430. forduló, 432. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 19. 9h:15'
EZ A 519. JÁTÉKHETED, 431. FORDULÓD
520. játékheted kezdete: jan. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [179,53] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 6 jégszilánkot (480 arany kikiáltási áron), 5 gyógykenőcsöt (200 arany kikiáltási áron), 1 Niagren pálcáját (750 arany kikiáltási áron), 7 sámán gyógykenőcsöt (800 arany kikiáltási áron), 9 borkonyó bibét (500 arany kikiáltási áron), 20 vámpírfogat (1500 arany kikiáltási áron), 15 csalánvirágot (400 arany kikiáltási áron), 2 karbin plazmát (60 arany kikiáltási áron), 20 csillezsályalevelet (500 arany kikiáltási áron), 4 remák szivet (780 arany kikiáltási áron), 10 acéltűt (150 arany kikiáltási áron), 10 dözmöng szivet (500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Lulu King átadott neked a 1. napon 5 TU-t. [25 TVP-t használtál fel.]
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+32 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+698 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+136 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
199 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 756.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 754.]
Gyorsvarázsolsz! Pszionikusan sokkolod az agyadban tenyésző poszogó möszéket. Kipusztultak szegénykék! [-8 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 752.]

* 2. KP: elmormolod a 123. varázslatot a 120. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 750.]
Fürgén varázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 748.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 748.]

* 3. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 747.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +6 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 741.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 739.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 737.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 735.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 733.]

* 5. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 731.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 731.]
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 729.]

* 6. KP: kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (1 darabot)
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a kreáció varázslatot! Kreáltál 1 jégszilánkot. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 727.]

* 7. KP: alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 724.]

* 8. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 328 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske bal oldalát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aranyfecske testét. (4 támadással 255 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 133 életpontot sebeztél. 133 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod az aranyfecske testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vadászkés felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 46 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 839, sebződés: 66, gyógyulás: 133, összesen: +67 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 714.]

* 9. KP: elmormolod a 238. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új ében toboz. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 709.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
VV 123 120 73 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 709.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
VV 112 71 189 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 709.]

v 15 43 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új tükör. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 679.]

kre 232 1221 5 kreálsz a 232. tárggyal az 1221. tárgyat (5 darabot)
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kreáció varázslatot! Kreáltál 5 vámpírfogat. [-60 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 677.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[180,54] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz zörgő csontjait. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 121 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel jól megszúrod az óriás csontváz jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 0, gyógyulás: 83, összesen: +83 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy mutáns csont és egy orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc jön feléd.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc nyakát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Újabb adag földet termelsz ki. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csontváz lord támad rád.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 319 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A csontváz lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (185,60)-> 24 arany, -2 ÉP], egy bumeráng, 7 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (185,60)-> 7 arany, -2 ÉP], egy rézpáncél [rézpáncél ládikóba-> (185,60)-> 24 arany, -2 ÉP], egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették.

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-32 életerő).

(Továbbmész...) [181,53] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A távolban sakálok üvöltenek. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-37 életerő). [48 pontot használtál fel, van még 629.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Van egy bíró a házunkban,
Girbegurba bordája van.
Alighogy felakasztod,
Ítéletét megtudod.
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. A fenébe, ez most nem megy! Talán ha több időt szánsz rá, sikerül, de most valahogy nincs erre türelmed. [40 pontot használtál fel, van még 589.]

m 2 mozogsz keletre
[182,53] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő kamionoszaurusz mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 362 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kamionoszaurusz testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel jól megszurkálod a kamionoszaurusz bal oldalát. (6 támadással 354 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 141 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd a kamionoszaurusz testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) A kamionoszaurusz belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Nagyot húz a kamionoszaurusz farka a lábadra! (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 73 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megdöfködöd a kamionoszaurusz testét. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 120 életpontot sebeztél. 120 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel meghorzsolod a kamionoszaurusz vastag bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A kamionoszaurusz belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Farkával végigüt a kamionoszaurusz a hátadon. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 74 életpontot vesztettél. A kamionoszaurusz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 13 amnioszt. 6292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1378, sebződés: 339, gyógyulás: 201, összesen: -138 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-37 életerő). Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek keletre. [9 pontot használtál fel, van még 580.]

fv 1117 1 64 felveszed az 1117. tárgyat (1 darabot) 64
Rábukkansz a rejtekhelyre! Magadhoz vettél 1 párducbőr övtáskát. [4 pontot használtál fel, van még 576.]

v 198 189 26 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(179,53) erdei bölcs háza (#667), aranyfecske (#283)
(180,54) óriás csontváz (#176), sírlidérc (#172), csontváz lord (#177), ősi csatamező (#263), Dornodon oltár
(181,53) phua-kúp (#372), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), 44. jellempróba
(182,53) kamionoszaurusz (#767), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Dornodon oltár, 43. jellempróba

[189,26] A bozótost ritka erdő váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy zombi intéz feléd kihívást.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a zombi rotható húsát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ubuk dobónyíl. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy dögkeselyű támad rád.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű tollas testét. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a dögkeselyű testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 128 életpontot sebeztél. 128 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A dögkeselyű csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A dögkeselyű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. [madártoll ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 833 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 2, gyógyulás: 128, összesen: +126 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Hosszadalmasan nézelődsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy nómenklatúra támad rád.

Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra nyálkás tömegét. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a nómenklatúra trutyis masszáját. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. 121 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megdöföd a nómenklatúra testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A nómenklatúra csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A nómenklatúra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1009 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 15, gyógyulás: 121, összesen: +106 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP], egy bronzpajzs [bronzpajzs ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy bronzsisak [bronzsisak ládikóba-> (183,31)-> 9 arany, -2 ÉP]. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-34 életerő).
[-100 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 546.]

m 7 8 1 mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre
[188,25] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Találsz egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-49 életerő). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [188,24] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Észreveszel egy Chara-din monolitját.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.
Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-39 életerő). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [189,23] Továbbra is síkságon vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Irtóztató látni a tömérdek különböző fajhoz tartozó csontvázat - minden képzeletet felülmúló, öldöklő csata lehetett itt egykoron. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 343 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya jobb karját. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 128 életpontot sebeztél. 128 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megkarcolod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A 4 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A 4 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 861, sebződés: 20, gyógyulás: 128, összesen: +108 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP]. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csapat Chara-din fattya jön feléd.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 318 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya nyakát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 249 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 126 életpontot sebeztél. 46 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megbököd a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a 3 Chara-din fattya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 830, sebződés: 4, gyógyulás: 46, összesen: +42 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Mnebolath intéz feléd kihívást.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 348 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 6 arany és egy vas dobónyíl. 2292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy taalru intéz feléd kihívást.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 327 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Egy háló varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany papi karkötő és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP]. 3877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy láncing [láncing ládikóba-> (183,31)-> 50 arany, -2 ÉP], egy tolmokov-koktél és 2 ugh méreg. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel. Bah! A csatamezőn való monoton kutatás lassacskán eltompítja a felderítés szakértelmedet. (-1 felderítés.)
Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-42 életerő).
Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű, kecskeszakállas ember férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián sarut, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy Chara-din fattya trófea, egy Orkhan Thai trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Füttyös. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[77 pontot használtál fel, van még 469.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[190,23] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kristálypalotát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy tűzfőnix hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Végül felérsz, és odafent találsz egy csini kis házikót, amelynek ablaka nyitva van. Bemászol! Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy aurapollátor!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 325 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1559 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Sajna, a palotának van még egy lakója, és fel is ébredt a csatazajra! Nyilván bosszút akar állni elhunyt barátjáért. Egy halálosztó kain!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A halálosztó kain most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy kronokukac!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronokukac nyálkás farkát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kronokukac gumiszerű testét. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 122 életpontot sebeztél. 50 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megkarcolod a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-3 TVP). A kronokukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1841 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 14, gyógyulás: 50, összesen: +36 ÉP}

Hozzálátsz a hagyatéki eljáráshoz. Hosszas kutatás után végre megtalálod a palota mozdítható ingóságait! Detektálsz 1 optiri agysisakot. [optiri agysisak ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Leveted magad a palota tetejéről, de félúton a falhoz nyomod a tapadókorongot, és ott maradsz függve! Micsoda artistamutatvány! Elégedetten mászol le a palota aljáig. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-31 életerő). Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [191,24] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-31 életerő).

(Továbbmész...) [192,24] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Utad során felfedezel egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Zinthurg támad rád.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg ébenfekete testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg testét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 133 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel eltalálod a Zinthurg nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken. 1094 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 4, gyógyulás: 78, összesen: +74 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fekete bőrcsizma [fekete bőrcsizma ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP]. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Mnebolath intéz feléd kihívást.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (30 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Mnebolath egyik karját. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 133 életpontot sebeztél. 44 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel eltalálod a Mnebolath testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vasérc és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 64, gyógyulás: 44, összesen: -20 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál jobb oldalát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a pszi őselementál fejét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 123 életpontot sebeztél. 26 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megdöföd a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-12 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-10 pszi pont.) Hoppálé! 5 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 20, gyógyulás: 26, összesen: +6 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Notermanthi védelmezi a vadászterületét.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi kosfejét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi izmos testét. (6 támadással 350 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. 20 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP], egy vasérc, 5 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 3960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 34, gyógyulás: 20, összesen: -14 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. A következő kincseket találtad: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], egy manakristály és egy vasérc. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-33 életerő). [117 pontot használtál fel, van még 344.]

m 2 mozogsz keletre
[193,24] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-41 életerő). [9 pontot használtál fel, van még 335.]

in 5271 665 492 leírod az 5271. kalandozónak a 665. szörnyet a 492. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy mouthlan. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

in 5271 750 576 leírod az 5271. kalandozónak a 750. szörnyet az 576. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy adamantit gólem. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

in 5271 777 1321 leírod az 5271. kalandozónak a 777. szörnyet az 1321. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Tyriel. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ryuku hüvelykgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

in 5271 782 1553 leírod az 5271. kalandozónak a 782. szörnyet az 1553. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy vámpírféreg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) méregfogat. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

in 5271 787 1088 leírod az 5271. kalandozónak a 787. szörnyet az 1088. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy nekrit parazita. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

in 4528 7001 427 leírod a 4528. kalandozónak a 7001. szörnyet a 427. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Krogan, a pusztító. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) őstroll agyalót. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

in 4528 7044 425 leírod a 4528. kalandozónak a 7044. szörnyet a 425. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy máguskobold. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) pengepajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

in 4528 7045 407 leírod a 4528. kalandozónak a 7045. szörnyet a 407. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy koboldkirály. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bronz fejpántot. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

* 1. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 335.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 335.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

* 2. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 315 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske aranyszárnyát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az aranyfecske csillogó testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 109 életpontot sebeztél. 109 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megkarcolod az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mászókampó felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 44 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 68, gyógyulás: 109, összesen: +41 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 325.]

* 3. BP: energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-8 TU.] A befejezéshez még 128 TU szükséges. [80 pontot használtál fel, van még 245.]

* 4. BP: keresed a 179. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy élőholt ősmágust. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

* 5. BP: keresed a 179. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy élőholt ősmágust. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-34 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 205.]

tf 1 5 fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-37 életerő). [5 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-6 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 5, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 572 pontot. A következő körben tehát 772 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 431. fordulód.

Erő: 44 (47) Szint: 38 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 54 (58) Támadás: 51 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 43 (48) Védekezés: 99 Menekülés: 30 % Életkor: 42/43 év
Egészség: 44 (50) Életpont: 637/497 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 55 (66) Varázspont: 1683/9 Pénz: 17292 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 284/95 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 125
Eddig összesen 4376 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 38355 TP-t kaptál. Jelenleg 7462217 TP-d van. A következő szinthez még 37783 TP szükséges. Trófeáid: talriai behemót, Notermanthi báró, kisebb quwarg isten. A 423. fordulódban 37555 arany került a bankszámládra. 38306 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4 ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 37
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 31

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21 2. nyomkövetés: 114 3. lopás: 2
4. mászás: 22 5. csapdakészítés: 7 6. csapdaészlelés: 6
7. gyógyítás: 171 8. titkosírás: 14 9. felderítés: 29 (-1)
10. szörnyidomítás: 3 11. teológia: 70 12. taumaturgia: 125
13. szerencsejáték: 6 14. versengés: 20 15. zene: 11
16. szörnyismeret: 17 17. pszi: * 38 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 7 20. bányászat: 38 21. úszás: 9
22. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) az elme hatalma (#123) nagyobb agypajzs (#120)
tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137)
esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 5 ilkin érc (#232) 2 isteni könnycsepp (#260)
5 kerek kő (#19) 1 rókafarok (#124) 1 szögletes kő (#17)
1 varázskő (#305) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
487 arany (#50) 13 amniosz (#203) 1 arany papi karkötő (#309)
1 bumeráng (#249) 1 ében toboz (#578) 1 ezüstshuriken (#327)
1 kőszem (#304) 1 manakristály (#500) 1 mutáns csont (#331)
1 párducbőr övtáska (#1117) 1 remák szív (#264) 1 sáfránypor (#211)
1 tolmokov-koktél (#351) 5 tükör (#43) 1 ubuk dobónyíl (#138)
2 ugh méreg (#166) 5 vámpírfog (#1221) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(188,24) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 34. jellempróba, Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534)
(188,25) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár
(189,23) Chara-din fattya (#236), Mnebolath (#237), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), oltár, 43. jellempróba, művészi porolit (#720), Füttyös (5411. kalandozó)
(189,26) zombi (#49), dögkeselyű (#174), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262)
(190,23) kristálypalota (#401), 34. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), aurapollátor (#222), halálosztó kain (#168), kronokukac (#285)
(191,24) 28. jellempróba, oltár
(192,24) Zinthurg (#180), Mnebolath (#237), pszi őselementál (#258), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432)
(193,24) a 76. labirintus bejárata, aranyfecske (#283)

Üzenet küldése a karakternek