Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 1. 14h:48' EZ A 434. JÁTÉKHETED, 431. FORDULÓD 435. játékheted kezdete: dec. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. TF tal. tesztcsata (-37 zseton) E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1817 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 165. varázslatot az 5. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat az 527. tárggyal |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 533. tárgyat |
ek 273 20 405 | t. energia kisütése: 273 20 405 |
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy főutcát. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
fa 593 3052 1 | feladod az 593. tárgyat a 3052. kalandozónak (1 darabot) |
fa 210 2230 10 | feladod a 210. tárgyat a 2230. kalandozónak (10 darabot) |
faa 518 223 523 | feladod az 518. tárgyat a 223. tárgyat az 523. tárgyat |
faa 1561 474 685 | feladod az 1561. tárgyat a 474. tárgyat a 685. tárgyat |
faa 127 229 1535 | feladod a 127. tárgyat a 229. tárgyat az 1535. tárgyat |
pbe 5000 | beraksz a bankba 5000 aranyat |
kb 310 668 1 | kiveszel a bankból a 310. tárgyat (668 darabot) |
bb 328 199 150 | beraksz a bankba a 328. tárgyat (199 darabot) |
pki 1250 | kiveszel a bankból 1250 aranyat |
v 1 999 15 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 169 999 36 | elmormolod a 169. varázslatot |
p 69 39 | használod a 69. pszi képességet |
hh 1253 1233 | használod az 1253. tárgyat az 1233. tárgyat |
Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó bőrszárnyát. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálhozó nyakát. (8 támadással 555 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Transzformálsz! (+55 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a halálhozó bal oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 46 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 45 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a halálhozó hosszú csőrét. Kritikus ütés! (2 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a halálhozó testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 46 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 48 életpontot vesztettél. A halálhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10010 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1079, sebződés: 591, gyógyulás: 194, összesen: -397 ÉP}
pbe 1100 5291 | beraksz a bankba 1100 aranyat |
m 4 | mozogsz délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (92 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragd sárkány óriási karmát. (8 támadással 679 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Transzformálsz! (+67 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a smaragd sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) A smaragd sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod a smaragd sárkány bal első lábát. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a smaragd sárkány jobb szárnyát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A smaragd sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a smaragd sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián karkötő, egy arany papi karkötő, egy nagy vaskulcs és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1333, sebződés: 494, gyógyulás: 236, összesen: -258 ÉP}
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 585 | használod az 585. tárgyat |
h 585 | használod az 585. tárgyat |
h 585 | használod az 585. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezerszemű bestia testét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-32 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (61 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (6 támadással 515 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-64 életpont.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) Ököllel többször eltalálod az ezerszemű bestia testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-22 életpont.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Nem öregedsz. Az ezerszemű bestia fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő arany papi karkötő felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezerszemű bestia testét. (3 támadással 337 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-42 életpont.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Ököllel súrolod az ezerszemű bestia fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-5 életpont.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 59 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Az ezerszemű bestia fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő óndarab felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-19 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy shinai gömb, egy nagy vaskulcs, egy szent jogar és 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. 15080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1082, sebződés: 562, gyógyulás: 227, összesen: -335 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón csontos pofáját. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a márvány drakón testét. (7 támadással 601 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Transzformálsz! (+60 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a márvány drakón testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 64, gyógyulás: 137, összesen: +73 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról armageddon varázslatot lő rád a másik. 170 életpontot vesztettél. Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a rubin sárkány gigászi testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (89 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rubin sárkány testét. (6 támadással 681 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Transzformálsz! (+68 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a rubin sárkány bal hátsó lábát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a rubin sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farkával megérint. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd a rubin sárkány fejét. (4 támadással 346 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Ököllel megpöccinted a rubin sárkány gigászi testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a rubin sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farkával megérint. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 19012 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1446, sebződés: 719, gyógyulás: 261, összesen: -458 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (71 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ezerszemű bestia testét. (8 támadással 659 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-82 életpont.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd az ezerszemű bestia jobb vállát. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-29 életpont.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 63 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 42 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vas dobónyíl felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-38 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel párszor keményen megütöd az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (2 támadással 190 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-23 életpont.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-5 életpont.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 26 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 47 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő drótszőr felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-33 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
Az ezerszemű bestia összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy smaragd védőgyűrű, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. 15080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1130, sebződés: 639, gyógyulás: 236, összesen: -403 ÉP}
vv 79 167 161 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 161. varázslatot |
h 473 30 | használod a 473. tárgyat |
im 0 5 | imádkozol |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 43 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezerszemű bestia jobb oldalát. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-20 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezerszemű bestia bal szárnyát. (8 támadással 685 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-85 életpont.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod az ezerszemű bestia testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-22 életpont.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 47 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Elérted az öregkort. Az ezerszemű bestia belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vas dobónyíl felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-14 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod az ezerszemű bestia fejét. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-21 életpont.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Ököllel csak érinted az ezerszemű bestia jobb szárnyát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-5 életpont.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 22 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 48 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő nagy vaskulcs felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-11 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy pszi kő, 50 arany, 2 vasérc és egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. 15080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1081, sebződés: 585, gyógyulás: 226, összesen: -359 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a méregféreg testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a méregféreg ízelt testét. (6 támadással 540 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Ököllel többször eltalálod a méregféreg ízelt testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel épp hogy eltalálod a méregféreg testét. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ököllel csak érinted a méregféreg testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A méregféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) A méregféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11431 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1084, sebződés: 96, gyógyulás: 180, összesen: +84 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 53 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-17 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (66 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezerszemű bestia bal szárnyát. (7 támadással 624 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-78 életpont.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Ököllel többször eltalálod az ezerszemű bestia nyakát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-23 életpont.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 39 életpontot vesztettél. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 28 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vitalitásod védelmez. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstshuriken felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-12 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel néhányszor megcsapod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (3 támadással 279 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-34 életpont.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Ököllel csak érinted az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-5 életpont.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 25 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Az ezerszemű bestia belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő arany papi karkötő felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-34 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
Az ezerszemű bestia szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 5 gyöngymangó, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 39 arany, egy arany papi karkötő, egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. 15080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1136, sebződés: 587, gyógyulás: 237, összesen: -350 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 46 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezerszemű bestia jobb oldalát. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-19 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (77 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (7 támadással 598 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-74 életpont.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-23 életpont.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 60 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő drótszőr felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször eltalálod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (3 támadással 258 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-32 életpont.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Ököllel súrolod az ezerszemű bestia bal szárnyát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-5 életpont.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 42 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Az ezerszemű bestia csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezerszemű bestia, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézdarab felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-29 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 3 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 36 arany, -2 ÉP], egy shinai gömb, egy nagy vaskulcs, egy aranytű, 19 arany, egy vasérc és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. 15080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1085, sebződés: 621, gyógyulás: 224, összesen: -397 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 112 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 70 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány bal hátsó lábát. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (104 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány jobb oldalát. (6 támadással 521 életpontot sebezve.) Te 65 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+105 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a zafír sárkány testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány óriási karmát. (5 támadással 441 életpontot sebezve.) Te 55 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+89 életerő). Ököllel megpöccinted a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngymangó, 3 vasérc, egy obszidián karkötő és egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1396, sebződés: 705, gyógyulás: 361, összesen: -344 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír drakón testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (42 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zafír drakón pikkelyes testét. (6 támadással 398 életpontot sebezve.) Te 49 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Ököllel többször eltalálod a zafír drakón pikkelyes testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A zafír drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel csak érinted a zafír drakón jobb oldalát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Te 8 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Ököllel csak érinted a zafír drakón bal hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A zafír drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 729, sebződés: 164, gyógyulás: 57, összesen: -107 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy armageddon varázslattal köszönt csatapartnered. 172 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Semmi hatás! Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 172, gyógyulás: 0, összesen: -172 ÉP}
v 198 364 61 | elmormolod a 198. varázslatot |
v 163 188 31 | elmormolod a 163. varázslatot |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan zsoldos fejét. (6 támadással 526 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a Thargodan zsoldos jobb vállát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A Thargodan zsoldos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 736, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [349,76] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy drótszőrű mópat nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 271 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 271, gyógyulás: 0, összesen: -271 ÉP}
(Továbbmész...) [350,77] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Már megint nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy Friedurgonoma közeledik feléd! (ld. enc.) Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
bpk 7 | bef. parancs kivétele: 7 |
bpb 7 | bef. parancs berakása: 7 |
szk 239 288 250 | keresed a 239. szörnyet a 288. szörnyet a 250. szörnyet |
ef 30 | energia fejlesztése 30 |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | gyakorolsz a 28. tárggyal |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1158. tárggyal a 956. tárgyat |
* 8. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 76. varázslatot a 167. varázslatot |
THARGODAN KUFÁR (335. SZÖRNY) Hatalmas, fekete szörnyetegek, vörösen izzó szemüket résnyire összehúzva szemlélik a vásárlót, próbálják kitalálni, vajon hogyan verhetnék át. Igen, bármennyire hihetetlen, a Sötét Földön is létezik kereskedelem, és a Thargodanok közül a legaljasabbak, legocsmányabbak folytatják. A befolyt pénzért lelkeket és rabszolgákat vásárolnak gonosz varázslóktól, akik mind az anyagi síkra, mind az ő földjükre bejáratosak. |
MOCSÁRI FÉREG (775. SZÖRNY) A mocsári féreg csökevényes lábai egyaránt szolgálnak uszonyokként, amikor a láp mélyén való közlekedésről van szó. Maga az állat rózsaszín bőrű, szelvényes testű undormány, pont olyan, mint amilyenek a férgek általában. Olyan hirtelen bukkan elő a földből, hogy szinte már a meglepetés erejével megnyeri a soron következő csatát közted és közte. Ha mégsem, majd a féreg bűze elkábít. De ha ez sem jön be számára, minden bizonnyal te keveredsz ki a csatából győztesen. |
BARNEGA (971. ELLENFÉL) Barnega sokáig teljesen ismeretlen, jelentéktelen kalandozónak számított, ivócimboráin kívül senki nem is vette soha emberszámba. Egy Olimpián azonban egycsapásra közismertté vált, amikor a büfében alaposan felöntött a garatra, majd kirohant az arénába és fennhangon követelte a szerinte jogosan járó aranyérmet, hisz senki nem mer kiállni ellene (az nem tűnt fel neki, hogy a küzdelmeknek már vége volt és épp a nyeremények átadására készültek a rendezők). Mivel lecsillapítani nem sikerült (különböző harcművész technikákkal tette ártalmatlanná az őt kivonszolni próbáló biztonságiakat) mindenki alaposan megnézhette magának. Neve futótűzként terjedt a nézők és a kalandozók közt. Mikor végre észrevette magát, gyomra kidobta tartalmát, pont Vasaltujjú díszes öltözékére. Így vált a mindig részeg Barnega messze Erdauinon hírhedtté. |
RAIA CSATASZOKNYÁJA (1537. TÁRGY) Raia szent lovagjainak alapfelszerelése a csataszoknya. E tárgy mithril láncszemekből összefűzött, éjkornisbőr övvel felcsatolható, a combot és a térdet is kiválóan védő, nadrágként KFelhető páncéldarab. A szoknya Raia személyes áldásának köszönhetően viselőjének védettségéhez 5-t, teológiájához 12-t ad, valamint energia alapú varázslatai szintenként eggyel többet sebeznek. Ahhoz, hogy ezt a páncélruha darabot felcsatolhasd, legalább 30. tapasztalati szintűnek és jó jellemű kalandozónak kell lenned. |
SZIRÉNGYŰRŰ (948. TÁRGY) Szépséges Ma'yiának, a wayazamund szirének legszebbikének a gyűrűje. Nem sok olyan halandó létezik, aki akár egyetlenegy pillantást is vethetett a smaragdkövekből kirakott, csillogó gyűrűre. Na de akkor mit keres most nálad az enciklopédiája? A sziréngyűrű amellett, hogy szépsége egyedülálló, csakúgy mint hajdanvolt gazdájának, nem hétköznapi, mágia kovácsolta tulajdonságokkal is bír: aki az ujjára húzza, +30 max. VP-t, +30 max. ÉP-t és +5 teológiát is kap. Ezenkívül a mentális varázslatokra +5 mentődobást kap, ellenfelei pedig -10-zel dobják a mentális mentődobásaikat. Mivel a sziréngyűrűt volt gazdájához igen erős kötelék fűzi, nem engedi akárkinek, hogy viselje: csak Elenios híveinek, azok közül is csak annak, aki már elérte a 30. szintet. |
TÜNDE TEGEZ (1263. TÁRGY) Két királygyík bőrt egy szuperkötél rostjaival összevarrva (aranytű kell), pofás kis tegezt készíthetsz el 20 TVP-ért. Még egy surranó kígyó bőrre lesz szükséged a vállpánthoz, és már el is készültél vele. A tegezben a nyilaidat tárolhatod (automatikusan oda teszed őket), így a táborozás alatt nem tudják ellopni tőled. Igazi haszna vészhelyzetben mutatkozik meg, ugyanis a csatában eggyel több támadást adhatsz le íjaddal, mint egyébként (gyorsabban tudod felajzani az íjad). A tegez csak lőfegyverek esetén segít, dobófegyvereknél nem (tárolásra sem!). Mindehhez a tünde tegezt nem kell KF-elned, de ha akarod, hogy mások lássák nálad, akár a válladra is veheted. A tárgyat csak elf készítheti/használhatja. (Tünde tegez birtoklása esetén az íjászkence használata hatástalan marad.) |
FRIEDURGONOMA (7009. SZÖRNY) Mikor még drakónok voltak, Nateilena és Friedurgonoma a legjobb barátnők voltak, együtt vészelték át azt az évszázadot, amíg mindketten egy Notermanthi báró kedvenc "ölebeiként" szolgáltak. Mikor elég erősek lettek, megölték fogvatartójukat, majd különváltak, de azóta is rendszeresen találkoznak és információkat cserélnek (ami felettébb szokatlan a sárkányok közt, lévén még a saját fajtájukba tartozót is csak párzáskor engedik közel magukhoz). Friedurgonoma, barátnőjéhez hasonlóan, hatalmas hüllő, egyetlen szusszanással lavinákat indít el, mágiája pedig erősebb, mint a többi márvány sárkányé. Mindenesetre ajánlott barlangját jónéhány D.E.M. birtokában meglátogatni, akkor talán marad egy a csata végére, hogy megmenekülj, a többit úgyis használhatatlanná teszi a sárkány úrnő jeges lehelete. |
Erő: | 63 (87) | Szint: | 42 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 63 (68) | Támadás: | 58 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 52 (59) | Védekezés: | 90 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/112 év |
Egészség: | 61 (70) | Életpont: | 1120/215 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 71 (84) | Varázspont: | 2541/0 | Pénz: | 1061 arany | Kép. pont: | 21 |
Tudatpont: | 47/39 | Pszi pont: | 272/189 | Halhatatlanság: | 10 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/32 | ökölvívás: | 42/77 (+15%) | szúrófegyverek: | 8/65 |
vágófegyverek: | 25/18 | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/88 |
dobófegyverek: | 31/74 (+11%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << óriásölő (#528) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/66 | 2. nyomkövetés: | 98/89 (+27%) | 3. lopás: | 1/47 |
4. mászás: | 20/0 | 5. csapdakészítés: | 29/44 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 15/48 |
7. gyógyítás: | 79/28 (+34%) | 8. titkosírás: | 22/61 | 9. felderítés: | 28/68 |
10. szörnyidomítás: | 7/58 | 11. teológia: | 95/29 (+93%) | 12. taumaturgia: | 123/3 (+19%) |
13. szerencsejáték: | 7/28 (+11%) | 14. versengés: | 21/84 (+9%) | 15. harcművészetek: | 46/16 |
16. zene: | 14/3 | 17. szörnyismeret: | 23/46 (+18%) | 18. pszi: | 24/83 (+7%) |
19. zárnyitás: | 4/64 | 20. vadászat: | 28/11 | 21. vitalitás: | 6/44 (+53%) |
22. bányászat: | 35/3 (+3%) | 23. úszás: | 10/76 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
kutatsz max. 181 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 30 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), bogyógránátot (#430) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), zafír sárkány (#329), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Rém (#315), kronoelementál (#287), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Folrang (#331), Tyriel (#777), Fairlight avatárja (#386) (csak egyszer), rubin sárkány (#330) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
a mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +22 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (988) | Pörhemór köre (#205) (97,7,2) | méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | agyburok (#90) | láth. észlelése (#78) | kí koncentráció (#69) |
varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 34, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) | |
tűzeső (#61) | >> | eszkimó óriás (#648) | tűzeső (#61) | >> | jégzabáló (#649) | |
tűzeső (#61) | >> | animált hókutya (#651) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | purifikátor császár (#393) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | lidércúr (#252) | tűzeső (#61) | >> | jégelementál (#277) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant hadúr (#178) | háló (#186) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyfröccsentő (#666) | Asylux csapdája (#233) | >> | márvány sárkány (#328) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | zafír sárkány (#329) | villámcsapás (#50) | >> | dűnelord (#341) | |
villámcsapás (#50) | >> | Rém (#315) | Asylux csapdája (#233) | >> | rubin sárkány (#330) | |
istenítélet (#284) | >> | Techiulan (#400) | Asylux csapdája (#233) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
istenítélet (#284) | >> | kisebb jégisten (#662) | Asylux csapdája (#233) | >> | Folrang (#331) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 34, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | pszi-acéltorony (#98) | >> | márvány sárkány (#328) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ryuku gólem (#394) | ongóliant tombolás (#146) | >> | halálelementál (#279) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! (számláló: 6) |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Kacagok, ha a pénzüket kuporgató Fairlight papokra gondolok: áldozz számomra 10,000 aranyat! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | cirkuszi pergamen (#1233) | 4 | csalánvirág (#582) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | dlathog kőzet (#829) | 1 | drótszőr (#37) | 12 | fiatalság itala (#473) | |||
14 | gyöngymangó (#135) | 2 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | küklopsz szem (#643) | 1 | manakristály (#500) | 8 | ragasztó (#83) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 4 | spiritusz (#170) | 5 | szent jogar (#150) | |||
14 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | tinta (#101) | 2 | tüske (#22) | |||
5 | ugh méreg (#166) | 6 | vas dobónyíl (#189) | 13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1061 | arany (#50) | 2 | arany papi karkötő (#309) | 2 | aranytű (#272) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 33 | galachmit (#310) | |||
1 | Huddens elixírje (#830) | 1 | kőszem (#304) | 10 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | moa zafír (#381) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | mópat token (#585) | |||
3 | nagy vaskulcs (#186) | 2 | nyílvessző (#108) | 2 | obszidián karkötő (#229) | |||
1 | pirkit (#153) | 1 | pszi kő (#248) | 2 | sárkányfog (#617) | |||
1 | sáska amulett (#668) | 2 | shinai gömb (#348) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
3 | toxyl (#591) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 6 | vasérc (#152) |