Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. szept. 20. 9h:17' EZ A 445. JÁTÉKHETED, 433. FORDULÓD 446. játékheted kezdete: szept. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
Bemelegítésül első kentauruszt választod ellenfélnek. Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont).
Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 279 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont).
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! [első kentaurusz:] Máris repül feléd néhány sallank nyíl. A becsapódástól 100 életpontot vesztettél. [második kentaurusz:] A lény néhány sallank nyilat lő feléd. A becsapódástól 104 életpontot vesztettél. [harmadik kentaurusz:] Máris repül feléd néhány sallank nyíl. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 111 életpontot vesztettél.
Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kentaurusz testét. (6 támadással 533 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a kentaurusz izmos karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. [első kentaurusz:] A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. [második kentaurusz:] 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. [harmadik kentaurusz:] 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. [első kentaurusz:] Patájával az első kentaurusz többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). A lény összetapos! 60 életpontot vesztettél. [második kentaurusz:] A második kentaurusz rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 63 életpontot vesztettél. [harmadik kentaurusz:] Patájával a harmadik kentaurusz többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). A szörny megtipor. 70 életpontot vesztettél. [első kentaurusz:] Az első kentaurusz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Gyorsan körbepillantasz, és felméred helyzeted: második kentauruszt érdemes a következőkben támadnod.
Vámpírölővel tökéletesen perforálod a kentaurusz testét. (6 támadással 536 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod a kentaurusz izmos karját. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. [második kentaurusz:] 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. [harmadik kentaurusz:] 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. [második kentaurusz:] Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). A szörny megtipor. 71 életpontot vesztettél. [harmadik kentaurusz:] Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). A lény összetapos! 59 életpontot vesztettél. [második kentaurusz:] A második kentaurusz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Szembefordulsz a következő ellenféllel, harmadik kentaurusz lesz az.
Vámpírölővel tökéletesen perforálod a kentaurusz izmos karját. (6 támadással 574 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a kentaurusz bal hátsó lábát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). [harmadik kentaurusz:] Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). A lény összetapos! 79 életpontot vesztettél. [harmadik kentaurusz:] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első kentaurusz:] 4927 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (186,106)-> 9 arany, -2 ÉP] [második kentaurusz:] 4927 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (186,106)-> 9 arany, -2 ÉP] [harmadik kentaurusz:] 4927 tapasztalati pontot kaptál. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (186,106)-> 9 arany, -2 ÉP] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 2693, sebződés: 992, gyógyulás: 466, összesen: -526 ÉP}
Indulásképp kentauruszt választod ellenfélnek. Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont).
Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 275 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont).
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kentaurusz testét. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) [kentaurusz:] Máris repül feléd néhány sallank nyíl. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 101 életpontot vesztettél. [első ében vágtázó:] A lény néhány ében nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 143 életpontot vesztettél. [második ében vágtázó:] A lény gyors egymásutánban néhány ében nyílvesszőt lő ki rád. 159 életpontot sebződsz.
Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kentaurusz testét. (4 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 69 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod a kentaurusz szügyét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő).
[kentaurusz:] Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 68 életpontot vesztettél. [első ében vágtázó:] Az első ében vágtázó szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+28 ÉP). A lény összetapos! 85 életpontot vesztettél. [második ében vágtázó:] A második ében vágtázó szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 138 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+28 ÉP). Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 77 életpontot vesztettél. [kentaurusz:] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Szembefordulsz a következő ellenféllel, első ében vágtázó lesz az. Eleged lesz a harcból, futásnak indulsz a másik irányba. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 973, sebződés: 954, gyógyulás: 232, összesen: -722 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1546. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
* 10. KP: | makró 1 |
l 1 50 0 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 2 50 0 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 3 50 0 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 4 50 0 | lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 5 50 0 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 6 50 0 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 7 50 0 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 8 50 0 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 9 50 0 | lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 1 211 0 | lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat |
a 1643 2150 1 | átadod az 1643. tárgyat a 2150. kalandozónak (1 darabot) |
a 211 2150 4 | átadod a 211. tárgyat a 2150. kalandozónak (4 darabot) |
vv 67 | elmormolod a 67. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 199 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant bal oldalát. (6 támadással 208 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (24 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ongóliant testét. (2 támadással 182 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (22 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted az ongóliant testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 60 arany, -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3667 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 757, sebződés: 53, gyógyulás: 96, összesen: +43 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 199 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (21 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (20 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 190 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megbököd az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (19 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3667 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 887, sebződés: 54, gyógyulás: 98, összesen: +44 ÉP}
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion fejét. (6 támadással 194 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (10 életpontot sebezve.) Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 35 aranyat. 2283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a zoloboo sámán csontos karját. (2 támadással 175 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (7 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 78 életpontot sebeztél. 52 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (26 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 20, gyógyulás: 60, összesen: +40 ÉP}
jlk 1921 | jelszó kimondása 1921 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 462. Kapsz 1 VP-t.]
v 181 184 32 | elmormolod a 181. varázslatot |
[184,32] Épületek tűnnek fel.
be 638 2000 2000 | bemész a 638. épületbe |
m 3 3 7 | mozogsz délkeletre, délkeletre, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 pirkit és 2 csuklyavirág. 2533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 41, gyógyulás: 8, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[149,102] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mínosz-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Skinhead előtt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy zoloboo sámán nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zoloboo sámán fekete testét. (2 támadással 192 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (29 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. 41 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a zoloboo sámán bal lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (24 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 20, gyógyulás: 49, összesen: +29 ÉP}
(Továbbmész...) [148,101] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Felfedeztél egy kristálypalotát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. (Önanalízis: +9% mászás.) Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel a misztikus palota tetejére. Á, ez az! Van itt egy kupolaszerű torony a tetőn, és annak van egy ajtaja! Izgatottan belépsz. Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy gránitelementál!
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gránitelementál testét. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gránitelementál testét. (3 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a gránitelementál testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A gránitelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 0, gyógyulás: 69, összesen: +69 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nanda testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) A nanda még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (18 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP] 1627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
v 181 186 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[186,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Fairlight hívői építették. Megpillantasz egy sullárok húzta, fekete batárt. Titokzatoskodó utasa lehet, hogy még mindig kalandozókat keres. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A helyiektől és az erre járóktól lopkodsz egy kicsit. (+46 arany ). Némelyek azt állítják, hogy Borax sereget kíván verbuválni a kalandozókból. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
be 639 2000 2000 | bemész a 639. épületbe |
m 5 5 3 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (17 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rókafarok és egy kék orchidea. 2533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[148,101] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kultúrmasztodon. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon ormányát. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 12 kaját. 2784 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [149,102] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Sejtelmes, gurgolázó hangok hallatszanak az erdő mélyéről. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy darázsfelhő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a darázsfelhő feléd eső részét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 8 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a darázsfelhő nagyját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a darázsfelhő a farkával a bal válladra. (16 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A darázsfelhő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 darázsfarok [darázsfarok ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 darázsszárnyat. [darázsszárny ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 120, gyógyulás: 19, összesen: -101 ÉP}
v 181 186 104 | elmormolod a 181. varázslatot |
[186,104] Épületek tűnnek fel.
be 716 6666 | bemész a 716. épületbe |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 28 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (29 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 7 spirituszt.) és 2 púderkő [púderkő ->eldobod]. 2533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 28, gyógyulás: 8, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [186,106] Továbbmész a város utcáján. Kicsit megtornásztatod az ujjaidat és máris tied néhány zseb tartalma, 44 arany . Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy őrült varázsló. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. 46 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sallank karom és egy fokhagyma. 2533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 66, gyógyulás: 8, összesen: -58 ÉP}
(Továbbmész...) [187,107] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 67 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló jobb lábát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (8 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 púderkő [púderkő ->eldobod] és 2 csuklyavirág. 2533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 67, gyógyulás: 8, összesen: -59 ÉP}
be 640 2000 2000 | bemész a 640. épületbe |
szk 274 | keresed a 274. szörnyet |
v 9 1 19 | elmormolod a 9. varázslatot |
h 335 1 5 | használod a 335. tárgyat |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 18 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 18 pontért |
ÉBEN VÁGTÁZÓ (7067. ELLENFÉL) Mint minden intelligens életformának, így a kentauruszok titokzatos népének is vannak elit harcosai, akik erejükkel, tanult képességeikkel, vagy velük született adottságaikkal kiemelkednek a többiek közül. Nos, ők az ében vágtázók. Az emberéhez hasonlatos felsőtestüket korommal festik ébenfeketére, innen kapták az elnevezésüket. Mit is mondhatnék róluk? Nagyobbak és veszedelmesebbek társaiknál, és sokkal, de sokkal gyorsabbak azoknál! Ha egy egész osztag ében vágtázó indul rohamra, ott kő kövön nem marad! Nincs, aki megállíthatná őket! Állítólag néhány harcművész képesség ösztönös alkalmazására is képesek, de ezt a feltételezést tudományos alapossággal eddig még senki sem bizonyította. |
KENTAURUSZ KÜRT (1643. TÁRGY) Egy hatalmas, kifúrt belsejű, csavart tülök, aminek hegyes végébe belefújva öblös, mérföldekre elhallatszó hangot adhatsz ki. Hangszernek ugyan túlságosan egyszerű, ám ha alaposabban megvizsgálod, kiderül, hogy valamiféle ismeretlen eredetű mágiát is hordoz magában! Megfúvásakor a használó képes lélek-kapcsolatot teremteni a vele együtt harcoló társaival. Ehhez persze némi, a zene szakértelem terén tett jártasság is szükséges (egész pontosan 10-es szint). Vajon hogyan tudnád ezt a páratlan tulajdonságát a magad javára fordítani? - tűnődsz. A kürtöt sosem kell a H paranccsal használnod, hiszen hangjával maximum a vikócmajmokat ijesztgethetnéd. Ha azonban többszemélyes kalandban veszel részt, és többedmagaddal állsz egyetlen szörnnyel szemben, ha az ellenfél nem téged támad, közelharc helyett automatikusan megfújod majd ezt, ezzel segítve a bajban lévő társaidat. Ha ilyenkor másnál is van egy kentaurusz kürt, egy harci körön belül csak egyikőtök használja azt. A kürt rajtad kívül mindenkin a maximális életerejének 8-10%-át gyógyítja (ez max. fölé nem mehet). |
ROZSOMÁKSZŐR (1510. TÁRGY) A szigetvilágban a rozsomákok sokféle alfaja ismert, s ezek mind szokásaikban, mind pedig tulajdonságaikban nagy változatosságot mutatnak. Valami közös azért persze akad bennük, mégpedig a szőrzetük! Az arasznyi, rendkívül erős, de ugyanakkor hajlékony, és vastag szőrszálak gyakorlatilag érzéketlenek minden külső behatással szemben. Ezeket a közönséges tűz nem égeti, sav nem emészti, jég nem dermeszti, és még elvágni is igen nehéz őket. Kár, hogy fogalmad sincs, mire lehetne felhasználni. A szőrszál tanulmányozása során arra mindenesetre hamar rájössz, miért is olyan nehéz kirázni a bundájából egy nyavalyás rozsomákot! |
JÉGCSÓVA (41. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a kegyetlen varázslatot elmormolva, ellenfeledre iszonyatosan hideg jégfuvallatot bocsáthatsz. A sebzés mértéke a taumaturgiádtól függ. Anyagi komponense egy púderkő, elmondása 15 VP-be kerül. |
Erő: | 56 (87) | Szint: | 44 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 56 (77) | Támadás: | 59 (62) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 56 (83) | Védekezés: | 124 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 56 (74) | Életpont: | 1087/903 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 64 (92) | Varázspont: | 2032/1386 | Pénz: | 63137 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 23/0 | Pszi pont: | 208/168 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 22 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/20 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 42/8 (+3%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 23/39 | dobófegyverek: | 36/40 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 39/90 | 2. nyomkövetés: | 79/71 (+21%) | 3. lopás: | 64/83 (+6%) |
4. mászás: | 15/96 (+9%) | 5. csapdakészítés: | 27/83 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 67/27 (+7%) |
7. gyógyítás: | 97/65 | 8. titkosírás: | 6/41 (+23%) | 9. felderítés: | 30/79 (+11%) |
10. szörnyidomítás: | 23/96 | 11. teológia: | 138/85 (+36%) | 12. taumaturgia: | 78/44 (+20%) |
13. szerencsejáték: | 54/53 (+3%) | 14. versengés: | 27/49 (+5%) | 15. zene: | 3/68 |
16. szörnyismeret: | 37/22 | 17. pszi: | 25/9 (+3%) | 18. zárnyitás: | 25/39 |
19. vadászat: | 14/60 | 20. vitalitás: | 4/96 | 21. bányászat: | 31/19 |
22. úszás: | 10/47 | 23. főzés: | 11/65 | 24. csapatmunka: | 2/86 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 33 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (1x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (2x), az alakváltóktól (7) bármit (4x), a mutánsoktól (9) bármit (4x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (7x), az emberektől (1) aranyat (#50) (10x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 80 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (193,41,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) |
szemmelverés (#137) | csupasz izom (#28) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) |
óriáserő (#53) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | nekromanta csókja (#230) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
káosz szava (#207) | >> | pikkelyes ptog (#470) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
lidércidézés (#219) | >> | 35. szintű lényekre | lidércidézés (#219) | >> | nők (#999) | |
lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | |
hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) A mópat mészárlás trófeáit, 20 mópat tokent az oltáromnál áldozhatod fel. |
3.) A márvány sárkány legyőzése a káosz papja számára nem jelenthet problémát. |
HŐSTETTEID |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1501 | arany (#50) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | jégrúna-tekercs (#1575) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
4 | sáfránypor (#211) | 1 | téfea-agy (#172) | 10 | ugh méreg (#166) | |||
1 | kentaurusz kürt (#1643) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | csuklyavirág (#133) | 1 | fokhagyma (#403) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
4 | pirkit (#153) | 1 | rókafarok (#124) | 7 | rozsomákszőr (#1510) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | varázskő (#305) |