Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 5. 9h:15' EZ A 521. JÁTÉKHETED, 438. FORDULÓD 522. játékheted kezdete: febr. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
* 5. KP: | kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (1 darabot) |
* 6. KP: | alakváltás 13 |
* 7. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 330 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske aranyszárnyát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az aranyfecske testét. (4 támadással 251 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 136 életpontot sebeztél. 136 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megérinted az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő kis aranykulcs felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 44 életpontot vesztettél. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 845, sebződés: 58, gyógyulás: 136, összesen: +78 ÉP}
* 8. KP: | elmormolod a 238. varázslatot |
hu 240 245 653 | hulladék: 240 245 653 |
v 22 271 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 271 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 188 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 188 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 15 43 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [177,55] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Thak Grober irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ilkin érc) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő kentaurusz mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 322 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! A lény gyors egymásutánban néhány sallank nyilat lő ki rád. 105 életpontot sebződsz. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kentaurusz fejét. (6 támadással 365 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 140 életpontot sebeztél. 140 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megérinted a kentaurusz bal hátsó lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Patájával a kentaurusz többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 65 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 íjászkence (ld. enc.). Szereztél 3 sallank nyilat. 3927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 855, sebződés: 210, gyógyulás: 140, összesen: -70 ÉP}
a 43 2129 25 | átadod a 43. tárgyat a 2129. kalandozónak (25 darabot) |
a 578 2129 12 | átadod az 578. tárgyat a 2129. kalandozónak (12 darabot) |
aa 313 1137 1139 | átadod a 313. tárgyat az 1137. tárgyat az 1139. tárgyat |
aa 582 148 153 | átadod az 582. tárgyat a 148. tárgyat a 153. tárgyat |
aa 67 2 240 | átadod a 67. tárgyat a 2. tárgyat a 240. tárgyat |
v 181 187 59 | elmormolod a 181. varázslatot |
[187,59] Lakott területre érkeztél.
vtn 185 | varázslat tanulás: a 185. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 198 173 14 | elmormolod a 198. varázslatot |
[173,14] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drasmólyom bal lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. [madártoll ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [171,12] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Csillogó, hatalmas mező, melyen nincsenek utak és nem maradnak nyomok.
Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tüskés harci gromak közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak jobb vállát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 124 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A tüskés harci gromak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 2, gyógyulás: 78, összesen: +76 ÉP}
tim 50 | titkosírás megfejtése 50 pontért |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 314 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 17 életpontot vesztettél. A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 pular kristályt. [pular kristály ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 2352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [170,10] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy csapat qwarg rohamosztagos. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 348 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. 113 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az 1 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 660, sebződés: 0, gyógyulás: 113, összesen: +113 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 348 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 333 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya bal karját. (4 támadással 239 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 136 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 3 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 834, sebződés: 10, gyógyulás: 1, összesen: -9 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 361 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 248 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 121 életpontot sebeztél. 9 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megkarcolod a Chara-din fattya jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A 3 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 865, sebződés: 16, gyógyulás: 9, összesen: -7 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai lángoló karját. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (32 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az Orkhan Thai testét. (4 támadással 258 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 124 életpontot sebeztél. 48 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod az Orkhan Thai jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (183,31)-> 25 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP], 6 arany és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 102, gyógyulás: 48, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [169,9] A sík vidéket bozótos váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [169,7] Belemész a tengerbe. Magabiztosan tempózol előre. Kicsit sebezhetőnek érzed magad a vízben.
* 1. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot) |
* 2. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
* 4. BP: | energia fejlesztése 10 |
KENTAURUSZ (762. SZÖRNY) Legendák szólnak a kentaurokról, de még soha senki nem látott belőlük. Eddig. Legalábbis most látsz egy lényt, ami rájuk hasonlít, izmos ember felsőtesttel és a lovakéhoz hasonlító altesttel. Kezében íj, hátán egy tegez, valószínűleg tud is bánni vele. Mi sem utal erre jobban, mint hogy még az erdő fái között is képes a lőfegyverhasználatra, pedig a sűrűn növő fák ezt számodra mindig megakadályozzák. Vajon mi a titka tudásának? És milyen idős lehet? Talán hosszú évszázadok tapasztalata van a háta mögött, mint a legendák kentaurjainak? És itt van még egy kézenfekvő kérdés: vajon azért tesz meg mindent a likvidálásod érdekében, hogy legendás fajuk létezése továbbra is titok maradhasson a világ előtt? |
ÍJÁSZKENCE (1225. TÁRGY) Először fogalmad sincs, hogy ezt a kis dobozt, benne ezzel a különös, színtelen, ragasztóállagú folyadékkal, mire is használhatnád. Aztán némi töprengés meghozza gyümölcsét, és ráébredsz a nemes egyszerűséggel általad csak íjászkencének elnevezett anyag felhasználásának lehetőségeire. Kend csak be vele az íjadat, valamint a nyílvesszőidet, és meglásd, sokkal hatékonyabban fogod őket a jövőben használni. Legalábbis egy ideig, míg a kence le nem kopik a fegyveredről. Játéktechnikailag ez a következőképpen néz ki: add ki a H 1225 parancsot, és a következő fordulód elejéig az elhasználódott íjászkence áldásos hatását élvezheted: eggyel többször fogsz távfegyvereddel támadni. Az akció, vagyis az íjad alapos bekenegetése 5 TVP-be kerül. Ha a fordulód során különböző lőfegyvereket használsz, mindegyikre kapod a plusz támadást, ha azonban nincsen bekészítve lőfegyvered, nem tudod a kencét felhasználni. Több íjászkence hatása természetesen nem adódik össze, sőt lerontja az egy adag által adott hatást. |
VÍZLÉLEGZÉS (185. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A vízlélegzés varázslat egy olyan csodálatos, kevés humán által megtapasztalható élményben részesít: amíg a varázslat tart, képes vagy egyszerre levegőt belélegezni és a halak kopoltyújához hasonlóan, mágia segítségével a vízből oxigént kinyerni. A varázslat egyben azt is megakadályozza, hogy a tüdőd/gyomrod megteljen vízzel, így amikor kijössz a vízből és elmúlik a varázslat hatása, természetesen nem fogsz megfulladni. A varázslatra nem sok szükség van a tavacskákban vagy a tengerben való pancsoláshoz, akkor kell inkább használnod, amikor egy olyan labirintust akarsz felderíteni, amely teljes egészében víz alatt van. A varázslat hatása a kör végéig tart, elmondásához egy halcsontra és 15 VP-re van szükség. Ügyelj rá, hogy kör végére a labirintust mindenképpen elhagyd (akár mozgással, akár felszínre ugrással), különben borzalmas halált halsz, amikor a varázslat hatása elmúlik. A varázslatot mindenképpen a labirintusba (ill. a vízzel borított részbe) való belépést megelőzően használd! A víz alatti labirintusokban a harcra a víziharc szabályai érvényesek. Magától értetődően, víz alatti labirintusban nem tudsz fáklyát használni. Szerencsére, a vízlélegzés egyben elhelyez egy halványan világító foltot a homlokodra, ami miatt ugyan minden ragadozó hal rád fog támadni, de legalább látsz valamit. [Megjegyzés: ha gyermeked van, a vízlélegzést nem kell rá külön elmondani, a varázslat rá is vonatkozik.] |
Erő: | 48 (51) | Szint: | 39 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 55 (59) | Támadás: | 54 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 43 (48) | Védekezés: | 99 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/43 év |
Egészség: | 44 (50) | Életpont: | 649/420 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 55 (66) | Varázspont: | 1730/400 | Pénz: | 11109 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 292/177 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 146 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4 | ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | 37 |
vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 31 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22 | 2. nyomkövetés: | 116 | 3. lopás: | 2 |
4. mászás: | 22 | 5. csapdakészítés: | 7 | 6. csapdaészlelés: | 7 |
7. gyógyítás: | 174 (+1) | 8. titkosírás: | 15 | 9. felderítés: | 30 |
10. szörnyidomítás: | 3 | 11. teológia: | 72 | 12. taumaturgia: | 126 |
13. szerencsejáték: | 6 | 14. versengés: | 20 | 15. zene: | 11 |
16. szörnyismeret: | 18 | 17. pszi: | * 39 | 18. zárnyitás: | 2 |
19. vadászat: | 8 | 20. bányászat: | 38 | 21. úszás: | 9 |
22. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
energiaburok (#239, 15 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs III (#127) | jégmágia (#279) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
173 | arany (#50) | 1 | csalánvirág (#582) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
11 | ében toboz (#578) | 10 | gyógykenőcs (#313) | 26 | kaja (#2) | |||
2 | kerek kő (#19) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
5 | mocsári penke (#148) | 54 | pirkit (#153) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | spiritusz (#170) | 2 | szögletes kő (#17) | |||
2 | szürke bőrkesztyű (#271) | 20 | tükör (#43) | 4 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 2 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | íjászkence (#1225) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 1 | ovimon-bogyó (#207) | |||
4 | purifikátor háj (#269) | 3 | sallank nyíl (#129) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
14 | víz (#27) |