436. forduló, 438. forduló, Camel a Calandor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 16. 9h:06'
EZ A 1198. JÁTÉKHETED, 437. FORDULÓD
1199. játékheted kezdete: máj. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
SZL E-mail!
KALANDOZÓ: #3025
SZÁMLA : XXXX

CAMEL A CALANDOR KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [152,46] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 73. pontnál.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+8 tvp ). Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot. Varázserőd regenerálódik. (+243 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+81 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)

* 1. KP: vv 58 443 224 elmormolod az 58. varázslatot a 443. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-20 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agybénítás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 576.]
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 575.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+17 támadás). [-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 573.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 573.]

* 2. KP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 553.]

* 3. KP: ef 6 506 0 energia fejlesztése 6
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [14 pontot használtál fel, van még 539.]

* 4. KP: vv 182 19 165 elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 537.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 535.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 533.]

* 5. KP: vv 12 13 26 elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 531.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 529.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 527.]

* 6. KP: vv 71 72 157 elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 157. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 525.]
6 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 525.]
Beizzik a turbómágia. [-24 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 523.]

* 7. KP: v 169 8 0 elmormolod a 169. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 518.]

* 8. KP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+80 varázspont.) Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 488.]

v 59 elmormolod az 59. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse III varázslatot! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 483.]

lm 78 60 63 mozogsz 78 60 63
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [74. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg parafenomén lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével egy hatalmas csapással felmetszed a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal megvágod a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 123 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [75. PONT.] Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [77. PONT.] Igen, elérted a lépcsőt, ami a térképen is rajta van! Izgatottan felkapaszkodsz a felsőbb szintre. [78. PONT. --> 2. SZINT, 48. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [49. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy vadász quwarg lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a vadász quwarg torát. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a vadász quwarg potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 kaját. 1 852 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász quwarg van előtted! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg testét. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a vadász quwarg fejét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a vadász quwarg bal első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 kaját. 1 852 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy vadász quwarg lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg testét. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 1 852 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A folyosó kanyarodik. [50. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [51. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg parafenomén lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén jobb oldalát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy szigony felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével végigmetszed a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 123 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [52. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kanyarodik a járat. [54. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérted a következő kanyart. [55. PONT.] Rutinos öreg rókaként körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Vigyázva kikerülöd. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérted a következő kanyart. [56. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [57. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [58. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 13 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [59. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy kis szobába érkezel. [60. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 2 szent jogar [szent jogar ládikóba-> (143,61)-> 100 arany, -2 ÉP], 4 gyógykenőcs, 3 varázskő, 6 sáfránypor, 1 Dantor vértje (ld. enc.) és 1 moa antigrav. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [59. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [58. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [62. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy 9 q. rohamosztagos. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a q. rohamosztagos bal első lábát. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a q. rohamosztagos fejét. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 8 q. rohamosztagos többször is megmar! (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a q. rohamosztagos fejét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a q. rohamosztagos torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A 3 q. rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 268 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 504, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy 9 q. rohamosztagos lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a q. rohamosztagos nyakát. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a q. rohamosztagos torát. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a q. rohamosztagos bal oldalát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 8 q. rohamosztagos csáprágójával. (6 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a q. rohamosztagos jobb középső lábát. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 3 q. rohamosztagos csáprágójával. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 268 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy 9 q. rohamosztagos az. Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a q. rohamosztagos bal első lábát. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a q. rohamosztagos jobb első lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 9 q. rohamosztagos csáprágójával. (9 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a q. rohamosztagos jobb hátsó lábát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a q. rohamosztagos jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 3 q. rohamosztagos többször is megmar! (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A 3 q. rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 268 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Hamarosan egy quwarg parafenomént pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén fejét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével kilukasztod a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a quwarg parafenomén bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 123 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hoppsz, elérted a lefelé vezető lépcsőt. Nagyon szűk és csúszósnak is látszik... De azért megkockáztatod. Baj nélkül leértél! [63. PONT. --> 1. SZINT, 79. PONT.] [190 pontot használtál fel, van még 293.]

kf 469 kézbeveszed/felveszed a 469. tárgyat
Lecsatolod a tükörpáncélt, majd magadra öltöd a Dantor vértjét. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

lm 80 mozogsz 80
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [80. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy kisebb quwarg isten lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Fairlight varázspálcájából sárga sugár csap ki, és megakadályozza a quwarg istenség varázslatát. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Fairlight varázspálcájából sárga sugár csap ki, és megakadályozza a quwarg istenség varázslatát. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. Felfénylik Fairlight botja, és zöldesen vibráló aurát von köréd, teljesen megvédve a varázslattól! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (6 támadással 441 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével megcsapod a kisebb quwarg isten fejét. (1 támadással 189 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 46 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A kisebb quwarg isten még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (143,61)-> 60 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (143,61)-> 30 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Danton amulettje porrá omlik. Danton vértje darabokra esik. Nem gondoltad volna, hogy ez a vacak páncél így megvéd! Xswytyyzlidjxat teste lassan vízzé válik, csak a tárgyai maradnak vissza. Pedig szép trófea lett volna... Magad mögé lököd a pitiáner mammut zombi trófeát, és diadalmasan beszerzel egy kisebb quwarg isten trófeát. 12 474 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 833, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 pengepajzsot, 1 szívkeresőt (ld. enc.) és 1200 aranyat. És igen! A sok quwarg mocsok között előfénylik a bot ötödik darabja! Félve teszed el: a quwarg istenséggel szemben már láttad, mire is képes a bot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 283.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

v 181 185 31 elmormolod a 181. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

be 630 3 bemész a 630. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

be 630 6 bemész a 630. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

m 6 7 8 mozogsz a 8. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

m 5 4 1 mozogsz az 1. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

be 256 bemész a templomba
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 283.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 278.]

* 2. BP: e 20 0 0 élelemszerzés 20 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

* 3. BP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+80 varázspont.) Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 248.]

* 4. BP: v 62 0 0 elmormolod a 62. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber vadászkutya varázslatot! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

* 5. BP: v 15 429 1 elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

* 6. BP: gy 30 0 0 gyógyítás 30 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 77 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 208.]

tf 4 8 fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 69 TVP-t kell elköltened.] [8 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a szellő szilmill. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 2 kaját habzsol be a hordóagyú mameluk. Egy kaját bezabál a roguena. 3 kaját bezabál az ezoterikus mardel. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 578 pontot. A következő körben tehát 778 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AGYBÉNÍTÁS (114. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG)
Az Agybénítás egy igen hatékony mentális támadás. Néhány másodperces koncentrációval elektromos kisüléshez hasonló "sokkot" okozhatsz az ellenfél agyában, így, ha nem dob egy sikeres mentődobást, vagy nem rendelkezik Pszi-Acéltoronnyal vagy valamilyen egyéb védekező képességgel, nem lesz képes dobó/lőfegyverét használni (ill. szörnyeknél a harc eleji speciális képességét). Az agybénítás 10 pszi pontba kerül, és a többi Támadó / Védekező képességhez hasonlóan a TV és FTV parancsokkal használhatod.

TUDATI GYORSÍTÁS (506. TUDATI KÉPESSÉG)
A közös tudatok első, és legfontosabb képessége egymás gondolatainak érzékelése. Ezúton tudtok egymásnak üzeneteket, instrukciókat és kéréseket küldeni, amelyek - legyetek akár a világmindenség két egymáshoz képest legtávolabbi pontján is - azonnal célba érnek. Ezt a különleges kapcsolatot a Tűzvihar előtt létező lovagrendek már-már a tökéletességig fejlesztették. Sajnos azonban a félszigeten senki sem maradt, aki ezt a tudást megoszthatná veletek, így nem marad más, mint a kísérletezgetés. Az alapelvekre már ti is rájöttetek, de még csak most kezditek kapizsgálni a lényeget! Ha sikerül a közös tudatod energiáit a saját harci képességeid javítására fordítanod, előbb-utóbb legyőzhetetlenné válsz! Ez a képesség a legalsó foka ennek a különleges hatalomnak. (Eztán közelharcban, balkézzel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.)

DANTOR VÉRTJE (469. TÁRGY)
Szinte hihetetlennek tűnik, de Dantor, a nagy kalandozó, aki legyőzte Xswytyyzlidjxatot, az őrült quwarg félistent, ezt a rozoga, szakadt páncélt viselte. A páncél hajdani égszínkék festéséből, rajta az aprólékosan kidolgozott királyi címerből mára már csak valami szürke kosz maradt. A vért belsejét megszáradt quwarg ürülék borítja. Ha mégis felveszed, páncélként öltheted magadra. Dantor vértje a védettségedet kettővel növeli.

SZÍVKERESŐ (423. TÁRGY)
A szívkereső egy mágikus szúrófegyver, amely szinte mindig célba talál. Sebzése 1D10+9, és használatakor +10 támadást kapsz. Forgatásához minimum 24-es szúrófegyver szakértelem szükséges. Ha saját magad akarod a fegyvert elkészíteni, a varázsfegyver készítése varázslat mellett szükséged lesz egy fpi formázó mintára, egy trikornis szarvra, egy remák szívre, egy moa rubinra és 220 arany értékű egyéb alapanyagra, valamint 160 TVP-re.

KARAKTERLAP

Camel a Calandor, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Sheran áldozópapja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 437. fordulód.

Erő: 51 (65) Szint: 33 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 51 (62) Támadás: 65 (68) Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 51 (70) Védekezés: 74 (80) Menekülés: 30 % Életkor: 167/182 év
Egészség: 48 (69) Életpont: 725/724 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 48 (70) Varázspont: 1391/1113 Pénz: 3311 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 36/4 Pszi pont: 245/6 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 20
Eddig összesen 3543 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31 203 TP-t kaptál. Jelenleg 4 765 031 TP-d van. A következő szinthez még 234 969 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, őrjáratozó katona, magnetikus praglonc.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/60 ökölvívás: 1/66 szúrófegyverek: 37/24
vágófegyverek: *25/100 ütőfegyverek: 20/44 lőfegyverek: 29/71 (+1%)
dobófegyverek: *28/100

Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) (160%) << bronz taider (#641) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -25.); tünde nyíl (#554) (26 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
152,46 mezőn táborozol, a 78. labirintusban, 1. szinten, 80. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1226 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/20 2. nyomkövetés: 119/94 3. mászás: 18/82
4. csapdakészítés: 31/76 (+7%) 5. csapdaészlelés: 11/55 (+22%) 6. gyógyítás: 59/94
7. titkosírás: 20/25 8. felderítés: 27/6 (-500%) 9. szörnyidomítás: 20/77
10. teológia: 63/63 (+7%) 11. taumaturgia: 64/94 (+9%) 12. szerencsejáték: 8/55
13. versengés: 20/23 14. zene: 180/65 (+74%) 15. szörnyismeret: 43/25
16. pszi: 22/5 (+5%) 17. zárnyitás: 7/24 18. vadászat: 57/16
19. vitalitás: 5/9 20. bányászat: 35/7 21. úszás: 19/80

FELTÉTELES PARANCSOK (még 17 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 75 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 6 darabot, csak egyszer)
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), kőtiprót (#260) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 130 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
harci induló (#443) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) tűzmágia (#157) hadiszerencse III (#59)
éber vadászkutya (#62)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20)
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), természet haragja (#141)
Védekező varázslatok (aktív: 12, max: 20)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szintszívó lények (#9097) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> nyuhaj karbin (#110) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
banshee-sikoly (#373) >> woorgard (#231) természet haragja (#141) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> nők (#999) varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) fürgülés (#92) >> woorgard (#231)
varázsvédelem II (#108) >> nanda (#224) varázsvédelem II (#108) >> őrült varázsló (#255)
varázsvédelem II (#108) >> szintszívó lények (#9097)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (teljesítve)
2.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t!
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 81, 84, 88, 89.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 350 TU szükséges.)

Összsúly: 195.88 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 2 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 192 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 Dantor amulettje (#468) 1 drótszőr (#37) 1 gyöngymangó (#135)
2 isteni könnycsepp (#260) 1 kaktuszbogyó (#429) 1 quwarg tojás (#360)
1 rókafarok (#124) 1 spiritusz (#170) 1 szárnyas hernyó (#69)
1 szigony (#389) 2 vas dobónyíl (#189) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1424 arany (#50) 4 gyógykenőcs (#313) 1 kaja (#2)
1 mákrózsa virág (#56) 1 moa antigrav (#2204) 1 pengepajzs (#425)
1 rézdarab (#70) 6 sáfránypor (#211) 1 szívkereső (#423)
3 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

151 152 153
45
46
47
(152,46) a 78. labirintus bejárata, quwarg parafenomén (#248), vadász quwarg (#241), q. rohamosztagos (#242), kisebb quwarg isten (#213)

Üzenet küldése a karakternek