Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 4. 10h:17' EZ A 439. JÁTÉKHETED, 438. FORDULÓD 440. játékheted kezdete: jan. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 165. varázslatot az 5. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat az 527. tárggyal |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 533. tárgyat |
ftv 266 465 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 465. szörnyet |
hh 1253 473 473 | használod az 1253. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
kpk 9 | kezd. parancs kivétele: 9 |
le 309 | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
kpb 9 | kezd. parancs berakása: 9 |
kf 1550 527 560 | kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat az 527. tárggyal az 560. tárgyat |
fkt | felt. készítesz |
fkt 312 100 1 | felt. készítesz a 312. tárgyat (100 darabot) |
fkt 190 10 1 | felt. készítesz a 190. tárgyat (10 darabot) |
vv 57 182 161 | elmormolod az 57. varázslatot a 182. varázslatot a 161. varázslatot |
v 198 238 91 | elmormolod a 198. varázslatot |
[238,91] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor furcsa alakját. Kritikus ütés! (5 támadással 245 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az elemi pulzátor furcsa alakját. (6 támadással 546 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Transzformálsz! (+54 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod az elemi pulzátor testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Az elemi pulzátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Nyelvével az elemi pulzátor eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor megcsapod az elemi pulzátor szárnyas testét. (3 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével megkarcolod az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. Az elemi pulzátor csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-9 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Az elemi pulzátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. Kimetszel magadnak egy megfelelő elemi pulzátor trófeát. 7953 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1236, sebződés: 154, gyógyulás: 197, összesen: +43 ÉP}
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét ülnök testét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) A teremtmény mereven rádbámul, majd ítéletet hirdet. BŰNÖS! Korbácsként sújt rajtad végig a fájdalom (-447 életerő). Az ítéletet lehajtott fejjel fogadod, távozol. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 447, gyógyulás: 4, összesen: -443 ÉP}
m 1 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [240,91] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy fekélyes hernyó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fekélyes hernyó fejét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 622 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Transzformálsz! (+62 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a fekélyes hernyó testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A fekélyes hernyó feléd harap, de sikertelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-19 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fekélyes hernyó testét. (9 támadással 790 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Transzformálsz! (+79 varázspont.) {HD:} Nitmák pengével súrolod a fekélyes hernyó testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A fekélyes hernyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-45 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges elemi pulzátor trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő fekélyes hernyó trófeát. 9939 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1780, sebződés: 82, gyógyulás: 321, összesen: +239 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 5 | imádkozol |
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dübörgő bahrot vaskos lábát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dübörgő bahrot testét. (7 támadással 805 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). Transzformálsz! (+80 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a dübörgő bahrot jobb első lábát. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A dübörgő bahrot meglök agyarával. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a dübörgő bahrot. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 91 életpontot vesztettél. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor megcsapod a dübörgő bahrot testét. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a dübörgő bahrot fejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Agyarával a dübörgő bahrot a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 82 életpontot vesztettél. A dübörgő bahrot összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bahrot bőrt. 9643 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1392, sebződés: 468, gyógyulás: 235, összesen: -233 ÉP}
Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fekélyes hernyó széles száját. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-10 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fekélyes hernyó testét. (8 támadással 693 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Transzformálsz! (+69 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a fekélyes hernyó testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-13 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fekélyes hernyó testét. (6 támadással 518 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) {HD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a fekélyes hernyó testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. A fekélyes hernyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-44 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A fekélyes hernyó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 hernyópete. 9849 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1682, sebződés: 187, gyógyulás: 281, összesen: +94 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hájas okerón fejét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt ellenfeledre támadsz. {HD:} Óriásölővel megvagdalod a hájas okerón hájas derekát. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a hájas okerón bal vállát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. {GYD:} Óriásölővel végigvagdosod a hájas okerón hájas derekát. (4 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a hájas okerón hájas derekát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 970, sebződés: 0, gyógyulás: 156, összesen: +156 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hájas okerón testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Óriásölővel megvagdalod a hájas okerón tömzsi lábát. (4 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a hájas okerón testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! {FM:} Óriásölővel megvagdalod a hájas okerón tömzsi lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). {HD:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a hájas okerón testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. {FM:} Óriásölővel végigvagdosod a hájas okerón testét. Kritikus ütés! (4 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). {HD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a hájas okerón tömzsi lábát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! {HD:} Óriásölővel kissé megkarcolgatod a hájas okerón hájas derekát. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a hájas okerón bal vállát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 113 életpontot sebeztél. A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A hájas okerón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9962 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1757, sebződés: 0, gyógyulás: 298, összesen: +298 ÉP}
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hájas okerón testét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a hájas okerón testét. (4 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a hájas okerón testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. {FM:} Óriásölővel néhányszor megcsapod a hájas okerón testét. (4 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a hájas okerón testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! {FM:} Óriásölővel végigvagdosod a hájas okerón testét. (4 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). {GYD:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a hájas okerón testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. {FM:} Óriásölővel néhányszor meglegyinted a hájas okerón jobb oldalát. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {FM:} Nitmák pengével megkarcolod a hájas okerón hájas derekát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A hájas okerón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9774 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1587, sebződés: 0, gyógyulás: 282, összesen: +282 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (6 támadással 498 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a ro'galhal kísértet szellemtestét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A ro'galhal kísértet nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 227 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (8 támadással 644 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A ro'galhal kísértet kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször eltalálod a ro'galhal kísértet testét. (3 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a ro'galhal kísértet testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ro'galhal kísértet megüti a jobb válladat. (1 támadástól 141 életpontot vesztesz.) A ro'galhal kísértet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges fekélyes hernyó trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő ro'galhal kísértet trófeát. 9949 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1510, sebződés: 563, gyógyulás: 311, összesen: -252 ÉP}
(Továbbmész...) [242,91] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy bo'adhun lidérc. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bo'adhun lidérc testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bo'adhun lidérc szellemalakját. (6 támadással 513 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). {HD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a bo'adhun lidérc bal vállát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A bo'adhun lidérc vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bo'adhun lidérc szellemalakját. (8 támadással 675 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). {FM:} Nitmák pengével súrolod a bo'adhun lidérc nyakát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A bo'adhun lidérc lendületes ütése célt téveszt. A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-68 életerő). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak ro'galhal kísértet trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes bo'adhun lidérc trófeát. 11139 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1547, sebződés: 118, gyógyulás: 279, összesen: +161 ÉP}
(Továbbmész...) [243,91] Még mindig az erdőben vagy. Látsz egy kreommat-liliomot. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy varkaudar remete. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar remete bal karját. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Eltrafált a lövedék. (38 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Óriásölővel végigvagdosod a varkaudar remete farkát. (4 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a varkaudar remete jobb lábát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 214 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar remete izmos karját. (4 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). {FM:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a varkaudar remete izmos karját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 212 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a varkaudar remete száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9193 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1488, sebződés: 464, gyógyulás: 144, összesen: -320 ÉP}
m 2 4 3 | mozogsz keletre, délre, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 6 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor jobb szárnyát. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elemi pulzátor testét. (6 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). {FM:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod az elemi pulzátor testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 161 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-8 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elemi pulzátor bal lábát. (5 támadással 418 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). {KCC:} Nitmák pengével épp hogy megvágod az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 170 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-9 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 7980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1283, sebződés: 438, gyógyulás: 218, összesen: -220 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton bűvölő testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton bűvölő jobb vállát. (9 támadással 717 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a kreiton bűvölő testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Csápjával megérint a kreiton bűvölő. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-12 TVP). Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton bűvölő testét. (4 támadással 433 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). {FM:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-10 TVP). Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1495, sebződés: 142, gyógyulás: 270, összesen: +128 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton idéző fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 205 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kreiton idéző fejét. (8 támadással 541 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a kreiton idéző szellemalakját. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A kreiton idéző csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször eltalálod a kreiton idéző testét. (6 támadással 428 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). {HD:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a kreiton idéző testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A kreiton idéző csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled regenerálódik! A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször eltalálod a kreiton idéző testét. (2 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {GYD:} Nitmák pengével súrolod a kreiton idéző szellemalakját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Semmi eredménye! A kreiton idéző csápja lesújt a jobb csípődre. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak bo'adhun lidérc trófeát, és diadalmasan beszerzel egy kreiton idéző trófeát. 11904 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1687, sebződés: 238, gyógyulás: 287, összesen: +49 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fekélyes hernyó nyakát. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-41 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fekélyes hernyó széles száját. (8 támadással 670 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a fekélyes hernyó széles száját. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a fekélyes hernyó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-31 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fekélyes hernyó széles száját. (8 támadással 660 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). {HD:} Nitmák pengével súrolod a fekélyes hernyó fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A fekélyes hernyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A fekélyes hernyó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 hernyópete. 9727 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1701, sebződés: 163, gyógyulás: 304, összesen: +141 ÉP}
(Továbbmész...) [244,92] Fák jelennek meg. Sűrű erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bo'adhun éjhozó. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi eredménye! Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (53 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bo'adhun éjhozó testét. (8 támadással 497 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 53 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 72 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bo'adhun éjhozó testét. (8 támadással 514 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 106 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 148 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bo'adhun éjhozó bal karját. (7 támadással 452 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 54 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 75 életpontot vesztettél. A bo'adhun éjhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 káosztiara (ld. enc.). 11353 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1513, sebződés: 561, gyógyulás: 302, összesen: -259 ÉP}
(Továbbmész...) [245,93] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy fekélyes hernyó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-27 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fekélyes hernyó testét. (8 támadással 635 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). {KCC:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a fekélyes hernyó testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a fekélyes hernyó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-39 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fekélyes hernyó széles száját. (8 támadással 637 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). {KCC:} Nitmák pengével súrolod a fekélyes hernyó széles száját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A fekélyes hernyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-37 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9867 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1687, sebződés: 163, gyógyulás: 289, összesen: +126 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rikácsoló kolibri jobb szárnyát. (8 támadással 648 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). {FM:} Nitmák pengével végigvagdosod a rikácsoló kolibri testét. Kritikus ütés! (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Többször megcsíp a rikácsoló kolibri. (4 támadástól 249 életpontot vesztesz.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rikácsoló kolibri jobb szárnyát. (4 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). {FM:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a rikácsoló kolibri jobb szárnyát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Megcsipkedi a rikácsoló kolibri a bal válladat. (4 támadástól 189 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 madártollat. 7222 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1179, sebződés: 438, gyógyulás: 243, összesen: -195 ÉP}
ef 17 | energia fejlesztése 17 |
bpk 7 | bef. parancs kivétele: 7 |
szk 465 488 | keresed a 465. szörnyet a 488. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | gyakorolsz a 28. tárggyal 1 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1158. tárggyal a 956. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
NATEILENA SÁRKÁNY ÚRNŐ (404. SZÖRNY) Tátott szájjal lépsz hátra, ahogy megpillantod ezt az óriásira nőtt zafír sárkányt. Legalább kétszer akkora, mint a legnagyobb zafír sárkány, amivel találkoztál! Semmi kétség, ez Nateilena úrnő, a a zafír sárkányok uralkodója. Most már nem tehetsz semmit - szorítsd erősen a deus ex machinádat, mert szükséged lesz rá hamarosan! |
ÓRIÁS VÍZI SÜN (410. SZÖRNY) Egy óriási süngombolyag hömpölyög feléd. Valószínűleg a hullámok sodorják, gondolod, és elúszol az útjából. Csakhogy a sün még mindig feléd úszik, és méternyi hosszú tüskéi aggasztóan gyorsan közelednek feléd. Nincs más megoldás, fel kell venned a harcot. Csak reménykedj, hogy szigonyod jó helyre sikerül beszúrni a tüskék között, és a sün már az első támadásodtól kileheli a lelkét. Mivel a sün testének lényegi részeihez nem tudsz hozzáférni, vámpirizálni sem tudsz belőle. |
ARSA POTROHGYŰRŰJE (1541. TÁRGY) Arsa potrohának utolsó gyűrűjét lemetszve megtalálod a szörny mágikus gócpontját. Persze ez nem fog minden alkalommal sikerülni - vagy a mágikus potenciál távozik a szörny testéből a csata során, vagy a potrohgyűrű sérül meg annyira, hogy utána már semmi értelmesre ne használhasd. Szóval most szerencséd van, Arsa potrohgyűrűjét karkötőként a csuklódra csatolhatod. A hatás, mellyel te is elégedett lehetsz, nem marad el: méreg alapú varázslataidhoz nem lesz szükséged anyagi komponensre, illetve a méreg alapú varázslatok ellen +10-et kapsz a mentődobásaidra. A tárgy használatához legalább 25. szintűnek kell lenned. |
OTAGI CSÁP (725. TÁRGY) Az otagi rothadó, sárga csápjai között megpillantasz egy élénkvöröst. Mi a manó?... Csak nem a mesés otagi csáp? Ezidáig azt hitted, hogy legenda - de most lemetszed, és megsuhintod. Igen, semmi kétség! A legendás otagi halálcsáp! Igaz, hogy használatához legalább 30-as vágófegyver szakértelem szükséges, de egyetértesz, hogy ezt a 4D5+3 sebzésű, bal kézben is használható mágikus vágófegyvert tényleg csak egy mesternek illik forgatnia. Igaz, hogy ezzel a fegyverrel -2 támadást kapsz, de mi ez a csápból időnként kirepülő halálvarázshoz képest? |
HUDDENS ALKARVÉDŐJE (1550. TÁRGY) Barnega fűnek-fának azt híresztelte a söntéspultnál, hogy alkarvédője egyenesen Huddens mestertől, a valaha élt leghíresebb kobudera harcművésztől származik. Ehhez kapcsolódó kalandjait is bőszen ecsetelte mindenfelé, hogy hogyan talált rá az eldugott labirintus bejáratára Libertantól pár mérföldnyire, és hogy milyen szörnyekkel kellett megvívnia a hely kincseiért. Nos, hogy ennek sok lenne a valóságtartalma, az Barnega előadásmódját és múltját ismerve erősen kétséges, mindenesetre a karvédővel érdemes egy próbát tenni. A csuklódra egy karkötő helyett KF-elheted, és ha rajtad van, +2 ügyességet és +1 ökölsebzést kapsz, valamint a tüskés szörnyek tüskéi többet nem sebezhetnek meg. A tárgy viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned. |
ELEMI PULZÁTOR (440. SZÖRNY) A pulzátorok madárszerű lények, azonban a hasonlóság véget is ér formájuknál. Azok szerint a roelaothi tudósok szerint, akiknek volt szerencséjük pulzátort boncolni, ezek a lények egyáltalán nem hasonlítanak belülről a madarakra. Sőt semmire sem, ami Ghallán őshonos. A pulzátorok minden bizonnyal egy másik dimenzióból származnak, és mivel természetes ellenségük itt nincs, vígan szaporodnak. A pulzátorok az intelligens és félig intelligens lények életenergiájából táplálkoznak, amelyet mérföldekről megéreznek. Természetes, hogy ezért BA parancsot sincs értelme kiadni rájuk, hiszen elbújni úgysem tudsz. |
SÖTÉT ÜLNÖK (508. SZÖRNY) A tleikanok hierarchiájában nagy hatalom jutott a döntéshozó rétegnek. A nagyobb ügyekben a határozatot mindig a főbírák szava és véleménye jelentette, az apróbb intézkedésekben azonban a sötét ülnökök voltak azok, akik teljes jogkörrel rendelkeztek. Közel négy méteres, robosztus termetük pedig arról gondoskodott, hogy az ítélet meghozatala után az be is legyen tartva. A sötét ülnökök öt végtaggal rendelkeznek, karjaik és lábaik mellett egy hosszúra nőtt farkuk van, melyet idegességük jeleként le-föl mozgatnak a hátuk mögött. Masszív termetüket valamiféle rejtélyes védőaura lengi körül, amely felfogja az ártó varázslatok nagy részét. A vámpirizációra teljesen immúnisak. |
KREITON IDÉZŐ (510. SZÖRNY) A kreiton idéző leginkább egy nagyra nőtt szondára hasonlít: gömbölyded testéből - melyet fejnek is nevezhetnénk - számtalan különböző vastagságú és hosszúságú izmos csáp tekereg elő. A kreiton idéző ereje sárgászöld csillogású szemében rejlik, úgyhogy ha teheted, kerüld el gyilkos pillantását. A kreitonok ősi mágiahasználó faj, leszármazottjaik még ma is legalább akkora tudással bírnak, mint Ghalla történelmének hajnalán élt elődeik. Moldean rakshallion indított több expedíciót valamikor régen, melyeknek az ősi tudás tanulmányozása (és megszerzése) volt a szent céljuk, de résztvevőik közül senki nem tért vissza, hogy beszámolhasson a kreitonok világáról. Talán ha nem lettek volna olyan elszántak, rájöhettek volna: a kreiton idézők elől el lehet futni, te mindenképpen ezt fogod tenni, amíg meg nem erősíted elmebeteg szándékaidat az FT 510 paranccsal. |
KÁOSZTIARA (765. TÁRGY) Egy egyszerű, vasból készült tiara, amelyet sűrűn rótt bo'adhun rúnák borítanak. Ha hinni lehet az ősi legendáknak, ha egy bo'adhun sámánúr elegendő hatalomra tett szert, saját kezűleg kovácsolta meg a káosztiarát, amelyet elvitt a Pusztulás kráterébe, és ott a Teriadan káoszszellemek elkészítették belőle a bo'adhunok legendás szent tiaráját. Kár, hogy a sámánúr engedelmességre kényszerítő varázslata sokszor csődöt mondott, és a feldühödött szellemek darabokra tépték... |
RIKÁCSOLÓ KOLIBRI (483. SZÖRNY) A mendemondák szerint egy rikácsoló kolibri egyszer egy egész századnyi to'aghant futásra kényszerített. Ha a múltkutatók igazat beszélnek, mindezt azzal az idegesítően magas hanggal érhette el, amit ez az apró testű madár képes kibocsátani magából. Nagyon szívós madár, ha a rikácsolásával nem éri el a kívánt célt (hogy az ellenfél hátat fordít, és futásnak indul), akkor hosszú csőrét próbálja áldozata testébe mártani. Ártalmatlanná tételére szúrófegyver a legalkalmatlanabb. |
Erő: | 63 (87) | Szint: | 43 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 63 (68) | Támadás: | 65 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 54 (61) | Védekezés: | 96 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/42 év |
Egészség: | 62 (71) | Életpont: | 1149/1101 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 71 (84) | Varázspont: | 2687/468 | Pénz: | 218 arany | Kép. pont: | 25 |
Tudatpont: | 47/40 | Pszi pont: | 293/298 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 26 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/32 | ökölvívás: | 43/55 (+6%) | szúrófegyverek: | 8/65 |
vágófegyverek: | 25/48 (+14%) | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/88 |
dobófegyverek: | 32/16 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << óriásölő (#528) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/66 | 2. nyomkövetés: | 100/46 (+10%) | 3. lopás: | 1/47 |
4. mászás: | 20/98 (+32%) | 5. csapdakészítés: | 29/91 (+12%) | 6. csapdaészlelés: | 15/70 |
7. gyógyítás: | 79/28 | 8. titkosírás: | 22/72 | 9. felderítés: | 28/84 |
10. szörnyidomítás: | 7/58 | 11. teológia: | 98/80 (+55%) | 12. taumaturgia: | 125/12 (+25%) |
13. szerencsejáték: | 7/61 | 14. versengés: | 22/15 | 15. harcművészetek: | 46/16 |
16. zene: | 14/8 (+1%) | 17. szörnyismeret: | 25/5 (+18%) | 18. pszi: | 25/59 (+1%) |
19. zárnyitás: | 4/64 | 20. vadászat: | 28/11 | 21. vitalitás: | 6/44 |
22. bányászat: | 35/11 | 23. úszás: | 10/76 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 36 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ) |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), zafír sárkány (#329), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Rém (#315), kronoelementál (#287), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Folrang (#331), Tyriel (#777), Fairlight avatárja (#386) (csak egyszer), rubin sárkány (#330) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (988) | Pörhemór köre (#205) (97,7,2) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) |
méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | agyburok (#90) |
láth. észlelése (#78) | varázsenergia (#161) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) | |
tűzeső (#61) | >> | eszkimó óriás (#648) | tűzeső (#61) | >> | jégzabáló (#649) | |
tűzeső (#61) | >> | animált hókutya (#651) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | purifikátor császár (#393) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | lidércúr (#252) | tűzeső (#61) | >> | jégelementál (#277) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant hadúr (#178) | háló (#186) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyfröccsentő (#666) | Asylux csapdája (#233) | >> | márvány sárkány (#328) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | zafír sárkány (#329) | villámcsapás (#50) | >> | dűnelord (#341) | |
villámcsapás (#50) | >> | Rém (#315) | Asylux csapdája (#233) | >> | rubin sárkány (#330) | |
istenítélet (#284) | >> | Techiulan (#400) | Asylux csapdája (#233) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
istenítélet (#284) | >> | kisebb jégisten (#662) | Asylux csapdája (#233) | >> | Folrang (#331) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Toodrok Din (#503) | bo'adhun csapás (#266) | >> | leviathán lárva (#476) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | varkaudar remete (#465) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | pszi-acéltorony (#98) | >> | márvány sárkány (#328) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ryuku gólem (#394) | ongóliant tombolás (#146) | >> | halálelementál (#279) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! (számláló: 6) |
2.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Kacagok, ha a pénzüket kuporgató Fairlight papokra gondolok: áldozz számomra 10,000 aranyat! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | fiatalság itala (#473) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
2 | szögletes kő (#17) | 17 | tinta (#101) | 2 | tüske (#22) | |||
9 | ugh méreg (#166) | 9 | vas dobónyíl (#189) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bahrot bőr (#938) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 2 | hernyópete (#878) | |||
4 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | káosztiara (#765) | 5 | madártoll (#112) | |||
1 | topáz erényöv (#731) |