434. forduló, 436. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 29. 9h:28'
EZ A 520. JÁTÉKHETED, 435. FORDULÓD
521. játékheted kezdete: febr. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,94] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 6 jégszilánk (eladási ár: 740 arany, ebből a kezelési költség: 59 arany), 7 sámán gyógykenőcs (eladási ár: 820 arany, ebből a kezelési költség: 65 arany), 20 vámpírfog (eladási ár: 1500 arany, ebből a kezelési költség: 120 arany) ellenértékét.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a zombi mágus (ld. enc.), a lélekorzó (ld. enc.), a halottidéző (ld. enc.), a csontgólem (ld. enc.) és a hegyi óriás (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) Tharr kalapácsát (ld. enc.), mágusbotot (ld. enc.), drakolder kulcsot (ld. enc.), Mjölborg kalapácsát (ld. enc.) és moa töltőt (ld. enc.). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. A teremtés zsákja létrehozott 1 mocsári penkét. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet. A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+700 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+144 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 696. hetének nyerőszámai: 23, 5, 17. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
149 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 587.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 585.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 585.]

* 2. KP: elmormolod a 123. varázslatot a 120. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 583.]
Beizzik a turbómágia. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 581.]
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 576.]

* 3. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 575.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +64 max. életerő, +64 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 569.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 567.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 565.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 563.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 561.]

* 5. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 559.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 559.]
Gyorsvarázsolsz! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 557.]

* 6. KP: kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (1 darabot)
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a kreáció varázslatot! Kreáltál 1 jégszilánkot. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 555.]

* 7. KP: alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 552.]

* 8. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 334 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske fejét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod az aranyfecske aranyszárnyát. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 127 életpontot sebeztél. 76 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megérinted az aranyfecske testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő bronzhegyű nyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 44 életpontot vesztettél. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 784, sebződés: 61, gyógyulás: 76, összesen: +15 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 542.]

* 9. KP: elmormolod a 238. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új ében toboz. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 537.]

v 15 43 6 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új tükör. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 507.]

kre 232 1221 5 kreálsz a 232. tárggyal az 1221. tárgyat (5 darabot)
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kreáció varázslatot! Kreáltál 5 vámpírfogat. [-60 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 505.]

v 96 189 106 elmormolod a 96. varázslatot
A varázslat így nem fog működni, túl nagy távolságot ill. helytelen koordinátát adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 505.]

hh 248 1096 1096 használod a 248. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-55 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 499.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 499.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 499.]

hh 248 1096 1096 használod a 248. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-63 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 493.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 493.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 493.]

hh 1107 1096 1096 használod az 1107. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

79 63 47 31 15 16 32 48 64 80
77 61 45 29 13 14 30 46 62 78
75 59 43 27 11 12 28 44 60 76
73 57 41 25 9 10 26 42 58 74
71 55 39 23 7 8 24 40 56 72
69 53 37 21 5 6 22 38 54 70
67 51 35 19 3 4 20 36 52 68
1 2
65 49 33 17 18 34 50 66
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
2: 2. térkép 76. pont
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
51 52 53 54 55 56 57 58 59 60
61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
75 76
71 72 73 74 77 78 79 80
lépcsõk hova visznek:
75: kijárat
76: 1. térkép 2. pont

Ez a 125. labirintus térképe. A bejárat Sárkányverem központjától keletre 339, északra 171 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 482.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 482.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 482.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 482.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 482.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 482.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 482.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 482.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 482.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 482.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 482.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 482.]

m 2 6 mozogsz keletre, nyugatra
[189,94] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Fehér mandula illatát hozza a szél.

Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-48 életerő). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [188,94] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Zöld mezőben tej terem,
De nem kéri kutya sem.
Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-49 életerő). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. [21 pontot használtál fel, van még 461.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 334 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a massza farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP] és 4 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 24 arany, -2 ÉP]. 4178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Hö - a kúp üres! A francba! No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [50 pontot használtál fel, van még 411.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[188,93] Még mindig bozótos. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy drasmólyom!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drasmólyom bal vállát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. [madártoll ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Elhagyod a furcsa képződményt. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-30 életerő). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [188,92] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán A Tűzhajú vigyorog kajánul. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadász quwarg lehet. Itt csata lesz.

Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 316 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy élőholt tigris. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-48 életerő). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [187,91] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy bundás csirmáz!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bundás csirmáz testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 2 gyöngymangót. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 349 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán húsos levelét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. [ragasztó ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy áeratikus hasnyák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 345 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A varázslat kudarcot vallott. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-33 életerő). [56 pontot használtál fel, van még 355.]

m 7 8 6 mozogsz északnyugatra, északra, nyugatra
[186,90] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy drasmólyom!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drasmólyom testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A drasmólyom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. [madártoll ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 ezüst nyakláncot. [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] Elhagyod a furcsa képződményt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy norpadolótika. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 344 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-31 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+320 életerő.)

(Továbbmész...) [186,89] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő Raia szent lovagja mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy nyuhaj karbin!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nyuhaj karbin jobb lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy sötét főgnóm!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét főgnóm bal lábát. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 kis vaspajzsot. [kis vaspajzs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP] Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ősdentor. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 334 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősdentor ragyás testét. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 134 életpontot sebeztél. 112 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megérinted az ősdentor jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 3400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 698, sebződés: 30, gyógyulás: 112, összesen: +82 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-31 életerő).

(Továbbmész...) [185,89] Síkság, továbbra is csak síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy ősdentor. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 354 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 235 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 117 életpontot sebeztél. 61 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 20, gyógyulás: 61, összesen: +41 ÉP}

Látsz egy tűzbokrot. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Találsz egy oltárt. Raia híveié. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-47 életerő). Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. [108 pontot használtál fel, van még 247.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[184,89] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kristálypalotát.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A palota tetején találsz egy tetőbejáratot, ahol behatolsz a fantasztikus építmény belsejébe. Gyönyörű! Idebenn minden tündöklik, és fanfárok hangját hallod. No lássuk, van-e valami mozdítható! Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy aurapollátor!

Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 327 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Micsoda? Teljesen szokatlan az ilyen másznivaló táphelyektől, hogy még egy szörny legyen. Pedig van, és közeleg! Egy szubreális vámpír!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 326 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi hatás! A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy kronokukac!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 310 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy pillanatig sem késlekedve, nekilátsz a kristálypalota átkutatásának. Végre megtalálod a csinosan berendezett kincseskamrát. Ez az! Szereztél 1 roxati zárfalót. [roxati zárfaló ládikóba-> (186,106)-> 100 arany, -2 ÉP] Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a palota oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról.

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-31 életerő). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [183,89] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy lidércúr volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-43 életerő). [56 pontot használtál fel, van még 191.]

be 75 bemész a 75. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

lm 5 32 38 mozogsz 5 32 38
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

lm 42 33 40 mozogsz 42 33 40
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

lm 42 34 44 mozogsz 42 34 44
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

lm 28 6 51 mozogsz 28 6 51
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

lm 55 57 mozogsz 55 57
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

* 2. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 186.]
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 181.]
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 176.]

* 3. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 321 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske aranyszárnyát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az aranyfecske testét. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 135 életpontot sebeztél. 135 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod az aranyfecske jobb vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstshuriken felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 46 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 870, sebződés: 64, gyógyulás: 135, összesen: +71 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 166.]

* 4. BP: energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-6 TU.] A befejezéshez még 114 TU szükséges. [60 pontot használtál fel, van még 106.]
Iszol a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-64 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 6, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. Egy szögletes követ nyel le a bazaltelementál. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 106 pontod maradt, ebből a következő körre 106 pontot vihetsz át. Kapsz még 576 pontot. A következő körben tehát 682 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZOMBI MÁGUS (389. SZÖRNY)
Az élőholtaknak is megvannak a maguk zászlóhordozói, ágyútöltelékei, felderítői - és mágusai. Persze ezek a mágusok közel sem bírnak akkora erővel, mint egy ősmágus - azonban erejük le nem becsülhető. Szemüregük mélyén ott izzik a fény, mely lehetetlenné teszi összetévesztésüket a sokkal csekélyebb erejű, bizonnyal általad is ismert élőholt mágusokkal. Valamint az, hogy a velük való harcot csak direkt T paranccsal veszed fel, hiszen képesek egyetlen varázslatukkal kioltani az életet.

LÉLEKORZÓ (390. SZÖRNY)
Ha emlékszel gyermekkorod meséire, biztosan emlékszel a Lélekorzókra is - ezekre a nagyhatalmú, gonosz entitásokra, kiket először Morgan idézett meg a Semmi pereméről. Önnön erejükből nem képesek síkunkra jönni, így ha találkozol eggyel, az ékes jele annak, hogy a közelben gonosz idéző praktikák folynak. Érintése képes elorozni a nehezen megszerzett tapasztalatot, melyért tengernyi kínnal és vérrel fizettél - így csak direkt T paranccsal támadod meg. Ha ez nem lenne elég, a lény képes arra, hogy leheletével megfagyassza ereidben a vért. Legyőzéséhez talán a szúrófegyver a legjobb választás, azonban ha nincs az adott fegyver rúnákkal is ellátva, aligha jársz sikerrel - kivéve persze, ha magadra öltöd a Mágikus Ütés varázslatot.

HALOTTIDÉZŐ (391. SZÖRNY)
A démoni síkok lakóival való kapcsolatteremtés igencsak körülményes; s elég egyetlen hiba is, hogy épp elmédet elveszd. Mi a helyzet az Árnyékbirodalom lakóival találkozást teremtő varázslókkal? A dolog, mint démonidéző társaiknál, igencsak nagy hatalommal kecsegtet - ellentétben azonban velük, ha rajtavesztenek, nem lelkük pusztul el, testük senyved el szép lassacskán. Hogy aztán az legyen belőlük, amit itt látsz magad előtt - egy félig-meddig tiszta elmével rendelkező roncs, akinek torz testét mágia élteti. Varázshatalma azonban nem lebecsülendő - bár kedvenc tevékenységének, az idézésnek már rég nem hódolhat, harci képességei csak csekély mértékben csorbultak.

CSONTGÓLEM (392. SZÖRNY)
Vedd egy ongóliant csontvázát, keményítsd azt adamantitkeményre, lehelj bele életet és lásd el valamennyi tudattal - persze ne többel, minthogy képes legyen parancsaidat teljesíteni. Ha ongóliant tetem nem áll rendelkezésre, elég, ha csak egy tyrexét, vagy végszükség esetén egy raptorét használod fel. Az eredményt itt látod magad előtt. Egy csontból felépült kolosszus, amiben a mágia igen kis mértékben tesz kárt - és akinek mázsányi ütésit csak a legjobb páncélok képesek gyengíteni kicsit. A hitványabbak nemhogy nem védenek meg, de könnyen szilánkokra is zúzódhatnak ütése nyomán. Ez az ellenfél az egyik legnagyobb hatalmú, mellyel a Kárpiton innen találkozhatsz - a legendák szerint Raia angyalainak egyik feladata irtaniuk eme halandók által szinte legyőzhetetlen bestiát.

HEGYI ÓRIÁS (397. SZÖRNY)
Ahogy egyre jobban remeg a föld, és kövek pattognak le a hegyről, majd egyre nagyobb sziklák, és megkezdődik a hegyomlás és földrengés, az a sejtésed támad, hogy valami HATALMAS közeledik. Aztán megpillantod az óriási lábakat. Próbálsz felfelé nézni, látni, hol az óriás teteje, de csak hunyorogsz a vakító napba nézve. Aztán magadhoz térsz, amikor az óriási méretű ősfából készült buzogány lecsap melletted, vagy az óriás markával utánad kotorászik, hogy ebéd előtt megízesítse a nyelvét... Persze egy tapasztalt kalandozó még egy hegyi óriást is le tud győzni, hiszen az óriás ugyan nagyobb, de a kalandozó fürgébb! Sajnos, a hegyi óriást agyonverni a szó fizikai értelmében nem lehet, legfeljebb egy vérfakasztó szúró vagy vágófegyverrel boldogulhatsz.

THARR KALAPÁCSA (520. TÁRGY)
Első ránézésre ez az apró kalapács játékszernek tűnik, pedig iszonyatos erővel bír: amit megüt, az jó eséllyel azonnal apró darabokra törik. Ha kezedbe veszed, mágikus fegyverként tudod használni, sebzése D6+5, és használhatod bal kézben is. Nem árt, ha tudod, hogy minden csapásodnál egy Gigaököl varázslatot zúdítasz ellenfeledre. Tharr kalapácsának használatához min. 16-os ütőfegyver szakértelem szükséges. Elkészítésének titka nem ismert.

MÁGUSBOT (521. TÁRGY)
A mágusbot a nagyhatalmú varázslók fegyvere, egy közel két méteres, apró faragásokkal díszített vastag bot, végén egy csillogó gyémánttal. Ez egy mindössze D6 sebzésű ütőfegyver, amely használatakor van +3 támadásod, ezenkívül állandóan +3 védekezést jelent. Az igazi vonzereje persze nem ez, hanem a harci körönként ellőtt, 30. szintű villámcsapás varázslat. A mágusbot forgatásához minimum 25-ös szintű taumaturgia szükséges, elkészítésének módja nem ismert.

DRAKOLDER KULCS (524. TÁRGY)
Egy nehéz, fémből készült kulcs, vége egy drakolder fejet formáz. A kulcs nyelve intrikusan összetett, mintha az egész mintázat élne, változna! Vajon miféle zár kinyitására tervezték?

MJÖLBORG KALAPÁCSA (523. TÁRGY)
Mjölborg egy ősi törpe hős volt, aki a legendák szerint hosszú, kalandos utat tett meg az Istenek Földjére, hogy segítséget szerezzen az országát pusztulással fenyegető óriás seregek ellen. Kalapácsát, amelyet népe sámánja készített számára, hogy megvédje a létsíkok elementáris erőitől, az istenek megáldották. Visszatérve, Mjölborg fegyverével legyőzte az összes óriás törzs vezetőjét, és így meghátrálásra kényszerítették a támadókat. Nem lehet tudni, hogy mi igaz a fenti történetből, és mi nem, mindenesetre az biztos, hogy Mjölborg kalapácsa, amely egyébként egy 6D5+6-os sebzésű mágikus fegyver, minden ütéssel +25 sebzést okoz elementáloknak és óriásoknak (ide tartozik pl. a bávatag golombár és az ongóliant is). A kalapácsnak saját egója van, megsértődik, ha csak óriások ellen használod, nem minden ellen! Ez a játék nyelvén azt jelenti, hogy nem fogod mindig külön elővenni a kalapácsot, ha óriással vagy elementállal kerülsz szembe - ha a fegyver ilyenkor a kezedben lesz, örülj neki. Ja, még valami: ezt az ősi relikviát varázstárgy készítéssel egyelőre nem tudod, hogyan lehetne összehozni, és forgatásához min. 20-as ütőfegyver szakértelem szükséges.

MOA TÖLTŐ (525. TÁRGY)
Egy ősi relikvia a moa időkből, egy kézbe fogható, komplex szerkezet. Oldalán egy gombot látsz, mire megszólal egy hang, számodra érthetően! "A gránátlövedékek készítéséhez helyezze a ramit követ és a pirkitet a felső töltőcsőbe, majd nyomja meg a zöld gombot." Ijedten hátraugrasz. Mi van? Micsoda ördögi masina ez?

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 435. fordulód.

Erő: 44 (47) Szint: 39 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 54 (58) Támadás: 54 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 43 (48) Védekezés: 99 Menekülés: 30 % Életkor: 42/43 év
Egészség: 44 (50) Életpont: 649/641 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 55 (66) Varázspont: 1724/60 Pénz: 17831 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 292/3 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 137
Eddig összesen 4440 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24619 TP-t kaptál. Jelenleg 7642415 TP-d van. A következő szinthez még 457585 TP szükséges. Trófeáid: talriai behemót, mópat fatty, ősöreg góliát. A 423. fordulódban 37555 arany került a bankszámládra. 38681 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4 ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 37
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 31

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22 2. nyomkövetés: 115 3. lopás: 2
4. mászás: 22 5. csapdakészítés: 7 6. csapdaészlelés: 7
7. gyógyítás: 172 8. titkosírás: 15 9. felderítés: 29
10. szörnyidomítás: 3 11. teológia: 71 12. taumaturgia: 125
13. szerencsejáték: 6 14. versengés: 20 15. zene: 11
16. szörnyismeret: 18 17. pszi: 39 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 7 20. bányászat: 38 21. úszás: 9
22. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)
energiaburok (#239, 15 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) az elme hatalma (#123) nagyobb agypajzs (#120)
tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137)
esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 1 csillezsályalevél (#1253) 5 ilkin érc (#232)
2 isteni könnycsepp (#260) 2 pszi kő (#248) 1 rókafarok (#124)
1 szögletes kő (#17) 1 varázskő (#305) 1 varkaudar látógömb (#1107)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
433 arany (#50) 1 ében toboz (#578) 2 gyöngymangó (#135)
6 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199) 1 mocsári penke (#148)
1 remák szív (#264) 1 sáfránypor (#211) 1 smirglilevél (#29)
1 spiritusz (#170) 1 szvó-ektoplazma (#151) 5 tükör (#43)
5 vámpírfog (#1221) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(183,89) a 76. labirintus bejárata, lidércúr (#252), aranyfecske (#283)
(184,89) kristálypalota (#401), aurapollátor (#222), szubreális vámpír (#223), kronokukac (#285)
(185,89) ősdentor (#282), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tavacska, Raia oltár, 25. jellempróba
(186,89) Raia szent lovagja (#239), márványtorony (#175), nyuhaj karbin (#110), sötét főgnóm (#136), ősdentor (#282)
(186,90) grok-képződmény (#149), patak, Chara-din monolitja (#534), drasmólyom (#60), norpadolótikák (#226)
(187,91) grok-képződmény (#149), Raia oltár, 36. jellempróba, bundás csirmáz (#93), kputtyintó csalán (#247), áeratikus hasnyákok (#243)
(188,92) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 34. jellempróba, vadász quwargok (#241), élőholt tigris (#766)
(188,93) grok-képződmény (#149), 32. jellempróba, drasmólyom (#60)
(188,94) aranyfecske (#283), phua-kúp (#372), 40. jellempróba, massza (#217)
(189,94) 31. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek