Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. jan. 27. 9h:42' EZ A 600. JÁTÉKHETED, 434. FORDULÓD 601. játékheted kezdete: jan. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 220. varázslatot |
* 4. KP: | leveszed/lerakod a 956. tárgyat a 254. tárgyat az 511. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1297. tárgyat az 1676. tárggyal az 1368. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 722. tárggyal az 560. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 8. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
* 10. KP: | t. energia kisütése: 37 39 |
vv 209 161 227 | elmormolod a 209. varázslatot a 161. varázslatot a 227. varázslatot |
vv 70 71 72 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
hh 1253 1546 1534 | használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 1534. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra támadsz. {FM:} Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg harcos testét. (2 támadással 179 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Ököllel kegyetlenül megütöd a quwarg harcos fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 28 életpontot vesztettél. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (3 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Ököllel eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó és 2 sallank karom. 2835 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 44, gyógyulás: 72, összesen: +28 ÉP}
h 1271 403 | használod az 1271. tárgyat |
bb 403 24 | beraksz a bankba a 403. tárgyat (24 darabot) |
kb 2 50 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (50 darabot) |
v 75 258 | elmormolod a 75. varázslatot |
hu 80 | hulladék: 80 |
hh 504 473 473 | használod az 504. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
kt 190 6 | elkészíted a 190. tárgyat (6 darabot) |
d 18 1 | eldobod a 18. tárgyat (1 darabot) |
flh 997 327 | felt. lőfegyver haszn. 997 a 327. tárggyal |
m 3 3 6 | mozogsz délkeletre, délkeletre, nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 630 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. 501 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a varkaudar őslich jobb lábát. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod a varkaudar őslich testét. (6 támadással 746 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Transzformálsz! (+74 varázspont.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a varkaudar őslich jobb lábát. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A varkaudar őslich néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-10 varázspont.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar őslich testét. (8 támadással 777 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Transzformálsz! (+77 varázspont.) Ököllel néhányszor súrolod a varkaudar őslich jobb lábát. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A varkaudar őslich csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-8 varázspont.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod a varkaudar őslich testét. (6 támadással 620 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Transzformálsz! (+62 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a varkaudar őslich rothadó testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. A varkaudar őslich néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.)
A varkaudar őslich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22346 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3472, sebződés: 858, gyógyulás: 533, összesen: -325 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 630 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó bal oldalát. (6 támadással 327 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Bronz taiderrel többször eltalálod a kék rothasztó testét. (2 támadással 195 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) Ököllel megpöccinted a kék rothasztó testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-6 életpont.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a kék rothasztó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rothasztó talizmán. 10259 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1202, sebződés: 55, gyógyulás: 6, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [287,97] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Vad szamóca illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy árnygólem. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 630 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Eltrafált a lövedék. (60 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd az árnygólem bal oldalát. (8 támadással 775 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Transzformálsz! (+77 varázspont.) Ököllel gyengén megütögeted az árnygólem átlátszó hasát. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Az árnygólem péppé veri bal válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 465 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel néhányszor megcsapod az árnygólem árnyékos karját. (6 támadással 622 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Ököllel néhányszor súrolod az árnygólem fejét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Az árnygólem cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 464 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az árnygólem testét. (2 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Ököllel meghorzsolod az árnygólem testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az árnygólem cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 462 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20801 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2679, sebződés: 1451, gyógyulás: 421, összesen: -1030 ÉP}
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aurapollátor frötymögő kérgét. (2 támadással 198 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel kegyetlenül megütöd az aurapollátor jobb szárnyát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Az aurapollátor karma a fejed mellett suhan el! Az aurapollátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. [remák szív ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 1488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. {FM:} Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a nanda fejét. (3 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Ököllel megütöd a nanda testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A nanda feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2016 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 0, gyógyulás: 72, összesen: +72 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról Tharr haragja varázslatot lősz a másikra. 77 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl. 2188 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [286,97] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kihalt területre érkezel. Itt már a növények sem a természet törvényei szerint nőnek, elcsökevényesedett indáik rémülten meredeznek a különböző égtájak irányaiba. Szinte érezhető a levegőt átható gonoszság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy patás tanough. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 630 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a patás tanough rövid lábát. (6 támadással 338 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Csontodig hatol a hideg. (116 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: lótuszvirág, ugh méreg, 2 szögletes kő, főnixtoll, 12 fűszertartó. Elszántan a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd a patás tanough fejét. (7 támadással 693 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Ököllel néhány helyen meghorzsolod a patás tanough bal vállát. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A patás tanough agyarát a bal combodba döfi. (1 támadástól 178 életpontot vesztesz.) Egy rúgást kapsz a jobb combodba. (1 támadástól 291 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször eltalálod a patás tanough éjsötét bőrét. (7 támadással 694 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Ököllel párszor megpöccinted a patás tanough éjsötét bőrét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Felszisszensz, ahogy fájdalmas sebet ejt a patás tanough agyarával a jobb oldaladon. (1 támadástól 187 életpontot vesztesz.) A patás tanough beléd rúg patájával. (1 támadástól 284 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2760, sebződés: 1056, gyógyulás: 368, összesen: -688 ÉP}
m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Bronz taiderrel teljesen átszúrod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a nyuhaj karbin bal lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Bronz taiderrel teljesen átdöföd a sötét főgnóm testét. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sötét főgnóm bal oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [284,98] Továbbra is síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy fényhozó. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [283,98] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy templomos lovag. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 34 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a templomos lovag bal vállát. (6 támadással 321 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a templomos lovag bal lábát. (8 támadással 775 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a templomos lovag lakkozott páncélját. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 339 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a templomos lovag testét. (8 támadással 783 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a templomos lovag sisakfedte fejét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a templomos lovag gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 317 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel párszor keményen megütöd a templomos lovag lakkozott páncélját. (6 támadással 601 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a templomos lovag lakkozott páncélját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a templomos lovag sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 330 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a templomos lovag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20779 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2936, sebződés: 1020, gyógyulás: 4, összesen: -1016 ÉP}
m 4 5 6 | mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 630 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a gygyan krokodil sötétzöld bőrét. (6 támadással 284 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd a gygyan krokodil testét. (8 támadással 784 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). Ököllel néhányszor épp csak megérinted a gygyan krokodil testét. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A gygyan krokodil beleharap a kezedbe. (1 támadástól 385 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a gygyan krokodil fejét. (8 támadással 762 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Ököllel megpöccinted a gygyan krokodil sötétzöld bőrét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A gygyan krokodil fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 403 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A gygyan krokodil szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 dramoan kő. 14955 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2713, sebződés: 788, gyógyulás: 370, összesen: -418 ÉP}
(Továbbmész...) [282,100] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy tlopedmuk. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 630 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 31 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tlopedmuk testét. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tlopedmuk sötét ruháját. (8 támadással 754 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Ököllel néhányszor súrolod a tlopedmuk bal vállát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Megnyirbálja a tlopedmuk ollója a bal karodat. (2 támadástól 232 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-13 TVP). A tlopedmuk belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 31 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször eltalálod a tlopedmuk véres pofáját. (5 támadással 480 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a tlopedmuk jobb karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Megnyirbálja a tlopedmuk ollója a jobb karodat. (2 támadástól 208 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-15 TVP). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 29 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Véres nyál csordul ki a tlopedmuk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14752 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2435, sebződés: 706, gyógyulás: 305, összesen: -401 ÉP}
(Továbbmész...) [281,100] Fák, mindenütt csak fák. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész tutajt. Egyelőre nem tudod felmérni, mi is ez valójában. Biztos vagy benne, hogy egyszer majd te is építesz ilyeneket. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gnomori rémszolga lehet. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 378 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gnomori rémszolga véreres karját. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Telibe kapod a savadagot. (135 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {HD:} Bronz taiderrel jól megszurkálod a gnomori rémszolga fejét. (6 támadással 563 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). A gnomori rémszolga kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 207 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. {FM:} Bronz taiderrel megdöfködöd a gnomori rémszolga jobb lábát. (5 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). A gnomori rémszolga újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 274 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1755, sebződés: 659, gyógyulás: 218, összesen: -441 ÉP}
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 630 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról természet haragja varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Ez mellément. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd a fertőzött ent rothadó kérgét. (7 támadással 681 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Ököllel párszor megpöccinted a fertőzött ent rothadó kérgét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 153 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a fertőzött ent korhadó gyökerét. (8 támadással 757 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Ököllel gyengén megütögeted a fertőzött ent testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Csápjaival a fertőzött ent lecsap a bal karodra. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 850 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor megcsapod a fertőzött ent rothadó kérgét. (8 támadással 739 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod a fertőzött ent korhadó gyökerét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Csápjaival a fertőzött ent csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyengén megütögeted a fertőzött ent testét. (2 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Ököllel megpöccinted a fertőzött ent testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csápjaival a fertőzött ent lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 440 életpontot vesztettél.
A fertőzött ent még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18019 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3641, sebződés: 1754, gyógyulás: 614, összesen: -1140 ÉP}
(Továbbmész...) Régóta vagy már úton; mielőtt tovább folytatod kalandjaid, nem árt felidézni a helyeket, amiket eddig bejártál.
[279,99] A terep továbbra is ritka erdő. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Rhiannon. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [kék orchidea ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy morgud hagymatövet. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy sötét kaszás. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
kb 403 24 | kiveszel a bankból a 403. tárgyat (24 darabot) |
ef 5 507 | energia fejlesztése 5 |
szk 285 | keresed a 285. szörnyet |
kb 2 42 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (42 darabot) |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
tk 23 2765 | többszemélyes kaland 23 2765 |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
* 3. BP: | leveszed/lerakod az 1297. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
* 5. BP: | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat a 722. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 511. tárggyal az 533. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 882. tárgyat az 1158. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 17 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 17 pontért |
PATÁS TANOUGH (611. SZÖRNY) Egyes árnytündérek kedvenc hátasállata. Mármint a patás tanough azon példányai, amelyeket sikerül hosszú és keserves munkával megszelídíteni. Eddig ez az árnytündéreken kívül még senkinek nem sikerült, köszönhetően annak, hogy a patás tanough szintúgy két síkon létezik egyszerre. Leginkább egy törpemammutra emlékeztetnek, vérben úszó szemüket, hosszú kosszarvukat és éjsötét bőrüket leszámítva. De ez csak a nappali formájuk, a hiedelmek szerint éjszaka háromszor ekkorára nőnek, két lábra állnak, és az engedelmesség utolsó csírája is lefoszlik róluk. Ezen még az árnytündér mágia sem segít, gazdáik ilyenkor bezárják őket valahova, vagy csupán védőaurát vonnak maguk köré, és a Fortunára bízzák, mi legyen azokkal, akikkel a tanoughok ilyenkor találkoznak. Nem árt, ha felkészülsz rá, hogy ezen állatok szelídítetlen vagy átalakult mutációjával találkozol: hiszen könnyen előfordulhat, hogy némi futással tudod csak megóvni az életed. |
GYGYAN KROKODIL (612. SZÖRNY) Csupán egyetlen egy hely van Ghallán, amelynek az éghajlata megfelelő a fülledt, de ugyanakkor árnyékos helyeket kedvelő gygyan krokodilok számára, ez pedig a kontinens legkeletibb csücskében, az árnytündérek lakhelyén található. Rendkívül gyorsak, mind a vízben, mind a szárazföldön hihetetlen sebességre képesek, ha éppen az áldozat elejtésének procedúrájával kell foglalkozniuk. Ennek ellenére persze, ha melegre fordul a helyzet, tehetsz egy kísérletet, el tudsz-e futni előle. |
TLOPEDMUK (584. SZÖRNY) Távolról senkinek ártani nem tudó manócskának néz ki, ha viszont elszánt merészségről téve tanúbizonyságot, megközelíted kicsiny táborhelyét, és még arra is sor kerül, hogy a tlopedmuk arcába bámulsz, valószínűleg rémült sikoly fogja elhagyni ajkaidat. A tlopedmukok arcát nem fedi bőr (testét sem, de ezt sötét színű ruházatuk mindig eltakarja), és csupán egy szempár, valamint 72 darab apró fog alkotja. Ezek a száj csukott állapotában is jól láthatóak, hiszen három sorban helyezkednek el, felül, alul, és hátul (vagyis belül). Vagy ezeket, vagy furcsán hajló karjaik végződését, ollószerű kézfejüket használják ellenségeik kellő megrémisztésére. Bár ők alapjában véve nem árnytündérek, de a velük való együttélés eléggé összekovácsolta sorsukat: épp ezért gyűlölettel viseltetnek minden élő lény iránt. Mint amilyen te is vagy. |
GNOMORI RÉMSZOLGA (589. SZÖRNY) Lehet, hogy az árnytündérek még a kyorgokénál is hatalmasabb erő birtokában vannak? Erre utal a tény, hogy a rémszolgák testében az első, Gnomor erdeinél járt kyorg felderítők nyughatatlan lelke van bebörtönözve. Az már csak ráadás, hogy az átalakult külsőbe rejtve, megalázó feladatok elvégzésére vannak rákényszerítve: ez pedig az árnypiramisok építése. És miről ismered fel őket, ha nem éppen követ hordanak, hanem széttépési szándékkal, vicsorogva a nyakadba ugranak (mert ők csupán a Halált megtagadó árnytündéreknek tartoznak engedelmességgel)? Áttetsző testük különös fényt áraszt még a legsötétebb éjszakában is, hosszú karjaik és lábaik összeaszott testben találkoznak, mely egy csökevényes, piciny fejben végződik. Brrr... meg kell állapítanod: semmi nem maradt benne a kyorgok felsőbbrendű délcegségéből! Ütőfegyverrel hiába is püfölnéd szerencsétlent, az ilyen támadási formával képtelenség megsebezni. |
FERTŐZÖTT ENT (403. SZÖRNY) Az árnytündérek megátkozott földjének kisugárzása olyannyira megfertőzte a természetet, olyan borzalmas lényeket és betegségeket hozott létre, amelyekkel még Földanya druidái sem tudtak megbirkózni. A fertőzött entek gyökerükig fertőzöttek, semmilyen más módszer nincs megállításukra, mint az, hogy elégeted és kivágod őket. Velük szemben egy szúrófegyverrel nem sokra mész... |
SÖTÉT KASZÁS (591. LÉNY) Amikor az árnytündérek megtagadták a Halált, mint a létezés végét jelentő eseményt, Leah isteni rontást bocsátott rájuk. Hogy mi volt az átok eredeti célja, azt sajnos nem tudjuk, mindenesetre az árnytündérek részben eltávoztak az anyagi létsíkról, hogy félig Leah sötét világába átcsúszva két helyen is létezzenek. A Halál istenének ez nem volt elég: küldötteit az árnytündérek földjére irányította, hogy az ott lakó tündérekben pislákoló életet teljes egészében megszüntesse. Az éjfekete köntösben járó, csuklyát viselő, arctalan lények meg is próbálkoztak ezzel, de hamar rá kellett ébredniük: az árnytündérek hatalma túl nagy, és már nem az ő erejükhöz fogható. Mivel küldetésük teljesítése nélkül a sötét kaszások nem térhettek vissza a túlvilágra urukhoz, egyhangú életüket további, az utukba sodródó lelkek likvidálásával mulatják. Mivel az élet jelenlétét már messziről megérzik, nem bújhatsz el előle BA paranccsal. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. A vámpirizációra immúnis. |
ÖREG VARÁZSLÓ (23. ELLENFÉL) Hosszú, ősz szakállával, és beesett, de virgonc szemeivel, talán csak egy ártalmatlan, csontos öregember benyomását kelti, de valójában sokkal több annál. Ha hagyod, hogy ő cselekedjen először, komoly veszélybe kerülhetsz. A rutinos, sok tavaszt megélt varázslók töviről-hegyire ismerik a mágia milyenségét, és a legtöbb formulát használni is tudják. Épp ezért ne csodálkozz, ha mielőtt bármit is tehetnél, néhány energiatüske csapódik testedbe, vagy egy lángcsóva perzseli fel a szemöldöködet. Csak egy vénember próbál megbüntetni gonoszságodért. |
Erő: | 59 (77) | Szint: | 48 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 61 (66) | Támadás: | 94 (98) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 59 (66) | Védekezés: | 138 (147) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 36/49 év |
Egészség: | 58 (69) | Életpont: | 1627/972 | Jellem: | semleges (+10) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 66 (83) | Varázspont: | 2485/1232 | Pénz: | 10251 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 24/0 | Pszi pont: | 194/150 | Halhatatlanság: | 12 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 37/40 (+10%) | szúrófegyverek: | 33/39 (+6%) |
vágófegyverek: | *33/100 | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 38/29 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -40.); mérg. vas dobónyíl (#190) (41 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 51/44 (+48%) | 2. nyomkövetés: | 101/13 (+5%) | 3. mászás: | 35/85 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 38/1 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 30/84 | 6. gyógyítás: | 39/67 |
7. titkosírás: | 4/31 | 8. felderítés: | 24/92 | 9. szörnyidomítás: | 21/61 |
10. teológia: | 137/10 (+53%) | 11. taumaturgia: | 117/1 (+4%) | 12. szerencsejáték: | 3/85 |
13. versengés: | 17/22 (+8%) | 14. harcművészetek: | 41/28 | 15. zene: | 7/12 |
16. szörnyismeret: | 53/7 (+20%) | 17. pszi: | 22/80 (+6%) | 18. zárnyitás: | 7/34 |
19. vadászat: | 10/49 | 20. vitalitás: | 4/78 | 21. bányászat: | 40/8 |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 9/76 | 24. csapatmunka: | 1/94 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 5. varázslat sebzés: 1 | 10. vp regeneráció: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), sullár (#101) (csak egyszer), Rém (#315), Techiulan (#400), Őrült Montrix (#698) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | halálkapu (#126) |
méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) |
Symulf rúnája (#182) | hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse II (#24) | papi aura (#377) | varázsenergia (#161) |
villámmágia (#227) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | ősi sorvasztás (#258) |
éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
32. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 39. szintű lényekre | |
jégoszlop (#231) | >> | zafír sárkány (#329) | bo'adhun csapás (#266) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | Techiulan (#400) | fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) A viharóriások irtása a legszebb móka. Hozz számomra egy óriás fülbevalót vagy két Ovgun nyakláncot! |
3.) Felkészültél a nagy kihívásra? Győzz le egy rubin sárkányt! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 30 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 525 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 2 | fiatalság itala (#473) | 12 | fűszertartó (#210) | |||
7 | isteni könnycsepp (#260) | 22 | lapkorong (#80) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | parittya (#18) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | 3 | szögletes kő (#17) | |||
7 | ugh méreg (#166) | 5 | vas dobónyíl (#189) | 69 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
162 | arany (#50) | 1 | dramoan kő (#967) | 3 | fokhagyma (#403) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 62 | kaja (#2) | 1 | kreommat szirom (#925) | |||
4 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | sallank karom (#128) | |||
4 | spiritusz (#170) | 2 | vörös zselé (#862) |