Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 12. 10h:19' EZ A 445. JÁTÉKHETED, 441. FORDULÓD 446. játékheted kezdete: jan. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (58 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében tigris testét. Kritikus ütés! (8 támadással 673 életpontot sebezve.) Az ében tigris többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 161 életpontot vesztesz.) Az ében tigris fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében tigris jobb oldalát. (8 támadással 678 életpontot sebezve.) Az ében tigris néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 173 életpontot vesztesz.) Az ében tigris fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
8554 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1351, sebződés: 486, gyógyulás: 4, összesen: -482 ÉP}
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 165. varázslatot az 5. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat az 527. tárggyal az 560. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 533. tárgyat |
ek 273 11 7 | t. energia kisütése: 273 11 7 |
v 1 999 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 169 999 38 | elmormolod a 169. varázslatot |
h 1525 500 532 | használod az 1525. tárgyat |
hh 1253 | használod az 1253. tárgyat |
ftv 266 532 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot az 532. szörnyet |
vv 57 182 377 | elmormolod az 57. varázslatot a 182. varázslatot a 377. varázslatot |
vv 138 79 167 | elmormolod a 138. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (54 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ében tigris bal oldalát. (8 támadással 666 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Transzformálsz! (+66 varázspont.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. Az ében tigris karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Az ében tigris harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében tigris ébenfekete bőrét. (7 támadással 592 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Transzformálsz! (+59 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Az ében tigris néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 170 életpontot vesztesz.) Az ében tigris állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
9930 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1354, sebződés: 370, gyógyulás: 257, összesen: -113 ÉP}
v 198 221 118 | elmormolod a 198. varázslatot |
[221,118] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi.
be 109 | bemész a 109. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
v 22 327 | elmormolod a 22. varázslatot |
lm 3 4 8 | mozogsz 3 4 8 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Elszántan a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a káoszpók testét. (7 támadással 605 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Transzformálsz! (+60 varázspont.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a káoszpók testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A káoszpók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a káoszpók testét. (7 támadással 598 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Transzformálsz! (+59 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a káoszpók testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor megcsapod a káoszpók testét. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) {HD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a káoszpók szőrös potrohát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A káoszpók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
10164 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1611, sebződés: 161, gyógyulás: 332, összesen: +171 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (40 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tarajos áspis halványkék bőrét. (8 támadással 672 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Transzformálsz! (+67 varázspont.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a tarajos áspis jobb oldalát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A tarajos áspis harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tarajos áspis fejét. (7 támadással 583 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Transzformálsz! (+58 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a tarajos áspis testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 135 életpontot vesztesz.) A tarajos áspis összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
7554 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1408, sebződés: 300, gyógyulás: 290, összesen: -10 ÉP}
lm 7 | mozogsz 7 |
vv 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 5 22 10 | mozogsz 5 22 10 |
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az albinó féreg testét. (7 támadással 607 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod az albinó féreg bal oldalát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Az albinó féreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az albinó féreg testét. (6 támadással 683 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor súrolod az albinó féreg testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Az albinó féreg feléd harap, de sikertelenül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel párszor keményen megütöd az albinó féreg testét. (3 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). {FM:} Nitmák pengével súrolod az albinó féreg farkát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 53 életpontot sebeztél. Az albinó féreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki az albinó féreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
7977 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1945, sebződés: 0, gyógyulás: 387, összesen: +387 ÉP}
lm 3 19 24 | mozogsz 3 19 24 |
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az albinó féreg fehér bőrét. (7 támadással 606 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). {HD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod az albinó féreg testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Az albinó féreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az albinó féreg testét. (9 támadással 754 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod az albinó féreg testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 52 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az albinó féreg szelvényes testét. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {KCC:} Nitmák pengével épp hogy megvágod az albinó féreg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Az albinó féreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
8107 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1844, sebződés: 41, gyógyulás: 366, összesen: +325 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (37 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tűzrája szürke hátát. (6 támadással 456 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a tűzrája testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A tűzrája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 214 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször eltalálod a tűzrája szürke hátát. (7 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). {HD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a tűzrája testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Több csapást kapsz a tűzrája farkától. (2 támadástól 258 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tűzrája testét. Kritikus ütés! (9 támadással 512 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). {HD:} Nitmák pengével súrolod a tűzrája testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A tűzrája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 203 életpontot vesztesz.) A tűzrája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
9447 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1489, sebződés: 712, gyógyulás: 306, összesen: -406 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (47 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tűzrája szürke hátát. (8 támadással 456 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a tűzrája elsuhanó szárnyát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 263 életpontot vesztesz.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tűzrája jobb oldalát. (6 támadással 461 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a tűzrája jobb oldalát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. Több csapást kapsz a tűzrája farkától. (2 támadástól 212 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tűzrája elsuhanó szárnyát. (8 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). {KCC:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a tűzrája testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Több csapást kapsz a tűzrája farkától. (2 támadástól 203 életpontot vesztesz.) A tűzrája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
9589 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1577, sebződés: 725, gyógyulás: 314, összesen: -411 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (36 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tarajos áspis fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 525 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a tarajos áspis fejét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tarajos áspis testét. (8 támadással 688 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a tarajos áspis testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 160 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A tarajos áspis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
7704 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1368, sebződés: 255, gyógyulás: 282, összesen: +27 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Elszántan a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszpók fejét. (8 támadással 669 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a káoszpók testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A káoszpók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a káoszpók nyakát. (9 támadással 740 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). {HD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a káoszpók szőrös potrohát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A káoszpók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
10441 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1557, sebződés: 64, gyógyulás: 320, összesen: +256 ÉP}
Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az albinó féreg testét. (6 támadással 661 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). {GYD:} Nitmák pengével néhányszor súrolod az albinó féreg farkát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Az albinó féreg feléd harap, de sikertelenül. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel néhányszor megcsapod az albinó féreg testét. (6 támadással 520 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted az albinó féreg testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Az albinó féreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Túl sok sebet kaptál. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1430, sebződés: 31, gyógyulás: 282, összesen: +251 ÉP}
lm 24 12 18 | mozogsz 24 12 18 |
Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az albinó féreg testét. (6 támadással 653 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor súrolod az albinó féreg testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. Az albinó féreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az albinó féreg szelvényes testét. Kritikus ütés! (8 támadással 669 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod az albinó féreg testét. Kritikus ütés! (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az albinó féreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel néhányszor súrolod az albinó féreg fehér bőrét. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). {FM:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod az albinó féreg testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az albinó féreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
8083 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1838, sebződés: 36, gyógyulás: 365, összesen: +329 ÉP}
lm 2 17 14 | mozogsz 2 17 14 |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az albinó féreg fehér bőrét. (8 támadással 633 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). {HD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod az albinó féreg testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az albinó féreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az albinó féreg bal oldalát. (9 támadással 726 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). {FM:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod az albinó féreg testét. Kritikus ütés! (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Az albinó féreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod az albinó féreg testét. (3 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolod az albinó féreg testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az albinó féreg feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
8070 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1866, sebződés: 86, gyógyulás: 382, összesen: +296 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a káoszpók jobb vállát. (6 támadással 595 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a káoszpók szőrös potrohát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a káoszpók nyakát. (6 támadással 599 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a káoszpók egyik lábát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1432, sebződés: 136, gyógyulás: 287, összesen: +151 ÉP}
lm 15 12 | mozogsz 15 12 |
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 13 20 21 | mozogsz 13 20 21 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a káoszpók testét. (8 támadással 628 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a káoszpók bal vállát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a káoszpók többször is megmar! (2 támadástól 173 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a káoszpók szőrös potrohát. Kritikus ütés! (8 támadással 644 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a káoszpók testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a káoszpók többször is megmar! (2 támadástól 164 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1508, sebződés: 337, gyógyulás: 299, összesen: -38 ÉP}
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 20 19 | mozogsz 20 19 |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 9 11 10 | mozogsz 9 11 10 |
lm 10 10 10 | mozogsz 10 10 10 |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 5 22 5 | mozogsz 5 22 5 |
lm 8 8 1 | mozogsz 8 8 1 |
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az albinó féreg testét. (8 támadással 616 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod az albinó féreg testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Az albinó féreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az albinó féreg testét. (8 támadással 626 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod az albinó féreg farkát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Az albinó féreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ököllel többször eltalálod az albinó féreg fehér bőrét. (4 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolod az albinó féreg testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. Az albinó féreg feléd harap, de sikertelenül. Az albinó féreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
8070 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1851, sebződés: 0, gyógyulás: 303, összesen: +303 ÉP}
vv 109 161 | elmormolod a 109. varázslatot a 161. varázslatot |
fno 10 1 | fejl. pont elköltés 10 1 |
kf 533 1548 824 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat az 1548. tárggyal a 824. tárgyat |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (38 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pikkelyes ptog jobb oldalát. (6 támadással 562 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {FM:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a pikkelyes ptog bal első lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog farka bal karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 274 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (8 támadással 566 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a pikkelyes ptog testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 315 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel megpöccinted a pikkelyes ptog testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a pikkelyes ptog bal első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled farokcsapásai nyomán szörnyű sebek nyílnak bal combodon és csípődön. (2 támadástól 317 életpontot vesztesz.) A pikkelyes ptog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
8893 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1370, sebződés: 944, gyógyulás: 0, összesen: -944 ÉP}
(Továbbmész...) [221,120] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Ráismersz a lényre. Egy algaleioda. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (66 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod az algaleioda testét. (8 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Csípések özönlenek testedre és nyakadra. (3 támadástól 380 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször eltalálod az algaleioda testét. (7 támadással 353 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod az algaleioda jobb lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az algaleioda csípései nyomán dől a vér a sebeidből. (3 támadástól 331 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 716, sebződés: 777, gyógyulás: 145, összesen: -632 ÉP}
(Továbbmész...) [221,121] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány pikkelyes ptog nyomokat fedezel fel! Sajnos a fedett verem ezen a terepen nem alkalmazható. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pikkelyes ptog. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (33 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pikkelyes ptog testét. (6 támadással 429 életpontot sebezve.) Te 53 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {FM:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a pikkelyes ptog jobb első lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 41 életpontot sebeztél. A pikkelyes ptog farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 255 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 540, sebződés: 288, gyógyulás: 53, összesen: -235 ÉP}
ek 7 23 6 | t. energia kisütése: 7 23 6 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Iszonyatos forróság áraszt el. (90 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 7 ezüstshuriken, 3 csalánvirág, ében toboz, remák szív, kőszem, 115 ragasztó. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (6 támadással 429 életpontot sebezve.) Te 53 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a pikkelyes ptog fejét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Farkával végigüt a pikkelyes ptog a hátadon. (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pikkelyes ptog testét. (6 támadással 423 életpontot sebezve.) Te 52 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {HD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a pikkelyes ptog testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny farka lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 977, sebződés: 377, gyógyulás: 107, összesen: -270 ÉP}
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ryuku átokvarázs. 107 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vízbeölt ryuku elzöldült fejét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 22 életpontot vesztettél. {FM:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízbeölt ryuku fejét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 22 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 217, gyógyulás: 0, összesen: -217 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (54 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ki energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel párszor keményen megütöd az algaleioda jobb lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 312 életpontot sebezve.) Te 39 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {FM:} Nitmák pengével megkarcolod az algaleioda fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 193 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 247, gyógyulás: 41, összesen: -206 ÉP}
(Továbbmész...) [222,120] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy tüskés totemblarg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [14 pontot használtál fel, van még 5. Kapsz 2 VP-t.]
im 0 6 | imádkozol |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | gyakorolsz a 28. tárggyal 1 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1158. tárggyal a 956. tárgyat |
* 7. BP: | keresed a 488. szörnyet a 468. szörnyet a 465. szörnyet |
* 8. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
FEHÉR ÖZVEGY (500. SZÖRNY) A Fehér Özvegy a hótarantulák legnagyobbika. Már a bo'adhun időkben is számtalan kísérletet tettek az elpusztítására: pl. megpróbálták a barlangjától távol csapdába csalni, mindhiába, a Fehér Özvegy megérezte a veszélyt, és óvatosságból hátulról cserkészte be a sziklák közt elbújt to'aghan lövészeket, majd egyesével végzett velük. Ez volt az utolsó kísérlet az ártatlanná tételére, azóta minden épeszű teremtmény messzire elkerüli barlangjának sötét járatait. |
TOKAN (532. SZÖRNY) Minden csúszómászók legszörnyűbbike. Tokan, a pókféreg egy nagyra nőtt keresztespók és egy még nagyobb gigaféreg kereszteződéséből jött létre, de hogy természetes körülmények között, vagy egy mágus kísérletező keze volt a dologban, azt ma már senki sem tudja. Tokan hatalmas potroha, mely egyébként a gigaféreg szelvénytestére hasonlít, halálos mérget rejt, melyet a csáprágóin keresztül juttat áldozata testébe. Az időtlen idők óta a bo'adhun barlangok mélyén lakó pókok ura csak a közelmúlt ínséges időszakai során merészkedett a felszínre, de amit itt talált - védtelen kalandozópalánták mindenütt -, hosszabb tartózkodásra bírta. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. |
KÁOSZPÓK (530. SZÖRNY) A káoszpókok a hűvös, de ugyanakkor száraz helyeket kedvelik, ahol nyugodtan kifeszíthetik széles hálóikat. Bár összetartó lények, és egy élőhelyhez általában több káoszpók is tartozik, azért egyedül is megállják a helyüket, ha zsákmányszerzésről, vagy otthonuk megvédéséről van szó. Hosszú, szőrtelen lábaikon hangtalanul és hihetetlen gyorsasággal közlekednek. Testük bénító mérget termel, melyet előszeretettel pumpálnak áldozatuk védtelen testébe. Egy-egy ilyen magatehetetlenné váló ellenség elfogyasztása hosszú napokig tart. |
ŐSI ESSZENCIA (883. TÁRGY) Az ősi esszencia egy masszaszerű, mágikus derengéssel világító anyag, mely minden bizonnyal egy Ghallán kívüli civilizációból származik. Ha megérinted, szinte megérzed a benne lüktető energiát, mely, mint egy élő szervezet, reagál minden mozdulatodra. Ha veszed a bátorságot, és egészben lenyeled az ökölnyi méretű ősi esszenciát (kiadod a H 883 parancsot), kapsz 100 fejlesztési pontot, melyet később tetszés szerint felhasználhatsz. (Nem átadható, nem ellopható.) |
ALBINÓ FÉREG (529. SZÖRNY) Az albinó féreg bőrének redői vakítóan fehérek, csupán a szelvények találkozásánál fedezheted fel a piros szín néhány árnyalatát. Széles szájában apró és hegyes fogak sorakoznak, ha védekezésre kényszerül, ezekkel próbálja meghátrálásra kényszeríteni támadóját. Rendkívül sok sebzést képes elviselni, mielőtt kilehelné lelkét, talán ennek köszönhető, hogy nem sok kalandozó szaladgál albinó féreg trófeával az övére tűzve. |
TŰZRÁJA (531. SZÖRNY) A tűzrája ereje a meglepetésben rejlik: bőrének szürkesége épp megfelelő a félhomályos járatok sötétjében rejtőzésre. Csupán szárnyának suhogása árulja el, de ilyenkor többnyire már késő bármit is tenni. Még ha van is időd fegyvert ragadni, a gyorsan mozgó célponton borzasztó nehéz lesz annyit sebezni, hogy a tűzrája holtan rogyjon össze a lábaid előtt. |
ALGALEIODA (474. SZÖRNY) Az algaleiodák gyors mozgású madarak, melyek mind kinézetükben, mind életmódjukban leginkább a sirályokhoz hasonlíthatóak. Néhány apróbb különbség van csupán: a legtermetesebb példányok mérete akár hatszorosa is lehet az átlagpéldányénak, valamint nem igazán érik be a tengerek hullámai által nyújtott ínyencségekkel, legtöbbször valamilyen véresebb falatra fáj a foguk. A bo'adhun feljegyzések szerint ők voltak az okozói, hogy a birodalom első, hajózásra tett kísérletei kudarccal végződtek. Ezek a ragadozók, mivel hogy a nyílt tengeren már nem igazán számíthatnak megfelelő vacsorára, a történelem hosszú évei alatt egyre inkább rászoktak arra, hogy a szárazföldön (legalábbis a tengerparton) lessenek a megfelelő áldozatokra. |
RYUKU HAJÓRONCS (1163. TEREPTÁRGY) A hullámok mosta tengerparton jártadban különös dolog szúr szemet. Nem is olyan messze, a kristálytiszta vízfelületen keresztül valami kolosszális méretű, sötét tárgyra leszel figyelmes. Aztán még valamit felfedezel, egy félbetört ryuku lándzsát sodor feléd a tengervíz. Csak nem egy ryuku hajó süllyedt itt a víz alá? Lehet, hogy érdemes lenne a víz alá merülni, és megpróbálkozni a felderítésével. Ahhoz, hogy erre rászánhasd magad, a KUT 35 parancsra van szükséged, na meg némi úszástudásra. Mivel láthatóan mélyre kell merülni a roncs feltérképezéséhez, na meg 35 TVP-nyi idő levegő nélkül még a legnagyobb tüdejű trollnál is fulladáshoz vezetne, Feltételes Kutatás parancsod csak akkor jön létre, ha előtte elmondtál magadra egy vízlélegzés varázslatot. A kutakodás idejére tárgyaidat természetesen a parton hagyod, jól elrejtve a parti sziklák és bozótosok rejtekében. |
Erő: | 63 (81) | Szint: | 43 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 66 (71) | Támadás: | 60 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 54 (63) | Védekezés: | 94 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 62 (71) | Életpont: | 1105/344 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 72 (85) | Varázspont: | 2687/3 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 27 |
Tudatpont: | 47/28 | Pszi pont: | 293/269 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 39 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/38 (+6%) | ökölvívás: | 43/80 (+9%) | szúrófegyverek: | 8/65 |
vágófegyverek: | 25/68 (+4%) | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/88 |
dobófegyverek: | 32/24 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << óriásölő (#528) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/82 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 101/36 (+16%) | 3. lopás: | 1/47 |
4. mászás: | 21/59 | 5. csapdakészítés: | 30/15 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 16/36 (+66%) |
7. gyógyítás: | 80/47 (+68%) | 8. titkosírás: | 22/72 | 9. felderítés: | 28/87 (+3%) |
10. szörnyidomítás: | 7/58 | 11. teológia: | 100/69 (+63%) | 12. taumaturgia: | 125/76 (+28%) |
13. szerencsejáték: | 7/61 | 14. versengés: | 22/15 | 15. harcművészetek: | 46/16 |
16. zene: | 14/9 (+1%) | 17. szörnyismeret: | 25/53 (+30%) | 18. pszi: | *25/100 |
19. zárnyitás: | 4/69 (+5%) | 20. vadászat: | 28/11 | 21. vitalitás: | 6/44 |
22. bányászat: | 35/20 | 23. úszás: | 16/84 (+608%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 97 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ) |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), zafír sárkány (#329), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Rém (#315), kronoelementál (#287), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Folrang (#331), Tyriel (#777), Fairlight avatárja (#386) (csak egyszer), rubin sárkány (#330) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (988) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | agyburok (#90) |
láth. észlelése (#78) | áldomás II (#169) | Pörhemór köre (#205) (109,7,1) | méregsemlegesítés (#14) |
varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 40, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) | |
tűzeső (#61) | >> | eszkimó óriás (#648) | tűzeső (#61) | >> | jégzabáló (#649) | |
tűzeső (#61) | >> | animált hókutya (#651) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | purifikátor császár (#393) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | lidércúr (#252) | tűzeső (#61) | >> | jégelementál (#277) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant hadúr (#178) | háló (#186) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyfröccsentő (#666) | Asylux csapdája (#233) | >> | márvány sárkány (#328) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | zafír sárkány (#329) | villámcsapás (#50) | >> | dűnelord (#341) | |
villámcsapás (#50) | >> | Rém (#315) | Asylux csapdája (#233) | >> | rubin sárkány (#330) | |
istenítélet (#284) | >> | Techiulan (#400) | Asylux csapdája (#233) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
istenítélet (#284) | >> | kisebb jégisten (#662) | Asylux csapdája (#233) | >> | Folrang (#331) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Toodrok Din (#503) | bo'adhun csapás (#266) | >> | leviathán lárva (#476) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | varkaudar remete (#465) | bo'adhun csapás (#266) | >> | talriai behemót (#312) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Éjvadász (#502) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Tokan (#532) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 40, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | pszi-acéltorony (#98) | >> | márvány sárkány (#328) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ryuku gólem (#394) | ongóliant tombolás (#146) | >> | halálelementál (#279) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! (számláló: 6) |
2.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Kacagok, ha a pénzüket kuporgató Fairlight papokra gondolok: áldozz számomra 10,000 aranyat! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | csalánvirág (#582) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ében toboz (#578) | |||
8 | ezüstshuriken (#327) | 1 | halgar kulcs (#877) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | őskristály-szilánk (#1525) | 1 | quwarg tojás (#360) | 115 | ragasztó (#83) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | szögletes kő (#17) | 17 | tinta (#101) | |||
2 | tüske (#22) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ezüstdarab (#326) | 3 | gyógykenőcs (#313) | 14 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | ősi esszencia (#883) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
1 | varázskő (#305) |