430. forduló, 432. forduló, Cshi-Cshi a Cica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jan. 5. 9h:08'
EZ A 597. JÁTÉKHETED, 431. FORDULÓD
598. játékheted kezdete: jan. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2765
SZÁMLA : XXXX

CSHI-CSHI A CICA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [198,31] koordinátán.
Álmod furcsa, lüktető gondolatokat szült: A vér a minden... a vér a minden... a vér a minden... a vér a minden!... a vér a minden!!! A VÉR A MINDEN!!!... Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
Zu'lit tarsolya termel 1 manifeszt.nyúlványt. [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 62 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt. Minden varázserőd visszatért. (+381 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+42 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+3 kaja.) 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy sullár nyomára vezet. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 611. Kapsz 4 VP-t.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 609. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+13 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 607. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 605. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 595. Kapsz 6 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 220. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 593. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 591. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: leveszed/lerakod a 956. tárgyat a 254. tárgyat az 511. tárgyat
Leveszed a Xanathal karkötőjét.
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt.
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 591.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 1297. tárgyat az 1676. tárggyal az 1368. tárgyat
A csuklódra húzod a teriádbőr karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 591.]
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod az agori szegecscsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 591.]
Lecsatolod a regeneráló övet, majd felcsatolod a tradicionális övet. [0 pontot használtál fel, van még 591.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 722. tárggyal az 560. tárgyat
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 591.]
Az ujjadra húzod a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 591.]
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 591.]

* 7. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+11 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 589. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 589.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 589.]

* 8. KP: használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 588.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 587.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 586.]

* 9. KP: elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 584. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 584.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 madártoll). [0 pontot használtál fel, van még 584.]

* 10. KP: t. energia kisütése: 37 39
Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

kf 1373 kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat
Leveszed a Korrissh sisakját, majd a fejedre teszed a kabutót. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

kt 190 5 elkészíted a 190. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 mérg. vas dobónyilat. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 574. Kapsz 6 VP-t.]

hu 292 hulladék: 292
Hulladékgyűjtés törölve: sárkánypikkely. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

vv 209 71 70 elmormolod a 209. varázslatot a 71. varázslatot a 70. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 572. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 570. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 569.]

ek 7 8 5 t. energia kisütése: 7 8 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 felderítés.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 569.]

hh 1253 1546 1534 használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 1534. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +170 max. életerő, +170 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 563. Kapsz 3 VP-t.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 561. Kapsz 1 VP-t.]
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos!

Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {FM:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos testét. (2 támadással 181 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg ősmágus!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {GYD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a quwarg ősmágus díszes potrohát. (3 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Ököllel megütöd a quwarg ősmágus jobb oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 19 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 sallank karom. 2835 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 55, gyógyulás: 70, összesen: +15 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 ezüstshurikent. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 520. Kapsz 24 VP-t.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[199,32] Még mindig bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy kputtyintó csalán nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 395 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) Ököllel súrolod a kputtyintó csalán egyik csápját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2476 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 0, gyógyulás: 90, összesen: +90 ÉP}

Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt!

(Továbbmész...) [200,32] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal tudod, hogy egy bűbájlidérc volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Észreveszel egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy kőkorszaki szaki!

A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Fókuszpengével végigmetszed a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ököllel iszonyatosan megcsapod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kőkorszaki szaki szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy óriáspók!

Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {HD:} Fókuszpengével egy irtózatos ütéssel felvágod az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriáspók testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az óriáspók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kputtyintó csalán lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {HD:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 402 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+40 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [201,32] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Felismered. Ez egy bűbájlidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Apáról fiúra száll, míg a testvérek megosztják.
Gyakran használják, de birtoklója ritkábban, mint mások.
Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. [60 pontot használtál fel, van még 460. Kapsz 36 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[202,32] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy vezérfarkas. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a vezérfarkas testét. (5 támadással 468 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vezérfarkas fejét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) A vezérfarkas többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
4020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 669, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy ősi csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy friss csatamező van. Északra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [203,32] Még mindig füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tyrannoszaurusz rex közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {FM:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 507 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Ököllel csak érinted a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tyrannoszaurusz rex belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 556, sebződés: 21, gyógyulás: 64, összesen: +43 ÉP}

Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északra egy ősi csatamező van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [204,32] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy áeratikus hasnyák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. {FM:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (2 támadással 187 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ököllel megcsapod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az áeratikus hasnyák farkával melletted a levegőbe suhint. Az áeratikus hasnyák állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az áeratikus hasnyák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwarg bolyt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg királynő!

Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {KCC:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő torát. (2 támadással 183 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel kegyetlenül megütöd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 2 ugh mérget.) 1221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. {HD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szabotőr fejét. (2 támadással 179 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 varkaudar lándzsát. [varkaudar lándzsa ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. [62 pontot használtál fel, van még 398.]

m 4 3 6 mozogsz délre, délkeletre, nyugatra
[204,33] Még mindig bozótos. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy szánalmas pondró nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a szánalmas pondró testét. (5 támadással 605 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel párszor keményen megütöd a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (4 támadással 235 életpontot sebezve.) A szánalmas pondró megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Fókuszpengével megcsapod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (1 támadással 118 életpontot sebezve.) Ellenfeledre háló varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Ököllel épp hogy eltalálod a szánalmas pondró testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A szánalmas pondró szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
4108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1021, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!

Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {FM:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos testét. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg harcos testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg parafenomén!

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {GYD:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 215 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ököllel eltalálod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 pular kristályt. [pular kristály ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Az odabent lapuló kék rothasztó harciasan megindul feléd.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 565 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó fejét. (6 támadással 322 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Fókuszpengével végigvagdosod a kék rothasztó testét. (2 támadással 201 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a kék rothasztó bal hátsó lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-6 életpont.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rothasztó talizmán. 10065 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1139, sebződés: 59, gyógyulás: 6, összesen: -53 ÉP}


Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [205,34] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin!

Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Fókuszpengével kilukasztod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 104 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a nyuhaj karbin jobb lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy óriáspók!

Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rohansz. {FM:} Fókuszpengével kilukasztod az óriáspók testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ököllel iszonyatosan megcsapod az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az óriáspók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 deus ex machinát. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy tavacskát. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Chara-din oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy vezérfarkas. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rontasz. {FM:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a vezérfarkas támadó fejét. (5 támadással 516 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vezérfarkas bal oldalát. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a vezérfarkas megcsapja a fejedet. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
4020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 48, gyógyulás: 147, összesen: +99 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [204,34] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy malmot. Úgy látszik, ez a malom nem dolgozik teljes kihasználtsággal. A molnár kint ül az ajtó mellett, és pipázik. Talán tényleg átok ül a környék parasztjain? (19. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Felfedeztél egy oltárt. Raia híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [100 pontot használtál fel, van még 298. Kapsz 60 VP-t.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
A malom falai közé lépsz. A hatalmas bádogkádban épp csontot őrölnek a szélkerék által meghajtott acélfogak. Biztos a közeli városka megbízásából, ahol valamilyen extra dologra használják fel a végterméket. Egy molnárlegény közelít feléd. Visszavonultan éldegélő, csak a munkájának élő ember ő, akit túlzottan nem érdekelnek a világ dolgai. Megtudod tőle, hogy mostanában gonosz alakok fenyegetik: környékbeli rablók, haramiák, illetve messziről jött rossz küllemű kalandozók.
- Jó uram, ha segítesz elűzni őket, busás jutalomban részesülhetsz. Itt is vannak, ezt mind odaadom! - mondja, és már tömködi is a zsebedbe. Bár erre semmi szükség nem volna, nem akarod megbántani azzal, hogy visszautasítod, inkább megígéred, hogy ha a környéken haramiába botlasz, majd jól számon kéred rajta, hogy mit tett a molnárral. Ez neki látszólag elég, kedves szavak közepette búcsúztok el. Csak kint mered szemügyre venni, mit is kaptál: 4 aranyláncot [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> 80 arany, -2 ÉP], 1 nyílcsapdát (ld. enc.), 6 grifftojást, 22 lapkorongot, 1 zárnyitó készletet, 1 aranyló ugarhéjat. [5 pontot használtál fel, van még 293. Kapsz 2 VP-t.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[203,34] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál farkát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Halá! Kiástál egy fél szekeret. Nézzük, mi van a ládában! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bronzhegyű nyíl [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy rövid íj [rövid íj ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a pszi őselementál párolgó héját. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál párolgó héját. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Orkhan Thai jön feléd.

A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 17 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (47 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Fókuszpengével kilukasztod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel megütöd az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (183,31)-> 50 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP] és 3 vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 110, gyógyulás: 0, összesen: -110 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kvazár kesztyű [kvazár kesztyű ládikóba-> (183,31)-> 60 arany, -2 ÉP] és 2 ugh méreg (Nincs mibe rakni 2 ugh mérget.). A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni!
Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze nyugatra látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Raia szent lovagja. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.


(Továbbmész...) Mielőtt továbbindulnál, felidézed az eddig megtett lépéseid térképét.

AZ EDDIGI TÉRKÉPED


(198,31) quwarg harcos (#201), quwarg ősmágus (#302)
(199,32) kputtyintó csalán (#247), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), szopógödör (#177)
(200,32) bűbájlidérc (#761), márványtorony (#175), kőkorszaki szaki (#109), óriáspók (#303), kputtyintó csalán (#247)
(201,32) bűbájlidérc (#761), phua-kúp (#372), 40. jellempróba
(202,32) vezérfarkas (#748), 23. jellempróba
(203,32) tyrannoszaurusz rex (#160), 25. jellempróba, Fairlight oltár
(203,34) pszi őselementál (#258), Orkhan Thai (#238), Thargodan csatamező (#432), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), Raia szent lovagja (#239)
(204,32) áeratikus hasnyákok (#243), quwarg boly (#359), Dornodon oltár, quwarg királynő (#153), quwarg szabotőr (#301)
(204,33) szánalmas pondró (#792), quwarg boly (#359), 37. jellempróba, Tharr oltár, quwarg harcos (#201), quwarg parafenomén (#248), kék rothasztó (#421)
(204,34) bűbájlidérc (#761), Fairlight rúnaköve, malom (#1204), 19. többszemélyes kaland, Raia oltár, 40. jellempróba
(205,34) márványtorony (#175), Raia oltár, nyuhaj karbin (#110), óriáspók (#303), vezérfarkas (#748)

[202,35] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy bűbájlidérc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Skinhead vigyorog kajánul. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kronotapír. Itt csata lesz.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-11 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a kronotapír pörsenéses hátát. (5 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Ököllel párszor keményen megütöd a kronotapír jobb első lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A kronotapír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3035 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 18, gyógyulás: 100, összesen: +82 ÉP}


Összeakadsz Analothával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Elenios félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy bozontfonatot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Hantas karperecét, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy kyorg karkötőt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lovagi sisakforgót, egy mágusgyűrűt, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil medált, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló övet, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy leleplezett teriád trófea, egy árnytündér messiás trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy Olimposzt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Egy vidáman csipogó hófehér galamb kíséri. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz Bon-lessszel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy adamantit kesztyűt, egy értépő sarkantyút, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy kyorg övcsatot, egy kyorg vállpántot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy Natharion amulettet, egy örökkéval.kristályát, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy ulkor kötényt, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy királyi palotaőr trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Hátasállata egy spagulár! Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött nyomkövetés szakértelmed, míg te őt a teológia szakértelemre oktattad. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz egy fekete, rövid hajú, zöld szemű gnóm férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Raia lényének egy nagyobb része. Egy Bropxat vállvédőjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy gólemgyűrűt, egy Hatalom Karkötőjét, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy mihlanil medált, egy mihlanil övet, egy moa csiptetőt, egy moa köntöst, egy moa nadrágot, egy moa védőkesztyűt, egy nap szimbólumot, egy Natharion karkötőt, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.tűzopálját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy torz fülkarikát, egy tűzúr csizmáját és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy vtoeken döntőbíra trófea és egy tleikan rémeb trófea színesíti. Jobb kezében egy lovagi kardot, bal kezében egy moa hárítópajzsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Babsaláta. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy drako pikkelyvért (ld. enc.)} Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[68 pontot használtál fel, van még 225. Kapsz 8 VP-t.]

ef 5 507 energia fejlesztése 5
Nem jól adtad meg a 2. paramétert: ezt a képességet a KT-d még el sem kezdte fejleszteni. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

a 447 3530 5 átadod a 447. tárgyat a 3530. kalandozónak (5 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 5 lótuszvirágot Bon-less részére. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

aa 97 1107 átadod a 97. tárgyat az 1107. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 rákpáncélt Bon-less részére. Ok, sikeresen átadtál 1 varkaudar látógömböt Bon-less részére. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 912 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 222.]

tk 19 2358 többszemélyes kaland 19 2358
Összeszámolod, hányan érkeztek már meg: Moonstruck, Babsaláta, Bon-less. Közösen megválasztott vezetőtök, L escargot érkeztével közös kalandra indultok majd. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 222.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 217.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 217.]
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

* 4. BP: leveszed/lerakod az 1297. tárgyat
Leveszed a teriádbőr karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 217.]
A csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

* 6. BP: leveszed/lerakod az 1322. tárgyat a 722. tárgyat
Kiveszed a füledből a ryuku függőt.
Lehúzod az ujjadról a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

* 7. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 511. tárggyal az 533. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 217.]
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 217.]
Leveszed az agori szegecscsizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

* 8. BP: kézbeveszed/felveszed a 882. tárgyat az 1158. tárggyal
Lecsatolod a tradicionális övet, majd felcsatolod a regeneráló övet. [0 pontot használtál fel, van még 217.]
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 17 fejleszted az 1. tulajdonságodat 17 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [17 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-170 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 1, 18.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-6 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ bezabál az agyagelementál. Egy kaját habzsol be a roguena. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. 4 kaját nyel le a pikkelyes ptog. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 572 pontot. A következő körben tehát 772 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NYÍLCSAPDA (243. TÁRGY)
Ezzel az igen bonyolult csapdával hatékonyan védekezhetsz a tolvajok ellen. Az alapelve az, hogy felállítasz a motyódtól nem messze egy felajzott rövid íjat úgy, hogy egy fához vagy bokorhoz rögzíted. Az íjhúrt egy apró fapöcök, bemélyedés, ág vagy hasonló tartja. Egy drótszőr egyik végét az íjhúr közepére kötöd, és ezután, néhány áttétellel kifeszítve elvezeted bokamagasságban a föld fölött. Ezután ha valaki a drótszőrt meghúzza, az íjhúr lecsusszan a pöcökről, és kilövi a nyilat, pontosan abban a vonalban, ahol a drótszőr ki van feszítve - és így nagy eséllyel eltalálja azt, aki a drótszőrhöz ért. Sajnos ez a csapdatípus csak egy irányból véd, ezért ahhoz, hogy igazán hatékony legyen, legalább két rövid íjat kell felállítanod. Ezzel el is érkeztünk a komponensek listájához: 4 drótszőr, két rövid íj, két kötél (az íjak rögzítéséhez) és két nyílvessző. A nyílcsapdát a KT 243 paranccsal készíted el, 10 pontért. Az íjakat ezután már nem tudod rendes íjként használni, mivel gyakran el kell őket törni, a könnyebb rögzítés érdekében. A nyílcsapda a H 243 paranccsal állítható fel, 5 TVP-ért. Nagyon nehéz észrevenni, és d8+2 életpontot sebez.

DRAKO PIKKELYVÉRT (293. TÁRGY)
A drako pikkelyvért az egyik legnagyobb mágikus erővel rendelkező páncél, amelyet nem az istenek készítettek. Mágusok és törpe mesterkovácsok együttműködésével, egy északi tűzsárkány pikkelyeiből kovácsolták, ki tudja, milyen egyéb speciális mágikus anyagok felhasználásával. Annyi bizonyos, hogy ez a sötétvörös, ragyogó mágikus vért szinte sebezhetetlenné teszi viselőjét. (Ha egyáltalán képes magára ölteni, mert ennek minimális feltétele, hogy 25. szintű legyen az illető.) A drako pikkelyvért, amellett, hogy 40-nel megnöveli a védettségedet, +3-at ad minden alaptulajdonságodhoz, ezenkívül a tűz 20%-kal kevesebbet sebez rajtad. A drako pikkelyvértet nem lehet másnak átadni.

KARAKTERLAP

Cshi-Cshi a Cica, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr személyes tanácsadója vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 431. fordulód.

Erő: 59 (77) Szint: 47 Merészség: 8/5 Magasság: 134 cm
IQ: 61 (66) Támadás: 93 (97) Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 59 (66) Védekezés: 138 (147) Menekülés: 20 % Életkor: 36/66 év
Egészség: 58 (69) Életpont: 1603/2489 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 62 (79) Varázspont: 2428/2428 Pénz: 11474 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 24/10 Pszi pont: 194/227 Halhatatlanság: 12 %
Eddig összesen 4934 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 55655 TP-t kaptál. Jelenleg 16317881 TP-d van. A következő szinthez még 182119 TP szükséges. Trófeáid: kyorg szolgasárkány, káoszdémon, triklem drakolder. A 428. fordulódban 19235 arany került a bankszámládra. 19331 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/52 ökölvívás: 37/20 (+1%) szúrófegyverek: 33/29
vágófegyverek: 33/98 (+9%) ütőfegyverek: 9/46 lőfegyverek: 9/3
dobófegyverek: 38/19

Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) << bronz taider (#641) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -40.); mérg. vas dobónyíl (#190) (41 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 50/32 (+64%) 2. nyomkövetés: 100/75 (+12%) 3. mászás: 35/31 (+12%)
4. csapdakészítés: 37/83 (+6%) 5. csapdaészlelés: 30/84 6. gyógyítás: 39/67
7. titkosírás: 4/31 8. felderítés: 29/70 (+512%) 9. szörnyidomítás: 21/61
10. teológia: 135/28 (+11%) 11. taumaturgia: 116/70 (+1%) 12. szerencsejáték: 3/85
13. versengés: 17/14 (+8%) 14. harcművészetek: 41/28 15. zene: 7/12
16. szörnyismeret: 52/62 (+20%) 17. pszi: 22/68 (+3%) 18. zárnyitás: 7/34
19. vadászat: 10/49 20. vitalitás: 4/78 21. bányászat: 40/1
22. úszás: 9/42 23. főzés: 9/56 (+10%) 24. csapatmunka: 1/60

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30
1. sebzés bónusz: 3 5. varázslat sebzés: 1 10. vp regeneráció: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 250 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16)
szubreális vámpír (#223), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), sullár (#101) (csak egyszer), Rém (#315), Techiulan (#400), Őrült Montrix (#698)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) méregfelhő III (#229, 25 VP) meditáció (#250, 0 VP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) vámpirizáció (#1) áldomás II (#169) méregsemlegesítés (#14)
halálkapu (#126) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188)
Symulf rúnája (#182) hatalomvarázs (#220) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26)
tárgyvédelem (#178) hadiszerencse II (#24) papi aura (#377) szürkeáll. aktiv (#71)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
32. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
élőholt pozdorja (#134), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 35, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
Tharr haragja (#145) >> Mnebolath (#237) Tharr haragja (#145) >> Notermanthi (#257)
méregfelhő II (#193) >> taalru (#249) háló (#186) >> ryuku csapásvezető (#778)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179) háló (#186) >> molgan (#284)
méregfelhő II (#193) >> elemi rin (#786) izomernyesztés (#33) >> lidérckirály (#316)
méregfelhő II (#193) >> taalru herceg (#307) tűzgolyó (#155) >> Thargodan légiós (#311)
tűzgolyó (#155) >> halálelementál (#279) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan berzerker (#377) jégoszlop (#231) >> Eruol (#378)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) jégoszlop (#231) >> ro'galhal gyóntató (#524)
jégoszlop (#231) >> Harmarghal (#525) jégoszlop (#231) >> zztrissh harcos (#526)
jégoszlop (#231) >> zztrissh veterán (#527) bo'adhun csapás (#266) >> albinó féreg (#529)
bo'adhun csapás (#266) >> lidérctűz (#457) bo'adhun csapás (#266) >> greén örvény (#443)
méregfelhő III (#229) >> Thargodan raktfőnök (#701) bo'adhun csapás (#266) >> 39. szintű lényekre
jégoszlop (#231) >> zafír sárkány (#329)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 35, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> Techiulan (#400) fehér glóbusz (#47) >> ében tigris (#488)
fehér glóbusz (#47) >> Éjvadász (#502) pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378)
pszi-acéltorony (#98) >> varkaudar vajákos (#690) pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
2.) A viharóriások irtása a legszebb móka. Hozz számomra egy óriás fülbevalót vagy két Ovgun nyakláncot!
3.) Felkészültél a nagy kihívásra? Győzz le egy rubin sárkányt!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3011.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 bűvös shuriken (#562) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 isteni könnycsepp (#260) 12 kaja (#2) 5 lótuszvirág (#447)
1 nyílvessző (#108) 1 quwarg tojás (#360) 1 rákpáncél (#97)
1 szögletes kő (#17) 1 varkaudar látógömb (#1107) 2 vas dobónyíl (#189)
11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
301 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 deus ex machina (#1)
1 ezüstshuriken (#327) 6 grifftojás (#179) 1 gyógykenőcs (#313)
1 kőszem (#304) 22 lapkorong (#80) 5 mérg. vas dobónyíl (#190)
1 nyílcsapda (#243) 14 ragasztó (#83) 1 rothasztó talizmán (#815)
3 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128) 1 spiritusz (#170)
1 Thargodan esszencia (#328) 1 tyrex csont (#280) 1 ugh méreg (#166)
1 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(202,35) bűbájlidérc (#761), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Sheran oltár, kronotapír (#286), Analotha (3489. kalandozó), Bon-less (3530. kalandozó), Babsaláta (3612. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek