Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 5. 14h:49' EZ A 439. JÁTÉKHETED, 439. FORDULÓD 440. játékheted kezdete: jan. 8. A következő fordulódat legkorábbana 440. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 165. varázslatot az 5. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat az 527. tárggyal az 560. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 533. tárgyat |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
kb 211 4 | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (4 darabot) |
ftv 266 312 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 312. szörnyet |
v 84 312 | elmormolod a 84. varázslatot |
ft 312 386 330 | támadod a 312. szörnyet a 386. szörnyet a 330. szörnyet |
vv 57 182 161 | elmormolod az 57. varázslatot a 182. varázslatot a 161. varázslatot |
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {KCC:} Óriásölővel megvagdalod a leviathán lárva ráncos bőrét. (4 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a leviathán lárva bal oldalát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A leviathán lárva kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 50 életpontot vesztettél. Marásokat ejt rajtad a leviathán lárva. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). {FM:} Óriásölővel néhányszor megcsapod a leviathán lárva testét. (4 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) {HD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a leviathán lárva farkát. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A leviathán lárva megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 228 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 49 életpontot vesztettél. Több marást ejt rajtad a leviathán lárva csáprágójával. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). {FM:} Óriásölővel kicsit megvagdalod a leviathán lárva testét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a leviathán lárva bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 50 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 189 életpontot vesztesz.) Több marást ejt rajtad a leviathán lárva csáprágójával. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig).
Véres nyál csordul ki a leviathán lárva száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 11497 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1573, sebződés: 830, gyógyulás: 204, összesen: -626 ÉP}
(Továbbmész...) [245,92] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy katamán ordas közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a katamán ordas testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a katamán ordas fejét. (6 támadással 634 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Transzformálsz! (+63 varázspont.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a katamán ordas vicsorgó pofáját. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a katamán ordas megcsapja a fejedet. (2 támadástól 156 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a katamán ordas testét. (8 támadással 634 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Transzformálsz! (+63 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a katamán ordas testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) A katamán ordas összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9758 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1662, sebződés: 389, gyógyulás: 287, összesen: -102 ÉP}
(Továbbmész...) [244,91] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Egy-két nyomorultul élni próbáló bokron kívül semmi élőt nem látsz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi rúnatornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Felnézel az ősi rúnatorony föléd terebélyesedő formáira, veszel egy mély levegőt, és mászni kezdesz felfelé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Sokszor csak egy hajszálon múlik, hogy nem zuhansz le a mélybe. Félve mászol tovább ilyenkor, s csak akkor könnyebbülsz meg, amikor átmászol az építmény tetőt szegélyező peremén. A rúnatorony teteje teljesen sima és üres. Hát ezért törted magad ennyire, mérgelődsz magad elé. Ijedten felkiáltasz, amikor beszakad alattad a rúnatorony teteje. Pár méter zuhanás után egy terembe esel, ahol már vár rád valami! Egy púpos zsokarg! (ld. enc.)
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos zsokarg bal lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 240 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos zsokarg jobb oldalát. (6 támadással 508 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) {HD:} Nitmák pengével végigvagdosod a púpos zsokarg nyakát. Kritikus ütés! (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) A púpos zsokarg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Mellkasodba bök a púpos zsokarg néhányszor agyarával! (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6022 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 878, sebződés: 185, gyógyulás: 135, összesen: -50 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton bűvölő testét. Kritikus ütés! (5 támadással 240 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kreiton bűvölő testét. (8 támadással 639 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Transzformálsz! (+63 varázspont.) {HD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a kreiton bűvölő testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A kreiton bűvölő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kreiton bűvölő testét. (4 támadással 428 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A kreiton bűvölő csápol, de mindhiába. Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1445, sebződés: 0, gyógyulás: 250, összesen: +250 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan hadúr jobb vállát. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan hadúr testét. (6 támadással 501 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a tleikan hadúr ősöreg testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Sajnos nem sikerült a tleikan hadúr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-11 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan hadúr testét. (6 támadással 487 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a tleikan hadúr jobb karját. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Sajnos nem sikerült a tleikan hadúr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 258 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-12 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan hadúr jobb vállát. Kritikus ütés! (2 támadással 171 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a tleikan hadúr testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 100 életpontot sebeztél. Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A tleikan hadúr vágása nem talált el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11984 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1648, sebződés: 468, gyógyulás: 6, összesen: -462 ÉP}
Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-38 életerő.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (6 támadással 635 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a fekélyes hernyó testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 51 életpontot sebeztél. A fekélyes hernyó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-22 életerő.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fekélyes hernyó széles száját. (8 támadással 631 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). {FM:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a fekélyes hernyó bal oldalát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A fekélyes hernyó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 hernyópete. 10128 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1717, sebződés: 188, gyógyulás: 299, összesen: +111 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (8 támadással 569 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). {GYD:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a ro'galhal kísértet testét. Kritikus ütés! (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A ro'galhal kísértet egy lendületes ütése a bal karodba csapódik. (1 támadástól 124 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. Kritikus ütés! (6 támadással 584 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 100 életpontot sebeztél. A ro'galhal kísértet pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 230 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel párszor keményen megütöd a ro'galhal kísértet testét. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {HD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a ro'galhal kísértet szellemtestét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A ro'galhal kísértet nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 258 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ro'galhal kísértet száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10292 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1537, sebződés: 612, gyógyulás: 296, összesen: -316 ÉP}
(Továbbmész...) [242,91] Még mindig az erdőben vagy. Utad során felfedezel egy manilla-fát. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar remete közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar remete jobb karját. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Jól célzott! (37 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Óriásölővel néhányszor megcsapod a varkaudar remete sötét bőrét. (4 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a varkaudar remete nyakát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A varkaudar remete ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 224 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Óriásölővel megvagdalod a varkaudar remete jobb lábát. (4 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). {FM:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a varkaudar remete testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A varkaudar remete a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 193 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar remete fejét. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {FM:} Nitmák pengével megkarcolod a varkaudar remete izmos karját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A varkaudar remete a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 213 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A varkaudar remete még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9763 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1637, sebződés: 667, gyógyulás: 189, összesen: -478 ÉP}
(Továbbmész...) [241,91] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy ro'galhal kísértet. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ro'galhal kísértet jobb karját. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (7 támadással 512 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). {GYD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a ro'galhal kísértet testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A ro'galhal kísértet nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 255 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ro'galhal kísértet jobb lábát. (8 támadással 567 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a ro'galhal kísértet bal lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Nem sikerült a ro'galhal kísértet ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 249 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ki energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel párszor keményen megütöd a ro'galhal kísértet jobb oldalát. (3 támadással 228 életpontot sebezve.) Te 28 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+46 életerő). {FM:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A ro'galhal kísértet megüti a bal válladat. (1 támadástól 138 életpontot vesztesz.) A ro'galhal kísértet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9683 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1441, sebződés: 642, gyógyulás: 326, összesen: -316 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-35 életerő.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször eltalálod a fekélyes hernyó széles száját. (6 támadással 454 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a fekélyes hernyó testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 50 életpontot sebeztél. A fekélyes hernyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-12 életerő.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 527 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). {FM:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A fekélyes hernyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-19 életerő.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1414, sebződés: 66, gyógyulás: 238, összesen: +172 ÉP}
im 0 5 | imádkozol |
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pikkelyes ptog jobb első lábát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (40 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (8 támadással 588 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod a pikkelyes ptog farkát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A pikkelyes ptog hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pikkelyes ptog bal hátsó lábát. (6 támadással 463 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). {FM:} Nitmák pengével megkarcolod a pikkelyes ptog jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 186 életpontot vesztesz.) A pikkelyes ptog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8825 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1381, sebződés: 336, gyógyulás: 246, összesen: -90 ÉP}
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pikkelyes ptog testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (41 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pikkelyes ptog testét. (6 támadással 479 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A pikkelyes ptog melléd csap a farkával! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pikkelyes ptog testét. (8 támadással 590 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). {FM:} Nitmák pengével kicsit megvágod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 56 életpontot sebeztél. A pikkelyes ptog farka bal karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 257 életpontot vesztesz.) A pikkelyes ptog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9130 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1434, sebződés: 298, gyógyulás: 247, összesen: -51 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az Éjvadász bal hátsó lábát. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (63 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ököllel párszor keményen megütöd az Éjvadász bal hátsó lábát. (6 támadással 456 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Az Éjvadász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 156 életpontot vesztesz.) Az Éjvadász megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 211 életpontot vesztesz.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel párszor keményen megütöd az Éjvadász bal hátsó lábát. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 55 életpontot sebeztél. Az Éjvadász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 44 életpontot vesztettél. Az Éjvadász harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 238 életpontot vesztesz.) Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel néhányszor megcsapod az Éjvadász jobb első lábát. Kritikus ütés! (7 támadással 518 életpontot sebezve.) Te 64 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+104 életerő). Az Éjvadász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 231 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1689, sebződés: 1239, gyógyulás: 358, összesen: -881 ÉP}
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az Éjvadász ébenfekete bőrét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (49 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször eltalálod az Éjvadász jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 565 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Az Éjvadász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 46 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 207 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod az Éjvadász ébenfekete bőrét. (8 támadással 602 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 230 életpontot vesztesz.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel párszor keményen megütöd az Éjvadász testét. (6 támadással 473 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Az Éjvadász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Az Éjvadász kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 220 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1837, sebződés: 1184, gyógyulás: 336, összesen: -848 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször eltalálod a harcos hárpia szélfútta haját. (7 támadással 425 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a harcos hárpia testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A harcos hárpia karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 133 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 44 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a harcos hárpia testét. (8 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a harcos hárpia testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Karmaival a harcos hárpia megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcos hárpia jobb karját. (8 támadással 509 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). {FM:} Nitmák pengével kicsit megvágod a harcos hárpia testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. A harcos hárpia karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 44 életpontot vesztettél. A harcos hárpia még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 mihlanil érme (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 17 madártollat. 10037 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1600, sebződés: 327, gyógyulás: 317, összesen: -10 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (57 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében tigris ébenfekete bőrét. (8 támadással 601 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 53 életpontot sebeztél. Az ében tigris csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 187 életpontot vesztesz.) Az ében tigris kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében tigris testét. (8 támadással 595 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 37 életpontot sebeztél. Az ében tigris többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) Az ében tigris megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd az ében tigris testét. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Az ében tigris néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Az ében tigris kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
10456 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1431, sebződés: 855, gyógyulás: 277, összesen: -578 ÉP}
(Továbbmész...) [238,91] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy leviathán lárva. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Óriásölővel néhányszor megcsapod a leviathán lárva testét. (4 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a leviathán lárva ráncos bőrét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A leviathán lárva fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 51 életpontot vesztettél. A leviathán lárva csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). {HD:} Óriásölővel néhányszor megcsapod a leviathán lárva fejét. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a leviathán lárva fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A leviathán lárva megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Csáprágó csattan csípőd közelében. {HD:} Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a leviathán lárva fejét. (4 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a leviathán lárva farkát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A leviathán lárva kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 32 életpontot vesztettél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). {HD:} Óriásölővel néhányszor megcsapod a leviathán lárva jobb csápját. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a leviathán lárva testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A leviathán lárva belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 50 életpontot vesztettél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig).
{FM:} Óriásölővel végigvagdosod a leviathán lárva jobb csápját. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a leviathán lárva testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A leviathán lárva megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Csáprágó csattan csípőd közelében. A leviathán lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 11141 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1526, sebződés: 443, gyógyulás: 318, összesen: -125 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 3 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor jobb oldalát. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elemi pulzátor jobb lábát. (7 támadással 463 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod az elemi pulzátor szárnyas testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 117 életpontot sebeztél. Az elemi pulzátor csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elemi pulzátor furcsa alakját. (4 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). {HD:} Nitmák pengével megkarcolod az elemi pulzátor testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápjaival az elemi pulzátor lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 204 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-10 TVP). Nyelvével az elemi pulzátor eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Az elemi pulzátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 8169 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1208, sebződés: 589, gyógyulás: 182, összesen: -407 ÉP}
Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton bűvölő testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton bűvölő testét. (6 támadással 443 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a kreiton bűvölő testét. Kritikus ütés! (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 189 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-10 TVP). A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel néhányszor megcsapod a kreiton bűvölő testét. (6 támadással 429 életpontot sebezve.) Te 53 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {FM:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a kreiton bűvölő fejét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Csápjaival a kreiton bűvölő lecsap a bal karodra. (2 támadástól 204 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-14 TVP). Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1263, sebződés: 393, gyógyulás: 53, összesen: -340 ÉP}
v 198 228 76 | elmormolod a 198. varázslatot |
be 692 | bemész a 692. épületbe |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
be 706 | bemész a 706. épületbe |
fa 396 2230 10 | feladod a 396. tárgyat a 2230. kalandozónak (10 darabot) |
faa 731 313 | feladod a 731. tárgyat a 313. tárgyat |
v 208 2 | elmormolod a 208. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | gyakorolsz a 28. tárggyal -3 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1158. tárggyal a 956. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
PÚPOS ZSOKARG (451. SZÖRNY) Ez a felegyenesedve járó, hegyes fogú, medve méretű ragadozó talán képes rettegésben tartani a békés növényevőket, de bizony, ha az egykori Esthar császárság területén élő szörnyeket tekintjük, a tápláléklánc legalján áll. Ezért aztán amikor épp nem rágcsálókra vagy őzekre vadászik, rettegve bujkál barlangjában, és várja, hogy kiszagolja és felfalja egy esthari vérszopó vagy egy csapat pengekarú nitmák. Szerencsétlent még csökevényes mágikus képességei sem tudják megvédeni... |
GYÖNGYBERAKÁSOS ÖV (732. TÁRGY) Ez a szemet gyönyörködtető ékesség a nemesek viselete ünnepi alkalmakkor. Ha egy szörny kincseskamrájában bukkansz rá, annak számtalan oka lehet: a kalandvágyó nemes a szörny gyomrában végezte, vagy a tolvaj járt ugyanígy, aki a nemes házából a különleges kincset elorozta. |
MIHLANIL ÉRME (764. TÁRGY) Ez egy nagyértékű bo'adhun pénzérme. Kétséget kizáróan bizonyítja, hogy a bo'adhun törzsek sámánjai többször is meglátogatták a Sötét Földet. |
Erő: | 63 (86) | Szint: | 43 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 63 (68) | Támadás: | 59 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 54 (63) | Védekezés: | 97 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/40 év |
Egészség: | 62 (71) | Életpont: | 1151/527 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 72 (85) | Varázspont: | 2687/14 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 25 |
Tudatpont: | 47/45 | Pszi pont: | 293/147 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 26 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/32 | ökölvívás: | 43/64 (+9%) | szúrófegyverek: | 8/65 |
vágófegyverek: | 25/57 (+9%) | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/88 |
dobófegyverek: | 32/22 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << óriásölő (#528) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/66 | 2. nyomkövetés: | 100/74 (+28%) | 3. lopás: | 1/47 |
4. mászás: | 21/29 (+31%) | 5. csapdakészítés: | 29/97 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 15/70 |
7. gyógyítás: | 79/45 (+17%) | 8. titkosírás: | 22/72 | 9. felderítés: | 28/84 |
10. szörnyidomítás: | 7/58 | 11. teológia: | 99/63 (+83%) | 12. taumaturgia: | 125/30 (+18%) |
13. szerencsejáték: | 7/61 | 14. versengés: | 22/15 | 15. harcművészetek: | 46/16 |
16. zene: | 14/8 | 17. szörnyismeret: | 25/23 (+18%) | 18. pszi: | *25/100 (+41%) |
19. zárnyitás: | 4/64 | 20. vadászat: | 28/11 | 21. vitalitás: | 6/44 |
22. bányászat: | 35/12 (+1%) | 23. úszás: | 10/76 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ) |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), zafír sárkány (#329), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Rém (#315), kronoelementál (#287), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Folrang (#331), Tyriel (#777), Fairlight avatárja (#386) (csak egyszer), rubin sárkány (#330) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (988) | Pörhemór köre (#205) (97,7,2) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
agyburok (#90) | láth. észlelése (#78) | varázsenergia (#161) | méregsemlegesítés (#14) |
planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 38, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) | |
tűzeső (#61) | >> | eszkimó óriás (#648) | tűzeső (#61) | >> | jégzabáló (#649) | |
tűzeső (#61) | >> | animált hókutya (#651) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | purifikátor császár (#393) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | lidércúr (#252) | tűzeső (#61) | >> | jégelementál (#277) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant hadúr (#178) | háló (#186) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyfröccsentő (#666) | Asylux csapdája (#233) | >> | márvány sárkány (#328) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | zafír sárkány (#329) | villámcsapás (#50) | >> | dűnelord (#341) | |
villámcsapás (#50) | >> | Rém (#315) | Asylux csapdája (#233) | >> | rubin sárkány (#330) | |
istenítélet (#284) | >> | Techiulan (#400) | Asylux csapdája (#233) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
istenítélet (#284) | >> | kisebb jégisten (#662) | Asylux csapdája (#233) | >> | Folrang (#331) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Toodrok Din (#503) | bo'adhun csapás (#266) | >> | leviathán lárva (#476) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | varkaudar remete (#465) | bo'adhun csapás (#266) | >> | talriai behemót (#312) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 38, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | pszi-acéltorony (#98) | >> | márvány sárkány (#328) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ryuku gólem (#394) | ongóliant tombolás (#146) | >> | halálelementál (#279) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! (számláló: 6) |
2.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Kacagok, ha a pénzüket kuporgató Fairlight papokra gondolok: áldozz számomra 10,000 aranyat! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | fiatalság itala (#473) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
8 | kaja (#2) | 5 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sallank karom (#128) | 4 | spiritusz (#170) | 2 | szögletes kő (#17) | |||
15 | tinta (#101) | 2 | tüske (#22) | 11 | ugh méreg (#166) | |||
11 | vas dobónyíl (#189) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | gyöngyberakásos öv (#732) | 1 | hernyópete (#878) | 19 | madártoll (#112) | |||
1 | mihlanil érme (#764) | 3 | sáfránypor (#211) | 2 | xirnox szív (#213) |