Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 30. 9h:17' EZ A 451. JÁTÉKHETED, 442. FORDULÓD 452. játékheted kezdete: nov. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1546. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
* 10. KP: | makró 1 |
l 1 50 0 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 2 50 0 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 3 50 0 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 4 50 0 | lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 5 50 0 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 6 50 0 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 7 50 0 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 8 50 0 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 9 50 0 | lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 1 211 0 | lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat |
vv 187 187 109 | elmormolod a 187. varázslatot a 187. varázslatot a 109. varázslatot |
tno 2 1 | növeled a 2. tulajdonságodat |
tno 3 1 | növeled a 3. tulajdonságodat |
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[360,64] Épületek tűnnek fel.
vv 253 | elmormolod a 253. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 424 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 84 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány sárkány óriási karmát. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (3 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (97 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány sárkány fejét. (6 támadással 563 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (5 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megérinted a márvány sárkány óriási karmát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (28 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+18 ÉP). A márvány sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+19 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 vas dobónyíl. Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 120 arany, -2 ÉP] 20039 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1382, sebződés: 404, gyógyulás: 276, összesen: -128 ÉP}
v 96 309 63 | elmormolod a 96. varázslatot |
[309,63] Lakott területre érkeztél. Rettegve, lapítva sietsz végig Sárkányverem gusztustalan képződményei között, imádkozol, hogy fel ne ismerjenek. Hirtelen egy kalandozót pillantasz meg, amint épp kilép a Thargodan mágustorony ajtaján. Természetesen illúzió fedi az alakját, ahogyan a tiédet is. Mikor észrevesz, hosszan vizslat téged, végül határozottan megindul feléd. Vajon mit akarhat?
- Kalandozó vagy Ghalláról - ezt sokkal inkább állítja, mint kérdezi. - Egy versenyt szervezek a hozzád hasonló, kemény kalandozóknak, érdekel a dolog? - kérdi, te pedig elgondolkodsz: vajon mitől olyan furcsa ez a figura? Hogy nem mutatkozott be? Hisz ez elég gyakran előfordul. Hogy nem látsz át az illúzióján? Biztos, valami általad ismeretlen Közös Tudat tagja.
- Miről van szó? Mondjad gyorsan, mert sietek - játszod meg az igen elfoglaltat.
- Egy xh'redqen hasonulót kell becserkészni. Max. ötfős csoportokat versenyeztetek. A nevezési díj fejenként 500 ghallai arany. A hasonuló a mélysivatagban él, és csak nagyon ritkán hagyja el azt, de én történetesen tudom, hogy hol tanyázik egy - mondja, aztán pontosan elmagyarázza, hogyan találhatsz oda, a sivatag közepén álló kátránygödörhöz, ahová a hasonuló néha megmártózni jár. - Nevezni a helyszínen lehet - mondja, aztán halk pukkanással egyszerűen eltűnik!
Gyanús! Nagyon gyanús! De azért megfontolandó ajánlat. (13. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 159, délre 54 mérföldre teljesítheted.) A földön meglátsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Találkozol néhány járókerővel, úgy döntesz nem lopod a napod, inkább a pénzt, szerzel 43 aranyat .
be 675 | bemész a 675. épületbe |
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, | hhaar burka (#32) 42 aranyért, | varázsvédelem (#34) 35 aranyért, | mágiatörés (#35) 38 aranyért, |
védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, | tompítás (#40) 38 aranyért, | örvénykerítés (#42) 80 aranyért, | fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, |
gigaököl (#49) 56 aranyért, | elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, | fúzió (#77) 94 aranyért, | tükörpajzs (#101) 155 aranyért, |
savhurrikán (#107) 1100 aranyért, | inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, | varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, | a halál szava (#152) 800 aranyért, |
var.tárgy készítés (#153) 18000 aranyért, | varázslatlopás (#154) 400 aranyért, | varázspáncél (#156) 700 aranyért, | tűzmágia (#157) 510 aranyért, |
Symulf rúnája (#182) 80 aranyért, | varázsszem (#184) 65 aranyért, | a hatalom szava (#196) 12000 aranyért, | jégoszlop (#231) 5200 aranyért, |
Asylux csapdája (#233) 4500 aranyért, | Asylux átka (#234) 5800 aranyért, | ősvillám (#235) 7000 aranyért, | elnyelés (#236) 7100 aranyért, |
minta formázása (#237) 12000 aranyért, | időtorzítás (#243) 16000 aranyért, | sivatagi vihar (#244) 6700 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, |
jégmágia (#279) 3100 aranyért, | időcsere (#285) 100 aranyért, | speciális védelem (#292) 4000 aranyért, | Morgan rúnája (#363) 9500 aranyért, |
sebezhetőség (#366) 5400 aranyért, | múltidézés (#369) 6000 aranyért, | oldás (#372) 160 aranyért, | banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, |
távolbalátás (#374) 480 aranyért, | analízis (#375) 70 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért. |
vtn 277 | varázslat tanulás: a 277. varázslatot |
vtn 380 | varázslat tanulás: a 380. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
ve 632 47 | megveszed a 632. tárgyat 47 |
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 423 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 84 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány fejét. (6 támadással 216 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (22 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (90 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a márvány sárkány jobb első lábát. (6 támadással 539 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (19 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megbököd a márvány sárkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (11 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+16 ÉP). A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+19 ÉP). A márvány sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> (313,117)-> 2 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (313,117)-> 80 arany, -2 ÉP] és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (313,117)-> 25 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 120 arany, -2 ÉP] 20039 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1372, sebződés: 400, gyógyulás: 255, összesen: -145 ÉP}
v 198 376 68 | elmormolod a 198. varázslatot |
[376,68] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé.
m 7 6 1 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 617 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 245 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 211 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (26 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel jól megszurkálod a drótszőrű mópat jobb első lábát. (6 támadással 531 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 84 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével megdöfködöd a drótszőrű mópat bal hátsó lábát. (4 támadással 252 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (26 életpontot sebezve.) Agyarával a drótszőrű mópat kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+16 ÉP). Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+12 ÉP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 10 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 21081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1754, sebződés: 391, gyógyulás: 36, összesen: -355 ÉP}
(Továbbmész...) [374,67] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze délkeletre látsz egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy gyilkos csalánt. Északnyugatra egy gyilkos csalán van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy talriai behemót közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 596 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 561 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (23 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (23 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a talriai behemót kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 152 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+31 ÉP). Vámpírölővel megbököd a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megérinted a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (16 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 155 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+31 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 47 kaját. 19104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1851, sebződés: 307, gyógyulás: 282, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [375,66] Magadban imádkozva, hogy ne nyeljen el az ingovány, tovább vánszorogsz a mocsárban. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy talriai behemót. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 600 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 564 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) A talriai behemót beleharap a kezedbe. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+24 ÉP). Vámpírölővel épp hogy megszúrod a talriai behemót fejét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (29 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megbököd a talriai behemót jobb oldalát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (24 életpontot sebezve.) A talriai behemót fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+24 ÉP). A talriai behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 46 kaját. 19104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1896, sebződés: 236, gyógyulás: 279, összesen: +43 ÉP}
m 2 8 1 | mozogsz keletre, északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [376,65] Elcsigázottan, igyekezve a szádon át venni a levegőt mész előre a halott mocsárban. A távolból robbanások hangját hallod. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ében sárkány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 432 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 107 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 72 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében sárkány nyakát. (6 támadással 194 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (20 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (84 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében sárkány jobb első lábát. (6 támadással 536 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (18 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod az ében sárkány bal oldalát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Az ében sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+13 ÉP). Az ében sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Karmával néhányszor az ében sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy pszi kő, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 4 fekete gyöngy, 6 arany és 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 20039 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1359, sebződés: 423, gyógyulás: 251, összesen: -172 ÉP}
(Továbbmész...) [377,64] Elkerülve a mérges gázt okádó gejzíreket, és a fekete folyadékban rejtőző nevenincs ocsmányságokat, óvatosan mész tovább. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy gyilkos csalánt. Keletre nézve látsz egy mópat bolyt. Délkeletre egy viharóriás barlang van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy ében sárkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 437 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 69 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében sárkány óriási karmát. (6 támadással 199 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (25 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (90 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ében sárkány testét. (6 támadással 536 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (4 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed az ében sárkány nyakát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) Az ében sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+13 ÉP). Az ében sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Karmával néhányszor az ében sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+16 ÉP). Véres nyál csordul ki az ében sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy Mágikus Koponya. Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 20039 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1368, sebződés: 443, gyógyulás: 259, összesen: -184 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 260 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 38 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás testét. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (23 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a viharóriás testét. (3 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed a viharóriás testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (14 életpontot sebezve.) A viharóriás megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 49 életpontot vesztettél. A viharóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 90 aranyat. 9263 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 909, sebződés: 129, gyógyulás: 167, összesen: +38 ÉP}
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 256 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 38 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás testét. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a viharóriás villámló testét. (3 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (21 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megbököd a viharóriás testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) A viharóriás meglök egy kicsit. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 44 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 83 aranyat. 9263 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 932, sebződés: 132, gyógyulás: 177, összesen: +45 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 467 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 109 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 72 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében sárkány farkát. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (88 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében sárkány fejét. (6 támadással 540 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével párszor épp hogy megérintgeted az ében sárkány nyakát. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (29 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+18 ÉP). Az ében sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Az ében sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+21 ÉP). Az ében sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], 4 gyöngymangó, egy arany, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl, egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 20039 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1458, sebződés: 508, gyógyulás: 275, összesen: -233 ÉP}
szk 312 | keresed a 312. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 578 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a talriai behemót fejét. (6 támadással 551 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (18 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (13 életpontot sebezve.) A talriai behemót fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+26 ÉP). Vámpírölővel megérinted a talriai behemót testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed a talriai behemót testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (22 életpontot sebezve.) A talriai behemót beleharap a kezedbe. (1 támadástól 143 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+29 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 50 kaját. 19104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1819, sebződés: 269, gyógyulás: 272, összesen: +3 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 92 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vámpírféreg testét. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (29 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a vámpírféreg testét. (6 támadással 508 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (8 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vámpírféreg testét. (5 támadással 327 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) A vámpírféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A vámpírféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 2 vámpírfogat. 15556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1172, sebződés: 305, gyógyulás: 24, összesen: -281 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 90 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vámpírféreg jobb oldalát. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vámpírféreg testét. (6 támadással 561 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (24 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével jól megszurkálod a vámpírféreg testét. (4 támadással 247 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (27 életpontot sebezve.) A vámpírféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 43 életpontot vesztettél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 2 vámpírfogat. 15556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1154, sebződés: 311, gyógyulás: 25, összesen: -286 ÉP}
tf 1 37 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 37 pontért |
CHARA-DIN AVATÁRJA (387. LÉNY) Mióta Chara-din az istenek közötti helyét követelve visszatért Ghalla hétköznapi életébe, számtalan hívőre és követőre talált a jelenkor nagyjai közül. Azok a kitüntetettek pedig, akik tőle kapták meg a halhatatlanságra emelkedés kiváltságát, hirtelen elérhetetlenek lettek; már csupán a legmegoldhatatlanabb helyzetekben avatkoznak az anyagi síkon történt csip-csup történésekbe - például ha egy Chara-din hívő a halandók közül, jogosan a segítségüket kéri. Ilyenkor azonban kínos precizitással számolnak le vallásuk ellenségeivel, gonosz jellemükhöz hűen, feldúlt földeket hagyva hátra emlékeztetőül. |
FILOFAXÁCIÓ (277. VARÁZSLAT) Biztos találkoztál már a kissé céltalan érzéssel egy-egy küldetés befejezése után: most akkor merre és hogyan tovább? Aztán beugrott, hogy még valahova menned kellene, hiszen meg is ígérted valakinek, de bárhogy is erőlködsz, nem jut eszedbe, hogy hol is történt ez! Nos, a visszaemlékezés megkönnyítésére itt ez a praktikus varázslat. Miközben öklödbe zársz egy fényesen csillogó aranyérmét, és elköltesz 20 varázspontot, rövid utazásra indulsz az emlékeidben, és megtudod, melyek azok az épületek, melyekben küldetést vállaltál, és még nem teljesítetted. Többnyire a küldetés milyenségére vonatkozóan is kapsz némi támpontot, de nem mindig pontosan, hiszen ehhez sokkal mélyebbre le kellene ásni, mint azt ekkora energia-befektetéssel megtehetnéd. A varázslattal való emlékezés ideje: 10 TVP-nyi. |
BÖFÖGTETŐ ÁTOK (380. VARÁZSLAT) Végre! Kezedben van a tökéletes fegyver, hogy rosszakaróid és ellenségeid rettegjék neved! Ha ezt az átkot idézed valaki fejére, akkor a szerencsétlen a következő fordulójában nem fog tudni koncentrálni a gyomra mélyéről feltörő hangoktól, hangosan böffentget egész nap. A varázslását is annyira rontja, hogy 5% eséllyel besülhet bármelyik varázslata, amit kapkodva (harcban) kell elmondania, legyen az támadó vagy védekező. A varázslat használata a V 380 <kalandozó száma> paranccsal történik, 100 VP és 5 TVP költséggel, és magához a hatáshoz szükség lesz egy dözmöngszívre is - célpontod a vizuális látomásban azt fogja lenyelni. A kiválasztott kalandozónak max. taumaturgia/5 mezőnyire kell tartózkodnia, és mentális mentődobásra jogosult, de minél közelebb tartózkodsz hozzá, annál nagyobb az esélyed a sikerre. (Az olimpián a szervezők leoldják a böfögtető átkot a kalandozókról.) |
Erő: | 57 (89) | Szint: | 45 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 57 (78) | Támadás: | 60 (63) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 57 (84) | Védekezés: | 123 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 56 (74) | Életpont: | 1113/1113 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 67 (93) | Varázspont: | 2231/825 | Pénz: | 30113 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 23/10 | Pszi pont: | 217/273 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/28 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 42/78 (+6%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 23/39 | dobófegyverek: | 36/84 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 40/70 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 81/66 (+14%) | 3. lopás: | 66/23 (+12%) |
4. mászás: | 16/5 | 5. csapdakészítés: | 28/66 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 75/46 |
7. gyógyítás: | 97/99 | 8. titkosírás: | 6/41 | 9. felderítés: | 31/32 |
10. szörnyidomítás: | 24/48 | 11. teológia: | 144/52 (+64%) | 12. taumaturgia: | 80/1 (+22%) |
13. szerencsejáték: | 54/60 | 14. versengés: | 27/58 | 15. zene: | 3/68 |
16. szörnyismeret: | 38/70 | 17. pszi: | 26/15 (+1%) | 18. zárnyitás: | 26/63 |
19. vadászat: | 14/60 | 20. vitalitás: | 5/2 | 21. bányászat: | 31/55 (+5%) |
22. úszás: | 10/64 | 23. főzés: | 11/75 | 24. csapatmunka: | 3/66 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 33 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
lopsz a törpéktől (3) aranyat (#50) (2x), az alakváltóktól (7) bármit (4x), a mutánsoktól (9) bármit (3x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (5x), az emberektől (1) aranyat (#50) (10x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (89,12,1) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) |
tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | csupasz izom (#28) | hatalomvarázs (#220) |
esszenciavédelem (#165) | óriáserő (#53) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | nekromanta csókja (#230) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
káosz szava (#207) | >> | pikkelyes ptog (#470) | élőholt pozdorja (#134) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | bámulatos zombi (#896) | lidércidézés (#219) | >> | 35. szintű lényekre | |
lidércidézés (#219) | >> | nők (#999) | lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) A Sötét Föld a Káosz igazi mészárszéke. Apríts fel tizenhat talriai behemótot, hadd szennyezze roható tetemük tovább a levegőt! (számláló: 4) |
HŐSTETTEID |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
25 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | sallank karom (#128) | |||
3 | sötét ital (#284) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
998 | arany (#50) | 47 | arkog kő (#632) | 3 | csalánvirág (#582) | |||
3 | fekete gyöngy (#99) | 4 | gyöngymangó (#135) | 131 | kaja (#2) | |||
1 | Mágikus Koponya (#279) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | szent jogar (#150) | |||
4 | vámpírfog (#1221) | 3 | vas dobónyíl (#189) |