Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. ápr. 27. 9h:14' EZ A 1196. JÁTÉKHETED, 432. FORDULÓD 1197. játékheted kezdete: máj. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 18 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 |
* 1. KP: vv 58 443 224 | elmormolod az 58. varázslatot a 443. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 3. KP: ef 6 506 0 | energia fejlesztése 6 |
* 4. KP: vv 182 19 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: vv 12 13 26 | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 26. varázslatot |
* 6. KP: vv 71 72 157 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 157. varázslatot |
* 7. KP: v 169 8 0 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 8. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a részeg kalandozó jobb lábát. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranytű, egy arany és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
hu 326 | hulladék: 326 |
tno 2 3 | növeled a 2. tulajdonságodat |
tno 4 | növeled a 4. tulajdonságodat |
kno 12 2 | képesség-növelés 12 |
kno 15 2 | képesség-növelés 15 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a részeg kalandozó testét. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
m 1 5 5 | mozogsz északkeletre, délnyugatra, délnyugatra |
Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg harcos torát. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a quwarg szabotőr bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 872 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi hatás! A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg szabotőr fejét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal végigvágod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 872 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 56 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 263 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal megkarcolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 41 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2 674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [164,40] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kronotapír. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 73 életpontot sebeztél. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Elszántan a másikra rohansz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 54 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-9 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-6 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-14 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. A kronotapír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-8 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-6 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-18 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szubreális vámpír bal oldalát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 004 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 69 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az élőholt ősmágus bal karját. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az élőholt ősmágus bal oldalát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-58 varázspont.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az élőholt ősmágus bal lábát. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az élőholt ősmágus bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 51 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 967, sebződés: 152, gyógyulás: 0, összesen: -152 ÉP}
(Továbbmész...) [163,41] A bozótos terep átvált hegyvidékre. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy hordóagyú mameluk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a hordóagyú mameluk testét. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a hordóagyú mameluk testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. A hordóagyú mameluk mancsával oldalba lök. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 28 aranyat. 2 579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 658, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontgólem testét. (6 támadással 248 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a csontgólem vaskos lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd a csontgólem vaskos lábát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a csontgólem jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 125, gyógyulás: 0, összesen: -125 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 77 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az élőholt ősmágus fejét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az élőholt ősmágus testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 36 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-39 varázspont.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 37 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel jól megszurkálod az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az élőholt ősmágus jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 51 életpontot sebeztél. Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 920, sebződés: 247, gyógyulás: 0, összesen: -247 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a velociraptor bal karját. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a velociraptor farkát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A velociraptor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A velociraptor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 raptor karmot. 1 523 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (23 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a jégtroll testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a jégtroll jeges testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-15 életpont)! A jégtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1 590 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
m 5 4 6 | mozogsz délnyugatra, délre, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fürgülés vibrál körülötted. Öregedtél 1 évet. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 89 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a woorgard testét. (6 támadással 74 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a woorgard idétlen masszáját. (7 támadással 327 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a woorgard testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a woorgard testét. (7 támadással 328 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a woorgard testét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A woorgard csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 922, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [162,43] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Látsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Hmmm... semmi. Odébbállsz, néhány rémisztő Thargodan csontváz mellett folytatod a munkát. A Thargodanok mellkasából valami hatalmas erő tépett ki valamit. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Zinthurg jön feléd.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya testét. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. A 7 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 7 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 668, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath fejét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP] és 5 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 63 életpontot sebeztél. Távolról inst.szingularitás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a magnetikus praglonc egyik csápját. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a magnetikus praglonc testét. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a magnetikus praglonc testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Csápjaival a magnetikus praglonc csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) (-1 TU.) Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a magnetikus praglonc fejét. (6 támadással 270 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a magnetikus praglonc jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 38 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) (-3 TU.) A magnetikus praglonc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 praglonc hártyát. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis smaragd drakón trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes magnetikus praglonc trófeát. 7 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 794, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon jobb oldalát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a kultúrmasztodon jobb vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 10 kaját. 2 517 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [161,43] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a mélység fattya testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a mélység fattya. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A mélység fattya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Marokra fogva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A tüskés harci gromak feléd rúg, de nem talál el. A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 088 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a mammut zombi bal hátsó lábát. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a mammut zombi testét. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a mammut zombi testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Sikeres döféseket ejt testeden a mammut zombi. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). A mammut zombi szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 80 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a mammut zombi fagyott bőrét. (6 támadással 352 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a mammut zombi fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. Agyarával a mammut zombi a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 80 életpontot vesztettél. A mammut zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 030 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1115, sebződés: 345, gyógyulás: 0, összesen: -345 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír bal karját. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szubreális vámpír jobb vállát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal megcsapod a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [159,45] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő tüskés harci gromak mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megmarkolva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A tüskés harci gromak patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 088 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír jobb karját. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Bronz taiderrel felnyársalod a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 40 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus bal oldalát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt ősmágus jobb lábát. (6 támadással 353 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az élőholt ősmágus jobb karját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 56 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-10 varázspont.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 37 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel jól megszurkálod az élőholt ősmágus bal lábát. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az élőholt ősmágus bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 853, sebződés: 168, gyógyulás: 0, összesen: -168 ÉP}
(Továbbmész...) [158,46] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.
Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 10 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 40 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (31 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a quwarg szellem kísértetauráját. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg szellem fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 43 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 493 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 515, sebződés: 140, gyógyulás: 0, összesen: -140 ÉP}
v 52 | elmormolod az 52. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
im 0 3 | imádkozol |
gyk 425 30 | gyakorolsz a 425. tárggyal 2 pontért |
szk 117 | keresed a 117. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: e 20 0 0 | élelemszerzés -5 pontért |
* 3. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 4. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
* 5. BP: v 15 429 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 6. BP: gy 30 0 0 | gyógyítás -5 pontért |
PRAGLONC HÁRTYA (215. TÁRGY) A pragloncok idegen dimenziók idegen teremtményei, istenek hírvivői, hatalmas kincsek őrzői, az ismert univerzum mágikusan legaktívabb teremtményei. Ennél fogva, a belőlük kimetszhető hártya is oly mértékű mágikus potenciállal bír, amelyet a legnemesebb (és legóriásibb) mágikus kísérleteknél, varázstárgyak megalkotásánál használhatsz fel. Praglonc hártyához kétféleképpen juthatsz: vagy megvásárolod csillagászati áron, vagy elpusztítasz egy pragloncot, de készülj fel rá, hogy az utóbbi esetleg még több áldozatot kíván, mint az első. |
LÉLEKESSZENCIA (619. TÁRGY) Döbbenten bámulsz az előtted levő nyálkás kupacra: több ezernyi lélekből ennyi maradt vissza! Ezer lélek sűrített esszenciája, mégis, milyen parányi, mindössze ennyi maradt belőle... A lélekesszenciát elrakod egy tiszta, jól zárható üvegbe, és reméled, hogy egyszer még használni tudod valamilyen epikus mágikus szertartás során. |
Erő: | 50 (64) | Szint: | 33 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 50 (61) | Támadás: | 65 (68) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 50 (71) | Védekezés: | 96 (102) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 167/182 év |
Egészség: | 48 (69) | Életpont: | 726/234 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 47 (71) | Varázspont: | 1377/68 | Pénz: | 1715 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 36/-3 | Pszi pont: | 236/103 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/48 (+12%) | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 37/11 (+10%) |
vágófegyverek: | 24/91 (+3%) | ütőfegyverek: | 20/40 | lőfegyverek: | 29/69 |
dobófegyverek: | 28/73 (+14%) |
Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) (160%) << bronz taider (#641) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -25.); tünde nyíl (#554) (26 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
158,46 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/84 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 119/71 | 3. mászás: | 18/76 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 31/41 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 10/34 | 6. gyógyítás: | 59/69 |
7. titkosírás: | 20/25 (+5%) | 8. felderítés: | 32/1 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 20/77 (+5%) |
10. teológia: | 63/32 (+7%) | 11. taumaturgia: | 64/45 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 8/55 (+212%) |
13. versengés: | 20/23 (+5%) | 14. zene: | 178/40 (+37%) | 15. szörnyismeret: | 43/3 (+200%) |
16. pszi: | *21/100 | 17. zárnyitás: | 7/24 | 18. vadászat: | 57/6 |
19. vitalitás: | 5/9 | 20. bányászat: | 35/2 (+8%) | 21. úszás: | 19/44 (+24%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 17 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 75 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 6 darabot, csak egyszer) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), kőtiprót (#260) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 130 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), lidércúr (#252) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
harci induló (#443) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
tűzmágia (#157) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), természet haragja (#141) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 12, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | woorgard (#231) | természet haragja (#141) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | fürgülés (#92) | >> | woorgard (#231) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 6) |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (teljesítve) |
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 78. labirintus (152,46). városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 81, 84, 88, 89. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 44 TU. szükséges még: 26 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 350 TU szükséges.) |
Összsúly: 181.92 kg | Megterheltség: 93% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 6 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 191 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
68 | arany (#50) | 1 | gyöngymangó (#135) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
16 | kaktusztüske (#114) | 1 | kék orchidea (#68) | 8 | madártoll (#112) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | 2 | spiritusz (#170) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | varázskő (#305) | 16 | rákfatty váladék (#333) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
8 | acéltű (#334) | 1 | aranytű (#272) | 10 | bomló esszencia (#2367) | |||
1 | éjkő (#2369) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | jégszív (#282) | |||
10 | kaja (#2) | 2 | kaktuszbogyó (#429) | 2 | kvazár (#244) | |||
2 | lélekesszencia (#619) | 1 | manakristály (#500) | 1 | óndarab (#85) | |||
1 | praglonc hártya (#215) | 7 | ragasztó (#83) | 1 | raptor karom (#281) | |||
3 | rézdarab (#70) | 4 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | |||
8 | tünde nyíl (#554) | 1 | vasérc (#152) | 7 | víz (#27) |
157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | |
38 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|