével súrolod az albinó féreg fehér bőrét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az albinó féreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az albinó féreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
8042 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1838, sebződés: 60, gyógyulás: 374, összesen: +314 ÉP}
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 9 11 11 | mozogsz 9 11 11 |
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Telibe kapod a lángcsóvát. (75 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: rákfatty váladék, 4 arkog kő, 10 álompor, furulya. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször eltalálod a tűzrája testét. Kritikus ütés! (6 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). {FM:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a tűzrája testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. A tűzrája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 230 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tűzrája testét. (6 támadással 444 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a tűzrája testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A tűzrája farka bal karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 196 életpontot vesztesz.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tűzrája szürke hátát. (8 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a tűzrája elsuhanó szárnyát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) A tűzrája összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
9223 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1434, sebződés: 754, gyógyulás: 280, összesen: -474 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a káoszpók testét. Kritikus ütés! (8 támadással 671 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a káoszpók egyik lábát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A káoszpók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a káoszpók szőrös potrohát. (6 támadással 501 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a káoszpók szőrös potrohát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel párszor keményen megütöd a káoszpók szőrös potrohát. (3 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a káoszpók fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A káoszpók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
10500 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1728, sebződés: 67, gyógyulás: 343, összesen: +276 ÉP}
lm 10 10 10 | mozogsz 10 10 10 |
vv 109 116 | elmormolod a 109. varázslatot a 116. varázslatot |
kf 1548 822 969 | kézbeveszed/felveszed az 1548. tárgyat a 822. tárggyal a 969. tárgyat |
v 198 228 111 | elmormolod a 198. varázslatot |
be 692 | bemész a 692. épületbe |
kf 891 824 | kézbeveszed/felveszed a 891. tárgyat a 824. tárggyal |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
kf 610 824 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat a 824. tárggyal |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
v 208 2 | elmormolod a 208. varázslatot |
vv 277 277 277 | elmormolod a 277. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | gyakorolsz a 28. tárggyal -2 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1158. tárggyal a 956. tárgyat |
* 7. BP: | keresed a 488. szörnyet a 468. szörnyet a 465. szörnyet |
* 8. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
AZ ELME FÖLÉNYE (116. PSZI KÉPESSÉG) Az Elme Fölénye nagyhatalmú képesség, amelynek segítségével egy teljes fordulóra megnövelheted mentális támadásaid erejét. Ellenfeleidnek ahányszor csak mentálisan kell ellenállniuk egy támadásodnak, kapnak -6 -ot a szerencséjükre, így támadásod jóval nagyobb eséllyel lesz sikeres. Használatához 5 TVP-t és 16 pszi pontot kell elköltened. Az Elme Fölénye különösen nagy szolgálatot tehet az Olimpián! |
Erő: | 64 (82) | Szint: | 43 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 66 (71) | Támadás: | 60 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 54 (63) | Védekezés: | 94 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 62 (71) | Életpont: | 1107/1184 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 72 (85) | Varázspont: | 2687/208 | Pénz: | 171 arany | Kép. pont: | 27 |
Tudatpont: | 47/33 | Pszi pont: | 302/27 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 39 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/38 | ökölvívás: | 43/90 (+10%) | szúrófegyverek: | 8/65 |
vágófegyverek: | 25/78 (+10%) | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/88 |
dobófegyverek: | 32/24 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << óriásölő (#528) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/82 | 2. nyomkövetés: | 101/41 (+5%) | 3. lopás: | 1/47 |
4. mászás: | 21/59 | 5. csapdakészítés: | 30/21 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 16/84 (+48%) |
7. gyógyítás: | 80/47 | 8. titkosírás: | 22/72 | 9. felderítés: | 28/99 (+12%) |
10. szörnyidomítás: | 7/58 | 11. teológia: | 101/38 (+69%) | 12. taumaturgia: | 125/98 (+22%) |
13. szerencsejáték: | 7/61 | 14. versengés: | 22/15 | 15. harcművészetek: | 46/16 |
16. zene: | 14/9 | 17. szörnyismeret: | 25/71 (+18%) | 18. pszi: | 26/8 (+8%) |
19. zárnyitás: | 4/70 (+1%) | 20. vadászat: | 28/11 | 21. vitalitás: | 6/44 |
22. bányászat: | 35/20 | 23. úszás: | 10/84 (-600%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 14 | |||
9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ) |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), zafír sárkány (#329), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Rém (#315), kronoelementál (#287), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Folrang (#331), Tyriel (#777), Fairlight avatárja (#386) (csak egyszer), rubin sárkány (#330) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (988) | áldomás II (#169) | Pörhemór köre (#205) (109,7,1) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | agyburok (#90) | láth. észlelése (#78) | villámmágia (#227) |
kí koncentráció (#69) | vámpirizáció (#1) | varázsenergia (#161) | méregsemlegesítés (#14) |
az elme fölénye (#116) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 40, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) | |
tűzeső (#61) | >> | eszkimó óriás (#648) | tűzeső (#61) | >> | jégzabáló (#649) | |
tűzeső (#61) | >> | animált hókutya (#651) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | purifikátor császár (#393) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | lidércúr (#252) | tűzeső (#61) | >> | jégelementál (#277) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant hadúr (#178) | háló (#186) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyfröccsentő (#666) | Asylux csapdája (#233) | >> | márvány sárkány (#328) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | zafír sárkány (#329) | villámcsapás (#50) | >> | dűnelord (#341) | |
villámcsapás (#50) | >> | Rém (#315) | Asylux csapdája (#233) | >> | rubin sárkány (#330) | |
istenítélet (#284) | >> | Techiulan (#400) | Asylux csapdája (#233) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
istenítélet (#284) | >> | kisebb jégisten (#662) | Asylux csapdája (#233) | >> | Folrang (#331) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Toodrok Din (#503) | bo'adhun csapás (#266) | >> | leviathán lárva (#476) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | varkaudar remete (#465) | bo'adhun csapás (#266) | >> | talriai behemót (#312) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Éjvadász (#502) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Tokan (#532) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 40, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | pszi-acéltorony (#98) | >> | márvány sárkány (#328) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ryuku gólem (#394) | ongóliant tombolás (#146) | >> | halálelementál (#279) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: éhes |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! (számláló: 6) |
2.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Kacagok, ha a pénzüket kuporgató Fairlight papokra gondolok: áldozz számomra 10,000 aranyat! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | álompor (#396) | 4 | arkog kő (#632) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | furulya (#233) | |||
1 | gyöngyberakásos öv (#732) | 1 | Huddens elixírje (#830) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | mópat token (#585) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | ősi esszencia (#883) | |||
1 | rákfatty váladék (#333) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 17 | tinta (#101) | 2 | tüske (#22) | |||
13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
171 | arany (#50) | 2 | bahrot bőr (#938) | 5 | Éjvadász karma (#847) | |||
2 | káoszkulcs (#884) | 2 | kitintüske (#879) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | smaragd kulcs (#241) |