440. forduló, 442. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 12. 9h:23'
EZ A 522. JÁTÉKHETED, 441. FORDULÓD
523. játékheted kezdete: febr. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [169,7] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 6 jégszilánk (eladási ár: 470 arany, ebből a kezelési költség: 37 arany), 10 acéltű (eladási ár: 150 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany) ellenértékét.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 52 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk dobónyílat. A teremtés zsákja létrehozott 1 ramit követ.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+41 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+708 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+145 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 698. hetének nyerőszámai: 11, 21, 22. 3 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 57 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
147 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 643.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 641.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 641.]

* 2. KP: elmormolod a 123. varázslatot a 120. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 639.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 637.]
Beizzik a turbómágia. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 632.]

* 3. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 631.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +64 max. életerő, +64 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 625.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 623.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 621.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 619.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 617.]

* 5. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 615.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 615.]
Gyorsvarázsolsz! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 613.]

* 6. KP: kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (1 darabot)
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kreáció varázslatot! Kreáltál 1 jégszilánkot. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 611.]

* 7. KP: alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 608.]

* 8. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Az a lény nem idézhető. [0 pontot használtál fel, van még 608.]

* 9. KP: elmormolod a 238. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új ében toboz. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 603.]

* 10. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 603.]

vv 185 224 86 elmormolod a 185. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 601.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 601.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 601.]

p 74 232 20 használod a 74. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 7 vasérc molekuláit, előállítottál 7 ilkin ércet. [-70 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 596.]

be 77 bemész a 77. titkos labirintusba
Lemerülsz a vízbe. Csodálatos érzés a vízlélegzés! Fel-alá úszkálva, végül megtalálod a barlangbejáratot. Elég félelmetes kalandnak tűnik ez az egész! Beúszol a bejáraton. Döbbenetes ez a víz alatti világ! Halak spriccelnek melletted el. [5 pontot használtál fel, van még 591.]

lm 33 33 33 mozogsz 33 33 33
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-11 életerő).
Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő).
A vájat kanyarját követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő).
Furcsa így, hogy nem kell levegőt venned, mégsem fuldoklasz. Szokatlanul mozogsz a szokatlan környezetben. [17. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő).
Tempó, tempó! Úszol tovább. [19. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő).
Ahogy a szűk, kanyargó folyosót követed, elgondolkodsz, hogy vajon még meddig elegendő a vízlélegzés varázslat. [21. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-10 életerő).
Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő).
Egy tágas, gömb alakú termen úszol keresztül. [27. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő).
Kezd víziszonyod lenni. Már nagyon mélyen jársz a labirintusban! [28. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-16 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+42 életerő). [-6 varázspont.]
Töretlenül úszol tovább. [29. PONT] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő).
Hmm, ezt a teljesítményt még Krapixlon Cousteau is megirigyelné! [30. PONT] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő).
Egy egész szűk átjáróhoz érsz, a falról acélkarmok meredeznek. Vajon kit vagy mit kellett visszatartaniuk? [31. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-12 életerő).
Széttépett halak teteme között úszol. Ajjaj! [32. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+41 életerő). [-6 varázspont.]
Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy nagyobb vércápa! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 30]

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}

Egy nagyobb vércápa lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 30]

Megmarkolva a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem!
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-6 varázspont.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő).
Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy nagyobb vércápa. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani. [védettséged: 30]

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem!
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-6 varázspont.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő).
Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy nagyobb vércápa. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé. [védettséged: 30]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem!
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+41 életerő). [-6 varázspont.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-16 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-6 varázspont.]
[130 pontot használtál fel, van még 461.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 456.]

v 181 183 29 elmormolod a 181. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(169,7) a 77. labirintus bejárata, nagyobb vércápa (#246)

[183,29] Épületek tűnnek fel.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodák kútját. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-48 életerő). Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+323 életerő.) Találkozol egy hófehér, copfos hajú, égszínkék szemű ember férfival. Bőre mélykék színű. Hatalmas varázslónak látszik. Jéghideg bizsergés lesz úrrá rajtad, mikor a közeledbe ér. Megismered. Ő a demokratikusan megválasztott dik... vezetője a Jégmágusok Szövetségének: Berogurgi Titusz! Ura Jégnek és Fagynak, Északi Szeleknek és a Kegyetlen hóviharoknak. Jobb lesz vele vigyázni. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-60 varázspont.] [50 pontot használtál fel, van még 406.]

kf 610 kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a pszi katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

hh 248 1096 1096 használod a 248. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-70 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+4 max. pszi pont.) [6 pontot használtál fel, van még 400.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Innen keletre 27, északra 3 mérföldre van egy szopógödör. Ősi titkok vesztek ott homályba, melyek felderítésre várnak." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 396.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. A kút mélyéről sóhajok törnek fel, melyeknek hangja addig visszhangzik, míg teljesen körbe nem ölelik testedet. Aztán már ott tombolnak a fejedben, egy pillanatra a teljes relaxáció állapotát idézve elő sejtjeidben. A hatása szenzációs: regenerálódtál 36 varázspontot. Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 392.]

hh 1096 248 1096 használod az 1096. tárgyat a 248. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Ha újat tanulni támad kedved, a fegyvertáncot tudom ajánlani. Ez egy gyöngyszem a varázslói védekező varázslatok sorában." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 388.]
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-57 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+4 max. pszi pont.) [6 pontot használtál fel, van még 382.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. A következő pillanatban egy mágikus aura jelenik meg a tested körül. Aztán lassan, nagyon lassan elhalványul... de hatása egy darabig még nem felejthető. (+3 támadás forduló végéig.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 378.]

hh 1096 522 1096 használod az 1096. tárgyat az 522. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Hirtelen meglódul a lábad alatt a talaj, és egy étkezőben találod magad. Egy asztalnál ülsz, melynél a legelképesztőbb formába bújt alakváltók az asztaltársaid. Hangosan csócsálják az ízletes falatokat a tányérjaikról. Csak te nem eszel, nem érted mi ez az egész... Aztán megérkezik a pincér és megkérdezi, hozhat-e még valamit. Miközben megrázod a fejed, felnézel rá, és szíved kis híján azon nyomban leáll. A pincér egy triklem drakolder... Földbe gyökerezett lábbal állsz a kút előtt. Nem tudod hova tenni ezt a látomást, bár annyira élethű volt. 27554 tapasztalati pontot kaptál. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 374.]
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [1 pontot használtál fel, van még 373.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Eddig azt hitted, van egy téma, amiről már senki semmi újat nem tud neked mondani, ez pedig a csapdakészítés. Tévedtél, ezzel kapcsolatban támad néhány kreatív ötleted, amit később majd felhasználhatsz. (Szakértelmed 12 százalékkal nőtt.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 369.]

hh 1096 522 1096 használod az 1096. tárgyat az 522. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Vadássz hadroszauruszt, hiszen mindig kaját találsz nála!" Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 365.]
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Tested egészségtől fénylik! (+1 egészség.) [1 pontot használtál fel, van még 364.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya a teknőcpajzs, merthogy szerencsét növel, ha magukra aggatják." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 360.]

hh 1096 522 1096 használod az 1096. tárgyat az 522. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Mostanában sokat dicsérik az ezüstkardot. Ha vágófegyver, amire szükséged van, szerezz be egyet! Hossza csupán 39 hüvelyk, súlya pedig 1 kiló." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 356.]
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Tested egészségtől fénylik! (+1 egészség.) [1 pontot használtál fel, van még 355.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Innen nyugatra 135, délre 99 mérföldre egy egész horda gyilkos tetűt láttak." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 351.]

hh 1096 522 1096 használod az 1096. tárgyat az 522. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Bizsergető érzés vándorol végig testeden, mintegy mindenhol megacélosítva azt. (+3 védettség forduló végéig.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 347.]
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) [1 pontot használtál fel, van még 346.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Hirtelen tűnik el a bicegés, ami a legutóbbi csata óta kíséri utadat. (+30 életerő.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 342.]

hh 1096 522 1096 használod az 1096. tárgyat az 522. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Eddig azt hitted, van egy téma, amiről már senki semmi újat nem tud neked mondani, ez pedig a teológia. Tévedtél, ezzel kapcsolatban támad néhány kreatív ötleted, amit később majd felhasználhatsz. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 338.]
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [1 pontot használtál fel, van még 337.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Hirtelen önt el a forróság, és mágikus energiák áramlanak a testedbe. 34 varázspontot kaptál. Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 333.]

hh 1096 522 1096 használod az 1096. tárgyat az 522. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. A légzés, ami a legutóbbi csata óta kicsit nehézkessé vált számodra, hirtelen könnyedebbé válik. (+26 életerő.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 329.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 329.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Először csak lenyűgözve állsz ott, és azt bámulod, ahogy egy szivárványszín sugárnyaláb előtör a kútból, és a testedbe csapódik. Mágikus aurád bizonyos mértékig feltöltődik tőle. (+32 varázspont.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 325.]

kf 531 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a pszi katalizátort, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

m 7 4 4 mozogsz északnyugatra, délre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[169,7] Belegyalogolsz a tengerbe. Könnyedén, akár egy sellő, tempózni kezdesz. Az idő ideális strandolásra.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-44 életerő). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [169,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. A földön meglátsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-31 életerő). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [169,9] A tengerpart mögötted marad. Bozótos terepen vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Szerették, tisztelték, de a házból kitették.
Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-44 életerő). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [29 pontot használtál fel, van még 296.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 334 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a massza jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bakkura bőrt. [bakkura bőr ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] 3742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bronzpenge [bronzpenge ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy csontpálca [csontpálca ládikóba-> (183,31)-> 15 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [50 pontot használtál fel, van még 246.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[168,10] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-45 életerő).

(Továbbmész...) [167,11] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 361 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. [ragasztó ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-38 életerő).

(Továbbmész...) [166,12] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ezüstdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 ezüstdarabot!

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-38 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+335 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [72 pontot használtál fel, van még 174.]

m 6 8 7 mozogsz nyugatra, északra, északnyugatra
[165,12] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Zinthurg támad rád.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg ébenfekete testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 135 életpontot sebeztél. 101 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel felnyársalod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 2, gyógyulás: 101, összesen: +99 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Nincs itt semmi, csak átok és dögletes levegő! Azért még próbálkozol kicsit. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy pszi őselementál támad rád.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 360 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy pszi őselementál jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 345 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Notermanthi védelmezi a vadászterületét.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 350 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 43 arany, 2 gyöngymangó és egy ezüstshuriken. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy lánckesztyű [lánckesztyű ládikóba-> (183,31)-> 15 arany, -2 ÉP], 17 arany, egy ezüstshuriken és 2 rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP]. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni!
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Véres Holló formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-31 életerő). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [165,11] A sík vidéket bozótos váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 325 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. [ragasztó ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwarg bolyt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos torát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 127 életpontot sebeztél. 49 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 0, gyógyulás: 49, összesen: +49 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg parafenomén!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 313 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 csontpálcát. [csontpálca ládikóba-> (183,31)-> 15 arany, -2 ÉP] Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tüskés harci gromak. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 127 életpontot sebeztél. 2 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz a tüskés harci gromak rúgása elől. A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-33 életerő).

(Továbbmész...) [164,10] Még mindig bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ragyás burástya. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-30 életerő). [109 pontot használtál fel, van még 65.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

* 2. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
7 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 65.]
7 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 65.]
7 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

* 3. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 366 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az aranyfecske bal oldalát. (3 támadással 220 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. 65 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed az aranyfecske jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő arany papi karkötő felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 47 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 834, sebződés: 65, gyógyulás: 65, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 55.]

* 4. BP: energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-3 TU.] A befejezéshez még 96 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 25.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 25.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-64 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 1, 17.
Elmúlt a vízlélegzés hatása. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. Egy szögletes követ habzsol be a bazaltelementál. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 25 pontod maradt, ebből a következő körre 25 pontot vihetsz át. Kapsz még 582 pontot. A következő körben tehát 607 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 441. fordulód.

Erő: 49 (52) Szint: 39 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 56 (60) Támadás: 54 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 46 (51) Védekezés: 100 Menekülés: 30 % Életkor: 43/44 év
Egészség: 46 (52) Életpont: 648/647 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 55 (66) Varázspont: 1730/786 Pénz: 2770 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 308/7 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 155
Eddig összesen 4582 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 50001 TP-t kaptál. Jelenleg 7910732 TP-d van. A következő szinthez még 189268 TP szükséges. Trófeáid: talriai behemót, mópat fatty, ősöreg góliát. A 440. fordulódban 59867 arany került a bankszámládra. 59867 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 37
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 31

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22 2. nyomkövetés: 117 3. lopás: 2
4. mászás: 23 5. csapdakészítés: 7 6. csapdaészlelés: 7
7. gyógyítás: 175 (+1) 8. titkosírás: 16 9. felderítés: 30
10. szörnyidomítás: 3 11. teológia: 72 12. taumaturgia: 126
13. szerencsejáték: 6 14. versengés: 21 15. zene: 11
16. szörnyismeret: 18 17. pszi: 40 18. zárnyitás: 2
19. vadászat: 8 20. bányászat: 38 21. úszás: 9
22. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)
energiaburok (#239, 15 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) az elme hatalma (#123) nagyobb agypajzs (#120)
tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137)
esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 halcsont (#390) 2 isteni könnycsepp (#260)
2 kaja (#2) 5 kerek kő (#19) 2 pszi kő (#248)
1 rókafarok (#124) 1 szögletes kő (#17) 5 tudás gyöngye (#522)
1 tükör (#43) 1 vas dobónyíl (#189) 7 vasérc (#152)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
325 arany (#50) 1 ében toboz (#578) 3 ezüstdarab (#326)
2 ezüstshuriken (#327) 3 gyöngymangó (#135) 7 ilkin érc (#232)
1 ramit kő (#226) 1 ubuk dobónyíl (#138) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(164,10) ragyás burástyák (#111), Raia rúnaköve, aranyfecske (#283)
(165,11) kputtyintó csalán (#247), quwarg boly (#359), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), quwarg harcos (#201), quwarg parafenomén (#248), tüskés harci gromakok (#156)
(165,12) Zinthurg (#180), pszi őselementál (#258), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432), Chara-din monolitja (#534), 25. jellempróba, művészi porolit (#720)
(166,12) Dornodon oltár, érclelőhely
(167,11) kputtyintó csalán (#247), 45. jellempróba
(168,10) 46. jellempróba, Dornodon oltár
(169,7) a 77. labirintus bejárata, nagyobb vércápa (#246)
(169,9) bűbájlidérc (#761), phua-kúp (#372), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), massza (#217)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az olimpiai jóslat valósággá válhat, néhányan ősi avatárok ébredéséről suttognak.

Üzenet küldése a karakternek