Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 22. 15h:53' EZ A 437. JÁTÉKHETED, 435. FORDULÓD 438. játékheted kezdete: dec. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 165. varázslatot az 5. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat az 527. tárggyal |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 533. tárgyat |
h 569 133 | használod az 569. tárgyat |
ek 116 50 133 | t. energia kisütése: 116 50 133 |
fku | felt. kutatás |
tv 186 | támadó/véd. varázslat a 186. varázslatot |
fog 470 219 | elfogod a 470. szörnyet a 219. tárggyal |
vv 57 182 161 | elmormolod az 57. varázslatot a 182. varázslatot a 161. varázslatot |
hh 1253 522 | használod az 1253. tárgyat az 522. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt.
v 84 757 | elmormolod a 84. varázslatot |
pki 1000 | kiveszel a bankból 1000 aranyat |
pbe 1000 3052 | beraksz a bankba 1000 aranyat |
m 4 | mozogsz délre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében tigris bal hátsó lábát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (45 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében tigris ébenfekete bőrét. (6 támadással 534 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Transzformálsz! (+53 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd az ében tigris ébenfekete bőrét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Az ében tigris karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében tigris testét. (5 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) Ököllel meghorzsolod az ében tigris bal első lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ében tigris karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Az ében tigris most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9809 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1367, sebződés: 369, gyógyulás: 245, összesen: -124 ÉP}
im 0 8 | imádkozol |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a harcos hárpia testét. (8 támadással 586 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Transzformálsz! (+58 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a harcos hárpia szélfútta haját. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) A harcos hárpia karmai majdnem eltalálnak! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a harcos hárpia jobb vállát. (6 támadással 449 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a harcos hárpia fejét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) A harcos hárpia karmai majdnem eltalálnak! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel súrolod a harcos hárpia testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ököllel megpöccinted a harcos hárpia jobb lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A harcos hárpia többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 262 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 47 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 18 madártollat. 9667 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1451, sebződés: 309, gyógyulás: 298, összesen: -11 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében tigris jobb vállát. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (55 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében tigris testét. (9 támadással 752 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Transzformálsz! (+75 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod az ében tigris fejét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Az ében tigris megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször eltalálod az ében tigris testét. (2 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Ököllel megpöccinted az ében tigris testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ében tigris csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) Az ében tigris harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9907 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1368, sebződés: 491, gyógyulás: 239, összesen: -252 ÉP}
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a dübörgő bahrot testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dübörgő bahrot jobb hátsó lábát. (6 támadással 523 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a dübörgő bahrot fejét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Agyarával a dübörgő bahrot véres sebet ejt a bal karodon. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a dübörgő bahrot. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 74 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd a dübörgő bahrot jobb vállát. (4 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a dübörgő bahrot vaskos lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a dübörgő bahrot. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a dübörgő bahrot. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 85 életpontot vesztettél. A dübörgő bahrot szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bahrot bőrt. 9370 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1311, sebződés: 459, gyógyulás: 224, összesen: -235 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében tigris ébenfekete bőrét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (45 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ében tigris testét. (8 támadással 686 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd az ében tigris testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Az ében tigris csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) Az ében tigris harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod az ében tigris jobb hátsó lábát. (2 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Ököllel gyengén megütöd az ében tigris testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ében tigris néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 184 életpontot vesztesz.) Az ében tigris harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Az ében tigris szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9671 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1326, sebződés: 586, gyógyulás: 235, összesen: -351 ÉP}
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-45 életerő.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés totemblarg bal oldalát. (6 támadással 531 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-66 életpont.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a tüskés totemblarg fejét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-22 életpont.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-25 életerő.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés totemblarg testét. Kritikus ütés! (4 támadással 354 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-44 életpont.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Ököllel meghorzsolod a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-5 életpont.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-15 életerő.) A tüskés totemblarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 ro'galhal lánc (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kitintüskét. 8847 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1289, sebződés: 222, gyógyulás: 229, összesen: +7 ÉP}
v 198 231 74 | elmormolod a 198. varázslatot |
[231,74] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy tesh alligátor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a tesh alligátor hüllőtestét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-9 életpont.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tesh alligátor testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-4 életpont.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A tesh alligátor feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 elf csont. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 alligátorbőrt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 13, gyógyulás: 26, összesen: +13 ÉP}
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcos hárpia testét. (6 támadással 472 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Ököllel gyengén megütögeted a harcos hárpia nyakát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Karmait végighúzza a harcos hárpia a bal oldaladon. (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 48 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcos hárpia jobb oldalát. (8 támadással 595 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Ököllel párszor megpöccinted a harcos hárpia testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 227 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 46 életpontot vesztettél. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor megpöccinted a harcos hárpia testét. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Ököllel meghorzsolod a harcos hárpia szélfútta haját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A harcos hárpia csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 213 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 47 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 17 madártollat. 10100 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1552, sebződés: 712, gyógyulás: 319, összesen: -393 ÉP}
(Továbbmész...) [229,75] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy fekélyes hernyó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-38 életerő.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 617 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A fekélyes hernyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-42 életerő.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 612 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Ököllel megpöccinted a fekélyes hernyó széles száját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A fekélyes hernyó belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-31 életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9727 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1673, sebződés: 182, gyógyulás: 298, összesen: +116 ÉP}
(Továbbmész...) [228,76] Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csupaszbőrű maclogh. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csupaszbőrű maclogh zöldes bőrét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csupaszbőrű maclogh testét. (8 támadással 659 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a csupaszbőrű maclogh bal első lábát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Megcsipkedi a csupaszbőrű maclogh a jobb válladat. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-11 TVP). Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csupaszbőrű maclogh bal oldalát. (7 támadással 581 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Ököllel megpöccinted a csupaszbőrű maclogh jobb hátsó lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Megcsipkedi a csupaszbőrű maclogh a jobb válladat. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) A csupaszbőrű maclogh néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-13 TVP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10200 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1673, sebződés: 349, gyógyulás: 301, összesen: -48 ÉP}
be 692 | bemész a 692. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Gyors léptekkel magad mögött hagyod a barlangot. [5 pontot használtál fel, van még 127.]
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tündöklő griff bal oldalát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tündöklő griff jobb oldalát. (6 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a tündöklő griff testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 156 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A tündöklő griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tündöklő griff testét. (6 támadással 423 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod a tündöklő griff csillogó szárnyát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Karmával néhányszor a tündöklő griff megcsapja a fejedet. (2 támadástól 164 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Apró csípést ejt rajtad a tündöklő griff csőrével. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel meghorzsolod a tündöklő griff testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ököllel súrolod a tündöklő griff jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 184 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A tündöklő griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tündöklő griff összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8736 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1334, sebződés: 530, gyógyulás: 251, összesen: -279 ÉP}
(Továbbmész...) [226,78] Továbbra is alacsonyhegység. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy káoszszellem. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 104 életpontot vesztettél. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. 112 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ezüstshuriken. Nem találtad el. A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (57 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a káoszszellem bal karját. (8 támadással 676 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a káoszszellem jobb karját. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 108 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 52 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a káoszszellem testét. (5 támadással 419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Ököllel megpöccinted a káoszszellem szellemkarját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 96 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 43 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a káoszszellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10599 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1320, sebződés: 572, gyógyulás: 274, összesen: -298 ÉP}
(Továbbmész...) [225,79] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kutyafejű medve közeledik. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kutyafejű medve bal lábát. (6 támadással 520 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a kutyafejű medve testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A kutyafejű medve mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kutyafejű medve bal karját. (8 támadással 674 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a kutyafejű medve vicsorgó pofáját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A kutyafejű medve Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 165 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9765 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1412, sebződés: 316, gyógyulás: 289, összesen: -27 ÉP}
m 5 4 5 | mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {GYD:} Óriásölővel megvagdalod a leviathán lárva ráncos bőrét. (4 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). A leviathán lárva feléd harap, de sikertelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. {FM:} Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a leviathán lárva alattomos csápját. (4 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 39 életpontot vesztettél. A leviathán lárva feléd sújt csáprágóival, de mellé! {FM:} Óriásölővel néhányszor megcsapod a leviathán lárva bal csápját. (4 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). A leviathán lárva megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A leviathán lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). {FM:} Óriásölővel néhányszor megcsapod a leviathán lárva testét. (4 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). A leviathán lárva állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Csáprágó csattan csípőd közelében. {HD:} Óriásölővel néhányszor megcsapod a leviathán lárva jobb csápját. (3 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A leviathán lárva állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A leviathán lárva feléd sújt csáprágóival, de mellé! A leviathán lárva még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 10546 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1310, sebződés: 127, gyógyulás: 271, összesen: +144 ÉP}
(Továbbmész...) [224,81] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kristálypalotát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy fekélyes hernyó. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-33 életerő.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (6 támadással 661 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a fekélyes hernyó fejét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a fekélyes hernyó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-23 életerő.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 585 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Ököllel megpöccinted a fekélyes hernyó testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A fekélyes hernyó feléd harap, de sikertelenül. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-42 életerő.) Véres nyál csordul ki a fekélyes hernyó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9637 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1683, sebződés: 152, gyógyulás: 300, összesen: +148 ÉP}
(Továbbmész...) [223,82] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő hájas okerón mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hájas okerón testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a hájas okerón tömzsi lábát. (4 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. {FM:} Óriásölővel megvagdalod a hájas okerón testét. (4 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. {GYD:} Óriásölővel megvagdalod a hájas okerón hájas derekát. (4 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. {FM:} Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a hájas okerón hájas derekát. Kritikus ütés! (4 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. {FM:} Óriásölővel néhányszor meglegyinted a hájas okerón bal oldalát. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9333 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1485, sebződés: 0, gyógyulás: 262, összesen: +262 ÉP}
vv 79 167 277 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 277. varázslatot |
ef 12 | energia fejlesztése 12 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | gyakorolsz a 28. tárggyal |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1158. tárggyal a 956. tárgyat |
* 7. BP: | keresed a 482. szörnyet a 469. szörnyet a 470. szörnyet |
* 8. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
TELJES GYÓGYULÁS (133. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal minden sebedet begyógyíthatod, azaz max. életpontra kerülsz. A varázslat anyagi komponense egy borkonyó bibe és két isteni könnycsepp. Elmondása 50 VP-be és 5 TVP-be kerül. |
DÜBÖRGŐ BAHROT (479. SZÖRNY) A bahrotok réges-régen még csordákban járó békés növényevők voltak. Robosztus méreteik, félelmes vigyorba torzuló arckifejezésük nem csoda, hogy felkeltette a bo'adhun sámánok érdeklődését: mi volna, ha ezeket az állatokat felhasználnák a saját céljaikra. Mágikus béklyót bocsátottak rájuk, majd táboraik őrzésére kényszerítették őket. Ahhoz azonban, hogy ebben eredményesebbnek mutatkozhassanak, agresszív tulajdonságokkal kellett őket felszerelni, a bahrotok jelleme lassacskán teljesen átalakult. Húsevővé váltak, miközben megtanulták, hogyan kell vaskos lábaikat és két hosszú agyarukat az áldozat leterítésére használniuk. Teremtőik (a bo'adhun sámánok) antimágikus aurát vontak köréjük, valószínűleg azzal a céllal, hogy egyszer majd Roealoth ellen is csatarendbe állítják őket. Erre már nem került sor, a birodalmak letűntével a bahrotok elvesztették gazdáikat, de a tőlük kapott tulajdonságokat nem. Leszármazottjaik azóta is a bo'adhun síkságokon élnek, de az, hogy valakinek engedelmeskedniük kellett, már a múlté. |
RO'GALHAL LÁNC (763. TÁRGY) A ro'galhalok, a bo'adhunok törzsfői élet és halál urai. Ha valaki ellentmond neki, joga van ott, a helyszínen megfojtani törzsfői láncával. A törzsfők általában a hatalmas testű to'aghanok közül kerülnek ki, fizikai erejük azonban nem elegendő a hatalom megtartására - szükségük van a sámánok támogatására. |
FEKÉLYES HERNYÓ (489. SZÖRNY) Hogy mi lesz ebből az ocsmányságból, ha átalakul, senki sem tudja. Ha átalakul egyáltalán. Az alanori megfigyelések szerint a fekélyes hernyók élettartama akár három-négy emberöltőnyi időt is felölelhet. Ha ez a közel másfél méter magas és két méter széles szörny feléd közelít, csupán ocsmány pofáját és bűzös leheletét látod majd magad előtt, és valószínűleg sok mindentől elmegy majd a kedved (pl. vacsora, harc stb.). Sok kalandozó lelte már úgy a halálát, hogy a fekélyes hernyó széles száján keresztül a szörny gyomrába került. |
TÜNDÖKLŐ GRIFF (466. SZÖRNY) Ha a bo'adhun birodalom magasabban fekvő tájain jársz, és a fejed fölött megcsillan valamin egy kósza napsugár, ráadásul olyan szerencsétlenül, hogy a fény teljesen elvakít, kilencvenkilenc százalék, hogy az nem a véletlen műve. Sokkal valószínűbb, hogy egy tündöklő griff szemelt ki a következő áldozatának. Testének minden pontját tükörfényes tollak fedik, melyeket képes tudatosan úgy borzolni, hogy az arról visszaverődő fény jelentősen csökkentse az ellenfél esélyeit. Hosszú csőrével a legkeményebb páncélt is képes tönkretenni, és kihámozni a benne rejlő potenciális eledelt. Páncélszerű tollazatáról a vágófegyverek támadása ártatlanul visszapattan. |
KÁOSZSZELLEM (472. SZÖRNY) Réges régen, még a történelem előtti időkben a káoszszellemek még csupán a Pusztulás Kráterének lakói voltak. Amikor azonban a bo'adhun sámánok hatalmuk teljében beavatkoztak ezeknek a túlvilági lényeknek a mindennapjaiba, olyan zavar támadt viselkedésükben, hogy egyesek közülük vándorútra keltek. Bolyongásaik látszólag céltalanok, de az erről gyűjtött információ mennyisége oly csekély, hogy ebben senki sem lehet biztos. A bo'adhun varázstudók halálával sírba szálltak az utolsók is, akik még parancsolni tudtak nekik. E cseppet sem barátságos lények szellemteste bár anyagtalan és átlátszó, mégis, ha megérinted (mondjuk egy fegyverrel), megérezheted az irántad érzett mérhetetlen dühöt, melyet a fájdalom vált ki belőlük. Legyőzésükre nem mágikus, vagy szúrófegyverrel próbálkozni esztelenség. |
KUTYAFEJŰ MEDVE (477. SZÖRNY) Sokan elvetik azt a feltételezést, hogy a kutyafejű medvék két állatfaj természetes kereszteződéséből jöttek volna létre, a tudósok is inkább mágikus beavatkozásra gyanakodnak. Tény, hogy ezek a vérszomjas kutyafejjel és robosztus medvetesttel rendelkező lények léteznek, bár életük eléggé sivár. A napjuk nagy részét a barlangjukba visszavonultan, alvással töltik, míg korgó gyomruk a létfontosságú szükségleteikre nem figyelmezteti őket. Ekkor aztán útra kelnek, nekiesnek a legelső ízletes falatnak, amivel találkoznak. Reménykedj benne, hogy nem te leszel az, hiszen már sok gyanútlan kalandozó végezte az éles és hosszú fogak áldozataként. A kutyafejű medve testét fedő temérdek szőr alatt olyan kemény bőr húzódik, melyen kardpenge csak nehezen tud sebet ejteni, ezért ne nagyon bízz a vágófegyvered erejében. |
LEVIATHÁN LÁRVA (476. SZÖRNY) Ennél undorítóbbat valószínűleg még nem láttál, gondolhatod, ha megpillantod a kétméternyi hosszú, és legalább egy méternyi vastag hernyóra emlékeztető leviathán lárva ráncos bőrét. Teste mindenhol egyszínű, halványbarna, ettől csupán a feje búbja tér el, melyen a két idegesen tapogatózó csápja között egy bíborvörös folt éktelenkedik. Ezek az állatok szaglásukról is híresek (ocsmányságuk után persze), pisze, nedves orruk már mérföldekről megérzi az élő hús szagát, így hiába is próbálkoznál BA paranccsal elbújni előle, ha megfelelően zsíros falatnak talál, ez úgysem sikerül. A legokosabb, ha ilyenkor szúrófegyvert ragadsz, hiszen a leviathán lárva kemény bőrén az egyéb fegyvertípusok nehezen ejtenek sebet. Persze a legokosabb dolog, amit tehetsz, mindenképp az, hogy elpusztítod - hiszen ki akarná, hogy kifejlett leviathán váljon belőle? |
Erő: | 63 (87) | Szint: | 42 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 63 (68) | Támadás: | 64 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 53 (60) | Védekezés: | 93 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/53 év |
Egészség: | 62 (71) | Életpont: | 1129/1155 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 71 (84) | Varázspont: | 2628/590 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 21 |
Tudatpont: | 47/43 | Pszi pont: | 293/90 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/32 | ökölvívás: | 43/14 (+9%) | szúrófegyverek: | 8/65 |
vágófegyverek: | 25/24 (+4%) | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/88 |
dobófegyverek: | 31/92 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << óriásölő (#528) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/66 | 2. nyomkövetés: | 99/77 (+19%) | 3. lopás: | 1/47 |
4. mászás: | 20/50 | 5. csapdakészítés: | 29/67 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 15/58 |
7. gyógyítás: | 79/28 | 8. titkosírás: | 22/61 | 9. felderítés: | 28/72 |
10. szörnyidomítás: | 7/58 | 11. teológia: | 96/88 (+43%) | 12. taumaturgia: | 124/6 (+28%) |
13. szerencsejáték: | 7/50 | 14. versengés: | 22/2 | 15. harcművészetek: | 46/16 |
16. zene: | 14/7 | 17. szörnyismeret: | 24/12 (+18%) | 18. pszi: | 25/50 (+3%) |
19. zárnyitás: | 4/64 | 20. vadászat: | 28/11 | 21. vitalitás: | 6/44 |
22. bányászat: | 35/9 (+3%) | 23. úszás: | 10/76 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 57 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 30 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), bogyógránátot (#430) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ) |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), zafír sárkány (#329), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Rém (#315), kronoelementál (#287), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Folrang (#331), Tyriel (#777), Fairlight avatárja (#386) (csak egyszer), rubin sárkány (#330) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 8 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (988) | Pörhemór köre (#205) (97,7,2) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | láth. észlelése (#78) | varázsenergia (#161) |
méregsemlegesítés (#14) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 34, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) | |
tűzeső (#61) | >> | eszkimó óriás (#648) | tűzeső (#61) | >> | jégzabáló (#649) | |
tűzeső (#61) | >> | animált hókutya (#651) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | purifikátor császár (#393) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | lidércúr (#252) | tűzeső (#61) | >> | jégelementál (#277) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant hadúr (#178) | háló (#186) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyfröccsentő (#666) | Asylux csapdája (#233) | >> | márvány sárkány (#328) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | zafír sárkány (#329) | villámcsapás (#50) | >> | dűnelord (#341) | |
villámcsapás (#50) | >> | Rém (#315) | Asylux csapdája (#233) | >> | rubin sárkány (#330) | |
istenítélet (#284) | >> | Techiulan (#400) | Asylux csapdája (#233) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
istenítélet (#284) | >> | kisebb jégisten (#662) | Asylux csapdája (#233) | >> | Folrang (#331) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 34, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | pszi-acéltorony (#98) | >> | márvány sárkány (#328) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ryuku gólem (#394) | ongóliant tombolás (#146) | >> | halálelementál (#279) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! (számláló: 6) |
2.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Kacagok, ha a pénzüket kuporgató Fairlight papokra gondolok: áldozz számomra 10,000 aranyat! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | lajhár csont (#236) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
2 | nyers zafír (#752) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
20 | sárkányfog (#617) | 2 | spiritusz (#170) | 15 | tinta (#101) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 2 | tüske (#22) | 3 | ugh méreg (#166) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) | 8 | víz (#27) | 1 | Martian tekercse (#569) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 1 | bahrot bőr (#938) | 4 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | elf csont (#664) | 1 | gyöngymangó (#135) | 17 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | kitintüske (#879) | 35 | madártoll (#112) | |||
1 | ro'galhal lánc (#763) | 3 | szögletes kő (#17) | 1 | vasérc (#152) | |||
1 | xirnox szív (#213) |