431. forduló, 433. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. szept. 11. 9h:15'
EZ A 444. JÁTÉKHETED, 432. FORDULÓD
445. játékheted kezdete: szept. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX

AUTHORICUS KALANDJAI


46 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [148,103] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 9 mópat tokent (3100 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 légiós hátizsák (eladási ár: 67800 arany, ebből a kezelési költség: 5424 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 50 vas dobónyilat (799 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 kyorg tőr (eladási ár: 555 arany, ebből a kezelési költség: 44 arany), 15 sáfránypor (eladási ár: 1650 arany, ebből a kezelési költség: 132 arany), 1 Eldereth szilánk (eladási ár: 999 arany, ebből a kezelési költség: 79 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 angyalok kesztyűjét. Xlewers átutalt a bankszámládra 1267 aranyat a táborozásod 13. napján.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 12 fiatalság italát (999 arany), 6 gyógykenőcsöt (600 arany).
A táborozás 27. napján összefutsz Beren Peredhillel. Elenios halandók felett uralkodó helyettese. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy kyorg vállpántot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Natharion karkötőt, egy natharion talizmánt, egy örökkév. igazgyöngét, egy Raia csataszoknyáját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy sziréngyűrűt, egy tleikan kesztyűt, egy trix amulettet, egy troglodita gyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy Techiulan trófea, egy quwarg széltáncos trófea és egy selyemszárnyas trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy Főnix. Jobb kezében egy bűvös lantot, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Nem minden időt töltesz pihenéssel, míg táborozol, hiszen mostra egy többszemélyes kaland lett kijelölve a terveidben. A csapat többi tagja egymás után érkezik meg a helyszínre: Beren Peredhil. Beren Peredhil kijelenti, hogy majd ő beszél a családdal, és máris bekopog a tanya ajtaján. A bosszúszomjas suhanc kissé lehiggadt már, de nem kevésbé elszánt. Vezetőtök elmagyarázza neki, hogy a harcot bízza csak nyugodtan rátok. Neki csupán annyi a feladata, hogy próbáljon meg életben maradni. A tanya közvetlen közelében erdő kezdődik. A suhanc útmutatása szerint arra indultok, amerre a kentauruszokat távozni látta. Alaposan szétnéztek a környéken, minél több információt összegyűjtve a szörnyekről. (Önanalízis: +1% nyomkövetés.) Hosszú órák telnek el hiábavaló kutakodással. Sajnos semmilyen nyomot nem találtok. Már ott tartotok, hogy kételkedni kezdtek a fiú által elmondottak valóságában is, de ő váltig állítja, hogy pontosan tudja, mit látott. Még egyszer végigjárjátok az erdő szélét, de az eredmény újra csak a nagy semmi! Talán ha a nyomok olvasásának terén nagyobb jártasságotok volna... így azonban csalódottan tértek vissza a tanyához, aztán pedig a táborhelyetekre.
(Önanalízis: +6% csapatmunka.) [13 pontot használtál fel, van még 556. Kapsz 2 VP-t.]
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+5 tvp ). Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt. Minden varázserőd visszatért. (+1313 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+96 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy kentaurusz nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. (Önanalízis: +20% szörnyismeret.) [7 pontot használtál fel, van még 554.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 552.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 552.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 550.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 548.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 546.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 544.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 542.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 540.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 540.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 540.]

* 5. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+15 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 538.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 538.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 536.]

* 6. KP: használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 535.]

* 7. KP: elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szvó-ektoplazma). [0 pontot használtál fel, van még 535.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 533.]
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 531.]

* 8. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 531.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 531.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

* 9. KP: elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (4 fáklya). [0 pontot használtál fel, van még 531.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 529.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+13 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 527.]

* 10. KP: makró 1

l 1 50 0 lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás:) Felkutatod azt a helyet, ahol Beren Peredhil letáborozott. Kivárod az alkalmas pillanatot. A pihenő figura holmijához közelítesz. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Felordítasz, mert nem vetted észre, és belemásztál. Vesztettél 3 életpontot. (Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Futás a tett színhelyéről!
Vérző lábadat dajkálva sántikálsz el, orrod alatt szidalmazva a kalandozót: - Legyen gyakori vendéged az acélkolosszus!. [4 pontot használtál fel, van még 523.]

l 2 50 0 lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 523.]

l 3 50 0 lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 523.]

l 4 50 0 lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 523.]

l 5 50 0 lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 523.]

l 6 50 0 lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 523.]

l 7 50 0 lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 523.]

l 8 50 0 lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 523.]

l 9 50 0 lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 523.]

l 1 211 0 lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 523.]

v 181 185 31 elmormolod a 181. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(148,103) Beren Peredhil (2150. kalandozó)

[185,31] Épületek tűnnek fel.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Tharr híveié. Találkozol néhány járókerővel, úgy döntesz nem lopod a napod, inkább a pénzt, szerzel 37 aranyat . Némelyek azt állítják, hogy Borax sereget kíván verbuválni a kalandozókból. Épületeket látsz: egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.).
[-60 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 513. Kapsz 2 VP-t.]

be 630 2 bemész a 630. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 210 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 463. Kapsz 10 VP-t.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[184,32] Még mindig a városban vagy. Látsz egy templomot. Fairlight híveié. A helyiektől és az erre járóktól lopkodsz egy kicsit. (+33 arany ). Egyesek azt híresztelik, a király kalandozókat kíván a seregébe toborozni. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 64 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 csuklyavirág és egy kék orchidea. 2533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 64, gyógyulás: 8, összesen: -56 ÉP}

Van itt egy bank (624. épület.), egy kaszinó (638. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 453. Kapsz 2 VP-t.]

be 638 1000 2000 bemész a 638. épületbe
Odatotyogsz a széles lépcsősorhoz, és felmész a mindig szélesre tárt ajtóhoz. Két hatalmas termetű acélkolosszus álldogál az ajtóban. Az egyik óriás a tenyerét nyújtja, és recsegő hangon megjegyzi, hogy 50 arany a beugró. Leszurkolod a beugrót, és belépsz a kaszinóba. Tömve van, mint mindig! A rulettasztalnál próbálsz szerencsét. Micsoda disznóság, hogy háromféle nulla is van a keréken! HAHH! Izzasztó és kemény körök alatt ugyan, de sikerült összenyerned 1000 aranyat! TÖKÉLETES vagy! Feszülő mellel, a többi játékos irigy pillantásának kereszttüzében állsz fel az asztaltól. (Önanalízis: +4% szerencsejáték.) Elhagyod a kaszinót. [5 pontot használtál fel, van még 448. Kapsz 1 VP-t.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[183,31] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csapat őrjáratozó katona. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 367 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrjáratozó katona fejét. (5 támadással 457 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (29 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted az őrjáratozó katona bal oldalát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a 6 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (6 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP]. 10038 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1196, sebződés: 61, gyógyulás: 16, összesen: -45 ÉP}

Ha már erre jársz, körülnézel egy kicsit az itteniek erszényeiben. (12 arany ). Van itt egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 438. Kapsz 2 VP-t.]

ve 189 30 megveszed a 189. tárgyat 30
Vásároltál 30 vas dobónyilat. 420 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 438.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[182,32] Folytatod sétádat a házak közt. Találsz egy templomot. Elenios híveié. Meglopsz néhány ittenit és ezáltal hozzád kerül 28 arany . Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy őrült varázsló lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 18 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sallank karom és 8 madártoll. 2533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}

Van itt egy piroslámpás ház (636. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 428. Kapsz 2 VP-t.]

be 636 3 bemész a 636. épületbe
Lopva körülnézel, hogy nem lát-e senki, majd odamész a ház bejáratához. A fiatalok mosolyogva üdvözölnek. - Helóka! Szeretnék a vendégetek lenni. - ezzel átnyújtasz egy erszényt, benne 200 arannyal. Bekísérnek az előtérbe, majd a váróterembe. A helyiség ízlésesen berendezett, hatalmas, déli növényeket látsz cserepekben, a szekrényeken és falakon mindenféle távoli országból származó csecsebecsék, szobrocskák, fegyverek. Üdvözöl a ház úrnője, és miután az egyik ajtónálló kézjellel értésére adja, hogy milyen szolgáltatásért fizettél, tapsol néhányat. Leeső álladat három szolgáló próbálja a helyére visszajuttatni, amikor a tüneményes szépségű, ezüsthajú, kék szemű Leila szinte földöntúli kecsességgel eléd libben. Nem tudod, hogy milyen parfümöt használ, de egy biztos: csodálatos illatfelhő lengi körül. Kiszáradt torokkal, nyögni is képtelenül mész fel a második emeletre, miközben Leila kötetlenül és láthatóan azonos hozzáértéssel társalog a politikáról, időjárásról, mágiáról, háborúról. A lakosztály, ahol vendégül látnak, fényűzően van berendezve. Kicsit zavarba ejt, hogy a szobában rajtatok kívül egy teljes elf zenekar is tartózkodik, de kiderül, hogy ez is része a szertartásnak, és amint szükséges, távozni fognak. Leila varázslatos zamatú bort tölt neked egy díszes kupába. Mámoros fejjel, alig érted, amit Leila mesél neked, teljesen elmerülsz abban az elbűvölő szempárban. Nem vitás, Leila NAGYON közel állhat Elenioshoz. Nem is emlékszel, mikor takarodtak el a zenészek, de már kettesben vagytok: Leila simogatva fejti le a ruhádat, majd egy forró vízzel teli dézsához vezet, és illatos szappannal megfürdet. Most valahogy úgy érzed, hogy sosem akarsz visszatérni a vadonba, a szörnyek közé! A hatalmas, fejedelmi ágyban vár rád Leila, amíg megtörülközöl. Ami ezután következik, az életed egyik legcsodálatosabb, legmaradandóbb élménye: meg vagy győződve róla, hogy amint bukszád engedi, vissza fogsz térni ide! Nem tudod hogyan, de a légyott valami fantasztikus módon, szellemileg is ellazított. (+50 varázspont.) A ház úrnőjének megköszönöd a kiváló színvonalú szolgáltatást, és elhagyod a piroslámpás házat. [5 pontot használtál fel, van még 423. Kapsz 1 VP-t.]

m 5 1 5 mozogsz délnyugatra, északkeletre, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[148,103] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy tűzfőnix előtt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. (Önanalízis: +1% bányászat.) Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor keletre nézel, észreveszel egy kristálypalotát. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Jól kivehetőek a távolban. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szeppent rákfatty közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (26 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal teljesen átszúrod a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (13 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szeppent rákfatty összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 688 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [149,102] A domb lábánál egy sűrű erdő kezdődik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trikornis herceg közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gyóntatás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy becsületjel varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a trikornis herceg hófehér sörényét. (3 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a trikornis herceg bal oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (25 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trikornis herceg öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz a trikornis herceg rúgása elől. A trikornis herceg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 trikornis szarvat. 3595 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 66, gyógyulás: 79, összesen: +13 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Semmi különös nincs bent, csak amire számítottál volna. Azért kapirgálsz a poros kőszobrok között, hátha valami elfeledett kincsre bukkansz. Közelebbről megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?

Odakint is körülnézel. (Önanalízis: +11% felderítés.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Skinhead irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szutykos remák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a szutykos remák fejét. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (25 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal teljesen átdöföd a szutykos remák bal oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (29 életpontot sebezve.) A szutykos remák elhibázza az ütést csápjával. A szutykos remák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1522 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}


(Továbbmész...) [148,103] Az erdőt dombvidék váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy púdersziklát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy tűzfőnix vigyorog kajánul. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy kristálypalotát. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Eszel valamit. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
[50 pontot használtál fel, van még 373. Kapsz 10 VP-t.]

v 181 186 61 elmormolod a 181. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(148,103) Beren Peredhil (2150. kalandozó), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Elenios oltár, 34. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, szeppent rákfattyak (#186)
(149,102) trikornis herceg (#261), mínosz-kúp (#178), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szutykos remák (#191)

[186,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Felfedeztél egy templomot. Fairlight hívei emelték. Megpillantasz egy sullárok húzta, fekete batárt. Titokzatoskodó utasa lehet, hogy még mindig kalandozókat keres. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) Találkozol néhány járókerővel, úgy döntesz nem lopod a napod, inkább a pénzt, szerzel 17 aranyat . magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Van itt egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
[-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 363. Kapsz 2 VP-t.]

be 639 1000 2000 bemész a 639. épületbe
Odatotyogsz a széles lépcsősorhoz, és felmész a mindig szélesre tárt ajtóhoz. Két hatalmas termetű acélkolosszus álldogál az ajtóban. Az egyik óriás a tenyerét nyújtja, és recsegő hangon megjegyzi, hogy 50 arany a beugró. Leszurkolod a beugrót, és belépsz a kaszinóba. Tömve van, mint mindig! Ezúttal a kockával próbálkozol. Itt legalább a te ügyességednek is szerepe van! A fenébe! Ilyen peches nem lehetsz! Bizonyos, hogy csalt a krupié, de bizonyítani nem tudod. Búcsút intesz az elvesztett 1000 aranynak, és fanyar mosollyal elköszönsz a többi úrtól és hölgytől. (Önanalízis: +2% szerencsejáték.) Elhagyod a kaszinót. [5 pontot használtál fel, van még 358. Kapsz 1 VP-t.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[185,62] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő Blounther apó nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. 54 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 27 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Blounther apó törékeny testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (12 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy kék orchidea és 2 sáfránypor. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 balkezes gyűrű [balkezes gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 200 arany, -2 ÉP]. 3697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 83, gyógyulás: 8, összesen: -75 ÉP}

Látsz egy csodák kútját. Kicsit megtornásztatod az ujjaidat és máris tied néhány zseb tartalma, 31 arany . északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 2 ovimon-bogyó[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[148,103] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy kétfejű troll nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 176 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kétfejű troll testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (2 életpontot sebezve.) A kétfejű troll karma a fejed mellett suhan el! A kétfejű troll feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-16 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 16, gyógyulás: 1, összesen: -15 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy púdersziklát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy tűzfőnix előtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
[20 pontot használtál fel, van még 338. Kapsz 4 VP-t.]

v 181 187 107 elmormolod a 181. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(148,103) Beren Peredhil (2150. kalandozó), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Elenios oltár, 34. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, szeppent rákfattyak (#186), kétfejű troll (#163)

[187,107] Épületek tűnnek fel.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Fairlight hívei emelték. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Találkozol néhány járókerővel, úgy döntesz nem lopod a napod, inkább a pénzt, szerzel 23 aranyat . Épületeket látsz: egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.).
[-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 328. Kapsz 2 VP-t.]

be 640 1000 2000 bemész a 640. épületbe
Odatotyogsz a széles lépcsősorhoz, és felmész a mindig szélesre tárt ajtóhoz. Két hatalmas termetű acélkolosszus álldogál az ajtóban. Az egyik óriás a tenyerét nyújtja, és recsegő hangon megjegyzi, hogy 50 arany a beugró. Leszurkolod a beugrót, és belépsz a kaszinóba. Tömve van, mint mindig! A rulettasztalnál próbálsz szerencsét. Micsoda disznóság, hogy háromféle nulla is van a keréken! HAHH! Izzasztó és kemény körök alatt ugyan, de sikerült összenyerned 1000 aranyat! TÖKÉLETES vagy! Feszülő mellel, a többi játékos irigy pillantásának kereszttüzében állsz fel az asztaltól. (Önanalízis: +3% szerencsejáték.) Elhagyod a kaszinót. [5 pontot használtál fel, van még 323. Kapsz 1 VP-t.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[188,108] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy őrült varázsló. Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 58 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal lábát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (26 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fokhagyma és 2 sallank karom. 2533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 76, gyógyulás: 8, összesen: -68 ÉP}

Néhány járókelőtől szerzel egy kis költőpénzt. (+30 arany ). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Toborzóiroda (764. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[148,103] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Találsz egy púdersziklát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy tűzfőnix formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze keletre látsz egy kristálypalotát. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
[20 pontot használtál fel, van még 303. Kapsz 4 VP-t.]

v 368 3676 133 elmormolod a 368. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a szívküldi varázslatot! A madártoll helyén azonnal megjelenik egy hófehér szárnyú galamb, és kecsesen a kinyújtott tenyeredre ül. Átnyújtod neki a kiválasztott csuklyavirágot, majd kisebb lendülettel útjának indítod. Jó utat! Dulmina, a Kedvesed tudni fogja, hogy most is gondolsz rá, bárhol járjon is!
[-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 298. Kapsz 1 VP-t.]

v 202 5803 elmormolod a 202. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az álommérgezés varázslatot! Hehe! Sikeresen megmérgezted Reskator álmát. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 293. Kapsz 1 VP-t.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] A befejezéshez még 2515 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 263. Kapsz 6 VP-t.]

tk 30 2150 többszemélyes kaland 30 2150
Ellenőrzöd, ki ért már ide: még senki. Közösen megválasztott vezetőtök, Beren Peredhil érkeztével közös kalandra indultok majd. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

im 0 5 imádkozol
Az oltárra helyezel 6 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+36 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ekharion.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion szőrös kezét. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (27 életpontot sebezve.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 33 aranyat. 2283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 233. Kapsz 6 VP-t.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+36 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy woorgard.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 295 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megbököd a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (26 életpontot sebezve.) A woorgard csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 985, sebződés: 0, gyógyulás: 101, összesen: +101 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 203. Kapsz 6 VP-t.]
Az oltárra helyezel 6 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+40 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ekharion.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ekharion fejét. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 40 aranyat. 2283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 173. Kapsz 6 VP-t.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+36 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ekharion bébi.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion bébi pufók lábszárát. (6 támadással 127 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az ekharion bébi testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (3 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd az ekharion bébi lába tövét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (29 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Az ekharion bébi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 143. Kapsz 6 VP-t.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy woorgard.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 293 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard idétlen masszáját. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (20 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a woorgard testét. (5 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (14 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (16 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A woorgard elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1106, sebződés: 0, gyógyulás: 100, összesen: +100 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 113. Kapsz 6 VP-t.]

* 1. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a láthatatlanság hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 108. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 108.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 108.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

* 5. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 103. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 103.]
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [4 pontot használtál fel, van még 99.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

* 7. BP: elmormolod az 54. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a kristálygömb varázslatot! A fekete gyöngy áttetszővé válik, és megpillantod benne a kalandozót, akit kerestél! A pontos koordinátái: X:295,Y:3. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 94. Kapsz 1 VP-t.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-47 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 5, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mantikór. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 94 pontod maradt, ebből a következő körre 94 pontot vihetsz át. Kapsz még 573 pontot. A következő körben tehát 667 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy kopasz, égszínkék szemű, harcsabajszos árnymanó férfi vagy. A legsármosabb árnymanó pasi, akit valaha láttál. Ártatlan és mégis kópés, szemei ravaszul csillognak, tartásából és mozdulataiból határozottság és erő árad, éjkék és fekete, selyem bársony ruhái hanyag eleganciát sugároznak. Bőröd bronzként csillog. Chara-din kisebb avatárja vagy. Papi hited: 888. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 432. fordulód.

Erő: 56 (87) Szint: 44 Merészség: 10/5 Magasság: 103 cm
IQ: 56 (77) Támadás: 59 (62) Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 56 (83) Védekezés: 124 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 56 (74) Életpont: 1087/1559 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 3
Szerencse: 64 (92) Varázspont: 2032/1617 Pénz: 64816 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 23/0 Pszi pont: 208/94 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 19
Eddig összesen 3788 szörnyet (14 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 39854 TP-t kaptál. Jelenleg 11622260 TP-d van. A következő szinthez még 977740 TP szükséges. Trófeáid: Kronga hadúr, triklem drakolder, bosszantó apróság. A 432. fordulódban 22939 arany került a bankszámládra. 22939 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/20 ökölvívás: 1/63 szúrófegyverek: 42/4 (+4%)
vágófegyverek: 4/48 ütőfegyverek: 23/39 dobófegyverek: 36/35 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve.
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 39/89 2. nyomkövetés: 79/49 (+13%) 3. lopás: 64/77
4. mászás: 15/87 5. csapdakészítés: 27/77 (+6%) 6. csapdaészlelés: 67/20 (+6%)
7. gyógyítás: 97/65 8. titkosírás: 6/18 9. felderítés: 30/68 (+11%)
10. szörnyidomítás: 23/96 11. teológia: 138/41 (+29%) 12. taumaturgia: 78/23 (+17%)
13. szerencsejáték: 54/47 (+9%) 14. versengés: 27/44 15. zene: 3/68
16. szörnyismeret: 37/22 (+20%) 17. pszi: 25/6 (+4%) 18. zárnyitás: 25/39
19. vadászat: 14/60 20. vitalitás: 4/96 21. bányászat: 31/19 (+4%)
22. úszás: 10/47 23. főzés: 11/65 24. csapatmunka: 2/52

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 33
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (1x), az elfektől (2) aranyat (#50) (1x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (2x), az alakváltóktól (7) bármit (5x), a mutánsoktól (9) bármit (4x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (7x), az emberektől (1) aranyat (#50) (10x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 135 TVP-ért
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) mágia megértése (#226, 0 VP) nekromanta csókja (#230, 22 VP)
meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 80 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) Pörhemór köre (#205) (193,41,1) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) jellemrejtés (#23) láth. észlelése (#78) tulajdonságpajzs (#26)
szemmelverés (#137) csupasz izom (#28) hatalomvarázs (#220) esszenciavédelem (#165)
óriáserő (#53) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> molgan (#284) armageddon (#218) >> férfiak (#998)
armageddon (#218) >> nők (#999) nekromanta csókja (#230) >> társak oldalán harcolva (#986)
káosz szava (#207) >> pikkelyes ptog (#470)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
lidércidézés (#219) >> 35. szintű lényekre lidércidézés (#219) >> nők (#999)
lidércidézés (#219) >> férfiak (#998) fürgülés (#92) >> Forradásos (#674)
hhaar burka II (#162) >> 25. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!
2.) A mópat mészárlás trófeáit, 20 mópat tokent az oltáromnál áldozhatod fel.
3.) A márvány sárkány legyőzése a káosz papja számára nem jelenthet problémát.

HŐSTETTEID
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 1 fekete gyöngy (#99) 1 isteni könnycsepp (#260)
5 kaja (#2) 1 kristályfolyadék (#449) 1 nyílvessző (#108)
5 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
610 arany (#50) 1 csuklyavirág (#133) 1 fokhagyma (#403)
2 kék orchidea (#68) 7 madártoll (#112) 4 rákfatty váladék (#333)
1 remák szív (#264) 2 sáfránypor (#211) 3 sallank karom (#128)
3 trikornis szarv (#198) 30 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(148,103) Beren Peredhil (2150. kalandozó), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Elenios oltár, 34. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, szeppent rákfattyak (#186), kétfejű troll (#163), ekharion (#232), woorgard (#231), ekharion bébi (#768)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.09.10. Számládról 40 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek