Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. ápr. 30. 9h:03' EZ A 1196. JÁTÉKHETED, 433. FORDULÓD 1197. játékheted kezdete: máj. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 |
* 1. KP: vv 58 443 224 | elmormolod az 58. varázslatot a 443. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 3. KP: ef 6 506 0 | energia fejlesztése 6 |
* 4. KP: vv 182 19 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: vv 12 13 26 | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 26. varázslatot |
* 6. KP: vv 71 72 157 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 157. varázslatot |
* 7. KP: v 169 8 0 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 8. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 76 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magger testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel eltalálod a magger testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a magger jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Nem találtad el. A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a csápos otagi vonagló testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a csápos otagi testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 49 életpontot vesztettél. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 27 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a csápos otagi testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a csápos otagi testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 39 életpontot sebeztél. A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 46 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A csápos otagi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 613, sebződés: 168, gyógyulás: 0, összesen: -168 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 73 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 48 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus fejét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az élőholt ősmágus fejét. (6 támadással 355 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az élőholt ősmágus bal oldalát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-65 varázspont.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az élőholt ősmágus nyakát. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az élőholt ősmágus bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 34 életpontot vesztettél. Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1006, sebződés: 222, gyógyulás: 0, összesen: -222 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 74 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a mammut zombi nyakát. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a mammut zombi testét. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a mammut zombi testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Mellkasodba bök a mammut zombi néhányszor agyarával! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). A mammut zombi szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 85 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a mammut zombi jobb első lábát. (6 támadással 355 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a mammut zombi nyakát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a mammut zombi agyarával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 85 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 377 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1076, sebződés: 217, gyógyulás: 0, összesen: -217 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír bal lábát. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír ködös testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a szubreális vámpír jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [157,48] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csapat Chara-din fattya támad rád.
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya jobb vállát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya testét. (6 támadással 365 életpontot sebezve.) Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (8 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 2 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 716, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 27 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath jobb lábát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (28 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a Mnebolath testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 29 életpontot sebeztél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Mnebolath jobb lábát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (27 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal végigvágod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a taalru fejét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a taalru bal oldalát. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a taalru jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 33 arany, 3 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 997 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a q. rohamosztagos bal vállát. (6 támadással 282 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a q. rohamosztagos nyakát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (8 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd a q. rohamosztagos fejét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A 2 q. rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 268 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [156,49] Dombos terepre érkeztél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy woorgard. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 25 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a woorgard testét. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a woorgard testét. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a woorgard jobb oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 764, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester fejét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a zombi mester fejét. (4 támadással 246 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a zombi mester testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 9 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén fejét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Marokra fogva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel teljesen átdöföd a quwarg parafenomén bal vállát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 16 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az animált hókutya testét. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az animált hókutya mozgékony fejét. (6 támadással 384 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az animált hókutya élőholt csontjait. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Az animált hókutya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 hókutya nyakörv. 3 810 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 577, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich testét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (23 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drakolich csontos vázát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a drakolich bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [154,48] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt tigris volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 10 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich fejét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (22 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a drakolich testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a drakolich, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr bal vállát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a lidércúr testét. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a lidércúr köpenyét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A lidércúr csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-1 max. varázspont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 033 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [153,48] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Gort Grán egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 237 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod az étkezési homár testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az étkezési homár végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
m 7 7 2 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, keletre |
(Továbbmész...) [151,46] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (143,61)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos!
Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 1 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus díszes potrohát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy karbin plazma és egy xirnox szív. 3 061 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 178, gyógyulás: 0, összesen: -178 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg szabotőr jobb hátsó lábát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 872 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 374 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Bronz taiderrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (6 támadással 344 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 812, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [152,46] Még mindig füves síkságon vagy. Isul északkeleti határát jelzi ez a hatalmas, dús füvű sztyeppe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Találsz egy szent tölgyfát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Sardullah Sharpa lábát masszírozza. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a lidércúr köpenyét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a lidércúr testét. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a lidércúr testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lidércúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-3 max. varázspont.) A lidércúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr jobb lábát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a lidércúr testét. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a lidércúr jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A lidércúr csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-3 max. varázspont.) A lidércúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | |
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel.
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
szk 187 | keresed a 187. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: e 20 0 0 | élelemszerzés 6 pontért |
* 3. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 4. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
* 5. BP: v 15 429 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 6. BP: gy 30 0 0 | gyógyítás |
NÖVÉNYÜLTETÉS (143. VARÁZSLAT) Ennek a varázslatnak a segítségével új életet teremthetsz! Növényeket ültethetsz azokon a mezőkön, ahol az éghajlati viszonyok erre alkalmasak. (Azaz a tereptípus a növény számára megfelelő.) A varázslat anyagi komponense annak a növénynek a hajtása, amelyet el akarsz ültetni, valamint öt csepp víz. A "hajtás" az a tárgy, amelyet a növényről le lehet szedni a KT paranccsal. Ha egy adott növénynél ilyen nincs (pl. nekrofun), akkor olyan növényt ezzel a varázslattal sajnos nem ültethetsz. A varázslat elmondása 40 VP-be és 20 TVP-be kerül, és második paraméterként meg kell adnod, hogy milyen növényt akarsz ültetni (pl. V 143 35-tel tűzbokrot). A növény a mezőre "lerombolt" állapotban kerül, azaz még csak csírázik, és legalább 3 játékhét, amíg annyira kihajt, hogy termése is legyen. Ha azonban még egy revitalizációt is alkalmazol, azonnal szüretelhetsz. |
Erő: | 50 (64) | Szint: | 33 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 50 (61) | Támadás: | 65 (68) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 50 (71) | Védekezés: | 96 (102) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 167/182 év |
Egészség: | 48 (69) | Életpont: | 725/531 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 47 (71) | Varázspont: | 1391/39 | Pénz: | 1814 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 36/0 | Pszi pont: | 236/91 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/60 (+12%) | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 37/23 (+12%) |
vágófegyverek: | 24/98 (+7%) | ütőfegyverek: | 20/44 (+4%) | lőfegyverek: | 29/70 (+1%) |
dobófegyverek: | 28/86 (+13%) |
Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) (160%) << bronz taider (#641) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -25.); tünde nyíl (#554) (26 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
143,61 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 152,46 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/8 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 119/88 (+17%) | 3. mászás: | 18/82 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 31/48 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 10/34 | 6. gyógyítás: | 59/94 (+25%) |
7. titkosírás: | 20/25 | 8. felderítés: | 32/6 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 20/77 |
10. teológia: | 63/36 (+4%) | 11. taumaturgia: | 64/61 (+16%) | 12. szerencsejáték: | 8/55 |
13. versengés: | 20/23 | 14. zene: | 178/77 (+37%) | 15. szörnyismeret: | 43/3 |
16. pszi: | *21/100 | 17. zárnyitás: | 7/24 | 18. vadászat: | 57/16 (+10%) |
19. vitalitás: | 5/9 | 20. bányászat: | 35/7 (+5%) | 21. úszás: | 19/80 (+36%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 17 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 75 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 6 darabot, csak egyszer) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), kőtiprót (#260) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 130 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
harci induló (#443) | Symulf rúnája (#182) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | tűzmágia (#157) |
éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), természet haragja (#141) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 12, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | woorgard (#231) | természet haragja (#141) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | fürgülés (#92) | >> | woorgard (#231) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (teljesítve) |
2.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t! |
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 78. labirintus (152,46). városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 81, 84, 88, 89. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 20 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 350 TU szükséges.) |
Összsúly: 187.59 kg | Megterheltség: 96% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 8 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 191 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bűvös shuriken (#562) | 1 | éjkő (#2369) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | óndarab (#85) | 1 | quwarg tojás (#360) | 9 | spiritusz (#170) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | varázskő (#305) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
99 | arany (#50) | 4 | angyalok gyűrűje (#529) | 3 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
1 | arx formázó minta (#298) | 12 | bomló esszencia (#2367) | 1 | éjurna (#2368) | |||
2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 2 | fűszertartó (#210) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | hókutya nyakörv (#1077) | 30 | isteni könnycsepp (#260) | 10 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 2 | mihlanil nyíl (#597) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
2 | ragasztó (#83) | 3 | rézdarab (#70) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
3 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | vasérc (#152) | 6 | víz (#27) | |||
1 | xirnox szív (#213) |
142 | 143 | 144 | |
60 | |
|
|
61 | |
|
|
62 | |
|
|