432. forduló, 434. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. jan. 17. 9h:13'
EZ A 583. JÁTÉKHETED, 433. FORDULÓD
584. játékheted kezdete: jan. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [169,9] koordinátán.
A táborozás 3. napján összeakadsz egy fekete hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfival. Fekete a bőre. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy medvebőr övet, egy örökkévaló napkövét, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy csataremák trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy cápafogat tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Málhásállata egy bazaltelementál. {ereje: 57.} Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Nem látszik valami barátságosnak. Folytatod utadat.
A 6. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, szürke szemű, bajuszos kobudera férfival. A bőre kreolszínű. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Egy ametiszt medált, egy gyémántsisakot, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy kreiton fókuszt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ogre övet, egy örökkév. igazgyöngét, egy Rhatt páncélját, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy törpe bakancsot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Ruházatát egy ében hadúr trófea, egy aranyfecske trófea és egy varkaudar katona trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. {egészsége: 42.} Mentális auráját felismered, jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Összeismerkedtek. Az ő neve Akhilleusz. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 49 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+60 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+122 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+111 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) A lottó 1059. hetének nyerőszámai: 6, 3, 4. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku futárbérenc nyomára vezet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 801.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy tolvajvér varázs hatalmát. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 801.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 801.]

* 3. KP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 801.]

ef 26 527 energia fejlesztése 26
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-26 TU.] [182 pontot használtál fel, van még 619.]

ek 215 12 t. energia kisütése: 215 12
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 619.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 614.]

kf 438 kézbeveszed/felveszed a 438. tárgyat
Leveszed a teriadan karkötőt, majd a csuklódra húzod az ónix masszavadítót. [0 pontot használtál fel, van még 614.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 609.]

ftv 118 163 felt. tám/véd. varázslat a 118. varázslatot a 163. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 609.]

bb 211 166 4 beraksz a bankba a 211. tárgyat (166 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 sáfrányport. Beraksz a bank széfjébe 12 ugh mérget. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 609.]

ftv 32 221 felt. tám/véd. varázslat a 32. varázslatot a 221. szörnyet
Ok, a megadott védekező varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 609.]

jlk 2230 jelszó kimondása 2230
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít. {max. életpontja: 452-517.}

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 41 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a massza lebernyegét. (6 támadással 123 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza lebernyegét. (4 támadással 378 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megkarcolod a massza lebernyegét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Nem sikerült a massza ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A massza mancsával oldalba lök. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A massza nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Több csapást kapsz a massza farkától. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 6815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 576, sebződés: 65, gyógyulás: 15, összesen: -50 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Egy mesés moa üveggömb! Van itt még valami! Egy fantasztikus moa rubin! Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 594.]

kf 844 kézbeveszed/felveszed a 844. tárgyat
Leveszed az ónix masszavadítót, majd a csuklódra húzod a teriadan karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 594.]

m 3 5 3 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délkeletre
[170,10] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tyrannoszaurusz rex. {egyik sebzési módja: 1x 10d10+20.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 473 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 tyrex csontot. 3747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 560, sebződés: 60, gyógyulás: 12, összesen: -48 ÉP}

Utad során felfedezel egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány szétolvadt relikviát sikerült exkaválni. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Mnebolath jön feléd.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (27 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel iszonyatosan megcsapod a Mnebolath testét. (1 támadással 123 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod a Mnebolath nyakát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló. 3042 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 50, gyógyulás: 3, összesen: -47 ÉP}

Nos, ennyit erről! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! Valamit kifordít az ásód. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy díszes rézpajzs. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét. {támadása: 30.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg jobb lábát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngymangó és egy borostyán függő. 1451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Mnebolath jön feléd. {támadása: 42.}

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (31 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a Mnebolath egyik karját. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a Mnebolath egyik karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl és egy ezüst gyűrű. 3042 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 58, gyógyulás: 4, összesen: -54 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Notermanthi támad rád. {max. életpontja: 311-340.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Notermanthi kosfejét. (2 támadással 241 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a Notermanthi testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy szent jogar és 2 igazgy. fülbevaló. 5256 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kvazár sisak és egy mérgezett vasnyíl. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Elena hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [169,11] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku csapásvezető. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 270 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku csapásvezető jobb karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 194 életpontot sebezve.) Te 24 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {GYD:} Cápafoggal felnyársalod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő. 2118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 279, gyógyulás: 26, összesen: -253 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

(Továbbmész...) [170,12] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) [70 pontot használtál fel, van még 524.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[171,13] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Utad során felfedezel egy smirglibokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [172,14] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Utad során felfedezel egy kazmárt. Felfedeztél egy manóodút. Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy régészeti lelőhelyet. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

[14 pontot használtál fel, van még 510.]

kb 662 170 1 kiveszel a bankból a 662. tárgyat (170 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 alligátorbőr cipőt. Kiveszel a bank széfjéből 144 spirituszt. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

kb 656 1 kiveszel a bankból a 656. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 liumbe bimbót. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

fkt 700 2 felt. készítesz a 700. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 tubarkövet. 540 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 505.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[173,15] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel.

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északról folyik délre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

(Továbbmész...) [174,16] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gránátkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

(Továbbmész...) [175,17] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ovimon-bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. [21 pontot használtál fel, van még 484.]

m 3 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra
[176,18] Még mindig bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Egy smaragdgólem les rád a sátor sötétjéből. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+91.}

Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem smaragd testét. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem smaragd testét. (7 támadással 662 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megbököd a smaragdgólem testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A smaragdgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 937, sebződés: 177, gyógyulás: 38, összesen: -139 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz. A boszorka tüzetesen átvizsgálja a cókmókod, mielőtt bármit is mondhatnál. Amikor a moa üveggömb a kezébe akad, elmosolyodik, de ez nem tart sokáig. Amint rájön, hogy nem hoztál el mindent, amit kért, mérgesen rád rivall.
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 8 fülemüle agyar, 29 madártoll, 7 bronzhegyű nyíl, 17 sünmedve tüske, 1 rókafarok.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.


(Továbbmész...) [175,19] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy patakot. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy kétfejű troll nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 111-130.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeledre lesújtasz egy teljes őrület pszi támadással. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel kegyetlenül megütöd a kétfejű troll jobb vállát. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 131 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Karmaival a kétfejű troll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A kétfejű troll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-17 életpont). Véres nyál csordul ki a kétfejű troll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1356 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy woorgard. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 801-900.} Itt csata lesz.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a woorgard testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a woorgard testét. (9 támadással 744 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal gyengén megszurkálod a woorgard testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (5 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 3065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 853, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

[34 pontot használtál fel, van még 450.]

szk 178 765 778 keresed a 178. szörnyet a 765. szörnyet a 778. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ongóliant hadúrt. [0 pontot használtál fel, van még 450.]

ep 146 240 építed a 146. tárgyat 240 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy oltárt. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült az oltár. 242 tapasztalati pontot kaptál. [Rahn ékkő:] 37421 tapasztalati pontot kaptál. [240 pontot használtál fel, van még 210.]

ep 435 156 építed a 435. tárgyat 156 pontért
Elkezdesz építeni egy törpe bányát. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Már félig készen van a törpe bánya. 262 tapasztalati pontot kaptál. [Rahn ékkő:] 24323 tapasztalati pontot kaptál. [156 pontot használtál fel, van még 54.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg királynő! {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 18 ütő ellen.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (2 támadással 196 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal eltalálod a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg parafenomén! {támadása: 30.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 200 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal felnyársalod a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 41 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2733 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 46, gyógyulás: 1, összesen: -45 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg ősmágus!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg ősmágus jobb középső lábát. (2 támadással 256 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a quwarg ősmágus bal hátsó lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 52 életpontot vesztettél. Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 csuklyavirág és 4 gyöngymangó. 3941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 4 quwarg tojást. A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [40 pontot használtál fel, van még 14.]

* 2. BP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 1558 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 13.]

* 3. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Különös dimenziókban jársz, és egy lenyűgöző élményvilág tárul fel előtted. 6750 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 10.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [9 pontot használtál fel, van még 1.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 27, 4.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-6 életerő.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Izmozol kicsit a malomkővel. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 574 pontot. A következő körben tehát 575 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 433. fordulód.

Erő: 58 (84) Szint: 37 Merészség: 8/5 Magasság: 146 cm
IQ: 34 (43) Támadás: 82 (85) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 37 (51) Védekezés: 83 (90) Menekülés: 42 % Életkor: 36/37 év
Egészség: 36 (51) Életpont: 734/428 Jellem: jó (777) Tul. pont: 21
Szerencse: 46 (53) Varázspont: 918/422 Pénz: 9202 arany Kép. pont: 52
Tudatpont: 89/63 Pszi pont: 236/234 Halhatatlanság: 2 %
Eddig összesen 4690 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 119 931 TP-t kaptál. Jelenleg 6 728 352 TP-d van. A következő szinthez még 271 648 TP szükséges. Trófeáid: ezerszemű bestia, kisebb quwarg isten, pikkelyes ptog. A 426. fordulódban 18970 arany került a bankszámládra. 19633 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 11 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/81 ökölvívás: 38/17 (+7%) szúrófegyverek: 27/18 (+2%)
vágófegyverek: *19/101 ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 31/26 (+10%)
dobófegyverek: 24/48

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << csontpálca (#329) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (14 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
175,19 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
A negatív esszencia az öklödre van kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/1 2. nyomkövetés: 88/27 (+8%) 3. mászás: 18/5
4. csapdakészítés: 31/3 (+5%) 5. csapdaészlelés: 18/11 6. gyógyítás: 39/82
7. titkosírás: 9/58 (+10%) 8. felderítés: 22/53 (+4%) 9. szörnyidomítás: 11/51
10. teológia: 31/38 (+3%) 11. taumaturgia: 24/26 12. szerencsejáték: 5/64
13. versengés: 14/29 (+14%) 14. harcművészetek: 40/13 15. zene: 10/68
16. szörnyismeret: 53/40 (+18%) 17. pszi: *33/100 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 10/16 20. vitalitás: 1/96 21. bányászat: 36/59 (+2%)
22. úszás: 9/84 23. főzés: 20/32 (+9%) 24. csapatmunka: 6/17

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 42% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 16% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot )
mászol max. 800 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50)
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), élőholt quwarg (#202), bűbájlidérc (#761)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kobudera (#8), Leah hívők (#991), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> jók (#990) vakító fény (#43) >> pszi elementál (#221)
tűzeső (#61) >> adószedő (#234) vakító fény (#43) >> mocsárivérc (#7143)
vakító fény (#43) >> smaragdgólem (#417) vakító fény (#43) >> szutykos remák (#191)
vakító fény (#43) >> áeratikus hasnyák (#243) tűzeső (#61) >> pszi őselementál (#258)
agykorbács (#97) >> massza (#217) teljes őrület (#118) >> kétfejű troll (#163)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> kisebb quwarg isten (#213) tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) elektromos pajzs (#51) >> quwarg ősmágus (#302)
varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (teljesítve)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián, második hely a 3. kategóriában a XXXIX. olimpián.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 662, pontszámod: 12617.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 710 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 216 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * cápafog (#833) 1 szívkereső (#423)
Vágófegyverek
1 rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
$1 csontpálca ($329) 1 harci kalapács (#174)
Lőfegyverek
$1 * hosszú íj ($111)
Lövedékek
10 bronzhegyű nyíl (#94) 4 ezüsttollú nyíl (#363) 50 * mérgezett vasnyíl (#187)
23 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 esszenciakristály (#350) 1 malomkő (#1205) $1 vas dobónyíl ($189)
Pajzsok
$1 díszes rézpajzs ($84)
Páncélok
1 * rizspapír-vért (#1366) 1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 1 kvazár sisak (#266) 1 * rubin koszorú (#1599)
1 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 * kyorg köpeny (#741) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * che-vállszalag (#1114) $1 féregíz nyakpánt ($1601)
Kesztyűk
1 * Huddens kesztyűje (#649) 1 mászókarom (#78) 1 * ryuku ökölgyolcs (#1156)
Övek és övcsatok
2 * kígyóbőr öv (#410) 1 * medvebőr öv (#1675)
Nadrágok
1 * Emma köténye (#835) 1 Raia csataszoknyája (#1537)
Csizmák
1 * bűzölgő csizma (#898)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 aranyozott klipsz (#1623) $1 borostyán függő ($162) 1 hatalom fülbevalója (#817)
1 * hókereszt (#843) $3 igazgy. fülbevaló ($197) 2 * ryuku függő (#1322)
1 saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
4 halálhozó talizmán (#813) 1 korinthai talizmán (#814) 1 * mihlanil medál (#823)
1 * nap szimbólum (#141) 1 * napmedál (#1567) 1 rothasztó talizmán (#815)
1 * varkaudar szimbólum (#1528) 2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 ezüst karkötő ($158) 1 * Luthius karkötője (#527) 3 obszidián karkötő (#229)
5 ónix masszavadító (#438) 1 * teriadan karkötő (#844)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
19 * angyalok gyűrűje (#529) 2 * bo'adhun gyűrű (#743) $1 ezüst gyűrű ($180)
1 * koponya gyűrű (#1733) 9 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+5)
1 * beholderfej medál (#1209) 1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753)
1 * örök. csillagköve (#2109) 1 * q. demoralizátor (#2067) 1 * q. pusztító érem (#2086)
Löttyök és porok, tartóstul
19 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 95]
2 + mágusszelence (#1076) [üres, kapacitás: 20]
39 sullár hólyag (#168) [bennük 147 csepp spiritusz (#170), fér még: 633]
8 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 80]
1 uzbány csőr (#169) [benne 4 csepp ugh méreg (#166), fér még: 8]
4 vizestömlő (#3) [bennük 71 korty víz (#27), fér még: 9]
3 zöld üveg (#82) [bennük 59 csepp ragasztó (#83), fér még: 1]
Eszközök, használati tárgyak
48 áldott kő (#642) 1 aranytermő erszény (#819) 15 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 3 bájital (#261) 1 bőrkantár (#1125)
1 bronzkulcs (#76) 2 cirkuszi pergamen (#1233) 5 csontkulcs (#74)
1 destabilizátor (#1275) 14 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
7 ezüst kulcs (#184) 2 ezüstszelence (#1602) 1 fáklya (#36)
1 feneketlen bugyor (#570) 1 fülemüle síp (#1576) 12 gyógykenőcs (#313)
1 Holtak Akarata (#1604) 1 isteni kehely (#1760) 69 kaja (#2)
1 kaleidoszkóp (#1269) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
1 koboldkorona (#1629) 1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058)
11 kristályfolyadék (#449) 25 krónika (#1725) 1 légiós hátizsák (#1560)
1 mágikus hátizsák (#735) 1 mágusok itala (#1610) 5 + manakristály (#500)
1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 Morgan szilánkja (#508) 1 nagy aranykulcs (#246) 12 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 2 óelf varázskő (#2002)
1 pszi kő (#248) 9 + pukkanó tűcsapda (#336) 1 quwarg teleportgömb (#1534)
1 Rahn ékkő (#701) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 reflexélesítő (#1407)
2 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 + Sheran cserepe (#1271)
4 sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32) 200 szent jogar (#150)
1 szerencsekocka (#1693) 1 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539)
15 titanitdukát (#1480) 2 tubarkő (#700) 3 varázskő (#305)
1 varázskorsó (#1546) 1 viharmadár totem (#1260)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$1 álompor ($396) 4 csigakagyló (#1131) $2 csuklyavirág ($133)
1 Éjvadász bundája (#850) 4 fabontó (#106) $3 fekete gyöngy ($99)
2 fémrúd (#104) 10 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
30 galachmit (#310) 1 grákóbőr (#41) $1 gromak bőr ($268)
$5 gyöngymangó ($135) 49 halcsont (#390) 1 jég dragnit (#1745)
$1 kék orchidea ($68) 1 lótuszvirág (#447) 135 madártoll (#112)
21 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa burát (#384) 1 moa gyémánt (#385)
1 moa gyöngy (#378) 3 moa obszidián (#380) 1 moa rubin (#379)
$2 mocsári penke ($148) 7 pirkit (#153) 38 polip szívóka (#391)
1 próbakő (#1664) 5 púderkő (#119) $11 quwarg tojás ($360)
1 rókafarok (#124) 6 sallank karom (#128) 2 smaragdkő (#678)
1 szulfagor agyar (#677) $1 szvó-ektoplazma ($151) 1 téfea-agy (#172)
1 teknőcteknő (#416) 10 Thargodan esszencia (#328) $1 tyrex csont ($280)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (1745) - a befoglaló tárgy: rizspapír-vért (1366)

Összsúly: 196.91 kg Megterheltség: 83%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 239 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (30 db, BANKSZÉF MÉRETE: 50)
1 alligátorbőr (#661) 10 csillezsályalevél (#1253) 3 kis bőrpajzs (#45)
2 kis ónixkulcs (#1110) 1 liumbe bimbó (#656) $8 mandibulakasza ($127)
1 muzsikus füles (#1657) $73 óndarab ($85) $140 rézdarab ($70)
$2 rézpáncél ($71) 1 ryuku csizma (#692) 1 ryuku kesztyű (#690)
1 ryuku köpeny (#693) 1 ryuku nadrág (#691) 10 sáfránypor (#211)
$12 szöges páncél ($65) 1 teknősesszencia (#702) 22 Thargodan esszencia (#328)
1 tükörpáncél (#519) 867 ugh méreg (#166) 69 uzbány csőr (#169)
5 vadászkés (#1264) 41 varkaudar pálinka (#1137) $13 vasalt bunkó ($181)
$59 vasérc ($152) $6 vashegyű lándzsa ($182) 97 vashegyű nyíl (#176)
$16 vassisak ($160) 10 vasvért (#164) 5 xirnox szív (#213)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
11 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 3 sáfránypor (#211)
8 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 borostyán függő (#162) 2 csuklyavirág (#133)
1 díszes rézpajzs (#84) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158)
5 gyöngymangó (#135) 3 igazgy. fülbevaló (#197) 1 kaja (#2)
1 kvazár sisak (#266) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 moa rubin (#379)
4 quwarg tojás (#360) 144 spiritusz (#170) 1 szent jogar (#150)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 tubarkő (#700) 1 tyrex csont (#280)
1 vas dobónyíl (#189) 45 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

168 169 170 171 172 173 174 175 176 177
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
(169,11) ryuku csapásvezető (#778), Leah oltár
(170,10) tyrannoszaurusz rex (#160), Mnebolath (#237), Zinthurg (#180), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, művészi porolit (#720), régészeti lelőhely (#1208)
(170,12) művészi porolit (#720), oltár
(171,13) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29)
(172,14) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), manóodú (#698), Raia oltár, érclelőhely
(173,15) patak
(174,16) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), Tharr oltár, 47. jellempróba, érclelőhely
(175,17) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, 47. jellempróba
(175,19) Leah rúnaköve, olvasztókemence (#86), 33. jellempróba, művészi porolit (#720), kétfejű trollok (#163), woorgard (#231), quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302)
(176,18) Chara-din monolitja (#534), 24. jellempróba, smaragdgólem (#417)

Üzenet küldése a karakternek