432. forduló, 434. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 24. 9h:09'
EZ A 519. JÁTÉKHETED, 433. FORDULÓD
520. játékheted kezdete: jan. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [363,64] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 15 áldott követ (920 arany). Átveszed a sikeresen eladott 5 gyógykenőcs (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany), 9 borkonyó bibe (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany), 15 csalánvirág (eladási ár: 620 arany, ebből a kezelési költség: 49 arany), 4 remák szív (eladási ár: 780 arany, ebből a kezelési költség: 62 arany), 10 acéltű (eladási ár: 150 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany), 10 dözmöng szív (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 brakkarát.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 21 smirglilevelet (210 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 Niagren pálcája (eladási ár: 1065 arany, ebből a kezelési költség: 85 arany), 20 csillezsályalevél (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany) ellenértékét.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+41 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+700 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+137 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Az ég színe vörösről zöldre vált. Sajnos, az érdekes természeti tünemény rövid ideig tart. [1 pontot használtál fel, van még 782.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +65 max. életerő, +65 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 776.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 774.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Trollként kezdesz regenerálni (+26 életpont). [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 772.]
Szupersebesen mormolsz. Tűzgolyó robban, a középpontjában veled (-28 életpont). [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 770.]
Fürgén varázsolsz! Nagy pukkanással szétment egy fokhagyma [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 768.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Fuldoklani kezdesz (-28 életpont). Magadhoz térsz. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 766.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 766.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hihetetlen forróság fut végig a testeden (+23 életpont). [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 764.]

* 4. KP: kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (1 darabot)
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kreáció varázslatot! Hirtelen egy labirintusban találod magad. Hosszú időbe telik, mire megtalálod a kijáratot (-10 TVP). [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 752.]

* 5. KP: alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 749.]

* 6. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a szörnyidézés varázslatot! Egy gyönyörű tündér jelenik meg előtted, és énekelni kezd. [-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 739.]

* 7. KP: elmormolod a 238. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad az ősi szaporítás varázslatot! Beléd csap egy villám (-27 életpont). [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 734.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-19 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 704.]

hu 1561 303 451 hulladék: 1561 303 451
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Krogan buzogányát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Fairlight köpenyét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz zangrozi csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 704.]

kb 901 271 1561 kiveszel a bankból a 901. tárgyat (271 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 kyorg vállpántot. Kiveszel a bank széfjéből 3 szürke bőrkesztyűt. [Krogan buzogánya ládikóba-> (310,64)-> 460 arany, -2 ÉP] Kiveszel a bank széfjéből 2 Krogan buzogányát. [0 pontot használtál fel, van még 704.]

bb 258 3 beraksz a bankba a 258. tárgyat (3 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 nehezéket. [0 pontot használtál fel, van még 704.]

bb 584 617 331 beraksz a bankba az 584. tárgyat (617 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 mópat tetemet. Beraksz a bank széfjébe 3 sárkányfogat. Beraksz a bank széfjébe 9 mutáns csontot. [0 pontot használtál fel, van még 704.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[362,65] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gunymák anyó, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy káoszbajnok nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 345 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a káoszbajnok jobb oldalát. (5 támadással 32 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a káoszbajnok nyakát. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 122 életpontot sebeztél. 122 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a káoszbajnok testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A káoszbajnok fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A káoszbajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 752, sebződés: 46, gyógyulás: 122, összesen: +76 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-40 életerő).

(Továbbmész...) [362,66] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy talriai behemót nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 337 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 341 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 128 életpontot sebeztél. 128 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a talriai behemót testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) A talriai behemót a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 147 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel többször eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 334 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 110 életpontot sebeztél. 110 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod a talriai behemót mérhetetlen testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A talriai behemót beleharap a kezedbe. (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 1470, sebződés: 283, gyógyulás: 238, összesen: -45 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-42 életerő).

(Továbbmész...) [362,67] Még mindig a dögletes szagú ingoványban gázolsz. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Oldalt pillantva, meglátsz egy életsziklát. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Felismered a közeledőt. Csak egy tollaskígyó. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 354 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tollaskígyó bal oldalát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel többször eltalálod a tollaskígyó testét. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 121 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel valamennyire megsebezgeted a tollaskígyó pikkelyes testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A tollaskígyó farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. A tollaskígyó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 11 madártollat. [madártoll ládikóba-> (310,64)-> 11 arany, -2 ÉP] 11299 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1010, sebződés: 164, gyógyulás: 0, összesen: -164 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+451 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-36 életerő). [67 pontot használtál fel, van még 629.]

al 56 100 áldozol: az 56. tárgyat a 100. tárgyat
Szerető gondoskodással elültetsz 100 mákrózsa virágot. Megpróbálsz kapcsolatot létesíteni az életsziklán keresztül. Bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy sikerül kinyúlnod az isteni entitás felé! Döbbenten meredsz magad elé: a fejedben egy új varázslat szavai formálódnak meg. A varázslat neve energiaburok. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 624.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[363,67] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Oldalt pillantva, meglátsz egy mópat bolyt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy tűzfőnix előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Úgy gondolod, hogy a közeledő fattylord nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 332 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fattylord bal karját. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a fattylord testét. (6 támadással 371 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 129 életpontot sebeztél. 36 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a fattylord bal karját. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 152 életpontot vesztesz.) Ellenfeled energiacsóva varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vámpírölővel épp hogy megszúrod a fattylord testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 134 életpontot sebeztél. 134 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel meghorzsolod a fattylord testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a fattylord gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 170 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiacsóva varázslatot. 302 életpontot vesztettél. A fattylord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 vasérc. 13068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1272, sebződés: 624, gyógyulás: 170, összesen: -454 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+490 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-41 életerő).

(Továbbmész...) [364,67] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ó! Hiszen ez egy vámpírféreg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Látsz egy térkaput. Találsz egy nekrofunt. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-41 életerő).
Találkozol egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. A bőre kreolszínű. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Hantas karperecét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy ősi karkötőt, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy torz fülkarikát, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját, egy védőtalizmánt, egy yiang kesztyűt, egy yiang nadrágot és egy yiang vállvédőt visel. Ruházatát egy Moi Ro Fa trófea, egy ködsárkány trófea és egy ódon vízköpő trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Lőfegyvere egy teriád tőr. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. 14 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: A Mesterünk tudásánál csak becsületessége irigylésre méltóbb. Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Továbbmész.
[58 pontot használtál fel, van még 566.]

v 163 191 105 elmormolod a 163. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(362,65) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), káoszbajnok (#293)
(362,66) talriai behemót (#312)
(362,67) életszikla (#621), tollaskígyó (#635)
(363,67) mópat boly (#583), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), fattylord (#791)
(364,67) vámpírféreg (#782), térkapu (#452), nekrofun (#173), egy kobudera férfi

[191,105] Sűrű erdőbe érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ovimon-bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy térkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy gránátkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a gerebben-főzeléket.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kronotapír közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 324 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-12 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kronotapír testét. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 135 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megbököd a kronotapír tekergő ormányát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-6 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-10 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kronotapír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 58, gyógyulás: 94, összesen: +36 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-46 életerő).
[-55 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 537.]

v 144 2 elmormolod a 144. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a földelem idézése varázslatot! Hatalmas recsegés-ropogás kíséretében egy félelmetes, fekete alak magasodik ki a földből. Egy bazaltelementál, aki a te parancsaidat lesi! [-70 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 517.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 487.]

kre 232 1221 5 kreálsz a 232. tárggyal az 1221. tárgyat (5 darabot)
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kreáció varázslatot! Kreáltál 5 vámpírfogat. [-60 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 485.]

v 22 188 elmormolod a 22. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő mérg. ubuk dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 ubuk dobónyíl, 1 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. [-1 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 480.]

v 22 188 elmormolod a 22. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő mérg. ubuk dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 ubuk dobónyíl, 1 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. [-1 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 475.]

v 22 188 elmormolod a 22. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő mérg. ubuk dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 ubuk dobónyíl, 1 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. [-1 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 470.]

v 22 188 elmormolod a 22. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő mérg. ubuk dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 ubuk dobónyíl, 1 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. [-1 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 465.]

v 22 188 elmormolod a 22. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő mérg. ubuk dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 ubuk dobónyíl, 1 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. [-1 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 460.]

m 3 1 8 mozogsz délkeletre, északkeletre, északra
[192,106] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Észreveszel egy grok-képződményt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Látsz egy kreommat-liliomot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy raaba-fát.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy bundás csirmáz!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bundás csirmáz testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 11 madártollat. [madártoll ládikóba-> (186,106)-> 11 arany, -2 ÉP] Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-44 életerő).

(Továbbmész...) [193,105] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Látsz egy quwarg bolyt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Elena vigyorog kajánul. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy raaba-fát.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg nagymester!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 346 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg ősmágus! Csak most tűnik fel, hogy ez Quwargamanga. (ld. enc.)

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 339 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 69 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Quwargamanga díszes potrohát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel megdöföd a Quwargamanga fejét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megérinted a Quwargamanga testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. A varázslat kudarcot vallott. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A Quwargamanga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 térhajlító kavics. 3834 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 69, gyógyulás: 108, összesen: +39 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 4 quwarg tojást. [quwarg tojás ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-47 életerő).

(Továbbmész...) [193,104] A bozótost ritka erdő váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A varázslat kudarcot vallott. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Zinthurg bikafejét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 124 életpontot sebeztél. 124 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel jól megszúrod a Zinthurg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Zinthurg karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken. 1094 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 5, gyógyulás: 124, összesen: +119 ÉP}

Nos, ennyit erről! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! Valamit kifordít az ásód. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 ubuk tüske [ubuk tüske ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy mérg. ubuk tüske [mérg. ubuk tüske ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg bal lábát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Zinthurg jobb lábát. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 129 életpontot sebeztél. 54 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel eltalálod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy arany. 1094 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 23, gyógyulás: 54, összesen: +31 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy pszi őselementál jön feléd.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 339 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Hoppálé! 7 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Notermanthi jön feléd.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 348 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 18 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 3960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüsttollú nyíl és 3 ugh méreg. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Emella a Bombázó irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sebesült drakolich közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-36 életerő). [125 pontot használtál fel, van még 335.]

v 198 184 89 elmormolod a 198. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(191,105) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), tündöklő szobor (#1587), térkapu (#452), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzrakó hely (#1169), kronotapír (#286)
(192,106) grok-képződmény (#149), 21. jellempróba, Leah oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Chara-din monolitja (#534), kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925), raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), bundás csirmáz (#93)
(193,104) Zinthurg (#180), pszi őselementál (#258), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), oltár, drakolich (#760)
(193,105) quwarg boly (#359), művészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 32. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), quwarg nagymester (#214), Quwargamanga (#963), bűbájlidérc (#761)

[184,89] A biztos földű erdő elmarad, lápos, mocsaras vidéken vagy.

Utad során felfedezel egy kristálypalotát.
(Feltételes mászás:) A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Felérve, detektálsz egy csapóajtót, amelyen keresztül bemászhatsz a palota belsejébe. Nagyon izgulsz! Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy átokmurgattyú! Ujjúj! De itt veszélyben vagy! Szíved kalapál, ahogy villámgyorsan lelécelsz. Leveted magad a palota tetejéről, de félúton a falhoz nyomod a tapadókorongot, és ott maradsz függve! Micsoda artistamutatvány! Elégedetten mászol le a palota aljáig. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-32 életerő).
[-100 varázspont.] [50 pontot használtál fel, van még 285.]

m 6 mozogsz nyugatra
[183,89] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy lidércúr. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-48 életerő). [8 pontot használtál fel, van még 277.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

* 2. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 272.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 267.]
15 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

* 3. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 328 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske jobb szárnyát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az aranyfecske csillogó testét. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 121 életpontot sebeztél. 121 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod az aranyfecske bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő bronzhegyű nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 42 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 804, sebződés: 58, gyógyulás: 121, összesen: +63 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 257.]

* 4. BP: energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] A befejezéshez még 120 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 227.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 27 fejleszted az 1. tulajdonságodat 27 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 34 TVP-t kell elköltened.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-47 életerő). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-65 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 22, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. Egy szögletes követ töm magába a bazaltelementál. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 574 pontot. A következő körben tehát 774 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ENERGIABUROK (239. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Bizonyos istenek hívei számára a túlélés fontosabb, mint a pusztítás. Ők azok, akik gyakran használnak védekező varázslatokat, mert számukra az élet tisztelete mindennél fontosabb. Az energiaburok 15 VP-be kerül, anyagi komponense nincs, és a harc időtartamára +7 védekezést és +4 szerencsét ad.

FATTYLORD (791. SZÖRNY)
A Chara-din fattyak íratlan vezetői ezek a tőlük csupán méretben különböző szörnyetegek. Míg egy Chara-din fatty átlagos magassága az egy métert sem éri el, a fattylordoké ennek három-négyszerese is lehet. Többnyire magasabbak a legnyúlánkabb embernél is. Ha harcról van szó, istenüktől örökölt mágikus hatalmukat vetik be, illetve egy falándzsát használnak, aminek végén szikrázó, hegyes tüskék gondoskodnak a megfelelő sebzésokozásról. Állítólag ebbe a fegyverbe is szorult némi mágia. Ha nem harcról van szó, csupán egy-egy engedetlen Chara-din fattyat kell megfegyelmezni, szintén e fegyver erejét használják - miután alacsonyabbrendű fajtársaik rendkívül félik a lándzsa hatalmát, ez hosszú évszázadok alatt az uralkodásuk szimbóluma is lett. A fattyak lordjának legyőzése elsőrangú feladatod legyen, hiszen még ha Chara-din hívő is vagy, a szörny nem fog kegyelmezni neked. Akkor már jobb, ha te csapsz először.

QUWARGAMANGA (963. SZÖRNY)
Azt, hogy a quwargok intelligens lények, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy mágusaik vannak. A quwarg ősmágusok közül pedig legnagyobb hatalma minden kétséget kizáróan a magát Quwargamangának nevező entitásnak van. Varázsereje mellett eltörpülnek a humán mágusok szánalmas kis trükkjeikkel, és az a tény, hogy erejét a teljes quwarg bolytudat is támogatja, még félelmetesebbé teszi. Ő ugyanis a Ghallán lévő quwarg bolyokat összekötő mágikus csatornák felügyelője. Bármikor bármelyik bolyban ott tud teremni, ha a szükség úgy kívánja. Legyőzni szinte lehetetlenség, mivel fizikai testének pusztulása után a quwargokat összekötő bolytudat segítségével szellemét egy másik quwarg ősmágus testébe menti át.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 433. fordulód.

Erő: 44 (47) Szint: 39 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 54 (58) Támadás: 52 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 43 (48) Védekezés: 93 Menekülés: 30 % Életkor: 42/43 év
Egészség: 44 (50) Életpont: 649/585 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 55 (66) Varázspont: 1724/68 Pénz: 21041 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 292/7 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 131
Eddig összesen 4396 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 48316 TP-t kaptál. Jelenleg 7561970 TP-d van. A következő szinthez még 538030 TP szükséges. Trófeáid: talriai behemót, mópat fatty, ősöreg góliát. A 423. fordulódban 37555 arany került a bankszámládra. 38493 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4 ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 37
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 31

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22 2. nyomkövetés: 115 3. lopás: 2
4. mászás: 22 5. csapdakészítés: 7 6. csapdaészlelés: 6
7. gyógyítás: 172 (+1) 8. titkosírás: 14 9. felderítés: 29
10. szörnyidomítás: 3 11. teológia: 71 12. taumaturgia: 125
13. szerencsejáték: 6 14. versengés: 20 15. zene: 11
16. szörnyismeret: 18 17. pszi: 39 (+1) 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 7 20. bányászat: 38 21. úszás: 9
22. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)
energiaburok (#239, 15 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 1 fokhagyma (#403) 5 ilkin érc (#232)
4 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszilánk (#1128) 5 kerek kő (#19)
95 mákrózsa virág (#56) 5 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3 mópat tetem (#584)
9 mutáns csont (#331) 4 nehezék (#258) 1 rókafarok (#124)
3 sárkányfog (#617) 1 szögletes kő (#17) 1 tükör (#43)
2 varázskő (#305) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
634 arany (#50) 1 álompor (#396) 5 csillezsályalevél (#1253)
1 ezüstshuriken (#327) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 gyöngymangó (#135)
1 kyorg vállpánt (#901) 1 mocsári penke (#148) 3 sáfránypor (#211)
3 szürke bőrkesztyű (#271) 1 térhajlító kavics (#1539) 5 ubuk dobónyíl (#138)
3 ugh méreg (#166) 5 vámpírfog (#1221) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(183,89) a 76. labirintus bejárata, lidércúr (#252), aranyfecske (#283)
(184,89) kristálypalota (#401)

Üzenet küldése a karakternek