Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. szept. 11. 9h:15' EZ A 444. JÁTÉKHETED, 432. FORDULÓD 445. játékheted kezdete: szept. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1546. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
* 10. KP: | makró 1 |
l 1 50 0 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 2 50 0 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 3 50 0 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 4 50 0 | lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 5 50 0 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 6 50 0 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 7 50 0 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 8 50 0 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 9 50 0 | lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 1 211 0 | lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat |
v 181 185 31 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,31] Épületek tűnnek fel.
be 630 2 | bemész a 630. épületbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 64 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 csuklyavirág és egy kék orchidea. 2533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 64, gyógyulás: 8, összesen: -56 ÉP}
be 638 1000 2000 | bemész a 638. épületbe |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 367 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrjáratozó katona fejét. (5 támadással 457 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (29 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted az őrjáratozó katona bal oldalát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a 6 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (6 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP]. 10038 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1196, sebződés: 61, gyógyulás: 16, összesen: -45 ÉP}
ve 189 30 | megveszed a 189. tárgyat 30 |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 18 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sallank karom és 8 madártoll. 2533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}
be 636 3 | bemész a 636. épületbe |
m 5 1 5 | mozogsz délnyugatra, északkeletre, délnyugatra |
Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (26 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal teljesen átszúrod a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (13 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szeppent rákfatty összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 688 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [149,102] A domb lábánál egy sűrű erdő kezdődik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trikornis herceg közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gyóntatás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy becsületjel varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a trikornis herceg hófehér sörényét. (3 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a trikornis herceg bal oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (25 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trikornis herceg öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz a trikornis herceg rúgása elől. A trikornis herceg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 trikornis szarvat. 3595 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 66, gyógyulás: 79, összesen: +13 ÉP}
Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a szutykos remák fejét. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (25 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal teljesen átdöföd a szutykos remák bal oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (29 életpontot sebezve.) A szutykos remák elhibázza az ütést csápjával. A szutykos remák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1522 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [148,103] Az erdőt dombvidék váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy púdersziklát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy tűzfőnix vigyorog kajánul. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy kristálypalotát. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Eszel valamit. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
[50 pontot használtál fel, van még 373. Kapsz 10 VP-t.]
v 181 186 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[186,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Felfedeztél egy templomot. Fairlight hívei emelték. Megpillantasz egy sullárok húzta, fekete batárt. Titokzatoskodó utasa lehet, hogy még mindig kalandozókat keres. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) Találkozol néhány járókerővel, úgy döntesz nem lopod a napod, inkább a pénzt, szerzel 17 aranyat . magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
be 639 1000 2000 | bemész a 639. épületbe |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. 54 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 27 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Blounther apó törékeny testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (12 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy kék orchidea és 2 sáfránypor. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 balkezes gyűrű [balkezes gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 200 arany, -2 ÉP]. 3697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 83, gyógyulás: 8, összesen: -75 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[148,103] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy kétfejű troll nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 176 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kétfejű troll testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (2 életpontot sebezve.) A kétfejű troll karma a fejed mellett suhan el! A kétfejű troll feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-16 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 16, gyógyulás: 1, összesen: -15 ÉP}
v 181 187 107 | elmormolod a 181. varázslatot |
[187,107] Épületek tűnnek fel.
be 640 1000 2000 | bemész a 640. épületbe |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 58 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal lábát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (26 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fokhagyma és 2 sallank karom. 2533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 76, gyógyulás: 8, összesen: -68 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[148,103] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Találsz egy púdersziklát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy tűzfőnix formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze keletre látsz egy kristálypalotát. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
[20 pontot használtál fel, van még 303. Kapsz 4 VP-t.]
v 368 3676 133 | elmormolod a 368. varázslatot |
v 202 5803 | elmormolod a 202. varázslatot |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
tk 30 2150 | többszemélyes kaland 30 2150 |
im 0 5 | imádkozol |
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion szőrös kezét. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (27 életpontot sebezve.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 33 aranyat. 2283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 295 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megbököd a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (26 életpontot sebezve.) A woorgard csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 985, sebződés: 0, gyógyulás: 101, összesen: +101 ÉP}
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ekharion fejét. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 40 aranyat. 2283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion bébi pufók lábszárát. (6 támadással 127 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az ekharion bébi testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (3 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd az ekharion bébi lába tövét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (29 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Az ekharion bébi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 293 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard idétlen masszáját. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (20 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a woorgard testét. (5 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (14 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (16 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A woorgard elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1106, sebződés: 0, gyógyulás: 100, összesen: +100 ÉP}
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
Erő: | 56 (87) | Szint: | 44 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 56 (77) | Támadás: | 59 (62) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 56 (83) | Védekezés: | 124 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 56 (74) | Életpont: | 1087/1559 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 64 (92) | Varázspont: | 2032/1617 | Pénz: | 64816 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 23/0 | Pszi pont: | 208/94 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/20 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 42/4 (+4%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 23/39 | dobófegyverek: | 36/35 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 39/89 | 2. nyomkövetés: | 79/49 (+13%) | 3. lopás: | 64/77 |
4. mászás: | 15/87 | 5. csapdakészítés: | 27/77 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 67/20 (+6%) |
7. gyógyítás: | 97/65 | 8. titkosírás: | 6/18 | 9. felderítés: | 30/68 (+11%) |
10. szörnyidomítás: | 23/96 | 11. teológia: | 138/41 (+29%) | 12. taumaturgia: | 78/23 (+17%) |
13. szerencsejáték: | 54/47 (+9%) | 14. versengés: | 27/44 | 15. zene: | 3/68 |
16. szörnyismeret: | 37/22 (+20%) | 17. pszi: | 25/6 (+4%) | 18. zárnyitás: | 25/39 |
19. vadászat: | 14/60 | 20. vitalitás: | 4/96 | 21. bányászat: | 31/19 (+4%) |
22. úszás: | 10/47 | 23. főzés: | 11/65 | 24. csapatmunka: | 2/52 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 33 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (1x), az elfektől (2) aranyat (#50) (1x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (2x), az alakváltóktól (7) bármit (5x), a mutánsoktól (9) bármit (4x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (7x), az emberektől (1) aranyat (#50) (10x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 80 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (193,41,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) |
szemmelverés (#137) | csupasz izom (#28) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) |
óriáserő (#53) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | nekromanta csókja (#230) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
káosz szava (#207) | >> | pikkelyes ptog (#470) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
lidércidézés (#219) | >> | 35. szintű lényekre | lidércidézés (#219) | >> | nők (#999) | |
lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | |
hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) A mópat mészárlás trófeáit, 20 mópat tokent az oltáromnál áldozhatod fel. |
3.) A márvány sárkány legyőzése a káosz papja számára nem jelenthet problémát. |
HŐSTETTEID |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
5 | ugh méreg (#166) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
610 | arany (#50) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
2 | kék orchidea (#68) | 7 | madártoll (#112) | 4 | rákfatty váladék (#333) | |||
1 | remák szív (#264) | 2 | sáfránypor (#211) | 3 | sallank karom (#128) | |||
3 | trikornis szarv (#198) | 30 | vas dobónyíl (#189) |