Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 24. 9h:09' EZ A 519. JÁTÉKHETED, 433. FORDULÓD 520. játékheted kezdete: jan. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
* 4. KP: | kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (1 darabot) |
* 5. KP: | alakváltás 13 |
* 6. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 238. varázslatot |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
hu 1561 303 451 | hulladék: 1561 303 451 |
kb 901 271 1561 | kiveszel a bankból a 901. tárgyat (271 darabot) |
bb 258 3 | beraksz a bankba a 258. tárgyat (3 darabot) |
bb 584 617 331 | beraksz a bankba az 584. tárgyat (617 darabot) |
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 345 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a káoszbajnok jobb oldalát. (5 támadással 32 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a káoszbajnok nyakát. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 122 életpontot sebeztél. 122 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a káoszbajnok testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A káoszbajnok fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A káoszbajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 752, sebződés: 46, gyógyulás: 122, összesen: +76 ÉP}
(Továbbmész...) [362,66] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy talriai behemót nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 337 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 341 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 128 életpontot sebeztél. 128 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a talriai behemót testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) A talriai behemót a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 147 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel többször eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 334 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 110 életpontot sebeztél. 110 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod a talriai behemót mérhetetlen testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A talriai behemót beleharap a kezedbe. (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 1470, sebződés: 283, gyógyulás: 238, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [362,67] Még mindig a dögletes szagú ingoványban gázolsz. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Oldalt pillantva, meglátsz egy életsziklát. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Felismered a közeledőt. Csak egy tollaskígyó. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 354 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tollaskígyó bal oldalát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel többször eltalálod a tollaskígyó testét. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 121 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel valamennyire megsebezgeted a tollaskígyó pikkelyes testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A tollaskígyó farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. A tollaskígyó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 11 madártollat. [madártoll ládikóba-> (310,64)-> 11 arany, -2 ÉP] 11299 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1010, sebződés: 164, gyógyulás: 0, összesen: -164 ÉP}
al 56 100 | áldozol: az 56. tárgyat a 100. tárgyat |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 332 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fattylord bal karját. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a fattylord testét. (6 támadással 371 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 129 életpontot sebeztél. 36 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a fattylord bal karját. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 152 életpontot vesztesz.) Ellenfeled energiacsóva varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vámpírölővel épp hogy megszúrod a fattylord testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 134 életpontot sebeztél. 134 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel meghorzsolod a fattylord testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a fattylord gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 170 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiacsóva varázslatot. 302 életpontot vesztettél. A fattylord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 vasérc. 13068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1272, sebződés: 624, gyógyulás: 170, összesen: -454 ÉP}
(Továbbmész...) [364,67] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ó! Hiszen ez egy vámpírféreg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
v 163 191 105 | elmormolod a 163. varázslatot |
[191,105] Sűrű erdőbe érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ovimon-bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy térkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy gránátkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a gerebben-főzeléket.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kronotapír közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 324 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-12 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kronotapír testét. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 135 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megbököd a kronotapír tekergő ormányát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-6 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-10 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kronotapír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 58, gyógyulás: 94, összesen: +36 ÉP}
v 144 2 | elmormolod a 144. varázslatot |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kre 232 1221 5 | kreálsz a 232. tárggyal az 1221. tárgyat (5 darabot) |
v 22 188 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 188 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 188 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 188 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 188 | elmormolod a 22. varázslatot |
m 3 1 8 | mozogsz délkeletre, északkeletre, északra |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bundás csirmáz testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [193,105] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Látsz egy quwarg bolyt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Elena vigyorog kajánul. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy raaba-fát.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg nagymester!
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 346 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 339 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 69 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Quwargamanga díszes potrohát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel megdöföd a Quwargamanga fejét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megérinted a Quwargamanga testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. A varázslat kudarcot vallott. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A Quwargamanga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 térhajlító kavics. 3834 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 69, gyógyulás: 108, összesen: +39 ÉP}
(Továbbmész...) [193,104] A bozótost ritka erdő váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A varázslat kudarcot vallott. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Zinthurg bikafejét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 124 életpontot sebeztél. 124 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel jól megszúrod a Zinthurg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Zinthurg karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken. 1094 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 5, gyógyulás: 124, összesen: +119 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg bal lábát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Zinthurg jobb lábát. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 129 életpontot sebeztél. 54 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel eltalálod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy arany. 1094 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 23, gyógyulás: 54, összesen: +31 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 339 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Hoppálé! 7 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 348 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 18 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 3960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 198 184 89 | elmormolod a 198. varázslatot |
[184,89] A biztos földű erdő elmarad, lápos, mocsaras vidéken vagy.
m 6 | mozogsz nyugatra |
* 1. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot) |
* 2. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 328 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske jobb szárnyát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az aranyfecske csillogó testét. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 121 életpontot sebeztél. 121 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod az aranyfecske bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő bronzhegyű nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 42 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 804, sebződés: 58, gyógyulás: 121, összesen: +63 ÉP}
* 4. BP: | energia fejlesztése 10 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 27 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 27 pontért |
ENERGIABUROK (239. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Bizonyos istenek hívei számára a túlélés fontosabb, mint a pusztítás. Ők azok, akik gyakran használnak védekező varázslatokat, mert számukra az élet tisztelete mindennél fontosabb. Az energiaburok 15 VP-be kerül, anyagi komponense nincs, és a harc időtartamára +7 védekezést és +4 szerencsét ad. |
FATTYLORD (791. SZÖRNY) A Chara-din fattyak íratlan vezetői ezek a tőlük csupán méretben különböző szörnyetegek. Míg egy Chara-din fatty átlagos magassága az egy métert sem éri el, a fattylordoké ennek három-négyszerese is lehet. Többnyire magasabbak a legnyúlánkabb embernél is. Ha harcról van szó, istenüktől örökölt mágikus hatalmukat vetik be, illetve egy falándzsát használnak, aminek végén szikrázó, hegyes tüskék gondoskodnak a megfelelő sebzésokozásról. Állítólag ebbe a fegyverbe is szorult némi mágia. Ha nem harcról van szó, csupán egy-egy engedetlen Chara-din fattyat kell megfegyelmezni, szintén e fegyver erejét használják - miután alacsonyabbrendű fajtársaik rendkívül félik a lándzsa hatalmát, ez hosszú évszázadok alatt az uralkodásuk szimbóluma is lett. A fattyak lordjának legyőzése elsőrangú feladatod legyen, hiszen még ha Chara-din hívő is vagy, a szörny nem fog kegyelmezni neked. Akkor már jobb, ha te csapsz először. |
QUWARGAMANGA (963. SZÖRNY) Azt, hogy a quwargok intelligens lények, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy mágusaik vannak. A quwarg ősmágusok közül pedig legnagyobb hatalma minden kétséget kizáróan a magát Quwargamangának nevező entitásnak van. Varázsereje mellett eltörpülnek a humán mágusok szánalmas kis trükkjeikkel, és az a tény, hogy erejét a teljes quwarg bolytudat is támogatja, még félelmetesebbé teszi. Ő ugyanis a Ghallán lévő quwarg bolyokat összekötő mágikus csatornák felügyelője. Bármikor bármelyik bolyban ott tud teremni, ha a szükség úgy kívánja. Legyőzni szinte lehetetlenség, mivel fizikai testének pusztulása után a quwargokat összekötő bolytudat segítségével szellemét egy másik quwarg ősmágus testébe menti át. |
Erő: | 44 (47) | Szint: | 39 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 54 (58) | Támadás: | 52 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 43 (48) | Védekezés: | 93 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/43 év |
Egészség: | 44 (50) | Életpont: | 649/585 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 55 (66) | Varázspont: | 1724/68 | Pénz: | 21041 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 292/7 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 131 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4 | ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | 37 |
vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 31 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22 | 2. nyomkövetés: | 115 | 3. lopás: | 2 |
4. mászás: | 22 | 5. csapdakészítés: | 7 | 6. csapdaészlelés: | 6 |
7. gyógyítás: | 172 (+1) | 8. titkosírás: | 14 | 9. felderítés: | 29 |
10. szörnyidomítás: | 3 | 11. teológia: | 71 | 12. taumaturgia: | 125 |
13. szerencsejáték: | 6 | 14. versengés: | 20 | 15. zene: | 11 |
16. szörnyismeret: | 18 | 17. pszi: | 39 (+1) | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 7 | 20. bányászat: | 38 | 21. úszás: | 9 |
22. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
energiaburok (#239, 15 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 1 | fokhagyma (#403) | 5 | ilkin érc (#232) | |||
4 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégszilánk (#1128) | 5 | kerek kő (#19) | |||
95 | mákrózsa virág (#56) | 5 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 3 | mópat tetem (#584) | |||
9 | mutáns csont (#331) | 4 | nehezék (#258) | 1 | rókafarok (#124) | |||
3 | sárkányfog (#617) | 1 | szögletes kő (#17) | 1 | tükör (#43) | |||
2 | varázskő (#305) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
634 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kyorg vállpánt (#901) | 1 | mocsári penke (#148) | 3 | sáfránypor (#211) | |||
3 | szürke bőrkesztyű (#271) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 5 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
3 | ugh méreg (#166) | 5 | vámpírfog (#1221) | 2 | vasérc (#152) |