434. forduló, 436. forduló, Camel a Calandor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 12. 12h:09'
EZ A 1198. JÁTÉKHETED, 435. FORDULÓD
1199. játékheted kezdete: máj. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 29 zsetonba került.
SZL E-mail!
KALANDOZÓ: #3025

CAMEL A CALANDOR KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [152,46] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 22. pontnál.
A táborozás 6. napján összefutsz egy hófehér, copfos hajú, izzóan vörös szemű drow nővel. Fekete a bőre. Egy Amélia nyakláncát, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy díszes tunikát, egy Eldereth kristályt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy mind. kristályát, egy obszidián karkötőt, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy Thargodan karkötőt, egy topáz erényövet, egy törpe bakancsot, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy halálelementál trófea, egy lidérckirály trófea és egy élőholt ősmágus trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy T'vadar tőrét, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Összeismerkedtek. Az ő neve Rowena Melarn. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+8 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A teremtés zsákja létrehozott 1 púderkövet. A teremtés zsákja létrehozott 1 acéltűt. Varázserőd regenerálódik. (+242 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+80 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)

* 1. KP: vv 58 443 224 elmormolod az 58. varázslatot a 443. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 589.]
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+17 támadás). [-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 587.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 587.]

* 2. KP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 567.]

* 3. KP: ef 6 506 0 energia fejlesztése 6
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 525.]

* 4. KP: vv 182 19 165 elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 523.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 521.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 519.]

* 5. KP: vv 12 13 26 elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 517.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 515.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 513.]

* 6. KP: vv 71 72 157 elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 157. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 511.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 509.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-24 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 507.]

* 7. KP: v 169 8 0 elmormolod a 169. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 502.]

* 8. KP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+79 varázspont.) Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 472.]

d 2 40 eldobod a 2. tárgyat (40 darabot)
Elhajítasz 40 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

v 59 elmormolod az 59. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse III varázslatot! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 467.]

lm 39 15 23 mozogsz 39 15 23
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [23. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg harcos az. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos bal első lábát. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1 157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [24. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy 9 q. rohamosztagos az. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan a másikra támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a q. rohamosztagos torát. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a q. rohamosztagos jobb hátsó lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (5 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 4 q. rohamosztagos. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 268 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 542, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [25. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [26. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy vadász quwarg lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg jobb vállát. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a vadász quwarg testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal kicsit megvágod a vadász quwarg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 1 852 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Haladsz előre. [27. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [28. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 8 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [29. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [30. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy élőholt quwarg lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 480 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [31. PONT.] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Haladsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [32. PONT.] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Vigyázva kikerülöd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Úgy suhansz, mint az árnyék. Kanyarodik a járat. [33. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [34. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg harcos. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1 157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [35. PONT.] Hamarosan egy quwarg nagymestert pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester bal oldalát. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 033 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Folytatod az utat. Kanyarodik a járat. [38. PONT.] Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [39. PONT. --> 2. SZINT, 12. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [13. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg nagymester. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 033 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [14. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [15. PONT.] Hamarosan egy élőholt quwargot pillantasz meg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg torát. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal épp hogy megvágod az élőholt quwarg bal középső lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1 480 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [14. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [16. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A szűk járat megint csak kanyarodik. [17. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg nagymester. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester jobb oldalát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 033 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Újabb kanyar! [18. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A szűk járat megint csak kanyarodik. [19. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Újabb kanyar! [20. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [21. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg nagymester. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 033 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Hamarosan egy quwarg nagymestert pillantasz meg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 56 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 033 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [22. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [23. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg parafenomén. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén nyakát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével egy hatalmas csapással felmetszed a quwarg parafenomén jobb oldalát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 50 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg parafenomén az. Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal megcsapod a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg parafenomén az. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 50 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg parafenomén van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy vapár ág tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével kilukasztod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 48 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 gyémántsisak (ld. enc.), 1 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP], 1 réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], 1 deus ex machina, 2 galachmit, 1 Dantor amulettje (ld. enc.), 1 törpe bakancs (ld. enc.), 600 arany és 3 tudás gyöngye. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [270 pontot használtál fel, van még 197.]

lm 12 37 42 mozogsz 12 37 42
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Újabb kanyar! [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A szűk járat megint csak kanyarodik. [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út ismét kanyarodik. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út ismét kanyarodik. [16. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [14. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [13. PONT.] Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz. Lemész. [12. PONT. --> 1. SZINT, 39. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [38. PONT.] Ahogy továbbmész, megpillantod a felfelé vezető lépcsőt. Kis habozás után felmész rajta - és már a következő szinten vagy! [37. PONT. --> 2. SZINT, 24. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Kanyarodik a járat. [25. PONT.] Folytatod az utat. Egy újabb kanyarnál vagy. [26. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy 9 q. rohamosztagos az. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a q. rohamosztagos bal első lábát. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a q. rohamosztagos torát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 9 q. rohamosztagos. (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével párszor kilyukasztod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a q. rohamosztagos torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 4 q. rohamosztagos többször is megmar! (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A 4 q. rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 268 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Mész tovább, előre. A szűk járat megint csak kanyarodik. [27. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [28. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg királynő lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 30 quwarg tojást. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [29. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg királynő van előtted! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő jobb középső lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg királynő torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 30 quwarg tojást. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [30. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg királynő az. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a quwarg királynő nyakát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 30 quwarg tojást. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [31. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg királynő az. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő bal középső lábát. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 30 quwarg tojást.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [190 pontot használtál fel, van még 7.]

lm 44 48 59 mozogsz 44 48 59
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 7.]

lm 46 47 63 mozogsz 46 47 63
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 7.]

lm 66 78 60 mozogsz 66 78 60
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 7.]

lm 63 mozogsz 63
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 7.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [0 pontot használtál fel, van még 7.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) [0 pontot használtál fel, van még 7.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [0 pontot használtál fel, van még 7.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

kf 468 kézbeveszed/felveszed a 468. tárgyat
Leveszed a mihlanil medált, majd a nyakadba akasztod a Dantor amulettjét. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

kf 469 kézbeveszed/felveszed a 469. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

lm 80 mozogsz 80
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
[0 pontot használtál fel, van még 7.]

szk 242 keresed a 242. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: e 20 0 0 élelemszerzés 2 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: v 62 0 0 elmormolod a 62. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: v 15 429 1 elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 6. BP: gy 30 0 0 gyógyítás
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a szellő szilmill. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. 2 kaját fal föl a hordóagyú mameluk. Egy kaját töm magába a roguena. 3 kaját fal föl az ezoterikus mardel. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 576 pontot. A következő körben tehát 576 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÉMÁNTSISAK (467. TÁRGY)
A gyémántsisak egy legendás varázstárgy, amely a mesék szerint legyőzhetetlenné teszi viselőjét. Nos, ha ez esetleg nem is igaz, annyi bizonyos, hogy a gyémántsisak igencsak hathatós eszköz egy harcos számára. Amellett, hogy nyolccal megnöveli a védettségedet, ad egyet az erődhöz, a szerencsédhez és a támadásodhoz. Emellett ad hármat a csapdaészlelés és felderítés szakértelmeidhez. Hátrányai? Nos, a teológia és taumaturgia szakértelmeidre kapsz -2 -t, IQ-d csökken egyet, és RENGETEGET kell enned, amíg viseled. A gyémántsisak viseletéhez min. 19. szintűnek kell lenned.
Ha a gyémántsisakot magad akarod elkészíteni, szükséges a varázstárgy készítés, egy bev formázó minta, öt moa gyémánt, tíz smirglilevél, 150 arany és 260 TVP.

DANTOR AMULETTJE (468. TÁRGY)
A legendák szerint ötszáz évvel ezelőtt egy óriási quwarg ikerboly épült a Namír királyságok egyik dús legelőjű alföldjén, amelyet sem tűzzel, sem mágiával nem lehetett elpusztítani. Aztán egy napon a boly mélyéről kiemelkedett Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg félisten, és falvakat pusztított el, erdőket változtatott kiégett sivataggá. Hetekig folyt ellene a küzdelem, de a királyság legjobb varázslói, legkiválóbb harcosai sem tudták vele a küzdelmet felvenni. Végül egy Dantor nevű ember kalandozó leereszkedett egyes egyedül a boly mélyébe. Már az első nap után mindenki azt gondolta, odaveszett, de három nap múlva hatalmas földrengés rázta meg a környéket, a boly összedőlt, és egy teljesen őrült, gyengeelméjű Dantor vánszorgott ki a romok közül. Mint később kiderült, Dantor Fairlight küldetését végezte, Fairlight varázserejű botjának darabjait próbálta összeszedni, amikor a quwarg vész kitört, és Xswytyyzlidjxat ellen nem csak a legendás relikviát, hanem egy speciális, a quwarg istenség elleni küzdelemre készített amulettet is magával vitt, amely az akkori Fairlight főpaptól származott. És bár Danton a győzelemért az ép elméjével fizetett, hamarosan nyilvánvalóvá vált, hogy ha nem is véglegesen, de legyőzte Xswytyyzlidjxatot, mert a félisten újabb ötszáz évig nem bukkant elő. Bár most már nyilvánvaló, hogy a legkevesebb, amit most kockáztatsz, az ép elméd, biztos, hogy nem győzedelmeskedhetsz e amulett nélkül az őrült halhatatlannal szemben.

TÖRPE BAKANCS (475. TÁRGY)
A törpék mágikus bakancsa ugyan nem annyira kényelmes és elegáns, mint egy zangrozi csizma, viszont sokkal előnyösebb, ha a föld alá ereszkedsz: ha a törpe bakancsot viseled, a labirintusban való alapmozgásod 5 helyett csak 3 TVP-be kerül! Ez elég tetemes megtakarítást jelenthet egy kétszintes, egyenként 80 referenciapontból álló labirintusban. Mellesleg a törpe bakancs ad 2-t a védettségedhez is.

KARAKTERLAP

Camel a Calandor, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Sheran áldozópapja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 435. fordulód.

Erő: 50 (64) Szint: 33 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 51 (62) Támadás: 65 (68) Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 51 (67) Védekezés: 94 (100) Menekülés: 30 % Életkor: 167/182 év
Egészség: 48 (64) Életpont: 675/725 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 48 (70) Varázspont: 1391/1126 Pénz: 1875 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 31/0 Pszi pont: 236/189 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 16
Eddig összesen 3515 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 36 671 TP-t kaptál. Jelenleg 4 700 921 TP-d van. A következő szinthez még 299 079 TP szükséges. Trófeáid: mammut zombi, őrjáratozó katona, magnetikus praglonc.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/60 ökölvívás: 1/66 szúrófegyverek: 37/24
vágófegyverek: 25/66 (+43%) ütőfegyverek: 20/44 lőfegyverek: 29/70
dobófegyverek: 28/98 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) (160%) << bronz taider (#641) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -25.); tünde nyíl (#554) (26 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
152,46 mezőn táborozol, a 78. labirintusban, 2. szinten, 31. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1226 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/20 2. nyomkövetés: 119/94 3. mászás: 18/82
4. csapdakészítés: 31/62 (+7%) 5. csapdaészlelés: 11/1 (+37%) 6. gyógyítás: 59/94
7. titkosírás: 20/25 8. felderítés: 32/6 9. szörnyidomítás: 20/77
10. teológia: 63/50 (+5%) 11. taumaturgia: 64/78 (+8%) 12. szerencsejáték: 8/55
13. versengés: 20/23 14. zene: 179/54 (+40%) 15. szörnyismeret: 43/25
16. pszi: *21/100 17. zárnyitás: 7/24 18. vadászat: 57/16
19. vitalitás: 5/9 20. bányászat: 35/7 21. úszás: 19/80

FELTÉTELES PARANCSOK (még 17 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 75 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 6 darabot, csak egyszer)
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), kőtiprót (#260) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 130 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
harci induló (#443) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) tűzmágia (#157)
hadiszerencse III (#59)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20)
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), természet haragja (#141)
Védekező varázslatok (aktív: 12, max: 20)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szintszívó lények (#9097) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> nyuhaj karbin (#110) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
banshee-sikoly (#373) >> woorgard (#231) természet haragja (#141) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> nők (#999) varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) fürgülés (#92) >> woorgard (#231)
varázsvédelem II (#108) >> nanda (#224) varázsvédelem II (#108) >> őrült varázsló (#255)
varázsvédelem II (#108) >> szintszívó lények (#9097)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (teljesítve)
2.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t!
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 78. labirintus (152,46). városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 81, 84, 88, 89.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 62 TU. szükséges még: 8 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 350 TU szükséges.)

Összsúly: 175.60 kg Megterheltség: 90%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 4 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 191 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 isteni könnycsepp (#260) 47 kaja (#2) 1 kaktuszbogyó (#429)
1 rókafarok (#124) 1 vapár ág (#110) 16 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
662 arany (#50) 1 acéltű (#334) 1 Dantor amulettje (#468)
1 deus ex machina (#1) 2 galachmit (#310) 1 gyémántsisak (#467)
1 púderkő (#119) 119 quwarg tojás (#360) 1 törpe bakancs (#475)
19 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

151 152 153
45
46
47
(152,46) a 78. labirintus bejárata, quwarg harcos (#201), q. rohamosztagos (#242), vadász quwarg (#241), élőholt quwarg (#202), quwarg nagymester (#214), quwarg parafenomén (#248), quwarg királynő (#153)

Üzenet küldése a karakternek