430. forduló, 432. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. jan. 2. 9h:10'
EZ A 581. JÁTÉKHETED, 431. FORDULÓD
582. játékheted kezdete: jan. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [173,24] koordinátán.
Arisztotelész, amikor összefutottatok, adott neked 2 szent jogart. A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ).
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Az aranytermő erszény 49 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+303 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+122 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+107 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy csapdaészlelés varázslat! (+6 csapdaészlelés) [0 pontot használtál fel, van még 806.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 806.]

* 3. KP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 806.]

in 2956 200 414 leírod a 2956. kalandozónak a 200. szörnyet a 414. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy magnetikus praglonc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) stukilövedéket. [0 pontot használtál fel, van még 806.]

in 2956 258 430 leírod a 2956. kalandozónak a 258. szörnyet a 430. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy pszi őselementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bogyógránátot. [0 pontot használtál fel, van még 806.]

in 2956 272 407 leírod a 2956. kalandozónak a 272. szörnyet a 407. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy pszi elementál lord. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bronz fejpántot. [0 pontot használtál fel, van még 806.]

in 2956 286 338 leírod a 2956. kalandozónak a 286. szörnyet a 338. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kronotapír. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) királyi koronát. [0 pontot használtál fel, van még 806.]

in 2956 349 336 leírod a 2956. kalandozónak a 349. szörnyet a 336. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy liumbe. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) pukkanó tűcsapdát. [0 pontot használtál fel, van még 806.]

in 2956 352 255 leírod a 2956. kalandozónak a 352. szörnyet a 255. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy láplidérc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tatu ködmönt. [0 pontot használtál fel, van még 806.]

in 2956 353 235 leírod a 2956. kalandozónak a 353. szörnyet a 235. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tesh alligátor. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) dorony dudát. [0 pontot használtál fel, van még 806.]

in 2956 364 270 leírod a 2956. kalandozónak a 364. szörnyet a 270. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy fekete amőba. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gromak páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 806.]

in 2956 396 405 leírod a 2956. kalandozónak a 396. szörnyet a 405. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bunthar. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rájabőr úszógatyát. [0 pontot használtál fel, van még 806.]

in 2956 753 482 leírod a 2956. kalandozónak a 753. szörnyet a 482. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy érző szívű dromedár. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) raptor szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 806.]

ef 26 527 energia fejlesztése 26
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-26 TU.] [182 pontot használtál fel, van még 624.]

ek 215 12 t. energia kisütése: 215 12
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 624.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-24 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 594.]

kno 17 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 594.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

172 173 174
23
24
25

[143,61] Lakott területre érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Észreveszel egy főutcát. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánytanyát. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Észreveszel egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 6 bordacsontot 12 aranyért, 1 Eldaran karkötőjét 50 aranyért, 1 ezüsttőrt 8 aranyért, 1 sárga erőövet 40 aranyért, 2 vas dobónyilat 20 aranyért.
[-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 584.]

be 702 1 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ökölvívás szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 190 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 534.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[173,24] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

[7 pontot használtál fel, van még 527.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[172,23] Síkság, továbbra is csak síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő kultúrmasztodon mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 301-320.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kultúrmasztodon fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 317 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal eltalálod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 10 kaját. 3241 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}


(Továbbmész...) [171,22] A síkságot ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bávatag golombár. {támadása: 34.} A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Észreveszel egy fekete lótuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [170,21] Az erdőt síkság váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg jobb oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg bal oldalát. (2 támadással 182 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csáprágó csattan csípőd közelében. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1850 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg harcos. {támadása: 21.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos testét. (2 támadással 201 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 506.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[169,20] A sík vidéket bozótos váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. {támadása: 36.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 402 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod a kputtyintó csalán egyik csápját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 3443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 584, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).


(Továbbmész...) [168,19] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Találsz egy borkonyó cserjét. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [167,18] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Látsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Nyelve van, de mégse nyal:
Hangja van, de magától sose szól.
Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ramirez Espanza előtt.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged.
- Ez egy korinthai amőba! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből. {támadása: 161.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba hullámzó testét. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a korinthai amőba testét. (7 támadással 677 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal többször eltalálod a korinthai amőba testét. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1160, sebződés: 73, gyógyulás: 15, összesen: -58 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta. Az öregasszony mosolygó arckifejezéssel fogad, de észreveszed, hogy szemével már a tárgyaidat vizsgálgatja.
- Látom itt a moa üveggömb. Remek - mondja, de aztán elkomorodik. - Nincs itt minden! Egyszerre hozz máskor mindent, kalandor! Ezt most nem adom vissza, hogy megtanuld a leckét. - Mérgesen tapasztalod, hogy a tárgyat a köpenye alá gyűri. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 1 raptor szablya, 10 bronzhegyű nyíl, 1 bunthar bőr, 1 vaskulcs, 7 kőkés. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

[46 pontot használtál fel, van még 460.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[166,17] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.


(Továbbmész...) [165,16] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.


(Továbbmész...) [165,15] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Brutal Joe. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy quwarg királynő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (2 támadással 204 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átdöföd a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 439.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő! {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 18 ütő ellen.}

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő torát. (2 támadással 198 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a quwarg királynő testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg ősmágus! {támadása: 30.}

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi hatás! Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus jobb középső lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 198 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi hatás! Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mocsári penke és egy kék orchidea. 3941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 3 quwarg tojást. A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [40 pontot használtál fel, van még 399.]

* 2. BP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 1558 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 398.]

* 3. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Fel sem tűnik, mikor veszett oda az elmúlt pár perc. (-3 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 392.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 382.]

* 5. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 44 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 342.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 4 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 302.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 262.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 222.]

tf 4 22 fejleszted a 4. tulajdonságodat 22 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [22 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 19, 6.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-3 életerő.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Izmozol kicsit a malomkővel. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 572 pontot. A következő körben tehát 772 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 431. fordulód.

Erő: 58 (84) Szint: 37 Merészség: 8/5 Magasság: 146 cm
IQ: 34 (43) Támadás: 82 (85) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 37 (51) Védekezés: 83 (90) Menekülés: 42 % Életkor: 36/37 év
Egészség: 36 (51) Életpont: 736/706 Jellem: jó (777) Tul. pont: 22
Szerencse: 45 (54) Varázspont: 918/530 Pénz: 9294 arany Kép. pont: 52
Tudatpont: 89/63 Pszi pont: 236/42 Halhatatlanság: 2 %
Eddig összesen 4654 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 27 699 TP-t kaptál. Jelenleg 6 564 117 TP-d van. A következő szinthez még 435 883 TP szükséges. Trófeáid: ezerszemű bestia, kisebb quwarg isten, pikkelyes ptog. A 426. fordulódban 18970 arany került a bankszámládra. 19444 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 11 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/88 ökölvívás: 38/4 (+4%) szúrófegyverek: 27/13 (+3%)
vágófegyverek: *19/101 ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 31/10 (+5%)
dobófegyverek: 24/48

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << csontpálca (#329) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (14 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
165,15 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
A negatív esszencia az öklödre van kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/1 2. nyomkövetés: 88/15 3. mászás: 17/98
4. csapdakészítés: 30/93 (+5%) 5. csapdaészlelés: 24/11 (+600%) 6. gyógyítás: 39/82
7. titkosírás: 9/48 8. felderítés: 22/25 (+5%) 9. szörnyidomítás: 11/51
10. teológia: 31/33 11. taumaturgia: 24/24 (+4%) 12. szerencsejáték: 5/64
13. versengés: 14/1 (+14%) 14. harcművészetek: 40/13 15. zene: 10/68
16. szörnyismeret: 53/22 17. pszi: *33/100 (+100%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 10/16 20. vitalitás: 1/96 21. bányászat: 36/56
22. úszás: 9/84 23. főzés: 20/14 (+9%) 24. csapatmunka: 6/17

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 42% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 16% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot )
mászol max. 800 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50)
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), élőholt quwarg (#202), bűbájlidérc (#761)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kobudera (#8), Leah hívők (#991), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csapdaészlelés (#222) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> jók (#990) vakító fény (#43) >> pszi elementál (#221)
tűzeső (#61) >> adószedő (#234) vakító fény (#43) >> mocsárivérc (#7143)
vakító fény (#43) >> smaragdgólem (#417) vakító fény (#43) >> szutykos remák (#191)
vakító fény (#43) >> áeratikus hasnyák (#243) tűzeső (#61) >> pszi őselementál (#258)
agykorbács (#97) >> massza (#217)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> kisebb quwarg isten (#213) tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356)
hhaar burka (#32) >> pszi elementál (#221) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
elektromos pajzs (#51) >> quwarg ősmágus (#302) varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (teljesítve)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián, második hely a 3. kategóriában a XXXIX. olimpián.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 662, pontszámod: 12617.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 658 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 497 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * cápafog (#833) 1 szívkereső (#423)
Vágófegyverek
1 rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
1 harci kalapács (#174)
Lőfegyverek
$1 * hosszú íj ($111)
Lövedékek
21 bronzhegyű nyíl (#94) 4 ezüsttollú nyíl (#363) 49 * mérgezett vasnyíl (#187)
23 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 esszenciakristály (#350) 1 malomkő (#1205)
Páncélok
1 * rizspapír-vért (#1366) 1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 1 * rubin koszorú (#1599) 1 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 * kyorg köpeny (#741) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * che-vállszalag (#1114) $1 féregíz nyakpánt ($1601)
Kesztyűk
1 * Huddens kesztyűje (#649) 1 mászókarom (#78) 1 * ryuku ökölgyolcs (#1156)
Övek és övcsatok
2 * kígyóbőr öv (#410) 1 * medvebőr öv (#1675)
Nadrágok
1 * Emma köténye (#835) 1 Raia csataszoknyája (#1537)
Csizmák
1 * bűzölgő csizma (#898)
Fülbevalók
1 aranyozott klipsz (#1623) 1 hatalom fülbevalója (#817) 1 * hókereszt (#843)
2 * ryuku függő (#1322) 1 saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok
3 halálhozó talizmán (#813) 1 korinthai talizmán (#814) 1 * mihlanil medál (#823)
1 * nap szimbólum (#141) 1 * napmedál (#1567) 1 rothasztó talizmán (#815)
1 * varkaudar szimbólum (#1528) 2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők
1 * Luthius karkötője (#527) 3 obszidián karkötő (#229) 5 ónix masszavadító (#438)
1 * teriadan karkötő (#844)
Gyűrűk
19 * angyalok gyűrűje (#529) 2 * bo'adhun gyűrű (#743) 1 * koponya gyűrű (#1733)
9 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * beholderfej medál (#1209) 1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753)
1 * örök. csillagköve (#2109) 1 * q. demoralizátor (#2067) 1 * q. pusztító érem (#2086)
Löttyök és porok, tartóstul
19 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 92]
2 + mágusszelence (#1076) [üres, kapacitás: 20]
39 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 780]
8 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 80]
1 uzbány csőr (#169) [benne 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
4 vizestömlő (#3) [bennük 35 korty víz (#27), fér még: 45]
3 zöld üveg (#82) [bennük 59 csepp ragasztó (#83), fér még: 1]
Eszközök, használati tárgyak
48 áldott kő (#642) 1 aranytermő erszény (#819) 15 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 3 bájital (#261) 1 bőrkantár (#1125)
1 bronzkulcs (#76) 2 cirkuszi pergamen (#1233) 5 csontkulcs (#74)
1 destabilizátor (#1275) 14 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
7 ezüst kulcs (#184) 2 ezüstszelence (#1602) 1 fáklya (#36)
1 feneketlen bugyor (#570) 1 fülemüle síp (#1576) 12 gyógykenőcs (#313)
1 Holtak Akarata (#1604) 1 isteni kehely (#1760) 61 kaja (#2)
1 kaleidoszkóp (#1269) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
1 koboldkorona (#1629) 1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058)
11 kristályfolyadék (#449) 25 krónika (#1725) 1 légiós hátizsák (#1560)
1 mágikus hátizsák (#735) 1 mágusok itala (#1610) 5 + manakristály (#500)
1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 Morgan szilánkja (#508) 1 nagy aranykulcs (#246) 12 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 2 óelf varázskő (#2002)
1 pszi kő (#248) 10 + pukkanó tűcsapda (#336) 1 quwarg teleportgömb (#1534)
1 Rahn ékkő (#701) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 reflexélesítő (#1407)
2 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 + Sheran cserepe (#1271)
4 sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32) 198 szent jogar (#150)
1 szerencsekocka (#1693) 1 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539)
15 titanitdukát (#1480) 1 tubarkő (#700) 3 varázskő (#305)
1 varázskorsó (#1546) 1 viharmadár totem (#1260)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 csigakagyló (#1131) 1 Éjvadász bundája (#850) 4 fabontó (#106)
2 fémrúd (#104) 10 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
30 galachmit (#310) 1 grákóbőr (#41) 1 jég dragnit (#1745)
$1 kék orchidea ($68) 1 lótuszvirág (#447) 135 madártoll (#112)
21 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa burát (#384) 1 moa gyémánt (#385)
1 moa gyöngy (#378) 2 moa obszidián (#380) $2 mocsári penke ($148)
7 pirkit (#153) 29 polip szívóka (#391) 1 próbakő (#1664)
5 púderkő (#119) $3 quwarg tojás ($360) 1 rókafarok (#124)
6 sallank karom (#128) 2 smaragdkő (#678) 1 szulfagor agyar (#677)
1 téfea-agy (#172) 10 Thargodan esszencia (#328)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (1745) - a befoglaló tárgy: rizspapír-vért (1366)

Összsúly: 158.87 kg Megterheltség: 67%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 81 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 239 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (32 db, BANKSZÉF MÉRETE: 50)
1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorbőr cipő (#662) 10 csillezsályalevél (#1253)
3 kis bőrpajzs (#45) 2 kis ónixkulcs (#1110) 2 liumbe bimbó (#656)
$8 mandibulakasza ($127) 1 muzsikus füles (#1657) $73 óndarab ($85)
$140 rézdarab ($70) $2 rézpáncél ($71) 1 ryuku csizma (#692)
1 ryuku kesztyű (#690) 1 ryuku köpeny (#693) 1 ryuku nadrág (#691)
7 sáfránypor (#211) 144 spiritusz (#170) $12 szöges páncél ($65)
1 teknősesszencia (#702) 22 Thargodan esszencia (#328) 1 tükörpáncél (#519)
855 ugh méreg (#166) 69 uzbány csőr (#169) 5 vadászkés (#1264)
41 varkaudar pálinka (#1137) $13 vasalt bunkó ($181) $59 vasérc ($152)
$6 vashegyű lándzsa ($182) 97 vashegyű nyíl (#176) $16 vassisak ($160)
10 vasvért (#164) 5 xirnox szív (#213)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
21 arany (#50) 6 bordacsont (#16) 1 Eldaran karkötője (#373)
1 ezüsttőr (#322) 1 moa üveggömb (#383) 1 sárga erőöv (#276)
2 vas dobónyíl (#189) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68) 2 mocsári penke (#148)
3 quwarg tojás (#360) 7 ragasztó (#83)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
(165,15) Fairlight rúnaköve, művészi porolit (#720), quwarg királynők (#153), quwarg ősmágus (#302)
(165,16) 37. jellempróba
(166,17) 25. jellempróba
(167,18) phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), korinthai amőba (#420)
(168,19) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Tharr oltár
(169,20) kputtyintó csalán (#247), 39. jellempróba
(170,21) élőholt quwarg (#202), 27. jellempróba, művészi porolit (#720), quwarg harcosok (#201)
(171,22) bávatag golombár (#165), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)
(172,23) oltár, kultúrmasztodon (#227)

Üzenet küldése a karakternek